heerlijk die kindjes die nog lekker slapen smiddags.. heb er best wel behoefte aan..maarja.. Pinguin: het gaat wel ok. Maar moet niet te veel doen. Mijn man is gelukkig ook wel behulpzaam nu..hij ziet wel dat ik mezelf echt niet moet overbelasten. Maarja heb de laatste paar dagen toch steeds bezoek gehad..dus ja je wilt je huisje wel schoon hebben..maar merk wel dat het me een beetje teveel begint te worden. Vooral als ik ga stofzuigen of eslem moet douchen oftewel veel moet bukken enzo dan krijg ik last van harde buiken. heb het trouwens ook in de auto! herkenbaar? Hoe gaat het met jou trouwens..want ook jij had last van harde buiken enzo? Ben iniedergeval blij om te zien dat het beebje er nog gewoon zit. inprincipe nog 5 weekjes..maar ze verwachten het kindje wel eerder toch? Ik zou het zelf niet zo erg vinden als ik dit kindje weer rond de 38 weken mag verwachten lijkt me niets dat wachten tot de 40 weken. Krijg 28 december een vriendinnetje van me op bezoek tot 4 januari..dus wie weet hehe..
Ezzie Lynn redt het echt niet zonder slaapje. Op het kdv doet ze dat dus wel en dan hebben we om half 6 een heel vervelend kindje wat niet weet wat ze moet doen van moeheid. Ik leg haar dan ook standaard in bed. Ook al slapen ze niet, het is toch even een rustmoment. Jammer Niek dat het niet doorzet. Maar een goed teken...je lichaam is wel voorwerk aan het doen! Pinguin ik ben ook zo blij dat het goed gaat met de BV. En het wordt steeds makkelijker. Ze is zo klaar en geen gedoe. Ik baal wel van het oefenen met het flesje. Dat doen we regelmatig want anders gaat ze m helemaal weigeren. Vind het echt een gedoe. Ik hoop voor je dat je straks ook lekker live bv kan geven! Gelukkig zegt de eerste keer niks over een volgende keer. Lynn wilde niet en Mila maar al te graag. Fijn dat je een rustig dagje hebt gehad met Quinn! En lekker zo rustig de laatste dingetjes doen. Wel balen van die voetenzak zeg! Juud het is van de kinderopvangtoeslag waar we het over hebben. Is een controle over 2007. En juudje heel veel succes met Lynnie en de operatie. Ik denk aan jullie! Jammer AK dat Eslem niet meer slaapt. Zal nog wel lekker zijn met je zwangerschap en straks de beeb dat je ook even kan rusten. Hier heeft Mila weer doorgeslapen. Ik geniet er maar van want het kan ook zo weer anders zijn. Lynn is aan de race-kak en heeeeeeeel verkouden....bleeeeh. Maar verder geen last van, ze heeft alleen niet zo'n zin in eten. Vanmorgen zouden we op kraamvisite. Maar ik ben alleen met Mila gegaan en René is met Lynn naar de speeltuin geweest. Kraamvisite was leuk, jochie van 2 weekjes. Wat is dat dan weer klein vergeleken bij Mila. Ze worden zo snel groot!
Chacha: zolang jij geen stuwing krijgt,of pijnlijke plekken, zou ik niet gaan kolven. Als ze weer meer gaat drinken, komt er ook weer meer op gang, de natuur regelt dit inderdaad zelf.
juudje succes morgen met Lynnie in het ziekenhuis! Jee AK, Eslem dus helemaal niet mer slapen! Kan me voorstellen dat het jammer is, maar ja, daar doe je niks aan. Als ze s'avonds maar slapen! Ik heb het ook liever wel maar keertje niet is ook geen probleem. Ga bankhangen, weer druk werkweekje.
Heel veel succes met Lynn morgen Juud! Hoop dat alles voorspoedig gaat. Denk aan jullie! Ezzie, jammer dat Marno zonder middagslaapje niet langer doorslaapt sochtends. Hmm t is nooit een langslaper geweest he? Wat Chacha zegt over het rustmoment is denk ik wel een heel goede. Tijn wil ook wel eens niet slapen, maar dan ligt hij gerust een uur te zingen of kletsen, soms wat jammeren. Maar komt daarna wel uiteruster weer uit bed. Meestal ligt hij wel knockout hoor, ben er wel blij mee dat hij nog smiddags slaapt. AK, vervelend die harde buiken, vooral als je veel hebt gedaan. Voor jou schiet het nu ook aardig op he. Hoop ook voor je dat je niet tot de 40 weken hoeft te wachten. Tijn kwam ook eerder dan de40 weken en bij Floor was het dus echt extra wachten... die kwam 5 dagen te laat. Pinguin, ik hoop echt voor je dat je kleintje straks gewoon aan de borst wil. Het was echt zwaar he, dat gekolf bij Quinn? Wat goed van Steven dat hij zo'n marathon kan lopen joh! Lijkt me echt zwaar... Alles is dus voorbereid voor de komst van de kleine? Behalve dan die zak voor de maxicosi.. irritant hoor... Niek, hopelijk zet het snel door bij je! Nog twee daagjes officieel. Zou mooi zijn als je kleintje zich netjes aan de voorgeschreven weken houdt Van de bv weet ik het niet, denk ook wel dat het zich vanzelf regelt. Ik vind het knap van je dat je er zo goed voor gaat. Ik was echt zoooo onzeker, vooral ook omdat mijn productie niet opgang kwam. Ik heb het laten varen, maar bij de volgende zal ik er weer voor gaan. Hopelijk ben ik dan niet meer zo onzeker en laat ik het op zn beloop. Omdat je op verzoek voedt denk ik dat je je nergens zorgen over hoeft te maken hoor. Hopelijk drinkt ze straks ook goed de bv uit het flesje dan heb je weer een mijlpaal gehaald! Wij dachten ook aan wagenziekte bij Tijn trouwens. Maar hij heeft daarna ook nog in de auto gezeten en nergens last van gehad. Misschien gewoon echt iets verkeerds gegeten. Ik trouwens ook gisteren.. ben vannacht zo beroerd geweest. Gelukkig wel goed gemikt in een bak dat ik naast me had gezet. Pff vrééselijk dat spugen. Het was denk ik wel minimaal 10 jaar geleden dat ik voor het laatst over heb gegeven. Toch was ik blij dat het eruit was. Vandaag behoorlijk brak maar het gaat nu weer ok. Tijn is bij oma aan het logeren. Morgen moet ik met Floor naar de huisarts voor die verwijzing naar de KA. Dan is het wel handig dat Tijn lekker bij oma aan het spelen is. Nou ik ga lekker bankhangen! Narcissen, ben je weer helemaal beter nu? fijne avond!
Mir jij dus ook ziek? Het is volgens mij echt een virus. Lynn was gister aan de diarree en gisteravond heeft ze het hele bed ondergekotst. Ik ging nog even kijken voordat ik zelf ging slapen, lag ze in een plas kots te slapen Ze had ons niet eens geroepen Vannacht erg onrustig en vanmorgen ook nog gespuugd. Na een bad lijkt ze wat opgeknapt. En over de BV, ik ben na het gezeur van de voeding van Lynn heel erg gemotiveerd. KV is eigenlijk geen optie (ben veel te bang voor herhaling) Bij jou gaat het vast met een 3e ook lukken! Je weet nu wel waar je op moet letten. En anders hulp inroepen van een lactatiekundige! Ik ga arme Lynn wat aandacht geven, zit de tubbies te kijken
nog 1 officiële dag! morgen moet ik ook naar de vk, ben benieuwd.. Deborah is door mijn ouders opgehaald en straks gaan we bij mijn oma eten, dus ook deze dag is zo weer voorbij. Hoe gaat het met de rest? beterschap voor degene die ziek zijn!
Juud ik hoop dat alles is goed gegaan meis! *KNUFFELS* voor jou en Lynn. Oh Niek morgen de uitgerekende datum. Spannend! Getsie Chacha, heb ik ook wel eens gehad dat ik Quinn in zn kots vond. Niet leuk! Ga ook altijd even bij hem kijken voor ik ga slapen. Net naar de kapper geweest. Samen met manlief. Haar is weer kambaar en weer toonbaar! Zit mezelf in de weg. En mijn lijf zit me ook in de weg. Heb veel last van gewrichtspijn en echt van 's ochtendsvroeg tot 's avonds laat buikpijn en rugpijn. Daar zijn het dan weer de spieren. Vannacht trouwens gedroomd dat ik bevallen was. Maar we waren vergeten de vk te bellen. Dat deden we de volgende dag pas! Ik ga ffies naar mn moeder. Ze belde me dat ze me mistte op de zaak Lief toch! Fijne dag meisjes!
Oh ja chacha.. mijn buik is groter dan bij QUinn volgens mij, maar ik draag heel anders dit keer. Bij Quinn was mijn buik helemaal rondom zeg maar en nu is het vooral buik (en borsten)
Hallo allemaal! Hopelijk is alles goed gegaan met Lynn! Knuffel voor haar! En voor Juud natuurlijk! Hier nog steeds ziekenboeg. Het weekend was heerlijk. Ben blij dat we geweest zijn, maar denk niet dat ik morgen al ga werken. Mijn hoofd zit vol met snot en voorover buigen doet zo'n zeer! Bleeh, wat een vies verhaal Mir! Hoe is het nou met Tijn? Alles weer o.k.? Succes met floor morgen. Wat vervelend allemaal zeg! Pinguin, ik hoop voor je dat je bij je bevalling de vk eerder kan bellen.. Ha, ha, wat een droom zeg! Detail, de vk bellen.... Lijkt me wel verwarrend wakker worden hoor. Mooie foto's zeg! Lief trouwens dat je gemist wordt! Dat doet een mens goed. Heerlijk nog even naar de kapper. Nu kan het nog! Dan ben je er nu echt helemaal klaar voor. (als die voetenzak ook binnenkomt, wat irritant zeg!) Niek, kan mij nog herinneren dat ik elke morgen teleurgesteld weer wakker werd. Weer niks! Ik was erg blij toen s morgen heeel vroeg mijn vliezen braken, heb mijn vriend er zelfs voor wakker gemaakt... Succes. Heb je nu de dag alleen? Chacha, als je het vol kunt houden met je borsten zou ik niet gaan kolven, maar dat hebben de anderen je ook al aangeraden. Tenzij je een melkvoorraadje aan wil gaan leggen. Arme Lynn, slapen in haar eigen spuug.. Sneu hoor. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt en houdt ze alles binnen. Hier gelukkig nog altijd een middagslaapje. Vandaag voor het eerst tegelijkertijd op bed voor een slaapje! Ik hoop dat ze er een gewoonte van maken. Helena kan ook wel zonder, maar niet te vaak! Gabi is aan het wisselen van 2 naar 1 slaapje. Ben benieuwd hoe lang ze zo gaat slapen en of ze het vol houdt tot vanavond. Helena breng ik altijd gewoon naar boven. Soms gaat ze slapen, soms niet. Maar ik kan in ieder geval even lekker op de bank ofzo! Ik heb vandaag voor de eerste keer geen ochtendvoeding meer gegeven. Ben nu geheel borstvoedingsvrij. Erg raar hoor! Ook wel prettig, maar ook weer een afsluiting van een periode. Ook met het idee dat ik nooit meer bv ga geven! Gisteren foto's gemaakt van de laatste keer. Snif. Paddy, jammer dat je hier niet meer zo vaak post. Zal af en toe op je hyves kijken hoe t met je gaat! Nu ga ik opruimen en naar mn bedje toe (hoop ik)
nee, Deborah is nu weer thuis, ligt net in bed en over een uur kom manlief alweer thuis! Nu dus nog even wat tijd voor mezelf!
Hoi allemaal, Hier is alles goed gegaan. Ze moest mee naar huis. Ze ligt nu nog heerlijk te slapen. Hebben haar hele hand flink ingepakt. Tis net een boks handschoen. Ze had een beetje moeite met wakker worden uit de narcose, maar om half 1 mochten we naar huis. Ze vonden het niet nodig dat ze zou blijven. Ze eerste 2keerwas dat omdat ze nog zo klein was. (ik vind haar nog steedsjong) Ach hier is ze ook lekker in haar eigen omgeving en haar vertrouwde bedje. Niek:spannend,nog 1 dagje te gaan. Ik hoor ze boven. Ga vkug kijken voordat ze het verband eraf trekt. Doei doei
Dank jullie wel. Wat een rust hier. Niek? Aan het puffen? Lynn ligt nog heerlijk op een oor. Heb haar de hele nacht niet gehoord. Flink onder de paracetamol. Tis me allemaal weer meegevallen. Weinig plannen voor de rest van de week. Morgen 4 uurtjes werken. Vanmiddag maar even boodschappen doen. Verder niks te melden. Tot straks.
nee hoor, sterker nog: het kindje is weer helemaal omhoog gekomen, dus het hoofdje ligt net onder de navel, lekker he! Gaat het met Lynn?
lynn ontziet haar handje wel, maar merk niet dat ze er last vanheeft. Kan haar alleen geen truitjes aan doen,aangezien ze haar hand heel dik hebben ingepakt. Pyama gaat net,dus loopt ze lekker in haar pyama trui met spijkerbroek. Vandaag nog geen paracetamol gegeven en ze doet het goed. Waar blijven de weeën Niek?
ik geef het nog een week, heb volgende week een afspraak om te strippen, hoewel ik dat wel een beetje eng vindt. Dus duim maar voor me.. het is toch geen weer om naar buiten te gaan, lekker zondags in pyama
Nog niks dus bij Niek! Juud fijn dat alles goed is gegaan! Narcissen jullie komen ook maar niet van de virussen af he? Jullie zaten ook al te sukkelen toen je bij mij op kraamvisite was. Hier hetzelfde verhaal hoor....kind is bijna altijd ziek Gabi is vlot met 1 slaapje zeg! En de laatste keer BV. Kan me het dubbele gevoel heel goed voorstellen! Is de buik groter pinguin? Goh hij lijkt kleiner. Komt misschien idd wel door het anders dragen. Fijn dat je naar de kapper bent geweest, is wel fijn zo vlak voor de bevalling Balen dat je lichamelijk en geestelijk niet zo prettig voelt. Nog eventjes meid, de eindstreep is in zicht! Hihi@ je droom! Ik heb vannacht gedroomd dat ik stiekem aan het roken was....(hoezo verslaafd? Ik ben al meer dan een jaar gestopt) Mir hoe is het bij jou? Zijn jullie al bezig met basisscholen? Ik zit te denken om er 1 te bellen voor een rondleiding....of zal dat gek zijn om dat nu al te doen? Lynn is redelijk weer opgeknapt. Wel heel erg hoesten nu. En ze drinkt en eet minimaal. Had ook maar een kleine plasluier. Heb haar toen verplicht op een stoel neergezet om te drinken. het hielp wel