September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Deborah en Lynn van harte gefeliciteerd!
    Blij dat Deborah het cadeau leuk vindt. Hoop dat mijn meisje het ook leuk vindt.

Pinguin hele fijne vakantie meid. Lekker genieten en uitrusten!

Kira hoe is het met Seán?

Mir hoe is het bij jullie? Tijn weer opgeknapt?

Ik wacht het met de BV nog wel ff af. Misschien regelt mijn lichaam het idd zelf wel. Hoe laat je de eerste druk er uit spuiten? Door je kindje aan te koppelen en dan weer los te koppelen? Of kan dat ook op een andere manier?

Hier nog absoluut geen dag en nachtritme. Overdag de hele dag pitten en 's nachts is het feest. We hebben van 1 tot 3 geslapen en van half 5 tot half 8. Ondertussen was Lynn ook nog 2x wakker omdat ze vast zat met haar been tussen de spijlen.... :rolleyes:
    Ik hoop dat we snel een beetje ritme gaan krijgen. maar ja, je kan nog niet zoveel verwachten he...van een 2 weken oude baby.

Lynn is naar het kdv. Mila slaapt (of course) en zometeen kraamvisite.
    Tot later!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Niek ook gefeliciteerd met Deborah!

Chacha, ik hoefde maar op mn borsten te drukken voor de voeding of het kwam er al uit spuiten.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    even snel: Deborah heeft ontzettend genoten en vond Elmo geweldig, op de foto en kusjes geven en staan dansen met Elmo, helemaal geweldig! ze ligt nu lekker te slapen, dus ik ga gauw even wat dingen in huis doen, tot later..

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lynn en Deborah! Gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! :D

Leuk, Niek Madurodam! Sesamstraat is er toch tot oktober? Misschien dat wij binnenkort ook gaan als Sesamstraat er nog is!
    Wat heeft Deborah voor een leuk cadeau gehad?

ohh Pinguin, nu heb ik je gemist! Fijne vakantie meid! Hopelijk lekker relaxed en een lekker temperatuurtje. Geniet ervan!

Wat gek van je werk Niek trouwens... Je hebt er toch recht op?!

Chacha, je kunt ook onder de douche je borsten masseren en dan het overtollige eruit laten lopen. Bij Tijn met het afbouwen deed ik het ook zo. Vooral omdat ik nog alleen maar avond en ochtendvoeding gaf, was dat voor mij de goede manier. Misschien voor jou een tip om dat extra er uit te halen?

Oeff het was een drukke week hier... Tijn ziek en ik had maandag en dinsdag studiedag en woensdag gewoon werken. Dinsdag avond ook nog 'blij' lopen steppen... ik heb het wel gehad nu haha.
    Het weekend zit ook vol.. morgen naar Zwolle shoppen met mn vriendinnetje. Eigenlijk moet ik Mila dan komen bewonderen he? ;) zo dicht bij.. Maar het is sowieso dicht bij, dus lijkt me wel leuk om binnenkort eens op kraamvisite te komen?
    Zondag naar de dierentuin in Rhenen. Dan is het weekend al weer voorbij!

Tijn is opgeknapt, nog wel wat jammerig en hangerig.

Hoe is het nu met Seán? Vieren jullie nog gewoon zn verjaardag? Of is ie nog niet happy?

Floor is woensdag bij de osteopaat geweest. het is er niet echt van opgeknapt... duurt dus misschien even. Vandaag weer naar de fysio geweest met haar. Nou we wachten af. Ik vind het erg vervelend voor haar. Het zit vast tussen haar schouderbladen en daarom overstrekt ze elke keer... De echte voorkeurshouding is er wel uit, al een paar weken. Maar iets belemmert haar zeker nog in haar bewegingen.. zo sneu..
    En al dat gefrummel aan haar de hele tijd :(

We gaan zo patatten eten. Bart staat al een paar uur in de file.. hier regent het de hele middag al. Dus geen boodschappen in huis.

Oh ik vergeet het elke keer te vragen. Tijn krijgt al een tijdje van die Optimax pietamientjes.. hoeft hij nu geen vit. D druppels meer?

Sesamstraat houdt Tijn zn aandacht niet echt vast.. ik moet hem even gaan vermaken! En mn maag knort....

doeg tot later!

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden!
    Pinguin, ik heb je gemist. Hopelijk heb je een hele fijne vakantie!
    Juudje, nog gefeliciteerd met Lynn! PInguin, nog gefeliciteerd met Quinnemans!

Deborah, gefeliciteerd!

Zijn onze meiden en jongens alweer of al twee jaar zeg!

Hier is het bijzonder druk, maar dat hadden jullie vast al geraden. Nou ja, het gaat wel weer over en echt heel erg vind ik het niet. Alleen schieten mijn sociale contacten er een beetje tussendoor.
    Start schooljaar is even wennen en mijn vriend moet regelmatig s avonds weg voor zijn werk. Nu ook weer. Dus alleen koken, met de meiden eten en naar bed brengen.

Hoe is het met Sean? Weer een beetje opgeknapt?
    Mir, wat vervelend van Floor zeg dat het niet echt verbeterd. Sneu hoor. Ik hoop dat je snel verbetering ziet!
    Zal je even een foto mailen van Gabi met skipakje.

Chacha, pfff wat een nachten heb je nog. De eerste paar weken zijn loodzwaar vond ik. Als het even kon lag ik ook te slapen. Zo af en toe nu nog overdag.
    Hoe is het met je borsten. Wil het een beetje?
    Ik legde altijd eerst aan, zodat de melkstroom op gang kwam (lees hogedruk) dan liet ik die straal in een handdoek weglopen en daarna legde ik pas weer aan. Dan kon Gabi het een beetje bijbenen. Verder zou ik niet extra kolven want dan wordt je "productie" alleen maar hoger en dat wil je juist niet. Als ik kolfde had ik al heel snel heel veel namelijk..

Nike wat raar doen ze op je werk. Succes met het hele gedoe.
    Wat is er zo speciaal in Madurodam op dit moment? Sesamstraat-tentoonstelling ofzo?

Wat geven jullie je kindjes voor hun verjaardag?
    Ben nog op zoek naar een leuk houten keukentje. Niet te groot. Heeft er iemand tips?
    Oja, en Helena krijgt waarschijnlijk een pop (nee die heeft ze nog niet).
    Op haar verjaardag zelf zin we trouwens niet eens thuis. Weekendje kamperen met vrienden die een volle agenda hebben. Dus verjaardag waarschijnlijk een week later. Nou ja, daar zal ze niks van merken.

Mir, hoe gaat het met werken? Lukt het een beetje?
    Ik hoop het wel voor je.
    Mmm, bedenk me nu dat ik Helena al een hele tijd geen vit D meer geef... Sinds Gabi drie flessen KV drinkt eigenlijk... Oei!

Goed, ga warme chocolademelk maken. Heb ik onwijs veel zin in en journaal kijken. Moet ik wel opschieten!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Fijn dat het zo leuk was in Madurodam Niek!

Thnx voor de tips meiden over de BV. Mila laat er nu gelukkig weer wat langere tijd tussen, maar dan spuit het er idd uit.
    Dat aankoppelen en afkoppelen ga ik uitproberen. Dat douchen is ook wel een goed idee, maar ik geef minstens 8 voedingen...word ik wel erg schoon :p Ik stond vandaag met Lynn onder de douche en dan lekt het ook gigantisch.
    Mila is ook heel snel klaar aan de borst en heeft dan nog zuigbehoefte. Ze krijgt de pink, maar das 's nachts behoorlijk irritant. Wanneer zou je eigenlijk een speen mogen geven?

Mir morgen in Zwollywood? Wat leuk! Eigenlijk zou je dan even langs moeten komen he? Maar je bent ook op een ander tijdstip welkom voor kraamvisite.
    Fijn dat Tijn is opgeknapt! Druk weekje hoor! Dat moet je ook niet iedere week doen.
    Dus toch naar de Osteopaat geweest? Meestal duurt het een aantal behandelingen, dus nog ff geduld. Wat sneu dat ze zich zo overstrekt zeg. Ik hoop dat het snel aanslaat hoor!

Bij 2 vitaminepillen krijgen ze voldoende vit.D binnen, dus je hoeft dan geen druppels meer te geven.

Bevalt je werk al een beetje Mir? Of is het nog steeds politieagentje spelen?

Narcissen ook al zo druk?
    Ik merk dat hier de sociale contacten er ook bij inschieten hoor...ben ook blij als ik s avonds op de bank zit.
    Tja die nachten zijn pittig, maar ik was er op voorbereid. Bij Lynn viel het rauw op mijn dak...nu wist ik wel beter ;)

Lynn krijgt een duplohuis voor haar verjaardag (dezelfde die deborah heeft gekregen) Daarnaast een bumba-spel, vingerverf en klei.

Sjonge ik ben wel zo hormonaal vandaag en gister. Ik moet om alles huilen....Lynn en René hebben samen iets leuks....Ze doen een optreden, doen ze een dansje en op het eind maken ze een buiging. Geweldig om te zien....maar zit dan al weer te janken
    Vanmorgen had Lynn dikke pret op een liedje van K3...springen, dansen maf doen. Ik schiet dan helemaal vol :rolleyes:
    En vanmiddag kwam ze thuis van het kdv met een cadeautje voor Mila. Een spuugdoek mooi gekleurd, voor mijn lieve zusje Mila stond er op....wheeeeeeh weer janken. René lacht zich dood.

Mila slaapt heel veel vandaag. En voor het eerst ook vanavond!

Lynn heeft het super gehad op het kdv. 3 kwartier geslapen zonder te huilen, veel pret en veel getut met de leidsters.

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    de bumba taart is gelukt, ben benieuwd wat ze er van vindt morgen!

op haar site wat foto's van gister in madurodam.

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Fijn dat de Bumba-taart gelukt is. Ik hoop dat ze m ook lekker vindt!
    Helena vindt Bumba ook erg leuk!
    Wilde op de site kijken van Deborah voor foto's maar weet je wachtwoord niet (meer) ? Kun je m PB'en?

Van de anderen heb ik de wachtwoorden ook niet (meer)?
    Beetje te fanatiek berichtjes in mijn mailbox verwijderd.....
    Zouden jullie ze aan mij willen pb'en. Vind het wel erg leuk om af en toe te kijken. Vergat t steeds te vragen.

ps Wat een heerlijk weer vandaag!

9. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oh jee, wat een rust.

Iedereen de verjaardagen gevierd?

Gefeliciteerd met alle jarige kindjes.

Straks weer werken, lynn gaat naar schoonzusje. Morgen oma en woensdag kdv. Druk druk druk.

Hoe doen jullie dat dan met koken?
    Ik vind lynn nog te jong om om 18.30 te eten. Dan gaat ze om 19.00 met een volle maag naar bed. Dus lynn krijgt een potje.

Ik ga er een uit haar bedje trommelen.

Ze is trouwens zaterdag zo ziek geweest. Heeft me weer helemaal onder gekotst en een temp van 39,1.
    Tot 16.00u op de bank gelegen. Er zat geen leven in. Om 16.00u sloeg ze om en heeft ze heel goed gegeten, gelukkig. Om 18.30 kakte ze weer in. Zetpil en naar bed. Om 22.30 gekeken en je kon een ei op haar hoofd bakken. Erg zielig.

Gisteren gelukkig weer redelijk fit en flink gespeeld.

Tot later.

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    knuffel voor Lynn, gaat het alweer beter?
    Wij eten meestal tussen 5 en half 6 en dan om ongeveer 7 uur richting bad en meestal rond half 8 in bed na de fles. soms ook om 7 uur.

haar verjaardag was erg gezellig en is absoluut niet vergetemn. 's ochtends wel 30 man in huis, 's middags het laatste restje. Helaas zijn mijn neefjes mijn vloer als racebaan gaan gebruiken met de loopkar van Deborah, dus mijn vloed is behoorlijk beschadigd. gelukkig wil mijn broer het via de verzekering regelen.. :rolleyes:

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Wij hebben de verjaardag afgelopen zaterdag uitgesteld naar a.s zaterdag want hij was toch nog behoorlijk ziek. Gelukkig gaat het nu weer beter. Hij eet goed maar zijn ontlasting is nog vrij dun maar geen echte diarree meer gelukkig. Hij is nog niet helemaal zichzelf want er hoeft maar iets onbenulligs te gebeuren en hij gaat uit zijn dak :rolleyes: .

Chacha wat ik altijd vond helpen was om even aan 'm ruiken of naar een foto of filmpje te kijken. Dan deed het toeschietreflex meteen haar werk.

Gaat het alweer beter met Lynn? Hier eten we altijd om 18:00. Soms iets later maar dan merk ik eigenlijk geen verschil.

Balen van je vloer Niek. En wat een raar gedoe op je werk.

Narcissen dat klinkt lekker druk allemaal. Bij Intertoys heb je een houten inklapbaar keukentje dat je op een tafeltje kan zetten. Het is vrij simpel maar erg leuk en ook niet zo duur. Dat in combinatie met de groente- en fruitbak bij de Action heb ik toendertijd voor Tim gekocht en beide heren spelen er nog heel vaak mee, vooral Seán.

Mir ben je gevloerd :D ?

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ff snel...ik ben tante geworden! Van Evy...vanmorgen geboren. We zijn al in het ziekenhuis op bezoek geweest. Wat een lieffie

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Chacha!

Wat een stilte hier.....
    Mooi weer zeg vandaag. Net lekker op de fiets weg geweest en zo de tuin in. Beetje onkruid wieden.

Juudje, wat een drukte nu je weer aan het werk bent. Sterkte hoor.

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Paddy, dank je wel voor de cadeautip. Zal eerst eens op Marktplaats kijken. Misschien kan ik 2dehands wat vinden.

Wat sneu zeg voor Sean. Zo ziek. Hoe is het nu?

Niek, klinkt als een gezellige maar drukke verjaardag. Heb je wel ruimte voor alle cadeaus ? :)
    Balen van je vloer. Hoop dat het goed komt. Is het een houten vloer? Kun je daar een deel uithalen?

Juudje, hoe is het nu met Lynn? Al opgeknapt?
    Helena eet eigenlijk altijd tegelijk met ons. Is wel zo handig hoef ik niks apart te maken. Op z'n vroegst 18.00 met een uitschieter naar 18.30. Ongeveer 19.00 naar bed. Soms ook wat later als we laat eten.

Goed, ga Gabi naar bed brengen.

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Seán gefeliciteerd met je 2e verjaardag! :D :D

Vandaag ook taart Kira? Is Seán vandaag weer de oude?
    Verstandig dat je het niet hebt gevierd, heeft hij er niets aan en jullie ook niet. Wij vieren Tijn zn verjaardag ook zaterdag. Hopelijk mooi weer!

Tante Chacha, gefeliciteerd :D Leuk een nichtje erbij! Het zijn trouwens wel allemaal meisjes he, die geboren worden...
    Bij mij in de vriendenkring zijn er nu nog 3 aan de beurt.. ik ben benieuwd. Een vriendinnetje weet al de datum, het wordt een keizersnee omdat de beeb in stuit blijft liggen.. ook een gek idee dat je al weet wanneer je kindje geboren wordt...

Juud, hoe is het nu met Lynn? Tjonge, je bent echt veel aan het werk? Bevalt het allemaal goed? Ook de nieuwe locatie waar je nu werkt? En hoe is het nu met dat hondentrimgebeuren? Of heb ik dat gemist? Ga je dat nog doen?
    Tijn eet met ons mee, meestal om 18.00 uur. Ik deed soms nog wel eens potjes als Bart laat thuis kwam en we saampjes wilden eten. Maar die potjes gaan er nu bijna nooit meer in.. hij wil die niet meer...

Chacha, je kunt nu wel proberen om haar een speentje te geven denk ik. Als ze goed hapt aan de borst dan is het niet waarschijnlijk dat ze die tepel-speen-verwarring krijgt. Lastig.. want je weet het natuurlijk nooit he...

Pff.. ik had echt een druk weekend.. en maandag werken... nu lekker relaxen. Vandaag bij het kdv geweest om te kijken hoe het daar uitziet. Per oktober gaan ze er heen. Erg leuk. Tijn zag de kindjes buiten spelen en ik heb hem niet meer gezien... haha. Hij vindt het dus geweldig. Hij wilde ook liever niet meer mee naar huis. Hopelijk gaat het straks dus makkelijk. Dit was natuurlijk nog maar eventjes.

Vrijdag gaat mijn beste vriendinnetje op wereldreis voor 9 maanden. Dus ga ik haar vrijdagochtend uitzwaaien op schiphol. Wordt wel een gedoe misschien met twee ukken daar op schiphol, maar we zien het wel.

Ga nu maar even lekker in de tuin zitten. Nu kan het nog!
    Fijne dag iedereen!

16. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Gefeliciteerd met je nichtje Chacha! Klein dan weer he? Ik was gister op kraambezoek (ook een meisje) en het is dan weer zo ieniemienie..

Onze jarige Seán is nog steeds niet zichzelf. Gisternacht opeens 3 dunne poepluiers. Ik heb vanochtend de dokers assistente gebeld en die zei dat het wel 2 weken kan duren maar ik moet donderdagochtend even terugbellen want er moet wel iets meer verbetering in gaan zitten.

Oh hij wordt net wakker. Tot later

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Sea'n gefeliciteerd! sorry, hou ff de verjaardagen niet meer bij, zo druk!
    Hoop dat z'n diarree nu snel over is.

Zijn vanmorgen naar sprookjes bos in Enkhuizen geweest,.. eigenlijk nog iets te klein ervoor maar alsnog erg leuk.
    Gek idee om te bedenken dat ik er ook heb rond gelopen toen ik klein was.
    Wilde hem ook graag in de bootjes hebben die ik toen zo leuk vond maar daar was ie dus nog te klein voor.

Door alle drukte kom ik er net achter dat ik nog maar 1 dag heb voor zijn verjaardag,.. dus morgen traktatie's maken, alles aan kant, versieren,.. pfff,. maar komt goed.

Gefeliciteerd met je nichtje chacha!

Ik ga plat,...

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ben ik weer. Ik ben vandaag snot en snot verkouden. Echt beroerd. Maar heb vandaag lekker veel kunnen slapen.

Seán gefeliciteerd. Hoop dat je een leuke dag hebt!

Hier ook een meisje wat geen potjes meer wil. Ze krijgt als wij bijv. chinees eten (wat ze echt niet wil) een broodje ei ofzo...
    We eten hier tussen 17.30 en 18.00 en dat is echt laat zat voor Lynn.

Mir succes op schiphol.

Kira...idd toch een verschil hoor tussen de nichtjes. Ook al is het maar 2,5 week.

Ezzie dus nog druk voor de verjaardag, wij ook hoor! Zaterdag vieren we het....Vrijdag traktatie op kdv, moet nog spookjes maken :(

Oje....Mila is weer wakker...heb niet echt tijd om te reageren op jullie. Kom snel weer!

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    paddy: gefeliciteerd met Seán en ook beterschap! balen dat hij zich nog niet goed voelt.

Chacha: ook al verkouden, sterkte! en gefeliciteerd met je nichtje!

Ezzie: leuk he sprookjesbos, misschien kunnen we dat eens met zijn allen doen, in het voorjaar of zo?

nou, hier alles een beetje rommelig. Mijn broer vond het geen prbleem met de vloer, maar mijn schonzus heeft gezegd dat ze onze familie niet meer wil zien, gek dat ze de rest van de familie erbij betrekt. ben er wel kapot van, maar moet toch aan mijzelf denken nu, dus heb het maar even op een laag pitje gezet. mijn broer verder ook niet meer gesproken.

gelukkig was het bij de vk allemaal goed. kindje is toch weer gegroeid en mijn bloeddruk is goed. Heb vandaag mijn prik gehad vor anti-d en er is bloed geprikt. helaas ging dat niet helemaal goed, gevlg: een blauwe arm :rolleyes:

maar ja, al met al gaat het hier redelijk ;)

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    tijn en marno van harte gefeliciteerd!

Niek wat een raar gedoe met je schoonzus. je broer is toch gewoon wa verzekerd?
    niet te druk maken meid! fijn dat alles goed was bij de vk...

Mir fijn dat het kdv zo leuk was voor tijn. Gaan ze nog een keer proefdraaien?

ik typ nu met 1 vinger...niet handig :( Mila is zowaar wakker...zou dit het begin van ritme zijn?

We vieren vandaag geen verjaardag...dat doen we zaterdag. maar wel rustig

gister Mila gewogen...weer goed aangkomen gelukkig...ze weegt nu 4130 gram

Deel Deze Pagina