AK en Niek, hebben jullie de placenta aan de voorkant? Dat had ik bij Lynn en die voelde ik veel minder dan de beeb nu
Ik heb geen flauw idee! dat werd me niet gezegd bij de echo die ik laatst had. maar toen zag ik wel dat ik echt een rustige baby had. Ze bewoog niet echt veel. Terwijl eslem geen seconde rustig lag. niet met de 12 weken echo en ook niet met alle andere echo's erna. hehe. is dat een slecht iets..placenta vooraan?
ohww, mir, 4 weken lang spinnen gebabbel,.... hihi... sterkte.... dan weet je er tenminste wel alles vanaf! AK, spannend hoor weer naar huis,..hoop dat het nieuwe huis idd goed bevalt! Dat Eslem nog geen zinnen zegt lijkt me echt niet erg hoor! Ze leert wel 2 talen hoor. Wel schattig dat ze het zo door elkaar gooit. Komt later heus allemaal goed. Misschien voelen jullie deze beeb minder omdat je het drukker hebt? Met de eerste had je natuurlijk alle tijd om te liggen en ermee bezig te zijn, nu niet meer. Is maar een idee hoor. Nee, chacha bevalt de 23ste! Vind het ook weer spannend wat voor namen jullie hebben/gaan verzinnen. Iedereen er wel uit nu? Marno heeft uiteindelijk dik 3 uur geslapen. ff alles ingehaald. Eens zien hoe deze nacht gaat. Vond het op zich wel weer gezellig hoor, een nachtje samen, gebeurt weing, pap's vind het wat minder grappig want hij slaapt dan op de bank omdat ie bang is om op hem te gaan liggen. 8)
AK nee is helemaal niet erg, er zit alleen nog een extra iets tussen je buikwand en je baby, je voelt het dan minder goed door die extra laag Ezzie Marno heeft lekker geslapen zeg! Ik kan ook helemaal niet slapen als Lynn naast me ligt, René wel. die vindt het zo lekker knus. Ik heb het rijk alleen. Lynn op bed en René even weg met een vriend. Het zal voorlopig wel even de laatste keer zijn dat ik zo heerlijk rustig zit.
ezzie: ik hoop dat het goedkomt hehe..ze is zo dwars met bepaalde woorden. Als ik bijvoorbeeld zeg 'zeg eens kijk' zegt ze 10 keer 'bak' en als ik haar vraag het woorden spelen te herhalen blijft ze 'oyna' zeggen. ze weet dondersgoed wat de woorden betekenen en hoe we ze noemen in het nederlands. maar zeggen ho maar. Ik hoop maar dat ik haar de taal goed kan bijbrengen omdat ik dus de enige ben die nederlands tegen haar spreekt. ja ik ben inderdaad wel drukker daar zou het door kunnen komen..maar ik moet zeggen dat als ik bezig ben en ik voel haar een keer dat ik het wel voel zeg maar. maar gewoon echt veel minder. chacha: please beval voor de 25ste hahaha..ik wil het nog 'meemaken' want na de 25ste ga ik naar huis en heb ik voorlopig geen internet natuurlijk hihi. oh qua namen weet ik het zeker welke naam ik wil..maar mijn man is er nog niet over uit..maar als ik terug ben ga ik hem even flink manipuleren want deze keer wil ik echt mijn zin haha Ik kan heerlijk slapen naast eslem hoor. Ik slaap nu ook bij haar op de kamer. vind ik toch makkelijker. heb de computer hier ook staan. dus zij slaapt nu lekker hier en ik zit op de computer maar slaap wel in het bed naast haar en iet bij haar in bed. Dat is in dit bed te krap hehe. dacht dat een placenta voor een moeilijkere bevalling zou veroorzaken ofzo..gelukkig niet dan!
Lieve Chacha en Mir, Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Zijn jullie trouwens ook van hetzelfde bouwjaar of dat niet? Hoop dat jullie er een feestje van maken!
Thnx voor de felicitaties! Mir jij ook van harte gefeliciteerd! We zijn niet van hetzelfde bouwjaar...Mir is de oudste, haha Het ziet er naar uit dat het vandaag niet gaat gebeuren meiden. Lynn is wel erg onrustig en dwars...dus misschien voelt zij iets? Wil nu ook niet slapen. Vanmorgen samen monchoutaart gemaakt. De telefoon ging en ff een tijdje gekletst. Toen ik terug kwam zat ze helemaal onder de monchou, haha Ze heeft de kom ook uitgelikt, blijkbaar vindt ze het erg lekker.
hihihi lekkere snoepkont die Lynn! Lekker Gulay gauw weer naar je mannetje toe. Krijg je in Turkije wel weer een controle of niet? Ik had bij Quinn mn placenta aan de voorkant liggen en dan voel je veel minder. Bij deze ligt hij boven voor en achter en voel ik juist veel meer! Die placenta is niet gevaarlijk, maar wel lastig als hij over de baarmoedermond ligt, maar gelukkig komt dat maar weinig voor. Hoe is het met je kat Niek? ezzie ben nog lang niet uit de namen. Vind dat echt zo moeilijk! Quinn zn naam hebben we een week van te voren besloten, maar heb nog echt geen idee helaas. Mn mannen hebben vanochtend uitgeslapen. Ik lag alweer om 6 uur wakker. Lekker dan! Hebben vanochtend dit kindje erkent bij de Gemeente. Als je geregistreerd bent moet erkennen nog wel maar is het gezag automatisch geregeld. Daarna de stad in. Heb het bibababyboek gekocht. HEt is echt erg leuk! Daar in de kinderboekenwinkel hadden ze hele leuke boekjes van poehbeer & friends en die heb ik als tractatie op het kdv gekocht. Heb net twee uur liggen slapen pfff. Quinn ligt er nog in. Ben vandaag met koemelkprovocatie begonnen, maar hij heeft zn flesje maar half leeggedronken. Hij begon te hoesten en te proesten en huilen en zat maar met zn vingers in zn mond te roepen dat hij au had. Weet dus niet of hij al keelpijn ofzo had of dat het van de melk komt. Morgen maar weer proberen. Ik ga mn pc back-uppen. Steeds zoveel problemen ermee dat ik maar eens ga formatteren. fijne dag meiden!
Ik blijf het ook moeilijk vinden hoor met die namen. Met Lynn hebben we pas besloten toen ze er was. We twijfelden tussen Britt en Lynn. We vonden Lynn wat lieflijker en beter passen op dat moment (achteraf is het maar weer de vraag, haha....nee hoor ze ziet er zo schattig uit) Nu toch ook wel twijfels....maar dan meer van...is het wel leuk en ook je hele leven leuk? Pinguin fijn dat jullie het kindje erkend hebben. Weer wat geregeld en weer een stapje dichterbij. Dus bibababyboek is leuk? Ooooh weer aan het provoceren? Wat spannend meis. En ook zo lastig he? Straks nog maar een keer proberen en kijken of hij dezelfde reactie geeft? Ik hoop het zo voor jullie dat hij er overheen is! Lekker die 2 uur slapen. Lynn is pas om 13.45 in slaap gevallen....die had er echt geen zin in.
t is opeens weer rustig zeg! Quinn is op het moment helemaal weg van houten puzzels. Vindt hij echt helemaal geweldig. Hij roept dan past! past niet! Omdaaien. Hij maakt er een echt spelletje van! Hij heeft vandaag nauwelijks melk gedronken, t is niet anders. Ga morgen denk ik toch weer provoceren, maar eerst maar eens kijken hoe hij de nacht doorkomt. Hij werd vanmiddag heel naar wakker. Heel heftig huilend en wilde niet dat ik hem aan ging kleden. Duurde even voordat hijw eer zijn vrolijke ikje was. Heb je nog veel visite gehad chacha? En jij Mir? Getracteerd op school of niet? Ik duik zo mn bedje in. Morgen met mams naar de Ikea. Tot morgen!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Erg lief! Vandaag gewerkt en vanavond wat vrienden te eten, verder niets aan mn verjaardag gedaan. Zaterdag komt familie. Spannend het provoceren weer Pinguin... lijkt me een heel tegenstrijdig gevoel. Sneu om je mannetje zo te zien dat hij er zo op reageert. Ik had het ook chacha, de naam tot het laatst twijfels... Is het echt voor je hele leven leuk? De ergste twijfel kwam toen iemand eens vertelde dat de naam Floor in het engels gewoon vloer betekent... (zonder dat ze wist dat wij die naam in gedachten hadden natuurlijk) Tja, maar tóch vond ik het dé naam voor ons meisje en nu klopt het ook helemaal! AK, over 5 daagjes weer naar Turkije? Heerlijk, je zal je man wel gemist hebben zeg... Over het weinig praten.. ik heb laatst gelezen dat kinderen die tweetalig opgevoed worden sowieso later praten. no worries dus! En daarbij.. volgens mij is Eslem best een hele slimmerd... alleen gewoon lekker tegendraads! Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Tot morgen!
Ik heb niet getrakteerd op school.. niemand wist het trouwens.. ach ik vond het prima zo. Lekker rustig... Alleen mijn mobieltje zoemde vaak van de smsjes hihi... was ik geheimzinnig jarig had ook wel wat... Leuk he dat puzzelen. Tijn zegt trouwens precies het zelfde.. past, past niet en omdraaien hihi! Ik hoop dat Quinn een lekkere nacht maakt! Dikke knuffel voor je lieve mannetje! Hopelijk slaap jij ook lekker... zo vroeg wakker elke keer is ook niets.... doeg!
Heb weinig visite gehad, maar dat wilde ik ook. Mijn hoofd staat echt niet naar visite. Het was ook prima zo. Gisteravond toen ik bed lag, begon het weer te rommelen. Eigenlijk de hele avond al harde buiken. En toen ik in bed lag krampen! en met regelmaat. Zo rond de 7 a 8 minuten. De krampen waren alleen niet zo heel erg pijnlijk en ben dus in slaap gevallen......dus weer niks Eigenlijk komt het wel uit dat het vandaag er nog niet is....mijn broer is vandaag jarig. Pinguin, wat naar dat Quinn zo wakker werd. Moeilijk hoor die vertwijfeling (Ligt het aan de melk?) Ga je het vandaag weer proberen? Leuk dat spelletje van de houten puzzels. Lynn doet dat met het konijn....die was gister even binnen. En loopt dat onder de tafel door....en Lynn gaat er dan achter aan en zegt elke keer "andere kant" Helemaal in een deuk. Mir zo heb ik nog noooooit over Floor's naam nagedacht. Nou we wonen gelukkig in NL. Ik vind het een erg leuke naam! Hihi geheimzinnig jarig zijn! Nou ja hier dus weinig nieuws. Lynn is snotverkouden en ik werd vanmorgen wakker met keelpijn. Ik hoop toch niet dat ik iets oploop nu....
chacha, wat een mooie buik! Een heel nette buik toch vergeleken bij Lynn of niet? Ik had ooit een foto van je buik gezien waar Lynn in zat... oei. Ik denk toch echt serieus dat je baarmoeder zich aan het klaar maken is voor het grote werk hoor... ik geef je nog een dag haha.. zal ezzie het goed hebben de datum Hoe gaat het nu? Weer wat krampen of is het helemaal stilgevallen? En hopelijk geen echte keelpijn op komst... Wat leuk dat Lynn zo dol is op haar konijntje! Lief hoor! Pinguin, hoe is het nu met Quinn? hier alles ok. Ik heb toen de Felicitasdame langs kwam nu toch maar Hoteldebotel besteld. Alles is net binnen. Errug leuk!
hey meisjes, Vannacht was meneertje flink onrustig en ik ook. HEb vanaf 4 uur wakker gelegen. Quinn dus een aantal keer horen huilen maar voorderest wel vrolijk. Op aanraden van zijn dietiste doorgegaan met provoceren. Vandaag dus 2 eetlepels melk in zijn flesje gedaan. Ben benieuwd! Vanochtend met mn moeder naar de Ikea geweest. Pff wat een hel is dat toch. Ik ging eigenlijk voor stof voor een dekbedje of juniordebedjes, maar ik kon alleen maar grote overtrekken vinden. Jammer hoor. OOk nog even de Makro in en daarna vlug naar huis. Uiteindelijk pas om half 3 thuis en Quinn gelijk in zn bed gelegd. We hebben hem net maar eens wakker gemaakt maar hij wilde alleen maar plapen zei hij. Chacha mooie buik hoor! Geniet er nog maar even van. Straks mis je hem misschien wel Ik vond je berichtjes van gisteren erg lief Mir dank je wel! Hahah Mor voerstag gegaan bij de felicitasdame. Dat is hier niet gelukt! Oh Chacha nog gefeliciteerd met je broer en het wordt nu dus een maagdje! (sterrenbeeld) Vanavond kliekjes, gelukkig hoef ik niet te koken
ben ik er 1 dag niet, zijn er twee jarig alsnog van harte gefeliciteerd, hadden jullie een leuke dag? mijn placenta ligt inderdaad aan de voorkant, maar dat was bij Deborah ook. Toevallig vannacht schrok ik wakker, omdat een klein wezentje behoorlijk zat te duwen pinquin: hoe gaat het nu? vervelend die gebroken nachten. chacha: mooie buik hoor en ik denk ook wel de laatste!