haha lachen jullie maar....jullie mogen haar wel een dagje lenen De peuterpuberteit is hier nu wel heel erg hoor.....Alles selluf willen doen...Als je haar per ongeluk draagt van keuken naar huiskamer, loopt ze stampvoetend terug naar de keuken om zelf naar de kamer te lopen. En zo gaat het met alles. Ik laat haar maar gaan....er tegen in gaan maakt het alleen maar erger. Lekker geslapen pinguin? Tijn ook zo'n nare hoest? Zo'n blafhoest had Mila ook. Naar hoor! Fijn dat Floor is opgeknapt.
hallo meiden, vanmorgen naar de vk geweest, alles is goed. De weeen die ik van de week had (hele lichte), waren indalingsweeen en dus ligt het volledig ingedaald. Wel zegt de vk dat ik moet rekenen op dat ik over tijd ga, want Deborah was 11 dagen te laat. Zoals het nu ligt kan het net als Deborah een sterrekijker worden en moet ik dus naar het ziekenhuis. Mogelijk komt dit door de stand van mijn baarmoeder, Deborah lag ook altijd rechts. Ik begin me steeds meer zorgen te maken op de komende bevalling, maar ja, het moet eruit...
wat is een sterrekijker precies niek? hoe ligt ze dan? Hopelijk ga je niet over tijd..dat lijkt mij zo erg dat wachten...vond het wel lekker dat eslem vroeg kwam Chacha: haha..ja het is geinig om zo te horen..maar als je er zelf in zit wordt je echt *grrrr* Ik zit een beetje met een kindje wat zich heel erg verveeld. Ik vind het zo lullig maar ik kan haar echt niet de hele dag vermaken. Ik heb toch ook mijn huishouden te doen en eten koken etc. Vandaag 2 uurtjes naar de speeltuin geweest..maar het is toch nooit genoeg. ze zit ook weer in de fase dat ze de hele dag van alles wilt..enkel om het willen. Zodra de koelkast open gaat moet ze er iets uit, een appel of een mandarijn. hebben we net gegeten wilt ze weer een appel, of wat melk of water of noem het maar op. Om gek van te worden. het is gewoon pure verveling.. wat dat betreft is het echt wel lekker voor een kind als het naar het kdv gaat. Het is hier voor ons gewoonweg niet betaalbaar om haar daar heen te sturen. Helaas. beterschap voor alle zieke kindjes!
AK: een sterrekijker kijkt richting je navel en komt al eerste met het gezicht naar buiten. Hierdoor kunnen ze de draai met hun hoofdje niet goed maken. Ook hier eentje die steeds met mijn wil spelen en het best rottig is als je iets anders moet doen of gewoon even de puf niet hebt om wat te doen..
ha okey. Ik heb deze keer ook een beetje de angst dat ze niet goed zou liggen ofzo..of dat ze in een stuit ligt en dat ik dan een keizersnede moet ofzo. Ben erg bang voor een keizersnede en wil dat echt absoluut niet. Eslem is een beetje dwars met alles momenteel..het duurt echt een uur voor ik haar in bed heb.. dan moet ze haar tanden poetsen en wilt ze hem steeds onder de kraan houden..dan wilt ze de tandenborstel niet terug leggen. Dan wil ze niet op het potje gaan zitten. Dan wil ze niet meer van het potje opstaan. Dan wilt ze haar handen wassen. Dan moet ze in bed en een boekje lezen en dan wilt ze het boekje niet terug leggen. Of ze doet er een uur over om een boekje uit te kiezen. Dan wilt ze het licht aan en dan weer uit haha.. het houd NIET op lijkt wel. Begin soms echt mijn geduld te verliezen.
het klinkt me heel erg bekend in de oren en hoe verder je komt in je zwangerschap hoe moeilijker het lijkt te worden... nog even doorbijten, hihi
hehe nou gelukkig heb ik een heerlijke zwangerschap elhamdullilah (godzijdank) dus daar ligt het absoluut (nog) niet aan hihi. Weet dat ik bij eslem echt de hele dag lag te pitten en zo moe was en pijntje hier en pijntje daar. Nu heb ik dat niet. begin wel sinds een paar dagen vocht vast te houden en daar baal ik wel vreselijk van. gaat het verder met jou goed met de laatste loodjes? verloopt deze zwangerschap beter als de eerste?
eigenlijk is het hetzelfde, niet heel veel klachten, alleen mijn bekken.. ik wordt alleen niet goed van mijn omgeving , die alles beter weten en ook zeker weten dat het snel gaat komen. Ik hou 42 weken aan, maar dat wordt soms lastig als je steeds wordt gebeld of ze nog wel ergens heen kunnen omdat ze voelen dat het vandaag gaat komen, zucht.. ach ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst... wel trusten iedereen
Gezellig onderonsje AK en Niek Heb net kraamvisite gehad. Mila is aan het regelen (tja wat wil je met die verkoudheden in huis) Ben vandaag met haar naar het CB geweest, ff wegen. Ze is weer ruim 500 gram aangekomen in 2 weken. Ze drinkt dus goed ondanks de verkoudheid. Ze zit nu 2 kilo boven haar geboortegewicht. Sjonge straks haalt ze Lynn in Vandaag verder een thuisdagje met Lynn gehouden. Dat doet haar goed. Alleen toen iets niet lukte met het little people huis....de poppetjes werden door de huiskamer gesmeten...(en dat heeft ze niet van een vreemde....haar paps en ik zijn net zo ) Duik mijn bedje in....trusten!
ooh gelukkig heb ik dat niet Niek! Mijn moeder heeft wel besloten voglende week niet op vakantie te gaan maar dat heeft er meer mee te maken dat ze te moe is om te reizen en gewoon lekker thuis wil zijn. Hier ook iemand die eigenlijk nog maar weinig met Quinn kan. Gelukkig werkt Steven thuis en neemt hij een groot deel voor zich (kastelen bouwen, buiten voetballen) Quinn komt wel veelb ij me zitten om boekjes te lezen, of samen emt duplo aant afel te bouwen, te kleuren dat soort dingen. HEt is even niet anders. Niek ik hoop dat je kindje nog goed gaat liggen en je thuis kan bevallen want dat wil je het liefste volgens mij of niet? Net de laatste haptnomie voor de bevalling gehad. Ben ondanks dat ik het heel leuk vind wel blij dat de therapieen en cursussen enzo nu zijn afgelopen. Ik ga zo lekker mn bedje in. Eerst nog even douchen, buik insmeren en dan naar bed. Hopelijk een goede nacht! trusten meisjes! AK komt je moeder nou naar Turkije voor je bevalling nu je weer in Istanbul woont?
Nouja dat is wel naar als je last van je bekken hebt. Ik had toen zo'n last van mijn rug en linkerbil en dat was echt geen pretje. To be honest verwacht ik ook wel dat dat terug komt straks op het einde. maar wie weet komt het helemaal niet terug. hehe ik ken dat dus helemaal niet..ik ben met eslem eerder bevallen (38,4)dus ze was gewoon erg onverwacht. Hoop eigenlijk een beetje dat het deze keer ook een beetje eerder komt chacha: eslem speelt vaak met haar kikkertje of een poppetje (ze heeft nog geen echte pop..ben van plan die voor haar te kopen wanneer de baby er is..dan kan zij daar mee tutten en ik met de baby ) en dan speelt ze daar mee..en opeens is de baby stout en wordt ze BOOS en krijgt ze een klap voor haar billen of moet ze in de hoek of het object wordt gewoon meters verderop gesmeten haha pinguin: wat heerlijk dat steven zo leuk met hem gaat spelen. mijn man is niet zo spelerig. Die gaat liever iets voor zichzelf doen. Dus ik moet altijd degene zijn die haar bezig houdt. Helaas ben ik dus ook niet zo spelerig dus ik moet me er zelf echt toe zetten om ergens te gaan zitten en met haar te gaan spelen ofzo. Ik ben al snel afgeleid en ga dan weer iets opruimen of wat anders doen haha. Mijn moeder komt met de bevalling hierheen! althans..erna dan. Want ze kan niet zo lang komen en het is moeilijk in te schatten wanneer ik zal gaan bevallen. 28 december komt er een vriendinnetje voor een weekje..en mijn zusje zou deze maand komen..maar dat is nog niet zeker ivm haar school. Maar hoop het wel. Is wel gezellig voor mij!
late kraamvisite Chacha. Is het nog een beetje gegaan vannacht? Pinquin: fijn dat het achter de rug is, ook lekker geslapen? Juud: hoe is het eigenlijk met je hond afgelopen? of heb ik dit verhaal compleet gemist AK: dan zou ik al bijna bevallen Ga maar weer even kijken of alles opgeruimd en schoon is, hihi
meiden waar zijn jullie? Zo halen we de 1000 pagina's nooit! Pinguin ik kon ook op het laatst niet zoveel meer met Lynn. En ook na de bevalling niet....Toen was ze echt een papa's kindje. Nu is het lastig kiezen voor haar papa of mama....dus ze wisselt het continu af (bij papa zitten, mama naar bed brengen etc.) Ze verdeelt het eerlijk AK wat grappig dat Eslem zo speelt met het poppetje En wat lekker dat je mams naar Turkije komt! Niek hoe is het vandaag? psssst dit is de 1e avond dat Mila niet clustert....ik heb zowaar de hele avond al voor mezelf....gewoon raar...heb de hele tijd de neiging om een kijkje te nemen. Verder lekker dagje gehad. Lynn naar het kdv. Het zonnetje scheen, dus heb een heel eind met Mila gewandeld...heerlijk!
Nou hoor, hehe,daar ben ik gelukkig weer vanachter een nieuwe laptop. De hele week hardgewerkt en heb ook alweer een flinke verkoudheid/griep. Alles doet me pijn. Haha, chacha, heel herkenbaar met die slaapzak. Hier doet ze hemook de hele tijd uit en afgelopen dinsdag had ze bij oma geslapen. Tussen de middag hoorde oma Lynn roepen, dus ging ze kijken. Nou werkelijkwaar: de hele kamer zat onder de poep. Haar hoofd, haar haar, haar wangen,haar pyama,het dekentje,spijlen van het bed,de muur, overal keutels op de grond. Hahaha. Ze had dus gepoept in haar slaap en daarna wakker geworden. Slaapzak uit gedaan en met haar handje in haar luier de keutels eruit gehaald. Oei. Niek, Bono zit nu voortaan in een bench en hij zoekt het maar uit. Zijn hoektanden zijn inmiddels erg bot en alle tralies staan naar elkaar toe, maar ik geef niet toe. Hij moet het maar leren en ik ben er best wel klaar mee. Mijn zus slaapt vanavond voor het eerst weer in haar eigen huisje. Ze wasdus best emotioneel. Maar ooit moet dat toch weer gebeuren. Verder even weinig bijgelezen, dus ikhoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ben er snel weer. Ben trouwens heel blij met de nieuwe laptop. Jippie. Tot snel en luv you all. xxx
hoi dames! Jee... ik had weer eens problemen met mn internet.. zooooo irritant ... elke keer viel de verbinding weer weg.. zou het aan draadloos internet kunnen liggen? Ik weet t niet.. nu doet ie het de hele avond alweer. gelukkig maar. Joh.. ik heb toch iets zoo stoms gedaan Vanavond gaf ik Floor haar flesje. Tijn ook een flesje. Op een gegeven moment zat Tijn zo erg te irriteren dat ik Floor haar flesje even moest wegzetten en hem ergens vandaan moest plukken. Dat nog een paar keer en toen ging ik weer verder.. maar... ik pakte Tijn zn melkflesje. Floor dronk lekker verder. Toen hij op was wilde ik haar in t wippertje zetten en zie ik ineens Floor haar flesje met nog melk erin.. Dusss... tja... zou het kwaad kunnen? Denk wel dat ze zo'n 50cc gewone melk heeft zitten drinken... geen idee... Ze reageert er niet op tot nu toe en slaapt lekker. Zal wel meevallen toch? Ik hoop het.. Heerlijk Chacha, dat Mila je vanavond lekker laat slapen. Misschien nu langzaam aan naar een ander, beter en rustiger ritme in de avond. Ik hoop het! Pinguin, alles achter de rug nu... alleen nog even bevallen... neem lekker je rust voor zo ver het kan meid! Fijn dat Steven er veel is en veel doet! Was Deborah een sterrekijkertje? Ik wist niet je dan meer kans had bij een volgende bevalling. Hopelijk kan je wel lekker thuis bevallen en ligt dit beebje wel gewoon goed. In hoeverre kunnen ze dat op een gegeven moment inschatten? Je begint neem ik aan dan gewoon thuis met bevallen toch? Hoe kan de vk zien dat de baby met haar gezichtje naar boven zal liggen? AK, gelukkig dat je nu niet veel last hebt meer van je rug en dat deze zwangerschap je beter af gaat. En dat met een kleine dreumes die bij je rondloopt. Gelukkig! Wat lekker dat je moeder kan komen als je bevallen bent! Je woont nu wat handiger voor je familie natuurlijk. Gezellig hoor, kunnen ze wat vaker op bezoek komen. Juud, nieuwe laptop? He gets wat een poepverhaal zeg! Haha.. gelukkig was het niet bij jou... je moeder was de pineut... Hoe verzinnen die kleintjes het he? Het idee alleen al om met stinkende poep te gaan spelen en vooral.... het dan gewoon heerlijk in je gezicht gaan smeren.. Misschien is het meiden eigen, die gaan prutsen aan de slaapzak. Tijn weet wel hoe de slaapzak open gaat, maar hij heeft er geen interesse in om er mee te gaan pielen. Hij laat t lekker dicht. Ben ik blij! Houden zo maar. Ik heb vandaag gewerkt op een school vlak bij mij waar ik wel eens eerder heb ingevallen. Heerlijk gewerkt met kleutertjes! Superdag gehad. Nu maar lekker bankhangen! fijn weekend iedereen!
nou meiden, gister een hele slechte middag gehad. Acuut pijnsteken in mijn buik en moest in de kamer op de grond liggen omdat ik voelde dat ik ging flauwvallen. VK is direct gekomen, omdat ze dacht dat de baby elk moment kon komen. Gelukkig niets ernstig aan de hand en alles is weer rustig geworden, wel enorm geschrokken. Ze weten niet wat het was, nu alles weer redelijk rustig..
hey Niek wat schrikken joh! Gelukkig was alles goed! Fijn dat je verlos gelijk kwam. Is toch wel geruststellend. Hoe is het met Floor gegaan Mir? Volgens mij kan een keertje geen kwaad, tenzij ze slecht tegen koemelk zou kunnen. Leuk dat je een dag op een school in de buurt hebt ingevallen en nog beter dat je het zo naar je zin hebt gehad. OH Juud ! Die Lynn toch!. Zal je mamma vast heel blij mee zijn geweest. Hoe is het verder met Lynn? Fijn dat je weer online kan en ook fijn dat je zusje weer naar dr huisje is. Best moeilijk maar wel fijn dat ze dr huisje nog heeft. Hoeveel dagen werk je nou? Ik had nooit begrepen dat je iedere avond met Mila tegen je aan zat Chacha. Is het gisterenavond helemaal goed gegaan? Mila groeit goed op de mamma melk he!?! Leuk! Ak Wat fijn dat je zo lekker veel visite uit NL krijgt. Echt iets om naar uit te kijken! En helemaal lekker voor je dat je moeder even bij je kan zijn na de bevalling! Narcissen hoe is het bij jou? Quinn zijn oogjes lijken weer genezen. Heb hem een dagje langer druppeltjes gegeven Ezzie wat een leuke schoolfoto van MArno! Echt een snoepje hoor! Quinn mag maandag op de foto. Quinnetje gaat hartstikke goed! Kleine man wil steeds vaker op het potje plassen (hij vraagt het zelf ik bied niets aan) dus heb vnadaag maar wat hemdjes en broekjes voor hem gekocht. *zucht* wat wordt hij toch al groot! Hij eet sinds deze week weer (tijdje erg slecht gegeten) en gaat qua spraak echt met sprongen vooruit. Erg leuk! Ik kan en doe nog weinig helaas. Vind het een boel gezeur maar waar het op neer komt is dat mijn lijf niet echt meer wil. Kan ook weinig mensen en impulsen om me heen verdragen en ben een behoorlijk kluizenaartje aan het worden. Meiden mn kleine vriend ligt te brabbelen in zijn bedje. Ben benieuwd of ik hem kan overhalen gezellig beneden te komen spelen Fijne dag
Niek wat schrikken zeg. Gelukkig was het niks ernstigs! Heb je gedacht aan blaasontsteking? Daar kan je ook buikpijn van krijgen. Haha juud, die Lynn....wat een smeerlapje. Gelukkig bij oma thuis en niet bij jou Fijn dat je een nieuwe laptop hebt. Mir ik heb geen idee joh, met dat internet. Oei flink in de war dus met de flesjes? Tja het lijkt mij dat als Floor geen last heeft van krampen of spugen het geen kwaad kan hoor. Gewone koemelk is wel wat belastend vanwege de eiwitten en zouten, maar 1 keertje kan denk ik niet zoveel kwaad. Vroeger hadden ze geeneens kunstvoeding...en die kindertjes zijn ook groot geworden. Mir Kun je geen baan krijgen op die school? Lijkt me veel leuker voor je Pinguin Mila doet aan clusteren 's avonds....iedere avond tiethangen. Van 19 tot 20.30/21.00 uur en elke keer kleine slokjes. Nu lijkt dat te veranderen....ze begint nu tegen 17 uur en eindigt rond 19.00/19.30. Vanavond ook weer. Ik ben leeggezogen. Gisteravond heeft ze heerlijk geslapen. Rond 22 uur heb ik haar slapend aangelegd en ze heeft goed gedronken en niks gemerkt Toen vannacht om half 5. Het went wel hoor die nachtvoedingen. Ik vind het niet zo erg. Ik hoop dat ik er ook zo over denk als ik weer aan het werk ben Ach Quinn aan de hempjes en broekjes. Wat schattig! Fijn dat hij ook weer goed eet. Lynn ook nog steeds (onder lichte dwang). Ze lijkt zelfs wat meer spekkies te kweken. Och pinguin ben je aan cocoonen? Heel normaal hoor zo op het eind, dat je wat in jezelf keert. Niks om gezeur te vinden. En het is begrijpelijk je lijf niet meer wil. Ik vind dat je lijf een prestatie levert hoor, zeker na de zwangerschap van Quinn met al die klachten!
Jee Niek, schrikken hoor! Heb je al een idee wat het geweest zou kunnen zijn? Pinguin, het zijn nu echt de laatste loodjes he meis... lekker je eigen ding doen.. fijn dat het met Quinn zo goed gaat. Lekker dat ie zo goed eet weer! Jee, dus Quinn wil graag op het potje. Hier eentje die absoluut niet wil. Ik ga het nu maar ook niet meer aanbieden.. hij roept al keihard NEE als ik het woord potje zeg hij wil gewoon niet. Had laatst in het badje gepoept en ik stond net met Floor onder de douche. Hij wilde het poepje eruit halen met zn handen, gets... dus ik vertellen dat hij niet meer in zn badje mocht en het er niet zelf mocht uithalen. Ik kon even niets doen met Floor op mn arm. Nu wil hij ook absoluut niet meer in het badje. Dan heeft hij het de hele tijd over 'poepie in badje'... Chacha, lekker dat Mila haar ritme een beetje begint te veranderen savonds. Ook wel lekker om de avond voor jezelf te hebben. En wie weet tegen de tijd dat je gaat werken slaapt ze een stukje langer door! Goed om te lezen dat Lynn ook weer iets beter blijft eten (ook al is het onder lichte dwang..)! Vandaag hebben we met zn allen de hele middag liggen pitten. van kwart voor 1 tot 4 uur! Floor was na een uurtje wakker maar heeft daarna liggen pitten bij ons in bed. Heerlijk was dat! Komt eigenlijk nooit meer voor! vooral ook dat beide ukken op hetzelfde tijdstip slapen en dan ook zo lang! Heb gelukkig geen reactie gezien van Floor. Wat een muts ben ik ook he... Ja, ik zou willen dat ik daar vast kon werken.. maar ok, ik hou het warm daar.. dus als ze me vragen om in te vallen, ga ik dat proberen te regelen. En als er een vacature vrij komt dan bellen ze me ook. Maar ja.. het is afwachten. Zullen we het weekend de 1000 pagina's halen?