ach, pinquin en chacha: dikke knuffel! ik zit hier met hoofdpijn achter de pc, help! ik ben op zoek naar een speelhuis voor Deborah haar verjaardag, want ze is er helemaal gek van. Maar alles wat ik aanklik of leuk vindt kost meer dan 200 euro of duurder! iemand tips? Heb ook al op marktplaats gekeken, maar vond er niets tussen en die huisjes zijn zo leuk, zucht..
chacha pinquin, gaat het weer een btje met jullie hormonen? Vervelend he als je niet het waarom weet. sorry niek, geen andere tips voor je als marktplaats. Hier een nieuwe tv verslaving, Brum. Vind ie helemaal leuk. Zaterdag voor een nieuw bed kijken, gelijk mee nemen als ie bevalt. Had gedacht om tot zn verjaardag te wachten maar pap's zei al we zetten hem gelijk neer he? Anders moet ik hem ook opslaan en heb eigenlijk geen plek meer boven als straks mn moeder/broertje/schoonzus komt. Crea trouwens niek, zelf aan de knutsel! Zal ook alvast eens gaan kijken anders komt het er straks niet meer van en zit ik weer de avond ervoor te stressen. hihi. Dat alles voor een traktatie, op de basisschool word het geloof ik nog veel erger.
Niek je kan ook op e-bay zoeken. Ezzie wat lekker ouderwets Brum. René kent het zelfs nog. En dus voor een nieuw bed kijken. Leuk hoor. Lynn krijgt haar bed op haar verjaardag (door de levertijd anders had ze m eerder gekregen) De hormonen zijn weer wat rustiger. Gelukkig. Wat ontzettend naar om je zo verdrietig te voelen (en dan ook nog zonder duidelijk aanwijsbare reden) Heb alleen gigantisch last van mijn rug vandaag. Auw. Hoge rugpijn. Had boodschapjes met Lynn gedaan en daarna was ik het ook echt zat. Lynn heeft weer een mama dag vandaag, mama moet overal bij zijn en zonder mama zet ze het op een brullen. Net belde nog een collegaatje. Leuk! ff bijkletsen.
Brum! Quinn vindt Brum ook zo geweldig! Leuk al onze kindjes die in de echte peuterbedjes gaan slapen! Hier ook een beter dag. Mijn moeder had er ook last van dus of het hormoon gerelateerd is? Quinn is erg humeurig op t moment. Gisterenavond gillend wakker en als ik hem dan troost wil hij niet meer terug in bed. Uiteindelijk terug in zn bed gekregen en dan ligt hij een kwartier te gillen Heel naar vind ik dat. Vanochtend hem moeten wakker maken en dan is hij echt heel humeurig. Als hij er eenmaal doorheen is is hij weer mn vrolijke fransje hoor! Doe je voorzichtig met je rug Chacha? Gaat moeilijk he als je een dreumes hebt die contant je aandacht wil of getilt wil worden. Ik ga n uurtje plat! Quinn is nog op het kdv dus moeders heeft even het rijk alleen
Fijn dat je een betere dag hebt Pinguin! Zal het in de lucht zitten? Balen dat Quinn ook zo humeurig is en zo ligt te gillen. Ik kan er ook slecht tegen, word er onrustig van. Lynn wil ook absoluut niet wakker gemaakt worden. Oei berg je dan maar. Rust lekker uit Pinguin. Mir je bent aan het werk vandaag he? Succes met de voorbereidingen en hoop snel weer wat van je te lezen!
mooie buik hoor! is wel balen he als je op een gegeven moment niet veel meer kan doen. denk nog wel even aan je zelf deze dagen(weken) hier ook een gillend meisje, maar dan voornamelijk tegen de katten of van plezier en ook hier een brum fan! pinquin: beetje kunnen uitrusten? ezzie: heb je al een speciaal bed in gedachten?
Thnx voor de complimenten. Het is zeker een kleinere buik dan bij Lynn, overduidelijk Waar kijken jullie kleintjes Brum? Zie het eigenlijk nooit voorbij komen. Pinguin lekker uitgerust en je mannetje goed gemutst? Steven werkt toch ook thuis deze week? Niek lachen dat Deborah gilt tegen katten. Lynn is ook helemaal gek van katten. Gister bij René's broer, dat beest houdt niet van kinderen, maar kwam Lynn toch kopjes geven. We aten macaroni vandaag. Het zag er naar uit dat Lynn alleen de geraspte kaas en de hammetjes zou eten, zoals gewoonlijk. En plotseling pakt ze toch haar lepel en na zeker 7 hele grote happen was haar bordje leeg. Het is echt maaaaaaanden geleden dat ze haar bordje leeg heeft gegeten. Wat kan je toch blij zijn met de kleine dingen he?
Wat leuk nog meer Brum fans! Het is op ned 3 rond 8 uur sochtends. Zekers mooie buik chacha! Niek, ik wil dat autobed van little tikes,...... dus hierna moet ik weer een ander, dat weet ik maar vond hem zo leuk, (papa ook, als auto fan) Ach, op marktplaats nu en dan verkoop ik hem weer. Quinn nu helemaal in zn grote bed? (of heb ik het gemist) Rustig aan chacah!
Nee nog niet in zn grote bed ezzie. Hopelijk dit weekend! Brum is er ook voor sesamstraat begint. Ideaal want dan kan ik gewoon koken. Moet zeggen dat Quinn na het kijken steeds verdrietig is dat het is afgelopen. Wat lekker dat ze zo goed gegeten heeft Chacha! Hier niet hoor. Totaal zn warme maaltijd geweigerd, maar zo gaat het eigenlijk al een week ofzo 1 van zijn 3 maaltijden gaat er gewoon niet in. Zelfs op het kdv gisteren met moeite een broodje gegeten(meestal eet hij er 2 a 3) Vandaag vierden de juffen dus hun verjaardag en kreeg hij allerlei lekkers! Worst en kaas en pannekoeken bijd e lucnh. HElaas gingen de laatste 2 voor Quinn niet op maar vond hij het wel erg leuk! 's middags nog een ijsje maar dat vond hij niets zo'n druipend koud ding hihihi. Hij houdt nog steeds niet van vieze handjes! Mir hoe was je eerste dag? Ben erg benieuwd!
Hoe zijn jullie eigenlijk met snoep geven aan de kids? Alles, niet alles, chips wel, spek niet? Ik ben namelijk van de niet geven, wil het zolang mogelijk uitstellen. M'n vriendin vond het zielig,...
Quinn krijgt nauwelijks snoep. Wel een kinderkoekje ofzo, maar dan vind hij een rijstwafel of soepstengel eigenlijk lekkerder. Chips heeft hij wel eens gehad maar is ook niet echt zijn ding. Wel krijgt hij af en toe een zakje appelchips van zonnatura geloof ik. Spekkies enzo zijn een no go voor mij wat snoep betreft. Zou dan eerder iets van zonnatura ofzo nemen.
hoihoi! pffieuw... ben n beetje moe... Tijn spookt de laatste nachten. Uitslag op zijn billetjes. 'Luier uit, luier uit' roept hij dan of hij roept 'poepie broekie' maar dan heeft hij er niets in... sneu hoor. Ook sneu voor ons haha... Floor slaapt door alles heen, dat is een groot geluk. Want twee kinderen wakker snachts zal geen pretje zijn... Vandaag voor het eerst op school geweest. Leuk team volgens mij. Veel jongere mensen. Wel alléén maar vrouwen haha... als dat maar goed gaat Maandag beginnen. Woensdag heb ik een eigen klas en de maandag val ik in in andere klassen. Ben benieuwd. Vanavond ook nog steples gegeven. Nu zit ik met een tomaten-hoofd achter de computer. Zo maar douchen en naar bed.. Morgen met Floor naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. 14 aug naar de fysio. Ze is nog steeds een beetje lui. Tilt haar hoofdje in buikligging nog niet goed op. Eens kijken wat de cb-arts daar morgen van zegt. Morgen reageer ik weer en lees ik even bij! Heb wel ff gespiekt natuurlijk in het album van chacha... Heel erg mooi buikje zeg! En idd een stukje kleiner dan bij Lynn he! Brum is hier ook favoriet trouwens! Welterusten iedereen!
Hoop dat je lekker geslapen hebt Mir. Je klinkt goed vermoeid! Quinn had vorige week ook zo'n uitslag op zijn billen en het cremepje dat ik daarvoor gehaald heb werkt echt super. HEt is van - Heel en speciaal voor jeuk en uitslag en zonneuitslag. Quinn zegt "cool"als ik het erop smeer Fijn dat je eerste dag bevallen is. Hoop dat je je draai geod gaat vinden daar! Mn manneke heeft tot 8 uur geslapen Gelukkig goed ontbeten dus dat zit er al in. Ik heb heel slecht geslapen. Echt heel naar gedroomd en steeds weer terugvallen in die droom omdat je er van gaat lopen malen. Weer huilend wakker geworden en dat is al de tweede keer deze week. Niet echt leuk dus! Ik ga vandaag lekker weinig doen. Ja boven wat foto's maken van eht logeerbed en het op MP zetten. De auto staat bij de garage voor de keuring. Dan kan ik met een gerust hart op vakantie straks. We gaan trouwens niet naar Spanje. Vind het te ver weg. Zal waarschijnlijk Frankrijk worden maar waar weet ik nog niet. In ieder geval niet langer dan een dag rijden. AK heeft je man jullie appartement al verkocht? EN heb je al een echo laten maken? Fijne dag ladies xxx ps. chacha je begint nu wel een meldplicht te krijgen!
hier een vervelende ochtend, we hebben een van onze konijnen ingeslapen. Zag dat het gisteravond niet goed ging en vanmorgen alleen maar slechter. Ik heb er vrede mee, maar wat vreselijk om je kleine meid bij haar konijn te zien. Ze bleef maar zeggen: Floor nou? uitleggen kan je het niet, maar zo vertederend om te zien hoe ze met haar kleine handje een aai over het snoetje gaf. tsja, dan hou ik het niet meer droog. Aangezien ons andere konijn niet alleen kan, gaan we vanmiddag een nieuw konijntje ophalen.. over het snoep: soms een spekkie, heel af en toe nibbits chips (meestal in het weekend of bij heel warm weer als ze in het zwembadje zit) verder heel weinig, maar ze houdt er ook niet echt van..
Ik meld mij! Eerst even schelden hoor.....**&*(&&%# zo das er uit. Ik heb gister de vriezerdeur niet goed dichtgedaan en nu is alles ontdooid. Echt een bende. Het ijs droop uit de vriezer (tja warme schuur) We zijn vanmorgen bij de VK geweest. Alles is weer goed. Hoofdje zit nu beweeglijk in de bekkeningang. Duim met me mee dat de beeb echt gaat indalen. Lynn heeft zich voorbeeldig gedragen bij de VK. Echt geweldig. Niks geen drama of de boel op de kop zetten. Toen we weggingen zei ze dag bibi tegen de bank waarop het hartje wordt beluisterd. Haha ik geloof dat het nog steeds een beetje abstract is voor haar. Over het snoep...tja...ik doe er niet zo heel moeilijk over. Ze krijgt wel eens een bananeschuimpje of nibbits. Ook wel eens smarties. En ze is dol op ijs. Het is niet standaard elke dag, maar vaak in het weekend krijgt ze wel wat lekkers. Ze vindt het ook wel heel erg lekker. Ik vind het niet zielig als kinderen het niet krijgen, als ze toch niet weten wat ze missen. Een kindje dat ik ken krijgt zelfs geen diksap oid alleen maar water. Tja als ze niet weet wat ze mist..... Ezzie little tikes heeft echt leuk spul ja. Lynn heeft er een zandbak van. Pinguin wat naar dat je zo wakker wordt. Brrr. Het is wel een zwangerschapsbijwerking dat nare dromen. Maar het is echt niet fijn. Ik hoop dat je snel weer rustiger slaapt. En begrijpelijk dat je niet naar Spanje gaat. Ik zou het ook te ver weg vinden. Mijn schoonzus is net terug uit Italie. Is net 20 weken zwanger en die vond de reis ook al afzien. Mir wat sneu dat Tijn zo last heeft van zijn billen. En balen van jullie slaaptekort. Hopelijk gaat het snel weer over. Je hebt het druk gehad. Ga je nog door met de steplessen? Hoe was het met Floor bij het CB? Niek wat naar van je konijn. En wat ontzettend naar voor Deborah. Ik heb het helemaal met haar te doen. Gets.
goedemiddag, wat een benauwd weer he.. het ziet er hier ook niet echt lekker meer uit... dat wordt regen denk ik... Heet het 'Heel' Pinguin, dat spul voor zn billetjes? Ik ken het niet? Als het echt zo cool is als Quinn zegt, zal Tijn er ook blij mee zijn. Gewoon bij de drogist te koop? Vervelend van die nare dromen... en er dan elke keer in terugvallen. Heb je het vaker? Ik heb het bij de zwangerschap van Tijn gehad. Echt de meest bizare dromen en ze kwamen ook elke keer weer terug.. echt erg vervelend. ZOo Quinn slaapt weer goed he? Lekker tot 8 uur joh! Hier weer brak vannacht. weer tussen ons in... toch maar weer in training, maar ben te moe om elke keer er uit te moeten.. slecht he... hopelijk is het even tijdelijk, maar als het de hele week duurt dan heeft meneer weer wat discipline nodig... veel plezier met het niks doen vandaag 8) En... niet naar Spanje? Goede keus denk ik hoor! Veel te ver joh... Bah, Niek... je konijntje laten inslapen ? Wat sneu... en ook voor Deborah... haha.. jullie konijntje heette Floor? En kan Deborah Floor zeggen? Moet Tijn eens met haar gaan praten denk ik.. want hier wordt nog geen Floor gezegd hoor! Hij kan de FL niet zeggen. Hij zegt ook Poeten i.p.v. voeten en 'tiegtuig' i.p.v. vliegtuig. Ja, meldplicht hoor vanaf nu chacha.. Super dat de beeb zich nu bedenkt lager te gaan liggen! Hopelijk ligt ze er straks heel goed voor en is het zo gepiept Oh joh... heel de vriezer ontdooid? Slimmerd! Is het weer opgeruimd? Hier ook eentje die dol is op ijs! Mama, mag ijssie? we hebben van die invries staafjes van de ah. Heerlijk vindt ie die. Met Floor naar het cb geweest. ze is nu 6.2 kg en 62 cm. Groeit goed dus! Ook gehad over haar voorkeurshouding en buikligging. Het was ook niet zo goed dat ze haar hoofdje nog niet optilt. Nog vaker doen op een dag dus.. En ze heeft wel al ietsje haar hoofdje afgevlakt.. Haar oortjes zijn niet symmetrisch zei ze. Zit 1.5 cm verschil tussen. Maar kan weer goed komen. Goed dus dat we naar de fysio gaan volgende week. Tijn ligt lekker te pitten. Bart is ook thuis, dus lekker luieren vandaag. fijne dag iedereen!