September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ben nu een wijze getrouwde vrouw ;)

Waar gaat de vakantie heen Kira?

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    bedankt voor de wijze woorden getrouwde vrouwen :D

Ik ga er een nachtje over slapen!

floor heeft de hele avond geslapen... net wakker gemaakt voor n flesje en nu maar hopen dat ze de nacht een beetje doortukt...

trusten!

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ak, juudje en narcissen....?

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Heeft Floor goed geslapen Mir? En jij ook?

De vakantie gaat naar Spanje, we vliegen op Barcelona en huren daar een autootje. We hebben een chalet op een camping voor 2 weken. Dus we gaan luxe kamperen ;) . Ik zag dat het gemiddeld zo'n 28 graden is dus ik heb al wat extra korte broeken bij de H&M ingeslagen. We hebben een groot touw van zo'n 100 meter zodat we Seán niet kwijt kunnen raken ;) .

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen!

Hier weer een uitslapertje vanochtend :)

Mir ik denk dat Chacha en Kira al genoeg advies hebben gegeven. Ik zou het niet doen, vooral omdat er al zo veel tegens lijken te zijn.
    Wat de activiteiten naast de betaalde uren betreft, mijn stiefzusje heeft om die reden het onderwijs verlaten, omdat het met 2 kindjes niet te combineren viel.
    Succes met het maken met voor jou de juiste keuze!

Floortje goed geslapen vanacht?

Lekker Kira 2 weeekjes Spanje! Heel veel plezier! Is Sean zo'n weglopertje?

Chacha hoe is je eerste nacht als getrouwde vrouw bevallen? ;)

Ik heb Quinn vanochtend gewogen. 11.6 kilo , eigenlijk niets aangekomen sinds begin april. Hoe zit dat met jullie kindjes?

Denk trouwens dat AK pas weer online komt als ze in NL is en dat is vrijdag ofzo toch pas?

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Mir, ben het ook eens met de andere meiden, vind het trouwens belachelijk dat je er zoveel bij moet doen terwijl je er niet voor betaalt krijgt.

pinquin, geloof hier ook weinig aan gekomen hoor, maar dat hoort ook, gaat nu langzaam. Ik zal hem er straks ook eens op zetten.

Heerlijk paddy, een luxe kampeervakantie! Lekker warm ook, geniet ervan!

Hebben jullie al afspraak voor CB rond hun 2e verjaardag of krijgen jullie die ook pas kort van te voren.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Kira lekker Spanje! Met het vliegtuig dus...echt ideaal!
    Goed idee van dat 100 meter touw ;)

Mir heeft Floor een beetje doorgeslapen vannacht?
    En heb jij ook een beetje kunnen slapen na al die twijfels?

Pinguin het gaat goed met uitslapen he? Lekker zeg
    Ik heb een goede nacht gehad hoor!

Wij hebben toevallig Lynn ook gewogen. Ze is ook amper iets bijgekomen. Volgens mij maar 100 gram ofzo....Het schijnt normaal te zijn op deze leeftijd.

Ezzie wij hebben pas een afspraak met 2,5 jaar. Is weer iets nieuws van ons CB. En ik krijg een oproep, dus gewoon afwachten....
    Mir jij zit ook bij Icare he? Hoe is dat bij jullie?

Lynn is toch wel ziek...koorts, rode ogen en heel veel hoesten.
    Eet niks, drinkt gelukkig wel.
    En is redelijk vrolijk, maar erg moe, dus slaapt veel.

Ik heb multivitamines gekocht voor haar....een beetje voor mijn eigen gemoedsrust (en dat ik het niet-eten van haar ook echt los kan laten)
    Het zijn net snoepjes en Lynn vindt ze erg lekker...scheelt weer. Ik zet ze maar hoog weg ;)

Het is hier broeierig warm. pfff

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden!
    Allereerst gefeliciteerd Chacha! Ha, ha, ik was toen we onze bruiloft gingen plannen heel nuchter maar werd steeds meer een emo-muts toen DE datum dichterbij kwam. Was ook bijna in een echte trouwjurk getrouwd. Het is dat ik m niet kon betalen... Ha, ha.
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Hier hebben we het erg druk. Op mijn werk nog steeds geen zekerheid over wie wat gaat doen. Dat brengt de nodige stress met zich mee. De directeur heeft het niet helemaal op een rijtje (letterlijk en figuurlijk)
    Verder moeten de rapporten vrijdag mee en hebben we al aardig wat ouders op de hoogte moeten stellen van een slecht gemaakte entreetoets (is de voorloper van de cito-toets in groep 8) door hun kinderen.

Verder (even zeuren) wordt Gabrielle opeens weer wakker s nachts. Bleh. Om 5 uur s morgens heeft ze al honger. Het ging na het overslaan van de laatste fles (22.30) een weekje goed maar nu dus niet meer. Pffff.

Mir, wat een heftige afweging zeg. Ik weet niet hoe graag je wilt werken? Maar het klinkt wel heeel heftig! Zo te lezen wat te veel nadelen en te weinig voordelen.

Vakantie! Heerlijk Paddy. Lijkt me zalig een zonnetje en lekker warm!
    Wij gaan naar Corsica dus dat moet ook wel goed komen zou je zo denken.

Oh, ik moet nu weg naar de oogarts. Duim maar dat ze goed nieuws voor me heeft! Ik wil heeeel graag mijn lenzen weer in en stoppen met de medicijnen!
    Tot later! Fijne avond

9. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Huh, waarom heeft mijn smiley een zonnebril op?
    Er had groep 8 moeten staan.

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden,

we hebben internet even doorgetrokken van de buren hehe..
    Ben helemaal kapot en doodmoe..maar alles is ingepakt..nog wat kleine dingen maar dat doet me man maar als hij hier komt om te verhuizen.
    rond een uur of 12 vertrekken we..een reis van 20 uur..jippie yeah..(heb er heel erg zin in zoals jullie zien :p)
    vrijdag zijn we dan in istanbul en dan ga ik lekker naar nederland.

ben vandaag even voor controle geweest omdat ik er dus niet ben voor mijn 12 weken echo.
    Was vandaag precies 11 weken (dus een dagje extra er weer bij :)) en alles is goed elhamdullilah. het bewoog heel erg zei ze..en alles zat er op en er aan (tot hoever dat te zien is dan nu) en heb twee fotootjes. ze zijn niet super duidelijk maarja.

Had nog even gevraagd waarom ik het medicijn nou moest gebruiken..en waarom ik dan een verhoogde kans op een miskraam had. Ze zei dat ik een tekort had aan **** (vul hier een medische naam in snapte het niet goed) en ze had het over bloed in de baarmoeder ofzo? nouja zoals je ziet snapte ik er dus niet veel van..maar goed.
    ik hoef het inprincipe nog maar een week te slikken. maar het medicijn is vreselijk duur en had vandaag geen genoeg geld bij me om het te kopen en konden het niet op de verzekering halen want dat moet je doen in de plaats waar je man werkt (80 km verderop) en ja daar komt hij ook niet meer. Heb het dus niet gekocht...

Nouja zijn jullie ook weer een beetje up to date. Ik zweet me op dit moment gek en ik heb nog zat te doen (en GEEN! zin) ben doodmoe en wil slapen maar dat zit er niet in.

Tot van het weekend denk ik hehe..

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    hoe is het nu met Lynn chacha? Is ze goed gaan slapen? Die multivitamine zijn denk ik een goed idee en vooral ook voor je gemoedsrust. Zo weet je zeker dat ze de essentiele pitamintjes binnenkrijgt. Gelukkig vindt ze het lekker!

Bij ons hetzelfde chacha, wij worden ook een oproep voor een volgende afspraak.

Pinguin, Tijn groeit nu ook niet echt veel meer. Staat dus een tijdje stil. Weten jullie wanneer er nieuwe kiesjes in aantocht kunnen komen?

ieuw ik kom zo weer... Floor is niet in een altebest humeur dus ik moet even bart aflossen doeg!

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Pfff Narcissen dat klinkt hectisch allemaal, jij zal wel blij zijn als het zaterdag is of hebben de scholen bij jullie later vakantie? Leuk trouwens naar Corsica. Hoe is het bij de oogarts gegaan?

Dus Lynn echt niet lekker. Ik heb nog nooit extra vitamientjes gegeven maar misschien ga ik dat ook doen. Kan geen kwaad.

Die Quinn is een licht veertje vergeleken met Seán. Ik heb 'm al een tijdje niet gewogen omdat ik eigenlijk vrees voor de uitslag. Hij is zooo zwaar. Maar een paar maanden geleden woog ie bijna 13 kilo.

Pfff afgelopen zaterdag op een feestje na het verlies van Nederland nam ik een trekje van een sigaret in de hoop dat ik het ontzettend vies zou vinden maar het beviel me veel en veeel te goed dus dat doe ik niet meer.

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ... mijn computer deed ook weer raar.. :(
    Het is weer rustig hier :D Floor is echt zo'n ander kindje dan tijn was. Ze kan gewoon een uur naar een beestje staren... nou dat hieldTijn niet eens een minuut vol haha (beeeetje overdreven...)

Pinguin, lekker joh dat Quinn het volhoudt om elke keer uit te slapen! Kan jij ook lekker blijven liggen.
    hoe vindt hij het trouwens op het kdv in de nieuwe groep? Is hij al helemaal gewend? Hij zit nu toch met allemaal oudere kindjes?

Narcissen, wat een gedoe op je werk... Ik hoop dat je snel duideljikheid krijgt. Vervelend ook voor de sfeer zo de laatste weken... :(
    Gabrielle gaat dus niet meer doorslapen? Nou ik vond het al aardig goed van haar dat ze op de bv al snel doorsliep toch? wie weet heeft ze het zo weer door en slaapt ze weer goed. Hoe doet ze het savonds na 19 uur, kan je haar dan ook op bed leggen of is ze dan nog een tijdje wakker?
    Hoe was het bij de oogarts trouwens?

AK, bijna in Nederland! Kan me voorstellen dat je er super zin in hebt. Even wat anders he! Eten wat je in Turkije niet kunt krijgen enzo! Heb je nog plannen als je in Nederland bent? Of gewoon lekker luieren. Hoe lang ga je?
    HUh ik heb nog nooit over een medicijn gehoord dat een mk kan voorkomen? Gelukkig ben je bijna uit de risicozone! Ben benieuwd of het een jongetje of meisje wordt. Wil je het weten van te voren?

Ik heb de baan toch genomen.. wel met nog een heel telefoongesprek. Heb heel duidelijke afspraken gemaakt. Nou ja, heel verhaal, maar het komt er op neer dat ik het erop ga wagen...
    Ik heb voor de maandag het hele jaar door mijn moeder die komt oppassen. Als ik thuis kom heeft ze het eten klaar :) Klinkt goed niet?
    De woensdag kan mijn schoonmoeder voor een tijdje oppassen, tot dat Floor drie maanden is en dan ga ik voor de woensdag het kdv doen. Ben benieuwd. Voor Tijn lijkt het me super.
    Ik heb dus goed oppas geregeld, dat is fijn.

Wij hebben ook eindelijk een vakantie geboekt. Was nog een heel gedoe, want alles zit (natuurlijk) vol... of heeeel duur..
    Wij gaan ook naar Spanje. Zelfs op dezelfde camping als Kira, da's leuk he? Alleen wel met de auto ieuwww dat wordt nog een hele onderneming. Het is 1400 km... oeffff... En ik knijp m stiekum ook een beetje met Floor, ze is dan nog zooo klein... Hopelijk gaat alles goed... !
    Eigenlijk zou ze 16 juli haar prikjes krijgen, maar dat moet ik afzeggen want dan zijn we op vakantie. Is het verstandig om voor de vakantie haar de prikjes te laten krijgen? OF maakt dat niet uit? Weet iemand dat?

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik zou het even navragen op het CB Mir. Volgens mij kan het geen kwaad als ze ze 4 dagen later krijgt. Ik vind het trouwens echt ontzettend knap van je dat je ervoor gaat. Petje af hoor. Fijn ook dat je moeder een dag op kan passen.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo zeg wat is er opeens veel geschreven! Gezellig!

Leuk Mir! Ook naar Spanje. Wanneer vertrekken jullie?
    Petje af trouwens dat je de baan hebt genomen. Heel fijn dat je goede oppas hebt in ieder geval! En Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Quinn vindt het trouwens geweldig op zijn nieuwe groep. IS echt helemaal op zijn plek en heel erg weg van 1 van zijn leidsters vanaf dag 1! Erg leuk dus!

Chacha als jij er een beter gevoel bij hebt haar de vitamines te geven moet je dat absoluut doen. Wel een pre dat ze ze lekker vindt toch!

Kira Quinn is inderdaad een lichtgewichtje denk ik. HIj is wel flink in de lengte gegroeid volgens mij maar heeft bijv qua schoenmaat nu maatje 22 aan en die zitten nog ruim. Niet echt een big boy dus!

Ik hoop dat het gauw beter wordt op je werk Narcissen, of dat het in ieder geval na je vakantie weer beter en lekkerder werken is!
    Hoe was het bij de oogarts? wel lang aan de medicijnen nu he?

AK je bent al vertrokken denk ik, maar een hele goede reis naar Istanbul en straks ook naar NL. Fijn dat de echo goed was. Wel een geruststelling toch.

Ezzie heb jij Marno nog gewogen? Quinn & Marno lopen vaak aardig gelijk op volgens mij.
    Trouwens wat een geweldige cap heb jij voor MArno (foto op hyves) Ik probeer er voor Quinn een te vinden maar meneer heeft een te groot hoofd om een lekkere soepele cap voor hem te vinden.

We zijn vanavond op kraamvisite geweest. Die grote knul is toch stiekum toch wel klein hoor! Ach wat een moppie zeg. Toen hij erg begon te huilen kwam Quinn zn speentje brengen. Lieverdje :)
    Denk dat het toch echt leven is wat ik voel. Vanmiddag toen ik even plat ging was het wel heel duidelijk. Echt heel erg leuk!

Quinn ligt er net pas in. Waren laat thuis. Ik duik er ook zo in. Morgen gaan we naar Ouwehands Dierenpark. HAd nog gratis entreebewijzen van super de Boer.
    Heb er zin in!

Oh Chacha is het CS Zwolle makkelijk te bereiken vanaf de snelweg? Moeten mijn schoonzusje & Baby daar vrijdaochtend vroeg oppikken.

fijne nacht!

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja...., zocht je mij?

Ben een beetje afwezig de laatste tijd.

Het gaat helemaal niet goed met mijn oom. Uitzaaiingen in zijn rug. Ruggewervel gebroken door tumor die erop drukt. Hij gaat nu dus snel achteruit. Kennissen geven hem nog een week of 6. Hun zelf houden moed.

Gisteren lees ik in de krant dat een oude vriendin van me, degene die ook bij mijn bevalling was, een dood kindje heeft gekregen. Kindje heeft nog 2 daagjes geleefd en is zondag gestorven. Ze was 36 weken zwanger. Heftig dus allemaal.

Met lynn gaat het allemaal goed. Begint nu echte woorden te zeggen. Autoo, han (hand), hon (hond), Kang (dank). Zo grappig.

Ikzelf ben dus iets minder. Maalt vanalles door mijn bol.

Mir, gefelicitweerd met je nieuwe baan. Per wanneer begin je?

Chacha, gefeliciteerd met het vrouw van zijn. Heb je een leuke dag gehad? Had ook al berichtje op je hyves achter gelaten.

Ak, spannend hoor. Dus als je weer terug naar turkije gaat, ben je verhuisd?

Pinguin, wow, 11,6 kilo. Goed hoor. Laatst ook lynn zelf gemeten en kwamen op 80,5cm. Ach ze zullen niet klein blijven.

Ik ga mijn dochter uit bed halen.

Tot later.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ha Juud wat een narigheid meis. Heel veels terkte met je oom! Helaas heb ik het ook van dichtbij meegemaakt. Het is gewoon een K*tziekte (xcuse my french).
    Was dat je voormalige beste vriendin? Moeilijk hoor meis. Kan me best voorstellen dat er het een en ander door je hoofd gaat!
    Dikke knuffels vanuit hier. Ook van de kleine man!

Ben Quinn om half 9 wakker gaan maken. Wat n feest dat uitslapen! Begin zowaar uitgerust te raken.
    Verder weinig te melden.
    Ga zo even naar het werk en dan naar de dierentuin.

fijne dag meiden!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ja pinguin, dat was mijn beste vriendin. Zijn vorig jaar allebei onze eigen weg gegaan, maar doordat ze bij mijn bevalling is geweest, zal ze altijd een speciaal plekje houden. We hebben 2 maanden geleden nog heel gezellig staan kletsen.

Schijnt dat ze vorige week een extra echo heeft gehad, omdat ze de kleine niet goed voelde, omdat de placenta aan de voorkant lag en toen zagen ze dat de kleine maar korte beentjes had. De gyn erbij gehaald en die zag twee vlekken in het hoofdje.

Dat ze dat dan nu pas zien. raar hoor.

Ik ga boodschappen doen.

Veel fun in de zoo.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bah dat soort dingen wil je niet aan denken eigenlijk he. Maar wel raar dat ze het niet bij de 20 weken echo gezien hebben .
    Fijn dat jullie nog wel on speaking terms zijn in ieder geval Juud.

20. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    He bah Juud wat een narigheid allemaal. Sterkte meis. Veel knuffels van ons.

Veel plezier bij de diertjes Pinguin.

Vandaag was de laatste schooldag van Tim en die is helemaal happy dat ie vakantie heeft. Hij kan ook niet wachten om weg te gaan. Ik vrees dat ik heel wat voetbal- en badminton uurtjes tegemoet ga. Ik heb net ID Tags besteld. Het touw is wel handig maar niet echt praktisch ;) neemt teveel ruimte in beslag in de koffers. We nemen nl al een wetsuit voor 'm mee want het schijnt dat er een bijtertje los loopt.

Deel Deze Pagina