September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    heeee....!

welterusten!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Beterschap met Deborah Niek! Hopelijk heeft ze er niet te erg last van.

Hoop dat Tijn ook weer helemaal is opgeknapt.

Wat een heerlijk weertje trouwens he meiden!
    Ik fiets me suf, willen morgen voor het eerst naar de dierentuin,.. ben beniuewd hoe die dat vind.

Vanmorgen deed ie iets waarvan ik hoopte dat ie dat nooit zou doen,... hadden zo'n keiharde pulk te pakken, hij bestudeerd hem ff en gooit hem zo als een snoepje in zijn mond! :( Gatsie! zegt ie ook nog doodleuk,.. 'kauwen,,.' brrr, vind ik zoo vies! haha
    Hij kwam ze altijd geven als ie er 1 te pakken had,..

Geniet van het mooie weer meiden!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    mogge meissies ;)

Niek hoe is het nu met Deborah? Naar lijtk me dat hoor. Gelukkig dat het voor jou niet besmettelijk is trouwens.
    Geniet je al n beetje van je verlof?

Hihi Ezzie, Marno lekker aan het pulken? Ach hoort erbij toch. Doen ze allemaal wel een keertje (behalve mijn Quinn natuurlijk :D )

Mir hoe is het met Tijn? Je zou zijn eten ook wat aan kunnen lengen met wat extra water of anders een lepeltje olijfolie er doorheen roeren.
    Fijn dat je resultaat ziet van de behandeling van Floor.
    Je had het van de week over eventueel verhuizen? Waar wil je naar toe of ben ik te nieuwsgierig?

Chacha hoe is het kraambezoek van je manager geweest? Heb je trouwens je foto's van hyves gehaald?
    IS Lynn nog regelmatig onrustig snachts?
    Hier gelukkig echt goede nachten (even afkloppen) Hij slaapt van 7 tot 7 tegenwoordig en daar ben ik heel blij mee.
    Hoop voor jou dat dat ook snel weer zal zijn!

AK leuke kast en leuk bedje voor je meisje.
    Denk dat het hartstikke goed gaat komen met Eslem en haar zusje!
    Hoe is het nou met je Ischias? HEb je nu medicijnen?

Hier een druk weekje achter de rug.
    Pff wat eent roep geven die nieuwe kozijnen zeg.
    Ze moeten het laatste nog afmaken maar dat kan pas als de verwarmingen gedaan zijn.
    We moeten op het moment wel 2 x per dag stofzuigen enzo.
    Maar het resultaat mag er zijn.
    Boven lijkt eindelijk "af"te worden.
    Steven heeft gelijk nog allerlei plinten enzo in de lak gezet dus het ziet er weer erg mooi uit!
    Vandaag ben ik 30 weken alweer. En het mopje in mijn buik is een wasmachine aan het nadoen volgens mij.
    Erg druk!
    Als ik uit ga van de zwangerschapsduur van Quinn zou ik zomaar over 6 weken mn beebje in mn armen kunnen hebben :confused: . Het gaat snel allemaal!
    Hopelijk is volgend weekend de babykamer helemaal klaar (behalve de gordijnen). Is toch een stukkie rustiger voor me;)
    Goed nu nog beneden aan de poets.

Fijne dag meiden!

ps. Nokinee, lees je nog steeds mee? En zo ja hoe is het?

4. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

:oops: ik lees nog steeds mee.... :oops:

niek, nog nooit van gehoord... hoe is het nu met deborah?
    gelukkig dat het voor jouw niet gevaarlijk is.

oh wat zijn alle zwangere al weer ver! :confused: wat gaat dat toch snel!
    en voor zover ik gelezen heb gaat het bij iedereen goed?....

hier gaat het goed...
    dimphy is op het cb geweest...ze is 90 cm en 12 kilo.
    ze plast soms op het potje en ze zit nu op teddybeer zwemmen, ze vindt het erg leuk! voor ons is het een soort therapie om het vijver ongeluk te verwerken...we zijn toch veel banger dan we dachten...
    ze kletst ontzettend veel en goed....wel heel gezellig..

met ninthe gaat het ook erg goed...ze heeft nu haar medicijnen voor epilepsie afgebouwd en het gaat goed!....en tot nu toe komt ze met alles heel goed mee.....blijft een wonder!

een goed weekend allemaal!

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hand voet mond ziekte? Nog noooooit van gehoord.
    Maar goed dat het niet gevaarlijk voor jou is.

Pinguin wat heerlijk dat je weer lekkere nachten hebt..het was toch quinn die vaak wakker werd snachts?

Eslem wordt sinds we naar nederlan zijn geweest elke nacht wakker en komt dan bij ons liggen. Als ze erg vroeg naar bed is gegaan dan is dat zo rond 1 uur en anders rond 3 uur. En ik kan dus snachts de puf niet vinden om haar naar haar eigen bed te sturen en er een uur bij te zitten.
    het lastige is dat ze mijn man uit bed gooit..dus hij slaapt steeds op de bank.

Ik zit te twijfelen of ik nu het bed erbij koop trouwens. Dit bedje wat ze nu heeft ben ik niet zo heel erg weg van maar het staat niet stom ofzo bij de kast. En het bed kost toch ook weer zo'n 350 euro.

Heb trouwens niet echt last meer van mijn ischias. heb er geen medicijnen voor gekregen het was opeens over. Althans het zit nu niet meer in mijn bil. maar weer beetje onder in mijn rug. Savonds als ik even op de bank heb gelegen kan ik wel moeilijk opstaan..en draaien in bed kan ook pijnlijk zijn maar verder gaat het goed eigenlijk.

wanneer de baby kamer af is moet je maar een fotootje hier zetten..ben erg nieuwsgierig.
    Weetje het geslacht trouwens?

wow mamsie 90 cm en 12 kilo hehe.
    Eslem is 84 cm en 12.5 kilo :D:D

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    leuk om weer wat van je te horen mamsie!

pinquin: mij geeft het ook wat meer rust als alles af is, maar dat is het nog niet.

Deborah heeft nu echt een explosie aan pukkeltjes op voral de benen , voeten en billen. af en toe zegt ze au, maar verder merk ik niets aan haar.

we hebben net ook heerlijk gewandeld, ga nu dus ook even weer rustig aan doen, misschien vanmiddag nog lekker in de tuin wat doen

fijne dag allemaal..

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije

hier de kast in eslem haar kamertje..

En dit is trouwens haar bedje...rare foto omdat de foto's met mijn fototoestel zijn gemaakt..en deze heb ik ook nog moeten draaien..

Ik vind het zo'n stom bed..maar het is ook zo'n zonde om zomaar weg te gooien..

fijne dag iedereen! Ik probeer mijn man zover te krijgen vandaag naar de ikea te gaan hehe

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije

mocht maar een plaatje per keer op hehe

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik vind 350 Euro voor een nieuw bedje heel veel geld AK!
    Misschien eens bij de Ikea rondkijken? En dit bedje vind ik trouwens ook best ok hoor!

Zijn de Ikea prijzen een beetje hetzelfde als hier?
    Vind de kast erg mooi trouwens.

JA Quinn heeft totdat zijn hoektanden allemaal door waren heel onrustig geslapen. NU dus al een tijdje lekker aan het doorslapen.
    Nu ik nog weer doorslapen, maar denk dat dat er niet in zit.
    Slaap deze hele zwangerschap vrij slecht.

Mamsie mooie cijfertjes van Dimphy. Scheelt niet veel met Quinn! 88 cm en 12.2 kilo.

Steven is zo lief voor me. Ik kan echt een boel dingen al niet meer helaas. Bukken is een verschrikking en dan heb ik het nog niet over mn energiepeil. Hij doet alles, stofzuigen, dweilen, nu staat hij boven te schilderen terwijl hij ook nog een website moet maken van het weekend voor een klant van hem.

Ach ik had vanochtend de badkamer al helemaal uitgesopt! Kan slecht tegen rommel en viezigheid .

Oh ik heb buikfoto's op hyves gezet vandaag genomen!

Ik ga effies lekker hangen meisjes.

fijne dag nog! Geniet van t mooie weer!

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik vind het bed ook niet verkeerd hoor.

pinquin: mooie buik hoor, ik heb vandaag ook foto's gemaakt, samen met Deborah, zal kijken of ik ze er straks op kan zetten

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    de prijzen bij de ikea zijn niet veel goedkoper..of eigenlijk nog duuder pinguin.

Ik wou eerst het ijzere bed waar je een witte en een zwarte van hebt. Maar mijn man vindt dat als we dan wat kopen dat we kwalitatief iets goeds kopen en niet iets van ijzer.

Ik vind dit bed ook erg leuk van de ikea

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315

maar kijk dat kost dus ook al 300 euro..en dan heb je het matras nog niet.

het bedje wat bij de kast hoort is geloof ik zo rond de 250 euro omgerekend..en het matras kost zo'n 60 euro.. Nouja ok dan komen we op 300 ong. uit

wat lekker dat je man zo goed helpt..dat zou die van mij never nooit doen :)
    Maar ik moet zeggen dat deze zwangerschap me tot nu toe echt heel goed verloopt. Ben daar echt blij om. Ik doe dus ook alles nog. maarja vanaf deze weken begint het zwaarder te worden dus het kan nog alle kanten uit..

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Wat een lieve man heb je pinquin! :D Fijn hoor, 1 die ook mee helpt.

Die van mij stofzuigd wel eens op een blauwe maandag en dan wil die ook nog uitvoerig geprezen worden dat ie dat gedaan heeft,... :rolleyes:

Hey, die Eslem wisselt ook van bed s'nachts! :) Marno ook, en ook rond die tijden! Ben ook te lui om hem terug te leggen,.. :oops: zo slapen we allebei gelijk weer door. Maar ja,.. word toch wel wakker dus goed voor je nachtrust is het niet echt.

Vanmorgen was meneer er al om 5.30! Wil die ook z'n fles, ja daaaág.
    Dus is ie in zn kamer gaan spelen en werkelijk alles uit zn speeldozen gehaald. Zal er volgende keer eens een foto van maken, gebeurd namelijk vaker,.. :(

Nu wil ie niet slapen,... zat ie weer te spelen,... hem er dus maar uit gehaald in de hoop dat ie vannacht misschien wel eens langer slaapt. Hoop wel dat ie beetje gezellig blijft vanmiddag.

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe ja ik ben er dus ook te lui voor..
    maar ik ben zo bang dat dit door blijft gaan..
    en het is ook zo lastig omdat mijn man dus nu naar de bank is verhuist.
    Ons bed is maar 150cm breed..en met zij drieen wordt het erg krap en eslem irriteert zich als mijn man er ligt hehe..

maar zo slapen we inderdaad wel gewoon lekker door..maarja ideaal vind ik het niet. en ach wat betreft het wakker worden..ik sta sowieso minimaal 2x per nacht op om te plassen..
    en eslem kruipt zelf in ons bed dus ik hoef niet extra op te staan ofzo.
    Maar vind het wel fijn (sorry hihi) te horen dat eslem niet de enige is..
    zou het vanzelf overgaan? of moeten we echt stappen gaan ondernemen?

moet zeggen dat eslem de laatste tijd erg lang slaapt..ze ligt er wel wat later in soms..
    maar ze heeft vannochtend bijv. tot 10 uur geslapen..
    Eergister (maar toen was ze wel ziekjes) werd ze kwart over 12! wakker :D

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Kweet niet of het vanzelf over gaat,... denk als we ons er echt aan irriteren dat we ze dan echt terug moeten leggen.
    Denk ook wel hoe langer dit doorgaat hoe moeilijker het word.
    Maar vind het aan de ene kant ook wel knus,..zo met z'n drieen. (die vent van mij kan wel blijven liggen)
    Moelijk he!

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah begint nu echt last te krijgen, het brand denk ik, ze wil niet eten en alleen maar koud drinken.

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin het ging eigenlijk wel goed met slapen. Maar deze week is het helemaal pet met Lynn.
    Gister was het een rampnacht. Beide meiden wakker, de hele avond. René aan het werk. Mila had krampen, echt zielig. Lynn was helemaal hyper. Echt gek. Zodra ik weg was, was het huilen. Was ik bij haar op de kamer, dan hield ze zich slapende of had ze praatjes. En echt helemaal wild en druk doen :rolleyes:
    Ik ben zo boos op haar geweest :oops: Voel me er helemaal schuldig over. Wil niet zo'n mama zijn die schreeuwt.... :( En Lynn kan er ook helemaal niks mee. Had zo;n spijt dat ik er helemaal naar van was in mijn maag
    Maar goed uiteindelijk dook ik om half 2 mijn nest in......

Vandaag nagedacht....we gebruiken sinds deze week een neusspray voor Lynn d'r verkoudheid. Geen zoutoplossing, maar neusspray met xylometazoline. Ik de bijsluiter lezen...sommige kinderen kunnen er heftig op reageren...met slapeloosheid.
    Ik weet niet of het dat geweest is, maar die neusspray ligt in de prullenbak.

Sorrie dat ik even niet op de rest reageer....heb ff geen energie

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Jee chacha, pittig nachtje heb je achter de rug.
    Probeer je niet schuldig te voelen hoor! Je hebt nu waarschijnlijk wel de oorzaak ontdekt! Is ook wat dat ze daar zo op kunnen reageren.
    Voeten omhoog en ff bijkomen hoor!

Marno viel onder het varen even in slaap (gek he) kwartiertje, toen was ie er weer. Ben heel benieuwd of ie hierdoor wat langer uitslaapt morgen. Zal wel niet hoor. Was met naar bed gaan ook nog aan het spoken en heeft zich alweer verplaatst in mijn bed.. :( Als ik zo ook ga leg ik hem wel terug hoor.
    (ga anders toch nadenken aan traphekje voor zn deur zoals pinquin al eens zei)

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ah Chacha dikke knuffel voor je meis.
    Dat is flink pittig en helemaal als je er alleen voor staat.
    Niet schuldig voelen hoor. Het is een momentopname en zal ons allemaal vroeger of later wel een keer (zijn) overkomen!
    Goed dat je de neusspray hebt weggegooid trouwens. Hopelijk snel verbetering!

Oh ezzie ik hoop voor je dat hij langer slaapt. Pff kan me de vroege ochtenden nog goed herinneren.
    Het is nu zelfs zo dat als hij wakker wordt hij eerst nog een half uurjte tot uurtje blijft spelen in zijn bed. Wel zo fijn voor ons want dan kunnen we ook rustig wakker worden :)

Ik duik zo mn bedje in. Beetje tv kijken en dan weer veel draaien.
    De laatste 2 nachten heb ik gelukkig wat beter geslapen maar daarvoor zag ik ieder uur de klok wel!

trusten!

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Niet gelukt, het was 6 uur vanmorgen. :( Hij kruipt nu op een andere manier het bed op s'nachts dus dan heb ik het niet in de gaten en als ik wakker word zie ik hem opeens naast me liggen! Spook.

Vandaag naar de dierentuin in Arnhem, leuk! (tenminste, hoop dat ie het leuk vind..)

Fijne dag allemaal

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Burgers Zoo is leuk ezzie maar wel heel groot!

Veel plezier!

Ik ga nog even wakker proberen te worden!

Deel Deze Pagina