pinguin, bedankt voor de tip...we hadden gelukkig al een reserve...ze slaapt nu met de nieuwe...heb gezegd dat varken schoon is.....volgens peter heb ik er meer moeite mee dan dimphy vind het echt heel naar...dat knuffeltje was echt haar alles. heb net nog gezocht maar weer niks gevonden... moet er wel aan wennen dat het varkentje weg is...... chacha...ik had dat ook ja, steeds valse start..en toen ik dacht het is toch niks, begon het wel.... maar is wel heel vervelend...je wordt er erg zenuwachtig van. mooi bed van marno! ben ook beneiuwd na de kamer van deborah... ninthe even en flesje geven en dan duik ik lekker mijn bedje in! weltrusten....
Pinguin ik hoop ook hoor dat het doorzet, maar aan de andere kant...brrr spannend. Misschien moet ik het eerst goed zat zijn ofzo. Zo tijdens het persen een kies afgebroken? Letterlijk even doorbijten? Dus die misselijkheid toch misschien met de zwangerschap te maken? Zit de kleine lekker te trappen tegen je maag? Ik hoop dat het snel overgaat meid. Fijn dat het met Quinn allemaal goed gaat. En nog steeds wispelturig....haha. Is ook zwangerschapsgerelateerd! Aaaah mamsie wat zielig voor Dimphy! Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Is ze nog lekker gaan slapen? Vanmiddag met Lynn naar de kermis geweest. Nou daar doen we haar geen plezier mee. Veel te harde muziek en ze was behoorlijk angstig dus snel weer naar huis. Volgend jaar maar weer eens opnieuw proberen. Op maandag eten we altijd bij mijn ouders en omdat dat laat is, krijgt Lynn hier altijd een potje. Maar die eet ze al maanden niet meer. Dus vandaag maar een broodje gebakken ei gegeven. Helemaal op en ze wilde er nog 1 en die is ook bijna op gegaan. Heerlijk dat ze zo eet, maar het roept wel vragen op hoor. Koken wij nou zo slecht?
umm ben sowieso wel een wispelturig tyje soms Fijn dat je een reserve had mamsie, dat scheelt toch wel. Ik ehb er trouwens ook moeite mee als ik n doekje van Quinn kwijt ben dus ik kan het me goed voorstellen! (ook dan lacht Steven me uit hmpf!) Zo Chacha lynn heeft lekker gegeten! Quinn is nu wat moeilijker met brood, behalve als er gekleurde muisjes opzitten. Vanavond zn hele bord weer leeg en een beetje appelmoes toe( hij is niet zo op het fruit op t moment dus krijgt appelmoes als toetje!) Ik vidn het reuze spannend hoor! Ben benieuwd naar de naam van jullie beebje! Hier is binnenkort ook Kermis. Ben benieuwd wat Quinn er van vindt. Hij houdt wel van lichtjes enzo. GEweldig trouwens dat rene nog niet rookt! Ik ga mn bedje in. Morgen weer vroeg op. Ga morgen mn cesartherapeute bellen. Niet omdat ik nou zo'n last heb maar we hebben afgesproken zo rond de helft een afspraak te maken om een paar keer oefeningen te doen. fijne nacht meiden! xx
hihi, die Lynn, ik wou dat Deborah zo goed at! mamsie: vreselijk lijkt mij dat. Deborah is ook zo gek op haar knuffel.
Mamsie fijn dat je nog een reserve had. Dat bespaart het leed een klein beetje. Niek Lynn eet normaal dus ook niet zo...blijkbaar vindt ze dit toch wel heel erg lekker. Pinguin normaal dus ook wispelturig? Ik niet zo, maar door die zwangerschap...ik kan niet eens beslissen welke chips ik wil Appelmoes als toetje. Goede oplossing zeg!. Lynn wil ook nog steeds geen fruit (en geen groente) Ben blij dat je meezenuwt....hihi Lynn vindt lichtjes trouwens ook geweldig. Maar dit was wel erg overdonderend. Ze vond het eerst leuk....totdat de muziek wel heel erg hard ging en de breakdance wel heel hard ging draaien. Goed idee om je therapeute nog eens te consulteren. Werk ze morgen en slaap lekker. Mir ben je gevloerd?
boe... ja ik ben gevloerd haha.. Het was erg leuk mijn eerste dagje werken, ik verwacht in ieder geval dat het leuk gaat worden. Woensdag echt in mn uppie. Vandaag was ik nog met een andere leerkracht om kennis te maken. Nu even een flesje voor Floor...en dan val ik als een baksteentje in slaap trusten!
... trouwens.. zag net de foto van het nieuwe bed van Marno... wauuw... cool gaat hij er niet uit savonds?
niek; zijn met de kat naar DA geweest, kon niks vinden,(beetje koorts en geen rood in zn ogen?) heeft een oppep prik gehad, en nu nog 6 pilletjes. Moet zeggen dat ie er vanmorgen beter uit zag. Liep weer en at weer wat. Zal wel griepje geweest zijn ofzo? Ben benieuwd naar Deborah dr kamertje! Mir, fijn dat het leuk was je eerste dag, succes woensdag! Marno klimt er niet uit nee, was ik ook bang voor, maar hij heeft zn slaapzak nog aan, misschien dat dat scheelt he. Gister heeft pap's z'n ledikant opgeborgen, toen ie weg was ging ie op zn auto bed liggen en riep "deze niet!" hahaha. dikke duim voor Renee! Ga weer aan het werk,. bye
Hoi meiden! Mir lekker geslapen? Fijn dat je werkdag leuk was! Hebben Tijn en FLoor het ook goed gehad met de oppas (volgens mij oma, maar dat weet ik niet zeker) Ezzie fijn dat het beter gaat met de kat. Pinguin hoe is het met jou? Voel je je al wat beter? Straks naar de VK. Ben benieuwd. De harde buiken gaan door, het zal wel normaal zijn. Ik ga er toch maar ff naar vragen. Vanmorgen boodschapjes gedaan met Lynn. Was blij weer thuis te zijn. Begint me nu toch wel wat zwaarder te vallen (Lynn kreeg ook nog eens driftbui omdat ze de poppenbuggy niet van de roltrap mocht duwen...hihi das levensgevaarlijk) Mijn oma is vandaag opgenomen in het verpleeghuis. Gisteren te horen gekregen dat ze wegmoest uit het verzorgingstehuis. Het gaat zo slecht met haar, zo ontzettend dement. Bah werd even helemaal naar van. Ik heb mijn mams net even gebeld. Mijn oma was wel verdrietig vanmorgen, dus waarschijnlijk snapt ze er toch nog wel wat van. Zo triest....je weet gewoon dat dit dan het eindstation is.
spannend chacha, zometeen weer naar de vk. Misschien gaat ze kijken of je al ontsluiting hebt? wie weet.... T wordt zwaar he, boodschappen doen met een uk en een dikke buik... vervelend van je oma.... Op een gegeven moment is er geen andere keus meer he.. en tja, als ze het op een of andere manier toch nog bewust meemaakt is het helemaal erg... Mijn oma zit er al een jaar, maar zit echt wel op haar plek. Ze wordt nu helemaal goed verzorgd. Ze is alleen zo dement dat ze bijna niets meer weet en dat vind ik soms wel heel erg. Ik ben met Floor bij haar geweest en dat vindt ze zoo mooi (blij dat ik haar nog zo blij kan maken) alleen ze heeft het elke keer over: 'wat een mooi ventje he?' 'Wat een mooi kereltje is het toch'. En ik maar vertellen.. het is een meisje oma. En dan knikt ze alleen maar. Dat vind ik wel moeilijk hoor... ik denk dat ze denkt dat het Tijn is... Hoest met je kat Ezzie? Mijn moeder past maandag vanaf nu altijd op tijn en floor. Vindt ze geweldig. Ze kookt dan ook heerlijk zo'n veelzijdige oppas
Hmm heb niet zo'n zin in een inwendig onderzoek.... Ach vast niet, maar ben toch ook wel nieuwsgierig of ik die harde buiken voor niks heb Het is wat met je oma Mir. Wel fijn dat je haar nog zo blij kan maken met een bezoekje. Mijn oma die kijkt alleen maar naar Lynn en er komt niks meer uit. Jammer want ze is toch wel dol op haar. Fijn dat ze zo goed verzorgd wordt. Mijn oma is ook veel beter op haar plek in een verpleeghuis. Ze is behoorlijk agressief soms. Heerlijk zo'n veelzijdige oppas. DIe heb ik op donderdag...soms doet ze zelfs de was of de ramen....echt heerlijk
helleu! Voel me op zich wel ok maar het is wat minder als je 's ochtends om 7 uur je slokdarm al voelt branden van het maagzuur. Weet dat ik met Quinn toen recla pH ofzo heb genomen. Maar liever gebruik ik dat niet. Ik ben frutapura als toetje gaan geven toen hij teveel zuivel op een dag kreeg en hij lijkt het heerlijk te vinden. HEb nu bij de AH andere monoporties appelmoes gekocht want frutapura is toch wel erg prijzig! Ben je al bij de verlos geweest. Een inwendig onderzoek is ook niet mijn hobby! Kan me best voorstellen dat je dat erg aangrijpt van je oma. Die van mij woont nog alleen. Wordt 87 dit jaar. Steven zn opa & oma wonen ook nog zelfstandig, die zijn 91 & 87! Oude mensjes allemaal he?! Fijn Mir dat je eerste dag bevallen is. Nog beter dat je een vast oppas hebt op de maandag. Inderdaad heerlijk als er dan ook al gekookt is! Volgen jullie de olympische Spelen een beetje?
Chacha: vervelend voor je oma, maakt ze nog wel bewust mee dat je zwanger bent? Hoe was het bij de vk? Mir: kan me voorstellen dat het vermoeiend was, spannend straks weer alleen! pinquin: ik heb het heel af en toe, brandend maagzuur, sterkte, hopelijk wordt het wat minder. Deborah wilde net niet in bad, maar huilde om haar bedje ze is gelijk in slaap gevallen, hihi
Gets Pinguin dat maagzuur is echt niet fijn. Zeker niet als je het al zo vroeg hebt. Rennies helpen niet? Frutapura is zeker prijzig! Wat geweldig van je oma en Steven's opa en oma. Fijn als het zo kan! Kwieke mensjes. René volgt de OS, dus ik zie eigenlijk ook wel heel veel. Niek was Deborah zooo moe? Lynn heeft dat ook soms, wil ze geen boekje lezen en direct naar bed. Ben bij VK geweest....goed nieuws! De beeb is ingedaald! Joepie wat kan je daar blij van worden. Ik mag dus rondlopen als ik dat wil terwijl de vliezen zijn gebroken. Bij Lynn heb ik alle weeen liggend opgevangen, echt een hel. Dus ik ben helemaal de joepie de poepie. Verder was het er in en er uit. Bloeddruk super...een onderdruk van 75. Hartje deed het goed. En ze vond dat ik een volle buik had, er is weinig ruimte over. De harde buiken waren normaal, zeker bij een 2e...allemaal oefening. Hoe goed Lynn gister heeft gegeten, hoe bagger vandaag. Het blijft Lynn he
ezzie: gek he dat ze niet altijd iets kunnen vinden, kan inderdaad een virus zijn, gelukkig gaat het beter
Chacha wat geweldig dat je beebje is ingedaald! Kan me voorstellen dat dat een hele geruststelling voor je is en heel anders je bevalling instapt. hihi ik heb de mailtjes met passwoorden bewaard. Ben ook een muts wat dat betreft. Mir succes vandaag met je eerste dag alleen voor de klas! Hoopd at je nog verslag komt doen. Gisteren mn vingers maar weer eens in Quinn zn mondje gestoken omdat hij snachts weer veel huilen wakker wordt. En ja hoor een flinke punt van een kies is er al weer door. Nog 2 kiezen te gaan van zijn melkgebitje. Ach eigenlijk mag ik niet klagen hoor, hij slaapt zo veel beter dan een jaar of zelfs half jaar geleden. Wat doet dat een mens goed zeg! Ik ben niet zo happig op rennies of recla ph heet het geloof ik. Rond deze tijd in Quinn zn zwangerschap heb ik dat ook genomen. Vanaf week 22 begon de ellende in de zwangerschap. En vlak daarvoor had ik dat spul genomen. Waarschijnlijk heeft het niets met elkaar te maken, maar toch. Beetje spannende tijd nu dus voor me. Van de week Quinn zn voetjes laten meten omdat hij weer zoveel valt. Hij heeft nu schoenmaat 22 aan, maar moet schoenmaat 23/24 hebben. BEetje lastig nu omdat er nog nauwelijks nieuwe collectie is . Ga vanmiddag maar een paar sneakers kopen ter overbrugging en dan over een maandje al aan de najaars/winterschoenen. Mn kereltje groeit hard op t moment. Aantal broekjes ook opeens veel te klein! Ik mag weer gaan shoppen Ik ga wat doen hier. xx
Thnx Niek, logisch wachtwoord, haha. Leuke foto's! Pinguin ik kijk idd heel anders tegen de bevalling aan. Het idee dat ik vrij mag bewegen....heerlijk Dus Quinn weer aan de kiezen. Het is er ook echt de tijd weer voor. Lynn zit te tandenknarsen...is hier meestal ook zo'n teken. Ik heb bij Lynn wel rennies gehad. Tja hielp niet echt denderend. De hap vanillevla deed het beter. Ik kan me voorstellen dat je het verband toch legt tussen de ellende en dat spul. Je had toch bloedingen enzo? Ik hoop dat je nu een zorgeloze periode tegemoet gaat meid. Lynn heeft nu maatje 23. Toch nog maar wat zomerschoentjes in de uitverkoop gekocht. Maar nu is er inderdaad niet veel meer. Lynn heeft net 2,5 boterham zitten weg eten..... Sjonge...ze lijkt toch wat beter te gaan eten. Ook al heeft ze van die eigenwijze dagen dat ze helemaal niks eet...en groente en fruit eet ze nog steeds niet....maar dit is een hele vooruitgang zeg. Gister weer voorweeen gehad. Best pijnlijk. René weer in de stress..."moet ik al wat gaan regelen op mijn werk"....Nee joh vast vals alarm en inderdaad, ben gewoon in slaap gevallen. Alles is nu wel een reden om een harde buik te krijgen...volle blaas, Lynn tillen...echt spannend hoor.