kira wij gebruiken gewoon uit de kraan want het wordt verwarmd duzz dat maakt niet uit k had het bevraagt op het cb en voor de zekerheid ook nog aan me schoonzus die is kraam verzorgster @mir oei daar zou k ook niet aan denken wel lastig in idd fijne reis pff schrok net wakker k had hoofdpijn en had youame ff in bed gelegt om half 10 die was ook zo moe kijk k naast me ligt manlief ook te pitte haha k ga nu youame wakker maken voor de laatste fles en dan snel na bed we moeten morgen naar het ziekenhuis krijgt ze een heupecho omdat ze in stuit heeft gelegen vanavond de laatste pil zou mij benieuwen wanneer k eindelijk ongestled wordt na de bevalling nou dames slaap lekker
Mir ik zou me er niet al te druk over maken hoor. Ik ben in Europa nog nooit gecontroleerd op mijn paspoort (tja alleen bij vliegreizen). Volgens mij komt dat wel goed hoor.... Paddy: hoe is het gegaan met het flesje? Ik gebruik altijd gekookt water, maar uit de kraan mag het ook (tenzij je loden leidingen hebt, komt veel in oude huizen voor) Ik gebruik gekookt water, omdat hier het water uit de kraan niet te zuipen is. Erg hard water. Oh en bedankt voor je pb, ik zal er vandaag eens rustig voor gaan zitten.... Marline, ik hoop dat alles goed is met de heupjes van Youame! Ga je straks wel weer beginnen met de pil? Ik ga vandaag beginnen met HA-voeding. Ik heb het advies gekregen om rustig af en op te bouwen ivm met het smaakverschil en mogelijke flesweigering (schijnt bitter te zijn) Ik hou jullie op de hoogte! Juudje hoe was jouw nacht? Deed Lynn het al wat beter of nog constant wakker?
goedemorgen! Marline en Youame, succes vandaag! Na snachts me druk te hebben gemaakt over geen paspoort voor Tijn te hebben, denk ik nu ook ja wat kan er gebeuren... ik ben inderdaad ook nog nooit gecontroleerd in Europa. Ga er van uit dat alles goed komt. Chacha, heeft Lynn een beetje geslapen? En andere Lynn? of maken ze nog steeds stiekumpjes afspraken.. ah kira dronk sean de fles leeg? Vond ie het lekker? chacha goed van je dat je met de andere voeding begint! Dan weet je binnenkort het verschil en waar het wel of juist niet aan ligt toch? Het enige dat telt is dat je meisje blij is en het goed gaat en voor jullie rust in de tent en weer lekker kunnen genieten! En als zo´n muts van een kinderarts zegt: ´ja joh, je hebt gewoon pech.. ze groeit er wel overheen´ pfff.. je eigen plan trekken! er iets aan doen! Ik ben heel benieuwd wat je leest in de informatie op internet. Of het een bevestiging is of je veel herkent. Tijn is na een half uur al weer zooo moe dat ik m maar weer gedropt heb in zn bedje.. Hij heeft nu een soort slabbertje aan zijn speen. Gekocht bij de prenatal. Omdat het met een spuugdoekje eraan niet zo ging. Heb ik een vraagje... is het niet gevaarlijk als zo´n doekje op zn gezichtje komt als hij slaapt? Zal wel niet he anders verkopen ze het niet. .maar dan zit ik gelijk weer te denken... als het nu over zn gezichtje valt krijgt hij dan wel genoeg lucht ach pff... geklets weer nou ik ga nu maar wat doen. Hahahah ben al dagen bezig met pakken. terwijl eigenlijk, als je je even goed kwaad maakt, alles in een uurtje gepakt zou kunnen zijn.. nee hoor ik moet weer lijstjes maken, uren staren naar welke kleertjes ik nu wel of niet mee moet nemen... hoeveel hydrofielluiers of ik wel 2 of misschien wel 5 broekjes moet doen... of ik even veel rompertjes met korte en lange mouwen mee moet nemen of juist meer met korte mouwen.. IEEHHHHH T is gewoon niet te geloven... raar hoor... En bart... ach die slaapt nog lekker.. is van plan vandaag wat boodschapjes te doen en vloekt binnen een kwartiertje zn spullen bij elkaar en gooit alles in de auto en klaar is kees Wat doe ik moeilijk he.... doeg!
Nou Seán wilde gisteravond mooi niet uit het flesje drinken en dat na al onze euforie van afgelopen zondag.. Dus we gaan het nu maar weer overdag introduceren met afgekolfde melk en als dat dan een paar dagen goed gaat dan weer 's avonds. Marline succes vandaag met de echo. Chacha lees ze, je moet er inderdaad even voor gaan zitten. Mir maak je niet te druk meis. Ik kan me niet herinnneren de laatste 10 jaar bij de grens te zijn gestopt. Als je zou vliegen zou het een ander verhaal zijn. Veel plezier.
paddy; ik mocht ook gewoon kraanwater gebruiken hoor,. vind het wel apart hoe dat steeds veranderd eigenlijk, eerst moet je uitkoken en nu mag het weer gewoon uit de kraan,. gewoon doen wat jij het lekkerst vind. en hoe ging het met zn flesje friso? heeft ie er langer door geslapen? chacha; hoop dat het lukt met de voeding en dat ze het niet te anders vind smaken,. mir; zou me ook niet teveel zorgen maken hoor,. komt heus wel goed,.moet wel genieten dat je op vakantie gaat! misschien eventueel copietje van zn geboorte akte ofzo meenemen,. heb je in elk geval iets,. in ieder geval alvast een hele fijne vakantie! over 2 uurtjes alweer naar het cb voor de prikken,.vind het ook leuk om te weten wat ie weer gegroeid is enzo,.
@Mir is het zo'n blauw met wit doekje van difrax? Quinn heeft deze ook. Hij vind ze heerlijk en doet het doekje zelf op zn gezichtje als hij heel moe is en wil slapen. Volgens mij niet gevaarlijk.
paddy; nou! geen zin om uit het flesje te drinken,.. nog niet gelukt dus! maar weer ff oefenen,.. mir; als het een katoenen doekje is maakt het niet uit want dat ademt, marno ligt ook altijd met doekjes in zn gezicht geborgen,.
ah haha.. ja pinguin, dat doet Tijn dus ook! Ieuw.. ja dacht al kan geen kwaad, thanx toch soms denk ik rare dingen hoor...
@ Mir Mijn nichtje dr kindje doet t ook. Volgens mij zit er hun eigen geurtje in waar ze zich dan veilig mee voelen ofzo. @ Ezzie Wij moeten om 16:00 voor zn prikjes @Paddy balen dat Sean niet wilde drinken. Welke fles gebruik je nu? Quinn is de nacht redelijk doorgekomen. Vannacht kwam hij echter al om 3 uur, Kokhalzend, hoestend. Hij was hardstikke koud , dus maar weer lekker bij ons gelegd. Ik leg hem nu in een zijligger tussen ons in, kan hij niet naar beneden kruipen en ligt hij stabiel. Dat ging vrij goed en om kwart voor 7 kwam hij pas weer! Hij lijkt wel een beetje verkouden. Hebben jullie verwarming aan op de kamertjes van jullie beebjes? Of weten jul;lie hoe warm het daar is? Op Quinn zijn kamertje is het tussen de 16 en 18 graden, zou toch warm genoeg moeten zijn?
Zo, een hele goedemorgen dames, Gisterenavond geen rijstebloem in de fles. Volgens ij had ze daar last van. Ze heeft geslapen tot 2.30. Fiep erin en toen om 6.30. Lekker naast me genomen. Schrok ik om 8.00u wakker. Flesje gegeven. Mir, als ik je niet meer spreek of zie 8) , een hele fijne vakantie. Geniet ervan. Let goed op Tijn hè, dat ie niet meteen de eerste keer de zwarte piste pakt. En hele fijne kerstdagen. Niet teveel eten hoor. Pinguin, waar kan ik zon doekje halen? Lynn ligt altijd met haar linkerhandje haar hoofd te kroelen. Ziet er heel scheetig uit. Ezzie, succes met de prikken. Ik vind het ook altijd leuk om te weten of ze veel is aangekomen of is gegroeid. Ik kan pas 8 januari. Marline, is youame in een stuit geboren? Veel succes met de cho. Wij hebben die 27 dec. Paddy, balen dat ie het flesje nu niet wilde. Maar even weer proberen met afgekolfde melk. Ben benieuwd. Laat het ons weten. Kroegdate? Mamsie, als ik tijdens het drinken de fles eruit haal, wordt ze héééél boos. Als ik pap met een lepeltje geef, moet ik eerst de fles geven en daarna pas gaan lepelen. Het gaat mevrouw niet snel genoeg. Chacha,volgens mij heb ik al het kleinste gaatje. Merk wel dat ze best veel zuigbehoefte heeft. Ze wil ook iedere keer het fiepje. Wat naar zeg, dat ze er zo luchtig over doen. Ik zou gewoon naar je ha en naar jezelf luisteren. Wat de H.A. voeding precies inhoudt, weet ik niet. Maar als Lynn het daar goed op doet....... Dit mag niet gemengd worden hè? Of wel? Ik ga mijn dochter even uit bed trommelen en even boodschapjes doen. Dan ga ik vandaag lekker banken. En de kerstboom afbreken, vind het nu niet meer leuk en mijn lichtjes zijn kapot. Tot straks.
@ juudje dat doet Quinn ook dat kroelen met zijn handje op zijn hoofdje. Dat difrax doekje heb ik bij prenatal gekocht ( heb er meerdere gekocht zodat ik ze ook af en toe wassen kan ). Dat labelspeendoekje heb ik besteld bij www.online-babyshop.nl Quinn prefereert zijn difraxdoekje nog. Ik heb ze trouwens ook bij etos gezien zal een fototje van Quinn met doekje in mijn album zetten.
Spannend Pinguin, dit zijn de 1e prikjes toch? Ben benieuwd hoe Quinn daar op gaat reageren. Ezzie: Marno ook weer voor de prikken....vorige keer had ie niet zoveel last toch? Hopen dat het nu ook weer lekker gaat. Mir: je bent zo herkenbaar, ik ben ook zo'n druktemaker, ik heb ook altijd teveel kleding mee op vakantie. Met kind zal dit nog veel erger worden. Je moet maar zo bedenken: Je bent in Europa, geen een of ander vaag land, en wat je vergeten bent, kun je daar meestal ook nog wel kopen. En anders wordt het gewoon een handwasje op vakantie. Juudje de H.A. voeding is met voorbewerkte eiwitten, zodat de darmen het niet meer herkennen als koemelkeiwit en daar dus niet raar op reageren. Het leert het lichaam om de eiwitten weer te verdragen. Het mag niet gemengd worden, alleen om het af te bouwen. Dus als Lynn zou blijven spugen moet ik er apart JBPM aan toevoegen. En als Lynn zo snel drinkt, tja het is dan maar zo, ze heeft er verder geen last van toch? Als ze gaat hikken, spugen, smeren of buikpijn krijgt, is het weer anders. Maar als je al het kleinste gaatje hebt, dan zou ik het ook niet weten. Pauzes tussendoor werken hier ook niet, dan heb ik een woeste Lynn. Het slapen hier gaat nog steeds beroerd. Ze is steeds wakker en het zijn echt krampen (gek toch, ze is bijna 3,5 maand) Mijn mannetje moest vannacht om 3 uur beginnen met werken, dus die was helemaal niet blij. Maar Lynn kan er echt niks aan doen, het is geen aandachtvragend gedrag ofzo, ze heeft gewoon haar oogjes dicht en ligt te brullen. Ik probeer hem dat maar telkens voor te houden, dat het voor haar nog vervelender is. Ik vind onze kerstboom niet mooi Het is een kleine dikke boom, die ook nog scheef is ook. Maar we hebben iig een kerstboom. Gister de kerstkaartjes opgehaald, ze zijn erg leuk geworden. Pinguin: ik heb geen verwarming aan op de slaapkamer, kan me niet voorstellen dat dat lekker is.....heb ik wel eens gehad en toen werd ik met hoofdpijn wakker. Dus voor Lynn ook geen verwarming en ik heb zelfs de schuif open staan. Het schommelt tussen de 16 en 18 graden, maar Lynn heeft lekker een pyama aan, een winterslaapzak met mouwen en een dekentje. Dan is ze heerlijk warm. En ze worden echt wel wakker als ze het koud krijgen. Tenminste Lynn wel.... Paddy balen zeg dat ie niet wilde drinken. Maar de aanhouder wint he? Goed idee om het met afgekolfde melk te gaan proberen.
Chacha het zijn inderdaad zijn eerste prikjes vandaag. Quinn heeft ook nog regelmatig krampjes, maar dat is dan weer omdat ik iets met zuivel heb gegeten. De sab simplex werkt erg goed bij Quinn maar vraag me af hoelang ik daarmee door moet gaan. Wij hebben een nepboom, staat altijd mooi, maar een echte boom vind ik toch leuker. Wij hebben gisteren de kaartjes op de bus gedaan na een avondje hobby-en. Hij staat trouwens in mijn album. Mijn mannetje wordt wakker. Gauw lekker knuffelen Fijne dag! Pinguin
Wij hebben een echte boom, het ruikt zo lekker.... Ik heb de kaartjes nog niet op de bus gedaan, heb het gevoel dat ik de helft van de familie en vrienden ben vergeten, ben niet zo helder door vermoeidheid. Ach ze komen toch niet meer voor kerst aan.... Leuke foto's pinguin! Quinn: succes met de prikjes en een dikke knuffel! Paddy: Ik bedacht me opeens: de tip die ik kreeg met overstappen naar FV is dat als de afgekolfde moedermelk wel goed gaat met het flesje, je ook kunt mengen met FV, zo went hij er geleidelijk aan
@ juudje ja ze lag in volkomen stuitligging wij hebben geen verwarming we hebben 1 gaskachel in het hele huis op haar kamertje is het tussen 14/16 graden ze heeft alleen koude handjes ze heeft een slaapzak zonder mouwtjes en slaapt daarin een piama aan broekje en shirtje en geen sokjes ze heeft et niet koud anders kwam ze wel vaker vanmorgen kwam ze om half 9 we hebben gister alle kaartjes op de bus gedaan we hebben er geen van youame maar een kaartje van winie de phoe of hoe je het ook schrijft haha en can mickey mouse die kun je allenei in de kerstboom hangen pinquin veel succes met de prikjes mir fijne vakantie en fijne kerstdagen ohja k heb gister de baby dood opgehaald bij prenatal er zat een bijtring in een fles slabbertje peersap en eerste fruithapje k wil echt graag met de hapjes beginnen nou de eerste strip is op nu maar afwachten ja k ga vrijdag gewoon weer verder met de pil k ga maar s douchuh we moeten om kwart over 1 in het ziekenhuis zijn fijne kerstdagen allemaal gr marline &youame
haha.. wat is het toch met die doosssss! Marline ook al met de baby dood... baby doosss ... Ezzie zat ook al te vertellen over haar dood Dames ik hoop dat het gewoon een DOOS is die je kunt ophalen... doosjes! Ik kom vandaag nog wel ff online maar voor iedereen die ik niet meer spreek HELE FIJNE FEESTDAGEN! Geniet ervan! Heerlijk voor de eerste keer met je kleine En jullie ook heel erg bedankt voor de vakantiewensen, ik ga er van genieten! Ik zal geen benen breken en Tijn ook niet van de zwarte piste af laten skieen Ik probeer het rustig eerst van de blauwe... hehehe... doeg!
Oké eindelijk een positief bericht: Het CB heeft mij gebeld en mij geadviseerd om direct HA-voeding te halen en direct te gaan starten. Ik moet binnen een week verbetering zien. Als dit het geval is, gaan ze voor een machtiging zorgen dat ik de voeding vergoedt krijg. Ze belt mij volgende week weer op. Zie ik geen verbetering dan moet ik toch aan reflux denken waar Lynn last van heeft en dan zorgen zij voor een doorverwijzing naar een andere KA om toch iets aan de klachten te gaan doen. Voel me eindelijk serieus genomen Poeh zeuren helpt toch....
nou heheh eindelijk een antwoord. zal wel een hele opluchting zijn. @juudje. ik kreeg dit advies van het bureau. bij dimphy werkte het ook niet. de ene driftbui na de andere. ik laat ze maar snel eten. ze heeft er geen last van. ben zelf ook een snelle eter. heeft lynn er last van dan? nou ga maar eens in huis wat doen BAH! maar ja moet ook gebeuren. @mir. hele fijne dagen. en geniet er ook van. zullen wij zeker doen met dimphy erbij.
hihi, ik ben gelukkig niet de enigste die doos verkeerd schrijft! al bij het cb geweest voor de prikjes,. bij de eerste hoefde die helemaal niet te huilen en bij de 2e dacht ie oja, doet toch wel beetje zeer,.maar het stelde weinig voor,. verder heeft hij exceem op zn hoofd, kan ik niks aan doen behalve vet houden,. leek niet op de exceem van koemelkallergie,. en ze vonden zn hoofdje beetje groot,. scheelde paar cm met de vorige meting,. dus hebben ze mijn hoofd ook opgemeten (haha) en moet ik mn mans hoofd ook op meten thuis,. nou kan het bij de vorige meting niet helemaal goed gegaan zijn maar ze willen het wel ff in de gaten houden en moet ik over 3 weken weer terug om te meten,. pinquin, succes met de prikjes van sean vanmiddag,.
oepsss haha was nog nie helemaal wakker haha ezzie idd je bent niet de enigste nou k ga snel we moeten de bus halen k laat jullie het strax weten hoe het is gegaan maar we krijgen pas 2 januari de uitslag gr marline