NEE, het gaat niet meer uit de bank. Expert komt een deze dagen kijken. AK, tis mijn vriend zijn bank. Hahaha. Nee maakt het niet minder erg. En nee ik was niet boos, zoals lynn, helemaal in het wit, voor me stond. Moest wel lachen, daarom ook eerst een foto. Pas daarna zag ik de bank en toen moest ik wel even slikken hoor. Pinguin, gaat het een beetje beter? Nee chacha, geen tips. Ik spiek met je mee. Zaterdag geven jean en ik een feestje. Er zijn 35 mensen uitgenodigd en er komen er 15. Ik geef nooit meer een feestje. Grrr. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd. Ik duik even vlug de tuin in om er wat onkruid uit te halen. doei
Hey meiden, De uitslag van nekplooimeting was hartstikke goed. Op basis van mijn leeftijd een kans van 1 op 227. De kans naar aanleiding van de test is 1 op 4521. Goed dus! Hij zag wel een verdikking in de baarmoederwand wat zou kunnen duiden op een vleesboompje fzo, maar voorzag geen problemen. Ben hartstikke blij en toch ook wel een beetje opgelucht. Juud erg balen van je bank! Maar wel een prachtplaatje van een dochter. Chacha, vervelend dat het jullie elkaar even dwars zitten. Hopelijk is er gauw weer verbetering meis! Dikke knuffel voor je. Schoonouders hebben voor t eerst echt opgepast terwijl wij naar Devetner waren. Vonden ze hartstikke leuk en Quinn ook. Nu gaat deze mamma een tukkie doen. Slaap al 3 dagen een stuk beter snachts en merk ook dat ik minder vermoeid begin te raken, maar ga toch even lekker plat. fijne middag!
Juudje balen van je bank zeg! En ook van je feestje...nodig je ook mensen uit Pinguin fijn dat de uitslag goed was. Ook al is het een kansbereking, het is altijd fijn om te horen dat je kansen zo gunstig zijn. Fijn ook dat je weer wat beter slaapt. Geniet er van (want dat wordt weer minder haha...of ik word wel wakker geschopt of ik moet 5x naar de plee ofzo ) Ik ben geïndiceerd voor de kraamzorg...In principe heb ik recht op 49 uur (+ ben nog extra voor 20 uur extra kraamzorg verzekerd, dus in totaal 69 uur). Maar ze kunnen me maar 24 uur garanderen. Moet maar mantelzorg inschakelen.... Jammer hoor. En ik word er eigenlijk ook een beetje opstandig van (van "kom dan maar helemaal niet", maar dat is mijn hormonale reactie en niet zo verstandig) Lynn is erg aan het uittesten. Ze smijt met alles door de kamer (ook de poppenbuggy). Gister sloeg ze René met haar bezem op zijn hoofd en toen nog een keer (GO LYNN ) In de AH hebben ze een videohok, vindt ze helemaal geweldig. Maar ze gaat voor de ingang staan, zodat er geen kindjes bij kunnen. En doen ze dat toch....dan kunnen ze een boze Lynn verwachten Ik doe net of ik haar niet ken
hey meiden.. net mijn echo gehad ben 7 weken en 6 dagen ver..15 januari uitgerekend.. en het zat er hoor! met een kloppend hartje Elhamdullilah
Gefeliciteerd AK! Komt dat nou een beetej overeen met de eerste datum die jezelf had? Oh Chacha Lynn is me er eentje! Hier bij de AH ook zo'n filmhoekje maar geloof dat Quinn dat nog niet eens heeft ontdekt (zit ook op een onmogelijke plek) Pff moeilijk he dat uittesten. HEb niet zo gauw advies voor je. Wat de kraamzorg betreft. Echt belachelijk! IS dat omdat het zomer is of was het sowieso het geval geweest? Hier in Gelderland schijnt er ook een groot tekort te zijn, maar ze zijn bezig schoolverlaters aan te nemen en op te leiden. Ik hoop dat tegen de tijd dat ik ga bevallen er weer genoeg mensen zijn. Quinnetje is onrustig vandaag. Vanochtend nauwelijks wat gegeten van zn brood en maar een half flesje melk gedronken. Vanmiddag geen brood gegeten, maar een appeltje wilde hij wel. Ranja drinkt hij wel, maar ook zn rijstwafel kon hem niet boeien geloof ik. Nu ligt hij te slapen en heeft hij al een keer of 5 flink in zijn slaap liggen huilen. Ik ga hem zo maar eens uit zn bedje halen en nog even buiten wandelen ofzo. xx
AK: gefeliciteerd! lekker genieten gaan hoor! Chacha: hier ok een meisje dat af en toe opstandig is en met van alles en nog wat smijt, gelukkig wel haar eigen speelgoed! Zullen ze een sprongetje hebben? pinquin: fijn dat de uitslag goed was.. aan onze zwangeren: wanneer voelde jullie weer bewegingen in de buik? Ik dacht dat ik het al vrij snel voelde (zo'n 2,5 week terug), maar soms voel ik nog helemaal niets. nu ligt mijn placenta weer op mijn buik, maar hoop toch snel iets vaker wat te voelen..
Pinguin het is vanwege het tekort in de zomermaanden. Door vakanties e.d. Mooi balen. Maar volgens mij zijn ze wel bang dat het structureel wordt. Hopelijk heb jij straks gewoon lekker kraamzorg. Wil je trouwens thuis bevallen (als het mogelijk is) Heeft Quinn ergens last van? Je dacht laatst toch kiesjes? hij lijkt wel alle symptomen te hebben Niek ik voelde het zo rond de 16 weken. Wel gedacht dat ik het misschien eerder voelde, maar dat konden ook net zo goed mijn darmen zijn. Mijn placenta ligt nu aan de achterkant. Bij Lynn aan de voorkant en toen voelde ik het toch minder duidelijk
Hey meiden, Was ik ook weer even, druk en veel aan mn hoofd. Komend weekend natuurlijk 3 dagen weg maar weet nog steeds niet waar naar toe. :-k Met Marno was het even schuiven waar die naar toe kon en is nu in principe opgelost (oma+vriendin) maar zit nog even met 3 uurtjes zat middag, hij kan ergens terecht maar weet niet zeker of ik dat aandurf, terwijl het voor marno best wel ok zal zijn, nog ff in dubio dus. Is ie ook nog verkouden geworden, niet helemaal fit dus, en ik gister in tranen omdat ik niet wist wat ik nou moest doen, gaan of niet. Als ie zo blijft gaat het lukken maar als ie echt koorts krijgt blijf ik mooi thuis! jammer van het uitje maar kind gaat voor. Zo heb ik weken niks en zo komt alles tegelijk! Juudje wat heb ik gelachen om die foto, had ook niet boos kunnen worden als dat hier was gebeurd. Feestje word vast nog gezellig, aantal zegt niks. AK, gefeliciteerd! hele geruststelling nu denk. Fijn dat het slapen wat beter gaat pinquin, hopelijk blijft dat even zo! Fijn ook van de uitslag! Lekker genieten.
hoi, Ik post even snel, mijn internet houdt er elke keer structureel na 3 minuten weer mee op Heb gister en vandaag een uur aan de telefoon gehangen met wanadoo... hopelijk is het probleem opgelost... maar daarnet al weer problemen. Nu doet ie het... Ik ga zo even teruglezen als het internet het toelaat zo ja, kom ik nog reageren! fijne avond! xxx
Denk dat er inderdaad iets broeit bij Quinnetje. Heb hem vanavond kotsend uit zn bedje getrokken. Steeds kokhalzen en bibberen. Heb samen met hem costa zitten kijken. Hij vroeg om n flesje melk maar heb het hem niet gegeven. Ik weet nog niet of ik thuis wil/mag bevallen. Ligt erg aan hoe mijn zwangerschap gaat en als dit kindje boven de 8 pond geschat wordt hebben ze liever dat ik in het ziekenhuis beval. Ezzie ik hoop dat Marno helemaal opknapt en je met een gerust hart weg kan van het weekend. Maar ik zou ook niet gaan als ik maar iets een verkeerd gevoel er over zou hebben. He frustrerend Mir. Alweer connectieproblemen. Hopelijk is het opgelost. Hoe gaan de nachten nu? AK fijn voor je dat je weer terug gaat verhuizen. Hoop voor je dat het snel zal zijn en niet laat in je zwangerschap zoals toen je zwanger was van Eslem! En helemaal fijn dat je moeder er dan bij kan zijn toch! Ik duik mn bedje in. Denk dat het wel een onrustig nachtje zal worden met de kleine man. xxx
Nou meiden, even een antwoord op jullie kraamzorg. Mijn zus werkt in de kraamzorg en er is echt overal gigantisch tekort aan kraamhulpen. Veel mensen denken dat de kraamzorg ook het huishouden moet doen, maar dat is dus niet zo. Ze zijn er voor moeder en kind. Mijn zus had laatst een gezin. Vierde kindje geboren. Een puinhoop. Of dat Kim even de was weg wilde werken. Versta wel, de was van 4 weken. Moeder en kind maakten het uitstekend. Papa liep ook thuis rond, maar die voerde niks uit. Kijk daar worden ze niet voor aangenomen. Als je complicaties bij de bevalling hebt, of het kindje doet het niet goed, dan heb je recht op meer uren. Maar als moeder en kind het goed doen....dus maar op 3 uurtjes per dag. Erg frustrerend allemaal. Mijn zus doet nu regematig 2 gezinnen per dag. Pinguin, fijn hoor dat alles goed was. Toch weer een geruststelling. Nu nog minder moe. succes. Chacha, heeeeel herkenbaar. Zullen we een dagje ruilen met kindjes? 8) Als ik aan lynn vraag of ze haar beker op wil rapen, kijkt ze me aan met een blik in haar ogen van, doe het zelf..... Grrrr. Ik ben nu begonnen met tellen. 1, 2, en dan wordt ze toch wel snel. Gisteren bijna ruzie met een vrouwtje in de appie. Lynn deed weer eens iets en ik zei dat dat niet mocht en dat ze oest luisteren. Ging ze aan haar eigen oor trekken. Dus ik zei: doe het zelf, dan hoeft mama het niet te doen! Of dat ik wel wist dat dat heel secht was om aan de oren te trekken. Nou mevrouw, ik snap niet at u uw eigen met MIJN opvoeding bemoeit. Tssss. Ik ben gestoken op mijn enkel en mijn enkel is 2 keer zo dik. Kan bijna niet lopen en het doet me toch pijn. Rare grote muggen. Mir, hoe is het met internet? Ga ff spelletje doen.
Hey ladies, Pittig nachtje hier. Quinnetje ieder uur wakker, weer kokhlasend. Lijkt wel of hij zijn slijm niet wegkrijgt ofzo. Heb hem in een campingbedje naast me gelegd. Om 6.15 stond hij.. mamma melk? Flinke fles gedronken, maar eten hoe maar. Zelfs een koekje wil hij niet. Heeft net als gisteren een temp van boven de 38 en hij stinkt zo uit zn giegeltje. Ga vanmiddag even bij de huisarts langs want vertrouw het niet helemaal. Chacha hoe bevalt het nu eigenlijk met minder werken? Voel je je beter? Mijn zus deed dat ook dat 1,2,3 Juud. Bij haar kinderen werkte het niet maar dat kan ook komen omdat ze weinig consequent is. Ik ga mn soepje warm maken. Heb trek in iets warms fijne dag!
Och Pinguin wat een nacht Je zult wel erg moe zijn. Hopelijk heeft Quinn niks ernstigs. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Halve dagen bevalt op zich wel...in die zin dat ik meer energie over hou. Alleen dat autorijden nekt me behoorlijk. Juudje Lynnie ook zo'n monster...haha. Het zal de naam wel zijn. Wel belachelijk dat dat mens zich er mee ging bemoeien zeg. Sjonge sjonge... Goed dat je er wat van gezegd hebt. En wat raar van die muggebulten. Allergische reactie misschien? Heb ik altijd als ik mijn gezicht gestoken wordt. Na een dagje is het dan weer over. Ja en balen van die kraamzorg. En zulke mensen met 4 weken wasachterstand maken het alleen maar erger. Ezzie hoe is het nu met Marno? Een beetje opgeknapt? Kan me voorstellen dat je het dan niet helemaal lekker zit om 3 dagen weg te gaan hoor. Zeker met het schuiven met oppas. Meid gewoon lekker doen wat goed voelt. Mir internet al weer gemaakt? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Lynn heeft vanmorgen een kindje dat een kop groter is aan het huilen gemaakt Vertelde oma. Het kindje mocht niet bij de videohoek van Lynn, is het kind huilend weggelopen. Klein krengetje die dochter van mij. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Zelf gewerkt, ben blij weer thuis te zijn. De werkmotivatie begint wat te dalen. Ben met hele andere dingen in mijn hoofd bezig
Ben net terug van de huisarts. Hij had sinds hij uit bed kwam 38.6 en blijkt een keelontsteking te hebben. Doen er op dit moment niets aan. Als hij zondag nog koorts heeft contact opnemen met de huisartsenpost. Heb hem net voor de tweede keer in zn bedje gelegd. Hopelijk slaapt hij nog een uurtje want als hij wakker is zit hij alleen op mij.
och arme Quinn, keelontsteking, hopelijk knapt ie snel op. Met Marno gaat het ok, hij is in principe gewoon verkouden, lodderig, maar hij speelt wel en heeft geen koorts, Dus word vooralsnog niet erger. Gelukkig. OP het kdv hebben ze een nieuwe fotograaf gehad, LEUK dat ze geworden zijn! een vel kost wel 18.50, pffff, maar ja, kon echt geen nee zeggen hoor. Als ik ze binnen heb show ik ze wel.
oh get pinguin..beterschap voor je kleine knulletje! Eslem had ook een keelontsteking paar weken terug..die had 40 graden koorts...vreselijk ziek was ze..zo zielig..