ach ook nog gespuugd? Arm jochie. Mocht Quinn wel mee naar binnen bij de makro? Ik dacht altijd dat daar geen kleine kinderen naar binnen mochten. Sjonge ik heb al weer honger Ik eet de laatste tijd veel joh
mooie foto's chacha! ziet nu idd al vergelijkenis met Lynn. Leuk! Balen pinquin dat je mannetje maar niet op wil knappen, beterschap met hem. Morgen vertrekken we naar Frankrijk voor 4 dagen. Dit keer met Marno. (weer) Even ertussen uit. Ergens bij Tronchoy in de buurt, heb werkelijk geen idee. We praten allebei echt geen woord frans dus kan nog leuk worden. Is er ook nog voetbal vrijdag dus als we winnen kunnen we ons nummerbord beter afplakken! haha. Marno gister huilend achter gelaten bij kdv, met ophalen nam ik hem ook weer huilend mee want hij was zo lekker aan het spelen, wilde niet uit de auto gehaald worden! Grapjas. Ook weer erg van het slaan, als ie wat anders moet doen dan dat ie in zn hoofd heeft en ik pak hem op mept ie gerust mn bril van mn hoofd. Vind het op zich niet erg dat ie dan boos is en dat ook wil uiten maar niet op die manier, maar ja, hoe maak ik dat duidelijk.
Kira van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Klinkt leuk ezzie, lekker even naar Frankrijk. Wij gaan over 2 weken naar Ameland. Ook erg zin in! Quinn heeft geen blaasontsteking. Moet vanmiddag weer op consult bij de huisarts. Voelde me de laatste week erg goed maar nu sinds een paar dagen weer flink misselijk. Ak ik heb ook bij de decembermamma's rondgesnuffeld (neits geschreven) maar er zijn daar meer dan 70 zwangeren! Ga ik echt niet in mee schrijven.
Kira gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Ezzie lekker naar Frankrijk. Je bent nu waarschijnlijk al weg, maar geniet er van! Lynn is de laatste tijd ook weer wat mepperig.... Pinguin jammer dat je je niet altijd top voelt. Bij Lynn voelde ik me pas beter rond de 15 a 16 weken. Toen een tijdje goed en nu weer wat minder. Het begint allemaal wat meer energie weer te kosten. En allerhande zwangerschapskwaaltjes waar ik helemaal niet blij van wordt. Het is wel rustig hier zeg. Ik moest Lynn vanmorgen weer wakker maken. Ze heeft zelf bepaald wat ze aan ging trekken, wilde ontbijten aan haar tafeltje (die 3 happen dan) en ik heb d'r vrolijk achter gelaten bij het kdv. Rene slaapt nu, hij moet vanavond werken en wil ook Oranje zien. Vanmorgen zelf op de weegschaal gestaan...tis niet zoveel als met Lynn, maar toch ik moet nog een tijdje..... Op mijn werk stond ik een tijdje op 1 in de EK-poule....ben nu helaas ingehaald.
Hoi! Ben even bij mijn ouders. Tijn heeft hier de hele dag niet geslapen.. dus hij wordt nu flink irritant. We gaan zo nog naar een verjaardag... dat wordt wat... Kira gefeliciteerd! Fijne dag! Oh wat baal ik dat ik niet lekker kan internetten thuis. Gelukkig is het hier nu een beetje rustig, dan kan ik t nog een beetje bijlezen. Pinguin, sterkte meid... weer misselijk.. je zou zeggen dat je daar nu vanaf zou zijn he... Hopelijk is het heel tijdelijk. Ha Ezzie, lekker naar Frankrijk! Heerlijk, hopelijk is het daar goed weer! Wat gaan jullie doen? Een huisje? Nou veel plezier! Moet Marno vaker huilen als je hem afzet bij het kdv? HOe is het nu met Quinn? Erg he.. die kilo's Chacha... Het gaat er wel weer af hoor! Ik ben er nu ook al weer 12 kwijt. Nu nog de andere 13... komt wel weer... HEb ook even op je hyves gespiekt. Wat een mooie foto's, het lag er goed voor he? Bij jou gaat het nu ook echt opschieten Over de hormonen.. heb vooral last van jankhormonen.. En ook vooral doordat de bv weer mislukt was en ik me nu duizend verwijten loop te maken dat ik te snel een keuze heb gemaakt. Ben er namelijk van overtuigt dat als ik even doorgezet had en me niet zenuwachtig had gemaakt het wel gelukt was.. grr... dus dat is een groot schuldgevoel... Niet aan denken, denk ik maar.... oehh AK... wat een schrik. Haha.. achteraf kan je lachen.. maar kan me voorstellen hoe groot je schrik was... jeee! Gelukkig niets aan de hand! Oeff... Wanneer kom je naar Nederland? Of heb ik daar overheen gelezen? Ik hoop dat ik morgen nog even kan inloggen, kan ik toch nog een beetje meelezen en hopelijk reageren! Ik ga nu aanstalten maken om de hele boel weer in de auto te zetten en naar de verjaardag van mn vriendinnetje te gaan. Jee wat een verhuizingen de hele tijd met twee ukken zeg! ohh trouwens, het was bijna echt vrijdag de 13e voor mij. Ik was vandaag even in de prenatal en ging weer terug naar de auto. Toen wilde ik bellen... telefoon weg... Ik weer terug, maar niet gevonden. Dus ik dacht... geript uit mn jaszak... :x Ik als een gek naar mijn ouders. Mijn nummer gebeld en gelijk op internet gezocht hoe ik mn telefoon kon blokkeren. Werd ik ineens teruggebeld... door de Prenatal Had ik mn telefoon gewoon op een plank daar gelegd... nou jaa... hoort dat ook bij ontzwangeren ofzo... Gelukkig heb ik hem weer! fijne avond iedereen!
Hey Mir, leuk weer wat van je te lezen! Een hele volksverhuizing met 2 kids he? Nou ik vind het dapper hoor dat je nu op een verjaardag zit. Mag hopen dat ik ook weer zo snel fit ben. Tja die kilo's...met Lynn was ik ook 25 kilo aangekomen. Nu 10....maar de ergste weken komen nog. Nou ja, ik heb heerlijk genoten van mijn patatje vanavond. Hihi wat een verhaal over de telefoon. Hoort vast bij het ontzwangeren. Je kunt je nog heel lang beroepen op zwangerschapsdementie hoor! En meid echt geen schuldgevoel over de BV hoor. Je hebt destijds een keuze gemaakt en die keuze heb je gemaakt naar hoe toen de omstandigheden waren. Nu voel je het misschien anders omdat het nu misschien wat beter loopt allemaal. Maar je hebt die keuze destijds echt niet voor niks gemaakt. En je kids hebben meer aan een ontspannen mama hoor! Ik heb met mezelf de afspraak dat ik het probeer, wil het niet, dan ga ik niet martelen. Lynn had niet zo'n heel best dagje op het kdv....niet slapen, niet eten en niet drinken. Gelukkig slaapt ze nu, heeft ze gesmuld van patat en kroket en ook nog aardig wat vocht binnengekregen. Ze had ook diarree op het kdv, had een andere romper aan (hmm slim van mij om dan patat te gaan geven ) Misschien toch niet helemaal lekker in de buik geweest.
Voor de kdv-gangers hier: Gaan jullie je kindje ook opgeven voor een peuterspeelzaal? Ik weet het nog niet zo goed. Ze gaat immers al een dag naar het kdv....
Hallo meisjes, Weekendje kamperen gaat niet door. Niet doordat het van dat ......weer is. Maar, de vriendin met wie ze o.a. zouden gaan heeft haar amandelen een poosje geleden laten knippen en kan nu nog niet praten en mag alleen vloeibaar voedsel "eten". Dat is niet zo heel gezellig voor haar. Dus... andere keer. Verder ben ik doodmoe. Op mijn werk is de sfeer op het moment niet echt denderend goed. Dat is heel vervelend. Kan ik verder niet over uitweiden, stel dat ik gesignaleerd wordt! Ga zo waarschijnlijk voetbal kijken bij een vriendin. Wij zitten dan te kleppen terwijl haar man het geluid steeds harder zet! Ha, ha, ha Chacha, ik ben ook aan het nadenken over peuterspeelzaal. Helena is " maar " vier kindjes gewend om zich heen. Misschien als ze drie is als overgang naar de basisschool. Ik zal er eens een keertje gaan kijken. Mir, ik weet nog niet of onze "date" door kan gaan maandag. Ik pb je van het weekend nog wel even. tot later.
meiden, mocht ik niet meer komen voor morgen, allemaal tot over 3 weken, ga lekker op vakantie! Lekker naar de camping, nu nog mooi weer. niet teveel kletsen en tot gauw.....
Goeiemorgen, Niek fijne vakantie! Narcissen, heb je genoten gisteren? Jammer dat je kampeerweekendje niet doorging. Balen dat het even niet lekker loopt op je werk. Kan erg frusterend zijn. Hopelijk gauw verbetering! Chacha ik ga Quinn niet naar een peuterspeelzaal doen. De 2 dagen dat hij naar het kdv gaat vind ik meer dan zat eigenlijk. Ik vind dat heel netjes hoor 10 kilo bij bijna 30 weken. Met Quinn zat er bij mij met krap 10 weken al ruim 6 kilo bij. Met 22 weken was dat 17 kilo Nu nog geen kilo aangekomen. Oh ja wat de Makro betreft. Sinds de supermarkten hun prijzenoorlog zijn begonnen mag het wel in de marko kindjes meenemen. Maar sommige hebben dus geen wagentjes met kinderzitjes en een buggy mag niet mee naar binnen. Mir ik geef chacha gelijk. Niet schuldig voelen hoor! Heeft helemaal geen zin! *knuffel* Ik laat tegenwoordig Quinn zn slaapkamerdeur dicht tijdens de nacht. Merk dat ik er in ieder geval een stuk rustiger door slaap want anders word ik van ieder zuchtje en kreuntje wakker. En hij praat heel veel in zijn slaap op het moment. Gisteren trouwens nog bij de huisarts geweest met hem, die wilde preventief een ab kuur voorschrijven omdat hij het niet vertrouwd, maar dat wilden wij niet. in plaats daarvan bloed laten prikken en weer urine opvangen. Mijn manneke begint trouwens af en toe een goed temeperamentje te tonen. Wat een kleine driftkikker kan het zijn zeg. Nu staat hij ook naast me te stampvoeten omdat pappa boos op hem is. Ik ga wat doen heir meiden! fijne dag!
Niek fijne vakantie! Veel plezier. Narcissen jammer dat het op je werk niet zo lekker gaat. Hopelijk is het tijdelijk. Ook jammer van je weekendje, maar hopelijk is het de volgende keer beter weer. Nog genoten van de voetbal? Pinguin nog niks aangekomen? Volgens mij ben ik gelijk al aangekomen in de 1e weken. Ook nog geen snoepbuien? Fijn dat je beter slaapt met de deur van Quinn dicht. Ik heb m hier ook dicht. Is voor ons allemaal rustiger. Alleen als Lynn gaat slapen, wil ze m open. Maar als wij naar bed gaan, doe ik m dicht. En alweer een AB-kuur? Goed om nu maar eens wat verder onderzoek te eisen hoor. Is de koorts al wel weer weg? En goed dat Quinn zijn willetje laat zien....haha..dat belooft wat!
ezzie: fijne vakantie! Pinguin: hoelang ben jij nou precies zwanger? heb je erg last van misselijkheid (gehad) Ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Ik heb alleen heel erg last van mijn linkerbil. Eerst was het links onderrug wat doorstroomde naar mijn linkerbil maar nu is het dus echt mijn linkerbil. Wat verrekte pijn doet met plotselingen bewegingen, verliggen in bed, en soms ook lopen enzo. Erg lastig. Ik had dat met eslem ook rond deze tijd geloof ik..en op het laatst (maar toen waren het dus blijkbaar de weeeen ofzo dat zei mijn dokter toen want toen ging ik meteen die avond bevallen - na een week nauwelijks te kunnen lopen) verder gaat alles eigenlijk super goed. trouwens...hier ook een driftkikker..en wat voor een! die kan schreeuwen en janken als de beste als er niet gebeurd wat ze wilt. Maar goed dat was wat iedereen al zei vanaf het begin hehe..dat gaat vast een deugnietje worden chacha: ik heb hyves wat is jouw hyves? (moet je anders ff pm'en) want ben natuurlijk vreselijk nieuwsgierig naar je beebje!) ben je erg veel aangekomen? Ik ben nu gelukkig nog niets aangekomen..zelfs een kilo afgevallen. En hoop echt dat ik het een tijdje onder de 60 kan houden. Was met eslem zo vreselijk aangekomen. Zit sowieso al niet op mijn streefgewicht nu hehe..dus wil niet weer een koe worden hehe.. Ik heb echt tot aan mijn billen, binnen benen etc. striae (wel wit) omdat ik toen zo aangekomen was. Was wel voornamelijk vocht overigens. Was volgens mij binnen iniedergeval max een maand alles weer kwijt. geloof dat ik tijdje op 65 ben blijven hangen en dat waren duidelijk de tevele echte kilo's Mir: Ik weet echt nog niet wanneer ik kom. denk (hoop) eind van de zomer..eerst het huis zien te verkopen en een ander huis kopen en dan verhuizen hehe..de rest is voor latere zorg. hehe lekker suf je telefoon vergeten in de prenetal. maar wees blij dat hij daar lag! Maak geen onnodige stress en zorgen he! Dingen lopen zoals ze moeten lopen. Je had wellicht door kunnen zetten..maar dan had je misschien net als ik 2 maanden een vreselijke stress kip geweest (herinner je het nog dat gedoe met eslem) Ik ben blijven doorzetten..en heb vreselijke pijn geleden..en ok het was het waard aan het einde..maar ook te veel stress bezorgd. En geloof me dat is echt niet goed voor je kindje. Ik werd op een gegeven moment echt agressief omdat ze me zo'n pijn deed.. en ik ken echt het begrip roze wolk niet en genieten van je kindje en vind dat nog steeds jammer! Dont worry dus..okey?!
Ak ik ben vandaag precies 13 weken. 20 december ben ik uitgerekend!Ben tijdens de zwangerschap van Quinn precies 1 x misselijk geweest (in een kaasrestaurant in Frankrijk) maar deze zwangerschap begon het al toen ik nog niet eens wist dat ik zwanger was. heb me tussen week 11 en 12 heel goed gevoeld maar nu dus weer even flink misselijk en flink moe. Wat het aankomen betreft. Ik heb natuurlijk nog flinke reserves van Quinn overgehouden. HAd met mijn buurvrouw erover en die vertelde dat ze met haar jongste zoon maar 7 kilo was aangekomen en hij was 10 pond bij de geboorte. Zij heeft zeg maar ook wat reserves Quinn is nog niet echt lekker. HEt ging redelijk goed maar een half uurtje nadat we hem in bed hebben gelegd werd hij letterlijk gillend wakker en dat bleef aanhouden. Flinke scheten laten en echt geen houding te weten geven met zijn lijfje. Toen heb ik hem een pijnstiller gegeven en heeft Steven hem weer in bed gelegd. We zijn hem nu aan het wakker maken. Zou het van die paar ovenfrietjes zijn? oh AK ik stuur je ook een pb-tje met mn hyvesadres. Ikg a vanavond stampot rauwe andijvie maken. HEt is echt heel gek alleen dit soort dingen vind ik nog maar lekker. De rest.. boeit me weinig.
Ik ben van deze zwangerschap ook maar een paar x misselijk geweest, maar niet heel erg noemenswaardig. De moeheid was erger. AK heb je geen ischias? Komt ook regelmatig voor in de zwangerschap. Hou het maar in de gaten. Fijn dat alles verder goed gaat. Ik heb je trouwens een pb gestuurd! Qua kilo's , tja 10 nu. Maar bij Lynn ben ik aan het eind ook zo mega aangekomen. Dus afwachten. Ach Quinn nog niet lekker. Lijkt me niet dat het van ovenfrietjes is, das gewoon pure aardappel en ook nog niet vet doordat je het in de oven hebt gehad. Hopen dat hij nu weer lekker is opgeknapt en heeft gesmuld van je rauwe andijviestamppot. Wel ideaal dat je dat lekker vindt en dat de rest je niet boeit. Had ik het maar....chocolade is zooooo lekker. Lynn is vandaag opeens gek van appel. Eet ze zich rond in...gelukkig weer wat fruit naar binnen kunnen krijgen.
Ik las gisteren dat chocola zwangerschapsvergiftiging schijnt te voorkomen of verminderen. Chocola vind ik nu ook opeens lekker. Normaal niet zo eigenlijk(krijg er jeuk van) HEb voor Quinn rijst met boontjes gemaakt. Stampot is geen succes en helemaal met sliertjes, gaat hij alleen maar zitten kokken. hij was ontzettend dwars vandaag en heel verdrietig. Niet fijn. Hopelijk morgen een betere dag want dan komt zijn grote vriendin Suus spelen. Van de week de afrekening van de Nuon gekregen. Hebben sinds eind oktober een nieuwe ketel. Man van de nuon had ons verteld dat ons dat 10 % in kosten zou schelen. We hebben nu de helft van wat we vorig jaar verbruikt hebben aan gas verbruikt. Krijgen dus een flinkb edrag terug. Niet slecht he!
meiden ik reageer zo..ik ben momenteel in loooveeeeeee wat is Quinn een LEKKERDING zeg ! ben even de fotos aan het bekijken
hahaahahaha ben je nog nooit op zn beebiesite geweest dan? zal wel even een pb sturen met zn gegevens.
neeeee haha want daar moest je een wachtwoord voor hebben hihi... Oh my gosh..als jij een meisje krijgt en ik een jongetje wil ik je kleertjes overkopen hahahahaha Wat een stoer ventje zeg en die kleertjes..hihi..prachtig..ben zo helemaal into de meisjes dingen dat ik me daar nooit in verdiept heb... ik ga nu even die van chacha bekijken haha.. Ik ben helemaal niet zo actief op hyves..(ehmz..eigenlijk nooit hehe..) maar goed zo af en toe neem ik wel een kijkje hihi..