September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    OOh Ezzie ik denk dat ik het de dag voor zn verjaardag vier( dan vieren we het op n zondag)
    Heb al aan opa's & oma's enzo gemeld dat ik het klein qua kado's wil houden. Liever dat ze wat storten op zn spaarrekening ofzo.
    Hij heeft al zo veel speelgoed, vind het eigenlijk een beetje te veel worden en hij is zich er nu nog niet zo van bewust.
    Denkd at hij op de dag zelf gewoon naar het kdv gaat. Wij moeten werken en 3 dagen later begint onze vakantie.
    Misschien dat ik de ochtend vrij neem zodat ik hem zelf weg kan brengen of dat ik hem smiddags wat eerder pophaal.

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!

die klossen, hier ook een hoog bed, maar wel lekker vond ik. Alleen als Tijn er oplag, moesten we uitkijken dat hij er niet uitviel. Heb je de klossen al in huis Chacha?

Leuke vakantiefoto's he? En ik had nog wel de helft gewist... perongeluk na een week. De camera deed ineens raar en vroeg of ik de kaart wilde formatteren.. en wat deed ik... muts die ik ben.... Gelukkig toch nog wat leuke foto's kunnen maken de laatste dagen.

Tijn had vannacht een rotnacht, ik dus ook.. helft van de nacht tussen ons ingeslapen... en maar duwen met die billen van hem... zucht....
    Hier komt de spierpijn langzaam opzetten... vooral ook mn buik'spieren'. Ik moet trouwens nog maar kijken of ik er mee doorga... het is misschien een beetje teveel van het goede.. en werken, twee ukken en nog eens die voorbereidingen voor het sportlesgeven....

Lekker Pinguin, weer een goede nacht! Waar slaapt Quinn nu? Heeft ie gekozen voor zn grote bed?
    Vervelend die balletjes, Pinguin... Hopelijk dalen ze nog in.

Geweldig, dat Lynn zo slim is om je te vertellen dat de beschuitjes op zijn haha... nieuwe kopen!
    Geniet je een beetje van je verlof? Nog plannen voor dat het 20 aug is? Ga je je verjaardag nog vieren? (als je dan niet per ongeluk aan het bevallen bent of nog niet bevallen bent?)
    Doen de billetjes van Lynn erg zeer met die dunne poep. Oh even een meidenvraagje... ik ben natuurlijk Tijn gewend... Als Floor poept dan zit het dus echt overal en moet ik het echt uit dr plassertje pielen... Hoe doe je dat met goed schoonmaken? Ik doe nu een nat watje erdoor heen... zal dat goed zijn?

Hoe zou het met Marline zijn? Ik dacht eigenlijk dat haar beeb in stuit lag? Is het gelukt met draaien?

Ezzie, ik weet eigenlijk niet hoe ik het ga vieren... Tijn zn tweede verjaardag. In ieder geval niet zo uitgebreid als zn eerste. En idd... ik hoop ook niet op nóg meer speelgoedrotzooi haha...

Hoe is het met je nichtje Pinguin? Slaapt ze nu ook lekker? Vind ze het leuk om met Quinn te spelen? Het buurmeisje van ons zit hier ook erg vaak en vindt het geweldig om met Tijn aan te keuvelen... Ze wil ook graag poepluiers verschonen :rolleyes: haha... dan helpt ze mij mee. Maar als Tijn een stukje gemalen koek uit zijn mond op haar laat vallen gaat ze over haar nek... hihi...
    Je buik groeit dus niet zo hard als bij Quinn? Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Hier een heerlijk dagje trouwens. Tijn was lekker rustig en lief aan het spelen vandaag. Floor is aan een stuk door aan het kletsen. Soms vergeet ze even hoe ze geluid moet maken en dan ineens komt er weer geluid uit en dan ligt ze in een deuk. Schattig om te zien.
    Ze slaapt trouwens savonds nog steeds niet in haar bedje. Eigenlijk de hele dag niet. Ze doet allemaal hazedutjes in de box. Eigenlijk moet ik haar in bed doen als ik tekenen van moeheid zie, maar als ik even wegloop en terug kom ligt ze heerlijk te pitten in de wipper of box. Het komt vanzelf wel denk ik. Ik heb haar vanavond wel in bed proberen te leggen, maar na 15 minuten hoorde ik haar weer... Tijn ook trouwens en toen was het gelijk: mama.. maaammmmmaaaa...... :( Dat is wel lastig hoor.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Marline dr beebje is volgens mij nog gedraaid Mir!

Mijn bijdehandte nichtje ligt nog niet te slapen.
    Hoop dat ze er zo in gaat.
    Ik wel in ieder geval.
    Ze is nogal gek op tv kijken maar bij mij mag ze dat niet zoveel. In ieder geval niet naar Nickelodeon enzo.

Wij willen niet weten wat het wordt. Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vonden we het ook heel prettig dat we het met Quinn niet wisten, dus denk het niet dat we het willen weten.

Ja ik groei veel minder hard gelukkig. Hopelijk blijft dat zo.
    Zou het wel fijn vinden als ik nu minder dan 15 kilo aankom.
    Maar ja.. kan niet meer dan mn best daarvoor doen toch!

Heb je foto's nog niet bekeken, staan ze op hyves?
    Ik heb het geluk dat Quinn meestal tegen steven aankruipt als hij bij ons slaapt.
    Hij slaapt nu in zn ledikant en niet in zn peuterbedje.

Ik heb Quinn het eerste half jaar trouwens ook niet naar boven gebracht om te slapen.
    Hij sliep hier meestal in de box of in de kinderwagen.
    Weet nog niet hoe ik dat nu ga doen met mijn kleine lawaaipapagaai in de buurt ;)

Hij had bij de verlos in de behandelkamer de speelgoedkist geopend en er 3 dingen uitgekozen die hij mee naar huis wilde nemen. Hij liep naar de deur, handjes vol en riep DOEI! Kleine grappenmaker. :)

Ik ga afslutien en mn bedje in. Morgen misschien lekker zwemmen!

trusten meiden!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi Meiden!

Oma is met Lynn op pad. Even lekker tijd voor mezelf.

Ezzie Marno is dus dol op cadeautjes? hihi. Groot gelijk, ik ook!
    Ik weet nog niet hoe ik de verjaardag ga vieren. Ik hoop in augustus te bevallen, zodat ik met Lynn's verjaardag in ieder geval weer op de been ben. Ik denk dat ik het gewoon op de dag zelf vier en dan 's middags. En dan op het einde een pan soep met broodjes ofzo.

Geen idee wat ik voor haar moet vragen. Ik vind een keukentje wel leuk, maar de huiskamer staat al zo vol. Ook de duplo trein is leuk, maar 100 euro voor 1.20 m rails en een trein :confused:

Pinguin kan best dat er een kiesje komt. Ik kan het niet zien....ze doet wel "aaaaaaah' en de mond open, maar dan nog zie ik weinig.
    Wat lief dat Quinn telkens in zijn bedje wil spelen. Zo kan hij er ook aan wennen natuurlijk.

Fijn dat alles goed was bij de VK. Ik liep ook altijd voor met mijn baarmoeder met Lynn. En ik moet zeggen, nu is de baarmoeder groter dan destijds met Lynn. Maar mijn buik is kleiner....gek he?
    Ik ben ook minder onder de indruk hoor...maar ik dwing mezelf te genieten, want het blijft een groot wonder natuurlijk.

Leuk dat je nichtje logeert. Alles goed gegaan?

Mir haha....doos! ook nog formateren ook....Echt wat voor jou.

Wij hebben de klossen er gister maar onder gezet. Een beetje vroeg, maar de rest van de week had René er geen tijd voor. Nou ik kan dus echt mijn bed niet in. Rene heeft snel nog een trapje gehaald en die heb ik echt nodig. Enig voordeel....stofzuigen gaat wel erg goed onder het bed! En was ook hard nodig :oops: Omdat we zo'n electrisch verstelbare bodem hebben, kunnen we niet overal bij.

Tijn dus slecht geslapen. Balen zeg.
    Goed om eens na te denken over het sporten. Het is idd erg veel. Maar als je het erg leuk vindt, kan je er ook weer energie uit halen.

Ik heb weinig plannen in mijn verlof. Ik doe het gewoon rustig aan. Ik ga zelf mijn verjaardag niet vieren. Iets te veel risico. En als ik zo op het eind loop, heb ik ook niet zoveel zin in het gesjouw en gedoe.

Over die poep. Lynn heeft dat ook vaak. In het begin deed ik het ook met nat watje. Nu vouw ik het billendoekje zo dat ik er wel tussenkom. Niet teveel mee pielen, maar ik zou het ook schoon willen hebben.

Lynn heeft de eerste tijd ook beneden geslapen hoor. Zolang Floor er zelf geen last van heeft, zal ik het lekker zo houden. Het komt wel.

Pinguin ik ga het niet redden denk ik....onder de 15 kilo blijven. Ben nu 14 kilo extra en moet nog 4 weken....nee dat ga ik echt niet redden. Hopen voor jou dat het wel lukt!
    (en geen chocola-verslaving krijgt, zoals ik)

Ik heb last van mijn darmen :oops: Sjonge wat irritant. Ik denk dat het nog geen gerommel is hoor. Maar ja ik heb begrepen dat je bij een 2e wel meer last kan krijgen van gerommel....
    Ach we zullen zien. Ik denk nog steeds over die 40 weken heen te gaan.
    Beeb is nog ontzettend druk in de buik. Mijn buik trekt dan ook helemaal scheef.

Lynn heeft een goede nacht gehad. Het lijkt of zij ook door heeft dat het niet meer lang duurt met de baby. Elke morgen zodra ik binnenkom, vraagt ze als eerste naar de baby. Ze is er heel veel mee bezig,

Fijne dag allemaal!

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Ben heel benieuwd (net zoals jijzelf natuurlijk!) wanneer je gaat bevallen Chacha. Het komt steeds dichterbij. Bijzonder hoor dat het lijkt alsof Lynn het in de gaten heeft.

Mir, de pakjes passen perfect. De grootste past Helena ook (met een joggingbroek eronder ofzo).

Waarschijnlijk gaan we morgen al weg ipv zaterdag. Tenminste als het lukt. Had veel plannen voor vanavond qua inpakken enzo maar Gabi ligt al een uur te brullen. Kom ik bij haar is het goed. Grr. Helena slaapt ook nog niet verdorie. Nou ja, Narcisman is de auto aan het wassen zodat we in ieder geval schoon starten!

Pinguin is je nichtje lekker gaan slapen? Ook niet te laat? Wel gezellig hoor lijkt me.
    Ik hoop voor je dat je onder de 15 kilo blijft. Is wel zo prettig. Heb je veel last van de warmte? En Chacha? Kunnen jullie je schoenen nog aan?

Ik merkte zelf ook heeeel erg dat een tweede zwangerschap heel anders is dan de eerste. Bij Helena wist ik bijna op de seconde hoe lang ik al zwanger was, bij Gabi moest ik er echt over nadenken. (schaam). Verder doe ik alles bij Gabi veel relaxter. Bij Helena maakte ik me veel meer zorgen. Nu denk ik vaker:" ach, het komt wel goed".

Goed, ik ga maar weer eens boven kijken.
    Misschien tot morgen en anders tot 30 augustus! (tenzij ik even kan komen spieken natuurlijk)

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Narcissen een hele fijne vakantie! En wat ben je lang weg. Dan is Quinn al bijna 2! En Chacha al bevallen :confused: time flies!

Mijn nichtje is gelijk met mij naar bed gegaan. Eerder heeft geen zin want dan komt ze 10 x naar beneden.
    Ze heeft goed geslapen en we hebben dr om half 9 maar eens wakker gemaakt. Quinn was helemaal door het dolle dat ze er nog was!
    Hij heeft zo heerlijk gespeeld met dr. Leuk hoor!
    Mn nichtje heeft een moeilijke periode achter de rug met de scheiding van mijn zus en is nogal manipulatief. Ik ben heel streng en consequent tegen dr en dat vindt ze vaak moeilijk en niet zo gezellig.
    Hoop dat ze daar later anders over denkt!

Quinn is nu de hele week al goed gaan slapen, geen gehuil meer!
    Een vriendin van me raadde me aan het ledikantje op een gegeven moment weg te gaan halen, zodat hij geen keuze meer heeft qua kiezen voor bedje.
    Ach wat mij betreft mag hij best nog ff in zn ledikantje hoor.

hihi Chacha moet je nu je bed in rollen?
    Inderdaad wel vroeg! Maar ach laat de kleine dan ook maar lekker op tijd komen toch!
    Lief dat Lynn naar de baby vraagt. Quinn weet dat er iets met een baby is maar begrijpt er niet zoveel van nog.

Klein frummeltje in mn buik is de laatste paar dagen knap druk!
    Kan me van Quinn niet herinneren dat ik zoveel leven heb gevoeld. Van hem voelde ik vooral zn kontje tegen mn ribben aan.

Denk dat ik zo mn bedje in duik..

fijne nacht ladies!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh heb trouwens weinig last van de warmte.
    Vanochtend 15 km met Quinn gefietst, erg lekker!

Word al wel een tijdje iedere ochtend met hele dikke stijve vingers wakker :( gedurende de dag zakt dat wel wat weg.
    Ik maak me nog geen zorgen en hoop dat het tijdelijk is.
    Heeft vast met mn hormoonspiegel en reumafactor ofzo te maken.
    Had met Quinn ook meer last van mn gewrichten tijdens mijn zwangerschap.
    Ach liever deze 9 maanden dan een terugval na de bevalling :)

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik ben net terug van de ha met Floor. We gaan met haar even naar de kinderfysio. De osteopaat is met vakantie. Het is helemaal niet erg gelukkig. Ze draait nog gewoon naar de andere kant met haar hoofdje, maar het is toch verstandig dat de fysio er even naar kijkt. Vooral ook omdat ze in buikligging heel erg haar hoofdje naar één kant houdt en dan begint te gillen. En als ik kijk naar Tijn van toen (met filmpjes) dan hield hij zn hoofdje al behoorlijk op in buikligging. Ik weet, elk kindje is verschillend, maar Floor is daarin wel heel passief. Daarin zie ik ook hoe verschillend ze zijn. Floor kan ook eindeloos haar handjes bestuderen en er naar lachen. Ik heb gewoon twee uitersten van kinderen denk ik.

Tijn is nu bij mijn schoonouders en komt vanmiddag weer. Kan ik even rustig alle was wegwerken en het huis opruimen. Heerlijk rustig even nu!
    Gisteren viel Tijn van zn stoeltje achterover tegen het tv meubel aan. Snee in zn hoofd :( Flink bloeden en toch even naar laten kijken of het geplakt moet worden. Gelukkig hoefde dat niet. Het groeit wel weer aan elkaar, alleen even goed in de gaten houden of het niet open blijft.

Narcissen, mooi dat de skipakjes passen. En dat zelfs die witte bij Helena past. Hoef je daar ook niet meer naar te zoeken.
    Zul je altijd zien, heb jij het druk, zorgt zo'n ukje er wel voor dat je even niets kunt doen. Gaan jullie vandaag nog rijden?

Haha, Chacha, zo'n hoog bed zodat je een opstapje nodig hebt? Ik moest ook een soort van springen hoor met die klossen eronder. Wij hebben ook een boxspring. Die bedden zijn zeker standaard hoger?
    Je placenta ligt nu achter toch? Bij Tijn had ik ook dat ik hem zichtbaar voelde. Mijn buik nam allerlei vormen aan. Bij Floor lag de placenta voor en toen zag je dat veel minder. Ik had trouwens ook veel meer gerommel voor dat ik ging bevallen dan bij Tijn. Niet echt pijnlijk, maar wel dat ik even een keer extra naar de vk ging om te kijken of het misschien niet al begonnen was. Leuk hoor dat Lynn er ook mee bezig is. Ik weet zeker dat ze er (meer dan je denkt) best wel wat van begrijpen. Toen Floor geboren was en Tijn voor de eerste keer ging kijken bij haar zei hij ook gelijk zus. We hadden hem zo voorbereid door te vertellen wat nu de kamer was van 'zusje' en het bedje van 'zusje'. Soms noemden we het baby, soms zusje. Het verbaasde mij enorm dat hij het eigenlijk vanzelfsprekend vond dat er een babietje naast me lag.

Quinn zit lekker in zn velletje dus! Lekker hoor dat hij gewoon gaat slapen. Tja, en dat ledikantje weghalen. Ik denk dat je het zo goed doet. Zo geeft hij zelf aan waar hij het prettigst in slaapt. En als hij straks gewoon kiest voor zn nieuwe bed dan zal ik het ledikantje weghalen. Als hij op die manier elke avond lekker gaat slapen zonder drama is het denk ik een goede keus zo.
    Balen dat je zo'n last hebt van je gewrichten... Je hoort het vaker he? Dat bepaalde dingen tijdens een zwangerschap ineens weer gaan opspelen of juist wegblijven...
    enneh... 15 km gefietst? Wow... het was er dan ook wel weer voor he. Geen last van vlekken als je in de zon bent?

Ik ga hier een poepluier verschonen. Er komt een hoop gekreun achter me vandaan... ze heeft er een rood hoofd van. Ook een moeilijke poeper, net als Tijn dat had de eerste maanden.. eens in de 2 dagen...

fijne dag iedereen! Het is hier trouwens bewolkt...

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goed dat je met Floor naar de dokter bent geweest Mir. En fijn dat je bij een fysio terecht kan!
    Tijn is best een wildebras of niet? Zou me kapot schrikken als Quinn een snee in zn koppie had Fijn dat het niet geplakt hoefde te worden.
    Volgens mij is het belangrijk dat het even niet nat wordt, maar dat is best moeilijk met kindjes .
    Ook lekker dat je even je handen vrij hebt!

Quinn lijkt inderdaad weer lekke rin zijn vel te zitten. Slaapt goed, en is vroeg wakker, maar dat kan ook komen doordat hij zijn vader hoort.
    Steven is erg druk op het moment. Zien elkaar weinig helaas.
    Ach nog anderhalve week dan is dit project afgelopen. (hij is voor 5 weken ingehuurd door een bedrijf om vakanties op te vangen) Daarnaast heeft hij ook nog zijn vaste klanten, dus 's avonds is hij ook tot laat aan het werk. En vaak ook in het weekend.
    Dit weekend gaan we naar Scheveningen. Steven gaat beachvolleyen en ik ga lekker in de grote zandbak met mn kleine man! 8)

Wat vlekken betreft. tijdens mijn zwangerschap van Quinn kon ik niet eens tegen parfum, daar kreeg ik al vlekken van (had ik nu toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en daardoor wel een vermoeden had)
    Mijn huid is veel donkerder dan normaal en kan er goed tegen.
    Smeer me ook goed in hoor (factor 50)

Ik ga boodschappen doen. Nog even langs een positiemodezaak hier want ze hebben uitverkoop.

fijne dag meiden!

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    veel plezier met shoppen. Hebben ze nog leuke positiekleding als het uitverkoop is?

Vlekken ook al van parfum? Ik wist niet dat dat ook kon. Ja, goed insmeren, belangrijk! Als je vlekken krijgt, dan gaan ze niet snel weer weg. Voorkomen is beter dan genezen he.
    Balen dat Steven zo druk is, maar wel fijn te weten dat het even tijdelijk is. Lekker het weekend even uitwaaien in scheveningen.

Ja joh, ik schrok me kapot, toen ik bloed zag rende ik gelijk naar de buurvrouw haha... ik dacht dat het veel erger was. Dus kon ik maar beter gelijk versterking hebben. Het valt gelukkig reuze mee. Maar ja, er zullen wel meer van die akkevietjes komen. Tijn is niet bepaald rustig nee, dus.. Mijn buurvrouw zei: Toen ik nog geen kinderen had, had ik de huisarts nog nooit gezien... en nu ik kinderen heb... Dus die ongelukjes horen erbij. Maar niet leuk.

Ik ga nu echt wat doen.. doeg

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen een hele fijne vakantie toegewenst. Ga er lekker van genieten. Ik hoop dat je ondanks het gehuil van Gabi toch nog hebt kunnen inpakken.

Mir fijn dat je naar de fysio kan en dat je wat gerust bent gesteld. Het komt zeker allemaal goed!
    Lekker dat je Tijn even hebt uitbesteed.
    Getsie dat hij zo gevallen was. Wat kan je dan schrikken he? Had ik maandag met Lynn ook zo. Ook bloeden en ik ben dan gelijk bang voor een hersenschudding ( ik maak me soms echt teveel zorgen)

Hier dus ook een boxspring, zonder klossen dus 52 cm hoog. Met klossen....3 meter ofzo ;)
    Nou ja met trapje wil het prima, hopen dat ik geen kleine kraamverzorgster krijg.

Mijn placenta ligt nu achter ja. En ik merk ook heel duidelijk het verschil

Ik ben ook zo benieuwd hoe Lynn gaat reageren. Ik vind het erg spannend. Wel een geruststelling dat Tijn (die toch ook wel een pittig karaktertje heeft) zo goed heeft gereageerd.

Pinguin Fijn dat Quinn weer lekker in zijn vel zit.
    En wat jammer dat Steven zo druk is. Hij heeft echt een drukke baan he?
    Kan hij straks nog wel vrij plannen als de baby geboren wordt? Dat zal wel fijn zijn.
    Leuk dat jullie naar Scheveningen gaan. Heerlijk!

Jij hebt ook zo'n gevoelige huid he? Bij de zwangerschap van Lynn kreeg ik opeens eczeem aan mijn handen. Door schoonmaakmiddel en handzeep. Nooit gehad en na de zwangerschap was het ook weer over.
    Ik ben wel gevoelig voor cremes, weersinvloeden etc.

Ben je nog geslaagd voor leuke positiekleding?

Lynn is op het kdv. Ik ging snel even een boodschapje doen, kom ik allemaal bekenden tegen....stond een uur later nog in het winkelcentrum.
    Nu even een kopje koffie. En dan ga ik de was even ophangen en dan komt een dinnetje op de thee. Gezellie!

Iedereen fijne dag!

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Jeetje, die Tijn. Fijn dat het niet geplakt hoeft te worden. Ik zou me ook dood schrikken als het zou bloeden. Fijn dat je dan naar de buurvrouw kunt rennen!
    Goed dat je naar de huisarts bent geweest met Floor. Ben benieuwd wat de fysio dan zegt.
    En Mir, veel spierpijn gehad?
    Ik kan er wel erg naar uitkijken om weer een heel eind te kunnen hardlopen. Alleen het beginnen met trainen bleh.

Ik merk ook dat ik twee totaal verschillende kindjes heb. Gabi is (meestal) heel rustig. Helena niet.
    Gabi zit nu steeds met haar voeten te spelen. Dat heeft Helena nooit gedaan.

Heerlijk Scheveningen! Lekker pieren in de "zandbak"

Chacha, wij hadden altijd zo'n caravan-krukje naast het bed staan. Erg handig. Hoef je geen aanloop te nemen om op je bed te komen!

Wij gaan toch morgen rijden. Ging het echt niet redden.
    Ben ook nog eens snotverkouden en dat werkt niet echt mee.
    Ik drink nu even mijn koude (!) koffie op en ga dan de kleren van de meiden ophalen.
    Om 12.00 haal ik ze bij de oppas op en dan wil ik al bijna klaar zijn.

Ga snel weer verder. Wil het hier ook opgeruimd en schoon achterlaten! Dat vind ik heerlijk als je weer thuiskomt.

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    even snel voordat ik ga werken, Narcissen: fijne vakantie!

Mir: ben benieuwd allemaal met Floor, wel goed om naar de ha te gaan.
    knuffel aan Tijn :cry:

Chacha: hoe heb je geslapen?

we hebben gister kleding gekocht voor Deborah bij Villa hap, erg leuke kleding en we konden dus ook niet kiezen :oops:

ga snel, want anders kom ik te laat, spreek jullie later weer...

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen we hebben nu zo'n badkamer krukje naast het bed. Zo wil het goed.
    Balen dat je nu zo verkouden bent! Geen goede start van de vakantie.
    Maar wel goed om het vertrek dan uit te stellen, dat geeft meer rust.

Niek lekker gewerkt?
    Leuke kleiding bij Villa Hap, maar vind het wel prijzig hoor.

Lynn heeft het momenteel niet zo makkelijk op het kdv. En het gekke is, ik kom er niet achter wat het is.
    Vandaag heeft ze heerlijk buiten gespeeld, goed broodje gegeten en alles ging goed. Alleen aan tafel bij het drinken en het tussendoortje was het dikke drama. De 1e x omdat kindjes aan haar zaten, maar de 2e x was het echt niet duidelijk. Toen ik haar ophaalde, had ze vlekken in het gezicht van krijsen. Zo overstuur geweest. :(
    De leidsters weten het ook echt niet.
    Ze gaat wapperen met haar armen (net zoals autisten kunnen doen bij opwinding). Hier is dit meestal een teken dat ze dan heeeeel boos is of haar zin niet krijgt. De leidsters denken ook dat ze meer wil dan ze kan en dat dat haar zo frustreert, ze kan zich ook nog niet zo goed duidelijk maken met woorden.
    Lastig hoor......ik weet het, het is een fase en het gaat over....maar toch. Als ik het maar begreep

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Heej meiden!
    Ik lees steeds met jullie mee hoor! Vind het erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, maar het komt er niet van om zelf ook te reageren.

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hi Blup, alles goed?

Chacha: ik kom er ook niet altijd. we hadden nu wat dingen in de aanbieding, leuke jurkjes en zo en voor de winter een rok met een leuke trui. Ze vond het alleen wat minder om de trui te passen, hihi

kom net uit mijn werk en ben gesloopt, ga nog even in de tuin zitten..

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja hier hetzelfde niek.

Ik heb stiekem toch nog elke dag gelezen, maar Lynn laat me niet met rust. Telkens als ik achter de laptop duik, komt ze me halen. Kom Kom. Ze pakt dan echt mijn hand.

Drukke week gehad. Maandagavond avondmis, dinsdag dus de begrafenis. Wat is het misselijk zeg, als ze de kist in de grond laten zakken. Dan is het echt definitief.
    Woensdag mijn eerste dag gewerkt, sinds 2,5 jaar en ik moet zeggen, het ging me goed af. Ik mag terug komen. En nee, ik heb niet meteen schoenen ingeslagen. Al moet ik wel zeggen dat ze bij manfield erg leuke schoenen hebben. Zucht.

Dadelijk mijn bedje in en dan heb ik morgen om half 8 de trein naar rotterdam waar ik mijn certificaat hondentrimmen ga halen. Druk druk druk dus.

Gisteren ben ik met lynnie ff de stad ingedoken en heb ik voor €75 allemaal bakkaboe kleertjes gekocht. Maat 86. Voor de winter. Leuke winterjas. Haha. Ook og even benetton ingeschoten en ook iets leuks gekocht.

Mir, geef tijn een dikke kus op zijn bol. Hopelijk heeft hij er iets aan.
    Lynn poepte ook niet elke dag hoor. Is toch niet erg? 1 of 2 keer in de week is toch genoeg? Of was dat iets anders?

Chacha, oei oie die lynn. Lynnie kan ook zo gaan zwaaien met haar armen. Als ze met de duplo speelt en het lukt niet, dan vliegen er allemaal stukken door de kamer. OEI.

Narcissen, fijne vakantie meid.

(het was niet mijn bedoeling dat er zoveel ophef over gemaakt zou worden. Sorry dat dit wel is gebeurd. Tis niet dat ik niet mee wil schrijven, maar nauwelijks de kans ervoor krijg. Velen van jullie zijn zwanger of hebben net een kleintje, dan wordt daar automatisch ook over gepraat, maar ik zit (op dit moment) niet in het baby gebeuren. Ik heb hier een peuter die ook veel wil maar nog niet kan(chacha, kan aan de naam liggen). )

Praat lekker over jullie nieuwe kleine beebjes en ik meld me tussendoor wel een keer met een verhaal over een vervelende, stoere, lieve, zieke enz. Lynn.

Nogmaals, het was niet vervelend bedoeld. Jullie zijn toch inmiddels ook dinnetjes geworden. Na bijna 2 jaar beppen. En 950 pagina's. Luv you all.

Nu naar bed, morgen hééééél vroeg op.

Dikke kus

18. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik was vandaag toevallig ook in Villa hap. Leuke kleertjes maar ik heb me toen in kunnen houden. Helaas ging het in de mexx en zara toch verkeerd.. en bijna in de benetton ook.

Narcissen heel veel plezier op vakantie. Lekker genieten van je gezinnetje.

Mir goed dat je met Floor naar de HA bent geweest. Ik ben ook niet zo'n held als ik bloed zie hoor. Ik bel altijd gelijk mijn moeder :oops: . Is ie uit zijn tripp trapp gevallen?

Vandaag is ie met manlief en nog wat anderen naar Artis geweest. Hij vond het erg leuk en heeft (gelukkig voor manlief) 1,5 uur in de buggy geslapen. Had hij ook een beetje rust.

Voor de rest gebeurt hier weinig bijzonders. We genieten van het mooie weer. Volgende week zijn we 4 dagen met z'n tweetjes want manlief gaat met de oudste op familiebezoek. Dus pas maar op want wij gaan waarschijnlijk een rondje nederland doen :D .

Chacha lastig dat Lynn niet zo lekker in haar vel zit op het kdv. Het kan best frustratie zijn. Op deze leeftijd begrijpen ze bijna alles maar kunnen ze zichzelf nog niet helemaal goed uitdrukken. Vooral met andere kindjes erbij kan het zijn dat Lynn dat extra druk uit?

Pff Pinguin dus manlief erg druk? Lekker dat jullie naar Scheveningen gaan. Lekker uitwaaien op het strand.

Haha lees ik nou dat jullie een aanloopje moeten nemen om het bed in te komen? Ik heb hier nog wel een klein keukentrapje met trede of 3. Nu maar hopen dat de kraamverzorgster inderdaad aan de lange kant is anders mogen die klossen alsnog vervroegd weg ;) .

Heej Juud leuk dat je er ook bent!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou is iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik niet, ik vind het echt vreselijk. Alles plakt en gister paste ik mijn ringen nog, vandaag kreeg ik ze amper af. Dus maar afgelaten.

Juudje heftige week dus gehad. En een begrafenis en voor het eerst aan het werk. Was het een mooie dienst?
    Fijn dat het werken goed ging. Weet je al wat je met Lynn gaat doen? Naar een gastouder? of kdv?

Heb je je certificaat nog gehaald?

En niet schuldig voelen over de "ophef" hoor.

Dus Kira je man en Tim gaan weer lekker op reis? Fijn zeg! (voor hun)
    Ik merk ook dat Lynn zoveel snapt en zoveel ook onthoudt. De taal gaat nu opeens heel hard. En wij snappen dat wel, maar die leidsters nog niet (heeft tijd nodig)
    Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Heb er wel opgelet deze dagen, maar ze is eigenlijk nog niet driftig geweest.

Hier verder geen bijzonderheden. Gister was het hier noodweer. Lynn heeft lekker overal door heen geslapen.
    De beeb zit nog steeds hoog en (niet) droog. Zit af en toe wel lekker te wroeten op de bekken/baarmoedermond.
    Morgen op kraamvisite bij vrienden. Leuk! Nu met de beentjes lekker omhoog en kluizenaar spelen....mij zie je niet buiten ;)

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hier 1 die aan het genieten is hoor van het mooie weer! (sorry chacha,.. ;) )
    Wezen varen en Marno voor het eerst in de poel gedropt, even eng maar toen ie door had dat ie het trapje vast kon houden vond ie het helemaal gezeldig. Wilde er dus ook niet meer uit....

Maar kan me voorstellen dat dit weer met een dikke buik nu echt geen pretje is,.... :( ff volhouden nog!

haha juudje, klinkt bekend dat niet meer achter de comp kunnen zitten, van Marno moet ik er ook "uit" en trekt me dan van de stoel,.. :(
    Fijn dat het goed ging met je nieuwe baan, en dat je je verhaal af en toe nog komt vertellen...

Ik ga weer onderuit, geen puf meer!

Deel Deze Pagina