September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    maar 1000 toch leuker

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Sjonge dan praten we al weer 2 jaar en 1000 pagina's met elkaar.....best wel een mijlpaal he

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    nu dan misschien?

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    En nu? :D :D :D

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nope..... :(

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ach nu ik toch nog zo laat bezig ben zal ik er persoonlijk voor zorgen dat we de 1000 pagina's gaan redden hoor! :D

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ..... er gaan dan wel een paar zeer irritante posts aan vooraf, maar lees er maar overheen :)

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    o jaaaa daar zijn we dan! Op pagina 1000! :D :D

Jee, twee jaar en twee maanden intensief met elkaar aan het kwekken! En nog steeds vind ik jullie leuk ;) hoe kan het he?

Ja, het kan toeval zijn chacha.. maar het lijkt erop dat ze toch lekkerder slaapt op een volle maag. Nou gelukkig maar! 9.15 is wel een absoluut record of niet?

hihi.. ligt dus niet geheel aan mij dus... of het ligt gewoon aan ons

Leuk he hoe onze peutertjes nu gaan praten he. Zie je trouwens veel verschil in die 3,5 week tussen de twee chacha?

Tijn heeft de laatste tijd elke keer een standaard zin als ik hem vertel dat hij moet gaan slapen.
    'Tijn bil nie sape, Tijn ben nie moe!' haha.. zo grappig. Maar gelukkig issie wél moe en gaat dan ook lekker slapen.

Ik ga zo ook, t is al weer laat!

Nou gefeliciteerd dames met de 1000e pagina
    Trusten!

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jeeej,1000 pagina's. Wat een gekwebbel.

Ik heb even geen tijd, moet zo naar een crematie. Papa van mijn nagelvrouwtje/vriendin is overleden. Begint om half 10.

Deze week gelukkig minder werken. 2,5dagen. 20 uur. Precies genoeg.

Ze hebben me dus een 16 uren contract aangeboden,maar in principe kunnen ze me dat niet geven,want er zijn nu al weken dat ik maar 4 uur werk,omdat er niet meer uren zijn.
    Ach ja, ik moet me er niet druk om maken. Hun bieden mij 16 uur aan en ik wil die werken. Vanmiddag maar even kdv bellen of ze snel plaats hebben. En anders gaat ze maar naar oma.

Is er trouwens al weer iets gepland voor een meeting?

Ik moet me nu aan gaan kleden en lynn uit bed halen.

Vanmiddag ook nog naar de plastisch chirurg voor de vingertjes van Lynn.

Tot straks.

xxs

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gefeliciteerd meiden! :D ook ik vind het nog steeds gezellig!

Juud: sterkte vanmiddag...

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,
    Wauw 1000 pagina's! Ha, ha, de laatste twee kosten wel wat moeite. Maar het is Mir en Chacha gelukt!

Juudje, sterkte op de crematie. Wat een narigheid allemaal zeg!
    Ben benieuwd wat de plastisch chirurg zegt van Lynn haar vingertjes. Succes.

Vandaag heb ik echt een off day. Helena wil constant op schoot, Gabi hangt steeds aan mijn been en ik ben niet echt lekker... Bleh. Soms duurt een dag best lang!

Zaterdag ouderwets staan swingen bij een concert van de Dijk. Heerlijk! Lag om 1.15 pas in bed! Dat ben ik niet echt meer gewend hoor. Maar, t was erg leuk!

Verder vanmorgen bij de psz wezen kijken. Meteen ingeschreven voor een ochtend. Ben benieuwd hoe lang de wachtlijst is. Toen we daar binnenkwamen plakte ze aan mij vast dus ik denk dat het heeeel goed voor haar is, wat meer kindjes om zich heen. Bij onze gastouder zijn het er maximaal vier totaal, dus veel rustiger.

Kreeg van een vriendin een digitaal geboortekaartje. Bijzonder! Scheelt wel veel papier en postzegels, maar of ik dat nou ook zou doen? Ik weet het niet (niet dat er een derde komt hoor, even voor de duidelijkheid).

Niek, spannend hoor. Ik werd op het laatst vooral simpel van mensen die belden met de vraag En? (zelfs mijn moeder). Ik nam standaard de telefoon op met : Nee, nog niks..
    Geniet nog even van de rust! Geldt ook voor pinguin!
    Hier trouwens ook wel meer dan een computer! Toch wel fijn dat mac geen last van virussen heeft he!

Goed ik ga ook even een tukkie doen, ben bang dat ik ziek ga worden.... Hopelijk waait het over!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Joepie 1000! goed gedaan meiden!

Hier de laatste werkuurtjes aan het doorbrengen.
    Wel zo lekker!

Ik breng mn pc en laptop morgen weg. Hopelijk aan het eind van de week weer terug.
    Heb ik wat te doen tijdens mijn verlof ;)

Inderdaad is een mac wel heeeel fijn narcissen virustechnisch gesproken.

Mir Steven heeft vooral veel apparatuur, niet hobbymatisch maar hij heeft een zaak aan huis vandaar!

Ben al weer kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben.
    Ga hier watr dingentjes afronden en dan lekker genieten!

xxx

laf joe girlies

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Van tukkie kwam weinig terecht. Om half 3 vond Helena dat ze genoeg geslapen had.....

Pinguin, succes met de laatste werkuurtjes!
    Gaat Quinn nog naar de opvang als je niet meer werkt?

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja goed he, die 1000 pagina's.

Niet ziek worden hoor Narcissen. Lekker swingend weekend gehad dus.. misschien een beetje te veel van het goede nu je je wat brak voelt?
    Ben benieuwd hoe Helena het gaan vinden op de psz.

Pinguin, hopelijk doet je pc het snel weer goed en ben je niets kwijt.
    En.. heb je nu verlof?

Juud, sterkte!
    Hoe is het nu met Lynn haar vingertjes? Gaan ze nog weer kijken of het nog een keer geopereerd moet worden? Wat zei de chirurg vandaag?

Hier alles ok. Gewerkt vandaag. Storm zit in de lucht he... waait over naar de kinderen... ;) Dus flink aanpoten was het vandaag.

Ja, we moeten weer eens een meeting doen he! In januari? Een goed plan?

fijne avond.. ik heb om 21.45 nog een vergadering van de sportschool... lekker laat weer. Morgen gelukkig niets gepland, dus lekker aanrommelen. doei

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Joepie Mir eindelijk de 1000!

Hiep hiep hoera voor de 1000!
    En hiep hiep hoera voor Mila want de 1e doorslaapnacht is een feit! Van 22.30 tot 06.30 heeft zij het zonder voeding gered! Om 06.30 uur heb ik haar wakker gemaakt want ik kon niet meer slapen met die plof-borsten.

Enige minpuntje is dat ze op hetzelfde aantal voedingen wil blijven, dus overdag komt ze om de 2 a 2,5 uur. Maar als dat alles is....ben erg blij!
    Hopen dat er meerdere nachten mogen volgen (het liefst vannacht al natuurlijk, maar daar ga ik maar niet vanuit)

Daarna weer lekker gaan slapen en wederom werden we vanmorgen wakker om 09.15 :confused: hihi je zou er bijna aan gewend raken.
    Het probleem is alleen dat we er niet zo goed tegen kunnen. René en ik worden er erg duf van en ook een beetje humeurig (hoezo verwend? ;) )

Pinguin heb je nu verlof? Of morgen nog?
    Lekker meis! Wat is de tijd snel gegaan he? Ik weet nog zo dat je het vertelde.

Narcissen bah dat je je niet lekker voelt. Hopelijk zet het niet echt door.
    Leuk dat concert van de Dijk! En 01.15....haha dat heb ik al heel lang niet gered....
    Leuk de PSZ! Ik merk dat het kdv erg goed is voor Lynn....het is een heel open meisje geworden (al vind ik het wel erg gezond gedrag als ze eerst de kat uit de boom kijkt)
    Digitaal fotokaartje zal ik ook niet zo snel doen.

Dus voor jullie geen 3e? Hier waarschijnlijk wel....al krijgt René nu nachtmerries bij het idee...hij vindt het nu al zo druk. Ik heb toevallig laten pendelen door iemand hier op de site....volgens haar ben ik mei 2011 zwanger van alweer een meisje (en dat moet René maar helemaal niet horen..ah nee grapje hoor. ;) )

Juudje fijn dat ze je een contract hebben aangeboden. Tja en dan is het hun probleem hoor....als ze je de 16 uur niet kunnen bieden, daar kan jij ook niks aan doen. Heb je het kdv nog gebeld?
    Hoe was het bij de plastisch chirurg?
    En hoe is het met je zusje?
    Al weer gewend in haar huisje?

Mir ik zag niet zoveel verschil tussen die 2 kleintjes. Alleen dat dit een wat tenger jochie was. En Mila echt een propje. Verder echt een guitig jochie. Zo leuk!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    oh Mir we zijn weer tegelijk aan het typen. succes met de vergadering. Wat laat zeg!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi hoi,

Goedemorgen,

Oh nee, vandaag word ik gebeld voor een opname datum. De chirurg vond dat er ook nog wel het een en ander aan moest gebeuren. Mijn meisje gaat dus weer onder het mes. Hopelijk nu goed. 3 maal is scheepsrecht. Hoop ik.

Heb mijn zus eigenlijk nog niet gehoord. Ze komt vanmiddag op lynn passen, omdat ik moet werken. Kdv vergeten te bellen. :rolleyes:

Ook nog bij de tandarts geweest en ik heb al 3 nieuwe afspraken staan voor mei 2009. Mag ik bij elkaar 2 uur en 40 minuten in de stoel komen liggen. Ik ben zo blij. NOT!

Ik ga even een spelletje doen en wasje aanzetten. Dan begint mijn dag ook weer.

Fijne dag meisjes.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat sneu voor Lynn, hopelijk is dit de laatste keer..

kom later terug, Deborah heeft aandacht nodig! :rolleyes:

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey ladies,

Officieel gaat mijn verlof de 22e pas in. Heb vanaf zaterdag een weekje vakantie vooraf genomen, maar omdat ik maar 2 dagen per week werk is het dus wat eerder.
    Het is inderdaad heel snel gegaan chacha!

Narcissen Quinn blijft gewoon naar het kdv gaan. Hij heeft het zo ontzettend naar zijn zin daar. Zou geen reden zien dat stop te zetten.

Hij heeft gisteren een stunt uitgehaald op het kdv. Op e een of andere manier is hij in zijn luier gekomen en natuurlijk had hij net gepoept. Dit is hij over een verbreedde vensterbank gaan smeren en heeft hij hulp gekregen van zijn klasgenootjes :confused: Smeerpijp!
    Nou ja liever daar dan hier in zn hagelwitte kamertje toch!?

Hopelijk is het na deze operatie allemaal goed Juud.

Erg slecht geslapen vannacht dus ik duik er zo weer lekker in.
    Ben home alone vandaag. Best lekker!

fijne st maarten meiden!

Deel Deze Pagina