September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha ezzie, hier ook. Tijn wilde niet staand gemeten worden, dus ook maar liggend. Hij vond het vast gek dat er wat boven op zn hoofd hing..

Mooie cijfertjes ook van Marno!

Pinguin, ben benieuwd naar hoe je vakantie was!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi Mir ik kreeg je kaartje vanmorgen...hij hangt nu mooi tussen de andere kaartjes hoor (die van Lynn heb ik ook pas laat opgeruimd)

Juudje wat een raar verhaal van dat korten. Klopt dat wel joh?

Heee AK! Het gaat wel weer over met Eslem hoor. En zo niet, dan niet....je leert er wel mee omgaan. Die van mij is ook echt een driftkikkertje
    Fijn dat de zwangerschap goed gaat.

Mir ik denk idd dat Tijn het wel eens koud kan hebben. Lynn had ijskoude voeten in de zomerslaapzak.

Ik merk ook dat ik zekerder ben met Mila. Ik kan ook beter de dingen loslaten en gewoon accepteren zoals ze zijn. Het is nu eenmaal zo. Bijvoorbeeld de onrustige avonden...dan zit ze maar lekker bij ons. Ooit gaat het over. En die verkoudheid..tuurlijk ben ik bezorgd, maar ik kan het ook beter laten rusten, ik verander er toch niks. En dan zitten we 's ochtends om 11 uur nog in de pyama....het maakt niet uit.
    Het geeft een heleboel rust.

Floor misschient toch niet fit? Of al tandjes?

Heeey Pinguin. Hebben jullie het fijn gehad? Alles goed gegaan?

Ezzie mooie cijfertjes hoor. En Marno als grote knul op de babytafel? Zal ook geen gezicht zijn geweest...hihi. Oh Tijn ook al lees ik haha.
    Lynn ging keurig op de blauwe voetjes op de grond staan....

Hier drukke daagjes gehad. Kraamvisite, Lynn naar het kdv...
    Poeh wat een drukte om Lynn 's ochtends op tijd naar het kdv te krijgen. EN natuurlijk werden de meiden tegelijk wakker....gelukkig was er sesamstraat op :oops:
    Lynn is ontzettend dwars en ik ben gister ook echt heel boos op haar geweest. Ze had niet gepoept zei ze....en zo te ruiken had ze dat echt wel. En maar Nee gillen en weglopen :rolleyes: Vlak voordat we de deur uit wilden gaan naar het kdv....Ik was toen echt heel boos op haar.

Mila doet het goed. Drinkt volgens mij goed....al vind ik dat ze kort drinkt hoor. En die andere borst hoeft ze nooit.,
    Ze komt voor 1 nachtvoeding, na zo'n 5 a 5,5 uur. Dus dat gaat lekker.

We gaan zo nog ff boodschapjes doen. Fijn weekend!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De vakantie was echt heerlijk meiden. Moet zeggen dat ik conditioneel en sowieso lichamelijk erg veel moet inleveren.
    Hebben halve dagen dingen kunnen doen en daarna was het wel een beetje op eigenlijk.
    Wel veel gezien en ook lekker genoten. Vooral de eerste weekw as het weer erg mooi. De tweede week was er een flinke mistralwind die een aantal dagen duurde.
    Quinn heeft het geweldig gedaan. Geen gemopper tijdens de reis en echt een vrolijke Frans!
    Hij kletst er flink op los en kan al aardig tot 10 tellen.
    Inmiddels zijn al zijn kiezen door! Dus hopelijk zijn we ook snel van het gekwijl af. Zou toch fijn zijn.
    Ga zijn gekwijl sowieso even aankaarten bij de kno arts van de week. We moeten op controle voor zijn oortjes.
    Ook staat hier een bezoek aan het cb gepland. 3/10.
    Ik heb op Quinn zn site en de nieuwe babysite uitgebreidere stukjes geschreven en op Quinn zijn site staan heel veel foto's!

@Juud klinkt inderdaad als kiesjes, Quinn had vooral bij de eerste heel erg last! Lekker dat je weer 3 dagen gaat werken en erg raar van het uwv. Zou er nog eens over bellen.

@ Narcissen lekker druk dus! Wat geweldig dat Gabi ook al begint te kruipen joh!

@Ak Fijn dat je enigzins gesettled bent in je nieuwe huisje!
    Moeilijk hoor met Eslem. Misschien moet je dr even wat tijd en ruimte geven. HEt is nog zo'n minimensje en na eerst naar Nederland te zijn geweest waar ze moest wennen, moest ze daarna weer naar Turkije, naar een nieuwe omgeving waar ze weer moet wennen.
    Ze had dr pappa ook al even niet gezien dus dat is best veel incasseren voor zo'n kleintje! Ik zou dr wat tijd gunnen en me niet te druk maken maar dr even geven wat ze nodig heeft.
    Jij bent nu even het enige constante in haar omgeving!

@ Mir Zo jouw Floortje is een flinke dame hoor! Klinkt best druk allemaal voor je, het werken, studiedagen en ook nog steples geven.

@ Niek Hoe is de situatie nu met je schoonzus? En ben je wel on speaking terms met je broer?
    Fijn dat de echo leuk was! En leuk dat je al gelijkenissen zag met Deborah.

@ Kira Is Sean nu weer helemaal opgeknapt of heb ik er over heen gelezen?
    Lastig hoor zo'n ziek manneke.

@ezzie Woont je broer ook in Oz? Of is dat een andere broer?
    Zal wel heel lekker genieten zijn met je familie zo dicht bij je!

@ Chacha Wat doet Mila het geweldig zeg, en helemaal lekker dat je er zo relaxed in staat! Fijn dat de bv nog goed gaat.
    Misschien heeft ze gewoon niet meer nodig? Is die 7 minuten aan een borst genoeg voor dr?
    De keren dat Quinn bij me dronk lag hij een uur te drinken en dan moest ik hem nog bijvoeden. Denk dat hij er weinig uit kreeg want het afgekolfde voldeed prima!
    Gaat het nog goed met Lynn op het kdv? En slaapt ze al in dr nieuwe bedje?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Over een paar weken worden de nieuwe kozijnen boven geplaatst en kan ik eindelijk aan de gang met de babykamer. Dan ga ik Quinn ook echt over doen naar zijn grote bed, want als meneer geen slaapzak aan heeft klimt hij gewoon zijn ledikantje uit!

Ik ga eten voorbereiden. Moeders & man komen vanavond eten.

Fijne dag!

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Vanmiddag heerlijk op het strand gezeten,.. wat was dat nog even genieten zeg,.. Marno alleen wel van de glijbaan afgedenderd,... ff brullen maar gelukkig viel ie op het zand.

Fijn dat de vakantie geslaagd was piquin! Nu weer lekker thuis.
    Mijn broer woont hier, mijn half broertje daar, (die is nu dus hier,)

Oh, die Quinn, gewoon zn ledikant uitklimmen! Valt ie er niet uit dan?

Cacha, Marno dronk ook altijd kort en uit 1 borst,.. als ik dan hoorde dat sommige een uur zaten,.. phew,.. was ik wel blij met die korte tijd hoor! Zolang ze goed groeien en doen krijgen ze genoeg binnen lijkt me.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie Quinn gaat nooit zonder zak zn ledikantje in. Is gewoon te gevaarlijk , kleine klimgeit ;)

Heeft Marno nog last gehad van zn val?

Nu begrijp ik het van je broers. Hoop dat ik niet Te nieuwsgierig was!

Hier een lekker dagje. Even de stad in geweest naar het chocoladefestival maar vond het veel te druk!
    Quinnetje moet weer een beetje wennen denk ik. Beetje van de leg vandaag. Gisteren zag hij een foto van ons vakantiehuisje en riep hij 'Thuis'.
    Morgen weer werken, begin rustig deze week. Dinsdag naar de vk en een nieuwe cesartherapeute. Mijn cesartherapeute heeft n ongeluk gehad en is lange tijd uitgeschakeld. Baal er flink van want ze zou Steven en mij zwangerschapsbegeleiding gaan geven. Nu moet ik op zoek naar iets anders.
    Nog 8 weken en dan gaat mn verlof in!

Alles goed met iedereen? t is best rustig hier!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hier alles goed!

Leuke vakantie gehad dus Pinguin! Irritant he zo'n mistral, gelukkig maar een paar dagen last van gehad.
    Fijn dat Quinn het zo goed heeft gedaan en lekker vrolijk was!
    Gaat snel he ineens dat praten. Echt zo leuk!
    Vanmorgen gingen we naar het bos en Bart deed Tijn zn jasje aan. Toen riep hij opschieten, opschieten... haha.. dan hoor ik mezelf terug.. dat zeg ik namelijk de hele week... als we weg moeten. Ben nogal van het laatste moment :rolleyes:

Floor kwijlt ook flink.. Ze is nog niet helemaal lekker en dat kwijlen komt denk ik omdat ze last heeft van haar keeltje. Eerst dacht ik ook tandjes. Maar Tijn kreeg pas na 9 mnd zn eerste tandje dus ik ga er een beetje vanuit dat het voor de 6 mnd niet in zicht is. Goed idee om het even aan te kaarten bij de kno arts Pinguin. Had Quinn nu buisjes? Of was daar geen sprake van? Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik daar bij kom?

Ja he chacha, ik heb het ook, ben een stuk rustiger nu dan met Tijn. Komt omdat je weet dat het ooit allemaal wel goed gaat komen ;)
    Oh ik herken dat boos zijn zoooo als ik haast heb en Tijn gaat voor mij wegrennen. Als we boodschappen moeten doen.. ach.. dan blijf ik wel rustig en duidelijk, maar als we naar het cb of fysio moeten en hij gaat zitten 'irriteren' dan kan ik zoooo boos worden.

Vanavond bij mijn ouders wezen eten. Het is een beetje een rare situatie... Mijn ouders hebben hun huis verkocht en zijn daar nu uit, maar hun nieuwe huis moet nog gebouwd worden. Nu wonen ze 9 mnd in het appartement van mijn vriendinnetje die op wereldreis is. Vanavond dus voor het eerst daar op bezoek. Tijn snapte er hélemaal niets van... hij is best vaak in hun huis geweest en nu ineens zijn opa en oma daar.. Hij riep maar steeds haar naam... Had dus heel goed door dat er eigenlijk iets niet klopte.

Ik zoek zo mn bedje op, morgen weer werken!

Lekker vooruitzicht trouwens Pinguin... nog 8 weekjes werken! Het schiet nu écht op!

trusten!

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Heb weinig tijd, druk druk druk....
    Hoop snel in een rustiger vaarwater te komen.

Straks met Mila naar de HA. Ze heeft al 2,5 week een ontstoken oogje en het gaat maar niet over ondanks met uitgekookt water schoonmaken of BV er in druppelen. Ik vroeg of ik er iets voor kon krijgen, maar ze willen haar eerst zien. Zo kraamvisite. Dus druk programma

René is aan het werk, de meiden liggen gelukkig even samen te pitten.

Pinguin fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad.
    Quinn zal vast wel weer snel gewend zijn thuis.
    Lynn slaapt nog niet in haar grote bed, want die is er nog niet....levering wordt elke keer uitgesteld.
    Met Lynn gaat het heel goed op het kdv...gelukkig. Ze is heel gezellig de laatste weken, volgens de leidsters.
    Nog maar 8 weekjes werken? Wat gaat het toch hard.

Mir zeker een rare situatie voor Tijn! En is dat kwijlen van Floor niet gewoon omdat de speekselklieren ontwikkelen? Hoe vind je je werk nu? Al leuker?

Ezzie Marno dus ook zo'n korte drinker? Nou ik hoop dat Mila gewoon lekker gegroeid is...dan zal het wel goed zijn.

Lynn is goed dwars vandaag :rolleyes: Vooral binnenshuis. Buiten gaat het goed.
    En ze zit me uit te dagen wanneer ik Mila voedt....ze weet het precies he...
    Vannacht heeft ze weer eens drama geschopt. Ik ben een keer wezen kijken en René ook een keer. Er was niks aan de hand en toen hebben we de 10 minuten regel proberen toe te passen....het negeren hielp al heel snel

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoe was het met Mila bij de hA? Heb je wat gekregen voor haar oogje?
    Vervelend hoor dat Lynn je zo uitdaagt soms... het is nu sowieso een lastige leeftijd. Tijn doet het ook zo nu en dan en die oogjes van hem spreken boekdelen grrr.....
    Lynn houdt ook van duidelijkheid he.. negeren is de beste remedie! Leuk om ook bij jou te lezen dat die 10 minuten regel zo goed helpt elke keer. Tijn heeft net weer de drama-periode achter de rug. Hij was ziek en dan ben je wat milder, maar dat krijg je daarna direct terug op je bord. En dan komt de 'gouden' (hier is ie 5 min)- regel :D 1 dag drama en het is weer over. Gelukkig maar!

Het kwijlen van Floor kan inderdaad met de ontwikkeling van haar speekselkliertjes te maken hebben. Maar in combinatie met haar rode wangetjes en snotneusje deed het me ook denken aan last van haar keeltje... Geen idee verder eigenlijk. Vandaag voelde ze zich zichtbaar beter. Gelukkig maar.
    Alleen haar voorkeurshouding is nog steeds niet echt weg hoor... ik merk het vooral als ze zich niet lekker voelt dan trekt ze echt met haar hoofdje weer naar links. Morgen weer naar de fysio. Ik doe echt mn best met al de oefeningen en zie ook zeker vooruitgang, maar dat hoofdje gaat nu weer erger naar de 'verkeerde' kant... he bah...

Mn werk is nog steeds niet top eigenlijk. Ik weet niet of dat het ook echt wordt. Jammer hoor. Maar ok, ik doe mn best en het grote nadeel is dat je een groep maar 1x in de week hebt... dus elke keer moet ik weer een beetje strijd leveren. Sommige kinderen zijn echt asociaal hoor... :rolleyes: Ik ben een kei in strafwerk geven.... maar of het helpt? En of ik er zelf vrolijker van word? nee...

9. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Even een teken van "leven". Nou ja, leven.
    Net terug van studiedag van school dus helemaal gesloopt. Morgen weer een studiedag. Dan de rest van de week "gewoon" werken. Dus pffff.
    Leerzaam maar pffff.

Pinguin, welkom terug! Fijn dat jullie het lekker gehad hebben!

Zal later verder lezen enzo. Ga nu naar bed.

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    We hebben een zalfje gekregen. Nu maar smeren en hopen dat het snel over gaat.

Mir Tijn en Lynn lijken echt wel op elkaar qua dat driftige gedrag he. Fijn dat de 5 min regel bij jullie ook zo goed gaat.

Jammer dat je werk nog niet echt wat is. Zeker omdat je er toch veel energie in steekt en er zo weinig voldoening uitkrijgt.
    Dat motiveert niet echt he.

Lynn heeft vannacht weer lekker doorgeslapen. In d´r nieuwe Dora pyama ;)
    Mila was om 3 uur wakker. Wilde aan de borst, maar is na een paar slokken dan weer klaar. Ze wil dan ook echt niet meer. Slaap dan gewoon lekker door, denk ik dan.....

Ga een bakkie nemen en dan straks maar eens de stad in met de meiden (als het droog blijft)

Fijne dag iedereen

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mila is al weer precies 1 maand....sjonge dit gaat wel erg hard

12. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oh chacha, herkenbaar hoor. Op het kdv kan Lynn niks fout doen. Tis echt het lieverdje daar. Als ik haar ga brengen zeggen de leidsters: Daar is onze knappe meid weer. Nou heeft lynn maar 4 kindjes in de groep, dus krijgt ze ook veel aandacht. Dennis (denden), nadia (nana) en Mina (mimi). Thuis kan ze ook best dwars zijn. Als we naar de auto lopen, gaat zij de andere kant op. Maar ik pak haar buiten ook aan.

Wat betreft de 5 of 10 minuten regel, dat werkt hier echt niet. Hier is het gewoon 30 minuten.
    Ik merk snel genoeg aan haar huiltje of ze het meent of dat ze gewoon nog niet helemaal moe is. Als dat laatste geldt, dan ga ik na 10 minuten naar boven en mag ze weer mee naar beneden. Als ze gewoon ligt ze zeuren, dan laat ik haar liggen en dan duurt het soms echt 30 minuten. Dan is ze aan het miemelen en dan zingen, dan weer miemelen.

Als het goed is wordt ik morgen door het uwv terug gebeld. Heb vrijdag nog een keer gebeld en toen werd ik eindelijk door verbonden. Maar de mevrouw die erover gaat is met vakantie en woensdag pas terug. Heb flink gehuild aan de telefoon. Die tweede mevrouw was erg lief en begreep dat het niet motiverend was en dat er nog een keer naar gekeken moest worden om mij dan uitleg te geven.

Eigenlijk moet ik gewoon 24 uur gaan werken, dan ben ik van het klote uwv af, maar mijn aanvraag van het kdv ligt ook nog bij het uwv. Dat moet dadelijk ook nog naar de belasting. Pffff. Wat een gedoe. Wil OLynn dadelijk 2 dagen naar het kdv doen en dan een dag naar oma of als jean thuis is bij hem. Moet even kijken op welke dag ze me extra kunnen laten werken.

Wat een gezever weer.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Bono is weer naar de kapper geweest en is weer heel knap.

Lynn begint nu echt dingen te zeggen en we verstaan haar heel goed. Ze kan ook een heel telefoongesprek voeren. Zo grappig.

Ezzie, geniet nog van je moeder.

Mir, succes op school.

Pinguin, welkom terug.

Ik ga even stofzuigen en dan lynn uit bed halen.

Tot snel lieffies

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    juudje, ligt Lynn dan nog gewoon te slapen om 7.55!? Wat een luxe,..... :D en al stofzuigen op de vroege ochtend! :confused:

Hier weer gewoon 3 dagen werken deze week, dus ff druk, vrijdag ga ik naar dusseldorf met mn mams en nog wat fam,... dan is het het laatse weekend want woensdag gaan ze alweer terug helaas. :(
    Dus nog ff genieten.

Lijkt me ook erg pittig zo'n klas mir,.. als je het echt niet ziet zitten houd het op toch,.. moet het wel naar je zin hebben.

Moet ervan door!

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    helleu!

Leuk ezzie Dusseldorf! Ben zelf erg weg van Keulen ook!
    Geniet nog effies van je mams en broer!

Chacha Bij Quinn heb ik ook heel lang geklooid met zn oogjes. Nooit een zalfje gekregen trouwens. Neem aan dat je er ook al bv geprobeerd hebt. Sterkte in ieder geval!

B3en benieuwd wat voor strafwerk Juf Mir geeft hihi ;)
    Ik vind het balen voor je dat je nog niet echt voldoening uit je werk krijgt Mir.
    Hopelijk snel wel of anders iets anders waar je dat wel vindt.

Ben blij dat je in ieder geval al gehoord bent Juud! Dat is in ieder geval al iets!

sterkte met je drukke week NArcissen!

Kom net terug van de verloskundige. Buik is flink aan de maat dus morgen moet ik bloedprikken en maandag naar de gyn voor een groeiecho. Dat kunnen ze zelf ook maar gezien mijn geschiedenis zien ze liever dat een gyneacoloog de echo maakt.
    Ook een afspraak gemaakt vor haptonomische zwangerschapsbegeleiding. Volgende week dinsdag zijn we aan de beurt.
    Spannend!

Voor de rest weinig bijzonders te melden eigenlijk. Net 2 hele drukke dagen gehad op t werk. Pffff irritant zeg als je wekr niet goed wordt overgenomen tijdens je vakantie.
    Maar even goed ervoor zorgen dat het goed gedaan wordt tijdens mijn verlof.

Ik ga effe hangen. Zo weer naar cesartherapie!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh ja ezzie, misschien is het anders handig een traphekje voor Marno zn deur te bevestigen zodat hij niet aan de wandel kan!
    TEnzij je er eigenlijk geen last van hebt natuurlijk. :)

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juud wat fijn dat er nog een keer naar gekeken wordt. Ik kan me voorstellen dat je er echt even ondersteboven van bent....stom UWV, met hun rare regeltjes

Trouwens hier is het echt gekrijs als ik de 10 minutenregel toepas....maar wel gekrijs waar ik niks mee kan...geen pijn ofzo...wel haar zin doorzetten...dat krijsen kan ze beneden ook zo goed.

Pinguin balen dat je werk is blijven liggen. Is niet echt fijn weer beginnen na de vakantie
    Och toch weer een grote baarmoeder? Denken ze aan suiker dan?
    Ben je er zelf een beetje gerust op. Quinn was wel groot voor de zwangerschapsduur he...toch iets van 4 kilo terwijl hij toch veel te vroeg geboren was?
    Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je onbezorgd verder kunt genieten

Heb trouwens diverse keren BV in het oogje gedaan (en de rest van haar gezicht :( :) ) Het heeft niet geholpen. Het hielpt trouwens wel beter tegen de verstopte neus...beter dan zoutoplossing.

Mila heeft mij vanmiddag helemaal ondergekotst. Haalde d'r uit bed....begon ze kokhalsen en toen 4 grote golven over mij heen....zat ook gal tussen....bah. Arme ziel
    Ze heeft de hele middag geslapen en net wel weer goed gedronken. Het zit er nu nog in

Hebben jullie kleintjes ook zo'n goed geheugen....ik sta echt verbaasd van Lynn.
    3 maand geleden hebben we voor vaderdag snoepjes gekocht...uit van die schepbakken. Toevallig waren we vandaag ook in die winkel....wees ze naar de snoepbakken en zei ze die papa, die papa....
    Laatst ook al ....hadden we een kaart gepost bij het grote postsorteercentrum, doen we amders nooit. Reden we er laatst langs....zegt ze post. Ik sta er echt van te kijken.

Ik ga er weer vandoor...vanavond kraamvisite

Toedels!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuk van Lynn dat ze zich dingen al zo goed herinnerd!
    Ik verbaas me ook vaak over dignen die Quinn zegt en vooral de verbanden die hij begint te leggen tussen dingen.

Hoe is het nu met Mila? HEeft ze dr voeding binnengehouden?

Quinn was inderdaad flink. 4095 gram bij een geboorte van 36 weken.
    Maak me niet zo'n zorgen omdat ik weet dat de groei nu goed bijgehouden zal worden en ze me nooit lang zullen laten doorlopen met een joekel van een baby in mn buik.
    Vind het wel heel spannend weer! Misschien is het alleen de baarmoeder die zo hoog ligt, maar grote kans dat dit kindje ook weer voorloopt op groei.
    Bij Quinn ben ik meerdere malen op suiker gecontroleerd en nu doen ze het sowieso vanwege mijn te hoge bmi.
    Ook daar maak ik mn geen zorgen over want eigenlijk voel ik me heel goed.
    HEb wel maagzuur en lage rugpijn maar dat zijn dingen die erbij horen en die me niet dwars zitten ofzo.

Had net cesartherapie van een nieuwe therapeute. Zij zag dat ik vooral heel verkeerd loop dus veel oefeningen met lopen meegekregen. Denk zelf dat daar wel eens een bron van mn klachten zou kunnen liggen.

ga n filmpje kijken!
    fijne avond!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ach jee Ezzie, dan heb ik nog zeeën van tijd. Ik moet lynn altijd wakker maken om 8.30u. Zou niet weten hoelaat ze zelf wakker zou worden, omdat ik haar nog nooit heb laten liggen, maar geloof niet dat het heel veel later is.
    Veel plezier in duitsland.

Ja pinguin, tis gewoon van de zotte wat daar gebeurt. Waarom word ik eerst afgescheept en als ik een paar dagen later terug bel en begin te huilen, waarom kan er dan wel naar gekeken worden?
    Ze moeten juist blij zijn dat ik weer werk heb!
    Mijn papa zei al: hou er maar mee op. Als er geld bij moet, blijf je maar thuis. En in principe heeft hij gelijk, maar ik vind het werk TE leuk.

Lynn herinnert zich ook veel hoor. Ze is echt bij de pinken.

Ze is nu helemaal zot op lipgloss of iets wat ze op haar lippen kan smeren. Ze zegt, mm en maakt met haar handje de beweging bij haar lippen.
    Ze kan in ene ook heel veel. Op het kdv doen ze altijd een liedje. Met de vingertjes, met vingertjes met de platte platte handjes. Met de vuistjes met de vuistjes, met de elleboogjes, boem. Zingt ze mee en ook de bewegingen. Smakelijk eten is ook favo. Ham ham ham. Hahaha.

Chacha, met lynnis er ook niks aan de hand hoor. Ze krijst dan ook wel en dan ga ik er naar toe. Zingen we nog een liedje en de ene keer gaat ze dan wel slapen en de andere keer begint het opnieuw.

Jean is naar Italie. Trailer wegbrengen. Ik zit in mijn vruchtbare periode, deze maand dus weer niks. Zucht.

Als ik al die zwangere om me heen zie..... Schoonzusje is 20 weken zwanger en vriendin 41. Ik wil ook weer die buik voelen.
    Het bevallen ben ik nog niet over eens, maar daar heb ik dan nog 9 maanden de tijd voor. Haha.

Ik ga nog even ruimen en dan lynn eruit halen. Vandaag naar het kdv, dus vroeg op.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik kan me dat gevoel goed voorstellen Juud, van graag zwanger willen worden!
    Lastig als je man dan op de wagen zit!

Vanochtend met Quinn naar de kno geweest.
    We lopen de behandelkamer in en hij kijkt naar de stoel en zegt.. oor kijken. Apart toch dat hij dat nog wist? Alles was goed. Buisjes zitten er nog in dus over een half jaartje weer terug.

Gisterenavond was het goed msi met hem. Ontroostbaar en klagen over pijn in zijn mond/keel.
    Uiteindelijk is hij op mij (gezicht op gezicht )in slaap gevallen en ehb ik hem daarna kunnen overleggen.
    Vanochtend had hij dikke wallen van het huilen van gisterenavond.

Straks ga ik met mn moeder naar de prenatal in Arnhem. Veel kortingen vanavond en heb nog wat dingetjes nodig voor het beebje!

Vanochtend weer dik 10 km gefietst. Was een beetje teveel van het goede.
    Was echt afzien voor me.

Ik ga vast koken!

xx

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden,

wat een rust hier!

Juud: vervelend dat manlief nu net even weg is, ik ken dat gevoel ook zeker!

Quinn en Lynn dus ook allebei zo'n goed geheugen. ik sta er ok erg van te kijken, of dat ze ineens aan tafel 's avonds gaat vertellen wat ze bij de oppas heeft gedaan :rolleyes:

hopelijk gaat het vanavond wat beter met Quinn..

Deborah slaapt alweer een hele week tot half 8 of kwart voor 8 uit, maar dat ik ook echt het uiterste. Die week daarvoor was het steeds 6 uur doordat ze zo verkouden was..

Deel Deze Pagina