September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Meiden met kinderopvangtoeslag....hebben jullie ook post gekregen van de belasting? En dat je alle rekeningen/overzichten over 2007 moet opsturen?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    yes en ik ben de jaaropgaaf van het kdv kwijt dus heb alweer een neiuwe aangevraagd bij het kdv
    pff volgend jaar toch beter oppassen en netter bewaren! :oops:

Lekker dat je hebt genoten chacha! geen excuses voor wat je eet hoor. Hopelijk mag ik snel weer een broodje filet YUM Of een biefstukje of lamshaasje yumyumyum.

Ben trots op mn kleine man. Hij heeft net op t potje gepoept!
    Gaf hij zelf aan dat hij moest poepen. :)
    ij vindt het ook geweldig dat hij een hemdje en onderbroek aanheeft nu.

Heb de hele dag al een pestbui :( Daarnaast veel harde buiken en weer lekker hormonaal. Jankerig enzo.

Vieren jullie trouwens sinterklaas? Wij doen er dit jaar nog niets mee.
    Quinn roept heel hard PLOP! als hij een foto van de sint ziet hihihi grapjas;)

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dikke knuffel pinquin!

Wij vieren wel sinterklaas bij mijn ouders op 4 december, hopelijk ben ik dan al lang en uitgebreid bevallen... sinterklaas en zwarte piet komen ook langs. Zondag gaan we naar de intocht hier in de buurt, omdat ik niet zeker weet of ik volgende week in onze woonplaats er bij kan zijn.

Lekker hoor Chacha ;)

Hier bevalt weer de een voor de ander, allemaal voor de 40 weken en net als bij Deborah zit ik maar te wachten en ik ben absoluut niet geduldig :(

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb geloof ik niet eens een jaaropgaaf van het kdv. Wel alle rekeningen (maar niet op volgorde...dus moet ook nog de boel uit gaan zoeken)

Hier wel sinterklaas. Op 6 december. Op vrijdag 5 december leek ons niet zo geschikt, want dan heeft ze een dagje kdv gehad en is dan helemaal munt. Dan nog sinterklaas is iets teveel van het goede.
    Ze benoemt trouwens wel Sinterklaas en zwarte piet.
    Maar we aten van de week pizza...en toen zat ze de hele tijd zwarte pizza te roepen....de grapjas.

Niek je beebje komt echt wel meid! Snap je ongeduld....ik was zelf ook zo ongeduldig. Je zit echt te wachten zo op het eind he? Ik leef met je mee!

Wat goed dat Quinn op het potje heeft gepoept.

En voor jou een dikke knuf Pinguin. Zo hormonaal zijn is ellendig. Hoop dat je je snel beter voelt.

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Yoehoe! Ben er weer, \:D/ moest bijna opgenomen worden met ontwennings verschijnselen omdat ik geen comp had! :)

M'n inlog ook weer gevonden.

Hopelijk nooit meer een virus.

Die van jou nu ook helemaal ook pinquin?

hmm, heb nog geen brief ontvangen,.... heb ook geen rekeningen,...krijg ik per email en eens in de zoveel tijd gooi ik ze weg, dacht ze niet nodig te hebben,... :oops: Neem aan dat ik ze dan weer bij het kdv opkan vragen ?
    Waarvoor zullen ze dat nou weer nodig hebben, ter controle zeker.

hihi, zwarte pizza! :)

Hier zegt Marno het ook en op tv vind ie het allemaal leuk, benieuwd hoe die het morgen in het echt vind.

Niek, hoop dat alles goed gaat met je! spannend....

Kheb de rest ff snel doorgelezen hoor, v.a nu reageer ik weer gewoon!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Niek, ik hoop echt voor je dat het niet lang meer gaat duren...! Maar voor 5 december moet lukken he! Ik weet nog dat mijn schoonzusje ook rond jouw tijd uitgerekend was, alleen dan in 2005, en uiteindelijk echt de twee volle weken overtijd liep. Haar dochtertje is toen 8 december geboren. Hoop echt dat jij niet zo lang hoeft te wachten!

Pinguin, knuffel voor jou! Het is ook echt zwaar nu he? Wanneer heb je weer een echo?
    Knap van Quinn dat hij op het potje poept! Super! Het gaat er op lijken dat hij echt binnenkort zindeljik wordt he.

Wij vieren sinterklaas 5 december. Tijn zingt nu een paar sinterklaasliedjes uit volle borst mee. Hartstikke leuk. Misschien eens een schoentje zetten en zingen. Kijken hoe hij reageert als er de volgende dag wat in zit haha.

Lekker avondje gehad dus Chacha! Heerlijk hoor, eventjes voor jezelf! Goed dat Mila toch wel wat uit het flesje heeft gedronken.
    Haha en die Lynn, zwarte pizza :)

Vandaag bij het consultatiebureau geweest met Floor. Super gegroeid. Ze heeft zowaar Tijn ingehaald. Die was met 6 mnd minder zwaar en kleiner. Ze wordt ook echt een beertje. Allemaal de invloed van Bart denk ik haha.
    Ze is nu 8,6 kilo en 69.5 cm. Verder alles goed behalve toch weer haar schoudertjes. De schouderspiertjes zijn niet voldoende sterk. vandaar dat ze ook nog steeds niet zo goed op haar buikje kan liggen. Ik oefen me suf met haar en ook nog eens fysio, maar het gaat niet voldoende hard vooruit. Dus heeft de cbarts een verwijzing naar de kinderarts gegeven. Maar moet eerst langs de huisarts en die kan mij dan pas weer doorverwijzen. Pff. wat een gesleep ook he. Heb ook nog een afspraak staan bij de osteopaat, maar weet niet of ik die door laat gaan. Misschien eerst even de kinderarts afwachten?...

Vanavond heeft Tijn de auto ondergespuugd en mij. Ik keek net achterom en het kwam zo hup in mn gezicht en haren ieuwwww.... Bij mijn schoonouders heeft hij ook nog flink wat gespuugd. En tot overmaat van ramp spuugt Floor ook nog eens haar hele flesje uit... ja.. ook over mij heen. :( :( Zielige kindjes dus hier. Alhoewel Floor daarna wel weer in haar hummetje was. Ze slapen nu beide. ben benieuwd of Floor vannacht nog komt, die zal misschien wel honger hebben. We zien het wel.

Heee gelukkig is je pc ook weer ok Ezzie. Rot he zo'n virus...!

haha die Quinn, PLOP voor sinterklaas! Erg grappig. Nog niet eens zo gek bedacht he!

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    oooo ik had ook wel de jaaropgave van het kdv....blijkt bij mijn ouders te liggen omdat mijn vader altijd de belasting voor ons doet. Sjonge wat een hoofd als een vergiet. Ben woensdag ook de fotograaf op het kdv vergeten. Lynn mocht komen voor de foto....helemaal niet meer aangedacht.
    Nu moet ze voor 29 nov een schoen mee nemen en 4 dec is het sinterklaasfeest. Ik heb maar alarmpjes in mijn telefoon gezet.

Mir wat naar zeg ...beide kinderen zo ziek! Hoe is het nu? Alles er in gebleven? Jeeee en in je gezicht en haar? bleeeeeh dat je zelf nog niet mee ging doen zeg. Vooral van Tijn....die eet gewoon alles met de pot mee.
    Hoop dat ze niet al te ziek zijn geworden!

Wat is Floor goed gegroeid zeg. Ons Bollie :)
    Balen van die schoudertjes zeg! Geen idee hoe dat kan komen?
    Ik zou denk ik ook eerst de KA afwachten voordat ik een ander traject in zou gaan (maar ja...soms zijn er wel lange wachttijden bij KA).
    Kun je trouwens niet gewoon de HA bellen voor een verwijsbrief? Of moet je per se weer langs? Echt een gesleep dan.

Ezzie fijn dat je er weer bent! Wat een gedoe zeg!
    Die rekeningen zou je toch wel weer kunnen opvragen bij het kdv?

Pfff Lynn heeft weer zo'n dag...Het lijkt wel dat het komt doordat ze donderdag bij oma was en gister kdv-dag, dat ze de regels weer opnieuw moet uittesten. Vanmorgen is ze al 2x naar de gang vertrokken en nu lijkt ze weer wat rustiger te zijn. Alles is nee en als het bij mij nee is is het bij ja

Mila heeft gister tot 1 uur 's nachts krampjes gehad. Zo zielig. Geen idee hoe het komt....had niks geks gegeten...alleen satésaus.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    jemig Mir.. lekker dat gespuug! Hoe is het vandaag met je kindjes?
    Floor nog lekker doorgeslapen?

Chacha kan best door de pindasaus komen die krampjes, maar hoeft niet natuurlijk.
    Oh van alles vergeten he? Ik maak tegenwoordig lijstjes ens chrijf echt alles op in mijn agenda :oops: Andersvergeet ik het echt hoor!

Ezzie fijn dat je er weer bent!
    Heb vandaag mijn pc opgehaald maar de sukkel die hem aannam heeft niet begrepen wat ik bedoelde :evil: Dus eigenlijk hebben ze niets gedaan.
    Kan hemn nu dinsdag weer brengen en dan zorgt de baas er zelf voor dat het gebeurt.
    Gelukkig wel mn laptop weer aan de praat dus kan aan mijn verslavind voldoen.

Quinn is flink verkouden. Hij klinkt alsof hij een zeehond heeft ingeslikt.
    Kwam met flink rode wangen uit zn bed, maar is wel vrolijk en aan het spelen enzo.
    Dat deed hij ook met zn oorontstekingen. Hij blijft doorgaan, geeft niet toe aan ziek zijn.
    Heb hem nu aan de hoestdrank van VSM hoop dat het een beetje helpt.

Voel em al dagen rusteloos. Heb net al gekookt voor straks.
    Heb de dvdbox van paul de leeuw gekocht.
    Ik vermaak me straks wel weer ;)

fijne dag meiden!

Niek heb je de intocht nog gekeken met Deborah?

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Oh ik heb nog helemaal niets gekregen van de belasting? En een jaaropgave van het kdv ook nog niet gehad? Komt misschien omdat ze pas sinds oktober naar het kdv gaan...

Wat zielig, Mila krampjes. Satésaus kan best de oorzaak zijn. Ik kan niet zo goed tegen pindasaus als het scherp is, word er helemaal naar van in mijn buik.
    Lynn weer aan het uittesten? Ik herken het wel hoor. Iedereen weer andere regeltjes en dan bij mij wil hij weer even kijken hoe ver hij kan gaan.

Nou ja, Pinguin... breng je je pc weg naar een proffesional denk je dan... grr... Gelukkig wel je laptop weer ok. Ik weet hoe irritant het is zonder internet te zitten. Ben jij blij dat je met zoveel pc's in huis woont :)

Hoe is het nu met Quinn? Het is wel een bikkeltje he? Misschien komt dat omdat hij vaak pijn heeft (allergie en oorontstekingen)? Daar wordt ie misschien ook wat gehard van?
    Neem lekker de tijd voor jezelf meid, lekker dvdtjes kijken enzo, goed idee! Hoe is het met je buik? Veel harde buiken nog? Of is het nu een beetje rustig?

Tijn en Floor weer helemaal de oude. Wat het geweest is? Geen idee. Floor heeft gelukkig heerlijk geslapen, maar werd wel met megahonger wakker vanmorgen. Maar niet eens eerder dan normaal. Gelukkig maar!

Ik ga denk ik ook eerst naar de KA voordat ik verder ga met fysio of osteopathie. Ik denk dat het probleem met de schoudertjes misschien te maken heeft met de manier waarop ze de laatste weken in mijn buik lag. Ze lag zo heel erg laag dat het daar knel heeft gezeten?

Mijn ouders komen zo eten, gezellig. Bart is een tripptrapp stoeltje voor Floor aan het halen in Dronten. Gespot via Marktplaats. Handig hoor zo'n site. In de winkel betaal je je scheel.

Oh haha thanx Ezzie voor de Bumbasite. Ik mag niet eens meer fatsoenlijk tikken hier... Tijn wil de hele tijd bumba kijken...
    Nou hup maar weer.. hij hangt bijna in mn nek.. BUMBA BUMBA haha

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: Deborah wilde naar bed! :( hopelijk lukt het morgen wel, want dan komt hij hier in de buurt aan om 13:00 uur..

Chacha: hoe is het nu met Lynn?

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Meiden er staat een buikfoto in mn album.
    Ik laat hem er niet te lang staan.
    De foto in zn geheel staat op de babysite!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mooie foto pinguin! Niet zo groot als met Quinn he?
    Hoe is het nu met Quinn? Nog zo verkouden? Het heerst weer heel erg he?

Niek nog naar de Sint geweest (of aan het bevallen)
    Lynn heeft echt begrenzing nodig....wordt ze veel vrolijker van.

Mir die brief van de belasting gaat over 2007...toen hadden jouw kindjes nog geen opvang.

Fijn dat Tijn en Floor weer de oude zijn! Heeft Tijn geen wagenziekte ofzo?

Handig via marktplaats hoor zo'n stoeltje! Wij krijgen een tripptrapp van René 's ouders...als kraamcadeau.

Mila heeft weer doorgeslapen! Van 23 tot half 6! en daarna tot half 10!
    Heerlijk, maar ik maak me wel een beetje zorgen over de productie. Ze wil om half 6 namelijk maar 1 borst (er zit dus genoeg in). Dat betekent dat er voor die andere borst zo'n 10,5 uur tussen zit. Kan mijn productie dat wel aan? Ik heb geen last van pijnlijke plekken ofzo. En Mila wil die 2e echt niet..Maar om nou om half 6 beneden te gaan zitten kolven :( Volgens mij regelt de natuur het toch prima?

Lynn heeft ook tot half 10 geslapen. Wat een cadeautje he? Heerlijk!
    En nu slaapt ze alweer.
    Vanmorgen direct bij haar schoen kijken....ze vond het wel wat gek. Dat zwarte piet dat had gedaan....volgens haar had ze het cadeautje van papa gekregen ;)

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    kheb ook die belasting papieren binnen,.. nu alles maar op gaan zoeken want het moet voor 1 dec al binnen zijn daar!

Zeker mooie foto pinquin!

Oh ,leuk schoen gezet, ben het gister vergeten, moest weg , hihi. van papa gekregen...

haha, Tijn dus ok verslaafd aan de bumba site.

sjonge, pinquin, wat een sukkel zeg, kan je weer terug.

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    half tien :confused: wauw!

Hier gewoon naar sinterklaas geweest, gelukkig was het droog. Deborah vond het erg leuk.

Verder (helaas) weinig te melden...

o ja, mooie buikfoto :D

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Slapen sommige kids van jullie overdag ook niet meer?
    Hier gebeurt het wel eens dat ie niet wil slapen, is ie het laatste uurtje v/d avond wel sneller huilerig maar op zich red ie het aardig.
    Het idee dat ie s'ochtends dan langer slaapt gaat alleen niet op, dus in principe wil ik hem er wel gewoon in hebben s'middags.

Ik denk wel dat het gaat hoor chacha, wat je productie betreft, je doet het nu al een poos, dus lijkt me dat dat zich wel regelt,.. tenzij je echt idee krijgt dat het terug loopt, dan zou ik wel gaan kolven.

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Niek: je houdt ons wel in spanning hoor :)

ezzie: hier slaapt eslem al een paar maanden eigenlijk bijna nooit meer overdag. Ze wordt pas rond een uur of 4 a 5 moe..en tsja dan laat ik haar niet meer slapen want anders slaapt ze niet voor 12en.
    Vind het wel vervelend..maarja. Zeker ook omdat ze soms wel erg vervelend kan zijn van moeheid..maar de keren dat ik er aan toe geef krijg ik er vreselijke spijt van omdat ze dan dus savonds niet naar bed gaat. Ze is dan gewoon echt niet moe.

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    AK: ik hou mezelf ook in spanning! ;)

hier hebben de krampen wederom weer niet doorgezet, zucht...

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen,

Jammer Niek dat het maar niet doorzet! Hoop dat het wel snel gebeurt voor je!

Ezzie Quinn slaat zelden een slaapje over. Toevallig afgelopen woensdag, maar toen heeft hij nog wel een slaapje in de auto gedaan.
    Volgende dag werd hij om half 9 wakker :)
    Ik wil het er nog wel even inhouden. Hij heeft het zo nodig. Overdag kan hij zo ontzettend druk zijn en zodra hij in zijn slaapzak wordt gehesen gaat hij liggen en is hij weg.
    Best fijn voor mij!

AK hoe is het met de voporweeen? Las ergens dat je behoorlijk wat harde buiken had.

Chacha ik denk ook dat je lijf dat wel gaat regelen hoor.
    Vind het nog steeds geweldig dat de bv zo goed gaat bij Mila.
    Hoop daar ook zo op bij het mopje in mn buik :)

Narcissen hoe was je weekend? Uiteindelijk toch wat opgeknapt of vooral op de bank gelegen?

Ik heb ook al aan wagenziekte zitten denken bij Tijn Mir.
    Hij spuugt vrij veel in de auto of niet?

Gisteren rustig dagje met Quinn gehad. Hij was niet echt ziek maar wel hangerg. Steven was de 7 heuvelenloop aan het rennen met zn broer en Quinn heeft steeds voor t raam gestaan om te kijken of pappa er weer aan kwam.

Net de klossen vast gehaald en de laatste spulletjes voor mn kolfapparaat.
    Zo meteen de enveloppen voor de geboortekaartjes halen.
    Pffff heb 4 oktober een voetenzak voor de maxicosi besteld en er gaat steeds iets mis met de bestelling. Heb hem nu nog niet.
    Baal er een beetje van.

Ik ga rommelen hier meiden.

fijne dag!

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Go Niek Go. Zal hopelijk niet lang meer duren.

Aaargh, das irritant hè pinguin. Iets bestellen wat dan niet geleverd kan worden.
    Kennissen van mij hebben dat ooit met een inboedel gehad. 22 weken gewacht en uiteindelijk kregen ze de helft binnen. Voor de andere helft konden ze geld terug krijgen. Was niet meer leverbaar. Zit je mooi te kijken met 3 eethoek stoelen. Hahaha.

Hier ook nog steeds middag dutje. Zekan ook af en toe zonder. Merk het aan haar als ze 's avonds om half 9 nog steeds liedjes aan het zingen is. Dan mag ze de dag erna dutje overslaan. Ze is dan gewoon echt niet moe.

Chacha, ik kan je niet helpen.

Over welke belasting hebben jullie het?
    Snap er niks, nada,noppes van. Haha.

Ga even gezellig met mijn meisje spelen. Dan moet ze daarna naar bed. Tis zo morgen.Dus nu het nog kan.

Vanmiddag wordt trouwens ook de laptop weer opgehaald.
    Wordt een andere windows opgezet. Krijg de kriebels van vista.
    Ben er woensdag weer.

Doei doei.

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    test

Deel Deze Pagina