Lekker dat uitslapen Niek! Quinn is op het moment weer om 7 uur paraat! Maar 's middags krijg ik hem zn bed niet uit! Hij is erg verkouden, beetje hangerig maar gelukkig wel goed gegeten. Was heerlijk weer vandaag. Lekker met zn tweetjes naar de stad gefietst. MErk dat hij erg aan me hangt op t moment. Vind het fijn om letterlijk dicht bij me te zijn. Gisteren dus nog even wat inkopen bij de prenatal gedaan. Zeker 50 Euro bespaard op dingetjes die ik nog graag wilde. Ik had een lijstje gemaakt en was zo weer weg. Wat een drukte joh! Ook nog een leuk broekje voor Quinnetje gescoord! Ik ga een douche nemen en duik dan mn bedje in. Lekker filmpje kijken. Steven is in Enschede aan het golfen dus het zal wel even duren voor die thuis is. Fijne avond meiden.
ik kan de site van prenatal niet openen, ik wilde kijken of ze nog leuke winterslaapzakjes hadden, maat 110, heb jij ze gezien? ik ga house kijken, eindelijk weer nieuwe afleveringen
Het is zeker rustig hier. Vandaag naar het cb geweest voor Mila. Ze is 145 gram aangekomen...gelukkig. Nu weegt 4315 gram en ze is 55,5 cm Verder was alles goed. Lynn ligt in haar nieuwe bed. Ze is apetrots, maar kan toch niet slapen....het is vreemd natuurlijk. We proberen wel een beetje door te pakken, eventjes over het drempeltje heen te helpen. Dus René is nu boven aan het rommelen, zodat ze hoort dat we dichtbij zijn. Niek bij de hema hebben ze ook leuke winterslaapzakjes Quinn en Deborah ook al verkouden? René is vandaag ziek thuisgebleven, het is een lang virus. Ik had ook opeens weer last van mijn keel, maar das nu ook weer over. Quinn wil dus lekker dichtbij zijn.. IS hij al veel met de beeb bezig? Fijn dat alles goed was bij de KNO En 10 km fietsen...pffff Wij lagen gister om half 8 op bed...rené ziek, ik last van mijn keel. Was heerlijk....jammer dat we om 12 uur en half 5 wakker werden voor Mila....maar goed we kunnen niet alles hebben he Juud ik hoop dat je snel zwanger bent meid!
allemaal ziek dus! fijn dat Milagoed gegroeid is. Deborah heeft gister de baby echt voelen schoppen. ik heb haar ogen nog nooit zo groot gezien, hihi ga mijn bedje zoeken chacha: bedankt voor de tip, ga morgen even kijken
Ik vind de zakken van de HEMA erg prettig Niek! En goed betaalbaar! Bleh Quinn heeft net zn hele ontbijt uitgekotst. Gisteren klaagde hij ook al over buikpijn en was hij flink aan het winden laten dus misschien wel een buikgriepje ofzo. Hij is wel vrolijk en speelt gewoon dus kijk het maar ff aan. Hoe is het nu in huize Chacha? Iedereen een beetje opgeknapt? Ik ga wat doen hier. Fijne dag!
Gets Quinn aan de kots....bleeeh Gelukkig is hij wel vrolijk Wat leuk dat Deborah het kleintje heeft voelen schoppen René is weer aan het werk, Lynn is met groene klodders in haar neus naar het kdv, Mila slaapt en mams heeft lekker wat tijd voor zichzelf Lynn heeft goed geslapen in haar nieuwe bed. We moesten er 2x heen en een lampje in de badkamer aan laten, maar ik ben erg tevreden zo. Nu hopen dat ze dit volhoudt. Mila lacht! Ik twijfelde van de week al, maar gister kreeg Lynn al een mooie glimlach en vandaag kreeg ik een stralende lach. Wat geweldig
Lekker Chacha even tijd voor jezelf! Geweldig zo'n eerste glimlach! Weet dat het bij Quinn zo lang duurde voordat ik hem eindelijk lachend op de foto had! Hij heeft nu net wat droge toastjes opgegeten en het zit er nog in. Hij heeft wel verhoging maar nog geen koorts ofzo. Pakt wel steeds zn knuffelbeer en kleedje en dan gaat hij op de grond liggen. GEweldig dat Lynn zo goed in dr neiuwe bed heeft geslapen. Slaapt ze ngo wel in een slaapzak? Quinn gaat over zodra de kozijnen gezet zijn en de babykamer is geverfd. Mijn ncihtje haar dochter(6 weken ouder dan Quinn) slaapt in een meegroeibedje. Ze slaapt niet meer in slaapzak en ze draagt geenr omper maar een onderbroekje en hemdje over dr luier. Nu heeft ze gisteren zitten verfen in dr net opgeknapte peuterkamer. MEt dr eigen poep #-o Ik kon er wel om lachen mn nichtje wat minder.
Fijn dat Quinn niet heel erg ziek lijkt te zijn. Hopen dat het snel weer over is! Maar extra veel knuffelen vandaag Lynn heeft geen slaapzak meer aan. Maar slaapt onder dekbed en met kussen. Ja ze is echt groot nu....ik vind haar wel een minimensje hoor, zo in dat grote peuterbed Hihi @ muurverven met poep....altijd lachen (zolang het niet bij je zelf is) Ik geloof dat het tied voor de tiet is.... tot later
heey dames sorry dat ik een tijd niks van me heb laten horen hier gaat alles goed we zijn heel blij met dit huisje youame lijkt een stuk gezelliger met Dice ook alles goed vandaag z'n prikjes gehad maar hij was flink hij groeid als kool z'n cijfers zijn 5090g en is 57'5cm pff hij was bij de geboorte 50 cm en was 3205 hij lacht al vollop en begint terug te praten (in zijn taal dan he) youame gaat ook alles goed ze praat de oren van je hoofd en is erg knuffelig en kusserig we zijn al 3 dagen bezig om haar te laten slapen in het grote bed maar zo gauw je weg loopt is het drama schoppenb tegen de deur enz vanmiddag was ze in slaap gevallen tijdens het middageten en heb der toen in het bed gelegt keek een uurtje later door het sleutelgat zat ze op de rand van het bed en om zich heen kijken zei ze ooooh oooh och loopt ze naar de deur en bleef daar wachten heel stilletjes dus ging een x hoesten zei ze mama deur open gedaan en ze was zo trots dat ze daarin had geslapen mijn vriend heeft der om kwart voor 8 naar boven gebracht en ging er weer heftig aan toe en hij is nog steeds bij haar iemand tips om haar in het grote bed te krijgen? of moet ik gewoon weglopen als ik der in heb gelegt? chacha volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met kleine Mila als nog van harte gefeliciteerd beter laat dan nooit he oh ik moet gaan Dice is wakker heeft een beetje last van z'n beentjes ik kom snel weer langs groetjess
even snel....kunnen de regeldagen ook al met 5 weken beginnen ipv 6 weken? wie weet dat? ze hangt zoveel aan de tiet vandaag.....
hoihoi! chacha, volgens mij is er toch niet een bepaalde standaard voor de regeldagen? Net als de sprongetjes? Dat kan toch ook een weekje verschillen? Misschien is ze flink aan het inhalen na haar verkoudheid? Of wil ze gewoon graag bij mama zijn? Drinkt ze wel flink als je haar aanlegt? Leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie Marline! Ik heb nog geen ervaring met het slapen in een groot bed... Tijn slaapt nog steeds in zn ledikantje. Ik moet zeggen dat ik het nog eventjes niet echt aandurf haha. Ben namelijk bang dat het ook drama gaat worden. Maar eens moeten ze over he. Ik denk dat het vanzelf wel gaat lukken. Je kunt haar ook nog eventjes de keuze geven en het ledikantje ook nog in haar kamertje laten staan. Volgens mij heeft Pinguin het zo een beetje met Quinn gedaan. Geef het een paar dagen meid, volgens mij komt het dan helemaal goed! oh chacha, Lynn ook met dekbed en kussen? Dan is ze echt al een grote meid he! Fijn dat het best goed gaat! Ik moet denk ik gewoon ook maar de stap wagen. Misschien valt het allemaal wel mee he! Geweldig he, het eerste lachje! Heb je de lach al kunnen fotograferen? Zielig Quinn ziekjes... hoe is het nu met hem? Geen koorts gekregen en lekker gaan slapen hoop ik! Oh neee wat een verhaal van het verven met poep ieww... hihi....daar ben je dan echt niet blij mee... wel een leuk verhaal voor later haha... Leuk Niek, dat Deborah de baby heeft voelen schoppen! Leuk die reactie! Lekker geshopt bij de prenatal Pinguin! Leuk he, dingetjes voor de beeb kopen! Wel minder die drukte, slim om een lijstje te maken. Juud, ik hoop echt dat je snel zwanger wordt...! Wie weet de volgende ronde! Hoe is het nu geregeld, krijg je meer geld terug? Of zijn ze er nog niet op teruggekomen? Ik snap goed dat het heerlijk is om te werken, maar idd als je geld moet toeleggen...?! Hopelijk stellen ze het snel bij! Fijn dat het met Lynnie zo goed gaat! Lekker kletsen! Ze vindt het dus leuk bij het kdv? Super hoor! Tijn en Floor zijn vandaag voor het eerst even naar het kdv geweest om te wennen. Woensdag voor het echie. Tijn vond het super, hij was gelijk naar buiten vertrokken om te spelen en hij wilde aan het einde van de ochtend niet graag weer mee... Floor ging ook prima, heeft daar lekker geslapen en flesje gedronken. Ik heb echt een goed gevoel bij dit kdv. Leuke leidsters ook. En wat een fijn idee dat Tijn en Floor het prima naar de zin hebben gehad. Kira, is Seán helemaal van de poeperij af nu? Hoe is het bij jullie Narcissen? Ik ga even lekker een wijntje drinken!
Wat fijn Mir dat het zo goed ging op het kdv en dat jij er zo'n goed gevoel bij hebt! Slaapt Floor nog steeds in dr wiegje trouwens of heb je twee ledikantjes. Hier inderdaad ledikantje en bedje op zn kamer maar dat helpt niet echt. Denk dat cold turkey misschien toch het beste is. Wel fijn dat het allemaal zo goed gaat Marline en dat jullie genieten van je nieuwe huis . Chacha ik heb me nooit zo aan die dagen ghouden. Zou best kunnen dat ze wat eerder is. Maar misschien is het ook inahlen zoals mir zegt. Wel fijn dat ze lekker is gegroeid! Ik heb trouwens veel aan de borstvoedingswebsite & forum gehad! Quinn heeft de hele dag verhoging gehad, maar net boven de 38. Niet veel gegeten en gedronken maar wel veel geslapen vanmiddag. HEb hem na 3,5 uur wakker gemaakt en toen lag hij nog in diepe diepe rust. Vanavond wel wat Macaroni gegeten en dat is goeg gegaan. OOk nog even met Steven buiten gevoetbald! Hij is vrolijk maar toch ook wel hangerig en knuffelig. Morgen gaan we naar de Ikea. Ik heb nesteldrang. Hebben dingen veranderd boven, tweepersoonsbed weggedaan en ik wil nu een slaapbank en weer orde in de kamers! Is Helena niet dit weekend jarig? GEfeliciteerd NArcissen! Fijne avond meiden! Ik ga mn bedje in.
Hallo allemaal! Lang geleden dat ik hier gepost heb.. Ga ook niet alle 980 pagina's bijlezen; dat lijkt me toch wat veel.. Isabelle wordt morgen 2 jaar.. wat gaat de tijd hard.. Inmiddels is er een brusje onderweg.. ik ben heel benieuwd hoe ze dat vind.. Ik zie dat er een hoop van jullie al een tweede hebben.. grappig; ik kom net kijken 8) Ik ga Isabelle denk ik in november/december aan een groot bed laten wennen.. We gaan in april verhuizen (en dus bevallen; goed gepland ), dus wil haar ruim voor die tijd in een groter bed hebben..anders worden het wel erg veel veranderingen ineens.. hebben jullie allemaal een beveiliging nog bij het bed; of zijn jullie kids gewoon in het grote bed gelegd..? Verder gaat alles goed met Isabelle.. ze loopt sinds ze 20 maanden is (is niet zo'n snelle) en begint al echt flink te praten met zinnetjes.. Ze is nu even voor een paar daagjes naar Texel geweest; naar mijn moeder, die daar op vakantie is (mijn vader is in mei overleden).. dus hier hadden we lekker even een poosje de handen vrij voor de verjaardagsboodschappen enz enz..Maar vanmiddag komt ze terug.. Het is heerlijk; een paar daagjes 'rust', maar ik ben nu toch wel blij dat ze weer terug komt
Nou volgens mij was het echt een regeldag...ben helemaal leeggezogen Vandaag laat ze gelukkig weer wat langer er tussen, nog niet zoals het was, maar ze is wel rustiger.... Marline fijn dat alles goed bij jullie gaat. En Youame dus ook naar het grote bed? Is ze fijn gaan slapen? Mir fijn dat het kdv zo goed bevallen was. En die Tijn, hihi wilde niet eens mee....grapjas. Ben jij trouwens al weer aan de anticonceptie? Weer een spiraal? Ik weet nog niet wat ik ga doen....je mag ook niet alles met BV he? En de wens voor een 3e is er nog steeds (nu nog niet hoor, haha) maar dan zie ik een pil ook niet echt zitten (ivm ontpillen) Pinguin hoe is het nou met Quinn? Fijn dat de macaroni er in is gebleven. En nesteldrang? haha...nu al. Ik had dat ook zo erg....wilde alles opgeruimd hebben. Narcissen gefeliciteerd met Helena! Mirjanne gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! Heeft Isabelle het lekker gehad op Texel? Lynn weigerde gisteren in haar bed te slapen 's middags. Dikke drama...uit uit uit gillen (maar ondertussen wel gewoon in bed blijven zitten, hihi) We hebben haar er maar uitgehaald, het was de strijd niet waard. Gisteravond wel lekker gaan slapen en nu vanmiddag met een beetje hulp van papa (die op de trap een boekje zat te lezen). Ze slaapt nu wel lekker gelukkig. We gaan zo naar Meppel, eten bij schoonfamilie. Zal wel weer een volksverhuizing worden.
hey meiden..even een berichtje om te laten weten dat ik wel een beetje meelees maar geen puf om uitgebreid te antwoorden. met momentee bij mijn schoonzus en ga morgen naar mijn schoonouders. Heb vreselijke last van ischias. had dat bij eslem de laatste 2 weken ofzo maar ik word nu gek van de pijn kan niet lopen niet zitten niet liggen niet omdraaien. vandaag of morgen even langs de dokter voor pijnstillers want ik houd het dus echt niet meer uit. ik functioneer niet echt meer hehe. het is hier dus ook nog eens einde van de ramadan en dus feest. dus er is geen enkele dokter te vinden. dus moet maar even naar de spoedeisende hulp zeg maar. zodra we thuis zijn maar snel naar fysiotherapie..
hoi! Mirjanne, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Al van de misselijkheid en kwaaltjes af? Leuk dat je komt meekletsen. Chacha, gelukkig is Mila nu weer wat rustiger! Haha en wat een drama kan Lynn schoppen... maar wel in haar bedje blijven zitten Is dat omdat ze dat gewend is? Denk het wel he? Ze heeft misschien nog niet door dat ze eruit kan lopen? Merkte je trouwens dat ze onrustiger sliep zonder slaapzakje? Of maakt dat helemaal niet uit? Hier geen pil hoor! Bij ons is ook de wens voor een derde, dus dat ontpillen schiet dan helemaal niet op. Ik geloof dat het bij Tijn een jaar heeft geduurd voordat ik ontpild was. De spiraal is een goede optie denk ik. Wij gebruiken nu nog even condooms. Ik denk dat ik de mirena weer ga nemen. Lekker gegeten trouwens Chacha? Haha.. ja dat van die volksverhuizing ken ik. Maar het gaat al een stuk makkelijker dan toen we alleen Tijn hadden. En daarbij, die spuugde zo ontzettend veel dat ik de tas alleen al vol had aan nieuwe truitjes haha... Nu neem ik hetzelfde mee of minder maar dan voor twee. AK, sterkte meid. wat een pijn moet je hebben. Ik hoop dat fysio een beetje helpt. Hopelijk zijn er ook pijnstillers die je mag tijdens de zwangerschap.
Heerlijk gegeten. Mijn schoonvader is kok geweest op een booreiland. Dus die kan wel koken. We waren wel veel te laat weer.... Lynn was ook heel lief (nou ja..het is en blijft een druktemaker....zwager en schoonzus probeerden haar rustig te laten zitten en tekenen....haha no chance...) Ik merk trouwens geen verschil met of zonder slaapzak bij Lynn....Maar toen het zo warm was sliep ze ook gewoon onder een laken. Vannacht was ze 1x wakker, toen lag ze bloot en zat klem met haar been. Maar met slaapzak lukt haar dat ook wel. Floor is helemaal niet zo'n spuger he? Heerlijk! Mila ook eigenlijk niet, maar gister hebben we een flesje uitgeprobeerd (afgekolfde BV) om haar te laten wennen. In 1 teug had ze het leeg...kleinste speen avent....en toen kwam het er natuurlijk weer uit Ik kolfde met 1 borst trouwens 120 cc...das wel veel toch? Ik moet dat nog een beetje uitvogelen met dat kolven, wil ook niet dat ik opeens weer te veel melk heb. Jullie dus ook niet aan de pil? Ik denk dat ik voorlopig maar ook op de condooms blijf. AK sterkte met de pijn. Wat vervelend...ook omdat je Eslem hebt om voor te zorgen en je man veel werkt. Mila was vannacht niet wakker te krijgen. Er zat al 6,5 uur tussen de voedingen. Ik kreeg haar echt niet wakker. Ja eventjes en dan ging ze lekker verder slapen. Dus zat er 8,5 uur tussen en toen heb ik haar opnieuw wakker gemaakt, toen wel wat gedronken (nog niet optimaal) en ze tukt rustig weer door. Lynn is wakker, ik ga d'r uit bed halen
chaca ligt lynn sinds kort in een groot bed (zal dat wel allemaal gemıst hebben hehe)? Eslem slaapt al een jaar onder een dekbedje..maar op de een of andere manıer vindt ze het lekker om lekker bloot te liggen. ze wilt ook nooit een broek aan als ze gaat slapen. en anders trekt ze hem uit. na deze bevalling wil ik ook niet aan de pil. maar dat komt omdat ik er niet tegen kan. eigenlijk dus helemaal nergens tegen. Dus dat zal wel weer een dilemma worden. maar een derde zwangerschap plus kind zie ik absoluut niet zitten. vandaag opzoek naar pijnstillers. en tot overmaat van ramp heb ik ook nog eens een raar maag virus opgelopen.dus buiten dat ik me niet kan bewegen van de pijn heb ik ook nog eens constante maagpijn waar ik snachts niet van kan slapen. wat een pech allemaal bij elkaar he. Mijn man is trouwens tegenwoordig elke dag 1 uur thuis. Maar goed niet dat hij wat betreft eslem veel tot hulp is ofzo. maar we zijn nu bij familie dus eslem speelt de hele dag lekker. trouwens eslem slaapt al maanden overdag niet meer waar ik echt zo van baal. ze is pas rond een uur of 4 moe en als ik haar dan op bed leg is ze pas rond 11 uur savonds weer moe. ik mis dat wel vreselijk hoor.
Hey meiden,, ff niet de puf echt te reageren. Ben flink grieperig alhoewel het ergste alweer voorbij si volgens mij. Ga morgen ookw eer proberen te werken. Vanmiddag de groeiecho gehad. Een nieuwe gyn die ik bij tijdens de zwangerschap van Quinn nog niet had gezien. HEt liefst had ze me bij haar onder controle ghouden vanwege mijn medische geschiedenis maar ik wil het zelf liever bij de vk houden en dan groeiecho's in eht zh. Kindje liep iets voor op groei maar eigenlijk viel het nog binnen de marge. Het werd nu rond de 1500 gram geschat. Mijn baarmoeder daarintegen is flink aan de maat en waarschijnlijk is het bij Quinn de oorzaak geweest van de vroeggeboorte. Moet nu Eind oktober weer voor een groeiecho. Dat was hem weer even. Duik weer even op de bank voor ik ga koken. xxx