September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    lekker dat ze niets weten bij het cb over bv, soms vraag ik me af wat je aan het cb hebt!

dikke knuffel voor Mila, slaapt ze nu goed?

harde buiken blijven, ze maakte er niets van, dus misschien na een nachtje slapen gaat het beter, heb verder nergens last van.

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Ik ben er morgen weer meisjes!
    Pff... heb het eventjes gehad :( Lekker druk hier en nasleep van de griep denk ik?
    Maar mn energiepeil gaat weer omhoog :D . Kom morgen bijlezen en reageren! Morgen zijn Tijn en Floor op het kdv en ik heb vakantie. Dus een rustig dagje (heb schoonmaakplannen ;) )

trusten!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jeetje Niek das schrikken joh!
    Fijn dat je even aan eht ctg kon. Apart is dat he? zo je kindje horen.
    Doe je rustig aan meis!

Mila is weer geod gegroeid Chacha1 Als je echt dingen over bv wilt weten zou ik naar het bv forum gaan of anders een lactatiedeskundige bellen.
    Hopelijk komt ze de nacht goed door en heeft ze morgen geen last meer van d r prikjes!

Narcissen misschien moet je van die beveiligingsklemmn op de lades van de commode doen zodat ze ze niet open kan krijgen.
    Alhoewel ik dat betwijfel want ze krijgt toch zelfs de slaapzakken opengeritst?

Ezzie dikke knuffel voor je meis, klinkt als een druk weekje voor je!

Mir ook voor jou dikke knuffels! Lekker dagje voor jezelf morgen!

Vandaag weer gewerkt. Vanmiddag weer wat harde buiken maar na de haptonomie is dat wel weer weg.
    We komen daar allebei zo relaxed vandaan.
    Merkt dat het me in zn geheel met al mn lichamelijke ongemakken heel erg goed doet en vooruit helpt.

Volgens mij is ons beebje trouwens weer teruggedraaid. Vanmiddag mijn buik flink zien bewegen! Ga het proberen te op beeld te zetten binnenkort!

Mn nichtje past tegenwoordig op op dinsdagavond. Ze is 16 (oudste van mn zus) en Quinn adoreert haar! En zij hem. Leuk te zien hoe hij met haar knuffelt.

Nog maar 3 weken werken en nog 4 dagen in totaal. :whistle:

fijne nacht meisjes

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir wat is er aan de hand? Niet zo lekker in je vel? Komt het ook door het werk? Meid ...werken is niet alles hoor. Geniet iig van je vakantie.

Pinguin ik lees inmiddels mee op het BV forum. Idd goede adviezen.
    Dat CB is zo stom....Mila drinkt gewoon heel slecht de fles. Maar 50cc per keer....Komt ze met een kunstvoedingsschema aan zetten...ze zou 130 cc per keer moeten drinken...ja maar dat doet ze dus niet :rolleyes:

Hoe tegenstrijdig eigenlijk....Lynn was niet aan de borst te krijgen en Mila is er niet vanaf te krijgen...

Krijg wel een beetje de zenuwen...hoe moet dat straks op het werk? Op maandag en donderdag geen probleem...dan geven René en mijn moeder maar wat vaker kleinere flesjes. Maar op de vrijdag op het kdv...er is simpelweg geen tijd voor. Ik heb nu een voorstel naar mijn werkgever gedaan of ik op vrijdag niet in Zwolle kan werken, zodat ik heen en weer kan om live te voeden. Duimen jullie mee?

Lekker dat je nog maar 4 daagjes hoeft te werken.
    En geweldig om je buik zo zien te bewegen. Ik mis mijn buik soms behoorlijk. Dat intieme en dat getrappel. Dus nog ff lekker genieten meid.

Mila is de nacht goed doorgekomen. Met een zetpil..dat wel. En ze wil wat vaker aan de borst...zoekt denk ik wat geborgenheid.
    Lynn is extra zorgzaam ...zo lief.

Vanmorgen kraamvisite gehad. Het begint Lynn wat op te breken al die visite. Zoveel indrukken en daar wordt ze wat onhandelbaar van. Nu tot zondag lekker rust. Het is ook niet niks voor zo'n klein mensje.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi daar was ik even. Het huis is overhoop, met de bedoeling dat alles weer schoon en netjes wordt :D

Even snel teruggelezen. Jee Niek, dat is schrikken, maar fijn dat alles ok is. En nu al voorweeen? Nou hopelijk blijft je beebje nog even een tijdje zitten.

Pinguin, fijn dat dat haptonomie zo ontspannend werkt!
    Joepie, nog maar een paar weken werken! Dan heerlijk genieten van je verlof! En idd geniet nog maar lekker van het getrappel in je buik (mits de beeb je ribben enzo met rust laat ;) )
    Hoe is het met Quinn? Slaapt ie goed in zn nieuwe bedje nu?

Chacha, Mila groeit goed zeg! Vervelend he van die prikjes. Floor had er trouwens helemaal geen last van. Tijn weer wel. Het verschilt zo. Hoe is het nu met haar? Weer opgeknapt?
    Ik duim met je mee hoor, hopelijk kan je de vrijdag dicht bij huis werken. En weet je, december is nog een tijdje weg, misschien is het dan helemaal anders.
    Druk he, de hele tijd die visite... Ik heb trouwens soms nog steeds kraamvisite haha....

Ezzie, is je weekend al in zicht?

Narcissen, wat doet Helena allemaal joh?! Op de commode slapen.. hoe verzint ze het? :rolleyes: Tja, wat kan je daar aan doen? Misschien vanalles erop zetten zodat het niet uitnodigt om erop te gaan liggen?
    Fijn dat je hart is gelucht en ik hoop voor je dat de hormonen je zo langzaam aan wat met rust gaan laten...

Ik ga zo weer verder met mijn huishoudelijke praktijken. Ik heb me wat op mn hals gehaald joh haha. Misschien ben ik gewoon echt een chaotische rommelpot. Maar als ik opruim doe ik het dan ook grondig. En nu neem ik me voor heeeeeel netjes te blijven :D

Tijn had het vanmorgen erg moeilijk bij het kdv. Ik mocht niet weg. Tranen met tuiten. Het nieuwe is er vanaf denk ik en vindt hij het wel weer mooi geweest. Echt zo sneu voor het ventje. Fijn dat Floor nu al went daar op het kdv, dan heeft ze straks als ze zich bewust wordt dat ik ook weer weg ga minder last.

Floor heeft trouwens een leuk spelletje voor zich zelf bedacht. Ze doet zelf een doekje voor haar gezicht en gaat dan spartelen met armpjes en beentjes tot dat ik het doekje weg haal en dan schatert ze het uit van het lachen.. dit kan echt uren doorgaan haha. Zo schattig om te zien.

Nou ik ga mezelf niet verder ophouden.. vanavond lekker naar de patatboer en relaxen in een schoon huis :D

doeidoei

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    lekker patatjes Mir!

Het huis weer heerlijk schoon? Lastig he om de boel schoon te houden met 2 kids? Hier komen we er bijna niet aan toe.

Wat sneu dat Tijn zo verdrietig was. Herkenbaar hoor. Bij Lynn heeft het een behoorlijke tijd geduurd voordat ze echt gewend was. Wat hier werkte was veel uitleggen en vertrouwde dingen van thuis...de speen en bumba waar ze mee slaapt. Lynn vindt het nu helemaal geweldig op het kdv (ze heeft even een moeilijke periode gehad, maar het is nu weer helemaal goed)

Wat een leuk spelletje heeft Floor, wat schattig!

Zit je al weer wat lekkerder in je vel?

Mila heeft bijna de hele dag geslapen. Is alleen vanmorgen 1,5 uur wakker geweest. Ze drinkt goed en slaapt dan weer door. Ik kon haar vanmiddag ook zo overleggen in de wandelwagen (moest toch echt boodschappen doen). Ze heeft geen koorts meer en de pijn is weg, dus het gaat goed.

Lynn begint eindelijk weer iets beter te eten. Onze negeer-aanpak is niet geslaagd. Ze eet dan echt niks (nu al zeker een half jaar). Dus dan maar over de andere boeg, met lichtelijke "dwang". Tenminste....ik ben haar weer gaan voeren. Ze mag nog steeds beslissen wanneer het genoeg is geweest, maar als ze dat niet doet, schep ik rustig door. En het werkt....ze krijgt weer iets groente binnen...Joepie.

Ik ga het bedje in. Lekker slapen....oooh wat kan dat lekker zijn he?

Fijne nacht iedereen!

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ooh ik ben zo blij voor jullie dat jullie gezonde kindjes hebben.

Ik had laatst toch verteld dat een oude vriendin van mij een baby had gekregen en na 2 dagen is overleden. Nu heeft een oude klasgenoot van mij ook een kindje gekregen. 40 weken zwanger en het kindje is zondag dood geboren. Bahbah. Dit moet toch niet meer kunnen, anno 2008!?

Maar goed. Ik ben druk aan het werk en aan de knutsel. ;)
    Lynn is snot verkouden.

Verder eigenlijk weinig te melden.

Goh mir, en lekker? opgeruimd en schoon huisje?

Chacha, gelukkig gaat het weer goed met Mila. Over je bv. Schoonzusje van ij geeft ook bv en van het cb moest ze gaan bijvoeren met de fles, omdat de kleine weinig aankwam. Bo is nu 5 maanden en het schijnt normaal te zijn dat ze in de vierde maand minder aankomen. Nu had ze dus de lactatiedesk gebeld en die bevestigde dat en dat ze lekker door moest gaan met bv. Ze kwam van de week op het cb en het vrouwtje daar zei: Ooh de kv heeft zijn werk goed gedaan, ze is goed aangekomen. Ooh, zegt heidi, maar ik geef nog alleen bv en heb de lactatiedesk gebeld en moest gewoon doorgaan.
    Komt het vrouwtje van het cb met de curve voor kv kindjes aan.
    Ze pushen voor bv, maar uiteindelijk willen hun ook dat je kv geeft.

Kijk naar Mila en als die tevreden is..... lekker doorgaan met bv. Succes iig.

Oei niek, gelukkig is alles goed. Rusten hoor. Denk aan jezelf.

Pinguin, fijn dat de haptonoom zo rust gevend is. Doet een mens goed hè.

Ik ga ff ome willem kijken met Lynn.

Doei doei

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn noemt hem ome Tillem :)

Wat een naar nieuws Juud. Bah. Ik was ook zo blij dat ik Mila gezond en wel in mijn armen had.

Hoe is het op je werk?

Ik ga ook zeker even door met de BV. Het CB is echt vaag. Als ik er echt niet uit kom bel ik een lactatiekundige.

Hier ook 2 snotterkindjes. Heb de zoutoplossing van Daro ontdekt...zit in van die tubetjes/pipetjes. Werkt heel goed.

Vanmiddag naar de kapper. Ik wilde mijn haar lang laten groeien, maar ben er nu al weer zat van. Dus er gaat weer een stuk af! Lynn gaat ook mee, die pieken gaan er ook af.

Had bericht van mijn leidinggevende. Zij en mijn manager gaan het a.s. maandag bespreken of het een optie is om op vrijdag in Zwolle te gaan werken. Blij dat het iig serieus wordt genomen.

Mila lijkt een ritme te creeeren waar ik niet zo blij mee ben. Om 20 uur in slaap vallen en dan om 2 uur, 5 uur en 8 uur een voeding te vragen. Wakker maken om 23 uur heeft geen zin....dan komt ze nog om 2.00 uur a half 3. Ach het kan nog zo weer veranderen toch?

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    vreselijk juud, wil er niet teveel aan denken :(

allemaal bedankt voor de felicitaties via hyves! dubbel feest, want Stefan is ook jarig vandaag. we vieren het morgen, dus nog even een druk feestje voor de boeg..

wel trusten allemaal!

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Jeetje juud wat vreselijk zeg... hoe kan dat he?! :(
    Ik ben ook oo zo blij met mijn gezonde kindjes!

Lekker aan de knutsel? hihi!
    Lynn verkouden? Hopeljk niet grieperig...
    En ja, hoe is het op je werk? En is het nu allemaal een beetje goed geregeld?

Fijn dat Mila weer wat opgeknapt is. Slapen is goed voor die kleintjes dan he. Getsie.. en je weet dat je volgende maand weer voor die rotprikjes moet :( Hopelijk heeft ze dan minder last.

Fijn dat Lynn weer wat beter begint te eten. Die lichte dwang heeft dus een positieve uitwerking. Misschien dat het nu dus wel werkt en eerder niet. Het zoontje van mijn nichtje is een half jaar ouder van Tijn en ik merk dat hij meer dingen begrijpt. Zij kan hem namelijk meer laten eten met een toetje in het vooruitzicht bijvoorbeeld. 'Nog 3 happen en dan mag je een toetje'. Bij Tijn werkt dat (nog) helemaal niet, het boeit hem niet op dat moment. Niet willen eten is niet willen eten, klaar. Bij haar zoontje was dat toen ook zo, maar opeens lukte het dus wel om een dealtje te sluiten.
    Maar in ieder geval super dat ze weer wat groente binnen krijgt! Fijn idee!

Hoe zit je haar nu trouwens chacha? Beter dat korte? Of spijt? Ik heb mijn haar nu ook lang(er) en zit soms ook in dubio om het weer wat korter te doen. Ik word het snel weer zat dat lange.
    Lynn ook mooi geknipt? Tijn is toevallig vorige week ook weer geweest. Hoognodig! Weer een kort stekelkoppie (meer valt er niet van zijn haar te maken haha) staat wel stoer.

Ben benieuwd of ze het toezeggen dat je de vrijdag in Zwolle kan werken. Gelukkig gaan ze er serieus naar kijken!

Gets... geen fijn ritme van Mila zo... Maar idd het kan zo weer veranderen. Op een gegeven moment vindt ze haar uiteindelijke ritme wel. Ze is nog zo klein. En... alles is tijdelijk he? ;) Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt dat je haar snachts nog moet voeden. En trouwens, ze is toch een beetje van slag van de prikjes, dus misschien is dit een missertje. Hoe lang duurde het bij Lynn voordat ze een beetje een 'gunstig' ritme had?

Pinguin, gaat alles goed met jou?

Ik zit weer wat lekkerder in mijn vel hoor. De vakantie doet me toch wel goed, ook al blijft het drukjes natuurlijk met twee ukken. Maar het feit dat ik toch eventjes het huis weer op orde heb, geeft ook weer een beetje rust in mijn hoofd. Die griep vorige week dat sloeg op mijn spieren was misschien wel niet voor niets. Ben echt nooit ziek, dus nu heeft alles me toch wel opgebroken eventjes. Longfoto's en bloed waren gelukkig allemaal goed! Nou ja ach.. nu weer wat bijgetankt en leuke dingen gedaan van de week.
    Vandaag bij een vriendinnetje geweest. Ze is nu zwanger van de tweede. Zo leuk! Echt iedereen om mij heen is zwanger joh... of van de eerste of de tweede.

Tijn is de laatste tijd echt super vrolijk. Heerlijk om te zien. En ik kan nu echt veel beter met hem afspraken maken en hij gaat niet meer zo heel snel over de rooie.
    Ik merk nu dat mijn aanpak wat betreft het op de trap zetten goed werkt. Hij gooide bijv. altijd met speelgoed als hem iets niet zinde. Nu zie ik hem denken als hij zijn speelgoed boven zn hoofd houdt... klaar om te smijten... en dan legt hij het (weliswaar hard) op de tafel en loopt dan stampvoetend weg. Haha...
    Hij heeft trouwens de rest van de woensdag heel fijn gespeeld op het kdv. Niet geslapen, maar wel 2 uur in zijn ledikantje liggen kletsen? :rolleyes: gek kind!

Ik ga mijn bedje opzoeken, t is al weer veels te laat!

Trusten iedereen!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ha niek! Ben je jarig? Gefeliciteerd nog!

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    fijn dat het weer beter met je gaat Mir! vannacht ook een ellendige nacht gehad met Deborah ivm de verkoudheid. Elk half uur wakker tot vannacht 3 uur en om 5:15 uur weer! Uiteindelijk bij ons in bed nog 2 uurtjes geslapen, nu slaapt ze heerlijk, maar heb het wel gemerkt vandaag aan mezelf!

ga nu echt slapen! ;)

o ja, je was nog op tijd, hihi ;)

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Niek leuke verjaardag gehad?

Mir dat onderhandelen ken ik! Dat lukt nu aardig met Lynn. Bijv. ik leg de helft van het broodje neer en de andere haal ik weg als ze moeilijk doet met eten. Die ene helft moet ze dan opeten en dan mag ze van tafel. Ze propt het dan naar binnen ....Klaaaaaaar, schreeuwt ze.

Mijn haar zit nu weer op kaaklengte. Veeeeeeel beter! Lynn heeft d'r puntjes er af. Het ging heel goed. Ze vond het reuze interessant.

Fijn dat de longfoto's en het bloed goed waren. Valt niet mee als je echte griep hebt!
    Het is druk he met 2 van die kleintjes...

Leuk dat Tijn zo fijn gespeeld heeft op het kdv. Dus ook niet geslapen? Echte Lynn-streken.
    Zitten Floor en Tijn bij elkaar in de groep?

Pinguin hoe is het met jou?

En al zo lang niks van Kira gehoord. Hoop dat alles goed is.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hye meisjes,

Lees wel mee maar ben mega prikkelbaar en heb reageer daarom ff wat minder.

Niek alsnog van ahrte! Hoop dat jij en manlief een fijne dag hebben gehad.
    Voel je het beebje nu wel weer goed bewegen?

Chacha vind een foto van je nieuwe coupe wel een goed idee ;)
    Welke flessenspenen heb je geprobeerd om mila er uit te laten drinken?

Mir fijn dat je weer wat beter in je vel zit.
    Ligt het aan het werk? of aan de combi van een boel dingen?

Ezzie hoe was jouw week? Goed doorheen gekomen?

Quinnetje heeft een beetje verhoging. NEt flinke pus uit zn ogen en het stroomt zn neusje uit. Daarnaast klaagt hij over zn oortje.
    hmmm Zou het komen doordat we gisteren lekker zijn wezen zwemmen met zn drietjes?
    Was wel erg lekker trouwens. Even gewichtloos voelen in dat water.
    Vanochtend was hij al om kwart voor 6 wakker. Steven sliep in Amsterdam dus was er niet heel blij mee.
    HEb hem naast me neergelegd en gezegd dat hij zn waffel moest houden.
    Gelukkig is hij weer in slaap gevallen tot 7 uur!

HEt beebje in mn buik vreet veel energie van me. HEt is erg druk en af en toe is het flink pijnlijk (vooral de spieren bovenin mn buik)
    Dinsdag weer een groeiecho. Ben benieuwd welke grootte het nu is!
    Quinn wil tegenwoordig mijn buik verven. hihi hij bedoelt insmeren met olie.
    Lief hoor hoe hij dat doet!

Ik ga weer eens een beetje ruimen meisjes (hoezo nesteldrang!)

fijn weekend!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Beetje last van de hormonen Pinguin (het klinkt een beetje denigrerend maar zo bedoel ik het niet hoor)
    Het klinkt heel bekend. Ik kon op het einde ook heel weinig van iedereen hebben...ik wilde echt rust. Knuffel voor jou, nog even geduld en dan zijn jullie met zijn 4-tjes (en heb je last van het ontzwangeren :) ;) )

Ik denk niet dat de verkoudheid door het zwemmen komt hoor. Er heerst een heel gemeen virus. Mila hoest vreselijk. Echt naar om te horen.

Spannend dinsdag weer een echo. Hoop dat alles mooi binnen de lijnen zit.

Ik heb hier de aventspeen, difrax dental en difrax kers, en een kruidvat eigen merk geprobeerd. Het lijkt ook wel of het teveel moeite kost (voor mijn borst hoeft ze echt geen moeite te doen, het wordt letterlijk in haar mond gespoten). Maar een groter gat werkt ook niet. Ze drinkt een paar cc en dan werkt ze de speen eruit.

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Chacha eslem was precies zo..ik kreeg haar met geen mogelijkheid aan de fles..(ook geen speentje ofzo trouwens...daar sabbelde ze een beejte op en hup het werd er uit gespuugd)
    het leek ook wel alsof ze die fles gewoon niet snapte...ze wou echt perse die borst.
    Het is me pas nadat ik met de bv was gestopt gelukt om een flesje te geven geloof ik..

(sorry geef je hier geen hoop mee hehe)

Hier ook een zieke eslem. Denk dat ze de vorige keer niet helemaal van hetgeen wat ze had afwas...ze hoest nu erg (vooral snachts) en heeft erg pijn aan haar oor en het stinkt ook heel erg. Ze was erg aan het huilen vanmiddag over haar oortje dus heb mijn man met haar naar het ziekenhuis gestuurd (alle dokters hier zijn in het ziekenhuis en voor kinderen ga je naar de kinderarts)
    ze heeft antibiotica gekregen en nog wat. Het schijnt helemaal vol te zitten en het zal ook allemaal wel met elkaar in verband zitten. Ze heeft ook een loopneus.

Pinguin: het begint vanaf nu echt zwaar te worden he..
    ik merk nu ook dat ik wat minder goed slaap, veel droom enzo. Plas me ook echt gek. en nog steeds last van mijn onderrug maar niet meer zo gigantisch erg als eerst.
    hoe zwaar schatten ze jouw beeb de vorige keer?

Hier zijn ze een beetje idioot..opeens zegt ze je beval datum is 27 januari inplaats van 13 januari (of 15 wat was het) en opeens zou ik 27 weken en een dag zwanger zijn inplaats van 28 weken.
    kom op zeg..waar heb je op school gezeten. De beval datum wordt in het begin uitgerekend en niet meer na de 12 weken omdat kindjes gewoon verschillen.
    maar me kindje zou wel 1.5! kilo zijn.
    Nogal zwaar als je vergelijkt dat sommige vrouwen die een week verder zijn een kindje van 900 gram hebben zitten. erg groot verschil.
    achja het blijft een schatting natuurlijk.

Mir: ik kan eslem inmiddels ook lekker chanteren hehe :p
    Als je dit of dat opeet (of doet) dan krijg je straks wat lekkers (bijvoorbeeld) of..als je dit niet op eet gaan we niet naar buiten.
    Of als je even de deur dicht doet voor mama dan gaan we even spelen :p
    ons kleine slaafje is ze :D hahahahha nee hoor.
    ze helpt ook mee met de was opruimen enzo hihi.

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    De week overleefd,.. heerlijk weekend, met een uur extra,. :D

Op de foto geweest op m'n werk, vandaar 3 en een halve dag, hadden extra hulp nodig. Benieuwd hoe ze zijn geworden!
    Moet er niet aan denken om echt zoveel te werken,.. maar misschien dat dat ook zou wennen.

Bij het kruidvat hebben ze wekkers, speciaal voor kids, met een aapje/olifantje. Je kan dan een tijd invoeren en verteld dat het aapje gaat slapen (ogen gaan dan dicht) als het aapje s'ochtends z'n ogen open heeft mag je uit bed.
    Dat dus met Marno gedaan, gezien ie steeds rond 3e kwam,...
    eerste ochtend,... had ik het alarm verkeerd ingesteld dus ogen waren niet open gegaan,... roept ie me wakker vanuit zijn bed om 6.40 uur!
    Ik snel naar hem toe,... zegt gelijk, aapje ogen dicht?! Ik die ogen open gedaan en gezegd dat ie er nu uit mocht,..

Vanmorgen,... hoor ik een deur,... 5.30 uur, ik naar zn kamer, ogen waren net open gegaan,...(blijkbaar weer iets fout gegaan :( ) dus hij snapt het helemaal.
    Nu ff uitvogelen hoe die goed werkt,... :rolleyes:
    Kan ik de tijd steeds later instellen!

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ezzie: die moet ik ook hebben! :D
    hahahaha

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin op mijn hyves heb ik een foto gezet dat Mila bij mij ligt te slapen, dan kun je mijn nieuwe coupe bewonderen.

AK das zeker niet echt een hoopgevend verhaal. Het gekke is...een speentje wil ze wel, maar ook alleen wanneer ze geen honger heeft en dus niet de borst wil (want daar komt melk uit en daar wordt ze dan boos van als ze geen honger heeft)

Veel beterschap met Eslem, hopelijk slaat de medicatie snel aan.

Ezzie hihi wat een handige wekker. Als je weet hoe ie werkt tenminste. Marno heeft het snel door zeg.
    Druk weekje heb je gehad.

Nou ik ga weer naar boven. Mila heeft deze week weer ontzettende buikkrampjes. Het was weer wat minder, maar nu dus weer erger. Ze had vannacht ook groene poep. Das toch krampjespoep?

Lynn heeft het weer leuk gehad op het kdv. Ze voelt zich er helemaal thuis. Ze zei vanmiddag dat ze bij opa en oma wil slapen. Ik vraag het morgen nog wel een keer en dan mag ze er morgen wel slapen...als ze dan nog wil. Wel leuk dat ze er nu zelf om vraagt.

Oh het is weer stil...

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi... hoezo prikkelbaar? Ik zie al een beteuterde Quinn voor me die dan maar stil naast je gaat liggen haha
    Quinn niet zo lekker? Zou misschien wel kunnen komen door het zwemmen en dan met de natte haartjes naar buiten? Hoe is het nu met m? Lekker gaan slapen?
    Dinsdag weer een groeiecho, hopelijk blijft beebje binnen de marges!
    Lekker rustig aan doen meis en hou die nesteldrang een beetje binnen de perken he? ;)

Grappig dat het onderhandelen nu aan de orde komt he? Pure chantage, maar wel met het gewenste effect haha

Staat je goed zo kort Chacha! Mooie foto ook trouwens!

Tijn een Floor zitten niet bij elkaar in de groep. Floor zit in de babygroep en tijn in de dreumesgroep. Hij komt wel op een dag een paar keer even een kusje aan zn zusje geven bij de baby's. Lief he!
    Ja echte lynn-streken dat niet willen slapen. Moest trouwens ook aan jouw lynn denken. Hij heeft nog geen een keer echt goed geslapen daar.

haha, chacha... heb je je spenen-winkeltje weer her-opent? Ik herinner me nog dat je met Lynn ook een spenenwinkeltje aangelegd had! Ik hoop dat ze snel beter gaat drinken aan de fles.

Hmm Ak, vreemd dat ze de bevaldatum veranderen nu nog? Hoe vaak ga je op controle?
    Beterschap voor Eslem. Hopelijk slaat de antibioticakuur snel aan!

haha.. wat een geweldig verhaal Ezzie van die wekker en helemaal hoe Marno er op reageert :) . Slim manneke hoor! Heb je nu door hoe die wekker écht werkt?

Mila zo'n last van krampjes? Ben je je eigen voeding er al op aan het aanpassen? Vervelend hoor.. hoop dat ze wel lekker kan slapen vannacht. Oh en heeft ze afgelopen nacht nog een beetje redelijk geslapen?

Tijn was vanmiddag helemaal niet lekker. Ineens koorts en heeft gespuugd. Veel huilen heel zielig. Aan het einde van de avond was hij weer vrolijk, maar zo wit als een spookie. Met zetpilletje is hij lekker gaan slapen. Hopelijk is het morgen weer ok.

Pinguin, ik denk dat het voor een groot deel ook wel een beetje aan mijn werk ligt hoor. Heb mijn draai daar nog niet echt gevonden...Verder is het misschien toch ook wel drukjes hoor met twee kleintjes. Ookal is Floor heel makkelijk... je bent toch wel continu in de weer. En tja, de blaadjes vallen van de bomen... etc. etc... kan echt een depri gevoel hebben. Maar het gaat nu weer ok :D

Deel Deze Pagina