In de gaten houden Juud, dat de verhoging geen hoge koorts wordt. Tja meer kun je ook niet doen. Hebben jullie de polonaise gelopen? Is het al carnaval? Lekker in het badje voor Lynn? Lynn heeft zondag ook zoveel pret gehad. Nu is het weer niet zo denderend. Bewolkt en het waait. Ga zo op visite. Heb mijn soep al klaar, dus kan lekker de hele middag beppen (als Lynn het toelaat). Morgen pretecho..zo spannend weer
oh leuk chacha pretecho. Hier warm en benauwd weer met veel bewolking. Hahaha Juud, lekker genoten van eht voetbal dus! Net naar de tandarts geweest. Wortelkanaalbehandeling voor de 3e keer in dezelfde kies. Hopelijk is het nu allemaal goed en heb ik geen ontstekingen meer (ben al bezig sinds ik zwanger was van Quinn) Heb geen verdoving gehad vanwege mijn zwangerschap. De zenuwen waren toch al dood dus maakte ook niet zo uit eigenlijk. Wilde hij liever ook nu nog geen foto nemen omdat ik net 12 weken ben. Steven is zondagavond laat thuisgekomen en Quinn lag om 5.15 maandagochtend om zijn pappa te roepen. Zo lief. Helemaal happy dat hij er weer is. Steven is nogal brak nu en eigenlijk een beetje ziek (denk zonnesteekje ofzo) dus we hebben vanuit ons bed voetbal gekeken. OOk best lekker! Ik ga nu even een uurtje plat. Daarna de kleine man ophalen. Fijne dag nog!
ai, pinquin: het klinkt wel pijnlijk Juud: hoe is het met Lynn? Chacha: leuk pretecho, doe je 3d? wij hebben over drie weken weer een echo, dan ben ik 21 weken, gaat hard he.. hier alles goed, ben een beetje aan het schonmaken en niets aan het doen..
Heb gelukkig geen pijn gehad Niek, maar het zal nooit mn hobby worden Jemig gaat inderdaad snel dan. Al op de helft bijna! Chacha wanneer ga je eigenlijk met verlof?
Pinguin fijn voor jullie dat Pinguinman weer thuis is. Is toch een stuk gezelliger. Fijn die tandartsbezoeken...brrrr. Ik heb geloof ik ook weer een gaatje....nou ik wacht wel tot na de bevalling Haha voetbal in bed gekeken. Lekker hoor. Hier in de buurt was er nog brand....werd er een brand bankstel uit het raam gegooid...sjonge achterbuurtje he? 10 juli is mijn 1e verlofdag. 7 juli werk ik nog voor het laatst. Dus nog 4 weken. Maar we gaan ook nog naar CP op 30 juni. Dus ik werk nog 3 weken officieel. Lekker hoor. Niek jij gaat ook al zo snel met je zwangerschap. Over 3 weken de 20 weken echo dus? Ik ga het idd in 3d en 4d laten doen. Is prijzig, maar o zo bijzonder. Vandaag met de visite gehad over de taboes rondom de bevalling. Zij is ook weer zwanger (nu 20 weken) en haar dochter is een maand ouder dan Lynn. Wel ff lekker om het ongeneerd over die taboes te hebben (zoals allerlei lichaamssappen die je verliest )
Hoi meiden, Ennn... hoe was de echo? Liet de kleine zich goed zien? Hier alles wel goed maar moe, moe moe Bleeh.. Veel te druk op mijn werk! Even klagen hoor.. Hoe is het met Lynn? Oja, ik heb een tricot slen in de aanbieding die jeans-blauw is. Vrijdag gaan we een weekendje kamperen met vrienden. Hopelijk wordt het wat beter weer dan ze voorspellen! Wat fijn dat Steven weer thuis is Pinguin! Schattig hoor van Quinn. Wat was de naam ook alweer van het smeerseltje dat je voor Quinn gebruikte tegen exceem? Ben aan het zoeken naar iets (geen hormoonzalf) maar wel iets dat de jeuk verlicht. Jaaaah, wortelkanaalbehandeling.. Bleeeh. Vond ik ook erg vervelend. Mir, alles goed bij jou? Ik zie je binnenkort! Hoop dat het een beetje fietsweer is. Chacha, poeh, 10 juli, dat is al heel snel zeg! Heerlijk hoor voor je dat je dan niet meer hoeft te werken. Ga nu lekker douchen en op bed zappen. Tot later
Hoi! Hoe gaat het hier? Hoe was de echo Chacha? 3D laten doen? Hier alles ok. Beetje last van hormonen.. wanneer gaan die weg joh?! Hier flink in de weer met internet. Wegens werkdruk duurt het langer En wij maar betalen zeg... Ook de telefoon moeten we nu via kpn betalen totdat het probleem is opgelost. Flink balen want ik vind het heerlijk om savonds lekker te internetten... tv kijken dan maar.... veel plezier dit weekend Narcissen. Tot gauw weer! X
Echo was super. Echt heel veel gelijkenis met Lynn. Zal kijken of ik een foto kan plaatsen straks. Loopt een beetje voor op groei qua hoofd en benen. Narcissen hoe gaat het verder op het werk? Is het een beetje te combineren met thuis? En hoe loopt de BV? Ook nog steeds goed? Ik heb wel interesse in de tricot slen (is ie een beetje handig in gebruik?) Maar AK had ook interesse toch? Mir 9 maanden ontzwangeren he? Zijn het jankhormonen/? Of boze hormonen? Balen van je internet zeg. Hoe doen je kids het? Alles goed? Ik ga ff plat....bleeeeh het is mijn dag niet vandaag
http://www.geboortewinkel.nl/upload/Fil ... Cuddle.pdf hey ladies, Bovenstaand is een handige link voor het gebruik van de tricot slen! Ik ben er later weer. Mijn kleine man weigert te slapen!
Quinn heeft al weer sinds dinsdagavond koorts. Eerst was het laag in de 38, inmiddels al weer ruim 39. Hij eet wel gewoon en drinken gaat redelijk. Hij si nu sinds vorige week woensdag al aan het rommelen met zijn temp. Nou si Steven sinds maandag ook al aan het rommelen en die heeft sinds vandaag flinke uitslag in zn gezicht. Hij zegt koortslip en ik zeg gordelroos. Fijn dat de echo goed was chacha. BEn benieuwd naar de echofoto's! Dat is het nare van een zwangerschap vind ik Mir, Dat je lijf eigenlijk zo van slag raakt. Narcissen ik gebruik Zarqa voor Quinn . Toen Quinn het echte eczeem nog had heb ik wel hormoonzalf gebruikt. Teerzalf hielp ook erg goed bij hem maar allemaal niet echt dingen die aan te raden zijn. HEb je ook al vaseline lanette geprobeerd? Ik ga mn kereltje maar weer op schoot nemen. Hij heeft gisteren trouwens weer aardappeltjes gegeten. Hij leert het wel! Ook leuke oranjefan rompers bij de etos gekocht! Ik ga wat doen hier xxx
chacha: omdat ik nog zo kort zwanger ben (en ik nu voorlopig even niet naar nederland ga) mag jij voorrang hoor Ik vind er later ook nog wel eentje.. hihi leuk dat je echo zo goed is gegaan joh. Ben super benieuwd naar de fotos! (ik neem aan dat het een pretecho was...?) weetje trouwens al wat het is? of je weet het en het is een geheimpje? Pinguin: beterschap voor je kereltje. Wat een zieke kindjes toch zeg de laatste tijd..?! en inderdaad..je lijf raakt vreselijk van slag...(van een zwangerschap) Ik heb na mijn bevalling erg last gehad van haar uitval..met gevolg dat ik bij de voorrand twee inhammen heb (ok het zijn geen vreselijke grote maar het is wel zichtbaar als je er op let) en mijn hele voorrand daar zijn mijn haren dun van en het breekt steeds af. Ben als de dood dat ik werkelijk kaal wordt na deze bevalling! ook is je lichaam gewoon nooit meer de oude. Maar goed..dat is het 'voordeel' van de tweede zwangerschap..het was toch al niet meer de oude hehe. Hopen dat het niet nog erger wordt. Trouwens ik heb gister de shock van mijn leven meegemaakt (en jullie gaan nu zooo lachen erna) Ik had me net omgekleed schone onderbroek aangedaan etc. En ik moest even een plasje plegen dus ik naar de wc..en ik kijk en..zie een bloedvlek! Ik afvegen..maar nee niets.. Ik helemaal in paniek natuurlijk..huilend me man op gebeld..die schrok zich dood natuurlijk en die kon niets zeggen want ja zat in de bus onderweg naar huis. toen met me zusje en vriendin op msn...ik huilen en huilen..en bleef maar kijken naar me onderbroek.. Toen dacht ik..hey wacht even..die onderbroek is sowieso rood (aan de buitenkant) en er zitten dus een soort bloemetjes op..ik nog eens goed inspecteren..en wat blijkt..het was zo'n bloempje wat precies een soort vlek leek. Nouja..een vreselijke geruststelling natuurlijk en achteraf super komisch..maar was helemaal van slag! heb geprobeerd actief te zijn/worden bij de januari mama's maar pfff..ik houd het niet bij het zijn zoooooo veel vrouwen. dan vind ik dit groepje en het groepje wat we eerst hadden bij de september mama's veel gezelliger en knusser. Ik weet dat het er ook niet weinig waren..maar kan me niet herinneren dat het er zoooo veel waren. is gewoon niet bij te houden en niet zo leuk. trouwens mir: wat irritant joh dat gedoe met internet. het is ook altijd wat met die lui. hoe gaat het met de kleine meid? ik ga even bij me eten kijken heb wat in de oven staan. Heb vreselijke honger. Kan niet wachten trouwens om naar nederland te gaan..het enige waar ik de hele dag aan denk is Een patatje met! en lekker knoflook broodje.. lekkere chips, italiaanse pizza, broodje pindakaas, lekkere tosti met hollandse kaas..oh en zo kan ik wel uren door gaan. Alles wat ze hier niet hebben iniedergeval en ik word er gek van.
AK: hoe was het eten? chacha: fijn dat alles goed was en je zoveel gelijkenis ziet! Ons kindje is qua beweeglijkheid het tegenovergestelde van Deborah, Deborah was veel actiever, dit kindje slaapt heerlijk uit.. Pinquin: sterkte met je mannetjes.. ga nog even wat doen in huis, bijna vakantie!
huh waar zijn die echo foto's? het eten was mwah hehe..ik weet niet wat het is..maar er komt de laatste tijd niets fatsoenlijks uit mijn handen..
De foto's staan op hyves ak. Hier lijtk mijn smaak ook wat af te wijken van het normale. Ga er maar vanuit dat het door het zwangerschapshormoon komt. Vind dat dit kindje hetzelfde mondje heeft als Lynn! Leuk hoor!
Ik krijg de foto hier niet in mijn album, het bestand wordt niet ondersteund ofzo. AK heb je geen hyves? Jeee Pinguin Quinn alweer koorts? Verder nog symptomen? Misschien toch weer de HA bellen? Tja je blijft zo wel bezig he? Lynn is ook weer aan het kwakkelen met snotneuzen enzo. Heeft Quinn nog een beetje geslapen vanmiddag? AK hihi wat een onderbroekenverhaal zeg....haha. Maar kan me je paniek wel voorstellen hoor! Sjonge haha Oh en ik heb dat ook hoor op het forum, er zjn iets van 80 augustus mama's ofzo....dat hou ik ook echt niet bij. Ik blijf lekker hier kletsen. En ik kan me voorstellen dat je het eten allemaal mist zeg. Vooral als het niet voorhanden is. Narcis wat wil je hebben voor de slen? Jullie geloven het nooit: Lynn heeft vandaag haar bordje met aardappels en bietjes helemaal leeggeten en wilde geen vlees Ze blijft me verbazen. Lynn heeft sinds vandaag een tafeltje en een stoeltje....is ze helemaal gek van. Heeft er zelfs aan ontbeten.
Leuk chacha tafeltje en stoeltje. Heeft Quinn al een tijdje en hij vindt dat echt geweldig. Hij heeft trouwens helemaal niet geslapen vandaag! En hij was al om 4.45 wakker. HEb hem toen bij ons genomen, weer terug in zn bed gelegd en toen heeft hij nog tot half 7 geslapen. Ik vermoed dat hij wel eens een blaasontsteking kan hebben. Hij eet goed maar klaagt al een paar dagen over zn miemo(piemel) Morgen even urine opvangen en dan maar laten nakijken denk ik.
Jeee wat een vroegte voor Quinn (en jullie). Tja kan natuurlijk dat hij een blaasontsteking heeft. Goed om het even na te laten kijken toch? Lynn is om 9 uur wakker gemaakt door oma. Altijd he? Altijd als ik moet werken, besluit Lynn om uit te slapen.
pff 9 uur! Was al blij dat Quinn me vorige weekend lekker liet uitslapen. (7.15 & 8.00 ) Hij was erg onrustig vanacht. Had ook gespuugd in bed zag ik vanochtend Was met hem en mn moeder naar de makro maar daar heb je geen zitjes voor kindjes in de wagentjes, dus hij zat echt in de wagen. Kereltje lag bijna te slapen daar. Maar thuis.. ho maar.