September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen wat een gedoe op je werk zeg! Balen omdat het ook bijna vakantie is!
    En dan wordt Gabi ook nog zo vroeg wakker. pffff
    Hoe was het bij de oogarts?

AK wat goed dat alles is ingepakt!
    En pffff 20 uur reizen? Sjonge! Hopen dat Eslem het ook vol kan houden

Fijn dat alles goed was op de echo.

Succes met de verhuizing meid!

Oooooh Kira jij een trekje van een sigaret? Foei toch! Dus het blijft lekker he? Shit verslaving ook. Ik heb ook nog steeds zin in een sigaret *zucht*

Mir leuk om die verschillen tussen je kids te zien.
    En toch de baan genomen? Ik vind het heeel dapper van je! Je hebt het wel goed geregeld voor Tijn en Floor, dus je kunt wel met een gerust hart naar het werk.

Jullie gaan dus ook lekker op vakantie. Spannend met zo'n kleine meid! Het zal vast goed gaan
    Hoeveel eerder krijgt Floor haar prikjes dan? Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor. Misschien even overleggen met het CB? Later maakt sowieso niet zo heel veel uit. Zeker als het maar over een weekje gaat ofzo.

Lynn is nu net boven de 10 kilo

Hoe was het in de dierentuin? Vond Quinn het leuk?

CS Zwolle is redelijk te bereiken, maar dan is de achterkant was makkelijk om te rijden. Voor het station is het altijd zo'n verkeerschaos. Ik wil je wel een route beschrijving geven als je er behoefte aan hebt

Juudje....jeetje wat een ellende. Sterkte met je oom.
    En wat naar van je vriendin zeg. Pfff weet niet wat te zeggem :cry:
    En meid, blijf van je afpraten he? Dat helpt echt. Niet in je schulpje kruipen he

Hier een shitavond gehad. Heftig en emo gesprek gehad met mijn broer. Dat was dus broer nr.2 die er moeite mee heeft (met de manier waarop)
    Ik moet zeggen dat het mij alleen wel sterkt in de keuze die we hebben gemaakt. Trouwen doen we met z'n2-en niet met de hele familie.
    Maar het deed veel met me hoor.

Mijn collega's hadden mijn hele kamer versiert vanmorgen. En tot overmaat van ramp hadden ze ook nog een ABC in elkaar gezet. Haha ik heb daar zo'n hekel aan en dat weten ze....was bijna via het raam ontsnapt ;)
    Echt lief dat ze er zo'n werk van maken. Ik zal het ABC nog wel even op mijn hyves neerzetten. Kunnen jullie meegenieten

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Gefeliciteerd mir met je baan! Knap hoor dat je die stap durft te wagen.
    Fijn dat alles geregeld is met oppas.
    Geniet vanje vakantie, een hele onderneming maar dat komt vast wel goed.

Juudje sterkte even met alles nu, en wat chacha al zegtpraat het van je af he. Niet opkroppen.

Jammer chacha dat je broers zo'n moeite hebben ermee.. Ze kunnen het heus wel jammer vinden maar moeten gewoon jullie keus accepteren, klaar. *knuf* voor jou.

Pinquin, ik ga Marno zo ff wegen, liepen idd aardig gelijk,. hier ook mtje 22. :D Hoort het zo .
    Die cap (de witte toch?) is van Name-it, verstelbaar want anders past ie het ook allemaal niet! haha. Deze zit super.

Gister een middag naar kdv geweest,. rond 17 uur opgehaald, om 18 uur had ie poep dus ik verschonen,................ had ie zn pamper nog aan,....(en ze hebben daar geen pampers!) :( conclusie, hij was de hele middag dus niet verschoond! Nou viel het mee hoe nat ie was maar dat had ook anders kunnen wezen natuurlijk.
    Vandaag dus wel even wat over gezegd. Excuses en ze ging diegene die het had gedaan er wel even over spreken.

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin, marno is 12 kilo. :)

chacha geweldig dat ABC!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hello!

Handig Kira die IDtags. Heb er onlangs ook een besteld!

Ik ga eens op zoek dan naar een name it cap! Ezzie.

Chacha wij zijn er al heel vroeg morgenochtend, dus hoop dat het meevalt qua drukte. Lief dat je een routebeschrijving wil geven maar vind dat mn routeplanner t werk maar moet doen.
    Zal even naar je zwaaien!
    Vervelend trouwens dat de broers zich zo gepasseerd voelen, maar wel goed dat jij je gewoon goed voelt met jullie keuze! *knuffel* voor je.
    Het ABC was erg leuk trouwens :)

De dierentuin was erg leuk en is zeker een aanrader voor niet te grote kindjes! Quinn heeft erg genoten en wij ook trouwens.
    Hij was erg onder de indruk van de giraf! En toen de pinguins gevoerd werden was ik toch wel erg aan het genieten hoor! :) :oops: :)
    Had mn nieuwe bekkenband om en moet zeggend at die toch wel veel meer steun geeft dan de ander die ik heb.

De auto is gepakt en ik ben er klaar voor. Morgen heel vroeg op dus duik zo mn bed in. NU hopen op veel mooi weer en lekker van elkaar gaan genieten.

ben er zondag laat pas weer.

fijn weekend!

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    fijn weekendje weg pinquin! geniet ervan.

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Goedermorgen!

Jeetje juud, wat vreselijk allemaal :(
    heel veel sterkte meisje met alles! Een dikke knuffel vanuit hier!

Chacha, niet leuk om zo'n reactie te krijgen van je broer. Maar toch het is jullie keuze en het was een juiste keuze. Hopelijk heeft het verder de relatie met je broer niet verstoord en fijn dat je er over hebt kunnen praten!
    Wat heb jij een lieve collega's zeg! En creatief ook haha, wat een leuk ABC! Bijna uit het raam ontsnapt? Hihi.. ik zie je al vastzitten met je buikie.

Pinguin, fijne dagen! Je zult het niet meer lezen.. maar geniet ervan!

Kira, Tim helemaal blij dat ie vakantie heeft? Lekker 6 weekjes vrij! Die ID tags zijn een heel goed idee. Waar bestel je die? Voor Tijn denk ik zeker noodzakelijk.

Ezzie, Marno is ook een slank ventje he? Maar volgens mij is hij wel lang of niet?

Hier alles ok, Floor heeft weer de hele nacht geslapen en ik moet haar dan om half 9 wakker maken. Daarna gaat ze weer pitten, maar vanaf smiddags tot savonds 11 uur is ze wakker. Gek he, het slaapritme verandert wel, maar is niet verdeeld over de dag... gewoon óf slapen óf wakker. Ach, het vindt zn ritme wel.
    Tijn ging gisteren pas om half 10 naar bed, we waren bij mijn ouders. Hij was helemaal afgemat daar.. maar toch om half 7 weer wakker.. nu zit hij een beetje suf de teletubbies te kijken. Vanmiddag maar vroeg naar bed.

Wij gaan misschien ook maar met het vliegtuig naar Spanje.. ik krijg toch helemaal de zenuwen om 1400 km in de auto te zitten met twee ukken...En daarbij, volgens mij ben je met het vliegtuig niet eens veel duurder uit... die tolwegen zijn ook veel geld en benzine enzo... nou ja we moeten maar even kijken. Floor moet in mijn paspoort.. nou dat wordt wat om haar op de juiste manier op de foto te krijgen... :( we zien het wel.

Fijne dag iedereen!
    De zon gaat hier doorbreken...dus hopelijk een zonnige dag! doeg!

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie jeeeee de hele middag in dezelfde pamper....wat erg eigenlijk. Goed hoor dat je ze er op aanspreekt!

Pinguin nog gezwaaid?
    Fijn dat de dierentuin zo leuk was!
    Is dit nu het weekend dat Quinn voor het eerst uit logeren is? If so....probeer lekker te genieten meid! If not....geniet ook van je weekend!

Mir de relatie is niet verstoord (mag ik hopen). Het moet nog even bezinken, denk ik....
    Ik had waarschijnlijk inderdaad vastgezeten met mijn buik.
    Ik heb trouwens het idee dat dit kindje ook niet in gaat dalen....het zit zo hoog. Net als bij Lynn

Mir wel lekker dat Floor zo lekker 's nachts slaapt.
    Heeft Tijn het nog een beetje volgehouden vandaag? Of lag hij er vroeg in?

Het vliegtuig lijkt mij idd handiger hoor. Uiteindelijk is alles bij elkaar ook veel reistijd (naar schiphol, inchecken, vliegen, wachten op bagage etc.) Maar toch minder dan 14 uur en wel wat afwisselender dan alleen autorijden (en je hebt allebei de handen vrij) Beiden kindjes vliegen ook nog eens gratis.
    Minpunt is de bagage limiet....

Lynn was onrustig vannacht. Toch nog niet helemaal fit waarschijnlijk.
    Gister is ze hard gevallen....dikke schaafplek op neus en bovenlip. Ziet er niet uit.
    Vanmorgen haalde ze het bloed onder mijn nagels vandaan. Niet willen ontbijten....na 20 minuten het bord weggehaald...en dan krijsen om het eten. Toen met schoenen, ze wilde niet kiezen, ik koos voor haar....was het nog niet goed...krijsend op de grond uit,uit,uit
    En dat allemaal voor 9 uur 's ochtends....Ben benieuwd hoe ze het op kdv doet.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oei oei chacha, Lynn is ook echt een driftkikkertje he? Misschien dat juist straks met de komst van de baby het minder wordt. Tenminste ik heb het idee dat dat bij Tijn wel het geval is. Zo heel natuurlijk is hij wat rustiger geworden omdat niet alle aandacht meer voor hem is. Kan natuurlijk ook andersom zijn geweest.. maar je weet nooit. Omdat Tijn zo een beetje op Lynn lijkt...

Vandaag met Floor op de foto geweest voor in het paspoort.. Jee wat een onderneming! Met al die eisen is het onmogelijk om haar er goed op te krijgen. We moesten nog een keer terugkomen, maar toen werd ze niet wakker. Dus hebben we nu de beste foto van vanmorgen gekozen. Waarschijnlijk keuren ze die gewoon goed, maar ze kunnen ook nog zeuren... tja.. Ik zal eens kijken of ik de foto hier kan laten zien met foto op foto..

aahh pizza is klaar! tot later!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pfff wat een weekend....ik kopieer even het verhaal van mijn Hyves....

Iki ben vannacht bij haar gebleven....ze was zoooo ziek. Natuurlijk geen oog dicht gedaan op die stretcher en de verpleegster kwam ieder uur controleren.
    Ook lag Lynn aan een apparaat die elke keer alarm gaf wanneer haar zuurstof gehalte onder een limiet kwam....

Maar we zijn weer thuis, met Lynn gaat het beter en die slaap haal ik wel weer in

10. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Chacha; sterkte met Lynn! Wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is ze nu weer thuis!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jee chacha, wat een verhaal, dat is schrikken! :( Longontsteking is niet niks zeg!
    Gelukkig is ze weer thuis. Dat ze maar rustig aan doet weer goed opknapt! Dikke knuffel voor haar en ook voor jou!

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje Chacha wat zullen jullie zijn geschrokken! Arme Lynn. Goed dat jullie meteen de HA post hebben gebeld. Pfff je zult wel gebroken zijn na een nachtje in het ziekenhuis met die piepende apparaten. Ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude. Knuffels van ons!

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Chacha, wat een verhaal!
    Ik schrik ervan! Dat zoiets zo kan gebeuren zeg! Bah!
    Gelukkig zijn jullie weer lekker thuis! Sterkte!

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Thanks voor alle knuffels!We zijn inderdaad geschrokken, maar meer doordat het zo snel ging...je zag haar gewoon wegzakken. Ik wist dat het snel kon gaan met kinderen, maar zo snel

Vannacht een redelijke nacht gehad. Ze werd om 1 uur hysterisch wakker. En was duidelijk benauwd. We hebben haar in bed genomen en toen was ze na een uur een stuk rustiger, ook de ademhaling.
    Verder geen koorts en de AB slaat goed aan.

Morgen gaan we naar CP, we gaan gewoon en we zien wel. Zwemmen nog maar even niet

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Fijn dat je meissie weer thuis is Chacha!

Mir; gefeliciteerd met je baan. Knap dat je het aandurft hoor! Ik vind het erg veel wat je moet doen, naast het lesgeven. Maar wie weet valt het in de praktijk hartstikke mee.

Juudje; veel sterkte met alles!

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meisjes!

Jemig chacha wat een schrik zeg! Fijn dat ze nu weer thuis is bij jullie hoor!
    Dikke knuffels voor jullie! en een hele fijne vakantie( hoelang gaan jullie?)

Is Floor dr foto goedgekeurd voor het paspoort Mir?
    Quinn hebben ze destijds op de grond gelegd en zo de foto gemaakt.

Eigenlijk ben ik te moe echt te reageren. HEt was een heerlijk weekend, maar heb me af en toe flink zitten opvreten over de opvoedmethode van mijn zwager. Hij vindt het bijv niet nodig zn dochter vast te zetten in de maxicosi en al helemaal niet vast in de autogordels :confused: Elke keer weer uitleggen dat als hij bij ons in de auto zit dat wel MOET maar dat dan toch halverwege negeren. Bloed onder mn nagels!

Voor de rest was het lekker. Heerlijk met Quinn langs het strand gewandeld. Hij zag het als een grote bakkebak!(zandbak)
    Hij heeft daar heerlijk zonder moeite geslapen. Erg fijn!
    BEn geod gekleurd door de zon en heb door de wind ook een lekkere scrub gehad! ;)

Nu tijd om mn bedje in te gaan. Morgen weer aan het werk!

xx

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oops vinger bleef plakken :) Dubbel dus

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin fijn dat het een goed weekend was. Heb je het kunnen vinden hier in Zwolle?

Dus dit was niet het weekend zonder Quinn? Wanneer was die ook alweer?

Ik ga Lynn haar AB geven en dan ook lekker plat.

Vrijdag zijn we weer terug. Lief zijn voor elkaar he? ;)

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    he bah chacha, veel sterkte met je meisje en veel plezier in cp.

Gisteren bij mijn oom geweest en wat ooit een grote stevige vent was, is nu veranderd in een mager oud mannetje. Had en heb er veel moeite mee. In de kerk een kaars gehaald en die brandt hier nu de hele dag.

Dit had hem bespaard moeten blijven. Meestal is het zo dat als je longkanker hebt, je uitzaaiingen hebt naar de bijnieren, botten of hersenen. Hij heeft 4 weken geleden een botscan gehad en daar zagen ze wel iets op, maar dachten aan botverkalking. Hij had dus 4 weken geleden al bestraald moeten worden, dan was het niet zover gekomen.

Ik kan er pagina's over schrijven, maar het is nu niet anders.

Tot later

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik word net gebeld door mama. Mijn oom is gisterenavond opgenomen in het ziekenhuis. Zijn lever funcioneert niet meer goed en hij heeft het heel benauwd. Tis nu dus echt een aflopende zaak.

Deel Deze Pagina