September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Arme Quinn,...misshien toch nog even wachten met grote hoeveelheden?

hihi, appelflappen,.. moet er nog niet aan denken! (heb dan ook net een pizza op en een ijsje,...)

Fijn dat Lynn zo lekker ging op het kdv.

Weet iemand misschien hoe dat zit,...als je je kind naar het kdv brengt op een dag dat je niet werkt, (maar het gaat niet meer uur als dat je werkt) krijg je dat dan ook gewoon terug via belasting?

Chacha, gezien je morgen gaat bevallen ;) ,...sterkte en succes!
    Ben er morgen niet want sta te swingen op mysteryland.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgewns mij gaat het om het aantal uur dat jij werkt en het aantal uur dat je Marno wegbrengt.
    Als je niet over je aantal werkuren heen komt zie ik het probleem niet maar misschien anders effe op de belastingsite nazoeken.

Oh ezzie Mysteryland. Mij niet gezien. Wat dat betreft ben ik echt een oude muts hoor! :)
    Veel plezier!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dank je wel Pinguin....hij zal vast smaken. :D

Beebje 2 gaat zelfs naar dezelfde groep als Lynn. Was ook mijn voorkeur maar tegenwoordig weet je niet of dat allemaal maar kan.
    Maar het staat vast, de leidsters hebben het in de vergadering gehoord. Per 1 dec. heb ik plek

Mijn buuv van verderop heeft sowieso tot december 2009 nergens plek :(

Ezzie ik hoop het. En Mysterieland. Wauw....dat bestond al toen ik 15 was ofzo....Gaaf hoor. Veel plezier!

En volgens mij kunnen ze het nooit controleren of jij Marno wel wegbrengt op een werkdag. Volgens mij moeten de uren overeen komen.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik weet dat er voor beebje 2 van mij ook plek is op het kdv.
    Maar weet ook dat er meiden zijn bij de december mamma's die ook pas eind 2009 plek hebben.
    Ongelovelijk toch!

Quinn gaat in maart alweer naar de volgende groep, de peuters. Wel jammer want heeft het erg naar zijn zin bij de dreumesjes! Hij houdt echt van zijn leidster dus dat zal wel even wennen worden!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat is dan wel weer jammer van die aparte groepen he?
    Op zich vind ik het wel goed hoor...als ik kijk hoe druk het bij Lynn is voor de hele kleintjes....Maar een voordeel is dat ze wel bij deze leidsters/groep kan blijven.

In maart dus een andere groep? Jammer, zeker omdat hij zo gek is op de leidster.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat een rust weer hier!

HEt lijtk wel of ik echt griep ga krijgen. Nou ja hoop het niet. HEb nu een keel spray voor de keelpijn (zuigtabletten mogen helemaal niet in de zwangerschap blijkt) en ik gorgel met echinacea.
    Eigenlijk willen we vanmiddag even naar Arnhem want er is zomercarnaval! MEestal wel leuk zo'n stoet die door de stad trekt, maar effe kijken of ik me straks beter voel.

Hoe is het bij jou chacha? Slaap je ngo wel goed? Weer gerommel of lekker rustig nu?

En waar is de rest?

Ik ga ff een uurtje plat.

Laters!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    beterschap pinquin!

wij vanmorgen voor de 4d echo, mijn ouders en schoonmoeder gingen mee. Maar mijn schoonmoeder had net een tomtom en zij dacht het allemaal wel te weten. uiteindelijk hebben wij zitten wachten en kon de afspraak uiteindelijk niet doorgaan :cry: dus weer een week wachten...

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lieve meiden,

De slagroomtaart gaat naar ezzie!

Kreeg net een smsje van chacha dat ze om 11:52 bevallen is van Mila!
    Ze weegt 3880 gram en alles is goed!

Lieve chacha, Rene & Lynn,

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Dikke zoen vanuit zutphen (arnhem nu eigenlijk)

xx

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    aaaah super! gefeliciteerd! en wat een leuke naam! :):)

ben benieuwd hoe de bevalling is verlopen en we willen natuurlijk nieuwe baby mila spam! :)

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha wat een geweldig nieuws en wat een leuke naam! Gefeliciteerd vanuit het westen des lands!

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik had zo'n voorgevoel vanochtend. Chacha had zich nog niet gemeld.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie dochter. En Lynn, gefeliciteerd met je zusje.

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: van harte gefeliciteerd en een hele mooie naam! hopelijk gaat alles goed en zijn jullie volop aan het genieten!

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    heb twee nieuwe foto's op haar site, tevens van mijn buik... ;)

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wauw chacha! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Mila. Geweldig leuke naam! Flinke dame hoor met haar bijna 4 kilo! Lekker genieten!
    Is alles goed gegaan?
    LIefs vanuit hier!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Even snel een berichtje....ik als verslaafde kan het niet laten.

Bevalling was heftig. Pff zo voelden weeen dus....Heb bijna de hele bevalling onder de douche gedaan.
    's nachts om 4 uur braken de vliezen, na een kwartier direct weeen.
    Zat niet echt schot in. Om half 8 3 cm ontsluiting en om 10.15 opeens 8 cm. Een stom randje bleef zitten, terwijl ik al persdrang had. Toen ik eindelijk mocht persen was ze er binnen 4 weeen en 15 minuten. Dat was wel snel dus.
    Ben op de baarkruk bevallen. 4 hechtingen en 1 liter bloed verloren.

Maar ik voel me goed. Ben zo trots :D

Zal snel een fotootje uploaden.

Lynn is ontzettend lief. Ze kan al Mila zeggen en geeft de hele tijd kusjes :D

16. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoezo verslaafd Chacha :D ? Wat is Lynn lief voor d'r zusje!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihihi verslaafde :)

Fijn dat je je goed voelt en weer een bevalling die met het breken van de vliezen is begonnen (was met Lynn toch ook zo?)
    Fijn dat Lynn zo lief is voor dr zusje!
    Ben heel nieuwsgierig naar dr foto!

Wij zijn dus naar Arnhem naar het zomercarnaval geweest waar Quinn heerlijk heeft staan swingen met iedereen. Erg gezellig en daarna bij mn zwager & vriendin blijven eten.
    Quinn was echt een dotje vandaag. Heeft zich geweldig gedragen en kletst de oren van je kop.
    Nu zijn we een beetje utigeblust dus lekker even bankhangen en dan naar bed.

fijne nacht meiden!

En AK alvast een goede reis naar huis voor maandag!

18. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    chacha nogmaals van harte gefeliciteerd!
    fijn om even wat van je te horen.....
    wat leuk dat lynn zo lief is!.......geniet van je 2 meiden!
    alle reden om trots te zijn!
    ben benieuwd na de foto......

niek, wat balen dat je echo niet door is gegaan :cry: zal zo even na de foto's kijken......

pinguin, beterschap...

hier gaat alles zijn gangetje...begin bij ninthe wel op te merken dat ze heel snel afgeleid is......drinken is een ramp! als ze de lamp ziet b.v. is het alweer gebeurd en drinkt ze niet meer.....het is dan heel moeilijk om haar aandacht weer op de fles te krijgen en vaak lukt dat gewoon niet, ook al heeft ze hele erge honger.....volgende week eens over hebben met de arts op het cb en haar kinderarts...

goed weekend allemaal!

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hihi, heb ik gewooon goed gegokt! Kom maar op met die slagroom taart! :D

GEFELICITEERD Chacha met de geboorte van kleine Mila.

en alweer zo snel op internet,. haha.....

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha.. ezzie, smullen maar van die slagroomtaart!

Chacha, toch een heftige bevalling dus. Maar wel een stuk sneller dan bij Lynn. Hoe voel je je nu? Nog veel endorfine in je lijf? Een liter bloed verloren is niet niks zeg! Laat je lekker verwennen door de kraamhulp. Heb je volledig trouwens? Ben erg benieuwd naar de kleine Mila!

Juud, trouwens... ik las even terug.. het was dat Chacha schreef dat ze Altijd de kleine lettertjes las... maareh.. dat is leuk nieuws joh :D Ben benieuwd! Spannend hoor!

Vervelend mamsie dat Ninthe zo kwakkelt met drinken... Heeft ze dat eerder gehad? Hoop dat ze op het cb goede tips hebben. Lynn van Juud had dat volgens mij ook toch? Snel afgeleid en dan niet willen drinken? Ninthe is ook al weer bijna een half jaar he.. jeee gaat allemaal snel hoor.

Toch nog weggeweest dus Pinguin. En een leuke dag gehad zo te lezen. Voel je je al weer wat beter?

Gisteren hadden we hier een bomvol huis. Alle fam. kwam nog even langs voor mijn verjaardag. Erg leuk, maar je bent gesloopt na zo'n dag hoor.. Tijn speelt nu best leuk met zn nichtje. Maar wat een lawaai joh, produceren die met zn twee... :rolleyes:
    Floor gisteren de hele dag nauwelijks geslapen. Vandaag wel weer ingehaald, de hele middag liggen tukken.

Vanmorgen kwamen de buurkindjes nog even taart eten. Wij weer oefenen met de namen. Het jongetje heet Timon.. maar dat werd piemol... hihi... lullig hoor... later zei hij het gelukkig wel goed...

Ik ga zo met Floor douchen.
    Tijn heeft gisteren ook voor het eerst onder de douche gestaan. De laatste dagen zag hij elke keer dat Floor samen met mij eronder stond en wilde zelf eigenlijk ook, maar vond het toch elke keer wat eng en stapte snel zn badje weer in. Ook het haren wassen gaat zo een stukje beter.

fijne avond!

Deel Deze Pagina