September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hello!

Hier heeft het vannacht flink gerommeld!
    VK vond het voor mij een beetje jammer dat het niet had doorgezet.
    Ach volgende week naar de gyn en waarschijnlijk zal ik dan worden overgenomen door haar.
    Het is trouwens vooral lichamelijk dat het me opbreekt.

Niek dat is wel balen dat je beebje weer omhoog gekropen is. Mischien een aanloop naar een diepe definitieve duik dit keer ;)

Fijn dat het lekker gaat met Lynn Juud. Wanneer mag het verband eraf?

Chacha ik heb wel van verschillende scholen info aangevraagd.
    In februari is er bij een van de scholen open dag dan gaan we er kijken.
    De ander ga ik tzt een rondleiding aanvragen.
    Je mag pas vanaf 2,5 jr inschrijven dus heb nog even de tijd.

Gisteren weer achter de voetenzak aangeweest. De winkel zelf kan er niets aan doen. De vertegenwoordiger is een beetje aan het klooien.
    Nu hebben ze weer contact gehad waar ik bij was en eind van de week moet hij binnen zijn.

Vanochtend is QUinn naar de kapper geweest. Flink kort koppie in vergelijking met wat hij had!
    Zal snel een foto plaatsen.
    Nu snel mn pc ophalen (yes hij is eindelijk klaar!)

fijne dag nog!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Fijn dat het goed gaat met Lynn juudje!

Ben beniuewd naar Quinn z'n korte koppie. Lekker dat je comp weer terug is!

Hier ook pas inschrijven als ze 2.5 zijn, denk dat je altijd al wel kan gaan kijken hoor!

Even erg druk hier, m'n broer viert z'n 30ste verjaardag in een huisje komend weekend en moet er een hoop voor regelen, niet erg maar reageer ff niet of minder!
    Na het weekend weer.

Denk aan je Niek!

Ook knuf voor pinquin!

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Gelukkig gaat het goed met Lynn Juud! Hoe lang moet het verband er nog opzitten? Wanneer moet ze op controle?
    Hoe is het verder met jou? Heb je een beetje je ritme gevonden met werk enzo?

Niek, vandaag dé dag... alleen zal het vast niet zo zijn.. geduld nog even meisje. Hoop voor je dat je niet tot volgende week hoeft te wachten. Jouw buikie ontploft vast ook bijna?

Pinguin, dat is ook spannend. Het rommelt dus bij jou... Ik vind het heel fijn voor je dat je beebje nog zo lang blijft zitten en dat alles beter verloopt dan bij Quinn. Dat is vast een hele opluchting. Buitendat het natuurlijk super zwaar is met een megabuik wat je moet meesjouwen. Lukt het je om rustig aan te kunnen doen? Kan je een beetje genieten?
    Ben ook benieuwd naar Quinn zn haartjes!
    Doet je pc het weer goed? Ik hoorde op de radio dat je -als compensatie- voor een jaar lang de betaalde versie avg zou mogen gebruiken...
    Ik zit trouwens te denken, ik heb ook de free AVG, maar heb niets gemerkt? Als ik die weer moet updaten .. denk je dat alles dan wel goed gaat?

Ik heb me nog niet verdiept in basisscholen.. tja alleen voor mezelf eigenlijk.. haha, nog niet voor Tijn gekeken.

He bah... Lynn blijft kwakkelen he... Goed dat verplicht drinken en helemaal goed dat het nog helpt ook! Beterschap voor je meisje!

Hoe is het nu in huize Narcis?

Veel plezier Ezzie dit weekend! Met de hele fam in een huisje? Centreparcs ofzo? Succes met alles regelen!

Ik heb gezegd dat ik wil stoppen met steples geven. Is wel even een opluchting. Nu nog zoeken naar een juiste oplossing, wie mijn lessen gaat doen en per wanner. Mijn baas was heel meelevend en begripvol. Fijn.

Tijn en Floor nog steeds griepvrij... vandaag natuurlijk weer een virus-shot gehad op het kdv.. ben benieuwd of die aanslaat.. ik hoooop het niet!

Fijne avond!

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .. En Floor is al een half jaar! :D :D

jeee wat gaat de tijd snel he! ( :( / :) )

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ongelooflijk Mir: de tijd vliegt! :confused:

ik had helemaal niet meegekregen dat je wilde stoppen, maar ben ook met mijn hoofd soms ergens anders, sorry :oops:

mijn buik staat inderdaad op knappen, kan echt niets meer bij, hihi

6. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Fijn dat het je meegevallen is Juudje met Lynn. Hopelijk geneest het heel mooi!

Niek en Pinguin, succes hoor met de laatste loodjes. Geniet nog even van je buik en het beweeg erin, want je moet er weer heel wat voor doen om het weer zo te krijgen. :)
    Niek, hopelijk komt je beebje vanzelf zodat je niet hoeft te strippen. Ik vond strippen niet eng, wel vervelend. Doet niet echt pijn. Wel zeurderige menstruatiepijn achteraf.

Heeft Quinn weer een kort koppie. Ben benieuwd. Zal zo even kijken of je al een foto geplaatst hebt.
    Helena had het gisterochtend toen ze opstond over haren knippen, kapper knip, knip. Maar dat duurt nog even.. moet eerst nog wat groeien he.

Fijn Mir, dat er positief gereageerd is op de boodschap dat je stoppen wil met step les geven. Het is toch altijd weer spannend hoe iemand anders dat op gaat vatten.
    en jeetje Floor alweer een half jaar!
    Ik vind ook dat het zo hard gaat! Gabi kan haar eigen flesje alweer vasthouden en werkt al mee bij kleren aantrekken. Toch wel heeeel handig!

Qua basisscholen denk ik dat Helena gaat naar de school waar ik zelf ook op werk. Peuterspeelzaal is daar ook naast. (waarschijnlijk gaat ze daar vanaf januari naartoe) (was een wachtlijst). Is ook de school die het dichtst bij is. Behalve een vrij strikte school met de Bijbel.

Chacha, je kunt ook even bellen met de school met de vraag wat ze gewend zijn. Vanaf welke leeftijd inschrijven enzo. Is per school anders denk ik.
    Mijn meiden en ikzelf zijn inderdaad al veel te lang aan het kwakkelen. Met de meiden gaat het inmiddels gelukkig weer beter. Geen hoestdrank meer nodig en ze eten weer als van ouds.

Ik hoop dat Lynn ook eens lekker gaat eten en drinken. Fijn dat het wel help als je haar op een stoel laat drinken. Het blijft toch zoeken naar oplossingen.
    Bij Helena gaat roosvicee er altijd in als het aan haar ligt. Alleen als ze echt ziek is niet.

Hopelijk blijven Tijn en Floor griepvrij! Geloof dat er op dit moment wel heel veel mensen zijn die verkouden zijn of grieperig.

Ezzie, veel plezier dit weekend! Waar ga je heen? Hopelijk wordt het ook een beetje mooi weer!

Ik ga mijn nestje weer lekker in. Was gisteren aan het twijfelen of ik al wel aan het werk zou gaan, maar ben erg blij dat ik nog thuis ben!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hoi hoi!

Ezie veel plezier dit weekend! en alvast gefeliciteerd met je broer!

Mir mn pc heeft een flinke opknapbeurt gehad. Dacht dat ik wel even bezig zou zijn met van alles installeren maar dat viel reuze mee.
    Hij is een stuk sneller en dingen als itunes enzo werken opeens weer (deden het niet meer)
    Ik heb avg er helemaal afgegooid en gebruik nu avast. Schijnt al de tweede keer te zijng eweest bij AVG en neem het risico liever niet meer.
    Floor alweer 6 maanden! Gaat hard zeg!

Narcissen fijn dat je je al wat beter voelt! Heb nog geen foto geplaatst van Quinn zn korte koppie!
    Moet eerst photoshop nog installeren en dan kan ik de foto's verkleinen.
    Zal ook nog een filmpje van mn kleine vriend op de site plaatsen.
    Was laatst bij mn zwanger en schoonzus en Quinn ging daar pianospelen terwijl hij heel hard poessie mauwwww aan het zingen was :)

Nog geen berichtje van Niek.. ik ben nieuwsgierig meis! Ik hoop voor je dat je niet gestript hoeft te worden.

We zijn Quinn een beetje aan het drillen qua eten en dan met name avondeten.
    Hij weigert vaak aardappels en groente te eten. Dat is altijd eigenlijk al zo geweest.
    Nu zijnw e dat eenb eetje zat. Ik kook meestal wat extra rijst voor hem als we aardappels eten maar ik vind eigenlijk dat hij gewoon met ons mee moet eten.
    Gisteren was het dus zover Aardappels en rode kool met appeltjes.
    Hij weigerde het te eten. Vlees wilde hij wel maar dat kreeg hij niet tenzij hij aardappels ging eten.
    Boel gemok aan tafel. Toen wij klaar waren en Steven mijn en zijn bord weghaalde zag je Quinn kijken van ohoh! Toen begon hij snel met ete~! :confused: :D :D
    Telkens een hapje groente en aardappels en dan een stukje vlees.
    3/4 van het bordje is leeggegaan! Daarna als beloning nog een lekker toetje en meneertje was het heertje.
    Wij waren behoorlijk verbaasd eigenlijk.

Trouwens heb een winkeltje gevonden waar ze met veel korting merkkleding verkopen zoals name it enzo.

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ben ik weer!

Vanmorgen lekker op mijn werk geweest en even mijn gedachten ergens anders op gericht, was heel gezellig.

verder niets te melden..

9. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Welke site pinguin?

Niek, springen springen springen. Traplopen, rennen,seksen. Het moet er toch een keer uit he. Hahaha.

Gisteren een brief van het uwv. Ik ben beter. Uitkeringwordt stop gezet. 600 euro minder in de maand. Weet iemand of ik dan ergens een aanvulling kan krijgen,omda ik niet fulltime kan werken?

Ga lynn uti ned halen. Vandaag werken van 9.30 tot 21.00. Lange dag dus. Collegais weer ziek. 5de keer in 4 maanden.

Doei doei

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    sorry Juud, ik kan je daar niet mee helpen, Gaat alles goed met Lynn?
    sterkte met je lange dag!

vandaag een lange dag met dit weer, we kunnen niet eens naar buiten, dus ben de hele tijd in de weer met Deborah.

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juud is helemaal afhankelijk van je situatie. Woon je op papier samen? Want dan wordt het inkomen van je partner meegerekend. Als dat niet het geval is, kun je een beroep doen op de toeslagenwet of bijstand voor een aanvulling (maar dat wordt dan aangevuld tot bijstandsniveau/sociaal minimum)

Ik ben druk kom straks meer reageren.

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hihi, kijk eens naar mijn banner! alles is 2! :D

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hihi... Niek, nou dan word je kleintje vast de 22e geboren ;)

Kom later even bijlezen. Heb de hele dag door visite. Ik verveel me dus niet met dit weer....

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hello ladies!

Vind wat Mir zegt ook wel goed Niek, de 22e bevallen!
    Ben je al aan de ananas en bitter lemon enzo?

Bewn vandaag met Quinn naar de uroloog geweest. Goed dat ik mijn eigen instinct daarin gevolgd heb, want een van zijn balletjes kan nooit ingedaald hebben gezeten.
    Hij heeft echt een gebrek aan balzak daardoor, dus hij zal binnen afzienbare tijd geopereerd worden.
    Een van zijn balletjes zal wat meer moeite kosten(zit hoog in zijn lies) en de ander lijkt een stukje te zijn ingedaald, maar stuitert op en neer en daalt niet genoeg in. Reden genoeg voor de uroloog ze beide dus maar naar benenden te halen en vast te zetten.
    Alles alles naar wens verloopt mag hij dezelfde dag weer mee naar huis.
    Hoop dat het beebje er dan al even is, want anders wordt het best wel pittig allemaal. Hij staat nu in ieder geval op de wachtllijst.

Gisterenavond is hij trouwens flink van de trap gestuiterd :cry: Heb hem nog niet eerder zo zien huilen. HIj wilde ook niet meer eten en drinken. Ook geen lekkere dingen.
    HEb hem wat langer wakker gehouden en voor ik ging slapen nog een keer of twee wakker gemaakt.
    Vanochtend heb ik hem om 7:45 wakker moeten maken en hij is niet blauw ofzo dus zal allemaal wel goed zijn dan.

Chacha hoe is het nu met Lynn? Beetje opgeknapt?
    Las op je www op hyves dat je niet een hele fijn dag had gisteren. Hoop dat eht vandaag beter was.

Lekker dagje visite Mir!
    Woont je broer ook nog bij je trouwens?

Hier een dagje niets gedaan. Geslapen en gehangen.
    Quinnetje heeft voor me gekookt in zn keukentje ;) bloemkool en aardappeltjes.
    Nu staat hij zijn vader te helpen met koken.
    Morgen sint intocht hier. Als het weer ok is en ik me ok voel ga ik even kijken. If not... dan blijf ik lekker thuis. Steven gaat vrienden helpen verhuizen.

fijne avond meisjes

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ah, arme quinn, wel goed van je dat je heen bent gegaan!

hier nog niet aan de huismiddeltjes, geloof er ook niet in hoor ;)

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik weet niet of we op papier samenwonen. Wel weet ik dat als je een aar samenwoont, hij dan automatisch mijn fiscaal partner is. Die vlieger zal dus weer niet opgaan voor me en zal ik afhankelijk zijn van het aantal uur dat ik werk. GVD.

Ik heb het gevoel dat ik voorhoofdholteontsteking heb. Als het maandag niet over is toch maar even naar de huisarts. Mijn hoofd staat op ontploffen.

Nou Niek, vandaag eennieuwe d-day. 22-11-08 is ook een mooie datum.

Oei oei quinnetje toch. Gelukkig niks aan de hand.

Ik ga jean uit bed trekken en dan gaan we naar de markt.

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wat goed dat alles goed is verlopen juudje!
    voor jou ook beterschap!

Ik zat me van de week te bedenken...iemand van dit groepje had toen eens een link gegeven met een hele lijst van wat kinderen vanaf welke leeftijd mogen eten en met receptjes enzo er bij geloof ik. (was vooral voor de eerste hapjes..)Ik vond die toen zo handig en heb dat altijd bij eslem gebruikt. (had het uitgeprint en aan de koelkast hangen) maar ik heb dat toen weggegooid.
    Ik geloof zelfs dat het juudje was die die link toen eens had doorgegeven..herinner je je het nog? en heeft iemand die link nog?

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
  19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Sta je bij hem ingeschreven op zijn adres? Dan woon je officieel samen. En dan wordt het inkomen van hem meegerekend. Ben bang dat je gelijk hebt en dat die vlieger niet opgaat :cry:

En niek vandaag bevallen?

Och die Quinn :cry: Hoop dat het goed mag gaan en dat het qua planning wel goed loopt
    En wat schrikken zeg met Quinn van de trap gevallen. Gaat het nu nog steeds goed? Kan me voorstellen dat je hem wakker hebt gemaakt hoor.
    Nog bij de sint geweest?

Lynn heeft nog steeds diarree. Het zijn niet heel veel luiers, zo'n 3 op een dag. Ze heeft het van het kdv, iedereen daar is geveld. Maar ze is er wel vervelend onder....erg huilerig enzo...pfff valt soms niet mee.
    En Mila de prikjes dus gehad....die had koorts gister. Soms komt allles tegelijk. En dan reageren manlief en ik ook niet best op elkaar.... :rolleyes:
    Dus heel erg gezellig was het hier de afgelopen 2 dagen niet

Mila was goed gegroeid. Ze gaan alleen haar heupjes in de gaten houden. Ze heeft een extra bilplooi in de rechterbeen....dus geen symmetrie. Vooralsnog maakt het CB zich drukker dan ik doe. We zien wel.

Mir Floor alweer 6 maanden? Joh wat gaat dat toch snel. Mila morgen alweer 3 maanden. Het gaat te snel he?
    Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt wat betreft de steplessen. Eindelijk wat rust in de keet!

Narcissen fijn dat je nog een dagje kon uitzieken. Dat helpt lekker om er weer bovenop te komen. Zeker als je meiden lekker bij de oppas zitten.
    Fijn dat het met de meiden weer beter gaat!

Wat is het trouwens koud he

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heeey meiden hier weer eens een berichtje van mij

sorry dat ik soms niet reaggeer maar lees wel vaak mee
    kan het niet bijbenen bij de juli mama's pff die hebben al iets van 3632 pagina's :confused:

juudje wat fijn dat de operatie goed is gegaan nu maar hopen dat het nu klaar is

och quinn van de trap gevallen jeetje
    youame vergat laatst haar voet op te tillen bij de drenpel van de keuken klapt met een noodgang tegen de vloer gevolg dikke bult en werd ook gelijk blauw mijn vriend heeft er een flesje bier tegen aan gehouden de dag erna niks meer te zien

niek al aan het puffen? haha hoop dat de kleine snel komt ben erg benieuwd

chacha jij en je man hebben dat dus ook he
    wij dus ook vooral als youame erg moe is en weigert te slapen en dice ook nog aan het huilen is en maar niet wil ophouden

jeetje floor al 6 maand wat vliegt de tijd dice is alweer 4 maand
    hij krijgt al fruit en af en toe groente

heeft er trouwens nog iemand belang bij een winterpakje maat 68
    en heb ook nog een buikdrager liggen
    ik hoor het wel:)

hier gaat alles goed nouja heb al een week last van mijn voet geen idee wat ik ermee gedaan heb
    maar met de dag wordt ie pijnlijker als ik er niks mee doe voelt het alsof ik kramp krijg in mijn voet echt raar

met youame gaat ook alles goed ze gaat nu 2 halve dagen naar de peuterspeelzaal en heeft er altijd onweis veel zin in

ik ga dice even eten geven

Deel Deze Pagina