September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dikke knuffel voor mila ;)

Juud: sneu voor je zus, is zeker weer een hoop geregel..

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey Niek je bent al over de 37 weken. Ga je eigenlijk thuis bevallen?

Raar he chacha vand e vk dat ze beweerde dat de beeb anders lag.
    Kindje ligt nog hetzelfde als dinsdag bij de echo aan de schopjes te voelen.
    Denk dat dit kindje qua compactheid een zelfde soort lijfje heeft als Quinn had. Bij hem konden ze ook nooit voelen of het zn bolletje of zn billetjes waren :) .

Wel lekker dat je mertk dat de medicatie voor Mila werkt.
    LAstig hoor zijn klein mensje die benauwd is!

Geen tukkie voor mij. Quinn slaapt wel maar ze zijn ook bezig de kozijnen af te maken. Hij slaapt gewoon door de herrie heen :confused:
    De verwarmingen worden morgen gemaakt.
    En dan is het KLAAR! :) :)

Ik ga zo even naar de gyn poli bellen. HEb weer flinke lading bloed afgegeven en ben benieuwd naar de uitslagen.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: ik kijk het aan op het moment, alles staat klaar voor het ziekenhuis en thuis.

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Heb weer wat meegemaakt,...sta bij de snackbar en marno kotst de hele boel onder,....... :oops: hele dag prima, kwam echt uit het niets,.. arm manneke, gaat ie nog harder huilen omdat ie zag dat het ook op mijn schoenen zat! Thuis nog een beetje,.. geen koorts verder dus misschien buikvirusje, we zullen zien wat de nacht brengt...

Mir, heb je de bumbasite nog gevonden?

pinquin, jee, exceem aan z'n vingertoppe, heeft ie het daar al eerder gehad? Hoe gaat het verder eigenlijk met zijn plekjes?

Niek spannend hoor, je gaat meld plicht krijgen zo! ;)

juudje; sneu voor je zus, sterkte met alles regelen.

Wekker werkt nog steeds hoor!

chacha, arme mila, toch aan de medicatie,.. maar als het helpt,.. moet ze het lang krijgen?

Fijn alles klaar morgen pinquin! Geen mensen meer over de vloer,....(totdat je bent bevallen,.. ;) )

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja leuk die bumbasite Ezzie, kan Marno er echt wat mee? Ik ga het morgen eens met Tijn bekijken, kijken wat hij doet.
    Getsie dat Marno zo moest spugen... hopelijk zat er hem alleen iets dwars en verder niets? Heeft hij nog patatjes gegeten dan?

He bah juud, wat naar voor je zus! Gelukkig is ze bij jullie in goede handen. Maar ja, het is wel druk dan he! Sterkte ermee!

Mila dus toch medicijnen? Gelukkig lijkt het te werken. Hoop dat ze er snel van opknapt. Vooral omdat ze het niet prettig vindt dat je het haar toedient, arm meisje :(

Pinguin ook flink verkouden..? Het heerst ook echt hoor. Hoop dat je je daarin snel weer wat beter voelt, anders lijkt ook echt alles bij elkaar te komen he...
    Mooi zo... de geboortekaartjes geregeld! Weer een stapje verder. Alles komt nu wel dichter bij he. Je bent er natuurlijk nu ook dubbel zo mee bezig omdat je niet weet wat er binnen korte termijn gaat gebeuren. Hopelijk duurt het nog eventjes allemaal.
    Leuk zo'n Lief! winkel. Ik heb hier nog een mooi vestje liggen maat 62.. dat is het nare van die dure kleertjes... Floor heeft het alleen op vakantie aangehad en toen was ze er al uitgegroeid. Chacha, nog interesse? Je mag m zo hebben hoor! Past Mila er tenminste nog een paar weekjes in :)

Bij jullie dus alles gereed Niek? Da's ook wel een fijn gevoel. Spannend nu hoor... officieel kan het zo ineens beginnen! Zullen we maar zeggen dat de meldplicht voor jou nu ingaat? ;)

Hoe waren je bloeduitslagen trouwens Pinguin?

Mila en Lynn lijken niet zoveel op elkaar? Ik zie op de foto's ook wel verschil hoor, maar wel duidelijk dat ze zusjes zijn, idd de oogjes! Maar kan zo nog veranderen. Ik vond dat Floor in het begin ook niet echt leek.. maar toen ze ging groeien (lees boller en boller werd ;) ) ging ze ineens super veel op haar broer lijken. '

Pinguin, die pretoogjes van Tijn betekenen soms ook niet echt veel goeds hoor ;) voor mij dan... haha... Maar het is wel een vrolijkert als hij het naar zijn zin heeft. Heerlijk genieten is het dan!

Ik heb Floor van de week voor het eerst wat laten wennen aan fruit. De potjes zijn niet zo favoriet. De eerste keer keek ze me aan alsof de wereld zou vergaan.. zo vies vond ze het. Toen heb ik haar aan een banaan laten sabbelen, dat was wel een succes. Vandaag een bananenfruithapje.. hmm... matig...
    Weer zo verschillend als met Tijn... bij hem ging z'n mondje pas weer dicht als dat hele potje erin zat. Maar goed, op deze manier went ze zo langzaam aan wat andere smaakjes. Volgende week misschien maar weer eens wat proberen. Merk dat ze er nog niet echt helemaal aan toe is hoor.

Nou fijn weekend iedereen. Ik ga morgen even shoppen in Bataviastad. Heb woensdag een feestje van het werk van Bart. En ik heb gewoon echt niets fatsoenlijks meer in de kast (qua nette kleren)... tja... zwangerschapskleding of iets dat 3 jaar oud is... Tijd voor iets nieuws dus. In spijkerbroek kan ik niet aankomen dan.. dus maar kijken voor iets chiques.

trusten!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi meiden

Nou Pinguin is je huisje weer helemaal af? Lekker gevoel zeker?
    Ben benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt.
    Ik denk een jongetje weer. (dus zal het wel een meisje zijn ;) )
    Ben je al zenuwachtig voor de bevalling?

Hoe is het eigenlijk met de oogjes van Quinn?

En Niek krijg jij al de zenuwen?

Ezzie hoe is het met Marno? Alles binnengehouden?

Oh Mir leuk zo'n Lief vestje! Mila zit nu in maat 62. Dus GRAAG! :D

Misschien dat Mila en Lynn idd wel veel op elkaar gaan lijken.
    Mila had vandaag ook weer zo'n wakker dagje. Vanaf vanmorgen half 8 wakker en allerlei hazeslaapjes tussendoor. Maar het verschil met Lynn is dat Lynn echt oervervelend werd van de moeheid. Mila niet....die blijft rustig om zich heen kijken en plots slaapt ze zonder een kik te geven.

Floor dus niet dol op de fruithapjes? Dat ben je echt niet gewend he, met zo'n lekker (vr)etertje als Tijn?
    Gewoon rustig aan doen. Eet Tijn trouwens al weer wat beter?

Lekker geshopt? Goed geslaagd?

De ventolin helpt goed bij Mila, ze drinkt echt weer veel beter...ze was vannacht ook helemaal doorgelekt (ze had de luiers pas 4,5 uur om) Echt helemaal doorweekt. Ik merk het ook aan mijn borsten dat ze weer meer drinkt. Nou hopen dat die verkoudheid snel overgaat, want die ventolin is alleen maar ondersteunend.

Mila vandaag al weer 10 weekjes oud. Ik geef al 10 weken BV! Ben best wel een beetje trots.... :D Ik hoop het zeker nog een tijdje door te geven (ook al heb ik wel mijn dipjes....."ik ga KV geven, dan slaapt ze tenminste door...." roep ik dan :( )

Lynn kletst ons de oren van de kop. Ze zegt zo ontzettend veel. het gaat echt hard nu.

Fijn weekend meiden!

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Marno heeft vandaag alles binnengehouden, vannacht nog wel 2 keer gespuugd (wat er van over was dan)
    Maar eet niet en drinken liever ook niet,...gelukkig wel wat erin gekregen. Wel te spreken en gewoon actief.

Goed hoor chacha, nog steeds BV,... heb je ook een eind datum voor jezelf of gewoon zolang het goed gaat?

Mir, Marno vind vooral het klikken op dat kleed waar steeds een ander achter staat, (bumba, bumbaloo etc) erg leuk, en op de bal die dan weg rolt. Al dat andere is nog iets te moeilijk maar wel leuk om samen te doen.

Ben je nog geslaagd in batavia?

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gelukkig dat Marno niet heel erg ziek was. Maar toch waarschijnlijk een virusje? Hopen dat hij vannacht lekker slaapt. Zielig he? Als ze zo moeten spugen.

Mijn 1e doel is de 3 maanden te halen met de BV, dan de 6 maanden en dan kijk ik wel weer verder. Het liefst wil ik helemaal geen opvolgmelk aanschaffen, maar dat is wel erg ambitieus (maar wel een mooi streven)
    Ik bekijk het gewoon stap voor stap.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    helleu

De verwarmingen zitten erin en de kozijnen zijn afgetimmerd.
    Steven gaat morgen nog wat lakken en dan is het klaar.
    Vandaag ook gordijnrails etc opgehangen dus strakjes alleen nog de gordijnen ophangen.
    Quinn zn kamertje ook omgegooid.
    Boekenplanken opgehangen. en zn commode en bedje zijn verhuist. Veel meer rust nu in zijn kamertje!

Chacha ik heb geen idee wat het wordt een jongen of een meisje.
    De ene keer denk ik het een de andere keer het ander.

Geweldig hoor al 10 weken bv. Mijn streven was hetzelfde als jij, eerst 3 maanden, daarna 6 maanden.
    Als je het zo kan doen dat ze grotendeels bv blijft krijgen is het toch geweldig!

Fijn dat Marno niet zieker is geworden ezzie. Maar wel lastig is het als je je vinger er niet op kan leggen waarom het is.
    Las wel ergens dat er inderdaad een dergelijk virus rond waait!

Quinn zijn ogojes zijn nog niet goed. Hij laat het druppelen nu wat beter toe. Echt een drama om dat in zijn oogjes te krijgen.
    Wat zn eczeem betreft. Hij krijgt nu regelmatig dingen waar melk in verwerkt zit en je ziet weer wat plekjes komen, maar niet zo heftig als voorheen.
    Hij begint zo leuk te kletsen. Echt zinnetjes te maken en als er nieuwe mensen binnen komen(zoasl de verwarmingsmonteur) dan geeft hij ze een hand . En als er dan gevraagd wordt hoe heet jij zegt hij : Boer gote boer! :D

Ikzelf ben nog flink grieperig en heb helaas nog steeds flink veel spierpijn boven in mn buik. HEt krijgt ook niet de kans te genezen omdat de voetjes van het beebje daar zit. Hopelijk daalt het nog wat verder in een dezer dagen.
    Ik ga een warme douche nemen, een kop thee met honing drinken en dan mn bedje in.

fijne dag meiden!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat een rust hier vandaag!

Hier weinig nieuws onder de zon.
    Ben nog steeds grieperig en daarbij veel harde buiken :( De dag voornamelijk in bed en bad doorgebracht.

Lekker rustig dus!

Duik er nu ook weer in.

fijne nacht!

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Beterschap Pinguin...
    Ik heb net zo'n hoest als mijn meisjes.....hoest de longen uit mijn lijf :(

Fijn dat je huisje (bijna) klaar is.

Hopen dat het snel beter gaat met Quinn zijn oogjes!

Heb weinig te melden hier...druk dagje gehad met veel visite.

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Vanavond zijn we (weer) naar een pannenkoekenrestaurant geweest, nu verjaardag van bart zn oom. Lekker druk maar erg gezellig. De Smikkel in Soest, erg leuk en kindvriendelijk!

Ben er morgen weer... na een dagje werken!

trusten iedereen!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zal eens aan Steven vragen of hij het kent de smikkel. Mijn schoonouders wonen in Soest. Wellicht een leuk idee!

Vannacht goed geslapen gelukkig. Wel 2 paracetamol genomen voor t slapen gaan en de hele dag door nisyleen genomen.
    Voel me een heel stuk beter.
    OOk nog een rennie vlak voor t slapen gaan. Op de een of andere manier werken die rennies als slaappillen bij mij.

Vandaag 6 uurtjes werken. Als ik alles af krijg hoef ik morgen niet en anders morgen een uur of 3 werken.
    Zelfde geldt voor volgende week en dan ben ik er goed klaar mee.

Naar he Chacha die verkoudheid. Hoop dat jij en je meiden er snel vanaf zijn!

fijne dag meiden!

Niek hoe is het bij jou?

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jee, wat een zieke weer onder ons!

Hier alles nog redelijk rustig, af en toe wat kramp of pijn scheuten in mijn rug, maar verder gaat alles goed. Ik hoop niet dat ik tot de 42 weken moet wachten..

pinquin: fijn dat je bijna klaar bent, ik heb er al weer 4 weken op zitten en als ik terug denk wat ik allemaal heb gedaan, hihi

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Heel veel beterschap voor de zieken hier!
    Hier ook (weer) (nog steeds) zieke Helena.
    Gisterenmiddag even naar een vriendin. Normaal gaat ze daar lekker spelen, maar gisteren niet. Huilen, huilen, huilen. Op de fiets terug huilen. Thuis huilen. Wilde geen avondeten en op de vraag wil je naar bed zei ze heel zielig Ja. Dus, naar bed. Wel weer huilen en koorts.. dus zetpil en wonder boven wonder lekker geslapen.
    Vanmorgen wel weer gezellig maar weinig gegeten. Normaal eet ze hoor pap helemaal op, nu niet eens de helft. Tussen de middag ook geen honger. Ze wilde weer naar bed. Dus ligt vanaf 13.00 plat. Gabi spookt nu nog haar hele bed door. Hoop dat ze lekker gaat pitten.
    Helena lag samen met Gabi in de fietskar te slapen vanmorgen op de terugweg van het dorp. Ach gossie.

Fijn Chacha dat de bv goed gaat. Ik ben hier inmiddels aan het afbouwen. Niet omdat ik het voeding op zich zat ben, maar mijn ongezellige buien wel. Nu sinds zaterdag alleen nog ochtendvoeding, tot ik daaraan gewend ben. Daarna gaat die er ook af. Snif.
    Ik hoop dat het help en ik mijn eigen emotioneel hopelijk stabielere Ik weer terug krijg.

Pannenkoekenhuis de smikkel ken ik niet.
    Wel een paar weken geleden in Nunspeet gegeten. Daar hebben ze een mensen met en mensen zonder kinderen gedeelte met klimtoren en veel speelgoed. Op zich wel slim maar druk, druk en een herrie! Daar zit ik me dus groen en geel te ergeren.... De pannenkoeken waren wel lekker!

Heb trouwens zaterdag weer 5 km hardgelopen. Hoera! Daar ben ik heeel erg blij mee! Heerlijk om weer te bewegen!

Verder is dit een drukke week. Vanavond en woensdag gespreksavonden van school, dinsdag hardlopen en vrijdagnacht ben ik alleen met de meiden tot zaterdagmiddag. Gelukkig wel met auto, dat scheelt.

Ik ga wat poetsen. Tot later.
    Wat spannend trouwens met Pinguin en Niek. Ik ben heel benieuwd wanneer jullie kleine komt!

juudje, wat een vervelend verhaal zeg! Ik hoop dat het lukt om een huisje te vinden enzo. Sterkte!

Paddy, ben je er nog?

Nu ga ik echt stofzuigen.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoihoi!

wat een zieken allemaal :( Floor is ook ziekjes. Koorts en helemaal verkouden. Vandaag heeft mijn mams opgepast en heeft de hele dag met een huilende Floor gezeten en een Tijn die niet wilde slapen. Iedereen snotverkouden. Bart komt ook al ziekjes thuis. het heerst dus flink!

Klinkt ook leuk Nunspeet Narcissen!hmm alleen die herrie... dat is dan weer jammer.

Chacha, je kijgt het vestje hoor. Denk dat Mila er zeker wel een tijdje in kan. Valt redelijk groot. Floor kan er nog wel in, maar dan lijkt ze net een bodybuilder haha..

Niek, hoop ook niet voor je dat je tot 42 weken moet wachten op je beebje. Heb je een bepaald gevoel wat het gaat worden of denk je, net als Pinguin, elke keer anders?

Het einde is inzicht Pinguin, nog even volhouden meis. En beterschap voor je! Dikke knuffel!

Chacha, goed streven van je met de bv. En goed van je dat je het gewoon stap voor stap bekijkt. Dan kom je er wel en hopelijk hoef je niet aan de opvolgmelk!

Hoe is het nu met Marno? Nog echt ziek geworden?

Hoe is het nu met Mila? Niet meer benauwd?

Ik ben gisteren pas geslaagd voor leuke kleren. Zaterdag dat hele rot-batavia gebeuren afgesjouwd en wel een broek gevonden maar verder niets voor erop... Het regende en werd er helemaal chagrijnig van... Zondag nog weer met mijn schoonmoeder geweest, maar dan naar de Mexx. Die zit daar ook, maar daar was ik nog niet wezen kijken. Gelukkig super geslaagd. Nieuwe outfit incl nieuwe laarzen. Dus ik kan hip naar het feestje woensdag. T is trouwens in Blijdorp.. ben dan wel erg benieuwd.. Hoop niet dat Bokito me lastig gaat vallen ;)

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    *snotter, snotter, snif*

Ik ben zo mega verkouden! En het gekke is...Mila lijkt nu op te knappen, volgens mij profiteert ze van mijn antistoffen. Lynn heeft het ook te pakken. Gelukkig kan ik met Mila al weer met minder Ventolin het redden. Alleen 's ochtends heeft ze het heel benauwd.

Vanmiddag met z'n 3-tjes tot 17 uur liggen pitten, toen heeft René ons maar wakker gemaakt. En nu liggen de dames alweer te pitten.
    Lynn was net wel wakker, haar kussen was bah, zei ze (hihi die loopt gewoon als een gek te zeveren door haar verkoudheid)

Ach ik lees dat Floor het ook zo te pakken heeft, wat naar zeg. Gelukkig dat oma er was.
    Thnx voor het vestje...lief van je!

Fijn dat je geslaagd bent voor je kleding. Ennuh als je Bokito niet iedere dag bezoekt...zal het wel meevallen

Helena dus ook ziek. Hoe is het nu met haar? Beetje gegeten? EN lekker geslapen?
    Dus Narcis, je bent aan het afbouwen? Je hebt het toch lang volgehouden? Petje af hoor, zeker met dat gedoe met je oog en die medicatie.

Niek ben je met Deborah een beetje op tijd bevallen?

Pinguin fijn dat je wat beter voelt.
    En je bent echt bijna klaar met je werk...en dan heerlijk van je verlof genieten. Mijn verlof zit er sinds vandaag officieel op. Nu nog 4 weken vakantie en dan heb ik bijna 5 maand thuisgezeten. Het is werkelijk omgevlogen.

Mila is dus weer best te spreken. Hele verhalen vertelt ze aan ons. Zo geweldig. En als Lynn voor haar gezicht hangt, dan gaat ze elke keer lachen en dat vindt Lynn natuurlijk weer geweldig. Best wel ontroerend.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Grrrr....ik heb Lynn weer in een slaapzak liggen omdat ze zich helemaal bloot woelt onder het dekbed.
    Nu ging ze elke keer pielen met de rits van de slaapzak, dus nu omgekeerd aangedaan (met de rits op de rug)
    Ze slaapt nu nog steeds niet....kom ik net boven....heeft ze toch de rits los (en helemaal gesloopt) en ze staat halfnaakt in haar bed.,...was net met de romper begonnen om die uit te doen.....

Sjonge je zal haar wat .... :rolleyes:

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi.. sorry hoor.. Die Lynn.. die weet ook wel hoe ze je moet hebben he? :( Hoe krijgt ze het voor elkaar?!

Jij ook snotjeverkouden? Gets...

Tijn had gisteravond zo'n heel rare hoest. Echt net een zeehond, hij schrok zelf van zijn hoest en wij dachten dat hij aan het stikken was ofzo... Heel benauwd en zwaar ademen. Dus maar met hem in de douche gezeten met de douche heel heet aan. Daar knapte hij wel van op. Nu is hij schor en nog wat benauwd.

Floor is gelukkig wat opgeknapt, nog wel veel snot maar redelijk vrolijk.

Bart is lekker vroeg thuis, dus kan ik nog even wat boodschapjes doen!

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik vidn het ook best grappig eigenlijk :) :oops:

misschien moet je Narcissen even om advies vragen, Helena trok ook zelf de zak uit zelfs als die met veiligheidsspelden dicht was gemaakt volgens mij.
    Wees maar blij dat ze nog niet bij dr luier was aangekomen. Mijn achternichtje heeft zo dr nieuwe kamer onder de poep gesmeerd (YUK!)

Quinnetje slaapt ook nog in een zak, maar dan vooral omdat hij de bescherming en beperking die een zak biedt lijkt nodig te hebben.
    Zonder zak slaapt hij onrustig en veel minder.

Ik ga een uurtje plat!
    Stiekum toch nog druk gehad op t werk.

Deel Deze Pagina