Hoi Ik ben nu bij mijn ouders, dus kom even snel koekeloeren, nog steeds geen internet...Ik heb niet echt alles goed gelezen. Wel de foto gezien van Lynnn hahah lekker ding is het ook he! En heel veel beterschap voor Quinn. Hopelijk knapt hij snel weer op. Dikke knuffel! Las ook iets over kraamhulp? Jullie er ook last van straks Chacha? Vriendinnetje van mij gaat zo bevallen maar moet rekenen op een stuk minder zorg dan normaal Het is idd gigantisch druk en een babyboom in juni hoorde ik? Hier alles ok. Ik heb een draagdoek gekocht. Geweldig ding. Floor ligt er heerlijk in. Tijn is net in de vijver gekukeld... We hadden al het pad met stoelen gebarikadeerd en Bart stond er ook met zn neus boven op. En dan nog.. hup hij duikt er zo in Heel erg gelukkig kon bart hem er gelijk uitvissen. Maar we zijn echt zó geschrokken! Sorry dat ik niet alles goed heb gelezen.. HOpelijk heb ik snel weer internet. Het is een raar verhaal, maar ik krijg elke keer maar kort een internetsignaal en dan valt ie weer weg. Soms kan ik op een internetpagina komen, maar dan is na een paar minuten de verbinding weer gebroken, heel erg irritant. Het meest irritant is ook dat ik afgelopen dagen zeker anderhalf uur met dat wanadoo aan de lijn heb gehangen zonder resultaat. Ze gaan het nu uitzoeken, maar kan dus 5 tot 8 werkdagen duren. Niet normaal! En mijn telefoon gaat ook via hen, en doet het ook niet, dus nu moet ik alles betalen bij KPN wat ik nu bel. Gelukkig kan ik dat wel declareren. Wat een gedoe joh! Dus helaas pindakaas... ik heb al afkickverschijnselen Nou tot gauw! Misschien is het snel opgelost! Doegie!
Pinguin, geweldig zo'n goede uitslag! TOP! AK super dat jullie gaan verhuizen en dan ook nog zo'n mooie echo! gefeliciteerd! Juud, de volgende keer kom ik hoor! cHacha, gaat het weer wat beter? doeeg!
Juudje, Het is dat ik zaterdag zelf mijn verjaardag vier..... anders zou ik zeker komen hoor! Een klein feestje kan gelukkig ook gezellig zijn! Als er zwangeren zijn die overwegen om ook een draagdoek te kopen....ik heb er nog een liggen ! Mir was net te snel met bestellen.. Verder heb ik nog niet goed terug gelezen. Ben total loss. Mijn vriend is nog niet thuis, moet werken tot laat dus ik ben blij dat de meiden op bed liggen! Oja. Helena zegt eindelijk mama tegen me! Sinds gisteren! Joepie! Ze kon het al een hele poos maar vertikte het gewoon. Bleef maar papa zeggen.... Gisteren kwam ik haar ophalen klonk er heel blij Mama!
Ja AK, de tricot slen Bijna niet gebruikt. Helena vond het helemaal niks. Nu zitten de meiden vaak in de fietskar samen
hoi! was ik weer. Ik heb alle kabels eruit en erin gedaan, de livebox (nooooiiit aanschaffen hoor...) weer gereset en tot nu toe al 10 minuten gewoon internet Ben benieuwd hoe lang het duurt. De telefoon doet het nog steeds niet... maar goed, ik kan weer mijn 'verslaving' handhaven hahah.. Ja balen Narcissen, maar ik had de doek al besteld en betaald Dure dingen hoor! Hopelijk kan je AK er blij mee maken Ik heb een oranje. Niet voor het EK hoor.. maar gewoon, een frisse kleur Floor ligt er heerlijk in! Wel even een gepuzzel met omdoen. Ik ben niet zo groot en denk dat ik een S had moeten kopen.., beetje veel doek over... maar het gaat zo ook prima. Oh zei Helena nog geen mama? Gewoon lekker eigenwijs. Tijn zegt nu ook opa en oma, eerder zei hij tegen iedereen mama. Nu zegt hij tegen alle oude vrouwen oma haha. Laatst in de supermarkt ook! Floor ging gisteren weer niet slapen. Tot 1 uur liggen kreunen en steunen. Dat herken ik van Tijn helemaal niet zo erg. (Die gilde gewoon gelijk) Maar het lijkt dan of haar echt iets dwars zit... Na 1 uur is ze gaan slapen tot 5 uur toen even bij me genomen en om 8 uur wilde ze pas drinken. Goede nacht dus Lekker weer vandaag he? Wij gaan zo even wandelen! Fijne dag iedereen! doeg!
Hoi meiden, Misschien gaat ons feestje morgen niet door. Het gaat weer niet goed met Lynn. We zijn weer in de fase dat ze niet wil eten en drinken. Ze heeft vanochtend al 3 poepluiers gehad, die zo dun waren als water. Liep gewoon langs haar luier heen. Huisarts gebeld en moet haar echt in de gaten houden. Anders niet afwachten en morgen naar het ziekenhuis voor een maagsonde. ORS wil ze niet, ranja niet, melk niet. Ze is normaal gek op kibbeling en die wilde ze zelfs niet. Soory voor mijn gezeur,maar ik maak me weer zon zorgen. Als ze nou wat resrves had......
Och juudje, wat shit dat Lynn weer niet fit is en niet wil eten en drinken. Sterkte meis. Kan me je zorgen helemaal voorstellen
Wat ontzettend vervelend voor jullie Juudje! Enne, het is echt GEEN gezeur. Ik zou me ook ontzettend ongerust maken als mijn meiden niet zouden eten! AK stuur je wel een PB
Och jee arme Lynn! Tuurlijk maak je je zorgen Juudje; is ook zo rot om je kindje zo te zien. je bent albsoluut geen zeur! Je bent een bezorgde moeder en dat is alleen maar goed. Sterkte!
Jee sterkte Juud! Snel aan de bel trekken he als je het niet vertrouwd! Hoe gaat het nu? Heeft ze haar ORS nog binnen gekregen? Knuffel vanuit hier!
Hey ladies, Hoe is het nu met Lynn Juud? Quinnetje begint op te knappen maar heeft nog wel steeds koorts. Eten en drinken doet hij nog niet echt goed, maar wel beter dan de laatste 2 dagen. Hij heeft trouwens een flink rode tong en doet steeds alsof er iets zit wat ik weg moet halen Vandaag op zoek gegaan naar een positiebroek. Mn broeken passen nog wel maar het begint hier en daar wat strak te zitten. Komt die vrouw met maatje 40 aan ( heb normaal 44) ik lachen van dat ik daar NOOIT inkom. Zegt ze pas toch maar want je hebt maatje 40. Broek past precies. Mijn spekkies zitten gewoon allemaal op mn buik. Voelde me even weer slank! Chacha hoe is het nu bij jou? Hopelijk gaat het een beetje beter. Ik heb trouwens ook de tricot slen. GEweldig ding. Met Quinn trouwens maar een maand of4 gebruikt omdat het toen te zwaar werd. ben nu op zoek naar een reiswieg voor de kinderwagen. Bij Quinn hebben we hem geleend maar dat wil ik nu niet. Misschien ga ik hem wel huren, maar als ik hem voor dezelfde prijs kan kopen doe ik dat natuurlijk liever. Ik ga mn bedje in. Quinn was vroeg vanochten en ben het weekend helemaal alleen. trusten meisjes
Pinguin wat fijn maatje 40! Ik moet juist door mijn heupen altijd grotere maten...dan heb ik zo'n gapend gat achter...kunnen ze altijd mijn onderbroek zien. Fijn dat Quinn wat op begint te knappen. Hopen dat de koorts ook snel weg is. Tja lastig met de reiswieg. Willen jullie het er bij 2 laten? Misschien is het dan toch handig om er 1 te huren (maar volgens mij vallen die reiswiegen juist wel mee qua prijs) Hier gaat het af en aan. René en ik begrijpen elkaar nog steeds niet zo goed. Ik vind hem bazig en hij mij eigenwijs We hebben ook hele gezellige momenten hoor. Juud hoe is het nou bij jullie? Floor is een heel ander kind dan Tijn he? Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Hoe was het cb bezoekje? Goed gegroeid? Lynn ging vanmorgen direct de strijd aan om het ontbijt. Direct maar weer weggehaald en toen was het brullen. Ja pech hoor...je krijgt je kans. (en we hadden haast, was al laat voor het kdv) Daar heeft ze beschuit met muisjes gegeten als ontbijt dus (was een broertje geboren) En verder ook goed gegeten. Natuurlijk niet geslapen dus oervervelend aan het einde van de dag.
oooh en pinguin, ga je ook nog een banner maken? Is wel zo handig om bij te houden hoe lang je zwanger bent
hoi, Succes Pinguin dit weekend! Hopelijk slaapt Quinn snachts een beetje dit weekend. Hoe is het nu met hem? Weer een stuk opgeknapt? Ah, ook weer in de positiekleding Spannend weer allemaal he! Heb je al een beetje een buikje? Ga je ook voor een zwangerschapsbanner? Chacha, Lynn slaapt structureel niet he op het kdv. vervelend hoor.. vooral als je haar op moet halen einde van de dag... dan zijn ze sowieso al wat vervelend zo rond 5en... en dan ook nog niet geslapen.... Balen dat Rene en jij niet echt op 1 lijn zitten. Ik herken het. Zijn vast periodes! Nou ja binnenkort een heel gezellige dag samen Kira, hoe is het bij jullie? Tim weer helemaal opgeknapt? Hier gaat alles goed! Het cb bezoekje was trouwens ook ok! Ze was 4170 gram, zal nu wel weer meer zijn, dus prima gewicht! Alleen heeft ze na het drinken last van vastzittende boertjes ofzo... dan ligt ze te kreunen en te steunen... maar de draagdoek doet wonderen, daar ligt ze dan even heerlijk in. Dus chacha, echt een aanrader zometeen hoor! Vooral met 2, dan heb je je kindje even bij je en kan je ook wat met Lynn doen. Pinguin, je mag mijn reiswieg wel lenen hoor als die past op jouw drager? Dan hoef je er geen aan te schaffen of te huren! In december ligt Floor er toch niet meer in. Of ik moet volgend jaar al een derde hebben.. hahah.. geintje Nu hopen dat ik het berichtje kan posten en de verbinding er niet weer uitligt. Dit is de 3e keer dat ik wat typ Floor heeft net de laatste voeding gehad en hopelijk slaapt ze als een roosje! Trusten! Iedereen fijne nacht! doeg