hebben het hier hartstikke druk, maar is volop genieten! Heerlijk om mijn mam's met marno te zien. Sterkte met je paps pinquin.
sterkte met je vader pinguin ezzie. geniet ervan! niek. heerlijk er even uit! chacha. hoe is het? gaat de bv nog steeds zo goed? wij gaan vanavond lekker stappen...is alweer lang geleden..er is hier stadsfeest en we gaan vanavond naar van dik hout.... fijne dag allemaal..en van het weekend ook nog mooi weer 8)
Sterkte pinguin en beterschap met je vader. Heeft hij vaker trombose gehad, of kwam het helemaal uit het niets? Hoe gaat het vandaag met hem? Mamsie, hoe gaat het nu eigenlijk met het drinken van Ninthe? Nog steeds afgeleid of heb je iets kunnen vinden waardoor ze wel drinkt? Misschien tijdens het voeden een stil plekje opzoeken? En, veel plezier met stappen! Gaan je ukjes ergens logeren? Wanneer heb jij een echo Niek, deze week toch? Ik hoop dat je beebje goed is gegroeid! Leuk Ezzie dat je moeder er is. Het maakt het natuurlijk wel heel speciaal omdat ze niet vaak kan komen. Lekker genieten! Het wordt super weer dit weekend! Pinguin, echt aan vakantie toe he? Nou logisch ook hoor... Hoe gaat het verder met je bekken. Heb je nog voor therapie gekozen deze zwangerschap? Toch dat vrouwtje dat bij je thuis komt? En hoe is het met Quinn.. wil hij vandaag wel wat yoghurt? Kan het me zoo voorstellen dat hij het niet wil omdat hij er pijn van krijgt. In hoeverre moet je blijven provoceren (ik ben er nl. helemaal niet in thuis..) maar als je ziet dat hij er op reageert, waarom is het dan de bedoeling dat je verder gaat? Op basis waarvan bekijk je de ernst van zijn koemelkallergie? En hoe gaat het dan verder? Lekker veel vragen, maar ben benieuwd. Hoe is het bij jullie chacha? Groeit kleine Mila al weer? Voel je je goed en ben je lekker aan het genieten? Lynn moet natuurlijk erg wennen met z'o'n klein mupke erbij.. Tijn kroop bijna in mij van 'angst' als Floor ging huilen (zelf gilt hij de boel nog harder bij elkaar hihi.. ) Maar het went. Nu komt hij al met een speentje aangelopen als Floor huilt.. 'Floor ook tuut?' Het moet allemaal zn plekje krijgen he. Maar het gaat vast snel. Is de kraamhulp lief voor Lynn? Kunnen ze goed met elkaar overweg? Hier gaat alles goed. Tijn slaapt elke middag echt veel. Ben nu maar begonnen met hem eerder wakker te maken. 3 uur slapen hoeft echt niet.. maar als hij 3 uur pit, dan is hij savonds ook gewoon moe om 19.30. Dus misschien heeft hij het wel nodig. Het wakker worden sochtends varieert heel erg. Soms kwart voor 8 en soms 6 uur... Chacha, dank je voor de info van de flesjes. Wat onthou je dat goed... ik was het echt weer vergeten. Als ik weet hoeveel ze zometeen weegt dan kan ik kijken of ik het flesje weglaat. Ze wil dan wel savonds niet meer graag wakker gemaakt worden, maar het flesje gaat er wel heel gulzig in. Ik denk zelf dat ze het niet echt meer nodig is.. ze barst nu al uit haar voegen hihi.... echt een tweede Tijntje hoor... Het is heerlijk weer he... ik zit lekker in de tuin. Zometeen mijn cadeaubonnen maar eens opmaken hier in het dorp... En het geld dat ik heb gehad lekker uitgeven! Ik heb vast nog wel het een en ander aan kleren nodig . Ik ben alle kilo's wel kwijt op 5 na, maar die mogen er van mij niet af, dus ik kan mezelf wel op een nieuwe broek ofzo trakteren. Nou fijne dag iedereen!
Pinguin wat schrikken zeg van je paps. Veel sterkte meid. Valt niet mee om paps zo te zien. Dus Quinn wil geen yoghurt? Kan je geen vla proberen? Hoe is het met Quinn? Weer een beetje bijgetrokken? En heel normaal dat je meer tijd voor je zelf nodig hebt hoor. Echt hormonaal, je krijgt de behoefte om wat te cocoonen. Probeer echt je tijd te nemen. Niek wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Mamsie lekker gestapt? Leuk van Dik Hout! Haha mir ik heb nu eenmaal een fotografisch geheugen. Dat met die flesjes zit er helemaal in. Best wel irritant...ik onthou allerlei onnodige info Dus Tijn kroop ook in je? Dat doet Lynn ook. Lijkt wel panisch. Een hele geruststelling dat Tijn dat ook deed...Had een beetje het gevoel dat Lynn wat abnormaal reageerde. Wat deed jij dan? Negeerde je het gedrag? Of gaf je hem uitleg? Wat lekker dat Tijn zoveel slaapt. Als hij 's avonds gewoon wil slapen zou ik hem ook 's middags gewoon laten slapen hoor. Blijkbaar heeft hij het nodig. Dus Floor groeit goed? Gewoon proberen hoe ze het op 4 voedingen doet hoor. En wat een luxe probleem zeg....5 kilo wat er aan mag blijven...heerlijk! Hier ben ik ook al 8 kilo kwijt, nog 8 te gaan. Pas al wel in een groot deel van mijn oude kleding. Hier gaat alles goed. De kraamtranen zijn gelukkig minder. Mila groeit sinds vandaag! in 1 dag 90 gram. Gelukkig, want de VK begon al dat ze echt moest gaan groeien. De BV loopt goed. Vannacht maar 1 nachtvoeding gehad en overdag zit er 3 uur tussen, behalve aan het eind van de middag wil ze vaker. De hechtingen zijn er bij mij uit. Wat een verademing. En nu even geen open huis meer daar beneden. Ben het doos-geloer wel zat. Sinds vandaag hebben we een andere kraamverzorgster. De 1 is 6 dagen geweest. Een heel kundig persoon op het gebied van BV. Hele goede adviezen en begeleiding gehad. Maar een heel ander persoon dan wij zijn. Ze wilde bijvoorbeeld stilte voor het eten om te bidden. Prima, heb ik respect voor. Maar dan zei ze tegen Lynn heel streng sssssst (tja en dat vind ik niet zo prima) René had er wat meer moeite mee dan ik. Hij vindt dat als je in je werk bij mensen thuis komt, je dit soort dingen niet kan vragen. Ze had ook mijn hamkaas croissantjes opgegeten En ze was niet zo'n schoonmaakwonder....ze maakte er een beetje een zooi van Dweilen met een stofdoek...drinken van de vloer vegen met een swiffer... Gister heeft ze 4 uur aan de eettafel gezeten omdat ze een boek uit wilde lezen..... Het klinkt nu wel even erg klagerig en ondankbaar. Moet ff mijn ei kwijt.... Vandaag dus een ander. Die heeft direct de grote schoonmaak gehouden. Was ook wel nodig zei ze. Ik zei dat er gister nog boven gestofzuigd was....Nou dat was dus niet te zien. Nou ja het schoonmaken is ook echt niet het belangrijkste hoor. Ik ben blij met de adviezen over de BV die ik heb gekregen. De visite begint aardig te komen. Vanmorgen gezellig visite gehad en vanavond ook weer. Spreek jullie snel weer!
trusten lieve pinguin! ik ga ook mijn bedje opzoeken! Heb een leuke broek gescoord vandaag Verder vind ik dat er errug weinig is... maar heb de tijd er ook niet echt voor genomen. Wel leuke ondergoed enzo gekocht. Ben nu al door mijn verjaardagsgeld heen.. oepsie... Ik was met Floor gaan winkelen... wat een verademing joh... Ze heeft heerlijk in de maxicosi zitten koekeloeren en naar iedereen zitten lachen... da's weer eens wat anders he... dan met die kleine tijnemans... Morgen bbq bij vrienden.. hebben ze goed getimed! T wordt heerlijk weer. Oma past op, dus we kunnen los doeidoei
het was gister erg gezellig , maar ook ontzettend druk! opa en oma hebben hier opgepast....kunnenn ze wel lekker in hun eigen bedje...maar nadeel ik moet er weer vroeg uit hahahaaa... drinken gaat nog steeds moeilijk...en kan komen door de hersenvliesontsteking..dat ze zich niet kan concentreren...het is afwachten, hoe ze zich verder ontwikkelt..heb het geprobeerd op een rustig plekje..maar dan ziet ze weer wat anders wat haar afleid....de ene dag gaat het beter dan de andere...we zijn donderdag naar het bureau geweest en ze groet echt goed! en ze kan alles wat ze moet kunnen! mir...lekker he, als je zo fijn geshopt hebt... zeker luxe 5 kilo die mag blijven zitten ik wil ze wel kwijt! chacha, fijn dat het goed gaat...hahhaa doosgeloer...is ook zeker geen favo van mij..wel balen zo'n kraamverzorgster...kan toch een hele domper geven..... ga even met dimphy met de blokjes spelen..... geniet van het mooie weer!
Chacha, hahaha, in het begin had ik dat ook hoor. Zeker toen ik voor weeën had en de vk met de eendenbek aankwam. Ze vroeg wel heel netjes of de stagaire erbij mocht blijven, maar toch voelde ik me niet op mijn gemak. Toen de bevaling echt op gang kwam en we dus weer een week verder waren, maakten het me niets meer uit. Toen ik lag te persen stond er wel een man of acht om het bed heen. Goed hoor van die kleine Mila. 90 gram in een dag. Ga zo door smurfje. Mir, fijn hoor dat je een nieuwe broek heb gekocht. Ooit kan het je een goed gevoel geven he, winkelen. Oma kwam van de week ook met een tas vol van de zeeman. Ze had 2 tassen vol, een voor lynn en een voor mini-me(ongeboren baby van mijn broer) voor nog geen 40. Spijkerbroekje, spijkerjurkje, jasje, 4 nieuwe truitjes. Lekker trouwens, bbq. Wij hebben vandaag feest van lynn. Dus ook heel mooi weer. Lekker buiten zitten. Binnen is alles gepoetst. Mamsie, gaan ze nog onderzoeken doen dan bij ninthe? Ezzie, geniet van je moeder. Tijd gaat altijd zo snel. Wat vindt ze van marno? dat ie goed gegroeid is? Pinguin, hoe is het met je pappie? Weten ze al iets meer? Ik ga mijn vitrage in de wasmachine gooien. 3x45minuten. Dus als om 11.00u visite komt is het schoon en ruikt het weer fris. Zo lekker. Pinguin, jij ook veel plezier vandaag. Dikke kus voor Quinn.
hoi meiden, gister mijn 4d echo gehad en weer mislukt we weten nu wel de oorzaak van de kleine baarmoeder, ik heb wel voldoende vruchtwater, maar niet veel en omdat er voldoende vruchtwater om het hoofdje moet zitten voor een 4d echo gaan we het over twee weken nogmaals proberen. De beeb groeit goed, ze rekende zelfs een week verder, al bijna 30 weken reageer later weer even, ga eten en dan Deborah in bed doen, tot later
Juudje tijdens de bevalling en de kraamweek interesseerde het me ook niet zo. Maar was er nu wel klaar mee. Pinguin Juud, Lynn en Quinn veel plezier vandaag. Maak er een knalfuif van! Niek gelukkig groeit de beeb goed! Ik heb ze toevallig nu tegelijk in bed. Ff rust. Ook geen visite vandaag. Lekker genieten van elkaar. We zijn net een blokje om geweest. Ga nu ff eten, ik rammel. Ben uitgehongerd door die BV. Mila doet het super. 1 nachtvoeding gehad. Super he?
hey meisjes, Zo even tussen de visite door een klein berichtje vanuit hier. Quinnetje was aangenaam verrast door de versieringen in huis. Alleen de slingers om zijn stoel vindt hij maar niets hihi. Gisteren al een druk dagje gehad. Zijn naar Waddinxveen en Zoetermeer geweest en daarnaast nog alle voorbereidingen voor vandaag gedaan. Ben blij dat het heerlijk weer is, zitten lekker in de tuin. Quinn zingt zichzelf in slaap sinds een paar dagen. Slaap kindje slaap is grote favoriet bij hem. Trouwens hij is sowieso erg aan het dansen en zingen op het moment! Hoe is het bij jou Chacha? Mila nog meer gegroeid? Vind dat Rene gelijk heeft wat de kraamverzorgster betreft. Op deze manier heeft ze het opgedrongen en dat is niet prettig. Misschien toch iets over zeggen als ze je bellen over je ervaring met deze dame. Ik ga weer om dezelfde als met Quinn vragen. Hoop dat ze nog bij Yunio werkt Niek wat balen van je echo. Wel heel fijn dat je kindje goed van groei is. Juud jij ook een fijn feestje voor je meisje! Oh Mir als je nog wat extra kilo's wil heb ik er nog wel een paar voor je Steven kan de beeb nu heel goed voelen. Zodra hij zn hand er op legt begint hij/zij flink te bewegen. Echt leuk! Vanavond als de visite is geweest zal ik mits ik de energie heb nog even verslag komen doen. dikke zoen
Ha meiden, We zijn weer thuis! Het was geweldig. Nu flink aan het werk. Tuin, schoonmaken dus later meer. En afgelopen vrijdag naar school geweest om voor te bereiden. Donderdag beginnen. Lees later bij.
Quinn van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent al weer 2! Super! Ook paps en mams Pinguin, van harte gefeliciteerd! Kom later weer reageren. Miijn tiet doet raar....ben een beetje bang voor beginnende borstontsteking. Dus ben al aan het kolven. Hoop dat dat werkt. Heb ook zo allemachtig veel melk er in zitten. Arme kind wordt bijna overspoeld door een tsunami.
Quinn en papa en mama: gefeliciteerd!!!!!!! hihi, arme mila, hopelijk wrdt het geen ontsteking, is het kolven gelukt?
Dank je wel voor de felicitaties! Hier een foto van de kleine jarige job! Hij heeft het zo leuk gehad op het kdv vandaag. Foto's staan op zijn site. Hij heeft ook geweldige cadeautjes gehad gisteren. Geen overdaad gelukkig. Echt leuke boekjes (bijv junior van Dale) en nog wat speelgoed. HEt was erg gezellig en gelukkig niet te druk. Was blij dat ik in bed lag. Mocht vandaag wat later beginnen dus we konden samen ontbijten Chacha volgens mij zijn koolbladeren op je borst leggen een goede remedie. Zeker weten doe ik het alleen niet meer. Kolven is ook goed natuurlijk. Fijn dat de voeding goed op gang is hoor! Bij mij heeft dat best lang geduurd! Het is trouwens een prachtig meisje hoor. Heb op hyves naar dr foto's zitten gluren Die van je meiden samen is ook erg lief. Narcissen welkom terug. Hoe was IJSland? Mijn vader is vandaag weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Mag nog maar weinig. LLekker makkelijk als je vrouw halfzijdig verlamd is en ook niet zo veel kan. Ga er van de week nog maar even langs. En dan vrijdag lekker op vakantie! Yaheeeee! Oh ja er staan fotó's van mn buik op de neiuwe beebiesite. Op Quinn zn site veelf oto's van zn feestje op het kdv
Lieve Quinn, gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Feestje was geslaagd. Veel gekregen. Keukentje, step, puzzel, een pop met attributen. Teveel om op te noemen. Verder moet ik de hele week werken, behalve donderdag. Dan komt er nog visite. Ga nu eten.
Hieperdepiep hoera! Voor Quinn! hij lijkt super blij te zijn dat hij jarig is! Reageer later... hier een ziek ventje met behoorlijk koorts.. ben er even druk mee. Alle rommel van vandaag staat er ook nog! Super leuke dag dus Juud! Staat het huis weer vol Werkse deze week. Zal heftig zijn een hele week achter elkaar! Succes! Hopelijk geen borstontsteking chacha Kon je met het kolven de harde stukjes wegkrijgen?.. idd van die koolbladeren erop heb ik ook wel gehoord. Ga ook even op hyves spieken! Narcissen! Welkom terug... gelijk flink aan het werk oeffff.. hopelijk heb je het mooi gehad! Ik ga vanavond even foto's kijken! Heb je een nieuwe beebiesite voor de kleine Pinguin? En wat was het ww van quinn? doeg!
Quinn en mama nog FELELICITEERD!! Zucht wat gaat het allemaal toch snel. Chacha hoe is het met je borst? Als je vragen hebt pb me dan maar hoor. Ik heb met beide boys alles wel mee gemaakt denk ik . Mir hoe is het met Tijn? Hier ook een jongetje die niet helemaal lekker in zijn vel zit. Ik weet alleen niet precies wat er is. Hij heeft echt verschrikkelijke luiers en het eerste wat ie zegt als ie wakker wordt is AU. Nou ja we zien het wel.
Met mijn borst gaat het gelukkig beter. Gisteravond nog gevoelig, maar vanmorgen stukken beter. Pinguin leuke foto van Quinn! Vrolijkerd! Fijn dat de verjaardag zo leuk was! En je vader weer thuis? Hebben ze verder geen hulp? Heb je trouwens het wachtwoord veranderd van de beebiesite? Juudje druk zeg! Zoveel werken? Officieel hoef je toch maar 2 dagen? Is het druk? Sterkte en succes ermee! Mir hoe is het met Tijn? Al weer opgeknapt? Lynn is ook weer ontzettend verkouden Kira ik zal aan je denken als ik vragen heb. Hier was het gisteren feest. Het zijn regeldagen, ze wil heel veel aan de borst. En gisteravond leek ze krampjes te hebben. Pas om half 3 viel ze in slaap. En nu slaapt ze al weer de hele dag. Tuttebel Vanmorgen bezoek gehad van het CB. Mila weegt al weer 3960 gram. Zaterdag was dat nog 3750. Gaat hard Lynn lijkt ook wat rustiger te worden.