oh gets juud, sterkte, erg pijnlijk dat. Hoe krijgt dat beessie dat voor elkaar!, tralies verbogen! knap ding, of je er blij mee bent is wat anders... Fijn dat marco zo geslaagd was! Hier een die ziek gaat worden,... vanmorgen alles nog prima, vanmiddag begon ie te snotteren en huilen, zegt dat ie pijn heeft in zn oren,... niks is goed, net getempt, nog geen koorts, maar dat zal vannacht wel komen. Had ik geen zetpillen in huis,.. buren gelukkig wel. Maandag gelijk doosjes halen! Wat doen ze met oorontsteking? Sommige niks toch? Of wel langs de dokter gaan als het aanhoud?
Ezzie het is een beetje afhankelijk van hoe ziek ze zijn (en hoe ontstoken de oren zijn) Dan geven ze wel een AB-kuur, maar dat doen ze echt niet altijd. Dus een beetje afhankelijk van hoe ziek je kindje is. Sprayen met zoutoplossing helpt ook! Ook de spray met xylometazoline mogen ze dus nu hebben en dat helpt ook om die buis open te houden (maar ik heb dus geen goede ervaringen met die spray) Beterschap voor Marno. Hier ook weer 2 verkouden kindjes Juud hoe is het met je moeder? Sterkte! Is bij jullie kindjes de fontanel al helemaal dicht? Lynn heeft nog steeds een kleine opening.
Nou, de nacht is me meegevallen,.. na een zetpil sliep ie, halverwege de nacht uur lang liggen spoken maar niet van de pijn,. ook weer gewoon om 6 uur wakker en aanwezig, hij zegt dat ie geen pijn meer heeft. Ook nu nog opgewekt dus we zien wel hoe de rest van de dag verloopt. Spray lekker door vandaag. Zijn fontanel is wel dicht. Hij heeft alleen geen 'glad' bolletje,.. zit een soort rand op zn hoofd. Beetje vaag.
rest van de dag ook niks aan het handje,. dus ik weet niet wat ie had! Nou ja, gelukkig maar, Iedereen de hort op? Wij zijn lekker het bos ingegaan, stuk gewandeld.
hey meisjes, Chacha ik heb geen idee of Quinn zn fontanel dicht is. Zal eens voelen. Ezzie is Marno niet meer ziek geweest? Mir hoe bevalt de vakantie? Heb je al uitslag van de longfoto's? Pff Juud wat een hondje! Hoop dat er gauw verbetering optreed! Niek hoe is het bij jou? Heb je het idee dat het af en toe al rommelt? Hier een naar weekend achter de rug. HEt begon vrijdagnacht. Kon moeilijk draaien doordat het verrekte pijn deed. Zaterdag nog boodschappen gedaan maar daarna gaan liggen. Ik kon niet omhoog komen zonder pijn weg te moeten puffen . Zondag ook nog flink last van een pijnlijke buik en erg getwijfeld of ik de vk moest bellen. Vanochtend toch maar gedaan. De vk is net weg. Kindje blijkt een flinke draai te hebben gemaakt en nog verder te zijn ingedaald. Daarbij waarschijnlijk een spier verrekt en nu zit het zo tegen mn navel aan te drukken dat deze zwaar geirriteerd is (rood enzo) Quinnetje gaat hartstikke goed in zn grote bed. Hij vindt het nog steeds spannend en komt zn bedje niet uit. Eigenlijk heeft hij alleen de eerste avond een beetje gehuild, daarna niet meer. Wat zn waterpokken betereft. Ik twijfel of dat het is geweest maar als ik naar de plaatjes op wikipedia keek leek het er wel erg op. Hij heeft geen jeuk gehad, geen koorts en dat soort dingen en een maximum van 20 bultjes/blaasjes op zn arm/hand en gezicht. Ach als hij het nog een keer krijgt zullen we het zien. Voor de rest weinig nieuws onder de zon. hoe is het met jullie?
pinquin: hier heerst dus erg dat hand-mond en voetziekte en als ik jou zo hoor, lijkt het er erg op. fijn dat Quinn zo goed gaat in bed wat vervelend voor jou, heb je al iets van de vk gehoord? Hier rommelt het nog niet, vanmorgen is Deborah naar de gastouder geweest, dus ik heb heb hier wel lekker kunnen rommelen we zitten bijna op de 1000 pagina's, dus even doorkletsen dames!
Nou het blijkt toch waterpokken te zijn geweest. Waren nog 2 kindjes op het kdv. Hij heeft het alleen heel licht gehad! Merk dat ik wat geruster ben nu de vk is geweest.
hoi hoi hand en mond ziekte wat is dat pinguin gelukkig heeft hij het in lichte vorm heeft gehad is de kans dat hij het nog een keer kan krijgen? youame's fontanel is al heel lang dicht hier gaat het goed youame is een heel opstandig meisje die weet wat ze wil alleen wil ze laatste tijd maar een paar hapjes avond eten en wil alleen maar bij ons op schoot aan tafel met dice gaat het ook goed groeid super hard iedereen schat m al 4 maand hij is donderdag 3 maand krijg youame nog steeds niet in het grote bed ach het komt vanzelf wel heb nog 1 klein vraagje zouden jullie op youame willen stemmen je mag elke dag 1x stemmen tot 1 dec http://www.bepanthen.nl/kleinehelden/foto.php?id=251 alvast heel erg bedankt fijne avond nog
Ha meiden, Juudje, hoe is het met oma? Sterkte! Geweldig dat Marco zo leuk was! Hoorde vandaag dat er behoorlijk wat mensen weer op weg waren naar Marco. Het was druk op de weg! Jeetje Pinguin, toch waterpokken. Sneu hoor. Gaat het nu wel weer goed met je mannetje? Wat fijn dat hij zo goed in zijn grote bed slaapt. Heerlijk. En met jou? Wat schrikken zeg! Met je navel alles goed? Zakt de pijn nu weg? Wel heeel spannend allemaal zeg. Ik denk aan je! Niek, heerlijk een beetje aanrommelen in je uppie. Ik kan daar ook zoooo van genieten! Jeetje, ja, al bijna 1000! Lijkt me trouwens ook weer leuk om af te spreken! Hier een acrobaat in opleiding. Helena klimt voor het slapengaan overal op. Via de lades van de commode op de commode, dan op de vensterbank.... Gisteren kwam ik boven, lag ze op haar buik te slapen op het aankleedkussen. Boven op de commode dus Ze is al een keer van de commode af gestuiterd en een keer uit de vensterbank. Ik schrok me helemaal de rambam... en hoop dat het heel snel over is met het acrobaatje spelen! De ramen kunnen inmiddels nog maar een klein stukje open.... want je weet maar nooit wat ze bedenkt terwijl ze moet gaan slapen s middags.. Oja, voor de zwangeren onder ons (of zwangeren 2b): Ik heb mijn positiekleding op marktplaats gezet. Dus voor wie interesse heeft even kijken Kleding dames - positiekleding. Woonplaats Ermelo. O.a. buikbanden, spijkerbroek, rode broek, blouse, rokje, Tank tops van Mama licious. Ik hoor het wel als een van jullie interesse heeft. Verder ben ik emotioneel behoorlijk instabiel. Zaterdag-avond barstte de bom. Alles uitgepraat. Pfffff. Nu is de lucht weer geklaard. Nog een maandje borstvoeding wil ik volhouden voor Gabi. Dat is even lang als Helena. Ik heb er zo voor gevochten..! Vandaag weer bij de oogarts geweest. Er is weer verbetering. Ja.. ik was weer op bril en medicijnen overgegaan. Het virus was weer terug nadat ik gestopt was met medicatie. Niet zo erg als de eerste keer maar toch weer eng vond ik. Nu een afspraak voor over drie maanden. Dat is beter dan iedere week... Morgen waarschijnlijk met Helena voor het eerst naar de kapper. Ben benieuwd hoe dat gaat! Fijne avond allemaal!
ooh zou dat heel eng vinden als mijn manneke zo zou klimmen en ik hem op zn commode zou vinden. Ah hier ook een prikkelbaar vrouwtje hoor! Goed dat je alles hebt uitgepraat! Dikke knuffel voor je! Quinn is er helemaal niet ziekv an geweest gelukkig. Mijn navel is nog steeds erg pijnlijk en mn buik voelt ook nog niet echt lekker. Komt wel weer. Ben al lang blij dat het geen weeen waren! Ik ga mn bed in . trusten!
Hoi meiden. Ff kort, duik mijn bedje in....Lynn wordt verdorie meer wakker 's nachts dan Mila.... Wil alleen ff zeggen...Pinguin rustig aan meis...wat schrikken zeg! Hoop dat je je beebje nog wel even bij je mag dragen...minstens 6 weken! Mila is weer verkouden...zucht...dankzij grote zus. En morgen de prikjes...als het echt nog heel erg is, stel ik het uit. Ik heb nu al 5 dagen achter elkaar kraamvisite. Morgen nog en woensdag nog...en dan tot zondag ff niks...HEERLIJK! Ik ga...TOEDELS! En een dikke knuffel voor iedereen
Pinguin, ik vind het ook helemaal niks, al dat geklim. Maar ben echt niet van plan om naast haar te zitten. Ik ben nog nooit zo snel de trap op gerend hoor na die bonks.. Ik hoop trouwens ook heel erg voor je dat die kleine nog lekker in je buik blijft zitten hoor! Gelukkig inderdaad dat het geen weeen waren. Wel rustig aan doen hoor! (ook al kan je dat niet) Het is wat he, die hormonen. Tenminste: ik hoop dat nog steeds de hormonen zijn! Hoop echt niet dat ik echt zo blijf! Pfffff. Ja, praten helpt altijd heel goed. Ik kan ook echt niet tegen niet uitpraten, dan vlieg ik tegen de muren op. Chacha, doe je ook een beetje rustig aan? Wat balen zeg dat de meiden elkaar aansteken met verkouden zijn. En dan ook nog prikjes.. Ik hoop dat je een goede nacht hebt vannacht! Ik ga ook naar boven, tukkie doen. Nog even een wijntje mee denk ik. Mmm
hormonen? daar heb ik helemaal geen last van net even in de stad geweest voor de laatste spulletjes, uitgerekend in de stromende regen en nu is het droog!
hoi meiden, ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. ik voelde al de hele dag amper bewegingen en uiteindelijk de vk gebeld. Die stuurde me door voor een ctg scan. hartje is goed, wel elke 5 minuten harde buiken te zien op de scan. heb bij Deborah nooit voorweeën gehad, dus wel raar.. gelukkig verder alles goed
Jeetje Niek, Dat is schrikken zeg! Gelukkig alles o.k. Ook jouw beebje moet echt nog even lekker in je buik blijven spartelen hoor! Moet je nu extra rustig aan doen vanwege de harde buiken? Kan dat verder veel kwaad (behalve dat het erg vervelend is)? Hier wel een lekker dagje. Kapper met Helena wordt morgen. Ze is vanmiddag trouwens weer op de commode, op het aankleedkussen in slaap gevallen. Ik heb haar heeel voorzichtig met kussen en al in haar bed gelegd. Gelukkig sliep ze zo weer verder.. Deze week drie dagen werken. Volgende week woensdag de beloning: dagje sauna met een vriendin. Hoe ging het met de prikjes voor Mila? Of ben je niet geweest? Fijn te horen dat er meer prikkelbaar zijn... Stelt een mens wel gerust. Sterkte meiden met al die hormonen die door je lijf gieren! Hier alles gelukkig weer rustig en gezellig!
Druk weekje hier, 3 en een halve dag aan het werk dus weinig puf om te schrijven. Die Helena, wat een klim geit zeg! pfff, da's af en toe wel schrikken geblazen denk. Niek en Pinquin rustig aan meiden,... *knuf*
Arme Mila Ze heeft zo'n last van haar beentjes...Ze heeft vanavond zoveel gekrijst...zoveel heeft ze in haar hele leventje nog niet bij elkaar gekrijst. Dus toch maar een zetpil en nu slaapt ze lekker. Niek wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed. De beeb zal wel rustiger worden zo vlak voor de bevalling. Narcissen die Helena...in slaap vallen op de commode...gekke griet. Ik zie d'r al liggen met kussen en al in bed. Hier ook emotioneel labiel.....ik kan zo heftig uit de hoek komen. Mir is alles goed?
Oh verder was alles goed met Mila.5350 gram! En motorisch goed gekeurd. Sterk nekje en geen afgeplat hoofdje. Maar wat een mutsen daar bij het CB. Van BV weten ze echt niks....