Pinguin, misschien heeft Quinn last van de warmte? OF is het bij jullie in huis redelijk koel? Hmm.... ik zit in twijfel. Tijn had nauwelijks reactie op prikken. Verder hier geen allergieën of iets... ik ga even met bart overleggen en die site toch maar even lezen...
ons huis is erg koel, gelukkig. Hij stinkt ook n beetje en meestal is de dag na het kdv altijd wel wat van slag. succes met lezen en het maken van de voor jou de beste keuze. xx
hoi meiden, hoe gaat het hier? net terug van vakantie, erg leuk gehad en mooi weer. 1 dagje in het ziekenhuis geweest, omdat ze bang waren dat ik al ontsluiting had of een bloeding in mijn baarmoeder (had veel krampen), gelukkig was alles goed. Deborah heeft zich prima vermaakt.. kom later even terug, nu even een waje draaien
Fijn dat je vakantie goed was Niek. Maar wat gebeurde er zodat je bent opgenomen? HAd je alleen pijn of ook een bloeding. Fijn dat toch alles goed was!
Leuk dat je weer terug bent Niek! Maar wat was dat nu? Dat was niet zo mooi? Wat was er precies aan de hand? Nou gelukkig dat alles goed was! Wanneer heb je de 20 weken echo? Wil je graag weten wat het wordt, of blijft het een verrassing?
Ben je er al uit Mir? Ben benieuwd hoe het met Chacha & Lynn gaat. Hoop dat de kleine dame weer flink is opgeknapt!
haha.. nou nee ik ben er nog niet uit. Ik ga morgen naar de afspraak en ga eens een en ander vragen. Want, wat kunnen de risico's zijn om wel vroeg in te enten, eens horen wat haar argumenten zijn... Even wat tegen elkaar afwegen. Nou ja... ik zie het wel. Gelukkig heb ik voor Tijn morgen even oppas, zodat ik rustig naar het cb kan. Ben trouwens ook weer benieuwd hoeveel Floor nu weegt. Ben ook benieuwd hoe het gaat met Chacha en co. Hoop dat Lynn goed is opgeknapt en dat ze heerlijk genieten. slap lekker iedereen!
hoi hoi hier weer eens een berichtje van mij pff wat een weertje he ben blij dat ik niet de hele zomer door hoef jeetje niek wat lees ik nu hij/zij moet nog wel ff blijven zitten hoor chacha dat is ook schrikken zeg lijkt me best eng om dat meetemaken youame gaat binnenkort een ochtend en een middag naar het kinderdagverblijf ze zouden me nog bellen over hoe en wat weet iemand trouwens of je geld kunt terug krijgen als je allebei een WAO uitkering hebt? vanmiddag bij de gyn geweest gewoon controle maar verloor vocht en had veel last van voorweeen dus de gyn heeft ff gekeken om mijn vliezen waren gebroken maar dat was niet zo wel verloor ik veel afscheiding wat al dun was en ben al een stukje slijmprop verloren hopelijk laat de kleine man niet snel meer op zich wachten met youame gaat alles goed erg ondeugend ze is alweer helemaal de oude en heeft er weer een kiesje bij waarschijnlijk hebben we ook een eengezinswoning maar moet nog wel veel gebeuren volgende week dinsdag gaan we ff met de opzichter kijken en overleggen wat de woningbouw gaat doen kwa schoonmaken enz want het huis is helemaal uitgeleeft en moet er wel met 2 kindjes wonen we hebben tot dinsdag bedenkttijd nou dit was het wel ff weet het zo ff niet meer ben erg moe ohja er staat een foto tussen buik van de maand zouden jullie willen stemmen? groetjess marline
Fijn dat het goed gaat Marline. Wel spannend he! Hou je ons op de hoogte? Spannend een nnieuwe woning. HOop dat dat allemaal lukt voor jullie! Wat de kinderopvongtoeslag betreft heb ik geen idee hoe dat zit als je een wao uitkering hebt. Misschien de belastingdienst even bellen? En anders Youame opgeven voor de peuterspeelzaal? Quinn werd vanochtend flink huilend wakker. Had hem al wel horen praten (praat in zijn slaap) en toen ik binnenkwam zat hij in het hoekje van zijn bed met al zn knuffels in zijn handen heel hard te huilen. Denk dat hij flink heeft liggen dromen. HEbben hem een kwartiertje tussen ons in genomen en daarna lekker terug gelegd. HEb hem toen ook niet meer gehoord. Voor de dames in de buurt van Deventer, van het weekend is Deventer op stelten. Erg leuk festival en zeker een aanrader!
marline: wat gaat het hard zeg, nog even! Ik had de hele dag door krampen wat tegen de avond steeds erger werd. Ik heb morgen de echo, spannend! we willen niet wteen wat het wordt. Vandaag ook een bedje en kast voor Deborah gekocht, dus we kunnen weer gaan klussen..
jee Chacha, ik less nu pas wat er gebeurd is met Lynn? Hoe gaat het met haar? wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe gaat het verder met jou?
oh, marline spannend... het schiet nu echt op! Super dat het met Youame zo goed gaat. Ben benieuwd hoe ze op haar broertje reageert zometeen! Ik hoop dat je snel in je nieuwe (schone!)huisje kunt! Dat was behoorlijk schrikken zeg Niek.. gelukkig geen bloedverlies en voel je je nu weer helemaal ok? Spannend, morgen de 20 weken echo! Leuk dat jullie het een verrassing laten zijn! Als er bij ons een derde mag/ kan komen dan wil ik het ook niet weten, lijkt me toch bijzonder om verrast te worden! Hoe is het nu met Quinn Pinguin? Zo sneu dat hij zo aan het huilen was in een hoekje van zn bed... Tijn praat trouwens ook in zn slaap. Hij roept wel eens IJS IJS.. of moooiii mooooiii... hihi.. echt aan het dromen. Ik heb Floor vanmiddag toch laten inenten. Voor mij toch een fijner idee. Ze heeft er tot nu toe geen last van. Goed gegroeid ook trouwens.. 5 kilo nu. Morgen hebben we bruiloft. Lekker eventjes met zn tweetjes erop uit! Dinsdag morgen vroeg vertrekken we met het vliegtuig... dus het inpakken kan hier zo langzamerhand ook beginnen.
Oh toch laten enten Mir. Kan me dat ook wel voorstellen hoor zeker als er geen allergieen of iets dergelijks voorkomen. Lekker even weg met zijn tweeen. Wij gaan volgende week naar North Sea Jazz. Quinn gaat dan voor t eerst uit logeren. HEb er onwijs zin in. Quinn had een goede dag vandaag, erg goed zelfs. Hij kwam naar me toe om kusjes te vragen. *smelt* Hij is vanavond wel flink gevallen. Heeft een snee onder zijn lip maar ook in zn lip. Was flink aan het bloeden. Vanmiddag een erg leuk dekbedovertrek gekocht wat natuurlijk veel te duur was. Maar hij is ECHT heel leuk Quinn praat veel over auto's in zijn dromen. Erg grappig. Alles is auto's, trakto's of mamimine voor hem (graafmachine ) Spannend Niek morgen de 20 weken echo. Wisten jullie bij Deborah wel wat het ging worden? Ik ga de was in de machine doen en dan mn bedje in. xxx
Niek spannend morgen de echo! Marline heel veel succes de komende tijd. Als ik terug kom zal je vast wel zijn bevallen! Spannend hoor allemaal. Pinguin leuk North Sea Jazz. Bij wie gaat Quinn logeren? Nou ik duik zo mijn bedje in. Morgen vertrekken we naar de zon. Heb er echt heel veel zin in. Nu maar hopen dat we geen luidruchtige buren hebben . Seán heeft nog helemaal niks door natuurlijk maar er loopt hier een ander mannetje al 2 dagen heel zenuwachtig te doen. Hij kan nog steeds niet slapen van de spanning hihi. Tot over 2 weken allemaal! Dan moeten we weer snel een meeting doen!
haha... dat argument ken ik ook... ! Wat zielig.. zn lipje kapot? Ook dik nu? Lippen bloeden erg he? Dan lijkt het een stuk heftiger. HOpelijk heeft hij er niet zoveel last van. Lief he dat dromen. Quinn dus ook auto-gek Voor het eerst logeren? Spannend! Bij wie gaat ie logeren? Leuk trouwens, North Sea Jazz festival! of hoort 'festival' er niet achter hehe Pas op hoor Kira.. lief doen anders komen we je vakantie terroriseren... Gaat makkelijk lukken met een monstertje als Tijn... Goede reis morgen! ik ga ook mn bedje zo in... truste
http://www.littletulip.nl/collection/plane1.html Dit is het dekbedje. Hij gaat bij mn moeder logeren. Komt wel goed, helemaal hij nu zo lekker uitslaapt! Buiten dat voelt hij zich echt thuis daar. Denk dat ik hem volgende week een keertje smiddag te slapen ga leggen zodat hij even kan wennen. Ja flink dikke lip. Het hoort erbij maar toch is het schrikken! Kira een hele fijne vakantie! En Mir voor jou ook al vast! Nu duik ik er echt in! xx
meiden ik ben in nederland hoor..heb alleen geen puf gehad om hier echt te lezen en uitgebreid te antwoorden. was erg moe van de reis..en ben dat eigenlijk nog steeds wel Mijn moeder en zusjes zijn op vakantie en ik zit in mijn eentje in het huis. Maar ik had eigenlijk even heel snel een vraagje..ik heb nu al twee dagen vreselijke last van migraine..ik kan wel janken van de pijn ik houd het echt niet uit..en dan zit ik hier du sook nog in mijn uppie met eslem..heb geen seconde rust kan niet eens even liggen ik raak zwaar gefrustreerd naar haar toe.. maar goed mijn vraagje was wat mag ik aan aspirines gebruiken? ik ben echt desperate in need voor iets wat deze hoofdpijn ietsjes weg kan halen..
AK je mag paracetamol gebruiken. Ik weet alleen niet precies hoeveel, maar volgens mij moet 3 x 500 mg op een dag kunnen. Je kan natuurlijk altijd een vk bij jou in de buurt bellen en het vragen. Kost niks! (volgens mij) Is je familie er niet?