September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nogmaals gefeliciteerd Marline!

Een prachtige kereltje!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Marline wat een prachtig mannetje. Nogmaals van harte gefeliciteerd. Is alles goed gegaan?
    (ik lees uit zelfbescherming maar even niet dat je 24 uur over de bevalling hebt gedaan....pfff)

Lynn heeft weer veel verdrietige momenten gehad. Ze wil eigenlijk continu bij de leidsters zijn. Die spelen daar mooi op in. Toen 1tje aan het afwassen was, zat Lynn er naast op het aanrecht te kletsen. We gaan er allemaal maar vanuit dat het weer over gaat. Ook mag ze van mij daar de hele dag de speen als ze dat wil. Leren we wel weer af.
    Ik vind het een prettig idee dat de leidsters haar wel die veiligheid kunnen bieden.

Pinguin fijn dat je creme hebt gevonden. En Quinn is dus nu een half meisje met zijn staartje ;)

Voor jou is het wel spannend ja met de 2e helft van de zwangerschap. Ik hoop voor je dat je het ziekenhuis niet eerder hoeft te zien. Is je zwangerschap nu al veel anders dan de 1e?

Hihi @ zwangerschapsdementie....Ik ben nu in de fase dat ik alles laat vallen....en bukken gaat al zo makkelijk

Ik verwacht dat Lynn niet keihard gaat groeien. Dus maatje 92 voor truitjes en jurkjes moet goed zijn. Broeken durf ik nog niet, daar kan ze nog steeds maatje 80 van aan.,

3. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Marline wat een prachtig kereltje heb je! Nogmaals van harte gefeliciteerd. Oef 24 uur... Chacha jij doet het vast in 24 minuten :D .

Jeetje die Quinn toch. Wat een gevoelig mannetje is ie wat dat betreft maar wel fijn dat je een goed cremetje hebt gevonden Pinguin. Hihi fijn zeg die zwangerschapsdementie. Ik heb het ook een keer gehad dat ik zonder mijn portemonnee bij de appie stond en toen was ik nog niet eens zwanger! Gelukkig woonden we toen in amsterdam er pal boven dus stond ik binnen 2 minuten weer beneden maar toch wel genant.

Hier ben ik vanochtend naar de HA geweest en dit keer heb ik een kuurtje gekregen en is er meteen bloed geprikt. Ik wacht toch nog een dag ofzo met dat kuurtje want je kan er erge maag- en darmklachten van krijgen en mijn buik voelt nog niet helemaal 100%. Dus dat schiet dan ook niet op.

Voor de rest werd onze beer gisteravond al om half tien wakker maar het was ook snikheet op zijn kamertje dus ik heb 'm maar meteen naar ons bed verplaatst. Ach dacht ik toen, laat ik er meteen maar naast gaan liggen. Vanavond lag ie al om 20:15 te snurken maar hij had ook maar een half uurtje in de bugaboo geslapen vandaag. Ik ben benieuwd of ie nu wel weer doorslaapt.

Chacha het is inderdaad een fijn idee dat Lynn zich veilig bij haar leidsters voelt. Heeft ze er ook niet geslapen vandaag? Ik bemerk de laatste tijd dat Seán heel erg graag bij mij wil zijn. Tot nu toe had ie niet echt voorkeur, manlief was ook goed maar nu is ie erg in zijn mama fase. Als ik weg ga zonder hem is het echt eventjes drama. Ik merk dat ie echt soms even de veiligheid bij mij op zoekt en dan weer verder speelt. Ik herinner mij dat Tim ook zo'n fase had net voor zijn 2e verjaardag dus ik denk dat het bij de leeftijd hoort.

Ik ga even zappen.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Marline: wat een mooi mannetje! geniet van je kraamtijd. Hoe gaat Youama er mee om?

vannochtend heerlijke massage gehad. Mijn schouders zaten wat vast, maar ze kon niet al te ver gaan, want dat had effect op mijn baarmoeder :rolleyes: ben de hele dag relax geweest, hihi

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haidio

Marline gefeliciteerd met Dice. Het was erg heftig zo te lezen...24 uur oeeiii :confused: Maar hij ziet er prachtig uit. Nu lekker aan het genieten zeker? Zijn jullie al helemaal gesetteld in jullie nieuwe huisje?

Chacha, heb net even wat foto's gekeken op hyves. Wat een dropke is Lynn toch ook! :D

Heerlijk klinkt dat zo'n massage Niek. Ik ben er ook nodig aan toe. Vooral na dat plotseling heftig moeten sporten... mn spieren zijn dat nog niet echt gewend geloof ik...

Oepsie pinguin, je rookte zekers pittig. Helemaal top dat je er dan zo toch in 1x af was! En wat een geld spaar je uit dan zeg!
    Knuffel voor Quinn... hij heeft het ook niet makkelijk he.... :(

Fijn dat Lynn zich goed voelt op het kdv. Een rustig gevoel ook voor jezelf.

Ik moet maandag 11 aug beginnen. Komende dinsdag alles bespreken voor het nieuwe schooljaar. Ben heel benieuwd.

Trekt René het nog, het niet roken?

Met Tijn ging het vandaag super! Lekker gespeeld met zn autootjes. Ik ben nu super consequent met hem en merk zooo het verschil. Minder druk nu.

Ik ga zo slapen... trusten!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Kira fijn dat de HA je wel serieus heeft genomen en je bloed heeft geprikt. En een kuurtje. Ik hoop dat je snel opknapt.
    Seán dus ook een mama-fase? Lynn hier ook....en ze gaat niet eens meer zelf buiten spelen....mama moet mee :rolleyes:
    Heeft Seán nog lekker geslapen?

Mir haha Lynn is een droppie, zeker weten....iedereen kijkt altijd vertederd naar haar...Ze moesten eens weten ;)

Ooooo je moet volgende week al beginnen zeg? Jeetje dat is hard gegaan. Ben je al een beetje zenuwachtig? Spannend hoor.
    Dinsdag dus alles bespreken....dus je vakantie zit er op?
    Voor je gevoel alles een beetje kunnen regelen?

René trekt het aardig....
    Gister zat hij te schelden...dat hij opgelicht was, en dat het allemaal nep was, want hij had zin in een sigaret. Vandaag is hij aardig kalm, moet ik zeggen.

Fijn dat Tijn zo lekker heeft gespeeld.

Ik ben de enveloppen aan het schrijven. Ik heb de adressen van Juud, Pinguin, Mir, Niek. Van de rest niet. Hoeft ook niet, maar als jullie toch een kaartje willen, pb dan ff.

Lynn heetf een goede nacht gehad. Hier hadden de buren een feestje :(
    Dus weinig geslapen.
    Vanmorgen bij opa en oma geweest, Lynn had zoveel pret met opa. Echt leuk om te zien.
    Gaan straks ff boodschapjes doen en vanavond lekker filmpje kijken.

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoe werkt dat laseren eigenlijk? Ik hoop dat het lukt bij 'm.

Hier werd meneer toch om 1:00 wakker en dit keer was ie ook echt wakker :( dus een bekertje water gegeven en toen ging ie gelukkig wel weer slapen.

Seán noemt zichzelf trouwens 'Des'. Hoe ie daar nou bij komt :rolleyes: maar bij elke foto of als ie naar zichzelf wijst als ie iets wil dan is het 'Des'.

Hier net bijna een driftbuitje omdat meneer niet uit het speeltuintje wilde en toen besloten had dat ie in het autozitje van zijn broer wilde zitten. Gelukkig duurde het niet lang en kon ik 'm afleiden. Draakje hoor..

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo ben ik weer even.
    Vandaag 20 weken maar heb niet echt mijn dag vandaag.
    Erg slecht geslapen hoewel Quinnetje pas om 8 uur wakker werd.
    Beetje zo'n dag dat je een schaduw over jezelf voelt.
    Wel leuke kleertjes voor het beebje gekocht :)

Quinn was ook knap drifitig vandaag. Waren in de Intertoys om knutselspulletjes te kopen en meneer zag een auto. Hij wilde die auto. Heeft door de stad, in de Ah en zelfs thuis nog lopen huilen. Thuis ging hijw eer bij de deur staan. pappa AUTO!
    pfff pas stil gekregen met zn speentje uiteindelijk.
    Niet gelunched en ruim 3 uur geslapen vanmiddag.

Kira komt je man alweer gauw terug of duurt eht nog even?
    Quinn heeft heel lang Jij gezegd als hij n foto van zichzelf zag of zichzelf in de spiegel. Sinds begin deze week zegt hij Qinn!

Hoe is het met Rene gegaan vandaag Chacha? Ik vond de eerste 3 weken erg moeilijk. Niet lichamelijk maar wel het idee van...
    Na die 3 weken ging het eigenlijk vrij gemakkelijk.

Spannend Mir weer gaan werken!
    Is je broer nu bij je ingetrokken?

Ik ga zo lekker een bad nemen denk ik.
    Steven zei vandaag dat hij me zo mooi zwanger vond. Met Quinn zat het gewicht er zo snel bij dat ik echt dik was, nu is dat anders. Zelfs mn (.)(.) zijn nog niet echt veel groter geworden (thankgod!)
    Zit nu 4 kilo bij.

Later meisjes!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat laseren is een verfijnde manier van acupunctuur. Ze doen het met een lichtbundel en raken dan punten aan in je oor, gezicht en handen.
    Ze geven zelfs garantie en je kunt binnen een half jaar nog gratis een nabehandeling krijgen.
    René doet het goed. Voor het eten had hij het wat moeilijk. Was mopperig. Maar nu gaat het prima. We hebben bijna een dag overleefd. Hij is nu ruim 32 uur er vanaf.

Kira gelukkig ging Seán wel weer slapen na het drinken.
    En Des'? Dat lijkt in de verste verte niet op Seán....haha
    Lynn noemt zich Lien....haha

Pinguin gefeliciteerd met je mijlpaal! Wauw. Niet schuldig voelen, morgen is alles weer anders. En dan geniet je er gewoon van dat je 20 weken en 1 dag bent. Je hebt ook al snel de 20 weken echo he?
    Zo Quinn weet ook wel wat hij wil he? lastig hoor.

Wat lief van Steven om zo'n compliment te geven. 4 kilo is ook echt niet veel hoor. Mag je zeker trots op zijn.
    En wat fijn dat je (.)(.) niet zo gegroeid zijn. Ik heb nu cup E, maar ben er al weer uitgegroeid :rolleyes:
    Ik kreeg vorige week ook al een opmerking van mijn vriendin....Ach kan het hebben hoor van haar. Maar toch, ik vrees de stuwing.

Ga filmpje kijken. Heb hancock hier liggen (hanglul zegt René) en wanted
    . Lastig kiezen....

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Bah ik baal. Werd net opgeroepen door de oppas en het begon net gezellig te worden :evil: . Maar ja ze kon Seán ook echt niet kalmeren. Het waren dikke tranen en MAMA! Het duurde vrij lang voor ie weer sliep en hij zat echt aan me vast gekleefd. Pas toen ie weer heel diep sliep kon ik mij los wurmen.

Ja soms maak ik mij wel zorgen of zijn gehoor wel goed is want 'Des' lijkt inderdaad helemaal niet op Seán. Toch hoort hij zachtste gefluister en zegt ie andere woorden wel goed. Maar zo zegt ie voor ballon bijvoorbeeld ook 'babagoen'. En Tim is 'ta'. Ach hij is gewoon lekker makkelijk. Hij zegt gewoon wat hij wil en hij weet dat ie wordt begrepen.

Pinguin hihi Quinn lijkt wel wat op Seán. Als die ergens zijn zinnen op heeft gezet dan is het heel moeilijk om hem dat te laten vergeten. Heel irritant is dat soms want dan blijft ie ook heel lang om datgene huilen.
    Wow joh 20 weken alweer. Wat gaat het snel. En wat een lief complimentje van je mannetje.

:confused: cup E? Wow dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik ben na alle borstvoeding terug gezakt naar cup A. Ik moet toch eens met Georgina gaan praten.

Wel knap dat ie er al 32 uur vanaf is. Eigenlijk zou ie ook wat zwangerschapshormonen moeten krijgen dan is ie er ook in een keer vanaf. Welke is het nou geworden? Ik ken ze alletwee niet. Nou ik ga maar naar bed denk ik. Gelukkig komen de mannen morgen weer thuis.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jemig Kira dat is balen!
    Ik ken dat om je vastklemmen maar al te goed.
    Mijn kleine dreutel kan daar ook wat van.

hihi cup E teken ik voor. Liever nog een cup of 2 kleiner.
    Er was mij verteld dat na bv je boobies toch wel kleiner zouden worden. Helaas pindakaas voor mij.
    Bij mij bleven ze 2 cup groter :( :oops:

Fijn dat het goed is gegaan met rene vandaag.
    Welk filmpje heb je gekeken?
    Wij hebben naar first Knight zitten kijken. Op BElgie, geen commercialbreaks! Heerlijk!

Ik ga mn bedje in!

Trusten meisjes!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    we hebben wanted gekeken....met Angelina Jolie. Beetje vergezocht....leek ietwat achtig op de matrix. Maar we hebben m afgekeken.

Kira wat balen zeg! Lastig hoor dat ie zich dan niet laat troosten door een ander.
    En Lynn verbastert ook heel veel woorden. Lamp=ampa enzo. En dat terwijl ze wel goed hoort als je boven heeeeeel zachtjes doet.

Mijn boobs bleven ook groter na de bevalling. Vorig jaar zo stom....niet mijn bikini gepast toen we op vakantie gingen. Ik kon dus in Portugal een nieuwe bikini kopen...ze floepten er steeds uit :)

René houdt het nog steeds vol! Had het vanmorgen wel moeilijk.
    Lynn is erg moe en mopperig vandaag. Ze lag er ook weer vroeg in.
    Ze kan dan ook zo miepen....dus ze heet vandaag "Miep".
    En ze gooide heel hard de bal op het konijn.... :confused: Heb d'r flink op haar donder gegeven. Toen ging ze Nijntje wel heel lief knuffelen. En dat arme beest is echt een sul.

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinnetje is ook mopperig.
    Wilde eerst zn laaptak (slaapzak) niet uit en daarna was hij het er niet mee eens dat ik nog even in bed bleef.
    Ben er na 15 min maar uit gegaan en hij zat gillend en bevend bij zijn vader op schoot.
    Na zn fles nog een half uur bij mij op schoot gezeten, stevig vasthoudens, kusjes gevend aan me.
    Rare knakker.
    Daarna samen gevingerverfd eng eplakt voor de juffen van het kdv. Vond hij erg leuk.

Nu ligt hij al weer ruim 2,5 uur te knorren.

Ik vind een nieuwe bikini kopen nooit een straf (mits ik een beetje een normale maat hem dan :)

Vannacht nog gerommeld in je buik?
    Heb je nog een buikfoto van nu? Ben wel benieuwd.
    Hier regent het en het is inmiddels echt lekker afgekoeld. Bij jullie ook?

Ik ga mn Quinnetje uit bed halen. Ik hoor hem zo af en toe kreunen ;)

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Quinn ook zo mopperig.
    En ook al zo op mama gericht. Het hoort echt bij deze fase volgens mij.
    Lynn had vanavond nog een driftbui. Schoot niet op op de trap, dus papa tilde haar naar boven. Nou dat was misse boel. Dikke driftbui. En bijna niet rustig te krijgen. Ze wilde ook even niks van d'r vader weten

Wat leuk dat jullie hebben gevingerverfd. Heb ik nog nooit gedaan met Lynn.

Het lijkt iedere avond te rommelen. Steevast wanneer ik net in bed lig. Maar het is na een half uur ook over.
    Heb geen buikfoto. Ik zal er morgen nog ff 1 maken. De buik is toch anders dan bij Lynn. Meer naar voren gericht.

Vanmiddag zijn we bij mijn schoonzusje en broer geweest. Even babykamer kijken. Zij is alweer 34 weken. Groeit ook goed.
    Was gezellig weer. En Lynn heeft zich weer goed vermaakt daar. Ze vermaakt zich bij andere sowieso beter dan thuis.

Het is hier lekker afgekoeld. Heerlijk weer voor een zwangere. Alleen nog de warmte in huis kwijt te zien raken.

Heb je het ledikantje nog uit de kamer gehaald Pinguin?

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nee hij staat er nog.
    Als hij zo iebelig en kriebelig is ga ik hem niet pesten.
    Komt wel
    Tijd zat!

Quinn verft regelmatig op het kdv.
    Nou wil hij geen vieze vingers dus met een kwastje gedaan en ook geplakt en dat vond hij geweldig.
    2 leuke verftekeningen gemaakt voor zn juffen!
    Moet er nog 1 want die gaat over n paar weken trouwen.
    Quinn is sowieso wel van het kleuren. Als hij n pen op potlood ziet roept hij kleulen mamma!

Ik voel dit kindje vooral sávonds als Quinn op bed ligt en ook tussen de middag trouwens.
    Zal wel zijn omdat ik dan even geen afleiding heb.

Leuk dat je schoonzusje en jij redelijk gelijk oplopen.
    Is alles nu weer goed tussen jou en je broer?

Pff ben op zoek naar een traktatie voor Quinn zn verjaardag op het kdv. Wil eigenlijk weer boekjes uitdelen, maar kan geen leuke vinden of als ik ze wel vind is het op n site voor boekhandels :(
    Heb al eens dikkie dik boekjes uitgedeeld dus dat is geen optie nu.

t is rustig he?

Ik ben echt lui vandaag. Chinees gehaald en thats it ongeveer.
    Heerlijk :)

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Tuurlijk tijd zat! Hij is nog geen 2! Ze kunnen nog wel een jaar er in. Ik zou het ook niet doen als je kindje zo uit evenwicht is hoor.

Ik voel het kindje ook voornamelijk wanneer ik zelf rustig ben. Je hebt donderdag de 20 weken echo he? Al Zenuwachtig?

Oooh lekker chinees gegeten. Dat is lang geleden voor ons. Krijgt Quinn dan een potje of eet hij wat mee?

Traktatie is lastig zeg. Is wel leuk zeg die boekjes. Hier krijgen we voornamelijk bellenblazers en rozijntjes. Weinig origineel.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn eet zelden nog een potje, omdat hij het simpelweg niet eet.
    Nasi & babi pangang was het en dat eet hij gewoon mee hoor.
    Als we iets eten waarbij hij niet kan mee eten maak ik een beetje rijst, wat spercieboontjes en een half rookworstje.
    Vindt hij heerlijk.

Ach misschien kijk ik wel of ik ergens een lading van die vingerpopjes kan kopen ofzo. Is ook leuk.

Ben een beetje namensites aan het doorlezen. Heb echt geen idee hoe of wat. Er zijn wel een aantal namen die wel wel ok vinden maar ik heb nog niet zoiets van YES!

Donderdag inderdaad de 20 weken echo. Ben heel benieuwd naar de groei van dit kindje omdat Quinn zo'n joekel was.

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben begonnen met bumba poppetjes. kijk anders even op "knutselen voor verjaardag"

als het goed is komen deze week de spullen voor Deborah. de kinderkamer is bijna klaar!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb nog nooit echt chinees bij Lynn geprobeerd. Toch maar eens proberen.

Lastig he met die namen? Ik vind het ook zo moeilijk. We hebben wel 2 namen hier, maar toch blijf ik twijfelen (was met Lynn net zo)

Niek, ben benieuwd naar de kamer. FOTO

Hier niet echt lekker in mijn velletje. Het zullen de hormonsters wel zijn.
    Maar het is heel irritant. Ik ben gewoon verdrietig en ik kan niet benoemen waarom. Lynn merkt het ook zo goed en dan voel ik me weer schuldig. Vanavond maar op tijd het bedje in en morgen weer fris en fruitig op.

Fijne avond meiden.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dat gevoel zal wel in de lucht hangen chacha want zo voel ik me ook.

Dikke knuffel voor je meis!

Deel Deze Pagina