Even een ego berichtje hoor. Reageer snel weer op jullie verhalen Hier gaat alles goed. Moe maar voldaan. Mir ik heb volledige kraamhulp tot donderdag dan wordt er verder gekeken. Mila drinkt goed aan de borst. Nu nog kijken of ze dat ook wil met stuwing. Officieel zou ik bij een eventuele volgende niet meer thuis mogen bevallen door het bloedverlies. Maar de VK heeft in het dossier gezet dat zij geen bezwaren zag...moet alleen een prik dan. Ik probeer een foto op hyves te zetten....maar dat duurt zo allemachtig lang. dus weet niet of het lukt Tot snel meiden!
Je mag best heel lang ego zijn hoor chacha! Fijn dat Mila goed drinkt bij je. Hopelijk blijft dat zo! Ook fijn dat je tot donderdag in ieder geval volledige kraamhulp hebt. Wel zo fijn! Lekker genieten van je kraamtijd meis! Ik ga zo even op je hyves koekeloeren! Lekker dagje vandaag. Verjaardag waar heel veel kindjes waren in een hele grote tuin dus Quinn had het reuze naar zijn zin! Nog 2 weekjes werken en dan lekker vakantie! Ezzie hoe was mysteryland? Genoten? Waren veel mensen he hoord eik op het nieuws. Oh Mir dat geeft mij hoop dat Tijn in ieder geval nieuwsgierig was naar de douche. Ik dwing Quinn nu af en toe met pappa te douchen maar dat is nog steeds geen feest voor hem. Hij moet toch een beetje over die drempel heen. Als een aapje houdt hij ons dan vast, zo zielig. Ik ga mn bedje in meiden. NEt filmpje gekeken met manlief, met Halle Berry mooie film weer! trusten en tot morgen! xx
Ik krijg Seán hier echt de douchecabine niet in dus die gaat gewoon 's avonds maar in bad. Tim was ook nooit zo'n ster maar die vindt het nu geen probleem meer. Chacha wat fijn dat ze goed aan de borst drinkt. Ik had ook veel bloedverlies en ging bijna van mijn stokje toen ik onder de douche ging. Ik had ook bijna naar het ziekenhuis gemoeten. Was het bij jou ook zo heftig? Hier begint onze Seán te luisteren naar ons . Heeft iemand nog leuke tips voor kindvriendelijke restaurants of dingen die je kunt doen rond 's Hertogenbosch?
hihihi Kira. Ik had vand e week al hetzelfde idee met Quinn dat hij opeens begint te luisteren. MErk dat het ook heel erg scheelt op wat voor toon en hoe je iets tegen hem zegt. Wat een restaurant betreft. pff geen idee. Je kan eens googlen op pannekoekenhuizen die naast pannekoeken ook andere dingen serveren. Wij hebben ergens bij Oldenzaal in de buurt wel eens in zon restaurantje gegeten. Was best fancy, maar wel met een grote speeltuin er direct naast! Chacha wat een plaatje is Mila! Hoop dat het allemaal lekker loopt en vooral dat jullie genieten! Maar dat zal vast wel Ik ga mn kindje zo halen. Druk dagje op het werk dus we eten pizza! fijne avond ladies!
Chacha: wat een mooi kindje is Mila, hopelijk blijft de bv goed gaan. Vandaag naar de vk geweest en in principe was alles goed, behalve dan dat mijn baarmoeder achterloopt op de aantal weken. Maak me er wel een beetje druk om. ze zegt dat het dor drukte of stress kan komen of door een infectie. hopelijk is het over twee weken wel goed paddy: in Den bosch ben ik niet bekend, maar zou ook voor een pannekoekenrestaurant gaan. Deborah is gek op douchen, gelukkig maar, want wij hebben wel een biba bad, maar geen gewoon bad
Niek heeft ze niet naar de vorm van je bm gekeken? Bij mij loopt hij al weer iets voor, maar dat komt omdat hij lang en dun is (heel ovaal) Je hebt zaterdag toch je echo? Vraag of ze de groei willen meten weet je gelijk of het goed is of niet! Knuffel voor je meis!
Hoi meiden. Mila doet het heel goed. Temperatuur is wat lastig voor haar, maar aan de borst drinkt ze super. Ze duikt werkelijk in de borst (met een aanloopje hihi). Vandaag begint de stuwing en ik kan echt merken dat de borst leger is na haar drinken. Vandaag even gewogen voor en na de voeding en ze had al 30cc uit de borst gedronken....en dat op dag 3. Ze heeft alleen heel fijn het dag en nachtritme door elkaar gehaald. Was een feestje vannacht en nu slaapt ze al de hele dag. Hopelijk is dat snel over. Morgen gaan de kaartjes de deur uit. Dus we hebben het rustig met visite. De kraamhulp is pittig, maar voor mij erg goed. En ik vind haar heel concreet met haar adviezen over BV. Lynn is echt papa's vriendinnetje geworden. Het is even niet anders, maar ik hoop snel weer wat meer met haar te kunnen doen. Kira ik zit hier onder de douche, staand durf ik nog niet aan. Pinguin ben je al weer een beetje opgeknapt van de griep? Niek kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk valt het mee en heeft je baarmoeder weer een inhaalslag gemaakt. Knuffel. Met mij gaat het ook goed. Heel weinig bloedverlies nu. En ik begin me te vervelen boven....haha goed teken. Maar ik doe het nog rustig aan hoor. Nou meiden tot snel! Dikke knuffel
Een plaatje Mila! Mystery was super, idd erg druk, te druk eigenlijk maar goed. Zelf ook druk thuis, heb vakantie maar wil alles klaar hebben voor mn mam's komt woensdag, dus zal er wat minder wezen...
Chacha wat een mooi meisje en wat fijn dat ze het al zo goed doet. Haha een gretige drinkster dus . Doe het rustig aan meid! Niek ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Heeft ze dat alleen met d'r handen gevoeld of heb je ook een echo gehad?
Chacha, wat een plaatje is Mila! Haha, ga je je al vervelen boven? Goed dat je er niet aan toegeeft. Laat je lekker verwennen, straks krijg je het vast zwaar genoeg! Fijn dat het nog lekker rustig is met de kraamvisite, heb je lekker de tijd om van je gezinnetje te genieten en zelf op te knappen. Super dat de bv zo goed gaat! Ik ben soms nog steeds verdrietig dat ik de bv heb opgegeven (achteraf gezien te snel, stom stom stom..) Lekker doorgaan zo! Niek, hopelijk is het niet zo erg dat je baarmoeder ietsje achter loopt... wat pinguin ook zegt; laat het bij de echo volgende week eens opmeten. Gek dat ze je met die info naar huis laten gaan en jou een beetje in onzekerheid laten zitten. Tijn gaat trouwens ook steeds beter luisteren. Heerlijk hoor... Eindelijk gaan ze het een beetje doorhebben he? Als ik bezig ben met Floor laat hij mij nu ook echt met rust en gaat zelf spelen. Hij weet nu goed waar zn grenzen liggen en houdt zich er vaak aan... en anders zit ie op de trap hihi.. en dat vindt hij vréselijk, dus nu bedenkt hij zich echt wel even voordat hij wat doet. Maar ja, het blijven peuterpubers he... Lekker gefeest dus Ezzie! Beetje bijgekomen al? Of duurt dat ook een week ofzo.. haha... Leuk dat je mams woensdag al komt! Gezellig! Kira, googlen op pannenkoekenhuizen inderdaad! Dat is meestal een goede keuze. Vaak een speeltuintje ernaast enzo.. heb je al wat gevonden? Pinguin, hoe voel je je nu? En hoe gaat het met Quinn en het provoceren? Vandaag ben ik weer wezen werken. Mams past de maandag op. Heerlijk! Als ik thuis kom is er gekookt en kan ik zo aanschuiven Ben wel weer gesloopt.. maar het ging vandaag leuker dan vorige week.
... nog 30 pagina's en dan zitten we al op de 1000, goed he! joh.. rustig vanavond.... ik zit maar te wachten tot Floor haar laatste voeding... met hoeveel kilo kon die voeding er eigenlijk af, wie weet dat nog? Ze slaapt als een roosje, ik moet haar echt wakker maken... nou, welterusten iedereen!
Fijn dat het werk al wat lekkerder ging mir,... en dan zo aanschuiven thuis, da's helemaal luxe! Ik heb het ook hoor als oma oppast, super,.. Kweet niet wanneer die laatste voeding eraf kan,..gewoon een keer proberen? Fijn dat de BV goed gaat chacha. Marno stond vanmorgen om 5 uur naast mn bed,... Pffff,. fijn zo'n bed waar die zelf uit kan,,,. not! haha. Niet meer gaan slapen maar beetje gelegen en tv gekeken, toch tot 8 uur. Kon ik nog ff doezelen. Hij heeft momenteel ook een (vr)eet periode, at hiervoor al niet slecht maar hij bijft nu om meer vragen, sochtends pap, gerust 2 broodjes, smiddags gerust 3, fruit shuift er zo in,.. en avond eten ook super. Misschien ff groei fase ofzo, voor je het weet zal het wel weer voorbij zijn denk...
Ja chacha, mila is een plaatje. En wat fijn dat ze zo goed drinkt. Scheelt toch wel hoor, dat je de 40 weken hebt gehaald. Mir, ik zou het gewoon proberen. Slaapt ze door, prima, wordt ze 's nachts wakker, proberen te sussen met haar fiepje. Je kan ook de een na laatste fles later geven. Dan vervalt die van 23.00u vanzelf. Zou er dan wel meer in doen. Hier is de voedingsdeskundige weer. Hahaha. Eigenlijk hebben we nou vakantie en ik zou ook niet voor 1 september unnen beginnen in helmond, maar nu moet ik dadelijk toch werken. Grrr. Eigenlijk wilden ze me de hele week inplannen ivm vakantie van collega. Daar had ik dus niet op gerekend. Kon toch pas 1 sept terecht? Ga dus alleen vandaag werken en dan volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag. Volgende week donderdag wordt mijn meisje alweer 2 jaar. Dit jaar simpeler met taart. Wel naam taart, maar geen foto meer. Zondag hebben we dus feest. Ik ga me even inschrijven voor een reünie van mijn basisschool.
Auw stuwing Ze zijn huge Reageer ff kort, zo visite.... Mir fijn dat het goed ging op het werk en heerlijk dat mams alles zo regelt. Die moeheid is normaal in het begin. Bij Icare is de regel voor de laatste voeding: min 4 maand en min 7 kilo. Heb ik me destijds niet aan gehouden hoor. En niet schuldig voelen over stoppen met BV hoor. je meisje doet het toch hartstikke goed? Ezzie veel plezier met je mams morgen! Heb een heerlijk weerzien Jee juud volgende week Lynn al weer 2 jaar? pff wat gaat het hard. Alles goed bij jullie? Kira al wat pannenkoeks achtig kunnen vinden? Pinguin hoe is het bij jullie? Nog moe? En hoe is je HB? Mag je ook schoonmoeders vermoorden? Ik had bijna mijn bord eten naar haar toegegooid.....Ze gedroeg zich als een schoonloeder. (en ik heb wat last van hormonen geloof ik) Mila doet het nog steeds goed. Vannacht kwam ze om de 2 uur. Maar daarna konden we direct weer slapen. Vandaag bijna de hele dag geslapen. En in de tummytub geweest....zo lief Later meiden!
Hier alles goed hoor! NU 2 dagen geen keelpijn meer! Wel zo fijn dacht ik zo! Nog geen hb laten prikken. Vandaag wel weer erg moe maar dat heeft ook met het werken te maken en het feit dat ik aan vakantie toe ben. Alleen volgende week nog werken en dan 2,5 week vrij 8) Quinn is een beetej dwars af en toe maar er komt alweer een 7e kiesje door voelde ik gisteren. Gaat snel met die laatste kiesjes van hem! NEt zijn traktatie voor school vast in zitten pakken. Is dat maar vast gedaan. Zondag vieren we zijn verjaardag. Chacha schoonmoeders & kraamweek zijn bij mij ook niet de beste combi. Hoop dat het dit keer beter gaat! Lekker dat jullie vannacht wel een beetje rust hebben kunnen pakken! Hoe voel jij je? Je had toch behoorlijk wat bloed verloren dus vroeg me af of dat alweer een beetje was bijgetrokken. Ezzie wat kan Marno lekker eten zeg! Hij zal het wel nodig hebben. Heerlijk hoor! Geniet van je mamma! Fijn dat ze er morgen weer is! Heeft Marno in de gaten dat ze komt en weet hij wie het is? Mir fijn dat het beter is gegaan gisteren. Oh Juud jij ook zondag aan de party! Gaat hard he met die kindjes van ons ! Hier ook geen foto taart. Maar lekker een vlaai van de vlaaienwinkel! Wat de koemelkprovocatie betreft. HEb even contact gehad met de dietiste, omdat het zo raar was met dat kokhalzen vorige week raadde ze me aan om nu eens met yoghurt te proberen te testen. Gewoon van de lepel. Eerst 1 eetlepel, de dag erna 2 en de dag erna 3. Dus morgen maar eens gaan proberen. Ik ga een waterijsje nemen en lekker bankhangen! beebje is weer druk vandaag fijne avond
Heb vandaag foto's van Quinn bij de Ah opgehaald. Ze zijn zo leuk geworden. Zal kijken of ik ze gauw kan scannen zodat jullie ook kunnen meegenieten. Hij is vandaag echt uit zn hum. Pfff kleine jankerd vandaag. Heb hem nu even voor de tv gezet. Alles goed met iedereen? t is wel HEEL rustig hoor!
Ben benieuwd naar de foto's Pinguin. En vervelend dat je mannetje zo uit zijn hum is.... Fijn dat het met jou wat beter gaat. Lekker bijna vakantie. Wanneer gaan jullie weg? Ik hoop dat je een beetje uit kan rusten op vakantie. Vandaag heeft Mila de hielprik en gehoortest gehad. Ze wil vandaag veel drinken, kom aan veel voedingen. En ze poept zich een ongeluk. Wel 10 poepluiers. Ze is ook nog niet aangekomen. Gisteren stabiel, maar vandaag toch weer 30 gram eraf. Maar het gaat langzamer. Komt vast goed. De stuwing wordt ook minder. Lynn is van slag. Merk dat het teveel gaat worden voor haar. Veel huilen en om alles huilen. Zeker wanneer Mila huilt. Lastig is dat want dat heb ik 2 huilende kinderen. Lynn snapt niet waarom Mila huilt. Zegt elke keer auw.... Ik zeg dan heel duidelijk "nee Mila heeft geen au, Mila wil de borst". Lynn weet dondersgoed dat Mila drinkt uit de borst. Nu zegt Lynn dus heel duidelijk borst, hahaha. Maar het is ingewikkeld maar volgende week is waarschijnlijk alles anders. Morgen een oma dag en vrijdag kdv dag. Misschien helpt dat wat. Lynn is in ieder geval beter te pas wanneer ik gewoon beneden ben. Dan lijkt ze pas rust te vinden. Iedereen bemoeit zich ook met Lynn (schoonmoeder, kraamverzorgster en dan voornamelijk wat wel en niet mag) en René is gewoon wat minder consequent richting Lynn. Dat heeft ook wel zijn uitwerking volgens mij. Verder begint de drukte nu aardig... Ik vind het heerlijk met 2 kindjes. Heb het gevoel dat het gezinnetje wat completer is zo. Heb vanavond een heerlijk rood varkenshaasje op....Jummie (sorrie voor de zwangeren onder ons )
hhmmm, je hebt zeker ook al american filet gehad? fijn dat het zo goed gaat, kan bijna niet wchaten als ik jou zo hoor praten, zucht... Ook hier geen goed combi als het om schoonmoeders gaat, maar ik denk dat het altijd wel blijft. Wij vieren de verjaardag op 7 september. vrijdag 5 september (haar echte verjaardag) gaan we naar madurodam waar sesamstraat nog is. die zaterdag is mijn moeder jarig, vandaar twee dagen later. we gaan als het goed is de eerste week van mijn verlof nog in een huisje met zijn drieën, lekker nog even bijkomen van de laatste hectische maand werken en me voorbereiden op het harde werken van de bevalling, hihi pinquin: ben benieuwd naar de foto's. ben jij al wat vaker aan het rusten? wel lekker dat je bijna vakantie hebt. nou, reageer morgen weer, ga nu lekker naar bed!
Kan me dat goed voorstellen dat je dat voelt chacha, dat je gezinnetje completer is! Fijn dat alles zo lekker gaat. Hoop dat het hier tzt ook zo gaat! Leuk Madurodam Niek! Is volgens mij geweldig voor de kids! Quinn vannacht weer goed over de rooie. HEb hem een zetpilletje gegeven en na 10 minuten weer terug in bed gelegd. Duidelijk tandenpijn. Hij is vandaag beter te pas maar ik niet. Merk dat ik af en toe echt even ruimte voor alleen mezelf nodig heb. Steven is erg lief, maar ook druk met werk zo vlak voor de vakantie. Quinn sliep vanmiddag maar 45 minuten. En ik daarbij ook T is niet anders. Net belde mn zus. Mijn vader is verre van een pieperd als het om pijn gaat maar zit nu in het ziekenhuis omdat hij zo'n pijn in zn been heeft (heeft een pin in zijn heup) T is al een oud mannetje aan het worden (bijna 70) Nou ja hoop dat het allemaal meevalt en ze hem kunnen helpen. Mir.. Hoe is het gegaan deze week? Ezzie ben je lekker aan het genieten? Ik krijg de yoghurt bij Quinn er niet in. Hij wilt het niet eens proberen.
Net terug uit t ziekenhuis. Mijn vader is opgenomen met een trombosebeen. Jemgi wat was dat been dik zeg. Hij mag er niet eens uit om te plassen. Komt wel weer goed allemaal maar had t er toch wel ffies moeilijk mee. Ik ga mn bedje in meisjes! Fijne nacht!