helleu, Fijn chacha dat je boobie beter voelt. Is maar niets he als dat zo gevoelig is. Wat groeit ze al goed zeg! Steven zei net ook nog, witte kool bladeren erop leggen. Hihi dat hij dat onthouden heeft Kira sean ook al niet lekker. En Mir voelt Tijn zich al wat beter? Het ww van de site heb ik er voor even afgehaald. Maar ga hem er straks weer opzetten. Vind dat er op Quinn zn site te veel privedignen staan. Vanavond komt mijn moeder nog samen met haar man quinn zn verjaardag vieren. Ze moesten zondag & gisteren werken. Wat mn vader betreft. Hoop wel dat ze thuiszorg geregeld hebben. En hoop dat hij rust neemt. Normaal gesproken hebben ze wel een schoonmaakster maar geen thuiszorg. Hij verzorgt zn vrouw grotendeels. Mijn buik maakt een groeispurt door volgens mij en mn beebje zwemt gezellig mee overal waar het kan. Niet altijd even lekker gevoel. Ik ga n uurtje plat! xxx
Fijn dat het weer beter gaat Chacha en wat groeit Mila goed zeg! Oh ja wat ik nog wilde zeggen; wat raar van die kraamhulp zeg. Daar zou ik ook niet goed tegen kunnen hoor. Ik zou denk ik een klacht indienen. Pinguin wat is de link naar de site ook alweer? Wil je 'm anders naar me pb-en? Jeetje ik hoop inderdaad dat je vader extra hulp heeft. Mmm Seán is echt niet lekker. Hij is hangerig, eet niet en heeft nu echte diarree. Joepie . Ik baal want afgelopen week en ook deze week werkt manlief niet thuis dus moet Seán zich aanpassen aan de schooltijden. Wat inhoudt dat hij maar een uurtje slaapt en dan moet ik 'm alweer wakker maken. Meestal gaat dat wel goed maar ik merk dat ie vandaag echt moe is. Gistermiddag kreeg ik 'm ook met moeite wakker.
Mooi buikje hoor Pinguin! Je groeit goed! Maar ook niet zo hard als met Quinn he En wat een leuke foto´s van Quinn! Ik hoop dat je vader het een beetje redt...het ziekenhuis zou toch wel iets geregeld hebben qua thuiszorg= Tenminste dat mag ik toch hopen. Kira wat balen dat Seán niet lekker is. Het is te merken dat de R weer in de maand is. Volgens mij zit die bij ons altijd in de maand Balen dat je hem dan wakker moet maken, maar het is niet anders he? Tenminste ik zou hem ook niet laten liggen hoor, je weet maar nooit. Over die kraamhulp, tja....ik durfde er destijds niks van te zeggen. Emotionele net bevallen vrouw he Maar ik ga het iig aangeven op het evaluatieformulier. Onze schone slaapster ontwaakt weer. Echt de hele dag weer geslapen....alleen wakker om te drinken. Ik ken dat echt niet van Lynn. Ach vanavond zal ze wel weer mamahonger hebben....
Nu maar hopen dat ze vannacht ook slaapt Chacha . Pfff hier nu een echt ziek mannetje. Om vier uur vanmiddag is het echt begonnen. Buikpijn, diarree (ik heb denk ik 10 spuitluiers verschoond) en verhoging. Om 18:00 is ie bij mij op schoot in slaap gevallen en hij ligt nu bij ons in bed. Hij ademt heel schokkerig dus ik houd 'm maar goed in de gaten. Sneu hoor.
sterkte paddy, kan me voorstellen dat je het goed in de gaten houdt, vindt het altijd heel eng eruit zien. pinquin: mooi buikje, leuke foto's ook van quinn! Hoe is het met je vader? ga zaterdag weer een eigen taart maken, dit keer van bumba. Ben benieuwd wat Deborah er zondag van vindt
Nog gefeliciteerd met Quinnemans pinquin! 2 alweer,....gaat het hard, nog even en ze zijn allemaal 2. Hier lekker druk, ook even geen internet verbinding. Naar Preston palace geweest, echt onwijs gaaf. Gaan zo naar kdv, mag mijn mam's mee en nemen ze even de tijd voor ons zodat ze het daar ook goed kan zien. Erg leuk. marno geniet volop van alle extra aandacht, is zo snel aan dr gewend.
Gezellige drukte dus bij jullie thuis. Leuk hoor dat je mams er is! Hoe vond ze het op het kdv? Hier een ziek mannetje. Hij loopt echt helemaal leeg . Hij houdt nog helemaal niks binnen. Ik heb vandaag, zonder te overdrijven, zo'n 30 luiers verschoond. Zijn billen zien er zooo rood en pijnlijk uit. Oeps ik moet ook nog taarten bestellen! Hopelijk kan ik morgen weer naar buiten met 'm.
Kira wat een ellende. Hou m maar goed in de gaten, 30 luiers is echt veel. Drinkt hij wel goed? Anders bij de HA aan de bel trekken hoor! Sterkte ermee! Ezzie wat leuk dat het kdv daar de tijd voor neemt! En fijn dat je mams er is. Lynn raakt gewend aan het gehuil van Mila. Gelukkig! Het is niet zo'n drama meer. Ze zegt nu dat we Mila moeten pakken. Gister zei de verpleegkundige van het CB dat Lynn waarschijnlijk al zo'n band met haar zusje voelt en dat ze daarom gaat huilen. Het advies was blijven uitleggen waarom Mila huilt. Ik vond dat ze het wel positief had benoemd. Zwangerschapshormonen he...ben er gevoelig voor hihi Mila heeft goed geslapen vannacht. Ik zit alleen te dubben met de BV. Ik heb zo allemachtig veel melk. Het is echt niet grappig. Ik lek als een idioot, die compressen kunnen het helemaal niet aan. En het spuit eruit Echt heel zielig voor Mila. Ze kan de stroom helemaal niet aan. Ze wordt er onrustig van en ik hoor haar darmen tekeer gaan. Na de voeding is ze ook onrustig Iemand tips? Ik heb wat gelezen over de toeschietreflex weg laten lopen en over blokvoeden. Iemand ervaring mee? Ik wil liever niet gaan afkolven, hoor daar wat tegenstrijdige verhalen over. Morgen 2x kraamvisite en vrijdag 1x. Merk wel dat het rustiger is als met Lynn destijds....en dat vinden we eigenlijk helemaal niet zo erg.
Beterschap met Seán paddy,...hoop dat het snel beter gaat. Chacha, ik heb dat ook ff gehad, teveel melk,... ik weet nog dat het een periode was, je lijf is nog steeds bezig om de juiste hoeveelheid af te stemmen. Marno verslikte zich ook vaak daardoor. Ik geloof dat ik voor de voeding er wat uit kolfde, gewoon met de hand wat duwen, dat was genoeg.
Met Tim had ik dat ook. Inderdaad de ergste druk wegkolven of er gewoon uit laten spuiten (opvangen in een flesje) en daarna aanleggen. Seán had er geloof ik geen moeite mee die dronk lekker gulzig. Ik zou als ik jou was niet afkolven maar de ergste druk er gewoon uit laten lopen. Ik zou ook tussendoor niet afkolven en de compressen hun werk laten doen. Het regelt zich vanzelf na een paar dagen. Maar ja je moet doen wat voor jou goed voelt. Mmm over dat meehuilen dat hebben ze hier ook best lang gedaan . Ik had dan echt feest. Ik legde inderdaad ook uit waarom Seán huilde maar dat hielp niet echt bij ons maar dat komt ook omdat Tim heel gevoelig is (nog steeds trouwens) voor harde geluiden. Gelukkig drinkt ie wel veel. ORS wil ie niet. Zelfs aangemengd met limonade is het nog steeds BLEH. Hij zit ook niet de hele tijd doodziek op de bank en is soms lekker aan het spelen. Hij heeft wel trek en eet ook maar het komt er gewoon weer van onder uit.. Nou ja.. We zien morgen wel. Als ie sloom wordt bel ik de HA.
jee paddy, wat een narigheid! dikke knuffel! reageer later meer, heb een beetje een drukke week op het werk en zo trusten!
jemig Kira dat zijn wel heel veel luiers op 1 dag! Gelukkig drinkt hij wel goed. Ik denk dat de druk van je borst afhalen handmatig misschien wel een goed idee is chacha en laat je lichaam het anders zelf een beetje uitzoeken. Wel moeilijk hoor! Fijn ezzie dat marno het ook zo naar zn zin heeft. Zag dat je morgen een verwendag met je mamma hebt. LEKKER! Wil ik ook wel! Quinnetje is hard gevallen vanavond. Echt zielig. Denk dat ik hem straks nog even wakker maak. HEb hem zelden zo zien huilen Hij heeft van mijn moeder een graafmachine van Duplo gekregen en is er de hele dag mee druk geweest. Ook met het dokterssetje wat hij van mijn nichtje heeft gekregen. Vind hij mega interessant. Had ik al verteld dat hij steeds zn luier uit wil en zegt dat hij moet plassen? Hij heeft dan al net geplast in zijn luier maar gaat gretig op zn potje zitten. Denk dat ik hem lekker meeneem naar Frankrijk. Wil hij erop dan is het goed, zo neit is het ook goed. Als ik terug kom van vakantie ga ik met hem naar de huisarts om eens over zijn niet ingedaalde balletjes te praten. Schijnt voor het 2e jaar toch echt ingedaald te moeten zijn. Helaas pindakaas! Niet bij mijn kleine man. Ik ga mn bedje in meisjes. Fijne nacht!
hoi! Kira, hoe gaat het met Seán? Klink heftig zoveel luiers Gelukkig wel goed aan het drinken, maar wel jammer dat ie die ORS niet wil.. Zitten toch mineralen in om wat aan te sterken ook. Maar ja.. logisch dat smerige spul.. Bij Tijn krijg ik het er ook nooit in. Zelfs niet idd. met een smaakje. Hopelijk is hij vandaag een stukje beter. Tim niet aangestoken? Hoe vindt Tim het trouwens om weer naar school te gaan? Oeh.. hoe is het met Quinn? Zo hard gevallen? HOe is hij gevallen dan? Op zn hoofdje? Leuke cadeautjes trouwens. Zo'n doktersset kan Tijn ook erg druk mee zijn, is nu echt leuk voor deze leeftijd. oh.. ik reageer vanmiddag/ vanavond verder, er wordt er eentje wakker... Geloof dat hij er erg graag uit will... Chacha, hoop dat dat teveel melk idd een kwestie is van een aantal dagen. en nu worden er 2 wakker.. dus grot oalarm heir doeg !
Pfff het was echt dikke drama gisternacht. 5 keer wakker en alleen maar huilen. Na lang gesus viel ie dan weer in slaap. Vandaag gedraagt ie zich ook ziek maar lang niet zoveel spuitluiers meer gelukkig. Ik ben een zombie. Gelukkig besloot manlief vandaag thuis te blijven en kon ik alvast de taarten bestellen voor het feestje zaterdag en naar de Etos om luiers in te slaan. Ik hoop echt dat ie dan weer beter is . Pinguin wat zielig voor Quinn. Hoe is het nu met 'm? Nog last van de val? Mir hoe is het bij jullie? Zeker lekker druk?
pinquin: hoe is het met Quinn? Paddy: hoe is het met jouw mannetje? mir: wat een drukte ineens! vandaag een gesprek gehad over mijn ouderschapsverlof. ik wil de vrijdagmiddag (4 uurtjes) opnemen en dit in ieder geval een half jaar. Wat denk je: geen probleem, maar mocht het niet van Deborah opnemen dus ik vertelde dat het tot het 8e jaar kan en dat ik nooit iets heb opgenomen. Nu vonden hun dit onzin, ze willen niet dat ik het zomaar tussendoor ga opnemen. Heb dus net een contract opgestuurd met uitdrukkelijk het verzoek om 104 uur van het verlof van Deborah op te nemen en dat ik het belachelijk vindt hoe hun erover denken, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik bericht krijg.. Ze willen wel flexiibel ermee zijn, maar zeggen dan wel dat het van Deborah min of meer niet meer kan, dacht het dus even niet. als ik van baan verwissel ben ik echt alles kwijt, niet dat ik weet of ik alles opneem hoor en wil ook zeker niet van baan verwisselen, maar toch..
Lieve Juud, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Lynn! Ik hoop dat jullie er een fijne dag van gemaakt hebben. Dikke zoen!
Hey meisjes, De tassen zijn gepakt. Morgen ochtend vertrekken we dus mis een boel verjaardagen! Alvast van harte gefeliciteerd voor Dimphy, Sean,Deborah, Lynn, MArno, Tijn, Eslem en Youame. God ik hoop dat ik niemand vergeten ben. (ben terug als Helena jarig is) Quinn gaat goed. Hij zat op zijn stoel met zn auto te spelen en zn auto vloog van de tafel en hij vloog er achter aan, viel op zn achterhoofd en rug. Hij lijkt nergens last van te hebben. Fijn dat de luiers minder waren Kira maar helemaal beter zou fijn zijn! Wat naar Niek, Hopelijk kom je er uit met je werkgever. Begint het werken je te bevallen Mir? Vind je t veel zo samen met het zorgen voor de kindjes? Hoe is het daar chacha? Ik ga mn bed in. trusten!
Hele fijne vakantie pinquin! geniet ervan! Juudje nog van harte met je dochter! Gaan vandaag naar Volendam,... hihi, voel me echt net een tourist de laatste week. Marno heeft trouwens weer z'n vroege wekker ontdekt, voor 6e is ie wakker, vervelende ervan is dat ie er nu ook zelf uit kan komen ... dus dan staat ie naast mn bed. Wat een gedoe met je werk Niek, je hebt er recht op hoor, dus hou vol!
goedemorgen, Deborah heeft haar kado van ons alvast gehad en ze was er erg blij mee (bedankt voor de tip chacha!) we gaan nu naar madurodam, tot later, alle kindjes die jarig zijn: gefeliciteerd!