Leuke foto's Mir! Ze lijken behoorlijk op elkaar! leuk! Lief konijntje Niek! Ik ben te moe om echt inhoudelijk te reageren. Hopelijk morgen weer meisjes! Zou chacha aan het puffen zijn? xxx
Nou... ja.. ik kwam ook nog even koekeloeren of ze zich al gemeld had.... dus.. wie weet... spannend! lekker rustig aan doen he pinguin...!
kan me voorstellen Mir dat je er van schrikt. leuke foto's! ja, niets voor Chacha om niet te reageren...
Ben niet aan het puffen hoor! Maar was ook niet superfit. Gister heel veel harde buiken gehad, de buik trekt echt helemaal scheef. Nu gaat het weer beter....*zucht* Mir wat een geweldige foto's en wat fijn dat mijn tip helpt. Bij Lynn werkte dat ook super. Gaat helemaal goed komen met Floor. Pinguin rustig aan! Rust lekker uit! Niek fijn dat de kat terug is. Dus waarschijnlijk ergens opgesloten? Kira hier ook de hele tijd mamamamamama 's ochtends als ze uit bed wil. Als ik dan niet snel genoeg reageer is het UIT UIT UIT. Het zeikt hier de lucht uit. En het is nog wel kermis. Had er misschien heen gewild afhankelijk van hoe ik me voelde. René zit trouwens aan de buis gekluisterd....olympische spelen Ik kom later wat uitgebreider reageren!
gelukkig gaat het weer beter, kunnen wel al voorweeën zijn. Misschien vanmiddag naar de kermis? het wordt droog!
hoi! Ah.. chacha, dus nog niets. Wel vervelend die harde buiken... Schattige foto's he. Tijn vindt het echt helemaal geweldig als hij Floor op schoot mag. Hij zegt trouwens nu soms ook haar naam.. Poor i.p.v. Floor hihi... Oh en ik heb even Tijn zn mond goed geïnspecteerd. Er komt inderdaad een kiesje aan. Twee witte puntjes te zien. Druilerig weer vandaag he... Bart is met mn broer karten in Harderwijk. Vanmiddag naar mn schoonouders. Dus lekker een saai dagje vandaag... nou fijne dag iedereen!
Ik heb niet echt teruggelezen meiden. Voel me flink beroerd en duik zo weer mn bedje in. Ben zo gruwelijk misselijk bah! Kwam alleen ff kijken hoe het met chacha was eigenlijk. Hoop dat het gauw doorzet meis! xxx
beterschap pinquin, vervelend die buiken cacha. Zijn vandaag Marno zijn bed op wezen halen,.... een autobed, meneer is helemaal gelukkig ermee. Wilde zijn middag tuk er ook gelijk in doen. Nu ligt ie er weer in, had zn ledikant nog staan maar die kan ik morgen dus wel weg halen. Ik wilde nog ff foto van hem maken erin, nou, brullen! Hij wilde in z'n autobed! Toch wel weer iets om af te sluiten zeg, z'n babybed, slik,... maar het scheelt echt een hoop til werk, hij kan er nu lekker zelf in klimmen....(en eruit, dat gaan we vavavond meemaken!)
hoihoi, chacha hopelijk zet het snel door...kan erg vervelend zijn, steeds valse start.....had ik bij ninthe ook! beterschap pinguin. ezzie wat leuk! een autobed! mir, wat lijken ze op elkaar. heel leuk!....dimphy en ninthe lijken eigenlijk helemaal niet op elkaar, ook niet kwa karakter... oh dus die mama periode, hoort er ook gewoon bij....hier gaat het de hele dag...mama?..mama?...mama?..... en ook steeds knuffelen met mij heeft ze nog nooit gedan, vindt het eigenlijk wel leuk! 8) ik duik mijn bedje lekker in... weltrusten.
spammen gelukt, z'n nieuwe bed! Fijn dat de kat terug is Niek! Hier 1 die lusteloos is, slaapt de hele dag, eet/drinkt niet,.. gaan maar even naar de dierenarts.
ezzie: wat naar van je kat, kan ie wel plassen? als het morgen nog zo is zou ik even heen gaan. leuke foto! Deborah haar kamer is geverfd, als het goed is komen morgen haar spullen. Toen we bezig waren keek ze erg geschrokken, maar nu vindt ze het alleen maar mooi en loopt ze trots rond, hihi foto's volgens als haar spullen staan
Nou het blijft hier rommelen We zijn net even naar Meppel geweest naar René's ouders, maar dit is de laatste keer van de zwangerschap dat ik zo ver weg ben geweest. Kreeg daar weer buikkrampen, maar het is weer overgegaan. De beeb is nog wel erg druk. Dat was bij Lynn niet zo. Misschien nog een teken dat het nog lang niet gaat beginnen....of misschien een afscheidsfeestje aan het houden. Ezzie wat een gaaf bed. Stoer. En wat super dat Marno er direct in wilde slapen. Heerlijk makkelijk! Tijn dus weer aan de kiesjes? Het verklaart de billen en het nachtelijk gespook. Heb je een lekker saai dagje gehad Mir? En volgens mij moet je vandaag aan de slag he? Heel veel succes meid. Ben benieuwd wat je er van vindt! Pinguin gets wat naar dat je zo misselijk bent. Buikgriep? Of zwangerschapsmisselijkheid? Hoop dat je snel opknapt! Sterkte! (en anders ziekmelden op je werk hoor!) Mamsie jij had dat ook he? Die valse start! Echt vervelend. Wat lief dat Dimphy de hele tijd wil knuffelen. Geniet er maar lekker van! Voor je het weet is het weer voorbij Niek ik ben benieuwd naar de foto's! Leuk he om het kamertje zo op te knappen! Hier is gister een stuk van mijn kies afgebroken....Nah ja. Stond er echt van te kijken. Ik beet op een hard broodje, het leek net of er iets in mijn tandvlees stond, ik pulk er een beetje aan en heb een stuk kies in mijn hand en het bloedde in mijn mond. Die zwangerschap doet mijn gebit geen goeds. Gelukkig heb ik verder geen pijn. Ik heb niet zo'n zin om nu naar de tandarts te moeten. Hier verder alles goed. Lynn doet het goed, slaapt goed, eet haar brood redelijk (warme maaltijd bestaat voor haar alleen uit vlees) en ze is aardig rustig (totdat je iets doet wat haar niet bevalt...leuk die driftbuien ) Fijne dag iedereen!
Hellow, Chacha ik hoop dat t gauw doorzet hoor! Lastig van die kies. Ik heb er eentje afgebroken tijdens het persen. Fijn dat met lynn alles lekker loopt. Wel zo fijn toch! Leuk bedje ezzie. Heeft Marno er lekker in geslapen? Ben benieuwd naar Deborah haar kamertje Niek! Hihi lekker dat geknuffel he mamsie? Quinn komt er nu achter dat kusjes met zn mond dicht best lekker zijn. Ik wird regelmatig overladen. Nog steeds niet fit hier. Wel heel goed geslapen vannacht. Beter dan de laatste maanden in ieder geval. Werd pas wakker van dew ekker. Wel zo lekker. Rustig aan gedaan op het werk en wat eerder naar huis. HEb nog wel flinke hoofdpijn en zweet me kapot. Weet neit waar de misselijkheid vandaan komt eigenlijk. Denk toch wel zwangerschapsgerelateerd. Heb het idee dat mn longen en maag een beetje weggedrukt worden. Kan me dat van Quinn ook nog herinneren. Kleine man gaat ook goed trouwens. Wel weer een aantal keer per nacht dat ik hem hoor. Afgelopen nacht niet maar de nacht ervoor was als vanouds steeds huilen. MIsschien nog een kiesje? Durf niet zo goed te kijken want dan bijt hij mn vingers af Heb nog neit besloten of ik wel of geen echo ga doen. Waarschijnlijk heb ik nog een groeiecho en misschien vraag ik wel een bon voor mn verjaardag Nog steeds wispelturig dus. Ja lach me maar uit Ik ga ff een uurtje plat. fijne dag nog meisjes!
oh ik voel me zo rot! ik ben het knuffel varkentje van dimphy kwijt geraakt, met wandelen dat ding was haar alles...... ze loopt hem steeds te zoeken en wil niet gaan slapen....ze is alleen maar aan het huilen. en ze roept steeds...arken wa ben je? vind het zo erg!
ooh mamsie dat kan ik me goed voorstellen. misschien kan je hier wat vinden http://www.knuffelkwijt.com/