Goh ja dat spenenwinkeltje....was het al bijna vergeten. Van René mag ik ook absoluut geen nieuwe flessen kopen...heb een krat vol hier Tijn heeft het wel vaak te pakken he? Sinds hij naar het kdv gaat? Is goed voor zijn weerstand. Lynn is ook chronisch verkouden, ooit gaat het over. Volgens mij ligt het niet aan mijn voeding dat Mila krampjes heeft. Maar gewoon aan haar darmen. Zit aan sab simplex te denken, maar aan de andere kant...het hoort er ook bij. En het gaat over (met een beetje geluk over een maand al) 's nachts slaapt ze wel lekker...wel 2x een voeding (echt sinds de prikjes doet ze dat ineens, maar daarbij...ze is ook 9 weken...sprongetjestijd!) Maar ze is binnen 10 minuten klaar en dan kunnen we verder pitten Oh en dat de blaadjes van de bomen vallen...herkenbaar dat gevoel. Kan er ook zo'n onbestemd gevoel van krijgen. Beterschap voor Tijn!
\/ yeach, het is me gelukt om hem goed in te stellen! Dus vanmorgen gingen oogjes keurig om 6 uur open, hij had het alleen nog niet gezien dus begon net met huilen,.. toen ie huilend naar het aapje wees om te laten zien dat ze nog niet open waren en zag dat ze dat nu wel waren was ie helemaal blij en sprong gelijk zn bed uit! hihi, ja dat spenen winkeltje weet ik ook nog goed van chacha,.. als je wat wilde weten over een fles speen wist jij het wel, geien je ze allemaal had liggen! Lief van Tijn dat ie kusjes gaat geven bij Floor zeg.
Ik vind het geweldig dat het werkt ezzie! En ook knap dat hij het snapt! Hoe is het met Tijn Mir? Toch vreemd dat hij zo regelmatig ziekjes is. Chacha ik heb al sab simplex in huis. Mijn moeder ging toevallig naar Berlijn vorige week. Bij Quinn hielp het goed. Maar heb het nooit in grote hoeveelheden gebruikt. 1 a 2 x per dag. En op een gegeven moment gestopt. Wat lief dat Tijn zn zusje kusjes gaat geven! Quinn geeft zn juffen van de babygroep soms nog kusjes tegen de ramen aan. kleine charmeur. AK hoe is het nu met Eslem? Voelt ze zich wat beter? Heeft ze een oorontsteking ofzo? Quinn kan ook zo stinken als hij oorontsteking heeft! We zijn vanochtend naar Krommenie geweest. Steven zn oma is jarig en is 85 geworden. Opa & Oma waren erg blij dat we er waren. Leuk dat je met zoiets kleins zo'n mensje blij kan maken toch! Quinn zn ogen zijn echt flink ontstoken. Echt vies! Hij was al een tijdje verkouden dus denk niet dat het van het zwemmen is gekomen. Hij is ons ontzettend aan het uitdagen op t moment. Echt stout! Veel schreeuwen en lawaai maken . We proberen het te negeren en hem anders op de gang te zetten. Weet het anders ook niet zo goed. Ik ga ff bankhangen. Morgenmiddag gaan we naar vrienden dus nu ff lekker luieren! fijne dag! xx
Goed zo ezzie! Wat leuk dat Marno het zo goed begrijpt. Pinguin gefeliciteerd met Steven zijn oma! Zielig dat Quinn zijn oogjes zijn ontstoken. Maar het heeft zeker met die rotverkoudheid te maken. En Quinn ook al zo ontdeugend? Lynn kan er hier ook wat van. Lynn logeert bij opa en oma...zomaar....dat wilde ze. Dus wij zitten thuis zonder die druktemaker. Wel even raar hoor. Mila is er wel, maar daar ben je niet zo druk mee.
Oh lekker avondje rust dan chacha! Wel zo fijn met de klok een uurtje terug dat ze bij opa & oma slaapt! Quinnetje ligt er net in. Klein beertje van me is op het moment helemaal weg van Woezel & Pip en dan vooral Pip. HEb het idee dat zn oogjes ontstoken misschien nog een nasleep van de waterpokken zijn. Die plekjes zitten er nog en beginnen nu pas weg te trekken trouwens. Ik ga een kopje koffie drinken en Paul de Leeuw kijken. fijne avond
.. pff.. ik weet niet wat Tijn steeds heeft hoor weer koorts en last van zn keel. Hij is de hele avond al wakker (ondanks zetpil) Heb naast hem gezeten bij zn bedje, mee naar beneden genomen... Zo maar weer proberen hem te laten slapen. Is zeker wel verstandig nu om eens naar de kno arts te gaan,of is het misschien het kdv, dat hij nu allerlei griepjes oppakt? sterkte met de oogjes van Quinn! lekker rustig chacha zo een avondje zonder Lynn.. wel gek zeker? nou wij gaan naar boven en kijken of Tijn nu wel wil slapen. trusten iedereen
Mir ik zou eens naar zn keelamandelen laten kijken! Sterkte meis! fijne dag meiden! Wij gaan naar vrienden. xx
pinquin, ik had je een hand kunnen geven! 5 minuten van mij vandaan ligt Krommenie! ik reageer later weer, beetje moe van onze verjaardag, ging om half drie slapen en merk dat nog steeds..
Zo, bedrijf feestje gehad,.... iets teveel wijn,... dus beetje brak! Eigen schuld. Marno bij oma geslapen, was ie om 3 uur klaar wakker! tot half 5 toen nog wel even in slaap gevallen. (de wekker was niet mee) Kan heel goed dat Tijn nu van alles oppikt bij het kdv. Zwermen daar genoeg virussen in het rond. Maar kan geen kwaad om toch kno arts te bezoeken denk. Sterkte met Quin zijn oogjes, en de uitdaag fase van Quinn,.. heeft Lynn het leuk gehad bij opa en oma?
Mir wat vervelend! Het is eigenlijk heel normaal dat Tijn zoveel ziek is. Komt echt door het kdv (anders had hij het wel gekregen via de psz of school). Onthou...het is heel goed voor zijn weerstand. Ik heb het er ook eens over gehad met mijn HA, maar die adviseerde nog even af te wachten, juist omdat dit heel normaal is. Ik had het vanmiddag met een vriendin erover. Haar dochter is het 1e jaar heel veel ziek geweest door het kdv (met koortsstuipen en braken door het hoesten, echt heel vaak) Nu is ze al een jaar niet meer ziek. Och arme oma van Marno. Dat hij zovaak wakker wordt he? Lijkt wel gewenning te worden. Sterkte met je kater Ezzie! Pinguin was het leuk met je vrienden? Hoe is het nu met Quinn? En met zijn oogjes? Lynn heeft het erg leuk gehad bij opa en oma. Ze lag er pas om half 10 in. En vanmorgen lekker donderjagen in bed bij opa en oma. Wij hebben heerlijk even uitgeslapen ( Mila slaapt altijd heerlijk na de 1e ochtendvoeding) We kwamen om 10 uur ons bed uit. Vanmiddag visite van een vriendin met man en dochter. (net zo oud als Lynn) Was gezellig en de meiden deden zo leuk met elkaar. Mila hoest nog erg veel. Echt sneu. Maar ik heb niet het idee dat ik naar de HA zou moeten. Ze is niet benauwd. Ik ga zo Gooische Vrouwen kijken
Hey Ladies, Gisteren was erg gezellig, maar ook erg druk hoor 2 van die frummels van 2 jaar en een paar maanden die elkaar erg leuk vinden! Zijn oogjes waren vanochtend niet open te krijgen dus toch maar ff naar de huisarts geweest. HEb nu druppels tegen een bacteriele infectie. Moet hem een week lang 3 x per dag druppelen en dan moet het over zijn. Quinn wil tegenwoordig steeds zn luier uit en op het potje zitten. Heerlijk vidnt hij het. Hij heeft er nog nooit wat op gedaan want het is vooral nog spelen voor hem. Vandaag ook weer 10 minuten in zn nakie rondgebanjerd, darna luiertje aan en hop naar bed. Gaat Steven net zn potje opruimen, zit daar een flinke plas in! BEn hartstikke trots op mijn kereltje Alleen ligt hij al in bed dus kunnen we het hem niet zeggen. hahahaah Ezzie ben ej de zondag een beetje doorgekomen met je kater? En hoe is Marno door de tijdswisseling heengekomen? Werkt het klokje nog? Chacha lekker tot 10 uur slapen! Pfff ik zou zo graag weer eens 6 uur echt diep achter elkaar willen slapen. Is deze zwangerschap nog niet gebeurt helaas. Vandaag drukke dag op het werk gehad. Ben echt kapot. Ben alles een beetje aan het klaarmaken zodat ik het netjes kan overdragen. Morgen hoef ik maar 2,5 uur ofzo. Eerst nl naar het ziekenhuis voor de groeiecho. Dan nog maar 2 maandagen werken! En dan eindelijk verlof. Pfff Ook de kozijnenman weer gebelt. Ze moeten de verwarmingen nog vervangen en de afwerking aan de onderkant afmaken en het duurt me te lang. En ze houden me niet op de hoogte. Erger ik me dood aan! Nu had ik zn vrouw aan de telefoon. Heb gezegd dat ik er niet zon behoefte aan had om in mijn kraamtijd mensen over de vloer te hebben die kozijnen komen afmaken. Nu komen ze het vrijdag afmaken! Yeah! Toen ik net van Quinn was bevallen waren ze hier nl beneden de muren aan het stucken. Nu wil ik rust! Mir hoe is het nu met Tijn trouwens? Weer beter? En hoe was je dag werken weer? Ik ga bankhangen. Fijne avond ladies! Oh ja Niek ik heb er niet aan gedacht dat je daar zo dichtbij woont
Wat goed dat Quinn ook plast op het potje zegt. Is mijn dochter dan de enige die het geen bal interesseert? Hopen dat het zalfje gaat werken pinguin. zielig hoor die ontstoken oogjes. En ik wil ook wel eens weer 6 uur diep achter elkaar slapen hoor. Komt er hier ook niet van... Wat een nare kozijneman zeg. Goed dat je op je strepen hebt gestaan. Hier heb ik samen met mijn manager een beslissing genomen. Ik ga op de vrijdag ouderschapsverlof nemen! Het geeft heel veel rust. Ik ben er erg blij mee. Nu heb ik dan wel een plekje voor Mila bij het kdv, maar dat stel ik uit tot maart, dan is ze een half jaar en niet meer zo afhankelijk van de (.)(.) Ik schaam me wel een beetje hoor...Lynn had ik er afgehaald en later weer heen gebracht. Nu stel ik het bij Mila weer uit... Maar dit is echt de goede keus. Dat ze bij René en mijn moeder dan kleine flesjes drinkt...het is dan maar zo. Maar wel fijn dat ik me dan geen zorgen hoef te maken op het kdv. En daarbij...ik blijf 3 maanden toch wel erg jong vinden. Lynn is vandaag vreselijk....we hebben een supermarktdrama gehad....niet normaal. schaamde me dood. Ze zat me in haar woede zelfs te schoppen. De hele dag is ze wat mieperig. Misschien toch last van de klok? Dat ze wat ontregeld is? En anders heb ik gewoon een heel vervelende peuterpuber in huis.
oh chacha niet schamen hoor! Vind het juist geweldig dat je de beste oplossing voor je kindjes zoekt en niet klakkeloos op KV overgaat omdat het jou toevallig goed uitkomt. Vind het juist heel goed! Respect voor dat! ooh Lynn aan het puberen. Hier vandaag weer een vrolijkerd, maar hij hefet dan ook lekker gespeeld op het kdv. Hij is wel heel erg druk en lawaaierig op het moment. Sterkte meis! Ach de kozijnenman is eigenlijk juist heel lief enzo, maar ik vind het gewoon irritant dat ik er zelf achter aan moet bellen. Met mijn hormonen erbij genomen maakt me dat niet de liefste vrouw ter wereld Wanneer moet je trouwens weer aan het werk? Ik heb straks tot 1 april vrij! Lekkerrrrrrrrrrrr. Kindje in mn buik is zo ontzettend druk joh! En gaat echt steeds lager liggen. Ik ga een douche nemen en mn bedje in. Fijne avond!
Wat een lieve woorden Pinguin. Dank je wel! Ik ga 1 december weer aan de slag. Nog een maandje thuis dus. Ik heb wel weer zin om te beginnen, ik heb gewoon leuk werk. Maar het is wel dubbel hoor. Maar het is goed geregeld nu. Fijn dat Quinn zo vrolijk is. Heerlijk. Goed teken dat je kindje zo druk is in de buik. Dan heeft het nog goed naar de zin bij je. Lekker douchen meid! En slaap lekker (hoop ik voor je)
hoihoi! Prima geregeld zo Chacha! Geeft een fijn gevoel zeker! En dat je Mila later naar het kdv doet kan ik me hélemaal voorstellen. Goede keuze! Die Quinn, zo goed al op het potje. Het begin is er zeker! En chacha, hier nog zo een die het geen bal interesseert.. erger nog hij wil niet eens op het potje en gaat er dan naast plassen... zegt ie: o ohhhhh Vraag ik mij een beetje af of hij het dan nog niet helemaal door heeft of dat hij me duidelijk wil maken dat hij geen zin heeft om erop te gaan zitten. Ach het is met vlagen.. hij heeft er wel eens een plasje op gedaan hoor.. maar nu is de pot weer uit den boze... Zielig voor Quinn die ontstoken oogjes, hopelijk gaat het snel beter! Het einde is in zicht Pinguin, zometeen heerlijk verlof. Ik hoop dat je dan helemaal tot rust komt en misschien wel zo dat je snachts weer beter gaat slapen, je weet nooit. Gelukkig komen ze vrijdag de boel afmaken Pinguin! Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken! Hoe heeft Marno nu geslapen Ezzie, weer bij jullie thuis? Tijn is weer ok. Gelukkig. Gisteren zelfs nog naar een pannenkoekenhuis geweest. Mijn ouders waren 34 jaar getrouwd.. wat een tijd he. Was heel gezellig. Tijn was nog niet helemaal op en top.. maar dat had wel zn voordelen.. hij was een stukje rustiger als normaal Dank je chacha.. geeft me weer een gerust gevoel dat het toch echt wel 'normaal' is/ kan zijn, dat vele ziek-zijn. Hoop dat zn weerstand echt beter wordt straks. Mocht het de spuigaten uitlopen en wordt hij wel heel vaak ziek dan ga ik toch ook met de ha overleggen. Eerst maar wachten op het volgende virus (hopelijk heeeel lang wachten..) Goed gewerkt vandaag, ben nu al brak. Vanavond nog bezig geweest om weer steplessen te bedenken... getver... het gaat me nu helemaal tegenstaan.. geen zin meer. Ik ga van de week een afspraak maken met mijn baas daarover. Ik ga stoppen per januari. Heb al een vervangster gespot. Ik ben er klaar mee met al die pasjes, dat enthousiaste gespring, vrolijk zijn en mensen motiveren... echt toneelspelen.. terwijl je eigenlijk lekker languit op de bank wil liggen (of achter de compu kruipen) Lazen jullie ook dat deze site gaat veranderen? wat een gedoe?... hopelijk merken we er niet veel van.
Ik lees alleen even mee vanaf de laatst pagina hoor hihi.. anders weet ik niet meer op wat te reageren ezzie: helemaal goed dat het werkt joh! heerlijk toch. ik zou het ook wel wat vinden hehe. Waar heb je hem gekocht? (of had je dat al gezegd *oops*) Misschien dat ik het even door ga tippen bij mijn moeder. Mir: wat naar dat Tijn zo vaak ziek is joh. Maarja..mijn kindje zal het pas hebben als ze naar school gaat ( als ze 6! is.) Pinguin: mijn man heeft haar naar de dokter gebracht. Het stond allemaal in verband met dat virus..het gaat nu weer beter. ze heeft antibiotica enzo gekregen en de pijn was daarna weg. ze hoest nog een beetje maar ben gestopt met het medicijn. quinn ontstoken ogen? gets joh. Nog nooit zoiets gezien. Lijkt me voor hem ook echt geen pretje. gelijk heb je trouwens wat betreft de kozijnen man ik zou daar ook geen trek in hebben nadat ik bevallen was. gelukkig maar dat hij het nu gaat regelen. chacha: wat heerlijk zo'n nachtje naar oma...zou ik ook wel lekker vinden..zo dagje voor je zelf en ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt..je moet doen wat JIJ denkt dat het beste is voor je kindjes, jezelf en je gezin. Dit is gewoon echt de peuterpuberteit waar ze nu in zitten...ik heb dagen dat het prima gaat.en ik heb dagen waar ik haar wel achter het behang kan plakken. ze kan er ook wat van om mij flink te gaan meppen als ze aandacht wilt of als ze niet krijgt wat ze wilt. Eslem is trouwens zo goed als zindelijk. en daar ben ik wel heel erg blij om dat ik dat bijna achter de rug heb. Ze heeft soms nog wel ongelukjes. maar vooral als ik bijv. visite heb en het dus vergeet en zij dus ook tijdens het spelen..of zoals de vorige keer toen was ik boos op haar..en toen pieste ze volledig in haar broek om mij te treiteren daarna. Toen ben ik ook wel echt boos geworden. want ze weet het heel goed. ze heeft soms wel dat ze een beetje heeft laten lopen maar dan zegt ze het snel en gaat ze snel naar de wc en doet ze de rest alsnog. Haar ochtendplas doet ze ook sochtends op de pot gewoon. Maar soms zit er nog wel een klein plasje in de luier (die doe ik nog om hoor snachts) wat ze denk ik in haar slaap laat lopen. de zwangerschap gaat zo snel joh deze keer. Maar met eslem was het ook echt dat ik die 9 maanden nodig had om te wennen aan de grote verandering die er zou gaan komen. Nu heb ik echt zo iets van laat haar nou maar komen hihi.. ben nieuwsgierig Alleen we zijn nog niet uit de naam...(is nog veeeeels te vroeg volgens mij man om ons daar over druk te maken :S grrr) dus wat dat betreft mag het nog wel even duren..
AK ik heb de wekker bij het kruidvat gekocht,.. was in de aanbieding afgelopen week. Heb gehoord dat ze ook zoiets in speelgoed winkles hebben. Super dat Eslem al zo goed gaat met plassen. Hier geen problemen met het uurtje verschil,.. gaat gewoon als vanouds door. Vannacht voor het eerst er uit sinds de wekker,.. om 1 uur, heb ik hem weer terug gelegd, laten zien dat de oogjes nog niet open waren en toen is ie blijven liggen. Top dus. Hier ook nog geen potjes interesse hoor, wel even gehad, erop willen zitten maar nu dus niet meer. push het dus ook niet,. Zie het vaak op mn werk,.. dan gaat het lekker met kids op de pot, denk je ze bijna zindelijk te hebben en dan vallen ze weer terug. Komt vanzelf. Mir, als je er tegenop ziet stoppen hoor, groot gelijk, geeft een hoop rust denk. lekker op het bankie kruipen straks! Site veranderen? geen idee, ga zo ff verder spieken. pinquin, schiet al op je verlof1 lekker hoor. Hopelijk krijgen ze alles snel af. Super beslissing chacha! Lekker dat het zo kan, hoef je je daar niet meer druk over temaken. Hoeft je ook zeker niet te schamen! regent het bij jullie ook zo?
Hier een fel zonnetje ezzie! Lekker dat Marno geen last heeft van het uurtje verschil. Hier wel helaas. Vanochtend hoorden we hem om half 6 al. We hebben hem terug gelegd en het kunnen rekken tot 7 uur. Had hij zichzelf flink onder gepoept. Nou ja misschien had hij daar dan last van! Wat lekekr dat Eslem al zindelijk is! Ik vind het leuk dat hij het zelf aan geeft dat hij op het potje wil maar ga hem nog niet zelf erop zetten ofzo. Zeker niet met het oog op de komst van de baby straks. Vanuit het kdv raden ze aan pas als ze naar de peutergroep gaan te gaan proberen. Denk ook dat het een goede beslissing voor je is Mir! Het lijkt allemaal erg veel voor je nl! Ik ga een kopje koffie nemen en dan richting het ziekenhuis. fijne dag meiden!
ohw ja, kheb het gelezen over de site,.. nou ja, als alles alleen maar beter word is het niet erg om een paar daagjes af te zien toch? (wel afkicken! ) pinquin, ik kom jou kant op! Wil ook zon!
Wat? Een paar dagen zonder? Levensgevaarlijk! Hebben ze een afkickprogramma voor verslaafden? Ben benieuwd hoe de nieuwe site eruit gaat zien dan. Ga zo even slapen. Gisteravond/nacht zijn er twee (!) meiden aan het spoken geweest. De een vanwege verkoudheid en tandjes die doorkomen... de ander is de hele tijd aan het hoesten geweest. Zeker tot 1.00 wisselden ze elkaar af. Hebben jullie nog tips tegen hoesten? Iemand ervaring met zetpillen tegen hoesten? Chacha, wat heerlijk dat je ouderschapsverlof kunt opnemen zeg! Hoef je je over de borstvoeding minder zorgen te maken. Ezzie, wat fijn dat die wekker voor Marno werkt zeg! Al zo vroeg klokkijken! Wauw, Eslem al zindelijk. Helena vind het wel interessant en doet echt haar best voor een plas. Heel af en toe lukt het ook. Ach, de interesse is er al wel dus de rest zal ook wel komen. Pinguin, blijf niet te lang aanmodderen met ontstoken ogen hoor! Als je geen verbetering ziet, snel weer terug naar de ha of naar een oogarts. Geen risico nemen hoor. Fijn dat de kozijnenman snel zijn klus komt afmaken! Heb je lekker rust in de tent. Mir, kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om les meer te geven. Hoe is tie verder op school? Dat vreet natuurlijk ook energie voor 10. Ik lig op vrijdagavond echt voor pampus hoor. Goed, ik ga Gabi naar bedje brengen. En even kijken waar Helena slaapt.. ze ligt niet altijd onder haar dekbedje. (haar aankleedkussen neem ik nu steeds mee uit haar kamer. Dat scheelt). Juudje, hoe is tie? Paddy, alles o.k.?