September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lynn en Marno, gefeliciteerd! :D

Vandaag hier ook geen verjaardag. Zaterdag vieren wij het. Niet uitgebreid zoals vorig jaar. Hopelijk dan ook mooi weer!

ah jippie, Mila krijgt een ritme! Gelukkig! Bij Floor duurde het ook even. Floor had de eerste weken ook precies het ritme van Mila. Overdag pitten en savonds en ook snachts niet in slaap te krijgen. Na 12 weken ofzo ging ze ook savonds slapen.
    Ze is ook goed gegroeid zeg! Lekker hoor. En hoe is t nu met de hoopjes melk? Gaat het nu wat beter?
    Ben je nog grieperig?

Wat een toestand met je schoonzus Niek.. :( Gek hoor, dat ze zo reageert... Als je broer gewoon is verzekerd is er toch geen probleem? Dat kan toch gebeuren met kinderen? Jammer het zo is gegaan.

Floor en Tijn gaan nog wel een keer proefdraaien. Moeten we nog een afspraak voor maken.

Ik ga er hier eentje naar bed doen en dan maar aan de schoonmaak. Is hier geloof ik wel een beetje nodig.

fijne dag iedereen!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    gefeliciteerd Lynn en Tijn!!!

Het begon prachtig vandaag zeg, en opeens is het grijs en bewolkt.
    Nou ja, mag de pret niet drukken.
    Marno heeft het vanmorgen op het kdv gevierd, slaapt nu lekker thuis en vanmiddag visite, hebben we het gehad na vandaag.
    Heb hem een politie auto gegeven, hij is er nu al mee verbonden, slaapt er zelfs mee! haha.

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lieve Lynn, Tijn en Marno, gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Lynn, Tijn en Marno: gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! :D

5. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hieperdepiep voor de 3 jarige jobs! Gefeliciteerd allemaal.

Joh Niek wat raar inderdaad van je schoonzus. Er zal vast wel meer dwars zitten dan alleen die vloer want ik kan me niet voorstellen dat je daar helemaal van flipt.

Hier zijn we vanochtend naar de HA geweest want Seán is weer helemaal aan de race :( . Nog even een paar dagen aan kijken en anders volgende week terug komen. Nou ja we zien wel maar het is erg sneu voor 'm...

We gaan zijn feestje zaterdag toch maar door laten gaan dit keer want hij is wel vrolijk. Hij ziet alleen een beetje bleekjes en is soms wat chaggie. Dus zo te horen zijn er veel feestjes zaterdag.

Chacha hoe gaat het nu met je boobies :D ?

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    met de boobies gaat het redelijk goed. Ik koppel haar nu aan en haal haar er weer af. Sjonge het spuit er echt uit. Een grote kliederzooi.
    Maar ze lijkt wel wat rustiger te worden. Nog wel onrustig aan de borst....veel loslaten *zucht* maar daarna is ze niet zo onrustig aan het trappelen.

Zaterdag veel feestjes ja. Veel plezier Seán en Tijn.

Seán dus weer aan de race? Is het een buikrgiepvirus? Of misschien toch wat anders? Een kweekje laten doen misschien? Echt sneu hoor. DIkke knuffel voor jullie

Mir heb je nog schoongemaakt? Kun je ook ff hier komen? Hier komen we er helemaal niet aan toe

Vandaag heeft Lynn d'r verjaardag gevierd op het kdv. Ze heeft het heel leuk gehad en helemaal trots. Geweldig om je kind zo blij te zien.
    Met z'n 4-en zijn we naar het kdv gewandeld. Moest vanmorgen wel haasten hoor...poeh.

René is aan het werk. Mila slaapt op mijn schoot....Ze moet eigenlijk zo wakker worden voor een voeding. Maar ze lijkt vandaag wat verzadigder...dus laat er wat langer tussen. Vannacht ook voor het eerst 6 uurtjes...Super he? Ik wil haar eigenlijk ook niet wakker maken, want dan drinkt ze slecht....

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat leuk dat Lynn ze het zo geweldig vond om het op het kdv te vieren.
    zo leuk om je peuter zo trots te zien lopen!

paddy: balen zeg, sterkte, hopelijk knapt hij snel op.

Ik ben nu erg verkouden, dus lastig met slapen. heb nu toch maar otrivin gehaald voor de nacht, want anders word ik zo moe :rolleyes:

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lynn, Chacha en co, Seán, Kira en co veel plezier morgen met verjaardagen vieren.

Ik ben er morgen weer bij. Heb even een dipweekje... toch wel vermoeiend dat werken haha (slap he! ;) ) en dat gezeul van fysio naar osteopaat...maar naar de osteopaat hoeft Floor niet meer, dr schoudertjes zijn los. Nu nog alleen fysio, gelukkig maar!

Niek, sterkte met je verkoudheid. Vervelend joh.. hopelijk slaap je beter door die otrivin!

Leuk hoor dat Lynn zo happy was op het kdv :D
    En heel fijn om te lezen dat je bv nu beter gaat (had mij wat melk gegeven haha, bij mij was het juist andersom)
    En zie je, het ritme komt zo langzaam aan!

Hier is het huis opgeruimd voor vanmorgen.. heb er echt dágen voor nodig gehad... zo sloom was ik!

Welterusten!

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    veel plezier met alle feestje vandaag!

10. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Allemaal heeeel veel plezier met feestvieren!!!

Mir, hopelijk krijg je kans om ergens ook een beetje uit te rusten! Kan me goed voorstellen dat het een heel gedoe is. Fijn dat Floor niet meer naar de osteopaat hoeft!

Niek, hoe is tie met je verkoudheid? Wel goed geslapen hoop ik. Hier zijn er drie verkouden. Hopelijk ontspring ik de dans....

Paddy, hoe is het met Sean? Is zijn spijsvertering weer een beetje normaal? Ik hoop het wel voor hem! (en jullie natuurlijk want het scheelt een hele boel zorgen en gedoe!)

Chacha, fijn dat je bv wat beter gaat. Bij mij spoot het er ook altijd zo uit. Soms recht in het gezicht van Gabi.. Oops. Hoop dat het zichzelf goed reguleert.
    Leuk dat Lynn het op het kdv zo leuk heeft gehad. Wat worden ze groot he?

Gabi kruipt! Wel drie "passen" vooruit!
    Helena kletst de oren van mijn hoofd. Erg leuk. Nog niet alles even duidelijk maar dat komt vanzelf lijkt me zo.

Verder ben ik weer gestart met hardlopen. Pfff wat valt dat tegen zeg. Vooral mijn bekken moet erg wennen. Ben gewoon weer gestart met de beginnerscursus dus vanmorgen (in de zeikende regen) vier keer een minuut ofzo. Ach.. wordt vanzelf meer als de basis goed is.

Fijn weekend!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ha Narcissen, neem Bart mee met hardlopen haha.. ik probeer hem al maanden aan het fietsen of rennen te krijgen. Nu heb ik een schema voor hem gekopieerd voor het opbouwen van hardlopen... maar nog is ie niet vooruit te branden haha....

wat goed dag Gabi al kruipt zeg. Al is het nog maar een probeerseltje. Het gaat gewoon echt hard he.. ik weet nog goed dat je bijna moest bevallen en ik toen dacht.... ik moet nog een tijd....
    Floor gaat hopelijk ook binnenkort wat meer ondernemen nu haar schoudertjes losser zijn.

Vanavond laat ik haar liggen denk ik. Even proberen hoe ze het doet zonder de voeding van 23.00.

Tijn en wij hebben een superdag gehad. Tijn is megaverwend vooral met allerlei autootjes. Ook heeft hij een piratenpak gehad met zwaard... dat zwaard vond ik minder.. die leg ik mooi weg haha.. anders zitten we morgen zonder tv, tafel, etc..... ;) maar wel leuk voor carnaval straks ofzo.

Nu ben ik een beetje gesloopt.. gelukkig ging iedereen om ongeveer 8 uur naar huis.

Cacha en Kira, ook een leuke dag gehad vandaag? Het was toch nog best lekker weer he? Tenminste hier wel. Lekker buiten gezeten.

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    He Mir, Bart mag altijd meelopen hoor! Bij jullie is trouwens dezelfde loopgroep actief waarbij ik gestart ben. De trainer woont daar. Misschien dat Bart het dan wel leuk vindt?
    Narcisman is gestart met roeien in de garage... Pff, daar moet ik dan niet aan denken. Ook niet met een muziekje erbij.
    Hoe ging het trouwens zonder 23.00 voeding bij Floor?

Ha, ha, die Tijn. Een zwaard... Eerst een goede verzekering afsluiten maar als je hem ermee loslaat... :)

Fijn weekend gehad?
    Narcisman zit met de meiden naar Bumba te kijken. De aardappels staan op en ik zit even te typen.
    Vandaag een sloom dagje. De meiden en narcisman zijn verkouden.
    Gabi wil vandaag eigenlijk alleen maar op schoot, anders gaat ze mopperen. Grrr......

Vanavond hopelijk de IJsland fofo's eens uitzoeken!
    Morgen met Gabi naar het cb. Ben weer benieuwd hoe ze gegroeid is.
    Er is trouwens vrijdag in het ziekenhuis een röntgenfoto gemaakt van haar benen. Er werd niet direct iets gezien dus ik maak me geen zorgen. Als er echt gezocht moet worden naar een afwijking op de röntgen zal het wel o.k. zijn.(de cb-arts was vorige keer erg aan het twijfelen over de lengte van haar benen en de hoogte van haar knieën. Uitslag volgt over een paar weken.
    We zien het wel.

Tot later! De piepers zijn gaar. Dus ik ga er andijviestamp van maken. Mmm, met spekkies voor de liefhebbers.
    Vanmiddag al een soepie gemaakt. Gisteren een pompoen gekocht dus lekker oranje soepie.

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Heej meiden, er zijn inmiddels weer sept mama's 2008. Tijd gaat echt heel hard.

Alle feestjes overleefd?

Hier weinig te melden. Lynnis nog steeds niet opperbest. Begint vanuit het niks in enen hart verscheurend te huilen. Troosten troosten troosten.

Jean is weer aan het rijden, dus ik weer alleen.
    Dinsdag met lynn naar cb. Erg benieuwd naar lengte en gewicht.
    Ik schat 10,5 kilo en 84 cm. maatje 80 wordt te klein, maar 86 is nog net wat te groot.

Ik ga spelletje doen.

Fijne avond meiden.

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mila is zoooo verkouden.... :( geel snot en echt een knorrepotje. René ook verkouden....Lynn heeft nergens last van.

Wij moeten donderdag naar het cb voor Lynn en die week erop voor Mila.

Juudje heeft Lynn geen last van kiezen?

Lynn heeft gister een superdag gehad. Zo veel lol en zo erg verwend! Echt heel leuk. Voor mij was het wel pittig hoor. Helemaal gesloopt.

Tijn heeft het dus ook leuk gehad?

Narcissen bij jou dus ook verkouden?
    Fijn dat er op het 1e gezicht niet zoveel aan de hand leek te zijn op de foto's

Wat goed dat Gabi al kruipt zeg!

Mir hoe heeft Floor het zonder de voeding gedaan?

Ga ff gooische vrouwen kijken met René (en Mila....die is weer wakker)

15. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hier was ik gisteravond ook helemaal gesloopt maar het was allemaal erg gezellig. Seán besloot bijna zijn eigen feestje te missen door opeens 3 uur te slapen, dat doet ie echt noooooit. Hihi maar gelukkig was ie toen opperbest gehumeurd en het lijkt nu ook beter met zijn ontlasting te gaan dus fingers crossed.

Mir misschien moet je Bart zo'n hometrainer aanschaffen! Dan heeft ie echt geen excuses meer. Ach maar hij heeft toch al een six pack :D ?

Hihi Mila dus nog wakker. Zal wel door de verkoudheid komen. Sneu hoor vooral omdat ze nog zo jong is.

Narcissen fijn dat ze niet meteen wat zagen op de foto's en je geruster bent. Nog lekker andijviestampot gegeten? Ik zit ook foto's uit te zoeken voor een album.

Juud dat klinkt wel als pijnscheutjes?

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he bah juud, Lynn niet helemaal ok? Idd misschien tandjes of buikkrampjes... vervelend hoor.
    Ja joh, alweer september 2008 mama's... en hier al weer veel tweede babies... grappig hoor!

Haha... ja eigenlijk heeft bart al een sixpack :rolleyes: dus het is eigenlijk niet nodig ;) we hebben trouwens ook een hometrainer boven staan, maar dat is niet echt een super ding meer...
    Bart is vanmiddag naar lelystad gefietst, naar mn schoonouders. Ik en de ukken met de auto en daar lekker gegeten... nu zucht en steunt hij al over spierpijn hahaha

Lekker stampotandijvie, favoriet van Tijn! Eten wij hier dus ook vaak, dan weet ik zeker dat hij een goede maaltijd eet en lekker gezond.. afgezien van die spekkies dan ;)
    Hopelijk alles goed met Gabi haar beentjes. Merk je er zelf iets van?

Leuke verjaardagen gehad iedereen dus... Nu nog Helena en Eslem geloof ik he? Dan is iedereen 2!
    Kan me voorstellen Chacha, dat je gesloopt was! Lekker rustig aan doen van de week. Hoe lang heb je nog verlof? HEb je nu trouwens nog last van je bekken of is dat ook na de bevalling helemaal over gegaan?

JEe, die sean, wat een slaapkop ineens! Maar wel erg prettig dat hij daarna zo goed gemutst was!

Floor is ook erg verkouden, ze moet er echt van huilen met al dat slijm.. zielig hoor... Maar helemaal voor Mila, ze is nog zo klein en dan al een snotneusje... Gebruik je ook al neusspray voor haar? IK heb het bij Floor vandaag voor het eerst geprobeerd en het helpt haar wel. Gelukkig vindt ze het niet erg dat ik in haar neusje spray.

Vandaag naar de veluwe geweest even lekker gewandeld. Smiddags dus naar Lelystad en nu nog even lessen voor morgen bekijken.

Floor heeft het trouwens super gedaan zonder de laatste voeding. Ze sliep gewoon weer tot 8 uur.. tenminste toen heb ik haar maar wakker gemaakt. Dus ik neem aan dat het goed is zo. En denk ook wel dat ze nu 7 kilo weegt.

Nou fijne avond iedereen! doeg!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Kira fijn dat het beter gaat met Seán. En zo lang geslapen....dat redt Lynn al weken niet meer.

Lekker naar de Veluwe geweest Mir. Het was mooi weer. Wel wat fris hier.

Ik heb verlof tot ergens in november, maar plak er vakantieweken achteraan. Ik begin in december weer. Dus heb nog lekker een tijd.

Voor Mila heb ik neusspray. Ze wordt woest als ik het gebruik (en dat wordt ze eigenlijk nooit...ja als ze niet snel genoeg de tiet krijgt) Heb trouwens borstvoeding geprobeerd in haar neus te krijgen, zonder succes

De bekkenpijn is grotendeels over....maar ik kan nog niet op hakken lopen en traplopen en tillen is ook nog niet fijn. Dus ik doe het rustig aan en forceer niks. Ik had trouwens tijdens de weeen ontzettend veel pijn aan de bekken...had jij dat ook?

Wat goed van Floor dat ze zolang heeft geslapen. Wat een luxe he? Kan je zelf ook weer op tijd je bed in.
    Hier zat er vannacht 6 uurtjes tussen en dat vind ik al luxe. 's avonds wil ze vaker en meer drinken. Overdag doet ze het keurig om de 2,5 a 3 uur. Soms nog langer.

Wanneer komt Pinguin eigenlijk terug?

Tijn dus dol op andijvie? Ik krijg bij Lynn er nog geen groente in. Alleen macaroni eet ze goed. Dus andere pastarecepten zijn hier welkom!

Mila ligt nu al de hele tijd op het voedingskussen te pitten. Wel een paar keer wakker, dan kijkt ze ons aan en slaapt door. Als we haar in bed leggen, dan lopen we continu op en neer. Zo hebben we zelf ook wat rust. En ach ze is nog klein...als ze wat ouder is gebruiken we gewoon de hamer en zorgen we dat ze in blijft ;)

Hoop dat ze zo zelf komt voor een voeding, dan ga ik zo lekker naar bed.

Slaap lekker iedereen

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Dan bel mij maar gewoon. Hahaha.

Volgens mij zijn het ook kiesjes hoor. Of iets anders?! Wanneer is het eigenlijk tijd voor de tweede kiesjes?

Zaterdag was het volgens mij een combi van. Trappelen met de benen en maar bijten op haar spookje.

Hier ook verkouden. Ik snotter, lynn snottert. Die werd net wakker en zat helemaal onder de snot.

Ze is zo fijn aan het spelen met haar keukentje. De piano is ook echt favoriet.

Goed hoor Mir, dat floor doorslaapt. Kun je zelf ook bij tijds naar bed.

Ik ga even met Lynn bankhangen.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zo, bijna alle verjaardagen weer achter de rug!

Mir: ben ook wel beniweuwd hoe het is gegaan zonder de laatste fles.

Juud: vervelend als ze zo huilt, zeker als ze ontroostbaar is.

hier nog geen uitnodiging gehad van het cb.

mijn verkoudheid gaat iets beter, maar Deborah zit er middenin, eet en drinkt ook niet veel, maar is niet moe te krijgen!

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jee, ze slaapt! heeft amper gegeten en gedronken en vanaf vanmorgen 6 uur al wakker! Heb er net wat yogurt ingekregen en toen begon ze aan haar oor te zitten en zei au. Wilde net Stefan bellen om te vragen wat ik moest doen en toen was ze stil. Heb er wel een zetpil in gedaan, morgen maar even naar de huisarts.. :cry:

Deel Deze Pagina