hier nog 1 die aan het genieten is van het mooie weer, maar wel rustig aan ik merk het ook aan mijn ringen, zucht.. juud: fijn om af en toe nog wat van je te horen, succes met je baan Deborah zweet veel, maar slaapt onwijs goed, ook overdag, hier nog niet veel gehad, vanmorgen een klein beetje regen..
hallo allemaal..... wat een weertje..... 8) de meiden vinden het allebei wat minder.....plat dak, dus boven is het ontzettend warm, lekker slapen zit er niet in.... word nu al gevraagd wat ze dimphy voor haar verjaardag moeten kopen....weet het zelf nog niet eens.... echt geen idee! denk iets van knutsel spullen.....ze vindt tekenen enzo erg leuk...... ben benieuwd of er bij marline al wat gebeurt...... zaterdag gaan we met onze oude vriendengroep hier wat drinken...is veel te lang geleden...heb er nu al zin in!... genietse allemaal van het mooi weer 8) wij gaan een broodje eten.....
hoi! Jeetje wat een weertje he? Het is hier niet eens lekker... vies benauwd Chacha en Niek, jullie kunnen je lol op... hopelijk is het binnen wat aangenamer! Fijn Juud, dat je toch lekker blijft meelezen en af en toe kletsen! We willen jou en Lynn ook niet missen hoor. Gaat het al wat beter met je? Kan je je zinnen een beetje verzetten? Hoe was de hondencursus, ga je het doen? Bevalt het werken een beetje? Is wel lekker he, er even tussen uit of niet? Kira, Artis, leuk! Wij gaan binnenkort ook naar de dierentuin, Amersfoort denk ik. Alleen zitten nu vaak in de weekenden vol. Toen Bart gewoon 'verlof' had was hij de hele week thuis en nu moeten we alles in het weekend plannen. Da's normaal natuurlijk voor iedereen haha... maar wij konden het gespreid doen, nu niet meer. Is niet erg, maar soms wel even druk. Zijn je man en Tim al bij familie? Vervelend dat Lynn zich zo soms uit op het kdv. Maar idd.. ze voelt het daar wel zo dat ze zichzelf kan zijn. Tijn uit zich ook altijd erg druk met andere kindjes erbij, dan wordt hij soms zo hyper... kan heel vervelend zijn. Ik ben ook benieuwd als Tijn straks naar het kdv gaat hoe dat zal gaan. We hebben Floor van de week heel erg gestimuleerd met haar hoofdje. Nu gaat het eigenlijk hartstikke goed.. Zit nu te twijfelen of we naar de kinderfysio moeten. Had ik misschien toch voor niets aan de bel getrokken, maar ja, je kunt er maar vroeg genoeg bij zijn... Ze heeft het nog wel als we haar oppakken dat ze haar hoofd sterk naar links draait. Ik had van het weekend even mijn verhalen van Tijn teruggelezen.. tjonge wat was ik toen vreselijk onzeker en gestresst. Vooral met de voedingen en slaaptijden. En hoeveel hij huilde, jeetje, zo had ik het niet echt meer in mijn herinnering. Nu ik teruglees denk ik toch dat hij toen erg last heeft gehad van het spugen. En dat hij misschien toch reflux had. En wat een verschil nu met Floor. Die huilt echt nooit. Als ze begint te jammeren dan heeft ze honger of een poepbroek. Maar eigenlijk lacht ze alleen maar als ze wakker is of 'roept' om haar speentje of om aandacht. Als je die dan geeft is ze weer helemaal gelukkig. Ik heb soms wel eens gedacht, is dit wel goed?! maar ze is verder zo vrolijk en alert dat dat helemaal niet zo is hoor... maar ja, soms moet je je gewoon even zorgen maken he Van het weekend voor het laatst in mijn ouderlijk huis geweest. Heel gek gevoel, ik ben nog even door het huis gelopen en tja... gek idee dat ik er nooit meer binnenkom... Mijn ouders gaan donderdag verhuizen. Tenminste alles gaat naar een opslagplaats. Eerst gaan ze 6 weken in Friesland 'bivakeren' en daarna in een appartement in Utrecht. Hun nieuwe huis wordt pas in juni 09 opgeleverd. Mijn broertje woont nog steeds bij mn ouders en als die in Friesland zijn komende weken dan is hij bij ons. Mijn moeder maakt zich erg zorgen dat we misschien ruzie krijgen ofzo... haha.. zal zeker meevallen. Ik ben nu bezig met de zolder op te ruimen, daar gaat mijn broertje dan slapen.. en nu is het daar niet echt opgeruimd..Maar het is nu zo warm joh op die hete zolder om te gaan opruimen... Dan maar lekker in de tuin! Genietze van het mooie weer
Pff het is me te warm! Gisteren op Scheveningen smolt ik weg! Wel erg gnoten trouwens, maar mijn energiepeil zit op het moment ver in de min. Hou het hier dan ook ff bij. Kwma alleen vertellen dat ik nog leef
kom net bij de ha vandaan met Deborah, binnen een half uur werden haar bultjes erger en begon ze erg te krabben. Het is eczeem en ze heeft nu een zalf meegekregen. waarschijnlijk toch door de warmte nou, ga maar eens naar mijn werk, gelukkig hebben ze daar airco!
hihi, iedereen is geloof ik an het uitpuffen van de warmte, Marno vond het vandaag ook 3 keer niks, veel huilen gewoon van de hitte. (nou had pap's ook iets ta lang zijn 2 shirtjes aangehouden,... ) Wat sneu voor Deborah, exceem, hopelijk he;pt de zalf en trekt het snel weg. Heeft ze het eerder gehad? Zal wel druk geweest zijn op Scheveningen pinquin! Fijn dat het al beter gaat met Floor dr hoofdje mir, gewoon langs de fysio kan geen kwaad , hij zal vanzelf wel zien of het wel/niet nodig is toch? Wat een verschil kan er dan tussen je kinderen zitten he, lijkt me ook wel grappig om die verhalen terug te lezen, we vroegen elkaar echt het hemd van het lijf geloof ik! hihi.
arme Marno, twee shirtjes is wel erg warm ja Deborah heeft vaker van die bultjes bij warm weer, alleeen nooit dat het ineens ging jeuken. het zag er heel zielig uit. Toen we bij de apotheek kwamen vroegen ze ons naar het recept voor de zalf. Maar die arts vertelde dat hij het ging faxen. we krgen dus niets mee. Uiteindelijk kwaad de huisartsenpost gebeld, omdat ik mijn kind niet met jeuk naar bed laat gaan. Vervolgens een uur later kregen we te horen dat ze ineens wel de fax hadden, gek he ze slaapt in ieder geval wel...
Ik hoop dat die zalf helpt. Arme Deborah met dit warme weer. Hier genieten we ervan maar ik kan me voorstellen dat de zwangeren onder ons niet blij zijn. Seán heeft er gelukkig geen last van. Alleen 's nachts wordt ie nu rond 2:00 wakker en slaapt ie de rest van de nacht bij ons op de kamer. Ik denk dat het te warm is op zijn kamertje want ik zet de ventilator uit als wij naar bed gaan maar het kan ook gewenning zijn geworden. In ieder geval slaapt ie bij ons verder als een roos. Voor de rest weinig nieuws hier. Ik begin eindelijk minder te snotteren na 5 weken.. Pfff ik zit te twijfelen of ik nu al het baby speelgoed en kleertjes op de jaarmarkt in het dorp ga verkopen of dat ik nog een jaartje wacht. De maxicosi, draagzak etc. zet ik misschien wel op marktplaats tenzij hier iemand nog iets nodig heeft? Stuur me dan maar een pb-tje. Ik heb eindelijk ook wat foto's op hyves gezet. Mir fijn trouwens dat het al een stuk beter gaat met het draaien van het hoofdje. Ik zou wel gewoon naar de fysio gaan. Die heeft misschien nog wel andere tips of dingen waar je op kunt letten.
wat een gedoe zeg met die zalf en dat faxen Niek... hopelijk kan deborah vannacht wel goed slapen. Tijn had ook veel rode bultjes op zn lijfje, ook warmtebultjes denk ik, daar had hij verder geen last van. Misschien is het zonneallergie, dat kan misschien ook? Ah, marno zo'n last van de warmte? Vervelend he.. ik had hier het badje vandaag opstaan, dat was wel verkoelend. Hopelijk slaapt ie vannacht lekker, dat hij morgen weer wat fitte is.. het blijft geloof ik deze week zo broeierig warm... Kira, die draagzak... zou je die voor mij even achter willen houden? Ik heb nu zo'n doek, maar misschien is het straks zo'n zak wel erg handig. Ik pb je anders wel even Erg leuke foto's op je hyves Kira! trusten iedereen
Hooooooi Het is zover....mijn slippers passen niet meer....grrr. Ik kan slecht tegen de hitte op het moment. Maar ook goed nieuws....vanaf morgen mag ik thuisbevallen. Joepie! Is er al wat over Marline bekend? Pfff zolang overtijd en dan die hitte. Mir ik zou ook gewoon naar de fysio gaan hoor. Kan geen kwaad om eens even te horen wat die ervan vindt. En Tijn was toch echt niet zo makkelijk toen hij zo klein was he? Misschien idd het spugen geweest (maar troost je....waarschijnlijk hadden ze er niks aan gedaan omdat hij goed groeide) Of misschien toch het karakter. En je broertje trekt bij je in? Haha gezellig. Jeee Niek wat een geode met die zalf. Hopelijk werkt het snel. Ezzie poeh 2 shirtjes met die warmte? Die papa's he? René wou laatst al een maillot bij Lynn aantrekken...Ik bemoei normaal niet met de kledingkeuze, maar hier toch maar een stokje voor gestoken Kira leuke foto's op Hyves. Dus Seán wordt wakker door de warmte? Lynn slaapt ook veel lichter. Net boodschapjes gedaan. Ik krijg zoveel aanspraak...ben zo lang onderweg. Lynn is wat aan het uittesten vandaag. Alles is nee of gewoon alles anders willen dan ik wil. Ze wilde geen brood meer....nou dan gaan we opruimen, toen wilde ze wel weer brood en heeft ze alles naar binnen gepropt. Voordeel: ze heeft weer een broodje binnen Maar ik kan er slecht tegen hoor. De combi hormonen en warm weer.
het regent! Al een uur! Gisteren lag ik al om 20:30 in mn bed. Dacht even tv te gaan kijken maar ben gelijk in slaap gevallen. Gezellig Mir je broer bij je in huis? Scheelt hij veel in leeftijd met je? Ik zou ook naar de fysio gaan. Aaaah Chacha.. opgezwollen voetjes. Pfff ik vind de warmte maar niks, maar voor jou en MArline moet het helemaal een hel zijn. Marline is toch 42 weken vandaag? Quinn doet het zelfde met brood trouwens. Eerst niet willen en als je het weg haalt opeens naar binnen proppen. Spannende tijden meis! Hopelijk ga je niet lang over tijd lopen! Niek hoe is het nu met de uitslag. Deborah dr nageltjes goed kort houden! Hoop dat het gauw over is! Ezzie zitten jullie nu veel op de boot? Lekker hoor! Moet een aangename manier zijn om je dag door te komen in de warmte. het was hartstikke druk op Scheveningen. Zijn niet op de pier geweest, maar alleen bij Scheveningen-Haven. Daar vindt het beachvolley tournooi plaats. Gelukkig nog wel gratis kunnen parkeren! Kira ik ga zo nog even foto's kijken op je hyves. Moeilijk om afscheid te nemen van de spulletjes lijkt me? Mamsie zijn je meiden weer helemaal beter? Is het bij jou ook lekker aan eht regenen? Quinnetje was dwars vanochtend. Ook waren ze bij het kdv vergeten dat hij vervroegd zou komen vandaag(7 uur) dus Steven stond voor n dichte deur. Ach het is geen ramp, maar als ik er had gestaan had ik niet kunnen wachten. Ikzelf groei als kool Mijn nichtje heeft op mn hyves een paar foto's gezet. Zij is 2/9 uitgerekend. verder weinig te melden zonder dat het een klaagzang over pijntjes wordt, dus... hou ik het hierbij! Fijne dag meiden!
lekker pinguin zo vroeg al in slaap gevallen! Heerlijk toch? Ik lig er steeds te laat in.... Hier is het ook begonnen met regenen....hopen dat het doorzet. Ik vind het zeker een hel, maar dat had ik ook waarschijnlijk gevonden als ik 20 weken zwanger was. Het erge is dat die buik zo in de weg gaat zitten en dat geplak en gezweet. Quinn dus dwars? Zal wel aangevoeld hebben dat er haast bij was vanmorgen? Balen dat het kdv nog niet open was. Zeker als je dat hebt afgesproken. Nou hopelijk heeft Quinnie het lekker naar zijn zin.
hoihoi, ook hier heeft het geregend.....met een paar flinke donders...we liepen er midden in...we waren naar de markt geweest de meiden zijn nog niet helemaal beter...ze blijven hoesten.....en snotterig..maar dat kon nog wel even duren zei de ha..... ik ga even bij marline op hyves kijken.......
hahahah@ mamsie Dat had ik ook al gedaan maar daar staat nog niets. Misschien wordt ze vandaag wel ingeleid ofzo. Hoop dat je meisjes er gauw weer helemaal bovenop zijn ! Er was geen haast vanochtend, maar meneer is had gewoon de bokkepruik op. Hij eet niet echt denderend op t moment, te warm denk ik en hij klaagt steeds over zn tong maar ik kan er niets ontdekken. Hij begint nu echt zinnetjes te maken
nee staat idd niks op hahhahaa hoop het voor marline! hier ook slechte eters! vreemd dat hij dan klaagt over zijn tong..... dimphy begint ook zo te kletsen! echt heel erg leuk! ze kan zich al goed duidelijk maken...alleen ze slist.... begint hier al weer goed warm te worden.... ......echt zo plakkerig.... kan me goed voorstellen dat dit weer helemaal niet fijn is met een zwangere buik....
pff, hier een zwaar nachtje, om 22 uur begon ie te huilen, naar hem toen, was ie zooooo warm,.... bij mij genomen in bed, is iets koeler maar vervolgens de hele nacht niet echt slapen, hij lag maar met zn armen te wapperen, zo'n last van de hitte. Nou moest ik er om 6 uur uit en meneer heeft heerlijk tot 8.30 doorgeslapen! haha. Hoop vannacht beter. Spannend hoe het met Marline gaat, ben ook heel benieuwd naar de naam!
Hihi ik had ook al op hyves gekeken....wij zijn helemaal niet nieuwsgierig. Mamsie wat naar dat de meiden zolang last houden van de pseudokroep. Verkouden zijn met dit weer is ook helemaal niks. Pinguin hihi de bokkepruik.....ik zie Quinn al lekker dwars zijn zo 's ochtends vroeg. Lynn eet haar warme maaltijd ook niet goed (tja wanneer wel ) Ze heeft wel meer zin in toetje. Wel raar dat hij klaagt over zijn tong....je kan niks zien? Ezzie heftig dat Marno er zoveel last van heeft. Hoe leg je m te slapen? Lynn ligt alleen in een mouwloze romper. En er ligt een laken in bed, maar die trapt ze gelijk af. En nog zweet ze..... Hopen dat het vannacht een beetje beter gaat. Arme jongen Lynn had hier onder het eten een poepluier...niet normaal...alles zat er onder...de stoel ook....bleeeeh. Gister op kraamvisite geweest, lief hoor zo'n kleintje....
ezzie: Deborah was vanmorgen om 6 uur wakker en niet meer in bed te krijgen, volgens mij hebben ze wel last van de warmte. pinquin: Stefan dacht vandaag slim te zijn en pannekoeken te bakken samen met Deborah, gevolg: een kind onder de douche omdat al het beslag over haar heen ging en uiteindelijk na het tweede pak geen hap gegeten. nu net begon ze te huilen en vroeg ze om wat vla, tsja heel slecht maar toch maar wat gegeven Wel gek van zijn tong, misschien een blaasje aan de onderkant wat zeer doet? Chacha: ai, lekker koud badje nemen voor de voetjes! Marline: zet hem op! o ja, de uitslag is nog niet weg en ze zit er nog veel aan, maar heb wel het idee dat het werkt..
hahaha hoezo nieuwschierig nog steeds geen beebje in aantocht ben het nu wel heel zat en youame is ook wat overstuur door de verhuizing en zal ook wel aanvoelen dat er nog meer aan de hand is mijn buik wordt bovenin steeds keihard en krijg dan ook een steek van onder zeg maar vooral op mmijn staatbotje heb soms het idee dat ie eruit komt en last van mijn ribben pff kan niet meer liggen op zitten of ik zit te kermen van de pijn morgenmiddag moet ik weer naar de gyn krijg ik inwendig onderzoek of mijn baarmoeder als verweekt is en anders wil ie het hebben over vliezen breken nou ben benieuwd ai chacha last van je voeten das niet zo mooi ik heb van de week mijn ring afgedaan deed me ineens pijn en kreeg m bijna niet af ben 10 kilo aangekomen hier hebben we net 2 kleine buitjes gehad maar dat is ook niet de moeite waard heb het idee als ik me beweeg dat het zweeet me uitbreekt pfff ik ga weer bankhangen groetjesss
ohja mijn banner klopt niet meer ben volgens de gyn donderdag 41 weken want het gewicht en lengte lag een week achter