ik krijg er zelf al de kriebels van Chacha als ik dat van jou lees en ik moet nog even ik heb het idee dat ik het allemaal niet ga redden, in huis nog veel doen, de verjaardag van Deborah, op mijn werk nog veel doen en heb nog maar 3 weken voor de verjaardag en 1.5 maand op mijn werk!
Nou zeg wat een rust hier! Niek niet zenuwen hoor! Je hebt tijd zat en zo niet, dan niet ( het regelt zich echt vanzelf wel op je werk) Hier weinig nieuws
Chacha Lynn en Seán kunnen elkaar de hand schudden. Die eet soms ook 2,5 boterham 's ochtends. Ik heb gemerkt dat als ik alles door elkaar prak met wat vlees en jus erdoorheen dan eet ie zijn warme hap redelijk. Dus niks meer eten a la Rapley . Gisteren nam ie zowaar 1 hap van een stukje appel en at het op. Het lijkt wel of ie in de ochtend ontzettende honger heeft. De rijstewafels vliegen erdoorheen en hij blijft maar om meer vragen. Dan eet ie zijn lunch ook nog behoorlijk goed. Ik heb gisteren schoenen voor Seán in de uitverkoop gekocht. Telkens als ie zijn schoenen aan had zei hij Auw. Ik wist zeker dat ze niet te klein waren maar nu bleek dat de neus aan de binnenkant was ingedeukt bij zijn grote teen en bij die andere gleed de lip telkens naar beneden. Slechte kwaliteit hoor voor zulke dure schoenen. Maar goed toch nog leuke schoenen voor 20 euro weten te scoren en ze zijn nog oke voor de winter ook dus ik ben blij. Mir hoe is het gegaan? Je zal wel moe zijn na je eerste weekje. Las ik het nou goed? Rene nog steeds niet gerookt? Wat ontzettend knap van 'm! Voor de rest weet ik het ff niet meer...
Zo wat lekker dat Lynn zoveel brood heeft gegeten Chacha? Hoe was het vandaag? Ik heb ook vaak het idee dat Quinn sóchtends meer trek heeft dan 's avonds Kira. Hij vraagt alleen niet zo snel om eten. Vandaag met vrienden & kids naar Ouwenhands geweest. Is de tweede keer dit jaar dat we er waren en het is een erg leuke dierentuin! Beetje jammer dat Quinn een erg nare hoest heeft en niet helemaal toppie was, maar we hebben het toch 5 uur uitgehouden daar. Misschien wkam dat ook wel omdat de apen een livesexshow gaven Chacha hoe is het me je buik, nog steeds een beetje aan het rommelen? Mir hoe was je eerste echte dag alleen voor de klas? En hoe bevalt het trouwens je broertje bij je in huis? We hebben nu eindelijk besloten hoe en wat we de babykamer gaan doen. Gaan hem in aardetinten verven. 1 bruine muur en de rest een huidwitkleurtje. Ben benieuwd. Merk dat ik er graag mee wil beginnen omdat het de vorige keer helemaal aan me voorbij is gegaan. Gisteren bij de sportschool geweest. Wilde eigenlijk me abonnement opzeggen maar kon het nu opeens zomaar stilzetten tot een half jaar na de bevalling. Moet alleen een zwangerschapsverklaring inleveren (alsof ze mn buik niet konden zien) Wel fijn, want het scheelt toch best wat geld per maand. Ga een beetej bankhangen. Ben doodmoe van dat geslenter in de dierentuin. fijne avond meiden! ps ezzie hoe doet MArno het in zn nieuwe bedje?
hoihoi! slechte eters allemaal hoor.. hoort dus echt bij de leeftijd he? Bij Tijn ook bagger... sochtends maalt hij trouwens helemaal niet om eten. Smiddags eet hij alleen goed. Vanavond weer niets... hij zegt dan alleen maar: Tijn niet eten... Tijn NIET eten en schuift zn bordje weg... nou dan maar niet.. Chacha, jij geeft Lynn toch van die snoepjes multivitamines? Ik zocht dat ook maar er stond op vanaf 3 jaar.. is er dan nog een andere of geef je haar die gewoon? Misschien moet ik die ook maar eens gaan geven... Hij gaat er voor zijn doen ook wat magertjes uit zien. Zit nog genoeg aan hoor daar niet van, maar zijn koppie gaat wat tekenen door het niet-eten. Leuk Pinguin, naar de dierentuin. Het was er gelukkig mooi weer voor. Hahaha die sexshow van de apen iemand er nog wat van opgestoken? Quinn verkouden aan het worden? Leuk hoor, om te beginnen met het babykamertje! Ben je er al uit of je nog een echo laat doen of heb je er vrede mee jullie voor de verrassing hebben gekozen? Nou ja zeg... wat raar van die sportschool dat je een verklaring in moet leveren, terwijl ze wel kunnen zien dat er een baby in je buik zit en geen patatten ofzo... chacha, alles nog ok? T is zeker wel lekker dat het nu niet meer zo warm is! Ben vanmiddag met Floor naar de fysio geweest. Dit was een intakegesprek en ze heeft even naar Floor gekeken. Ze ziet wel assemetrie in haar lijfje en de voorkeurshouding naar links zit ws. in haar hele lijfje. Als de fysio haar heupjes en billetjes naar links en rechts doet merkt ze een blokkade naar een kant. Ik snap er niet zo veel van. Morgen moet ik terug komen, dan gaat ze haar helemaal bekijken. Ze twijfelt of ze Floor gelijk naar de oseopaat doorverwijst of dat ze het zelf kan. Ze had het ook over haar oogje dat dat rechts kleiner was dan links? Gek... nou ja, ik zie het morgen wel. Dan gaat ze haar even helemaal bekijken. Floor spuugde daar de hele boel onder. Doet ze nooit, maar dat zou komen omdat de fysio aan haar nekje had gezeten. Mijn dagje werken beviel gisteren erg goed. Best een leuke groep denk ik. Wel flink mn duim erop houden. Er zitten er een paar tussen Maar goed... tot nu toe maak ik nog indruk.... Het bevalt trouwens goed, Pinguin, mijn broertje in huis. Best gezellig. Soms ook wel druk. Vooral savonds. Ik merk ook wel dat Tijn wat drukker is dan. Maar hij gaat de laatste dagen in 1x lief slapen.
Mir ik gebruik voor Lynn de multivitamine Optimax. Is vanaf 1 jaar. Zit alles al in (ook de Vit. D. dus) Is een bruine pot met groene dop en een beer voorop. In aardbeismaak. Hebben ze gewoon bij de drogist. Seán dus ook nog steeds een slechte eter? Wel lekker dat hij 's ochtends zo eet. Bij Lynn is het echt hoge uitzondering hoor. Maar vanmorgen ging er toch nog weer een halve boterham in ( en daar zijn we heel blij mee) René heeft idd nog niet gerookt. 2 weken nu! Knap he? Wat leuk dat jullie weer naar de dierentuin zijn geweest Pinguin. En knap hoor dat Quinn het zo lang volhoudt. Vervelend dat hij zo moet hoesten. Niet helemaal fit dus? Hoe is het nu met hem? Hihi apensex? Hoe is dat? Mooie kleuren trouwens voor de beebkamer. Ik hou ook wel van aardetinten! Mir Tijn dus ook zo slecht eten? Dat ben ik niet gewend van hem zeg! Floor dus toch ene voorkeurshouding? Hoe was het vandaag bij de fysio? Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen zeg. Over dat oogje snap ik ook niet zo. Dus Floor spuugde de boel onder. Gelukkig ben je wel wat gewend door Tijn, Maar het kan idd komen doordat ze aan haar hebben lopen friemelen. Wanneer gaan Tijn en Floor eigenlijk naar het kdv? Ik heb vanmorgen Lynn weggebracht. Wat een drukte zeg. 16 kids op de groep (en dan te bedenken dat we begonnen met 8). Het wordt steeds drukker. Ik blijf rommelen hoor. Volgens mij als ik een dag niet rommel, dan gaat het juist beginnen. Ach het is nog niet de uitgerekende datum, vanaf dan ga ik pas echt zeuren Nu is ook weer lekker aan het bewegen met het koppie (fijn gevoel joh op je schaambot) Het is me nog veel te druk.
chacha, nog lekker door aan het rommelen dus in je buik... had ik ook hoor een paar weken, dus het kan maar zo nog even duren. Super trouwens dat de beeb helemaal is ingedaald! Ga je een stuk ontspannender de bevalling in. Hoe lang duurde de bevalling bij Lynn? Dank je trouwens voor de naam van de multivitamine. 16 kinderen daar op het kdv? Jee, zeker een drukte! Slaapt ze daar tegenwoordig een beetje beter? Ik hoor Floor op de babyfoon.. zal haar zo maar naar beneden halen. Vanmorgen weer naar de fysio geweest. De blokkade zit wel echt in haar nekje. Dus de fysio heeft daar een beetje zitten drukken (geen idee wat ze precies deed...) Op het laatst ging ze heel hard huilen. Was helemaal niet erg, dan komen de emoties een beetje los. Als ze zich weer vrij kan bewegen, wat nu dus door die blokkade wat moeizaam is, zal ze zich misschien ook wat expressiever uiten. Geen probleem vind ik, als ze maar niet zo druk wordt als Tijn haha. Ze is er denk ik zo moe van geworden dat ze nu al anderhalf uur aan een stuk door ligt te pitten. Gebeurt nooit zo lang. Het is nu trouwens weer stil... heerlijk zo'n middagje, lekker rustig. Tijn vond het ook super daar bij de fysio. Allemaal speelgoed dus de koning te rijk!
De bevalling van Lynn duurde 13 uur. Maar dat is inclusief vliezen breken en ik heb nog een tijdje zonder weeen gezeten. In totaal heb ik 11 uur weeen gehad (met een uurtje persen) Ben benieuwd hoe snel (of langzaam) het nu zal gaan Ja veel he? 16 kids. Lynn slaapt soms 20 minuutjes op het kdv maar meestal helemaal niet (en dat trekt zij niet) Floor ook niet zo'n slaper? Net zoals haar broer? Het huilen bij zo'n behandeling schijnt normaal te zijn (maar wel vreselijk om te horen) Super dat Tijn het ook leuk vond bij de fysio. Lynn was gisteravond trouwens huilerig. Werd telkens wakker, erg verdrietig. Om half 12 maar een zetpilletje gegeven en toen wel heerlijk geslapen. Ik denk dat ze echt last heeft van haar mond.
Hoi hoi, ik kom me weer even melden. Hier alles zijn gangetje en we hebben een mini vakantie geboekt. 4 januari gaan we 4 daagjes naar euro disney. Erg leuk dus. Gaan nu naar ikea. Lynn krijgt eindelijk dr kastje. doei doei
oh Leuk Juud Eurodisney! Ik wil ook graag maar Steven ziet dat niet zo zitten helaas. Waarschijnlijk wel volgend jaar met een groep vrienden naar het Eftelinghotel! Ik hoop dat Floor zich veel beter gaat voelen Mir. Mijn ene oog is trouwens ook groter dan de andere. BEn zo asymetrisch als wat. Ik ben met Quinn destijds naar de osteopaat geweest. Hij moest toen ook zo ontzettend huilen. Zo zielig! Fijn trouwens dat je een leuke groep hebt en ook fijn dat het gezellig is met je broer! Ik heb toevallig ook vandaag die berenvitamientjes voor Quinn gekocht. Hij vindt ze yummy! Fijn dat Lynn wel af en toe lekker kan eten toch! Hier een klein vreetzakje weer. Vanochtend bijna 2 boterhammen en daarna nog een fles van 180 cc. Vanmiddag 1,5 boterham. Vanavond zullen we het zien. Heb eens tokbroodje (zit geen melk in) met een kopje soep voor hem. Ben bneieuwd of hij het soppen wat vindt Ik heb woensdag foto's laten maken bij de AH van mn kleine vriend. De 27e kan ik ze ophalen. Ben benieuwd of het wat is. 1 is gratis geloof ik. en de rest zie ik wel. Net zijn stokke stoel verbouwd. rugsteun weggehaald en ook dat ding voor zn buik. Nu helemaal alleen zitten dus. Maar goed dat doet hij op het kdv ook dus waarom zou dat hier neit gaan. Vanmorgen weer naar mn cesartherapeute geweest. Geen bi meer gelukkig, maar nog steeds een linkerkant van mijn si gewricht wat verstijfd is. (zou nu toch wel weker mogen worden) Gevolg is dat ik met rechts compenseer en rechts overbelast raakt. Ze heeft me aangeboden Steven en mij zwangerschapshaptonomie thuis te komen geven. Lief mens hoor! Heb eigenlijk meer een soort vriendinnenband met dr opgebouwd dan patient /therapeut. Kreeg dikke zoenen toen ik binnenkwam! Ik ga vanavond op zoek naar vakantiehuisjes in Frankrijk. Weet iemand nog een goede site behalve topic travel? tot later meisjes! kusje
zeg.., zitten er in pannenkoeken ook vitamines? hihi! Tijn heeft zitten (vr)eten alsof hij maaanden niets had gehad! Wij waren allang klaar en wij vroegen hem of hij al klaar was.. antwoord: Tijn niet kjaa, Tijn ete. haha.. afgelopen tijd was het Tijn niet ete! hee die Juud, fijn dat alles goed met jullie gaat! Hoest op je werk? Gaaf zeg, Eurodisney! Zal Lynn ook wel helemaal geweldig vinden! Efteling hotel lijkt me ook erg leuk trouwens Pinguin! Is dat in de Efteling? Ik hoop ook dat Floor opknapt van de behandelingen. Niet dat ze zichtbaar echt iets mankeert hoor, ze is zeer tevreden. Maar dat ze vrijer kan gaan bewegen zal denk ik heerlijk voor haar zijn dan elke keer maar heel verkrampt naar één kant kijken en liggen. Het is trouwens vandaag zeker niet beter geworden. Ze neigt nu, vind ik, nog sterker naar de linker kant Ik laat haar vandaag maar, want ze heeft het denk ik toch lastig gehad met die behandeling. Ze heeft veel gespuugd vandaag... hopelijk hoort dat er even allemaal bij. Dinsdag moeten we weer en dan hoor ik wel. Waarvoor was je ook al weer met Quinn naar de osteopaat geweest? Jouw ene oog ook iets kleiner? Zie je niet, maar heel lichtjes dus? Ze had het er vandaag niet meer over gehad en ik zie het ook niet echt eigenlijk. Maar de fysio zei idd wel dat het vaker zo is. Ik denk dat de meeste lichamen niet symmetrisch zijn toch. Leuk, foto's bij de Appie! Ik ben elke keer te laat, of het komt niet uit. Hier trouwens nog steeds dat ding van de stokke stoel voor zn buik, is eigenlijk niet meer nodig he. Gelukkig geen bi meer! Maar jammer genoeg dus nog wel last... Super dat die vrouw jullie 'prive'-les gaat geven. Wat houdt zwangerschapshaptonomie eigenlijk precies in? wat voor oefeningen ga je doen? Oepsie, Chacha, de bevalling van Lynn duurde dus wel even een tijdje. Nou ja, ga er maar vanuit dat het deze keer sneller gaat. En het feit dat je niet hoeft te liggen zal je zeker geruster stellen. Des te ontspannener je bent des te sneller zal het gaan denk ik? Heb je al een nieuw komend kiesje bij Lynn ontdekt? Rommelt het weer bij je? Wie weet....... het wordt nu wel erg spannend hoor.. tjee.... Iedereen ligt hier lekker op bed. Tijn wilde vanavond weer zn grenzen verleggen.... Ik ga er om de 5 minuten wel weer even heen, maar haal hem niet van zn kamer. Dus nu na 1x had hij het wel weer begrepen.. Morgen lekker shoppen in utrecht met mn vriendinnetje! Lekker een dagje er tussenuit! Heerlijk! Gebeurt eigenlijk echt veeeel te weinig. Alleen heb ik weinig budget haha... maar ja, het is uitverkoop he, dus zal wel goed komen! fijne avond!
Ik heb trouwens een heel gaaf filmpje van Tijn en Floor Deel ik even met jullie Hij vindt haar echt heel lief, maar het moet allemaal toch niet te lang duren haha... http://s186.photobucket.com/albums/x98/ ... oor014.flv
Wat een geweldig lief filmpje Mir! Goed bewaren hoor! Echt heel lief Tijn dus flink aan de pannekoeken? Lekker! Quinn helaas geen succes met soep en het soppen van het broodje. Meneer houdt nog steeds niet van vieze handjes. Toen maar een boterham gemaakt voor hem Hij vindt eht trouwens leuker van ons bord mee te eten dan zijn eigen bordje en vooral pappa's lepel of vork is favoriet. IS dat bij jullie ook zo? Lekker een dagje eruit Mir. En Utrecht is ook zo leuk! Ben vannacht alleen. Steven zit een nachtje in Amsterdam. Steven heeft een achterzitje op zn fiets laten bevestigen. Quinn vindt het helemaal geweldig zo bij pappa op zn fiets. Meestal fietsen ze op mijn fiets samen. Ik ga z mn bedje in. Zit te wachten tot de droger klaar is, dan vouw ik die was ngo even weg en dan lekker slapen. oh ja Quinn is bij de osteopaat geweest omdat hij zo vaak wakker werd 's nachts en veel darmkrampen had. Hij heeft zn buik toen wat losser gemaakt. Ik kon heel slecht met de osteopaat zelf, hij gaf me een naar gevoel. trusten meiden!
Ben er nog meiden, met dikke buik Het hoofdje zit lekker op de baarmoedermond te wroeten en er is ook iets aan de hand met mijn bekken. Daar leunt ook iets....schouders ofzo? Slapen wil niet echt meer, kan niet meer omdraaien...ben echt lomp en walrusachtig. Heb de hele dag al buikpijn, maar kan niet ontcijferen of het mijn darmen zijn of de beeb. Vanavond volle maan.....dus please Wat een ontzettend lief filmpje Mir! Heb je lekker geshopt vandaag? Ik kan niet wachten om weer te shoppen (en mijn eigen kleding aan te kunnen) Hoe is het vandaag met Floor, spuugt ze al wat minder? Wat leuk dat Tijn zo lekker heeft gegeten en nog niet klaar was. Pannekoeken bevat eieren en zuivel, dus toch nog iets voedzaams hoor. Aaaah Quinn ook vitamientjes....wat ruiken ze mierezoet he? Soep dus niet besteed aan Quinn? Wij hebben vandaag soep gehad. Lynn vindt het soppen heerlijk. Lynn wil juist niks van ons bord of lepel....dat levert juist gemiep op. Ook tegenwoordig als je samen met haar wil spelen tijdens het bad. Ze wil niet meer samenspelen, we mogen nergens aankomen..... Vannacht alleen geweest? Lekker geslapen?
Ah daar ben je! Zat al op je hyves te spieken of er al nieuws was. Ze ruiken inderdaad mierzoet maar hij vindt ze dan ook yummy! Goed geslapen en Quinn ook. Waren allebei na 7 uur wakker. Lekker gelummeld en in bed tv gekeken met zn tweeen. Hij was erg jankerig vandaag dus om 11 uur al zn bed in. Heb hem er tegen half 3 maar eens uitgehaald. Snap niets van dat lange geslaap van hem. Vamiddag naar de Praxis geweest, verf gekocht voor de kamer van het beebje. Ook vanmiddag nieuwe kozijnen voor boven besteld. Steven heeft er nog 500 Euro af kunnen pingelen. En dat heb ik maar weer gebruikt om een vakantie mee te boeken. 8) We gaan naar Avignon. Heb een huisje gehuurd op een park, waar ook een zwembad enzo is. Groot huis. Heb er helemaal zin in. Zitten tussen de wijngaarden en ca 80 km van het strand. Ben al blij dat het gelukt is. en dat ik er niet zoveel moeite voor heb hoeven doen. Ik hoop voor je dat het echt gaat doorzetten chacha. Heb je al wat middeltjes geprobeerd? Vind het soms ook moeilijk te onderscheiden of het darmen of buik is. Werd vannacht wakker van een harde buik Was iets minder. Gelukkig bleef het bij die ene. Ik ga bankhangen. HEb teveel gedaan de laatste 2 dagen.
Lekker dat jullie zo goed geslapen hebben. En Quinn lang geslapen zeg! Maar hij heeft altijd al veel overdag geslapen, dus ik denk dat het een beetje bij hem hoort. Lekker dat jullie op vakantie gaan. Avignon....volgens mij zijn wij daar ooit eens langsgekomen op weg naar Spanje. Ik heb nog geen middeltjes geprobeerd. Ik ben er ook niet zo voor hoor....kindje geeft wel aan wanneer het er klaar voor is. Het enige middel wat ik eventueel zou willen proberen is sex....maar mijn hoofd staat er nu niet zo naar....Wie weet als ik het echt zat ben....gooi ik mijn aantrekkelijke lijf in de strijd om René te verleiden....haha
hahaha kan me voorstellen dat je hoofd daar ook niet helemaal naar staat hoor! Quinn heeft inderdaad altijd veel geslapen dus het zal inderdaad wel bij hem horen. Hij is nog steeds goed verkouden. HEt stroomt zn neusje uit. Zijn beer is kapot. HEt is een knuffel en muziekding ineen. Ben nu op zoek naar net zoiets. Krijgt hij die van mn moeder voor zn verjaardag. HIj ligt nu iedere avond in bed. Beer patoet mamma(kapot).
Mir wat een leuk filmpje. Zo Floor kan al ver gooien zeg! Helemaal al de keuken in . Heb je een leuke dag in Utrecht gehad? Chacha succes met de laadste loodjes. Spannend allemaal hoor. Ik hoop voor jullie dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Pfff ik had de laatste maanden al helemaal geen zin meer in sex laat staan de laatste dagen Leuk Pinguin naar Avignon. Hoe lang is dat ongeveer rijden? Oh en Seán vindt die vitamientjes niet lekker . Nou ja hij eet wel aardig de laatste tijd. Hier ook kiesjes die door komen en heel veel gedroom 's nachts.
ha chacha, dus nog mét dikke buik. T wordt er niet makkelijker op he chacha.. hihi... walrusje! Ja, volle maan vannacht... wie weet! Hoe hebben jullie het geregeld of afgesproken met Lynn als je gaat beginnen? Laten jullie Lynn gewoon liggen mocht het bijv. zometeen gaan beginnen? Quinn is echt een slaapmannetje he? Hij zal het wel nodig hebben en heerlijk vinden. Tijn slaapt trouwens nu ook ineens meer dan ooit, zomaar drie en een half uur ofzo smiddags. Ook wel eens dat ik hem maar wakker ga maken, want anders is de dag om. Misschien slaapt hij smiddags zo lang omdat hij snachts wel eens meer dan een keer wakker is? Is Steven weer thuis? Lekker joh, dat de vakantie geboekt is. Klinkt goed! En Avignon is ook nog wel goed te doen met dikke buik in de auto. Een harde buik? Oei.. je had vast te veel gedaan. Rustig aan doen he meis! Ik heb vandaag lekker geshopt. Alleen meer voor de ukken dan voor mezelf. Er was echt niets leuks... wel een blouse gekocht. Veel te druk joh zaterdag in de stad... ik werd er kriebelig van. Megarijen voor de kassa... blehh.. Wel lekker nog een terrasje gepakt, een andere vriendin kwam ook nog eventjes langs. Heerlijk bijgemiept. Een vriendin gaat in sept. op wereldreis 9 mnd. Ander vriendinnetje 2 mnd naar Australie. Lijkt mij ook geweldig.. tja gaat nu niet meer he... misschien later ooit. Tijn is de hele tijd aan het tellen. Hij komt aardig ver trouwens. In ieder geval tot drie en als ik meehelp telt hij nog mee tot 10. Grappig, zo zit hij elke keer zn auto's te tellen.. een, tee-e , die, vie, acht, tieeeennnn haha nou chacha, zet m op he vanavond