bleep meisjes, Heb zowel op mijn pc als laptop een trojan horse zitten en ze willen allebei niet meer opstarten. Maar hopen dat ik het gefixed krijg! En anders allebei dinsdag maar wegbrengen. Steven is met Quinn op kraambezoek. Ik baal want ik had graag meegewild, maar helemaal naar Zoetermeer rijden is niet zo goed voor mn lijf denk ik. Vind autorjden sowieso al vervelend. Heb op de nieuwe babysite trouwens wat foto's van het kamertje gezet. Gisteren ook het wiegje naar beneden gehaald en opgemaakt. Quinn wilde er even inliggen. Hij past er nog in! Mir klinkt goed jullie familietukje! Lekker luieren in het weekend. Geef je groot gelijk. Mooie foto's van je op hyves! Je straalt ! Goed ga eens kijken of ik al respons heb op mn vragen bij t pchelpforum. fijne dag ladies!
Hier nog veel gerommel in mijn buik, maar de beeb beweegt goed, dus ga maar niet al te veel zitten wachten.. Pinquin: ook ik wil steeds minder, heb geen zin meer om op visite te gaan, mede ook omdat ik bang ben dat ik weer hetzelfde krijg als vrijdag. Gelukkig is het tijdelijk! Wat goed dat hij het zo goed doet op het potje! Gaan jullie nog st. maarten lopen?
Niek, lekker rustig aan. Ik zou als ik jou was ook niet meer ver weggaan. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Dankjewel pinguin voor het complimentje. Voel me trouwens nu ook wel stralender dan een paar weken geleden euh.. wat is een trojan horse Pinguin? En hoe zit je nu dan op internet als de computers het niet meer doen? En.. wat is het pchelpforum? Of heb ik nu echt iets gemist? Sorrie daarvoor. Haha Pinguin, blijf je even lastig vallen hoor. Wat is de site van t kleine pinguinetje ook alweer? ben benieuwd naar de foto's. Het wordt hier weer een spannende tijd... eerst Niek, dan Pinguin, dan AK... dat was m he? Ik ga nog geen St. Maarten lopen. We hebben er wel aan gedacht. Hij heeft immers een lampion gemaakt. Maar joh, ik denk dat het voor hem leuker is om voor de deur te staan en met de kinderen die bij ons aan de deur komen mee te zingen en te kijken. Vorig jaar vond hij het al helemaal geweldig om al die kinderen te zien zingen. Ben benieuwd. Ik moet steppen dinsdag dus Bart krijgt het aardig druk denk ik. St. Maarten is hier helemaal hot. Heel Zeewolde komt aan de deur hoor, reken maar.
hhihi Mir een trojan horse is een soort van virus. De reden dat ik wel online kan is omdat manlief een mac heeft. Zijn hier zelfs een stuk of 4 werkende pc's/ laptops in huis pchelp forum stel ik mn vragen als ik er niet meer uit kom. Heb mn pc nu weer redelijk aan de praat! Maar ga zo eerst backuppen (dacht even mn adressenlijst voor de kaartjes kwijt te zijn! ) www.kleintjeroest.babysite.nl Hier geen st maarten. Worden wel optochten georganisseerd, maar niet zoals vroeger langs de dueren en met volle zakken thuiskomen Maar ja toen woonde ik ook nog in de kop van Noord Holland! Ik ga weer verder meisjes xx
Mir wat lekker zeg, zolang geslapen! Heerlijk! Lynn wil wel op het potje, maar dan voor de leuk....met luier aan. En dan wil ze een wc papiertje en veegt ze haar kont af...En daarna veegt ze met dat wc-papiertje door de pot heen Wel grappig dat Tijn zich dat zo goed herinnerd. Het komt vanzelf wel weer hoor Pinguin ik zou ook niet meer zo ver weg willen hoor. 2 weken voor de uitgerekende datum ben ik in Steenwijk geweest, 40 minuten rijden....Ik was blij weer thuis te zijn. Balen van je PC....hopelijk hou je m nu aan de praat! Ga zo ff je foto's bekijken! Mir je straalt idd....Mooie foto's hoor! Niek het is normaal hoor dat rommelen....dat had ik ook weken van tevoren...en iedere avond. Je kon de klok er op gelijk zetten...21.30 begon het. Hier gaan we wel sint Maarten doen. Een klein huizenblok in de straat, eventjes voor Lynn. Lijkt me wel leuk voor haar. Ze is dol op lampjes en op snoep....dus een mooiere combi kan je niet hebben. Sinterklaas gaan we dit jaar ook aan doen...de buurman gaat op de deur bonzen. Hier heeeeeerlijk uitgeslapen tot 9.15 uur (wel met voedingen tussendoor) Echt lekker! Net een broodje gegeten bij Delifrance en nu liggen beide meiden heerlijk plat. Zo visite.... Fijne dag meiden!
nou meiden..Bleeehh! Ik had een heel stuk geschreven en opeens was het foetsie..sorry heb geen zin om nog een keer te typen hihi.. Maar wou wel even zeggen Pinguin: wat een super super lief kamertje! en wat is quinn toch een scheetje vind hem zo leuk hihi
wat een mooi wiegje Pinguin! oh joh... nu snap ik dat pchelp ik had de link PC helemaal niet gelegd. Zelfs toen ik pchelp ging schrijven ging ik nog even kijken in je berichtje hoe je dat nou wel niet zou schrijven haha... (dacht eerst dat je een of ander tikfoutje had gemaakt hihi) Maar fijn dat je pc het weer redelijk doet! En 4 pc's joh... tja wat wil je met een man met zo'n hobby . Niek dat rommelen had ik trouwens ook een aantal weken van te voren.. zegt dus niets.. maar je weet nooit. Leuk Chacha, even met Lynn langs de deuren. Ben benieuwd wat ze er van vindt en of ze het durft. Ach voor snoep zal ze wel over die drempel heenstappen (haha lekker dubbelzinnig) En ook lekker lang geslapen, heerlijk joh. Lynn zo laat wakker? Was de visite gezellig? Ik ging twee dagen voor de uitgerekende datum nog naar Meppel, maar zat daar niet echt lekker hoor.. Had wel een tasje extra mee voor Tijn voor het geval dat, dan kon mijn schoonmoeder Tijn meenemen en wij sjeesen naar huis of iets... gelukkig was dat allemaal niet nodig en heb nog een tijd moeten wachten voordat Floor zich aandiende. Dus blijf maar lekker in je huisje, groot gelijk! Fijne avond iedereen! Hoeveel pagina's nog trouwens?
Visite was zeker gezellig. Ze hadden een jochie bij zich...3,5 week ouder dan Mila...Owen.,..Lynn is nu helemaal verliefd op " baby Oojen" zoals zij hem noemt Ja Lynn was ook zo laat wakker...super he! Sinds ze beter eet, slaapt ze ook beter (misschien toeval...maar wel opvallend) Ennuh....ik las het ook niet meteen goed hoor...dat pchelp (moest echt ff kijken...wat staat daar nou?)...dus allebei lekker blond Mir