Lotte was echt zo zielig. Ze lag opeens te huilen, en echt hardverscheurend . Dus wij kijken bij d'r, schone luier om aan het doen, kijk ik naar d'r handje, heeft ze tussen haar wijs en middelvinger bloed zitten. Wat was er nou gebeurd, heeft ze zich gesneden aan een label van een knuffel. Echt zo zielig
hoi! ahhh... dat doet gemeen zeer zeg Wat sneu.. en dan weet je niet wat er is he tot dat je wat ziet... heeft ze nog last van het sneetje? Marline hoe ging het met de echo? Chacha, wat goed dat het cb nu aan jou kant staat. Jeetje.. moet je hemel en aarde bewegen om gehoor te krijgen. Het is toch eigenlijk vreselijk! Zie je, het is heel goed om je gevoel te volgen. En noooiiit denken.. misschien zeur ik wel! Ik hoop zó erg dat de HA voeding aanslaat en dat Lynn er van op knapt! Lekker rustig hier... nou hier in huize Tijn ook Bart ligt ´voor´ te slapen want hij moet vannacht rijden. Tijn ligt ook te slapen op de bank... Ik laat m daar gewoon maar even liggen.. lekker stil.. geen gehuil en kan bart lekker slapen en ik de laatste spulletjes in orde maken. En je ziet.. waar zit ze weer... achter de compu... Weet je... ik zit te twijfelen. Ik heb namelijk rijstebloem gekocht en dacht: mooi, dat ga ik in zijn laatste flesje doen.. maar nu denk ik.. het is de eerste keer.. straks krijgt hij er krampjes van.. en ja.. da´s nu net even niet zo handig met die autorit vannacht.... duss.. nee dan toch maar morgen of zo... ik heb wel fruithapjes mee Nou ik ga nog maar even afwassen en de planten water geven, dan Tijn de fles. We vertrekken om 23.00 uur HEb er echt zin in xxx
heeey mir ja de echo zag er goed uit voor zo ver k moet nu weg we gaan ff wat drinken fijne reis en geef tijn dikke knuff en kus van ons gr marline doeiiiii
Heerlijk Mir: VAKANTIE....ga er lekker van genieten meid! Misschien kun je idd beter ff de rijstebloem uitstellen, autorijden met een krijsend kind is niet grappig. Juudje waar hang jij uit vandaag? Gelukkig Marline dat de echo er op het 1e gezicht er goed uitzag. Aaah arme Lotte, waar kinderen zich al niet aan kunnen bezeren he? Gelukkig Ezzie dat de prikjes meevielen, ik hoop dat hij zich nu ook een beetje goed voelt. Mamsie is je huisje lekker schoon geworden? We zijn sinds vanmiddag begonnen met de HA-voeding. Het stinkt behoorlijk, maar Lynn vindt t allemaal wel best, ze drinkt het goed. Het is alleen mega-dunne voeding. Ik heb gelijk JBPM gehaald, maar nog niet door de fles gedaan. Ik wil eerst zien of Lynn ook zo erg op deze voeding spuugt. Nou niet dus, alleen wat natte boertjes en direct na de voeding een mondje. Moet het wel ff aanzien, mocht ze nou toch veel gaan spugen dan ga ik het indikken. Probleem is wel dat het zo dun is dat ze zich verslikt. Misschien moet ze even wennen. Ik heb al wel het kleinste speentje van avent. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze er op gaat reageren. Voor vandaag kan ik er niks van zeggen, omdat ze vanmorgen de gewone voeding heeft gehad. Maar ze lijkt al rustiger, de voeding breekt niet elke keer op. Ik was gewaarschuwd voor groene ontlasting door de voeding. Nou idd spinaziegroen, direct vanmiddag al en stinkuh.....
ChaCha ik zou voorlopig geen JBPM gebruiken. Ik mocht het in ieder geval absoluut niet gebruiken van het cb ivm allergieeen of mogelijkeheid daartoe. kereltje heeft vanmiddag zn prikjes gehad Hij heeft zo ontzettend gehuild, en ik natuurlijk mijn tranen wegslikken. Hij lijkt er nu nog geen last van te hebben. Hij is vandaag precies 16 weken en woog 6370 gram en was 62,5 cm lang. Een collegaatje was er toevallig ook met haar zoon, die drie weken ouder is dan Quinn. Deze knapperd woog maar liefst 8690 gram! Heb gemist hoelang hij was, waarschijnlijk omdat ik zo onder de indruk was van zijn gewicht. Klein manneke is de mijne dan. Voor de rest weinig nieuws op het cb. Tja mag hem weinig in bad doen, geen zeep gebruiken en ook geen wasverzachter. Mag na de kerst gaan provoceren met de melkproducten. Hij heeft wel wat last met zijn piemeltje.Wat schrale plekjes enzo, hoogstwaarschijnlijk een restant van de spruw, en omdat ik aan de antibiotica ben geweest vorige week is dat natuurlijk weer een beetje aangewakkerd. Ook is 1 balletje nog niet ingedaald. ben benieuwd wat er gebeurt als dat dus niet gebeurt. Iemand een idee? Was erg happy vanochtend. Eindelijk een kilo afgevallen, maar ben deze week ook begonnen met sporten en veel wandelen. Het begin is er. Nog 20 te gaan fijn weekend meiden! xxx Pinguin
hey meiden bij www.babytryandbuy.nl is er tot half januari opheffingsuitverkoop. Prijzen varieeren van 1 tot 80 euro heb zelf bfreeflessen gekocht!
@chacha. nou met de franse slag. mijn moeder en tante kwamen in eens op bezoek. dus niet veel kunnen doen vanmiddag. @marline fijn dat de echo goed ging. @pinguin. hoop dat je kereltje er geen last van krijgt. jeetje wat een gewicht 8690 gram! dimphy wegt nu 5670 gram. zal een s rond kijken op die site. wat is JBPM
JBPM=johannesbroodpitmeel (zo'n lang woord) @ Pinguin: Ik denk het niet eens nodig te hebben, Lynn spuugt amper....en dat terwijl het zulke dunne voeding is. Maar goed ik juich nog niet, eerst zien dan geloven.....Maar goed dat je het zegt, ik laat het mooi in de kast staan....Er staat alleen wel op de verpakking dat er geen allergenen in zitten, dacht dat het dan goed zou zijn....hmmm niet dus. Erg he om je kindje zo te zien huilen tijdens de prikjes....ik kon het ook niet droog houden hoor. De wijkverpleegkundige zei dat ik niet de 1e was en zeker ook niet de laatste.....Ik vond mezelf zo gemeen toen Lynn de prikjes kreeg. Mamsie: Hier was het vandaag ook zoete inval, allemaal onaangekondigd bezoek en ik ben al zo alleen deze week. M'n mannetje werkt zo ontzettend veel (is bakker, allemaal broodjes bakken) Hij is nu ook al weer vertrokken, ben vannacht alleen met Lynn.
Chacha: hier ben ik! Erg fijn hoor dat ze het zo goed doet! Ben je in een keer overgestapt? Je moest dus weer in je winkeltje duiken voor een kleinere speen? Ik was de comfort aan het afbouwen. Eerst gaf ik 3 om 3. Vande week 2 comfort en 4 gewoon, maar ga weer terug naar 3 om 3. Waarschijnlijk dat ze daarom zo huilerig was. En natuurlijk dat de fles zo snel leeg was. Tis dan minder dik. Dus we gaan maar weer terug. Lynn heeft me vannacht flink op mijn neus gemept. Ja, ze wordt dus nog steeds wakker. Ik heb zelf van 2 tot 4 wakker gelegen. Denk dat het door de medicijnen komt. Pfff, zo kom ik nog niet aan mijn nacht rust. Pinguin: ach gossie toch. Zo'n verdriet. Maar al 6370 gr. Netjes hoor. Ben erg benieuwd wat Lynn weegt. De laatste keer woog ze 5100gr. Ik ga vandaag weinig doen. Beetje banken. Morgen naar oma, ze wordt 51 en maandag gaan we lekker cadeautjes uitpakken. . Tot straks
Haaa Juudje, daar ben je. Denk je dat Lynn weer last heeft van krampjes? Dat ze daarom 's nachts wakker wordt? Heb je gisteren ook weer geen rijstebloem gegeven? En hoe is het met jou? Hoe gaat het met de medicijnen? Het wordt toch eerst erger? Is dat nog steeds zo of ga je nu al effect merken? Ik ben in 1x overgestapt. Volgens het CB kon dat prima en zal je het snelste effect merken omdat ze dan niet meer in aanraking komt met de oude melk. Ik moest idd weer mijn winkeltje induiken, ben erg blij met mijn winkeltje, hoef ik niet elke keer naar de winkel. Lynn verslikt zich al minder, ze went al aan de dunne voeding....slimme meid. Lynn is vannacht 1x wakker geweest om half 2, maar ging direct weer slapen toen ze haar speentje kreeg. Het gerochel is stukken minder. En ze spuugt niet van de melk. Vanmorgen werd ze om 7 uur wakker, flesje gegeven en teruggelegd. Ze heeft een hele tijd in bed gebabbeld. Normaal is het direct krijsen. Ze voelt zich iig beter.....komt het door de voeding of heeft ze gewoon een goede dag, we zullen het zien Ik merk dat ik vreselijk moe ben geworden door al dat gedoe van afgelopen week....het heeft energie gevreten. Ben vanmorgen ook lekker mijn bed weer ingedoken en werd pas om half 11 weer wakker door Lynn. Was wel ff lekker, ff bijslapen. En nu weekend en dan de feestdagen....heerlijk. Mijn mannetje heeft het werk ook klaar, dus die ga ik ook weer wat meer zien.
k wou net zeggen wat is het rustig hier haha chacha nog wat leuks gedaan vandaag? k heb eindelijk schoentjes gevonden de youame passen roze timberland schoentjes gekocht via marktplaat voor 5 euro geen geld duzz hihi ben helemaal happy
Wat leuk schoentjes! Mogen ze dat trouwens al aan? Ik heb uitgeslapen (tja eerst om 7.00 uur wakker, maar om 7.45 uur er weer in en heerlijk geslapen tot 10.30 uur). Voel me heerlijk uitgerust! Daarna het huis schoongemaakt, door het gedoe van afgelopen week wat het echt een zooi hier. En boodschapjes gedaan, ben voor het eerst naar de Jumbo geweest, ze pakten zelfs de boodschappen voor mij in Nu net het eten op en we gaan zo maar eens lekker een filmpje kijken. Jij nog wat leuks gedaan Marline?
chacha; hoop dat je meisje zich beter gaat voelen door de voeding! pinguin; hoe gaat het met quinn na de prikjes? ik ben ook blij dat marno weing gehuild heeft anders hou ik het ook niet droog hoor! goed zeg, kilo kwijt! nu ff volhouden, zal wel niet makkelijk worden met de feestdagen,.... marline, stoer hoor schoentjes!,. en voor een prikkie! houd ze ze wel aan dan? bij die van mij lukt dat namelijk echt nog niet,. of hij kromt z'n tenen en als ze redelijk zitten schopt ie ze zo weer uit,. geen succes dus,. zijn vandaag helemaal naar emmen geweest, overgootopa en oma bezoeken, dik 2 uur rijden, was benieuwd hoe dat zou gaan, nou, super hij heeft de hele heen en terug weg geslapen! geen kik gegeven! wat een zoet kind, misschien kwam het van zn prikjes dat ie moeier was normaal slaapt ie echt niet zoveel,. en als ie wakker was super vrolijk,. hij woog trouwens 7510 gr en is 64 cm,. kleine reus,. hihi
ja is wel lekker warm dan sokjes draag haar soms in de draagzak met dit soort dagen met die drukte met de kinderwagen vind k het maar niks haha ja ze houd ze wel aan sokjes gaan wel snel uit er zitten veters in dit is maat 15 ze heeft nu al 6 paar schoentjes maar die kan ze nog langer nie aan hihi youame slaapt ook door in de auto als we maar rijden zo gauw we een paar minuten stil staan gaat ze huilen haha chacha lekker handig k wou dat ze dat voor mij deden marno is echt een reusje hihi vergeleken met youame nee beetje tv gekeken en me schoonzus kwam ff op bezoek nog een paar dingetjes brangen voor de kast die we van hun hebben gekregen youame ligt weer in bed weer op 4 flessen uitgekomen morgen ff een grotere fles halen we hebben er eindelijk 1 gevonden waar de haberman speen oppast das wel een gedoe zeg die fles die bij de speen zat in nu wel te klein denk dat ze nu wel iets meer kan gr marline
hey hey Quinn lijkt weinig last te hebben van de prikjes. Hij had vanmiddag wel iets verhoging, maar vanavond niet meer. Ook begint hij opeens uit t nieuts te schreeuwen en hij slaapt veel, maar so far so good. Zijn vanmiddag lopend boodschappen gaan doen in de stad. Toch wel een uur of 2 minimaal gelopen denk ik. Quinn slaapt ook zodra we de motor starten van de auto . trouwens ook als ik hem in de wagen leg en ga lopen is hij binnen no time in dromeland en dan moet ik hem wakker maken als we thuis zijn. Hier geen schoentjes voor mijn kereltje. HEb al vrij vroeg slofjes voor hem gekocht bij de prenatal en die heeft hij aan. Houdt hij lekkere warme voetjes in en lijkt me gewoon nog niet lekker van die harde dingen om zijn voetjes. Heb ze wel in huis trouwens, maar dat is omdat vorig jaar sinterklaas Steven schoentjes had gekocht om ze voor de kachel te zetten met een gedichtje erin van ons toekomstige kindje. Kwam er eigenlijk op neer dat hij wel voor n kindje wilde gaan. lief he. Ik ga kolven en mijn bedje in meiden. MAg morgen een beetje uitslapen ( als ik gekolfd heb weer terug naar bed) xxxx Pinguin
Gelukkig Pinguin, Quinn reageert normaal op de prikjes en niet heftig. Jouw man had toch zo heftig gereageerd op de prikken? Marno is idd een reus, ook vergeleken bij Lynn hoor. Lekker toch dat ie zo goed groeit.... Lynn slaapt ook meestal in de auto. In het begin niet, ze is wel moe maar ze kijkt zoveel dat ze de slaap niet kan vatten. Dan is het brullen en valt ze toch in slaap. Maar zodra we de auto uit zijn, gaan de luiken ook direct weer open. Lynn lijkt het goed te doen op de voeding. Ik heb geen krampje ontdekt vandaag en ze slaapt zo ontzettend goed. Vanmiddag is ze 3x een uur in slaap gevallen. Wanneer ze wakker is, is ze lekker vrolijk en lijkt ze goed in haar vel te zitten. Ook maakt ze weer veel meer geluidjes, die heb ik de afgelopen week maar weinig gehoord. Ik hoop zo dat het doorzet en dat het echt aan de voeding ligt. We zullen het de komende week wel merken. En het spugen valt me echt mee, af en toe een mondje. Als ze echt reflux zou hebben, zou ze met deze voeding toch echt veel moeten spugen Wat gaan jullie eigenlijk doen met kerst? Wij gaan de 1e dag lekker met z'n 3-tjes thuis blijven. Lekker genieten van ons gezinnetje. De 2e dag wordt druk, dan gaan we naar schoonouders en ouders.
Goedemorgen dames, Kan ik een keer uitslapen, word ik toch om 8.00u wakker. En ja, wakker is wakker bij mij. Lynn is weer bij tante Kimmie. Chacha, fijn hoor dat ze het zo goed doet. Zat van de week met mijn moeder op jullie site te kijken. Zegt ze, Goh, ze lijken ook nog wel op elkaar. haha, leuk hè? Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders. Kalkoen op zijn engels eten en veel cadeautjes uitpakken. Hihi. Tweede kerstdag: Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren. De straf die ik verdiend heb, zit ik uit. Geintje, tweede kerstdag heb ik niks. Lekker met Lynn op de bank. Pinguin, Gelukkig heeft ie weinig last van de prikjes. Hoe is de nacht gegaan? Marline, Lynn heeft ook schoentjes. Ze had ze gisteren aan. Nikes, maat 16, maar nog een beetje te groot. Ezzie, Lynn slaapt ook in de auto. Vindt ze heerlijk. Wauw al 7510gr? Goed hoor. Ik denk dat Lynn nu ongeveer 5500gr weegt. Ik doe ze nu maat 62 aan. Ben een beetje uitgekeken op maat 56. Ze past het nog wel, maar vond het tijd voor maat 62. Haha Ik ga dadelijk lekker drie keer uitgebreid in bad. Mezelf even lekker verwennen met een maskertje ofzo. Daarna ga ik naar mijn moeder. Ze wordt vandaag 51. Hiep hiep hoera. Tot straks
hallo, dimphy heeft een nieuw ritme. ze is de hele week al om half 5 klaar wakker. ben nu dan ook kapot. wij zijn eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede bij de ouders van mijn man. allemaal hele fijne kerstdagen