Ik durf nog geen pinda's te testen. Mag sowieso niet voor zijn tweede jaar maar ga het voorlopig nog niet doen ook. Bij Steven gaat zijn luchtpijp nl dichtzitten. Nou voelt Steven dat goed aan en kan dat goed duidelijk maken, maar Quinn nog lang niet. Ik wil eigenlijk kijken of ik niet via een krastest( krasjes in de huis) kan testen of hij ook een noten allergie heeft. Ik vidn het geweldig hoe hij begint te kwekken! Echt genieten hoor! En ben nog blijer dat hijg raag in bad wil. Op dit moment iedere dag wel en dat vindt hij echt n feestje. HEb van Boon geweldig badspeelgoed waar hij zich goed mee vermaakt. En ook met zn zingende pinguin heeft hij veel plezier in bad. Maar hij houdt niet van water over zn hoofd. Ik doe het wel met een gietertje, maar hij wordt er niet blijer van! Hihi Ik fluister ook als Quinn hard gaat praten(lees schreeuwen) Het helpt wel.
even snel... dankjewel chacha... denk dat dit ook het beste bij dimphy gaat werken. het is echt niet gezellig en we gaan al tegen het eten op zien, omdat het steeds zo'n drama is..... hoop dat het mij ook lukt om het los te laten...... iedereen een hele fijne warme dag! 8)
Haha Quinn lapen? Haha Hier is het zodra ze een oog open heeft UIT UIT UIT. Lekker zo'n slaapkindje! Maar ik kan me voorstellen dat het na 3 uurtjes wel welletjes is. Pinguin ik hoop dat je kindje straks gewoon lekker uit je borst wil drinken! Ik heb wel zoiets van dat ik nu wel sneller een lactatiekundige in zou schakelen. Al was het alleen al om even mee te kijken. Heeft Quinn nog uitgeslapen na de speelsessie met je nichtje? Ik zou die pinda's ook echt nog niet uittesten hoor Pinguin! Lekker nog wachten. Lynn heeft ze trouwens ook nog niet gehad. Mir das toch ook wel heel grappig dat dat meisje zo'n kalmerende uitwerking op Tijn heeft. René is trouwens ook meer van de reactie. En dat merk je...Lynn gedraagt zich veel uitdagender naar hem. Echt uittesten. En René heeft niet altijd van die handige reacties....soms net iets te leuk. En dan is Lynn dolenthousiast en herhaalt juist het gedrag. Leuk van die muizen! haha Mamsie heel veel succes er mee. En dat loslaten komt echt wel....het kost alleen wat tijd (bij mij dan) Hier een goede nacht. Tenminste voor Lynn en René. Ik heb het te warm. En dan ook nog die waterdichte molton op mijn matras....bleeeeh plakzooi. Nog 1 dagje en dan wordt het koeler. Lynn is nu met oma op pad. We krijgen oma's kippesoep vanavond. Lekker! En een beetje zout kan geen kwaad met dit weer!
Marline gefeliciteerd! Lekker genieten nu. Is alles goed gegaan? Ik denk dat onze kindjes inderdaad al midden in de peuterpubertijd zitten hoor. Hier ook eentje maar tot nu helpt afleiden wel redelijk. Gisternacht heeft ie voor het eerst sinds lange tijd weer doorgeslapen . Altijd als manlief weg is slaapt Seán goed . Ikzelf heb het idee dat ie wat meer tot rust komt nu hij alle aandacht alleen van mij heeft. Ik houd 'm ook wat strakker in het ritme en dat kan nu natuurlijk makkelijk zonder Tim erbij. Ik weet het anders ook niet. Bleh ik had gisteren buikgriep en voel me vandaag nog steeds niet fit. Vandaag weer flink aan het hoesten. Ik rol echt van het een in 't ander.. Dus Mir ik moet ff kijken hoe ik me voel maar we spreken elkaar nog. Chacha ook hier hebben wij dezelfde aanpak als bij jullie. Ik moet zeggen dat Seán flink is afgeslankt. Ik wil hem nog niet dun noemen, haha, maar er zit geen vet meer aan. Hij eet nog steeds matig en weigert bijv. elk soort fruit helaas helaas. Ook de vitamine pilletjes wil ie niet. Nou ja maar veel soepjes, komkommertjes en verse spinazie want dat eet ie wel. Pfff Mir het zweet staat je dan op je rug als je dan zo bezig bent met Floor en Tijn's driftbui he? Ik vond dat ook zo lastig toen Tim en Seán zo klein waren. Volgens mij staat dat nog wel ergens in mijn verhalen. Ook daar geldt loslaten een beetje. Hij moet ff zijn negatieve lading kwijt dus dan maar even brullen op de gang en jij maar even je oren sluiten. Ik vind ook dat bij negatief aandacht vragen negeren het beste helpt. Maar ja het is niet makkelijk he? Vooral met Floor erbij. Ik vind dat jullie kindjes goed praten hoor. Seán begint nu eindelijk een beetje. Vogel is 'googel' , vlieg is 'vieth' hihi. Ik vraag me af of het bij hem wat langer duurt doordat ie 2-talig wordt opgevoed. Zo is koe nu standaard cow bij hem maar ik verbeter hem wel altijd. Ja joh pinguin ik herinner me nog hoe knap ik het vond dat jij zo aan het kolven was. Hopelijk gaat het bij dit kindje wel goed aan de borst. Zal vast wel! Chacha hier ook eentje die schrikt van harde geluiden. Ook Seán 'verliest' het van andere kindjes zodra die een keel opzetten. Dan schrikt ie en raakt ie ook overstuur. Zelfs zijn handje gaat dan niet omhoog haha. Ik moet zeggen dat Seán het vooral goed kan vinden met kindjes van Tim zijn leeftijd. Hij gaat dan echt in zijn taaltje tegen ze brabbelen en met ze spelen. Met kindjes van zijn eigen leeftijd is het vooral koekeloeren, negeren en dan weer in de gaten houden. Maar ja ze zijn eigenlijk nog net te jong om echt samen te spelen. Nou ik ga ff van het mooie weer genieten. Geniet ze van de kippensoep!
Het was me al opgevallen op de foto's op je hyves dat Sean zn babyvet zo goed als kwijt is Kira! Vind hem al een echte peuter! Lekker dat hij heeft doorgeslapen. Is het alweer een tijdje mis? Of is het niet zoals vroeger? Lastig dat je zo aan het kwakkelen bent. ook vermoeiend! Het was vanochtend half 7 Chacha, is alweer beter dan half 6. Vanmiddag heb ik hem minder lang laten slapen. Toen ik zn kamer binnenkwam bleek hij al lang wakker te zijn. Lag gewoon lekker te liggen en met zn knuffels te spelen. Bij de Ah vanmorgen deelden ze knuffels van de Olympische Spelen uit. Hij was helemaal in zn sas! Ik heb nog nergens een leuk eerste pakje voor de baby gezien Moet zeggen dat ik ook n beetje op de wintercollectie zit te wachten. Ik kwam vanochtend mn kamergenootje uit het ziekenhuis tegen. Het is bijna 2 jaar geleden dat we 2 weken een kamer gedeeld hebben in het ziekenhuis. Hadden allebei dezelfde problemen. Merken allebei dat het toch wel hele diepe indrukken heeft achtergelaten destijds! Zij heeft inmiddels alweer een tweede dochter die alweer 5 maand is volgens mij. Zag dat marline dr zoon Dice heet. Leuke naam! GA mn zon in de zandbak stoffen. De temp lijkt eindelijk aangenaam te worden. xxx
Marline dus bevallen? gefeliciteerd! hopelijk is alles goed gegaan.. morgen krijg ik een massage op het werk en een uitgebreide lunch, omdat we 4 jaar bestaan, heerlijk... kom dadelijk terug, eerst Deborah in bad en bed doen..
Marline van harte gefeliciteerd met je zoon. Leuke naam DICE! Kira fijn dat Seán heeft doorgeslapen, ondanks de warmte. Hij kan het wel. 1 kindje is ook makkelijker in een ritme te duwen he? Nou hopelijk zet hij het voort als jullie gezinnetje weer compleet is. Gets nu dus buikgriep? Je weerstand is ver te zoeken he? Goed voor jezelf zorgen hoor! Wil Seán de vitaminepillen niet? Wij hebben die van Optimax (beertjes) met aardbeismaak.....werkelijk mierzoet....maar voor Lynn net snoepjes. Die hoor je dus niet klagen. Fijn om te horen trouwens dat Seán ook schrikt van harde geluiden....onze grote beer. Pinguin hier nog steeds geen aangename temperatuur...zelfs binnen is het 26 graden....jak. Leuk dat je je kamergenootje bent tegengekomen. Ik duik er op tijd in vanavond. Heb vanmiddag nog op bed gelegen...maar werd na 20 minuten plakkend wakker. Echt geen weer om in bed te liggen.
Wat laat hij laseren? Zn ogen? Of een tattoo weg laseren/ Ik heb vanmiddag ook een uurtje gelegen en dreef mn bed uit. Quinn kwam vanmiddag wel lekker zn bedje uit. We hebben besloten van het weekend zijn ledikant te gaan verwijderen en hem in zn peuterbed te gaan liggen. Steven werkt volgende week de hele week vanuit huis, dus ik sta er niet alleen voor. Quinn heeft vanvond niets gegeten. Vanmiddag 2 boterhammen met leverworst. Vond hij heerlijk! hij heeft nog steeds flinke uitslag van de zon. Vooral waar de luier op de rug eindigd, dat heeft hij opengekrabt. Kan ook nog een combi zijn van zon en iets wat hij zaterdag gegeten heeft. Blijkt achteraf toch melk in te zitten (aardappeldingetjes) Ik vond hem ook al zo winderig! Had een aantal dingen bij de H&M besteld. Vooral topjes en een jasje voor mij. Ook zo'n lekkere thuisbroek! Heerlijk! Lekker Niek zo'n massage! Wil ik ook wel
Bedoel je dat zijn ogen worden gelaserd? Oooh spannend hoor. Ik wil ook maar ben nog te bang . Haha die Quinn denkt ook. Als ik een geluid maakt dan komt mama me uit bed halen dus ik zeg lekker niks. Wat slaapt hij trouwens lang! Hoe laat gaat ie 's avonds dan naar bed? Ow ik ga morgen ook dan naar de appie . De laatste tijd, sinds we eigenlijk terug zijn vakantie, werd ie 's nachts wakker en sliep ie de rest van de nacht bij ons in bed. Alleen met het naar bed gaan duurde het heel lang voordat ie eindelijk sliep, meestal pas rond een uur of tien. Gisteren was het negen uur en vandaag half negen dus het gaat weer de goede kant op. Ik merk dat ik hem echt op een zeer strenge manier moet toespreken. Zo nu van 'nu ophouden, het is tijd om te slapen'. Als ie dan huilt zeg ik een beetje op bozige toon 'stoppen met huilen' en dan doet ie dat wonder boven wonder. Misschien ben ik dan toch te soft geweest. Ik ga het ook eens proberen met het eten haha wie weet helpt het. Hier voel ik dus alweer keelpijn opkomen. Ik baal als een stekker. Ik ga morgen dus weer naar de HA en laat me niet nog een keer afschepen. Mijn eigen dokter is op vakantie en komt pas over 1,5 week terug, dus nu weer die andere. Maar dat kan toch niet goed zijn? 6 weken al verkouden, grieperig, moe en ook nog eens buikgriep er doorheen?
Neeeee dames, haha dit kan een leuk spelletje zijn als ik mijn mond nog even dicht hou René laat zich laseren om te stoppen met roken.... H&M heeft zulke leuke dingen. Ik heb voor Lynn heel veel besteld Voor mezelf durf ik nog niet....ik weet niet in welk formaat ik straks ben Lynn heeft veel warmteuitslag, voornamelijk rug en nek. Succes dit weekend met het bedje. Misschien gaat het wel in 1x goed. Wel fijn dat Steven thuis is Kira goed om naar de HA te gaan hoor. Dit duurt echt te lang. Laat ze maar even goed kijken (en desnoods even een kuurtje om even er boven op te komen). Dit is ook niks. Haha dat Seán gevoelig is voor je strenge toon. Lekker dat het helpt.
Poeh nee dat is niet niks Kira al zo'n tijd kwakkelen. Misschien kunnen ze een bloedtestje doen ofzo? Ik weet niet of het overal uitdeelmania is bij de AH maar hier dus wel. Quinn gaat tussen 19 en 20:00 naar bed. Meestal slaapt hij dan tot half7/half 8. 's middags dus ook nog een uur of 2-3. Op het kdv slaapt hij veel minder. Hij wordt wel eerder wakker maar als ik hem laat liggen slaapt hij binnen 2 minuten weer. Merk dat hij dat lekker op zichzelf zijn wel fijn vindt soms. Ik ook dus dat scheelt! Lekker dat Sean nu eerder is gaan slapen. Ik vidn het knap warm nu met zon mannetje tussen ons in. Quinn slaapt gelukkig nog maar weinig bij ons. Afgelopen zaterdag toen we uit logeren waren wel trouwens. Hij was toen zo gedesorienteerd! Hij gebruikt de zijkant van mijn gezicht dan graag als kussen Best lief maar voor mij iets minder prettig Ik ga mn bedje in. trusten meisjes!
Zo de warmte is voorbij, marno heeft gelukkig maar 1 nacht slecht geslapen, nu slaapt ie door maar is om 5.30 al wakker,... Toch mag het warme weer snel weer terug komen van mij! Vandaag een bruiloft dus weer druk, ook 3 weken lang 3 dagen werken, Goed te doen hoor maar mis toch wel mn weekje van 2 dagen dan. Gefeliciteerd met je zoon marline! Hoop dat de bv bij jullie gaat lukken meiden,... zag laats mn vriendin bv geven en ik zou toen zo weer een kleintje aan de borst willlen hoor! (maar nee, verder geen kriebels! ) Leuk al dat geklets, Marno zegt alles redelijk goed, alleen van vlinder maakt ie echt iets heel anders, namelijk,...loulou. haha, hoe die daarbij komt geen idee. Heeft het in het begin zelfs beter gezegt, toen leek het wel op vlinder, nu echt niet meer! Maar vind het wel schattig. Hoop dat het laseren werkt chacha, ben wel van mening dat je er ook dan goed achter moet staan. Echt willen, vriend van ons is er al 3 jaar door gestopt, mijn vent gewoon weer begonnen. (wilde toch niet echt) ohww, die Quin, ik zie hem al liggen zo half op je gezicht! cute, minder vor jou ,..
Jemig ezzie Marno is er wel weer heel vroeg bij he? Was dat vorig jaar zomer ook niet zo? Veel plezier bij de bruiloft! Kan me goed voorstellen dat je erg van het warme weer geniet. Zeker met jullie boot! Quinn heeft dat ook dat hij totaal andere woorden voor iets gebruikt. Graafmachine is bijv Nemetek. Geen idee hoe hij er aan komt, maar zodra hij er een ziet is het NEMETEK! en staat hij te springen Hier was het vanochtend 7 uur. Daarna samen even de smurfen gekeken in bed. Ik vond hem erg warm en hij heeft een beetje verhoging. Zijn billen zitten helemaal onder de warmte uitslag. Hij blijft krabben Ook tussen zn vingers weer echt eczeem en daar ben ik helemaal niet blij mee ! Ga zometeen eens kijken of ik een zalfje of poedertje tegen de jeuk kan krijgen. Net zat hij te huilen omdat hij er niet tegenop kon krabben. Ik ga boodschappen doen!
Oja jij bent gestopt met acupunctuur he Pinguin? Bij mij is zwanger worden nog steeds de beste remedie. Dan kan ik ook in 1x die knop omzetten. Maar om te voorkomen dat het straks te makkelijk voorhanden is, wil René nu ook stoppen (en ook omdat hij het zelf wil, maar dit is een extra drive) Jeetje ezzie wat een vroegte. Wat doe je dan? Ga je dan al beneden met hem zitten? Pfff zou niks voor mij zijn, zo vroeg. Fijn dat Marno wel weer doorslaapt. En je hebt gelijk, René moet helemaal zelf willen. Ik heb het idee dat hij dat ook echt wel wil, maar hij zegt dat hij zichzelf niet niet-rokend voor kan stellen. Nou we zullen zien.... Jeee Quinnetje weer ergens last van? Wat naar zeg die warmte uitslag. Kan je hem niet een tijdje zonder luier laten lopen? Dan kan het wat luchten? En balen dat er weer eczeem zit. Zou dat door die aardappeltjes komen.... Ik heb Lynn weer weggebracht. Kostte me wel wat moeite doordat zij lastig in haar vel zit. Heb een hele gebruiksaanwijzing opgeschreven kon het niet laten. Ze is wel gewoon vrolijk als ik wegga... Ze vroegen me of ik wilde dat Lynn nog naar bed ging. Omdat ze er zo overstuur van raakt. Nou nee, doe dan maar niet....Eigenlijk heeft ze het nog nodig, maar ze kan ook wel eens overslaan. En zeker als ze er zo overstuur van raakt....dan is het kiezen tussen 2 kwaden. Ben daarna nog het winkelcentrum ingegaan. Heb leuke kleertjes voor Lynn. Jurkjes met een bolero er over....voor de winter. zoooo cute. Ik ga nu ook echt niks meer kopen. Alleen nog een winterjas. Dan heeft ze echt weer genoeg kleding. Gisteravond weer buikpijn. Weet zeker dat het oefenweeen zijn. Ze kwamen een half uur lang regelmatig en dan houdt het weer op. Ik ga nog een bakkie drinken en dan ga ik Lynn's kast uitmesten. Heb er nu mooi de tijd voor. Fijne dag meiden
En hoe heeft Lynn het vandaag gehad op het kdv? Wel fijn dat ze vrolijk was toen je weggging! Ik ben inderdaad mbv acupunctuur gestopt. Ik rookte best pittig. Meer dan een pakje per dag. Steven is cold turkey gestopt. Van het geld dat we overhielden zijn we 5 weken door Indonesie gereisd! 8) Heb een goed cremetje voor de kleine vent gevonden. Het verkoelt in ieder geval. Vanochtend had hij zijn luier kapot gekrabt! Hij loopt nu met een staartje op zn hoofd omdat zijn voorhoofd ook zo ontzettend onder zit. Het blijft gewoon een gevoelig manneke wat dat betreft. Sopannend die voorweeen Chacha. Ben erg benieuwd hoe de tweede helft van mijn zwangersschap wat dat betreft gaat verlopen. Ik ben echt zwangerschapsdement aan het worden. Had van de week al kleikjes in het kastje waar mijn plastic bakjes staan gezet ipv in de koelkast(kwam er de volgende dag achter) en vanochtend wilde ik afrekeken bleek dat ik mn portomonee kwijt was Ik moet dingen soms echt opschrijven. Stom he! Ik heb nog helemaal niets voor de winter gekocht. Denk nog steeds dat hij ooit een flinke groeispurt gaat krijgen ofzo. Staat er eentje naast me dat hij op toot wil! Ik ga nog even naar buiten met hem. Later!
hoi hoi mag ik aan jullie voorstellen onze zoon en broertje Dice hij is 50 cm lang en is 3205gr na een bevalling van bijna 24 uur gister ochtend om 7.13