September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeetje Juud, gecondoleerd meid! Veel sterkte voor jou en je familie.
    Ik hoop dat jullie een mooie uitvaart zullen hebben en vooral de goede herinneringen aan hem levend zullen houden!
    Nogmaals sterkte en een dikke knuffel!

Ik zou het erg jammer vinden als je hier zou afhaken. Jammer dat je het zo voelt dat je niet meer mee kan praten. Jij en Lynnie horen er toch gewoon bij, al vanaf het 1e uur. Dus ik zou je echt gaan missen hoor. Maar het is je eigen keuze, dus vooral je eigen gevoel hierin volgen.

2. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Juudje, gecondoleerd! Heel veel sterkte met het gemis! Hopelijk blijven de goede herinneringen aan hem vooral bij je! Wat zal het raar zijn om dan naar de MacD te gaan terwijl je daar vaak met hem samen was. Nogmaals heel veel sterke.

Ik kan wel begrijpen dat je niet meer bij ons komt schrijven, maar.. zoals al is genoemd; er zijn er meer niet zwanger. Maar, het onderwerp komt natuurlijk wel ter sprake.

Nou ja, ik ben moe. De laatste loodjes altijd het zwaarst. Veel tafels gesleept vandaag. Dat heb je als de groepen moeten verhuizen. Dan moeten de tafels ook naar andere lokalen, inclusief alle spullen. Pfffff, wat een puinhoop.
    Uiteindelijk komt het altijd wel weer goed, maar het kost erg veel energie.
    Gisteren de musical van groep 8. Was weer helemaal geweldig. Mooie decors, heel mooi geschminkt door een ouder. Laat thuis. 23.30 in bed en om 5.00 was Gabi weer wakker.. Grrrr Ik kon helaas niet meer slapen. 6.30 opstaan..
    Vanavond twee hartige taarten maken voor de lunch op school. Had nog niet getrakteerd voor mijn verjaardag en we gaan als afsluiting met alle collega's eten.

Fijn dat Quinn lekker geslapen heeft! Daar knapt een mens van op!
    Zal ook eens Bumba gaan kijken met Helena. We kijken wel naar Sesamstraat op youtube.
    Zag laatst de freggels. Daar keek ik als kind naar. Grappig hoe ik dat me herinner en hoe het er nu uitziet.

Ga koken.
    Fijne avond!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn ligt al op bed....die kon niet meer. Om 18.15 naar boven gegaan.

Narcissen succes met je laatste dagje morgen (toch?)
    Wat een drukte he zo voor de zomervakantie?
    Succes met de hartige taarten...hopelijk een geslaagd etentje.

Pinguin fijn dat Quinn zo lekker heeft geslapen en dat jullie zo lekker knus tv hebben gekeken. Lekker toch zo'n laat ontbijt. Wij ontbijten eigenlijk altijd pas tussen half 9 en 9.
    Behalve wanneer ze naar het kdv moet.

Dat bordje hebben wij ook en is ook in gebruik. Lynn benoemt ook alle diertjes. Ze gaat ook echt steeds meer zeggen...buiten, thuis, fiets, het wordt allemaal steeds duidelijker.

Hier is het nog een chaos...ga zo eerst ff opruimen.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Juud: gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd..
    Ook ik vind het jammer dat je bij ons weg gaat, al moet ik wel zeggen dat we het al aardig volhouden met elkaar, alweer ruim 2 jaar.
    Hopelijk kom je af en toe nog eens om het hoekje kijken..

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    de foto staat in mijn album hieronder. Er staat ook nog een foto in van de zwangerschap van Deborah, ongeveer dezelfde tijd en volgens mij ben ik niet zoveel dikker dan de vorige keer.. :rolleyes:

klein vraagje: Deborah heeft op haar rug en in haar gezicht wat pukkeltjes. op haar rug ook 1 klein blaasje. niet heel erg, maar kunnen dat toch waterpokken zijn? ze is niet ziek, wel al een paar dagen dunne ontlasting en vorige week voelde ze heel warm aan.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nog zo'n mooi bescheiden buikje! Mooi hoor Niek!
    Het kunnen inderdaad waterpokken zijn. Even in de gaten houden.

Zo Lynn lag er vroeg in Chacha. Quinn heeft geloof ik wat Lynn vorige week had. Hij ligt echt te gillen in zijn bed nu.
    Hij is verwend met pappa thuis vandaag (hij is alweer een tijdje op locatie aan het werk)
    Vanmiddag leuk pyamatje voor hem gekocht bij de Hema. HEt broekje verzuipt hij in maar het shirtje past precies (maatje 86)
    Klein mannetje wordt groot.
    Vandaag ook een dekbedje voor hem gekocht voor zn nieuwe bed.

Narcissen lekker nog 1 dagje en dan vakantie! Heerlijk hoor zoveel dingen om naar uit te kijken. Werkt je vriend ook in het onderwijs? En gaan jouw kindjes die weken niet naar de opvang?

Verder weinig te melden.
    Volgens mij vliegt Mir morgen al weer terug.
    Morgen zijn Steven en ik 2 jaar geregistreerd partner ;)

7. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ja, kleintjes worden groot! Leuk he!

Mijn vriend werkt niet in het onderwijs maar is projectmanager bij een nieuwbouwafdeling van een woningcooperatie.
    Hij heeft bij hoge uitzondering vijf (!) weken vakantie. Vanwege de verjaardag van zijn moeder. Wij zijn dus bijna vijf weken van huis (niet teveel kletsen dus).
    Meisjes gaan meestal in mijn vakantie wel naar de oppas maar een dagje minder. Kunnen ze wel lekker samen spelen met andere kindjes.

Ga nu echt wat doen. Lag lekker te soezen op bed met Gabi aan de borst

En, is Quinn al in slaap gevallen.
    Helena is nu al onder zeil. Ze was gisteren tot 2130 aan het spoken. Niet aan het huilen ofzo maar lekker in haar kamertje aan het rommelen met knuffels en doekjes. Zo lief. Narcisman heeft haar vier keer terug in med gelegd maar het hielp niet. Gelukkig was ze vanmorgen wel gezellig.

Wat een keurig buikje Niek. Ze lijken niet echt in grootte te verschillen. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Goed, nu echt de taarten maken. Daarna even naar de macDonalds een mc Flurry halen als beloning..

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Alvast gefeliciteerd met jullie twee jaar Pinguin! De tijd vliegt he!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mooi buikje hoor Niek, echt bescheiden.

Ojee heeft Quinn nu het ik-wil-dus-echt-niet-slapen-virus?
    Pfff sterkte meid, is niet makkelijk dat gegil. Maar ja wat je ook doet, doe het consequent....Dat heeft hier dus goed geholpen. Al een paar dagen geen gegil.

Alvast gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap-jubileum!

Ja Mir komt morgen alweer terug he? Ben benieuwd hoe ze het hebben gehad.

Lynn kan ook nog steeds broekjes maat 80 aan. Laatst zelfs 74. Heb laatst ook maar weer riemen en bretels gekocht....alles zakt af :rolleyes:

Narcissen lekker hoor zoveel vakantie! En sssssst niet praten over de Mac....anders moet ik René weer op pad sturen ;)

Ik ben hier ook bezig met een peuterbedje...heb echt een leuke gezien.
    http://www.villa-vrolijk.nl/uploads/web ... sroyal.jpg

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh dat is een lieffie dat bedje!
    Ik zou ook even op MP kijken want daar staan dit soort bedjes ook voor de helft van wat ze in de winkel kosten.
    Ik ben nu helemaal compleet qua bedje en krijg erg de neiging hem op te gaan zetten, of is dat nesteldrang?

Ben ik nou de enige die de Mac nou helemaal niets vind? Ik word er echt ziek van als ik daar eet.

Hij slaapt trouwens, net pas. Ben twee keer boven geweest en ben bij hem gaan zitten(heb een klein stoeltje naast zn bed staan waar ik zit als ik hem voorlees) Kreeg ik al zijn doekjes en knuffels in mn armen gedrukt en toen wilde hij.
    HEb hem bij me op schoot genomen en gewiegd, hem gerustgesteld en weer weggegaan. Dit 2 x 10 minuten. De laatste keer heb ik zijn lampje aangelaten. HEeft het nog 10 minuten geduurd, maar hij slaapt.

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik ben dol op de Mac, maar vooral wanneer ik zwanger ben. KFC vind ik nog lekkerder....maar das hier niet in de buurt (tja apeldoorn)

Fijn dat Quinn slaapt. En zo is het ook duidelijk voor hem toch?

Ik ga eens op MP struinen, thnx voor de tip

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Ons bedje is van het merk bopita. als het goed is krijgen we het over twee weken. verder wel een kast erbij gekocht, maar een tweede kast met (gekleurde) lades wordt zelf gemaakt (voor speelgoed)
    we gebruiken de kleuren lemon en paars. (voor Deborah he, want de baby is nog onbekend!)

pinquin: 2 jaar alweer, wij in januari, gefeliciteerd!
    slaapt ie nog? balen he dat ze af en toe zo'n periode hebben

o ja en dank jullie wel voor de complimenten :oops: :oops:

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Nou Pinguin, ik eet nooit bij de Mac, maar de milkshakes en ijsjes vind ik heeerlijk! Ga ik dus NU halen! Taarten staan in de oven, schoolwerk is klaar dus... tot morgen!

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hier ook niet echt een Mac fan hoor, maar een sundae caramel saus met nootjes sla ik niet over! hmmmmmmmm.....
    :D

Juudje gecondoleerd meid, veel sterkte.
    Jammer dat je hier niet meer komt beppen hoor, :( hoop af en toe nog wel wat van je te horen?

Leuk bedje chacha!
    Denk dat je er eerder aan begint als er een 2e op komst is, ik kijk af en toe wel naar een groter bed maar echt nodig vind ik het nog niet.
    Lijkt me ook best spannend, het idee dat ze er zo uit kunnen klimmen!

Gefeliciteerd pinquin!

Niek kunnen waterpokken zijn, Marno had er ook maar heel weinig dat ik twijfelde.

Zondag hebben we feest want manlief word 40! Hoop dat het weer een beetje mee zit want we vieren het natuurlijk wel.

Hebben hekje bij het water gemaakt zodat Marno er gewoon kan staan en steentjes in het water kan gooien. Helemaal goed1

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dus een leuk feestje in het vooruitzicht Ezzie. 40 moet ook echt gevierd worden!

Ik heb Lynn net weggebracht naar het kdv. Briefje op de deur van de groep....er heerst hoofdluis....brrr als ik ergens de kriebels van krijg. Ik heb nu dus ook overal jeuk.
    Maar ik stel me aan, ze hebben het onder controle....1 kindje heeft het nog maar en die is er vandaag niet...Hoop dat het goed gaat, want ik mag ook nog niks gebruiken ook in mijn zwangerschap

Ik heb Lynn vanmorgen om 8 uur wakker gemaakt (en ze lag er gister dus om 18.15 in....) die heeft een lekker slaapje gehad....

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    brrrr chacha ik krijg daar ook jeuk van. Was ook altijd de pineut vroeger en toen mijn nichtje naar de basisschool ging kreeg ik ze fijn van haar.
    Yuk Yuk Yuk!

Hier een mannetje dat om 7 uur wakker werd, heel vrolijk en lekker bij mij in bed gekropen. Daarna lekker samen gebadderd.

Hij is nu mn wasmand aan het leegpukken. Hij wil graag helpen met opvouwen :(
    Ik ga mn was redden.

fijne dag meiden!

Oh ezzie alvast gefeliciteerd en een heel fijn feestje! :)

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb ooit 1x hoofdluis gehad, toen ik 12 was....en heel lang haar had. Wat een ramp.

Heb je je was nog kunnen redden Pinguin?
    Fijn dat Quinn zo vrolijk wakker werd.

Lynn heeft meerdere driftbuien gehad op het kdv :(
    Ze hadden geen idee wat de aanleiding was. En de leidster was er ook behoorlijk onder de indruk van. Had ze nog nooit zo heftig bij andere kindjes van de groep gezien. Heb maar tips gegeven over hoe wij er mee omgaan :afleiden....geen aandacht aan besteden en ook niet negeren, want in haar eentje komt ze er niet uit (daar waren ze ook al achter dat ze dan gewoon doorgaat)

Gets het zit me niet helemaal lekker. Met name doordat die leidster zo onder de indruk was. Maar ja, ze kent het ook helemaal niet van Lynn...en wij wel. Ik probeer het maar positief te zien...Lynn voelt zich daar veilig genoeg om driftig te worden.

Deze periode staat toch bekend om de driftbuien, toch?

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn kan ook echt FLINK over de rooie gaan Chacha. Op het kdv heeft hij dat nog niet vertoond maar bij mamma doet hij dat graag. :(

Heb de was kunnen redden en heb zijn grote jongensbed in elkaar gezet. Ah gossie wat schetig en wat groot is hij dan opeens *zucht*
    Hij gooide gelijk al zijn knuffels op het bed en kroop erin.
    Maar hij mag er nog niet in slapen. Eerst een traphekje boven maken.

net bij mijn schoonouders wezen eten. Was gezellig.
    Nu moe en zo naar bed toe!

Chacha niet te druk om maken hoor. Die driftbuien horen er nou eenmaal bij en het ene kindje is het andere niet. Gelukkig maar! Want ik hou wel van een beetje afwisseling!

trusten!

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    chacha idd niet druk om maken hoor, Lynn, d'r driftbuien. Het hoort er bij, wat je al zegt ze voelt zich veilig genoeg om dat daar te doen, meestal bewaren ze het voor thuis.

Laatst had ik ook zoiets op mn werk, een normaal schetig jongetje, altijd lief en vrolijk, heerlijk ding, mam en zus waren er nog bij en meneer kreeg ruzie met zn zus, jee, ik wist toen ook niet wat ik zag! oh zegt mam, da's normaal, heeft ie dat hier niet dan? Nou nee!

Het is een fase en het fijne daarvan is dat ze ook weer overgaan.

ieuwwww,.. hoofdluis, ik krijg er ook spontaan jeuk van! Hopelijk breekt het niet verder uit.

ohw, Quinn in zn grote jongens bed, foto! :D idd eerst maar ff trap hekje plaatsen.
    Als jullie 2 trappen hebben op de overloop hebben jullie ook een hekje voor naar boven (zolder) of alleen voor naar beneden?

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij hebben al weer een flinke driftbui van Quinn achter de rug. Pfffffffffffff gezellig opstaan zo.

Ik plaats vanavond een foto van zn nieuwe bed. Hijw il er al graag in liggen dus vanmiddag maar ff een hekje kopen.
    Wij hebben een vlizotrap naar zolder dus maar 1 trapje nodig ezzie.
    Zit wel een deur op de overloop naar een tweede overloop naar beneden maar plaats hem direct achter die deur denk ik.

Bij het kdv hier kunnen ze zich ook niet voorstellen dat Quinn drifitig is... Nou.. kom maar eens langs ;)

Zoals je zei ezzie het gaat weer over.. (gelukkig)

Deel Deze Pagina