hihihih@ Mir en d'r glazen bol Ik vind vandaag wel een mooie datum eigenlijk dus zet hem op chacha! Ik zat trouwens bij Mir goed qua geslacht maar bij Chacha niet. Voor mezelf heeft het geen zin te pendelen. Mir krijgt Tijn geen kiesje? Merk dat Quinn weer flink aan het kwijlen is en dat hijz it te knauwen op zn speentje. Zag dat zn ene kies nu zo goed als helemaal door is. Misschien daarom ook wat minder eten. Vancochtend heeft hij zelfs anderhalve boterham gegeten! Frietjes waren lekker gisteren maar we doen Quinn er geen plezier mee merk ik. Heb slecht geslapen vannacht. Vanaf 3 uur ieder half uur minimaal de klok gezien.
Hoi meiden, Hier weer een teken van leven. Ik heb het zo druk de laatste tijd. Deze hardwerkende vrouw komt handen tekort. Op mijn werk is het erg leuk. Nu sta ik nog in eindhoven, maar ga volgende maand naar Helmond. Mijn collega's zeggen dat ze me nu al gaan missen. Ik pas er precies tussen. Zijn ook allemaal erg leuk en aardig. Heb zelfs een collega die Lynn heet. Zo'n schatje. Lynn is woensdag voor het eerst naar het kdv gegaan. Ze heeft zich erg vermaakt, alleen kon ze niet delen. Maar ja, wat wil je. Ze hoeft nooit te delen. Ze is altijd alleen. Komt ook wel weer goed. Pinguin, goh, dus ook alweer op de helft. Wat gaat het snel zeg. Ziet er goed uit. Chacha, meldplicht. Hahaha. Wil graag een kaartje ontvangen hoor. Wat een mooie buik. Mir, bij jou alles van een leien dakje! Floor het tegenovergestelde van Tijn. Wat een rust. Marline, gefeliciteerd met jullie zoon. AK, weer een meisje. Leuk zeg. Dat ze maar niet zo'n duiveltje wordt net als Eslem. Ooh Niek, wat zielig voor je konijntje. Ezzie, hoe is het met Marno? Hier ook al een cadeautje. Heeft ze eigenlijk al gehad. Een zandbak. Het cadeau van opa en oma heeft ze ook al gehad, een glijbaan. Ze krijgt regelmatig een cadeautje, dus ik vind het wel goed nu. Ga geen abnormale dure cadeaus kopen. Had ook voor zon huisje gekeken, maar dat kunnen we helemaal niet kwijt in onze, onlogisch, ingerichte tuin. Moet ie in het midden staan. Ik ga me weer met mijn dochter bezig houden. Tot snel meisjes
Niek jij krijgt een meisje! Haha en ik wil niet op 21 augustus bevallen. Mijn broer is dan jarig. Ik zou vandaag wel willen bevallen, mooie datum 08-08-08. Maar het ziet er niet naar uit dat ik dat ga redden. Ik denk zelf 25 augustus. Dat is op een maandag....de meesten bij ons in de familie worden op een maandag geboren. Ik ben ook op een maandag geboren en Lynn ook. Dus wie weet. Mir fijn die poepbroeken die je niet ruikt. Die hebben we hier ook ooit gehad. En dat is zo vervelend want je hebt geen idee hoelang ze al in hun shit rondlopen. Lynn heeft ook een konijntje, foto staat op hyves. En mijn bevalling met Lynn begon met een plens water. Dus ook de vliezen. Ik reken er een beetje op dat het weer zo gaat beginnen, maar dat hoeft dus helemaal niet. Mensen om me heen worden wel zenuwachtig. Mijn ouders schrikken van de telefoon, René schrikt van de telefoon op het werk (is erg handig, dat ding gaat maar 1000x per dag) Hier in huis ook benauwd hoor. Pffff. En dat geplak in bed....stom waterdicht molton. Ben je nog door de was heen gekomen? Pinguin wat balen dat je zo slecht hebt geslapen. Dromen? Of ook last van de warmte? Quinn niet dol op patat? Lynn juist wel Tja en op alles wat slecht is (heeft ze van d'r moeder) Juudje wat leuk om weer wat van je te horen. Druk he? Werken er naast. Maar het went snel hoor en dan is het ook lekker. Leuk dat je collega's zo leuk zijn....en die collega die zo lief is...het ligt vast aan de naam Hoe vaak gaat Lynn naar het kdv? Fijn dat ze het goed heeft gehad. En mijn Lynn kan ook nog steeds niet delen hoor en die gaat al bijna een jaar er heen. Komst vanzelf wel Tuurlijk krijg je een kaartje. Enveloppen zijn geschreven en die van jou zit er ook tussen. Gisteravond weer buikpijn. Echt gek, standaard 's avonds. Maar het zal wel ophouden, want ik val in slaap. Nu het rijk alleen, Lynn op het kdv, René op het werk. Ik ga een beetje puinruimen zo (denk ik)
Ik was erg bezig met de echo van gisteren daarom heb ik slecht geslapen. Denk het geslacht gezien te hebben maar het blijft gissen voor een leek als mij. Zit dan te malen van wel of niet een pretecho en geslachtsbepaling. Steven lacht zich trouwens rot om mijn wispelturigheid Geweldig Juud dat je het zo naar je zin hebt op je werk! Lynn is trouwens al lekker verwend voor dr verjaardag zeg! Leuk dat ze naar het kdv gaat! Vind het zelf zo leuk dat hij mooie tekeningen mee naar huis neemt enzo Hang ze trots op hoor! Niek ik denk een jongentje bij jou. Zal er nog eens op pendelen! Zit er een te ochtendgymnastieken in mn buik. Mensen kinderen word er gewoon misselijk van!
hihi Pinguin ik moet er ook wel een beetje om lachen hoor! Ik hoop dat je er uit komt wat je wil. Zo'n pretecho is trouwens wel erg leuk hoor. O hier ook een beebje die denkt dat het nog alle ruimte heeft
ha juudje, fijn weer van je te horen Super dat je werk zo goed bevalt! Heerlijk toch! En Lynn op het kdv. Tijn gaat ook per oktober ongeveer.. ben ook benieuwd... ze zijn geen delen gewend he.. maar ze leren het snel genoeg. Denk dat het wel goed is dat ze op jonge leeftijd al met kleintjes omgaan, dan is het makkelijker op de kleuterschool. Hoeft niet uit te maken natuurlijk, maar het kan schelen. Ok.. chacha.. 18 augustus dan vooruit! hebben we dan toch weer een cijfer gemeen Floor is ook op de 18e geboren. Denk je dat je het geslacht hebt gezien PInguin? Kan je niet op jezelf pendelen? Hoe doe je dat... pendelen? Kan ik dat ook? Die glazen bol van mij is nl. niks hoor.. Tijn was weer heeel vroeg vanmorgen... 10 voor 6.. zucht... wat een tijden he... Kiesje zie ik niet.. maar zal er eens extra op letten. Zit het er qua leeftijd wel weer aan te komen? oh.. Floor wordt weer wakker. Ben nu bezig haar tig keer op de buik te leggen. Ohhh wat wordt ze dan boos... maar ja, het is voor haar eigen bestwil... volgende week naar de fysio. Ben benieuwd wat ze zegt en wat voor tips we krijgen. ik ga gauw, fijne dag!
Dat zal het dan worden Poeh wat een vroegte weer voor Tijn (en jullie). Gaat hij dan echt niet meer slapen? Lynn heeft het ook regelmatig (ze wordt dan wakker van René). Maar dan ga ik er heen en zeg dat het nog te vroeg is en dat ze moet gaan slapen. Dat werkt 9 van de 10 x Lynn vond het ook vreselijk op haar buik. Moord en brand. Is het nekje van Floor al eens nagekeken? Of er misschien iets vast zit? Ook omdat ze die voorkeur heeft en buikligging vreselijk vindt.
helaas bij ons lukt dat niet, Tijn is dan ook echt wakker... Hij blijft nog wel wat tv kijken vanaf half7 maar ook niet lang. Vanmiddag wel weer 3 uur geslapen... wel lekker maar ook niet de bedoeling: snachts spoken en kort slapen en dat smiddags inhalen... Ja ik denk nu ook serieus dat er iets met het nekje is. Ze gaat ook heel vreemd liggen op haar buik en ze komt nauwelijks omhoog... lijkt wel of het pijn doet. Ik moet haar soms ook echt kalmeren als ze teruggelegd wordt. Ik zal eens kijken of ik er een filmpje van kan maken... misschien vinden jullie het meevallen... hoop ik.. Vind het nu wel lang wachten tot volgende week als ik door dat oefenen geen mier opschiet...
wie hafd het over een glazen bol? ik ben helemaal kapot mijn kat heb ik vannochtend buiten gedaan en hij komt altijd elk uur terug, nu dus niet. krijg geen hap door mijn keel en denk alleen maar aan dat ik in twee dagen tijd twee dieren kwijt ben. ik weet dat het niet goed is om druk te maken, maar ben echt helemaal van slag.. sorry dat ik het even kwijt moet, maar ben alleen en kan dus ook niet zoeken. duim aub voor me mee dat hij terug komt...
Floor heeft het niet makkelijk he? Ze houdt zich wel verkrampt, maar ik weet niet of dat nou komt door een voorkeurshouding of doordat ze gewoon niet weet dat ze haar hoofdje omhoog moet doen. Heb je het al eens geprobeerd met buik tegen buik? Ze ligt dan bij je op je borst/buik en jij gaat vanuit zit steeds een stukje meer liggen. Dat wilde Lynn vaak wel. Ik zou misschien toch even een osteopaat of chiropractor laten kijken. Gewoon een consult om even te checken. Of anders die fysio bellen hoor als je je zo zorgen maakt en niet nog een week wil wachten. Niet al te veel zorgen hoor Mir. Het komt vast helemaal goed. Een voorkeurshouding komt heel veel voor. Niek jij ook niet teveel zorgen maken! Is het die kat die al eens eerder zoek was? Ik hoop dat hij snel terug komt (of liever: dat ie al terug is). Ben je nog alleen? Lynn was weer verdrietig op het kdv. Shit hoor. Ze heeft het daar echt goed en het gaat grotensdeels goed. Alleen wanneer ik haar ophaal heeft ze haar slechte bui-moment. Dus veel verdriet. Ik moet mezelf dan echt herinneren om het in het juiste perspectief te zien. Nu slaapt ze lekker. Kira hoe is het met jou? Slaat de kuur een beetje aan?
Hi meiden, ff kort,.. extra gewerkt vandaag, ben op, andere groep, kids, vermoeiend. Marno mocht mee voor een keer, heeft zich prima vermaakt (op andere groep) en had zelfs geen oog voor me toen we met zn allen buiten waren! Super dus. Laatst heel stuk getypt, bij posten foetsie,... Pinquin,......meisje! Niek,.........jongen! Niek, hoop dat de poes gewoon weer thuis komt,
Oke Pinguin - jongetje Niek - meisje Chacha 20 Augustus Had ik al verteld dat ik het altijd fout heb ? AIK leuk een meisje erbij. Niek jeetje wat rot van de poes zeg. Is ze alweer terecht? Hier ook een vroege vogel. Het schommelt de laatste tijd een beetje tussen 6 en 7 uur. Hij gaat dan ook echt niet meer slapen en laat mij dan ook niet meer slapen . Hij blijft Mama? roepen net zo lang tot ik reageer. Meestal dan maar de tv aan.. De laatste tijd moet ik echt naast zijn bedje zitten tot ie in slaap valt. Zo niet dan is het dikke drama.. Volgens mij had Tim ook zo'n actie net voor zijn 2e verjaardag, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe we dat toen hebben aangepakt. Volgens mij duurt het nog wel eventjes eer we een volgende meeting hebben maar misschien maar goed ook. Ik heb het idee dat ze op deze leeftijd niet echt sociaal zijn met kindjes van dezelfde leeftijd. Oudere kindjes gaat prima met leeftijdgenootjes is het gekibbel. Mir ik zou ook even bij de osteopaat langs gaan. Al is het alleen maar voor jezelf. Ik denk dat het best wel mee valt want ze rolt goed om en kan haar hoofdje toch redelijk goed bewegen volgens mij of zie ik dat verkeerd? Volgens mij vindt geeneen babietje het leuk op haar buik zo jong. Pinguin leuk he beslissingen nemen? Ben je er al een beetje uit?
ppff, hij is net terug gekomen en heeft waarschijnlijk bij iemand in de schuur gezeten. erg dorstig en moest ook nodig plassen. zo, dus ik krijg weer een meisje paddy? o nee, je hebt het altijd fout, ik ben erg benieuwd, maar kom niet in de verleiding om bij de 4d echo te gaan kijken ik ga mijn bedje in, ben een beetje brak, tot morgen..
hallo, mir, dimphy en ninthe vonden het allebei niet prettig op de buik..zou willen dat ik je een antwoord kon geven....alleen maar dat je na je eigen gevoel moet luisteren! niek, fijn dat de kat terug is! oh voorspellingen..ben ik zo slecht in! zat er bij mezelf nog naast 2x hahahha hier ook een slechte slaper. ze wordt steeds snachts huilend wakker...lijkt erop dat ze droomt. het scheelt wel dat ze ook wel weer gaat slapen. ik ga mijn bed maar eens opzoeken...morgen om 7 uur weer tijd voor de fles! ninthe gaat wel beter eten..ben zo blij! weltrusten
Niek, wat een snoepie Als ik dat zie zou ik ook wel een konijntje willen... zo schattig! En fijn dat je kat terug is joh! Dank jullie wel voor het meedenken met Floor. Het valt misschien allemaal best wel mee. Maar maak me gewoon zorgen en zie al helmpjes e.d. voorbijkomen. Dat is natuurlijk onzin... maar toen die vrouw van het cb zei dat ze al 1.5 cm verschil zag schrok ik best wel. Ik kan niet eerder dan de afspraak bij de fysio terecht dus we wachten dan af en misschien adviseert ze wel om naar een osteopaat te gaan of valt het allemaal wel reuze mee. Dank je voor de supertip chacha , dat oefenen van buik op buik. Dat gaat echt goed en dan houdt ze haar hoofdje ook redelijk recht en trekt het niet gelijk naar links. En te lezen dat dimphy en ninthe en ook lynn het niet fijn vonden op de buik, dus meer kindjes niet. Tijn vond het namelijk het lekkerst op zn buik. Kan dus ook anders! Fijn dat Ninthe beter drinkt! Dan sterkt ze weer lekker aan! Heb je een lekker ritme nu met haar? Slaapt ze verder goed? Gelukkig gaat Dimphy snachts wel weer slapen als je haar hebt getroost. vervelend en zielig he dat dromen en huilend wakker worden he. Gets Kira, Seán is echt in de mama-fase he? Wel vertederend natuurlijk, maar soms ook lastig. Hopelijk duren die acties van het naast zn bedje zitten niet lang. Misschien ook wat angstig om te gaan slapen? Tijn heeft nu ook dat hij savonds niet wil gaan slapen. We moeten er vaak weer heen. Smiddags is trouwens nooit een probleem met inslapen. Nu is hij nog aan het protesteren.. pff.. Floor ligt ook in bed dus ik ga er nu maar gauw even heen....
.. zo die ligt weer... hopelijk nu lekker slapen. Hoor nu wel gezucht op de babyfoon bij Floor Nou ja, haar kan ik nog makkelijk even naar beneden nemen. We zien het.. Pinguin, ben je er al uit of je nog een echo gaat doen? Het heeft wel iets moois hoor dat het een verrassing blijft tot het einde. Bart wilde het echt bij alletwee weten. Ik dan ook wel, maar als hij had gezegd dat hij het niet per sé wilde weten dan hadden wij het ook als verrassing gelaten denk ik. Maar bij een evt. volgend kindje wil ik het echt niet weten. Van mij mag bart het van een briefje lezen, maar ik zou het heel graag als verrassing laten. Tijn en Floor gaan steeds meer op elkaar lijken ja. SOms vind ik het helemaal niet, maa het is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Haar oogjes staan iets dichter bij elkaar en dan lijkt het soms een heel ander gezichtje. Maar op een ander moment denk ik.. tjee... hoe kan het dat die twee zoveel gelijkenis tonen. Heb vanavond een paar heel schattige fotootjes gemaakt, zal ze zo even spammen Chacha, hoe is het met jou? Gaat alles goed? Vandaag jou nog niet gezien... meldplicht! Anders gaan we ons zenuwachtig maken hoor!