September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin heeft een groeispurt? Hihi....er zullen er nog meerdere volgen....Ik zou binnenkort eens een foto van mijn buik maken...die is ook zo hard gegroeid.

Wat naar dat Quinn zo van slag is/was. Tja en dan maar raden wat het is he? Zo lastig. En wat lang liggen gillen zeg. Vermoeiend als je zelf ook nog eens zwanger bent en ook nog moet werken. Ik hoop dat je nu lekker je tukkie kan doen.

Oooh Narcissen naar Ijsland....heb er zeker over heen gelezen....maar wat gaaf!

2. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Had ik dus al wel verteld van Ijsland.. Was het al weer kwijt.
    We gaan over twee weken weg. Eerst (schaam, schaam) drie weken naar Corsica. Daarna een dag thuis en naar IJsland voor 11 dagen.
    Corsica is lekker kamperen en met de auto. Echt helemaal niks en uitrusten! Hebben we ook nodig om met schoonfam. gezellig op vakantie te kunnen!
    IJsland stond bij ons ook al heel lang op ons lijstje maar nooit gedaan vooral omdat het zo vreselijk duur is en niet zo warm. En nu werd het in onze schoot geworpen.

Wat ontzettend naar dat Quinn zo aan het huilen is geweest. Kost mij dan heel veel moeite om niet mee te gaan huilen als je niets kan doen. Lekkere emo-muts. Laten we het maar op hormonen houden he.
    Wel fijn dat het nu op het kdv wel goed gaat. Gelukkig maar.
    Poeh, en je bent met je zwangerschap al bijna op de helft! Wauwie.

Een vriendin van me staat ook op ploffen. Ben zo benieuwd wanneer het kindje geboren wordt. Neem mijn mobiel mee naar bed.. Spannend hoor.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: hopelijk wordt het nu een betere nacht. Het klinkt ook een beetje als krampjes. Van de week heeft Deborah dunne ontlasting gehad, maar geen krampjes, nu heeft ze wel weer twee tandjes erbij.

ah, die groeispurten ken ik :oops:

Chacha: raar dat ze nu overal bang voor is, dacht dat het later rond 3 jaar pas kwam, wel vervelend.

Narcissen: lekker hoor, vakantie. die laatste twee weken duren altijd zo lang. ik heb het helaas alweer gehad :cry:

4. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Jaaah, er is een jongetje geboren! Hij heet Loek. Zijn broertje van bijna twee heet Max. Mooie combi dus! Alles is goed gegaan. Dus binnenkort even kijken! Leuk, leuk, leuk. Zij twee jongens wij twee meiden!

Morgen, donderdag en vrijdag nog werken. Dat is echt een eindsprint en dan: VAKANTIE!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen 3 daagjes werken....dat is echt te overzien.
    En gefeliciteerd met Loek. Leuk!

Niek ook lekker aan het groeien? FOTO!

Ik ben er morgen weer....het energiepeil is gedaald tot nul. Duik het bedje in. Fijne avond XXX

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jaja, wil ook buik foto's zien hoor!

heerlijk narcissen straks lekker op vakantie!

Hoop dat Quinn nu een beter nachtje heeft gehad.

Nou werk ik al zo lang met kinderen en wist heus wel dat ze door fases heen gingen, maar dat het er zoveel zijn, dat zie ik nu pas met een eigen!

Stoere Lynn zeg. met mes en vork! :D Wat pikken ze dat toch snel op.

AK, ja die gevechten! hihi, heb ik in elk geval met jou nooit gedaan, ;) daar schelen we idd teveel voor! Ik zat altijd tussen die scholen in,... :( werden van 2 kanten belaagd. :)
    idd echt niks veranderd. Ook wel leuk vind ik.

Vannacht rond 4e werd ik wakker door marno z'n muziek mobiel, had ie hem zelf aangedaan! :rolleyes: Hoop dat ie daarna nog wel ff in slaap is gevallen, ik in elk geval wel! :)

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik hou het kort want heb een spiertje ofzo verrekt. YUK!

Vannacht was een beetje hetzelfde, met het verschil dat ik hem niet uit bed heb gehaald en even heb laten huilen. Na 5 minuutjes viel hij dan weer in slaap. Voel dat er een kiesje doorkomt, dus dat zal het zijn.
    Gelukkig wel weer pas na half 8 wakker .

Ben ook benieuwd naar Niek dr buik.

chacha voel je je beter vandaag?

Narcissen gefeliciteerd met Loek! EN wat heerlijk zoveel vakantie!

Ik ga mn tandjes poetsen. moet naar de tandarts om de wortelkanaalbehandeling af te laten maken.

tot later!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik baal als een stekker..ik kan nergens hier in de buurt een tweedehands bopita b-box vinden (de witte) dus ik zat er aan te denken via www.babypark.nl de arike box te kopen..zie ik nu pas dat dat ding maar 74 cm hoog is.. nou dat hoef ik niet..dat is vreselijk laag. bah zeg. baal echt.

hoe hoog zijn jullie boxen?
    de bopita b-box is eigenlijk ook nog best laag is maar 77.5 cm. maar dat is al wat hoger dan 74 cm.
    zie eslem er al overal klimmen als hij lager is dan zij is..dat is gewoon gevaarlijk..

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie Heeft Marno zelf de mobiel aangezet? Haha waar je 's nachts al niet mee bezig bent. Wel fijn dat hij zich prima redt en je er niet heen hoeft.

Pinguin hoe heb je een spier verrekt? Gekke dingen gedaan?
    Fijn dat het vannacht al wat beter ging en dat Quinn snel in slaap is gevallen. Kan je zelf nog een beetje bijslapen?

En auw....wortelkanaalbehandeling....brrr. Heb je het overleefd?

AK ik heb geen idee hoe hoog mijn box is. Kan ook niet meten, hij staat nog uitelkaar.
    Ik denk dat het verschil tussen 77,5 cm en 74 cm niet zo heel groot is en dat het gevoelsmatig niet zo veel uit zou maken.

Lynn is ook erg klimmerig, maar ze mag straks niet klimmen op de box. Daar ben ik heel resoluut in. Net zoals ze niet met de wandelwagen mag sleuren (vindt ze leuk) Mag ze alleen met de buggy

Hier een goede nacht. Maar ik ben nog zo moehoe! Van 22 tot 07.30 geslapen, maar qua gevoel niet. Zou het het laatste groeispurtje van de beeb zijn?
    Vanavond ook maar weer op tijd er in en als ik dat even zo vol hou, komt het vast goed.

Vanmorgen naar de braderie geweest met buuf en dochter. Lynn heeft zich uitstekend gedragen. Ze wilde lopen en gaf me keurig een handje. Ook bleef ze continu in de buurt. Stond er echt van te kijken

Ben al weer 35 weken zwanger.....nog even.....brrrr die bevalling

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    heb 2 nieuwe foto's in mijn album, wel in zwartwit....heb anders zo'n lichtgevende buik ;)

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hihi Chacha, lekker alleen aan het kletsen ;)
    mooie buik hoor! ik denk ook al af en toe aan de bevalling, ga jij (als het kan) thuis bevallen?

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    o ja, hoe krijg ik ook alweer een foto hier op?

ik heb wel alvast een foto van Deborah op haar site van het eten vanavond :rolleyes:

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik wil wel weer thuisbevallen. Lekker in mijn eigen omgeving!
    Jij ook?

Die foto kan je er op krijgen door op je beebiesite de foto die je wil aan te klikken, dan rechtermuisknop, eigenschappen en de url kopieren.
    En die kan je hier dan neerzetten door eerst IMG aan te klikken, dan die url te plakken en dan weer IMG.
    Ik weet het niet zeker of het zo werkt, volgens mij wel....

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgens mij meot het ook zo Chacha.

Ik wil denk ik weer in het ziekenhuis bevallen, maar de vk heeft me al verteld dat doordat mijn eerste bevalling zo turbo was het zh misschien niet eens gaan halen.
    Maar ja is nog lekker ver weg dus...

Quinn heeft vanmiddag 3,5 uur geslapen, toen ehb ik hem wakker gemaakt en heeft hij 45 minuten zitten huilen. Geen idee waarom maar blijkbaar wilde hij nog slapen.
    Heb nu trouwens gevoeld dat de puntjes van 1 kiesje door zijn.

Heb wel besloten hem deze week lekker rustig te houden. We zouden naar de parade gaan maar ik ga niet. Blijf lekker thuis met mn kleine man.

Mijn schouder is niet goed. Wel beter dan vanochtend maar het is echt heel pijnlijk Quinn te tillen :( of auto te rijden.

Ak ik heb ook geen idee hoe hoog mijn box is.Maar denk dat ze allemaal wel ongeveer dezelfde hoogte hebben.

Chacha ik vind trouwens nog steeds dat je een bescheiden buikje hebt! Mooi hoor! Leuk dat de braderie zo leuk was.

Ik ga effies bankhangen en als Steven zo terug komt van de AH kan hij mooi mn schouder masseren :)

fijne avond

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin heerlijk 3,5 uur slapen! Lynn is al een week standaard om 13.45 weer wakker.
    Dus toch de kiezen weer....wat een rotdingen ook he..dat Quinn daar zo van slag van is.
    Goed om het even rustig aan te doen....ook voor jezelf.

Thnx voor het compliment over mijn buik....al voelt het als een mega skippybal...kan niet normaal meer sokken aan doen...

Grrr....en sommige mensen...René had gesproken met een vriend, ook even over de longontsteking van Lynn....Tja kdv he? zegt die vriend...Nah ja. Dat vind ik dus wel zo'n domme opmerking. Hun dochter komt nergens mee in aanraking en is dus nooit ziek. Alsof we het hadden kunnen voorkomen dat ze zo ziek was. Nou ja, ik weet wel beter.....maar toch :rolleyes:

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik laat dat soort dingen altijd maar gauw weer van me afglijden chacha.
    Ik vind het kdv echt een verrijking voor mn kleine vriend. En ja er zijn veel bacterieen. Jammer dan!

Ja het is wel weer balen van die kiesjes, maar ach laat ze maar snel komen dan is hij er voorlopig van af.
    De tandarts raadde me aan om eventueel vloeibare lidocaine te smeren maar dat vind ik misscien wat te ver gaan.

Hij wil tegenwoordig steeds Bumba kijken op youtube.
    Dus als ik ga koken mag hij kijken.
    Hij loopt dfe hele dag al te zingen Bumba! Bumba! Hoorde hem zelfs in zijn bedje bumba zingen :)
    Hij begint ook steeds meer zinnetjes te maken Leuk hoor!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn roept ook de hele dag Bumba, bumba!
    Bij opa wil ze dan naar zolder, naar zijn computer, Bumba kijken. Weet ze ook precies.

Pinguin je hebt helemaal gelijk. Ik zet het ook maar snel weer van me af. Als ik zie hoeveel Lynn er oppikt en leert. Dat kan ze thuis allemaal niet meekrijgen.

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen meisjes.

Hier was ik ook weer even. Ik ben bang dat ik moet gaan afhaken bij jullie. Tis niet dat ik me niet meer welkom voel, maar ik kan niet met jullie meepraten. Ik ben niet zwanger. Ik kom zekers nog wel neuzen en ik wil ook zeker geboortekaartjes krijgen. :)

Nu ik hier toch ben, zet ik wel even mijn verhaal neer.

Mijn oom is gisteren gestorven. We hebben dag en nacht bij hem gezeten met 20 man en gisteren toen iedereen even weg was, is ie gegaan.

Zijn vrouw was bij hem en dat was het belangrijkste.
    Hij deed zijn ogen open, begon te huilen en blies zijn laatste adem uit.

Hij heeft zoveel morfine gekregen de laatste 2 dagen. De arts vindt het een wonder dat ie nog zo lang geleefd heeft.

We hadden toch gehoopt dat hij misschien die ene procent zou zijn die het zou overleven. Was hem zo gegund, maar helaas.

Dadelijk lynnie uit bed halen en dan wegbrengen en weer naar mijn tante toe. Dela komt en alles moet geschreven en geregeld worden.

Van de ene kant heb ik er vrede mee, hij hoeft niet meer te lijden,maar van de andere kant, had hij nog 20 jaar mee gemoeten.

Wie moet er lynn nu mee naar de mac donalds nemen, zoals hij ons altijd meenam. Hij was zo gek met mijn meiske.

Speciaal de vakantie een paar dagen korter omdat lynn gedoopt werd.

Allemaal herinneringen. En dat blijft. Dat neemt niemand me meer af, maar het verdriet en gemis blijft.

Kan er de hele pagina over vol schrijven.

Tis beter zo.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Juud condoleerd meis. Heel veel sterkte de komende tijd.

Wat je beslissing betreft over het afhaken hier.. tja ik vind het jammer. Er zijn er meer die niet zwanger zijn en er wordt voornamelijk over onze kindjes gesproken, daar is Lynn er eentje van. Dus wat mijb etreft genoeg gespreksstof, maar als jij je er niet lekker bij voelt moet je dat niet doen.
    Wat mij betreft ben je altijd welkom meis!

Dikke knuffels voor jou!

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nu even een bericthtje over mn kleine man. vond het niet gepast dat in mijn vorige berichtje te plaatsen.

De puntjes van zn kies zijn dus door voelde ik gisteren al, dus meneer heeft de hele nacht heerlijk doorgeslapen. Achterstevoren in zijn bedje, maar dat vond ik wel grappig eigenlijk.
    Hij was wel vroeg wakker Half 7 maar heb hem pas om 7 uur eruit gehaald, bij ons inb ed gezet en samen naar KRO's kindertijd gekeken.
    We waren pas om half 9 beneden om te ontbijten :oops:

Hebben jullie toen ook dat bordje gekregen van blueband geloof ik met al die diertjes erop? Is echt favoriet bij Quinn.
    OOk zegt hij de p in plaats van de S bij sommige woordjes. Soms tot grote hilariteit bij hemzelf. Soep wordt nl Poep en dat vindt hij heeeeeeeeeeeel leuk. Maar hij zegt ook paap (schaap) of pap (sap)
    Zal vast wel goed komen.
    HEb zin om te gaan klussen in de babykamer. Leuke rommeltjes kopen en aan het werk. :)

fijne dag meisjes

Deel Deze Pagina