September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: veel plezier! Toch vind ik het netjes 2 kilo ;)

vanmorgen lag Deborah nog heerlijk te slapen, beginnen ze te heien aan de overkant, er worden huizen gebouwd :( Gelijk wakker natuurlijk, gelukkig sliep ze overdag er doorheen..

Chacha: nog even, dan mag jij ook weer ;)

Vandaag op het werk een collega die nog druk bezig was, terwijl ze 39.5 week zwanger is, gekke meid!

nou meiden, fijne avond, ga even bijkomen op de bank..

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    I"VE GOT A JOB!!!

Bij manfield voor 2 dagen in de week. Om te beginnen erg netjes dus. Kan per september beginnen.

Vertel later meer. Nu Lynn uit bed en naar ikea voor een kastje.

Doei doei

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    gefeliciteerd juudje!!!!! hoera!

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hier ook geslaagd voor een kastje bij ikea, pas op het end werd marno dwars dus het viel mee. Is gaan liggen in een bedje en deed net of ie sliep, wat een aandacht kreeg ie zo! hihi.

Heb er 5 uur overgedaan om dat ding in elkaar te zetten maar hij staat en ben er blij mee.

aha, nu weet ik wat curanol is. :D

Ballenbak bij ikea is geloof ik pas v.a bepaalde leeftijd, dit is nog te jong. Zou ik ook niet zo snel doen denk.

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Juudje gefeliciteerd!

Wij gaan nu weg. Weekendje kamperen. Helaas.... niet het mooiste weer...
    Zondagavond weer terug.

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Juud: gefeliciteerd!

Narcissen: fijn weekend, hopelijk knapt het weer wat op

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juud van harte gefeliciteerd met je baan! Geweldig. En zo snel.
    Ben je er zelf ook blij mee?

Ezzie wat een acteur die Marno, haha. En jee 5 uur over gedaan? :confused:
    Ik zou ook niet zo snel gebruik maken van die ballenbak op deze leeftijd. Volgens mij pas wanneer Lynn zich verbaal goed duidelijk kan maken (Attentie attentie Lynn wil graag opgehaald worden uit huppeldepupland)

Narcissen veel plezier tijdens het weekendje weg....niet wegspoelen he?

Hier nog steeds drama met slapen. Het trucje van straks weer kijken, helpt al niet meer.
    Ze gaat in bed staan en krijst de boel bij elkaar. Zodra ik kom kijken, gaat ze snel op haar buik liggen, speen in de mond en ogen dicht :rolleyes: En zodra ik weg ga, begint het weer opnieuw.
    Ben nu weer met de 10 minutenregel bezig gegaan gisteravond. En ze is na 1,5 uur in slaap gevallen....zucht....wie heeft de langste adem
    (ik dus echt wel he ;) )
    Ze heeft het goed door wat ik van haar wil

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jaja, 5 uur, weet je wel hoeveel schroefjes er in zo'n kast gaan? Had ik ook nog eens 2 schroeven in het verkeerde gat gestopt dus die moesten er weer uit en dat heeft me ook zeker een half uur gekost! haha.

jee die Lynn, maakt er een lekker potje van. Jammer dat je 'ik kom zo weer kijken' tactiek niet meer werkt. Nu veel geduld op brengen dus....
    sterkte!

Marno heeft papa vanmiddag geholpen met plinten zetten, met z'n neus boven op de boor en het liefst zelf op het knopje drukken. Bart moest streepjes zetten op de muur voor de gaatjes en dat had Marno net iets te goed afgekeken dus meneer zat even later ook met de pen op de muur,.... :( Gelukkig was ik er op tijd bij! :)

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nokinee: wow wat praat hij al goed joh!

Eslem eet trouwens al maanden zelf. help haar echt nooit. Alleen soms met iets vloeibaars zoals yoghurt ofzo. als ik geen zin heb dat ze het in haar haren smeert :)

Pinguin: ik ben nu ook 2 kilo aangekomen maar dat komt door het (vr)eten..die ga ik er dus wel weer af werken (gewoon door te bewegen en niet meer te snoepen hoor)
    Ik ben echt als de dood om moddervet te worden weer..dus ik wil er wel op letten.

wat kunnen jullie kindjes al veel zeg..tellen enzo. Eslem telt wel 1,2,3 maar is niet voor iedereen verstaanbaar hehe..verder praat ze echt niet zo veel.
    Nu we in nederland zijn zegt ze wel opa,oma, kom, op (op van het is op en op van opstaan hehe) maar zinnetjes hou maar.
    Verder vertikt ze het op mijn zusjes bij naam te noemen..ze noemt ze ook oma :):)
    de hond en kat zijn foepa haha..hoe ze daar bij komt geen idee..

Juudje: gefeliciteerd met je baan joh!

chacha: eslem is ook weer een drama met slapen. gilt werkelijk de hele buurt bij elkaar. Ik laat haar maar gewoon. ze is geen baby meer hoor..ze probeert gewoon haar zin door te drijven. haar deur staat open, de lichten staan aan..er is altijd wel iemand op de zolder of op de bovenverdieping zodat ze dus stemmen enzo hoort. en alsnog gaat ze huilen. gister was ze zelfs uit bed gegaan en stond op de muur te bonken en tegen het traphak te rammen. Toen ben ik echt boos geworden en daarna is ze snel in bed gaan liggen en gaan slapen :p

Mijn moeder is onlangs verhuist naar kudelstaart (ligt vlakbij aalsmeer - tv studio ed.) hoewel ik hier ben opgegroeid..kan ik nu echt zeggen wat een K*T dorp.
    Zodra ik over straat ga word ik door iedereen aangekeken..en dan echt gewoon ongegeneerd aangekeken he..mensen die hun hoofden omdraaien, stil blijven staan, vanuit de auto kijken..beginnen te smoezen etc. (en dit alleen omdat ik dus bedekt ben) en ik ben dus echt niet de enige moslim hier in de buurt. Ok het zijn er weinig maar het is niet dat ze ze nog nooit hebben gezien.
    Gister gingen we naar de supermarkt met eslem..en eslem wou op een gegeven moment uit de buggy en wou dus de buggy duwen. wat ze dus niet kan. toen ik dat dus niet wou kreeg ze een vreselijke driftaanval..waar ze niet mee ophield. gillen en huilen etc.
    Ik had nooit verwacht dat ik in nederland nog hiervoor zou worden aangekeken..iedereen draaide zich om en ging naar haar kijken..(we liepen gewoon op een voetpad in een woonwijk) en ze bleven maar kijken...zelfs toen we doorliepen draaide men zich om.
    Het was alsof ik mijn kind aan het vermoorden was ofzo. Ik werd op een gegeven moment gewoon boos en heb naar ze zitten gebaren dat ze op zichzelf moesten letten.
    Mijn zusje was ook woest.
    Ben ik nou gek of zijn de mensen in dit dorp gek?

Ohja had ik jullie nog gevraagt over zo'n duo wagen ofzo?
    Ik zit op mp te kijken en wil denk toch wel zo'n dubbele buggy aanschaffen...achter elkaar zeg maar. hebben jullie er al een aangeschaft? en welke?

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    goodmorning!

Juud gefeliciteerd met je nieuwe baan!

AK Ezzie woont volgens mij ook in Kudelstaart! Ik denk dat sommige mensen moeite hebben met de Islam en het vooral niet begrijpen waarom mensen zoals jij zich bekeren of zich bedekken. Ik zou me er niet te druk om maken en het bij hun laten. Ik denk dat het eerder ontwetendheid is.

Het logeren bij mijn moeder is erg goed gegaan! Hij heeft tot 8.50 geslapen! lekker gegeten daar, om half 9 was hij moe en is hij naar bed gegaan en gelijk gaan slapen. Rond middernacht werd hij huilend wakker en is hij even beneden waar ook mijn nichtje van 16 was, die uiteindelijk ook is blijven slapen bij hem op de kamer dus hij had het hartstikke naar zijn zin.
    Hij was gisteren wel doodmoe van alle indrukken en heeft eigenlijk nauwelijks gegeten.

Vannacht goed geslapen tot een uur of 8 vanochtend en nu zit hij te kleuren. Hij wil de hele dag wel kleulen!

Ik ben echt doodop. Vrijdagnacht was het half 4 voor we thuis waren. North sea jazz was trouwens echt waanzinnig weer. HEb erg genoten!
    Gisteren naar de dierentuin en een bbq. Weer laat in bed dus mijn tank is wel even leeg.
    Vandaag lekker niets en vroeg naar bed!

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Oh leuk! ben benieuwd hehe..!

Ja ik snap wel dat mensen nieuwsgierig zijn..of het apart of misschien raar (of stom of whatever) vinden..maar om mensen nu zo aan te gapen..

Ik krijg volwassen mannen die langs me heen fietsen, wielrenners die riepen hey opzij fatima..
    hehe..het was dat ik ze niet bij kon houden want anders was ik me even netjes gaan voorstellen :S

Ik verbaas me gewoon over de kortzichtigheid hier..
    Maar ik was me er wel al mee bekend. De mensen in dit dorp en in aalsmeer staan bekend als rascisten..een allochtoon mocht hier niet eens de discotheek in.

Het is overigens algemeen hoor..ook de opmerkingen naar/over homo's zijn hier niet te kort..en de duitsers zijn nog steeds moffen...

maar goed..

wat lekker dat het goed is gegaan joh het logeren!

vergeet jij nou ook wel dat je zwanger bent? hehe ik ben er wel mee bezig qua rondkijken voor spulletjes enzo..(maar heb eigenlijk nog niets gekocht ja een mutsje en een boxpakje) maar ik vergeet regelmatig dat ik zwanger ben. Ohja ik was zwanger he..hihi..

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi ezzie dat hadden wij ook een keer met die schroefjes....en we kregen ze er ook bijna niet uit. Ikea is leuk...maar soms toch wel erg ingewikkeld.

AK jeetje wat een gedoe zeg. Jammer dat mensen zo reageren. Maar het zegt meer over hun gebrek hoor! Proberen er niks van aan te trekken, maar dat is makkelijker gezegd. Ik zou ook de neiging hebben om mensen er op aan te spreken.

Ik heb zo'n duobuggy achter elkaar. Hij is nog niet echt getest (tja alleen met Lynn er in) Ik heb er een van Xadventure, de quicksilver.

Pinguin fijn dat het logeren goed is gegaan en dat je het naar je zin hebt gehad bij North Sea. Altijd lekker om er even tussenuit te zijn.

Hier gisteravond weer drama, maar wel korter...Zou het betekenen dat ik vooruitgang boek? ;)
    René kan er absoluut niet tegen....die is een klein boodschapje gaan doen. Om te voorkomen dat hij er bij ging zitten of haar eruit zal halen.
    Ze is in slaap gevallen zonder al te veel gedoe er om heen (tja regelmatig even troosten in bed, maar niet er uit). Ze slaapt dan wel de hele nacht door.

Het eten lijkt wel beter te gaan. Tja strijden op 2 punten zal wel te vermoeiend zijn ;)

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik zal de jouwe eens opzoeken hoe die er uit ziet. Maar ik wil toch een tweedehandse. Het is al moeilijk genoeg om er eentje te vinden die ik hier in de buurt kan ophalen hehe..
    Ik denk dat ik voor een topmark ga. Daar heb ik een aantal nog mooi uitziende van gezien op mp. Maar ik wil daar toch dan tweedehands niet meer dan 50 euro voor betalen eigenlijk. maybe max 60 maar dat is echt de max.

vandaag met eslem en mijn zusje naar de kinderboerderij geweest. was een groot succes. Niet zozeer door de dieren maar wel omdat de speeltuin erg leuk was :)
    we gaan bijna overal fietsend naar toe en eslem vindt het fietsen hardstikke leuk. en het is ook lekker gezond voor mij. Doe al 3 jaar niets sportiefs..zeker niet fietsen. Jammer dat het in turkije niet echt gebruikelijk is. anders had ik het echt heerlijk gevonden.

op weg naar de kinderboerderij trouwens weer...2 jongens die 'hey moslim' riepen :S
    ik laat het maar gewoon over me heen gaan denk ik..wat moet je dat soort mensen nou zeggen.

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohja zie net dat ik ook op zo'n zelfde een bod had gedaan..maar daar willen ze 100 euro voor dus daar kom ik nooit voor in aanmerking hehe

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    AK die van mij was nieuw 139 euro in de aanbieding (kwam van 219 af)
    Dus 100 euro is behoorlijk. Zit er een babynestje bij? Die moest ik nog wel apart kopen (maar die was 39 euro)

Fijn dat het zo leuk was op de kinderboerderij. Jammer dat fietsen niet zoveel voorkomt in Turkije. Misschien kun je hype beginnen? ;)

meiden, Lynn is stil en heeft helemaal niet gegild, maar ik durf het bijna niet te zeggen

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

:) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle: :) =D> :whistle:

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dan werkt je aanpak Chacha!

AK je zou eens bij marktplaats gratis in moeten tikken bij jullie in de buurt.
    Mijn collega heeft laatst zo een mutsy kinderwagen(helemaal compleet) opgehaald en daarna doorverkocht voor 90 Euro.

Ik ben niets waard vandaag. Geen energie. Was wel te verwachten maar toch baal ik er van.
    Quinn heeft een bubbel/blaar weet ik veel op zn tong. Gisteren slecht gegeten en vandaag ging het ook niet van harte.
    Ook wat vlekjes op zn buik.
    Vriendin van mij die hier was 10 dagen terug belde dat haar zoon waterpokken heeft. Was woensdag ofzo. Dit is dan toch te snel om al waterpokken te krijgen? qua incubatietijd bedoel ik.
    Hij heeft geen koorts en geen verkoudheid ofzo.
    Ik bekijk hem morgenvroeg maar even en bekijk dan of hij wel of niet naar het kdv kan.

Ik ga lekker bankhangen!

xx

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    yep, je hebt gelijk pinquin, ik woon ook in kudel, wat mij betreft een geweldig dorp, (kom niet aan m'n dorp, ;) )

AK, heus niet iedereen is hier rascist hoor, zullen er vast wel een paar tussen zitten maar die heb je overal. Dat een allochtoon de disco niet in mocht zal vast wel een reden hebben gehad. Net zoals dat zou gebeuren met een nederlander.

Kinderboerderij is leuk he, vermaken ze zich prima! :) (en het kost niks! ;) ook fijn. )

Zitten jullie kids allemaal nog in voorzitje op de fiets? Al van plan om een achterop fietsje aan te schaffen? Denk dat ik het binnen kort wel ga doen. Als meneer aan het wiebelen is word het best wel zwaar aan het sturr.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Thnx! soms heb je dat steuntje ff nodig he?

Waterpokken? volgens mij ligt de incubatietijd ergens rond 2 weken, maar weet niet zeker. Maar ja hij hoeft het ook niet van dat jongetje te hebben, maar kan het ook via het kdv hebben opgelopen.
    Wel gek van die blaar op de tong.... :( En waterpokken beginnen wel altijd op de romp. Nou je zult er snel genoeg achter zijn.

Pinguin gewoon aan toegeven aan die moeheid....er tegen verzetten kost alleen maar meer energie. Lekker vroeg je bed in en een paar daagjes rustig aan. En het was het waard (denk daar maar aan ;) )

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie ik heb al een achterzitje (gekregen bij een abbo op ouders van nu) maar nog niet geinstalleerd. Quinn kan voorlopig nog wel voorop bij mij en het achterzitje gaan we bij Steven maken.

Chacha ik vind juist dat je dingen heel goed en weloverwogen doet dus hier nog een flink steuntje in je rug! :)

Deel Deze Pagina