ieuw lekker verhaal Mir. Mijn schoonmama was hier vanmorgen en die is verpleegkundige op een afdeling met maag en darmproblemen. Je raadt het al....heb heerlijke verhalen gehoord. Das wel een dilemma met het sporten. Succes met je keuze! Als je het zo leuk vindt, krijg je er uiteindelijk ook weer energie van. Pinguin fijn dat Quinn z'n feestmuts op had. Lekker zeg! Heeft hij nog lekker geslapen? En fijn dat je je niets schuldig voelt over een boterham geven, dat ga ik dan ook niet meer doen! haha Lekker gewerkt? Eigenlijk wil ik zo de stad even in. Even mijn douglas bonnen opmaken.... Maar heb 's avonds zo vreselijk last van mijn bekken. Wat is dat joh? Het doet echt zo zeer. (klaag klaag) Ik kijk wel even of ik ga, maar heb echt zin in een nieuw geurtje. Net liep hier zo'n vreselijk grote spin in de gang. Echt ieks! Ik pakte een tijdschrift om hem te vermoorden, maar toen was ie weg En daar kan ik helemaal niet tegen....brrr
heb je de spin al? vreselijk! ik heb sinds zaterdag vreselijk last van mijn bekken. wil niet teveel klagen en ga dus door, zeker aangezien Deborah ook vaak getild wordt. Maar af en toe kan ik echt geen stap meer zetten en ik moet nog zo lang....
We hebben alles op de kop gezet, maar geen spin meer gevonden....HELP Jij ook al last van de bekken Niek? Ik kreeg het zo rond dezelfde periode. Rustig aan doen hoor! Hebben toch nog een geurtje uitgezocht in de stad. En bij de Hema hebben ze nu boekjes: kleine pluis (Bij Nijntje wordt een baby geboren) Lynn is er helemaal gek van. Echt leuk. En na 2 winkels had ik het gehad. Maar ben toch nog lekker even weggeweest
Ja ook gekeken en je kan m echt niet missen....Ik ben zo bang dat ie in mijn schoenen ofzo gaat zitten....heb visioenen van een geplette spin aan mijn tenen. En Lynn maar roepen...beestje, beestje René is ook flauw, die maakt elke keer schrikgeluiden als ik net ergens sta. Tja zo ga ik natuurlijk nooit bevallen he
Is het zo'n grote met zwarte poten? Die liep hier namelijk laatst door de woonkamer en is sindsdien ook niet meer gesignaleerd. Ach joh ze doen niks. Alleen de dodelijke red backs in Australie gaan in schoenen zitten, volgens mij die hier in Nederland niet hoor Chacha .
he hallo! Vandaag een drukke dag gehad, ben nu megachagarijnig... Drukke groep, veel politieagentje moeten spelen... daar gáán we weer. Is het onderwijs nu zo leuk? Ik denk dat ik op zoek ga naar een andere baan. dan maar niet in het onderwijs, gewoon in de communicatie ofzo of tiepmiep... een paar dagen in de week. Misschien dat het volgende week beter gaat, anders maar iets anders zoeken... chacha, nog niets bij jou dus? Alleen last van enge spinnen? brrrrrrrrrrrrrrrrrrr fijne avond!
ooh Mir dikke knuffel voor jou! Kom op meis! Eww chacha spinnen zijn ook niet mijn favo medebewoners Ik heb kleine pluis ook onlangs gekocht. Erg leuk! Het biba babyboek werd me ook aangeraden. IEmand daar ervaring mee? Niek niet te lang met bekkenpijn doorlopen hoor. Als het zo blijft even cotnact opnemen met een bekkentherapeut ofzo! Drukke dag op het werk gehad. pfff zoveel telefoon joh! Morgenmiddag weer naar de verloskundige. Klein kraaitje is flink druk in mn buik Denk dat ik mn ijzerwaardes laat checken. Ben gewoon zo ontzettend moe. Nu dus gauw mn bedje in. xxx
allemaal druk op het werk dus? tsja, ik kan nog niet zeggen bijna weekend! chacha: op maandagochtend 4 september hadden wij ook zo'n zwarte spin in onze slaapkamer, ik bleef daardoor onrustig en die nacht zijn mijn vliezen gebroken vanmiddag weer naar mijn werk geweest met onze kat (het blijft feest hier!), hij heeft een dikke kop. nu antibiotica en bij geen verbetering wordt er een rontgenfoto gemaakt. denk gelijk weer aan het ergste, hopelijk valt het mee heb vanmiddag Deborah gefilmd en toen vertelde ze heel lief in de camera dat ze bijna jarig is en dat ze twee wordt. vervolgens zei ze er achteraan dat ze dan kadootjes krijgt, hihi, zo'n lief gezicht
Kira die redbacks...brrr daar moet ik helemaal niet aan denken. Het was idd zo'n dikke zwarte met van die ogen op stokjes. Maar goed de spin leeft niet meer. Gisteravond wilden we naar bed gaan. René die maakt opeens een ah-geluid (ik dacht nog grapjas). Maar daar zat de spin weer. Was heel blij. Och Mir, zo sjaggie geworden van het werk? Bah das ook niet de bedoeling he? Maar bedenk dat al het begin moeilijk is....Je moet er aan wennen, de kinderen moeten aan jou wennen en aan je aanpak. Als je misschien even een tijdje verder bent, is het misschien anders? Ik hoop echt dat je het leuk gaat vinden! Pinguin bibababyboek zegt mij niks. Ben je al naar de VK geweest? Goed om je ijzer eens te laten meten, dan kan er wat aan die moeheid gedaan worden. Niek vervelend van je kat. Hopelijk is het niks ernstigs. Wat lief dat Deborah dat allemaal tegen de camera zei! Vanmorgen naar de VK geweest. Bloeddruk was keurig, 76/118. Beeb doet het goed. Maar het is groot genoeg en mag wel komen. Verder is het afwachten, De VK zei zelf dat ze donderdag dienst had dus dat ze me dan graag zou zien. En anders heb ik morgen een heel leuk verjaardagscadeautje. Ik hou het nog steeds op 25 aug. Verder is het nog rommeldebommel, maar dat zegt dus echt helemaal niks. Lynn is mieperig en wat verkouden. En zegt heeeeel veeeel nee. Pfff ik hoop dat René snel thuiskomt.
Zit ik net te vertellen dat Marno zo goed slaapt in z'n bedje,... gister lig ik op bed tv te kijken, uur of 22, hoor ik een deurklink en staat meneer met slaapzak en al in het halletje! Wijst ie naar het ligt,.. licht aan,.. zo van daardoor kan ik niet slapen joh. Afijn, lekker bij me genomen, nog even wakker geweest en toen geslapen tot 5.30 uur. Sóchtends natuurlijk niet te genieten dus om 11 uur weer tukken en daar ligt ie nu nog. Jij blij dat de spin toch nog zn neus liet zien! Slaapt een stuk lekkerder. Sterkte met je kat Niek... Geen idee over het bibababy boek pinquin. Mir nog ff doorbijten misschien? Is allemaal weer wennen voor iedereen zo na de vakantie? Hopelijk krijg je het snel naar je zin..
En hier liep er vanochtend een spin op Tim's arm gelukkig zo eentje met dunne poten maar toch.. Ik deed er heel luchtig over en hij vond het ook niet zo'n probleem. Dat viel me nog mee want hij is 2 weken geleden gestoken door een wesp en is nu als de dood voor alles dat vliegt.. Ooh leuk verjaardagskadootje voor jezelf Chacha! Ik heb manlief toen ook zo'n leuk kadootje gegeven . Mir ben je al minder sjaggie?
ja joh... ik ben al weer afgekoeld Gisteren moest ik gewoon even tegen alles en iedereen zeggen dat ik het k*t vond hihi.. ik ben nu mijn lessen aan het voorbereiden voor morgen... ik geef natuur op woensdag en we hebben het over.. je raadt het al spinnen. Maarliefst vier weken lang over die beesten lullen... Vorige week al een start gemaakt. Dus heb je vragen? stel ze gerust Ik ga ook spinnen in de klas houden en die gaan we dan onderzoeken ieewww... Nog steeds rommeldebommel bij jou Chacha... oohhh zo spannend....vanaf morgen weet je zeker dat het niet langer dan twee weken meer gaat duren Fijn dat alles goed gaat. Hoe groot schat ze de beeb? Wie weet een mooi verjaardagscadeau. Helemaal niet erg natuurlijk, wel minder praktisch. 25e vind ik ook een mooi getal. haha Ezzie, Marno wandelt gewoon in slaapzak naar je kamer? Dat zal dan nog wel vaker gebeuren. Dan roept ie niet meer, maar komt ie gewoon. 5.30 jeee weer vroeg joh... hoe lang heeft hij uiteindelijk geslapen? Tim gestoken door een wesp? Gets... ohh ik ben ook zoo bang voor die beesten... Als je zelf maar rustig blijft worden zij ook niet snel bang. Maar kan me niet bedwingen dat als er een wesp in de buurt is weg te rennen. Tijn slaapt al weer een poos. was ook vroeg wakker...6 uur... Vanmiddag weer met Floor naar de fysio. Ze kijkt nog steeds erg naar links, slaapt ook elke keer met t hoofdje nog naar links.. hoop dat er toch snel wat verbetering in komt hoor... Het is vooral als ze moe is. Ik heb alle speeltjes e.d. rechts liggen en als ze wakker is gaat het prima. Maar wordt ze moe dan trekt haar hele hoofdje naar links en zo wil ze ook alleen maar in slaap vallen... Pinguin, hier ook het boekje van kleine pluis. Veel gelezen en nog steeds trouwens (weer). Tijn wil nl. altijd dezelfde boekjes. Dus we kiezen er elke keer drie uit die we dan een aantal weken lezen, dan wissel ik weer. Hoe was het bij de VK? Hoe was je ijzer?
Och Marno zelf naar je slaapkamer gewandeld Tja die periode komt er ook aan he....weer iets om rekening mee te houden Kira dus 2 verjaardagen op 1 dag? Wil dat een beetje? Ik ben ook zo bang voor wespen Maar ik mag er niet aan toegeven van René Mir gelukkig weer wat afgekoeld. Kom maar lekker mopperen hoor. Ze hebben geen gewicht gegeven. Ze vond het lastig....het wordt in ieder geval groter dan Lynn. Ze zegt dat wanneer ze aan mijn buik voelt, ze het een hele flinke beeb vindt, maar dat wanneer ze baarmoeder opmeet het wel weer meevalt. Haha lekker safe Fijn dat Tijn alweer lekker slaapt. Succes bij de fysio, ben benieuwd wat ze gaan doen. Straks hier ff boodschappen doen. Wacht ff op René, kan hij mooi tillen. Oh en de pampers zijn in de aanbieding bij het kruidvat....3=2
Alsof ze het met elkaar afgesproken hebben. Hier dus ook zo'n dikke joekel spin gisterenavond die zo van achter de tv naar boven kwam kruipen. Brrrrrrr. Steven heeft hem weer vrijgelaten in de tuin. Fijn dat je je weer wat beter voelt Mir! spinnen onderzoeken yuk. Ik weet ngo wel dat ik vroeger op school een uilebal heb uitgepluist maar dat ik geweigerd heb een kikker te ontleden. Oh Chacha hoe groot was Lynn dan? Lynn was toch heel petite? Ik denk dat je morgen gaat bevallen. Ik hoop het echt niet voor je! hihi ezzie makkelijk kunnen ze nog lopen in die slaapzak he. Wat was hij trouwens al weer vroeg wakker! Net bij de vk geweest. Mooi lage bloeddruk. Baarmoeder lag wat hoog al, is lang en smal volgens de vk. Ze had wat moeite met het hartje vinden maar dat kwam omdat dit kindje opeens boven in mn buik is gekropen. Afgesproken dat we bij de volgende afspraak (over 5 weken) afspraken maken voor groeiecho's en bloed prikken voor suiker enzo. Kwam allemaal bekende mensen tegen bij de vk. En nu ga ik ff een beetje niets doen Hoop dat er geen spinnen meer tevoorschijn komen! xx Hoe zou het eigenlijk met AK zijn, nog in NL of zou ze al weer in Turkije zitten?
hoi hoi, wou vanmiddag al even snel reageren over dat biba baby boekje hehe maar kon niet zo uitgebreid reageren vond ik zo stom haha maar nu je je afvraagd waar ik ben reageer ik maar even..kan weer niet uitgebreid want moet zo naar beneden maar eventjes snel hehe. Ik zit nog in nederland...ga volgende week maandag eindelijk naar huis. het was allemaal stress in turkije. Het huis werd niet verkocht en mijn man kon geen fatsoenlijk huis in istanbul vinden (we komen nu dus in istanbul te wonen helaas..maar dat was dus makkelijker voor mijn man zijn werk) Uiteindelijk heeft hij eergister een huis gevonden. helaas met maar 2 slaapkamers en geen balkon. Wel erg ellendig maar hij zei dat het er mooi en netjes uitzag van binnen dus dat scheelt. De kinderen gaan toch bij elkaar op de kamer. Tenminste niet meteen in het begin maar wel na een paar maanden denk ik. En op het aller aller laatste moment..vandaag dus is het huis verkocht in diyarbakir. Echt op het nippertje dus. Dus mijn man is vandaag alle spullen aan het inladen meteen. wat een stress gedoe he..zou in nederland toch wel ff anders lopen hier gaat verder alles goed..heb echt een heerlijke zwangerschap tot nu toe elhamdullilah. Heb alleen soms wat last van die ischias in mijn linkerbil als ik teveel heb gedaan. wordt leuk met het uitpakken en inruimen van mijn nieuwe huis..moet ook alles in mijn eentje doen. maarja. met eslem ook alles goed..ik maak me soms wel zorgen dat ze zo weinig praat. Ze praat wel wat woordjes maar weigert zinnetjes. het is echt mama koek, mama eten, drinken! (oftewel ik wil wat drinken of ik wil een koekje mama) ze weigert nog steeds de namen van mijn zusjes te zeggen..en zegt kijk en spelen nog steeds in het turks ondanks dat ze al 2 maanden geen enkel turks woord hoort. Ook verturkst ze alles. ik kom is komiyoz en ik zit is zittiyoz. en zo dat ze dat met alle woorden. ook slapen is eee iyoz (eee eee is een geluidje die je maakt om een kindje in slaap te wiegen..maar dat zeg ik al heel lang niet meer) ze is qua praten echt niet leergierig ofzo. soms wel irritant. maar desondanks heeft ze wel toch heel wat woordjes geleerd hoor. oh ik wordt geroepen ik moet naar beneden eslem is weer vervelend geloof ik oh over dat boekje..die kwam ik ook gister tegen en wil ik ook graag aan gaan schaffen! lijkt me wel leerzaam en leuk voor de voorbereiding.
jee, jij ook alweer 18 weken zwanger heb het idee dat ik langzaam ga en jullie hard maak je niet te druk over het praten, de een is gewoon wat sneller dan de ander. Deborah liep weer heel erg laat. wel rustig aan doen hoor met je nieuwe huis! lijkt me wel apart dat je het huis dus nog niet gezien hebt. die Marno, ik zou me rot schrikken, hihi
Pinguin fijn dat alles goed was bij de VK. En misschien heb je gewoon een smalle baarmoeder, dan gaat ie ook eerder omhoog. Als alles er goed uit lijkt te zien, is het prima toch? Wel een fijn idee dat ze je wel even in de gaten houden met echo's en suikertesten. Dus jullie ook een spin? Is de herfst al begonnen ofzo? Het slechte weer jaagt ze allemaal naar binnen. Lynn was 3260 gram. Tja niet heel erg klein, maar ook niet groot. Ze was wel klein in de lengte, 48 cm. En zou het echt? Morgen bevallen? AK fijn dat alles zo op het laatste nippertje toch goed is gegaan! Volgende week dus weer terug. En maak je geen zorgen over het praten. Lynn praat ook niet in zinnen, soms 2 woordzinnen. En een vreemde zou de helft ook niet eens verstaan. Het komt wel en het hoeft ook nog niet. En het schijnt dat ze een taalexplosie krijgen op een bepaald moment. Lynn is heel erg opstandig vandaag. Ze heeft heel snel de kop verkeerd. Vanmiddag even boodschappen gedaan, heeft ze een eigen winkelwagentje. Ik stuurde een beetje bij, nou dikke drama. Gillen, krijsen, nee nee nee. Mensen zaten ons echt aan te kijken
ja niek 19 weken alweer morgen! het gaat echt heel snel..voor ik het weet is er al weer een kleintje bij! heb het huis inderdaad niet gezien..maarja dat is niet anders. maar als het goed is is het naar turkse maatstaven een redelijk 'mooi' huis en mijn man zei dat ik het mooi zou vinden. en hij weet dat ik super kritisch ben dus we hopen maar op het beste.. oh chacha ik herken dat maar al te goed..had ik dus ook een paar weken terug toen we aan het wandelen waren..wou ze uit de buggy en moest zij die buggy duwen..maarja ze reed steeds het gras in dus mocht het niet meer. Nou woest dat ze was..ze heeft echt alles bij elkaar staan krijzen. En iedereen maar kijken trouwens..ik verbaas me er over hoe weinig ik de baby voel..volgens mij voelde ik eslem echt heel vroeg en heel veel al. ik voel de baby wel af en toe..maar niet echt zoals het bij eslem was volgens mij..
AK; ik had dat ook, ik voelde het wel, maar veel minder, nu nog heb ik af en toe het idee dat Deborah veel drukker was. pinquin: lekker dat alles goed was, ik mag volgende week weer en dan al om de twee weken. Zaterdag gaan we een 4d echo maken, ik ben zo benieuwd!