Chacha mooie buik maar poeh ik hoop inderdaad dat dit de laatste foto is . Heeft de keelpijn nog doorgezet? Jeetje Pinguin om 4 uur al wakker. Van dat met Ikea en de Makro erbij zul je nu vast gebroken zijn. Ik ben benieuwd hoe je mannetje op de provocatie reageert. Ik hoop echt van harte dat ie er niet heftig op reageert. Ik houd mijn fingers gecrossed . Mir toch overstag . Oh en ik moet bekennen dat manlief ook zijn hoofd schudde en vroeg of ze daadwerkelijk 'vloer' heette . Ik vind het ook een super leuke naam hoor. Tja sommige namen moet je gewoon niet gaan vertalen. Zo is de naam 'Cocky' ook een naam die manlief niet kan begrijpen .
haha cocky... tja cock, zo heette mijn oude buurman... zo had ik er nog nooit over na gedacht tja en gelukkig maar dat we in nederland wonen... moet ze maar niet in Engeland gaan studeren he! Jeetje wat een dag Pinguin, en dan ook nog eens om 4 uur wakker... ben je al geFloort? Hoe is het nu met Quinn? Goed gaan slapen? Chacha, is het al begonnen? Ik had bij Floor ook de placenta aan de voorkant en bij Tijn niet. Wel een verschil in de beeb voelen inderdaad! Jij schiet ook al op Niek! 27 weken! Wanneer was je uitgerekend? Iets van 3 november toch? Ben je de eerste die volgt na chacha!
hihi Quinn was om 19 uur al gefloord En ik duik er ook zo in. Hoop dat Steven er ook zo aan komt. IS aan het Golfen met een vriend van hem. Floor was een naam die heel hoog bij ons op het lijstje stond voor dat ik zwanger was van Quinn. Florence vonden wij heel mooi. En toen werd de een na de andere Floor om ons heen geboren. Dus toen hebben we die er maar af gehaald. HEb het ook nooit als vloer gezien eigenlijk. Wij zijn wel echt op zoek naar een naam die internationaal ook goed kan. Daarom is het ook Quinn geworden bij Quinn bijvoorbeeld. Mijn tante werd in Groot Brittannie nogal eens uitgelachen omdat ze Wil heet en zich voorstelde als Willy Ik heb al dagen last van mn keel maar heb gelezen dat strepsils niet aan te raden zijn tijdens een zwangerschap. Blijf maar aan de thee met honing dan. trusten meiden!
Hihi om Willy of Dickie wordt hier thuis ook hard gegniffeld. Wij hadden op ons lijstje een aantal Ierse/Keltische namen die makkelijk uit te spreken zijn maar qua spelling voor Nederlanders te ingewikkeld zijn dus die hebben we toen helaas geschrapt. We zijn overigens wel verbaasd hoe moeilijk mensen het soms hebben met het uitspreken van Seán. Dat had ik echt niet verwacht.
Ik wist in het begin ook niet hoe je sean uistprak eigenlijk, maar ik raakte in de war door het de á (dat streepje). Tijn spreekt Seán trouwens vloeiender uit als ik vind ik haha... Hij is Seán nog niet vergeten trouwens... Van de week zaten we foto's te kijken en zag hij een foto en riep Seán, Tim! Hoop dat je lekker slaapt vannacht pinguin! Florence vond/ vind ik ook erg mooi. Ik denk trouwens dat ik ga huilen als ik lees dat chacha bevallen is hihi Ik heb het sinds Floor elke keer als er een babietje wordt geboren.. schiet ik helemaal vol. Hormonen nog? Bij Tijn kan ik me dat niet zo herinneren
Mooie buik chacha. Ben je inmiddels bezig? Nog van harte meiden. Ach Mir, hormonen he. Brul maar lekker van je af. Jean en ik hebben vakantie. Hahaha, nu al. En lynn en jean zijn ziek. Lynn heeft het weer zo benauwd. Pinguin, ik wilde ook een mini dekbedje. Viel idd zwaar tegen. Lynn hoeft nog niet naar het grote bed, dus laat het maar even zo. De laatste paar dagen is het trouwens huilen als ze naar bed moet. Of ze is te moe of ze is nog niet moe. Kan het nog niet helemaal ontdekken. 5 minuutjes beneden en dan gaat ze wel lekker slapen. We zijn nog steeds bezig met de zolder. Behangen is moeilijker dan het lijkt. Haha. Ik ga weer even naar mijn zieke gezinsleden.
ik meld mij.....met dikke buik. Gets het schiet niet op, maar ja Lynn kwam met 40+4 dus ik heb mijn hoop op zondag (of zoals ik zelf denk maandag) Lynn weggebracht en ik ga vandaag helemaal niks doen, misschien vind ik dan de rust om een beeb er uit te persen. Pinguin hoe is het met het provoceren gegaan? Wilde Quinn het een beetje drinken? Ja weer een maagdje in huis! (is beter dan een leeuw...dat ben ik zelf en die zijn niet makkelijk) Hihi @ al die namen hier. Pinguin jij ook al last van je keel? Hier is het voornamelijk 's ochtends aanwezig en dan trekt het weer weg. Ik heb ook ergens gelezen dat strepsils niet mogen, maar weet niet waar dat op berust is. Aaaah Mir ga je huilen als ik bevallen ben? Hihi wat lief van je. Ik denk hormonen maar je wordt sowieso wat softer als je mams bent. Tenminste ik wel. Ik schoot gister vol om die babywalvis die bij een boot probeert te drinken en die ze nu dus hebben afgemaakt. Juud al weer lekker vakantie? Lekker zeg. Bevalt het nog goed op je werk? Dus Lynn ook weer ziek en benauwd? Hou d'r maar goed in de gaten en anders echt aan de bel trekken bij de HA. Drinkt ze nog wel? Lynn heeft vannacht liggen spoken vanaf 4 uur. Volgens mij last van de verkoudheid en de oren. Maar geen koorts dus het zal wel meevallen. Merk dat ik wel wat bezorgder ben hoor door die longontsteking van 2 maand terug. Vanmorgen wilde ze haar bed niet uit. Ik vroeg of ze lekker had geslapen. NEE zei ze en zei laapzak aan Tja ze moest toch.....
hellow Nou je beebje neemt de tijd chacha! Misschien is 1 september wel een mooie datum Oh Lynn wil dr slaapzak ook niet uit. Hier nog zo'n eentje. Vanochtend om 6 uur stond hij te huilen in zn bed. Kan er op t moment de klok op zetten. Maar hij is weer gaan liggen toen ik zei dat we nog even gingen slapen. Kwart voor 8 werd hij wakker van mij Hij is echt mega vrolijk! Gisteren een flesje met 2 eetlepels melk en dat ging er goed in. Vandaag een flesje met zo'n 50cc (3 eetlepels) en bij de laatste 60 cc begon hij weer te kokhalzen en te huilen. Hij riep maar keel keel! En als hij weer wat melk begon te drinken was het weer hetzelfde. Ik zie nog niet echt een huidreactie maar dat heeft vaak ook even tijd nodig. Lekker Juud vakantie! Maar minder dat Jean & Lynn ziek zijn. Hopelijk knappen ze snel op! Ga je nog weg of blijf je lekker thuis? Nog 2 weken en dan hebben wij vakantie Nog een dag of 10 en dan wordt mn kleine man alweer 2! Gaat zo snel allemaal. hihi Kira mn tante heet dus Wil(ly) en haar broer(mijn oom dus) heet Dirk maar werd Dickie genoemd. Mir ik jank echt om alles. Kijk veel Olympische spelen en loop bij alle ceremonies vol. Steven ligt echt helemaal in een deuk om mij! Ik ga boodschappen doen. fijne dag!
Wil je me aan het huilen hebben Nee we houden het wel op 25 augustus...of de datum die ezzie heeft voorspeld (morgen) En anders zit er niks anders op dan René te verleiden Ben soms wel wat angstig nu hoor...stel je voor dat ze me gaan inleiden of dat ik een keizersnee moet....Maar gelukkig heb ik daar nog wel wat tijd voor. Lastig Pinguin met dat provoceren. Ook omdat jij nu ook last hebt van je keel. Ga je er nog mee door? Fijn dat Quinn zo goedgehumeurd wakker werd. En oja Olympische spelen is voor mij ook een reden om te janken...hihi
Haha, ja en zeker bij de ceremonie. Houd ik het ook met moeite droog. Ja chacha, ik houd haar heel goed in de gaten, aangezien ze iedere keer dat ze ziek is het ziekenhuis in moest. Nu geef ik dus ook ventolin. Verder is ze altijd vrolijk als ze ziek is. Ze zit nu bij papa te drinken. Ik ga geen datum noemen. Hoop alleen voor je dat het zo snel mogelijk is. Misschien is dit rust dagje wel goed voor je. Wij doen vandaag ook niks. ben trouwens gestopt met de pil
aahhh Juud, gaaf! Mir: ik ben 19 novemvber uitgerekend, gaat zeker hard, moet er eigenlijk wat meer bij stil staan.. ga gauw, moet werken, had eigenlijk helemaal geen tijd om hier te zijn, maar wilde even weten of er al nieuws was
Oooh spannend Juud. Houd Lynnie maar goed in de gaten hoor. Chacha ik denk echt niet dat je wordt ingeleid. Het komt allemaal vast eerdaags vanzelf op gang. Ik heb er alle vertrouwen in. Bij Seán kreeg ik de dag ervoor ontzettende zoete trek en heb toen voor mezelf een heel pak pannenkoeken staan bakken . Oh en geniet maar lekker van de rust vandaag nu het nog kan. Pinguin geef jij nog een flesje melk 's avonds voor het slapen? Ik geef Seán al bijna een jaar geen flesje meer. Hihi die oom en tante van jou kunnen dus hun lol op in Engels talige landen. Ik denk dat mijn manlief ook erg hard zou lachen als ie dat hoort.
ooh Spannend Juud! Leuk! Kira Quinn was er vanaf maar opeens vroeg hij er weer om. Denk dat hij anders ook niet genoeg zuivel binnenkrijgt trouwens. Was net op het werk en mn collegaatje vond hem zo klein. Korte beentjes. Heb vorige week zn eerste broekje 86 gekocht. Ooit komt er nog wel een keer een groeispurt hahaha! Ik ga lunch klaarzetten. xx
ooh pinguin, hier ook nog maatje 80. Ben nu maat 86 aan het kopen voor de winter. Hier ook nog kleine voetjes, maat 20. Ooit komt het wel hoor. Dat houd ik me ook voor. Ze ging gisteren zelf op de weegschaal staan en deze zei: 10 kilo. In september weer naar het cb. Dan horen we meer. chacha, je hebt nu om het uur meldplicht hoor. En als er weeen zijn, meteen opschrijven hier. Nou ik ga weer verder met behangen.
ohww, juudje, spannend!..... (mij waren die lettertjes natuurlijk niet opgevallen,... ) jaja chacha, om het uur! haha. Ik heb het met films waarin het over kinderen gaat,...ze hoeven maar iets te mankeren of de waterlanders komen hier. Had ik ook nooit last van. Jaaaa, Quinn is de eerste die jarig is! Gaat het snel he meiden,...
Had ff lekker getukt..... Hier wil maatje 86 net wel of net niet. Alles zakt haar wel af. Netjes hoor 10 kilo voor Lynn, dan groeit ze toch nog wel behoorlijk snel voor de leeftijdsperiode. Lynn was in juni 10,5 Ik moet pas in maart naar het CB. met 2,5 jaar dus. Ezzie brilletje nodig Ja Quinn al snel jarig! Gaat het hard he?
Ik moet 3 oktober naar het cb met Quinn. De week ervoor naar de kno arts voor controle. Vanmiddag werd hijw eer zo overstuur wakker. Na maar een uurtje slapen. Overstrekken. Had het idee dat hijb uikpijn had. Morgen laatste dag met testen. Ik twijfel nog. Begin wel plekjes op zn gezichtje te zien. Denk dat hij misschien wel tegen kleine hoeveelheden kan zoals in brood enzo maar dat een beker melk misschien te veel van het goede is. hihihi@ de meldplicht voor chacha Heb de hele dag al pijn in mn buik. Misschien groeit het wat hard op t moment ofzo. Echt lekker is het niet. Heb net appelflappen gebakken. YUM! liefhebbers?
IK IK IK....ik wil wel een appelflap! Dus Quinn waarschijnlijk toch last? Vervelend hoor om je mannetje zo te zien. Maar wel goed nieuws dat hij waarschijnlijk kleine hoeveelheden verdraagt. Lynn heeft het eindelijk weer eens goed gehad op het kdv. Ze hebben een nieuwe aanpak voor haar. Ze leggen alles uit wat ze doen en wanneer ze weer tijd voor haar hebben. Heel concreet en heel duidelijk. En ze is zooo vrolijk geweest, stond te dansen op K3 toen we haar ophaalden en heeft zelfs nog een half uurtje geslapen. Ze hebben haar laat op bed gelegd.
Alstjeblieft Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan vandaag en nog beter dat ze de leidsters zo goed kijken naar wat Lynn nodig heeft! Gaat beebje 2 straks samen met Lynn naar het kdv?