Jammer dat het strippen niets voor je heeft gedaan Niek! Had je al wel wat ontsluiting of dat ook niet? Misschien meot je effe aan de neusspray ofzo Juud. Wellicht helpt dat! Hier nog steeds flink verkouden. Slechte nacht ook gehad en toen ik wilde douchen stroomde het water niet weg. Nou ja.. straks maar even gaan ontstoppen allemaal. Zojuist bij de gyn geweest. Weer eeng roeiecho. Het beentje en het buikje vielen buiten de meetcurve De meting van het hoofdje achtte ze als niet betrouwbaar. Ze kon er niet goed bij. Handmatig schat ze het kindje boven de 8 pond. Uit de echo kwam nu 3800 gram. Ik word nu overgenomen door de gyn. Volgende week weer terug en dan gaan ze toucheren en eventueel strippen. Anders word ik met 38 weken ingeleid. Heel erg lang zal het dus niet meer gaan duren. BEn het ook echt goed zat. Ze raadde me aan echt af en toe een dag lang flink wat paracetamol te nemen omdat met pijn door te lopen te veel energie vreet. Vandaag was trouwens de dag dat ik van Quinn beviel. Hoop zelf nog steeds dat het een dezer dagen spontaan op gang zal komen. Zo meteen ook nog een bezoekje aan de verloskundige. fijne dag meiden!
Niek jammer dat het geen effect heeft gehad! Juudje fijn dat het er goed uit zag met de vingertjes van Lynn. Pinguin je zal wel niet bevallen zolang je griep hebt toch? Ooit eens gehoord dat het lichaam het dan zelf uitstelt.... Flink kindje heb je weer zeg. Dus het duurt niet al te lang meer....spannend hoor! Geniet nog maar ff van dat getrappel in je buik (ondanks dat je het poepiezat bent)...voor je het weet mis je die buik weer...(ik weet nog dat ik het ook zo zat was, en nu....het is zoooo leeg ) Hier een K-dag....zit niet echt lekker in mijn velletje....Moe, moe moe. Waarschijnlijk nog door het ziek-zijn. Mila komt ook opeens 2x in de nacht (ook waarschijnlijk door het ziek zijn) en ze sliep zo lekker door. Ze is vandaag ook een beetje overprikkeld...weinig slapen, hazeslaapjes en veel huilen. We hadden gister een beetje een druk dagje, dus misschien heeft dat er mee te maken. En mijn pastaschotel met geitenkaas smaakte ook nergens naar..... Sorrie voor het gezeur hoor....moet het toch ergens kwijt
juudje: yupz dat was hem! THANKS! voel je je alweer beter? en hoe gaat het met lynn haar handje? chacha: bah wat een baaldag! Ga jij er maar lekker vroeg in..of neem in iedergeval even een rust uurtje..lekker boekje lezen ofzo..of heerlijk onder de douche (heb ik net ook gedaan..een super hete stomende douche..voel me weer een stuk fitter hehe) pinguin: joh quinn van de trap gevallen? ah gussie hoe gaat het nu met hem? En hoe gaat het met jou? zwaar he zo die laatste weekjes..ik ben echt tevreden over mijn zwangerschap tot nu toe..maar ik weet niet of ik vandaag gewoon een minder dagje heb..maar ik begin nu wel te puffen als ik teveel doe hehe..net heerlijk onder de douche geweest en uitgebreid mijn benen geschoren (werd weleens tijd :S oops hihi) maar ik zie het allemaal niet zo goed omdat ik niet helemaal door kan bukken omdat mevrouwtje helemaal opgevouwen zit aan mijn rechterkant..dus en ik heb mijn hele linkerknie opengesneden (bloedde als een rund) en ik ben nog steeds aan het nahijgen hahaha Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen..ik hoop ook zo erg dat ik niet net als niek (sorry meid ) zo hoef te wachten hoor..pff maarja je weet maar nooit.. vond het toch wel heerlijk dat eslem zo hups als verassing er was..maar dan moet het wel een leuke verassing zijn natuurlijk en niet voor de 37 weken hoor. Niek: elke keer als ik zie dat je gepost hebt denk ik zou het?! maar nee hoor..nog steeds niets dus..balen joh..kan me voorstellen dat je het echt ZAT bent..maarja je weet dat het iniedergeval niet langer kan duren dan tot de 42 weken hehe..wat gaan ze dan doen trouwens? inleiden neem ik aan? Hier alles goed..eslem wordt zo groot joh..was toevallig vandaag alle oude fotos aan het doorkijken..en we hebben wel gelachen..wat een lelijkerdje was ze eigenlijk zeg zo klein (ooh wat gemeen ben ik ) ze is wel stukken opgeknapt zeg hahaha..en wat vind je je eigen kind dan prachtig he..maar ze was echt een dik monstertje hihi..maar wel het mooiste dikke monstertje natuurlijk Ze is zo goed als zindelijk..maar heeft nog wel ongelukjes hoor..niet omdat ze het niet kan ophouden..maar omdat ze het gewoon soms uit speligheid vergeet..eerst dacht ze er zelf steeds aan (toen het nog heel leuk en interessant was) maar nu als ze lekker aan het spelen is ofzo kan ze wel een paar druppels laten gaan en roept dan opeens dat ze moet plassen..dus dan is het racen..en natuurlijk een schone onderbroek aan.. snachts draagt ze nog wel haar luier..maar ze heeft veel nachten waar ze gewoon droog is sochtends en haar eerste plas op de wc doet. als we naar buiten gaan is wel ellende..want in turkije heb je overal van die gaten in de grond..dus dat is geen doen met een kind wat net zindelijk is en zo klein. in restaurantjes enzo heb je wel wc's maarja dat moet je ook maar net vinden. dus bij het naar buiten gaan nog wel een luier om. maar ik ben allang blij dat we bijna helemaal luier af zijn op deze vroege leeftijd dus daar maak ik me maar niet al te druk om. Zie het ook nog wel gebeuren dat er nog vele ongelukjes gaan komen als de baby er is. Wij zijn nog steeds niet over de naam uit trouwens..echt een ramp gewoon..krijg er stress van..bah.. jullie pinguin? wie was er nou ook alweer nog meer degene met een kindje die er snachts steeds uit kwam? ezzie toch? is het inmiddels al weer over of nog niet? hier niet hoor...heb soms geluksnachtjes..pff maar ik wil er wel echt wat aan gaan doen..had gister stoel plus deken en pantoffels klaar liggen hehe maar toen werd ze niet wakker..maar goed dat zal wel een lucky night zijn geweest..dus vanavond maar weer klaar zetten..moet gewoon even doorzetten maar het is zo zwaar snachts als je zo moe ben..slaap al zo slecht..de kleine zit maar te porren in mijn rechter zij. heb niet het idee trouwens dat ze echt helemaal goed ligt..ze ligt met haar hoofdje niet in mijn bekken en ze ligt ook niet recht zeg maar..weet niet meer hoe dat bij eslem was..maar ze ligt echt helemaal aan de rechter kant en haar hoofdje net links langs mijn bekken volgens mij. volgende week weer eens naar de dokter voor controle dan zullen we het wel zien. mir: wat een zieke kindjes allemaal joh..de jouwe ook al! beterschap! Jammer dat de schoolfotograaf ziek was..(hehe ook al! het heerst dus lekker) hoe ervaar jij het nou met twee kleintjes? is tijn erg jaloers? Ben ik ook benieuwd naar bij chacha Vind het wel spannend hoor..zeker omdat eslem snachts zo lastig is..slapen de baby's bij jullie op de kamer of apart? Ik zie eslem nog wel erg jaloers worden dat de baby dan wel bij ons mag slapen en zij niet..maarja we zien eht dan wel. Gelukkig komt mijn moeder na de bevalling..dus dan is er ook even extra aandacht voor eslem.. gut het is weer een lang verhaal geworden.. maarja ik post ook niet zo veel (lees wel vaak gewoon mee hehe) dus mag wel weer eens..
Jeee AK jij schiet ook al op zeg! Wat gaat het toch hard hier met de zwangeren Met 2 kleintjes is het druk, maar niet de hele dag door druk. Het zijn echt spitsuren (uit bed komen en naar bed gaan) Lynn is absoluut niet jaloers. Eerder behulpzaam en zorgzaam naar Mila. Als ik Lynn uit bed haal of verschoon en Mila is wakker dan neem ik Mila mee. Mila mag dan in Lynn's bed liggen van Lynn. En ze legt dan haar Bumba-knuffel bij Mila neer want dan kan ze kijken ....zo lief! Probeer Eslem er zoveel mogelijk bij te betrekken...en niet teveel zeggen van "doe maar niet" "Voorzichtig", "dat is van de baby". Dan heb je minder kans dat ze baby als een indringer ziet waar zij niks mee kan. Gewoon samen doen en haar leren hoe ze voorzichtig met de baby om kan gaan. Lynn heeft nog nooit lomp en onbenullig met Mila gedaan (tja alleen met het speentje in de mond doen.... ) Mila ligt nog steeds naast me in haar wieg (is zo handig met BV). Lynn heeft daar nooit raar over gedaan. We hebben uitgelegd dat Mila nog zo klein is en dat ze dan daar slaapt. Lynn weet niet beter.
het schiet inderdaad al op he..! Maar ik heb er echt van genoten deze keer..vind het wel allemaal heel eng..zoals ik zei hehe wat er na gaat komen..maar heb nu ook zo'n zin om haar te zien en kennis te maken met dit kleintje..terwijl ik met eslem eigenlijk zo bang was nog..van hoe moet ik het doen en wat als..en kan ik het wel enzo. Ik vraag me nog steeds wel af of ik het wel zal kunnen..en ik weet ook wel dat het nog meer inleveren is van je vrije momentjes enzo..maar ach het zal wel weer veel moois geven. Het wiegje staat al klaar naast mijn bed en eslem weet dat het het bedje van de baby is..ook weet ze welke kleertjes van de baby zijn in de kast etc. Ik wil haar er inderdaad ook wel zoveel mogelijk bij betrekken..maar ik zie mezelf nog best wel schrikkerig en bang doen dat ze de baby pijn zal doen of rare bewegingen zal maken ofzo.. hoop dat ik dat een beetje onder controle kan houden want dat zal inderdaad alleen maar averechts werken..maarja zo'n kleintje is natuurlijk nog zo klein en teer..dat je er zelf ook zo voorzichtig mogelijk mee bent.. maar ik ben me er echt van bewust dat het voor het grootste gedeelte aan mij zal liggen..heo ik er mee omga..en hopelijk lukt het mij om er goed en rustig mee om te gaan Hoop ook dat ik niet weer dezelfde bv drama's als met eslem ga krijgen..want dat zou alles behalve bevordelijk zijn..
dikke knuffel voor je chacha. Hoop dat vannacht beter wordt en Mila lekker doorslaapt! Ik vind het moeilijk in te schatten hoe Quinn zal gaan reageren op zijn brusje. Op het kdv is hij heel zorgzaam naar andere kindjes en met name babytjes. Hij weet dat er een babytje komt. Komt regelmatig in de babykamer, en ziet ook het wiegje naast mn bed. Vindt hij reuze spannend. HIj heeft het er alleen steeds over dat de baby mamma sjopt en mamma auw doet Probeer hem nu te leren dat de baby lekker slaapt en knuffelt in mama dr buik en ik kreeg zowaar een dikke knuffel van hem eergisteren( de babyindebuik kreeg de knuffel) Vanavond voor t slapen gaan kreeg mn buik een flinke aai en een zoen. Hij heeft trouwens zowel gisteren als vandaag helemaal niet geslapen op het kdv. Gisteren was hij sowieso erg baldadig en ondeugend daar en toen hij thuis kwam liep zijn kopje over. Zo zielig hij bleef maar huilen en om half 7 is hij zonder eten naar bed gegaan, gaan slapen en ik heb hem om half 8 weer wakker gemaakt. Vandaag dus weer neit geslapen en nu viel hij in de auto in slaap. Hopelijk morgen wel weer zijn middagtukkie hier thuis. Had trouwens laatst een truitje van name it gekocht voor Quinn maar was te klein dus heb ik teruggebracht. Ben ik hetzelde truitje in een grotere maat online gaan zoeken en heb ik een winkeltje gevonden waar ze het voor 13.95 ipv 22.95 verkochten. Ze hebben sowieso vrij veel merkkleding voor flink gereduceerde prijzen (ook nieuwe collectie) Ook wordt de triptrap daar goedkoper aangeboden en de verzendkosten boven de 15 euro zijn maar 2.95. Ik vind het de moeite waard!
klaag maar lekker tegen ons aan hoor chacha! hier een rare dag, sinds de laatste keer dat ik heb gepost verlies ik dingen waarvan ik het bestaan niet eens wist sorry, verder wel wat zeurende krampjes, maar het zet echt niet door... ga lekker slapen, lees morgen even verder
pinquin, hoe heet die site? Wil ik ook wel op kijken, scheelt een beetje zeg! Voor jou is het vanaf nu dus eigenlijk ook spannend wanneer de beeb komt,... Wat schetig hoe Quinn reageert op de baby in je buik, het schoppen, au doen en uiteindelijk toch knuffelen. Gaan ze met 38 wk dan inleiden omdat de beeb aan de grote kant is of omdat het voor jou lichamelijk niet meer gaat? (of allebei?) Zat net te kijken, maar dat is volgend weekend al! Wat chacha al zegt, probeer er ook nog van te genieten, dat leven in je buik, AK,.. yep, was Marno die er uit komt s'nachts,.. dat geweldige wekkertje die zo goed hielp in het begin heeft nu geen effect meer. Hij kruipt s'nachts tussen ons in ,.. soms heb ik het geeneens door , kom ik er later pas achter. Dan is de keus tussen verder slapen of eruit snel gemaakt,... (verder slapen ) Vind het vooralsnog wel even goed zo, ik weet dat als ik het wil veranderen ik hem consequent terug ga moeten leggen, maar kan het nu nog ff niet opbrengen. Komt wel,.. vind het ook wel knus zo. (zegt iemand die altijd riep 'je laat je kind toch niet bij je slapen! ' ) chacha, 'zeur' maar lekker hoor , kan alleen maar opluchten.
Zolang het geen pepernoten zijn Niek Hoop voor je dat het heeft doorgezet! Ezzie ik heb het adres op je hyves gezet. Ze gaan dan vooral inleiden vanwege de grootte van het beebje maar mijn lichamelijk conditie en met name mijn medische achtergrond spelen ook mee. Hoe voel je je vandaag chacha? Hopelijk een betere dag. Volgende week dus weer aan het werk. Doet ook wel wat met je toch? Of heb je wel zin? We hebben gisterenavond de boel boven nog ontstopt. Pff badkamer stond helemaal blank na mijn bad! Zometeen misschien nog naar arnhem of deventer. Ik ga dan gelijk kijken of ik de voetenzak die ik wil daar kan kopen. Ga waarschijnlijk ook n scanner kopen. Zoveel leuke foto's van onze kleine man die nog gescanned meoten worden. Heb nu ook zn schoolfoto's Erg leuk zijn ze geworden! Trouwens hier gaan broertjes en zusjes wel op de foto! fijne dag meiden!
vanmorgen heerlijk met Deborah naar het zwembad geweest (en Stefan) en naar sinterklaas, dus nee, nergens last meer van.. pinquin: hoe is het met de badkamer, nog schade? Chacha: alweer beter? Mir: ook nog ziek?
ooh Niek, ik kan er niet meer tegen. Ben elk uur aan het kijken of er al nieuws is. Als de weeën beginnen wel ff komen melden hoor. Succes meisje
Niek? Ben zo benieuwd! Er zal vast wel iets aan de hand zijn! Jammer Ezzie dat dat wekkertje niet meer werkt! Pinguin ik ben ook wel benieuwd naar de site! Het scheelt toch behoorlijk zeg! Dat is idd al snel als ze je gaan inleiden! Jeee babyboom hier Ik voel me aardig goed vandaag. Mila is ook weer wat beter te pas en dat scheelt toch. Vanmorgen hebben we een pyamaochtend gehouden. Das wel lekker samen met mijn meiden. Ik zie er wel tegenop hoor om te werken. Maar meer van hoe het allemaal zal gaan. Met de BV uit een fles, met kolven enzo. En hoe zal René het de hele dag vergaan.... Wel weer zin in eventjes wat voor mezelf. Volgens René ben ik toe aan om weer te werken, ik ben soms een beetje te pietluttig (en ik moet de weg weer op, dan kan ik lekker in mijn 1tje schelden in de auto.... ) Veel plezier met shoppen Pinguin!
oooh Niek, zelfs nog wezen zwemmen! Tis echt spannend he, wie weet brengt dit wat op gang. Afwachten maar weer, Fijn dat je je weer wat beter voelt chacha,.. volgende week weer werken toch? hihi lekker schelden in de auto. Even eruit is toch ook wel lekker denk. Komt vast allemaal goed. Bij Marno op het kdv waren vanmorgen zwarte pieten,... hij vond het allemaal wel heel spannend en ging ook mooi niet naar ze toe. Maar toen ze pepernoten gingen strooien wist ie niet hoe snel ie ze moest pakken van de grond!
hihi, Deborah kreeg ook een enorme pruillip toen sinterklaas dichterbij kwam en achter hun rug om de grootste praatjes!
Niek... nog steeds niets... En ook nog naar het zwembad geweest! Je durft wel haha. Nou ja, als je nog niets voelt is het misschien ook wel lekker om even in het water te zijn. Pinguin, jee dat is snel meis, het komt nu echt heel dicht bij. Fijn idee dat je niet zo lang meer hoeft te wachten, ook fijn dat je beeb het goed in je buik heeft kunnen volhouden. hoe is het met je badkamer? Viel het allemaal mee? En lekker kunnen winkelen en gekocht wat je wilde hebben? Had je die voetenzak daar dan weer afbesteld of was die sowieso niet meer leverbaar? Leuk Ezzie, de pieten op het kdv. Hier komen ze vrijdag las ik net. ah... de wekker helpt dus niet meer tja, was misschien ergens te verwachten he.. t is niet meer nieuw. Ik zou me niet druk maken hoor om het getrippel van Marno naar jullie bed als je het zelf niet erg vindt. En als je zelf de zin/ tijd en puf er voor hebt heb je even een paar nachten flinke inspanning nodig en hij zal dan wel weer blijven liggen. Fijn dat je je weer beter voelt vandaag chacha! Heerlijk he, zo'n pyjamaochtend! Hoe is het nu met Lynn? AK, kan me voorstellen dat je soms onzeker bent over hoe het zal gaan met de tweede. Ik weet wel dat ik soms gek werd van de zorgen die ik me van te voren allemaal ging maken. Maar het loopt allemaal vanzelf hoor en als je doet waar jij je goed bij voelt dan doe je het gewoon goed! Mijn werkweek zit erop. Gisteren ook nog gestept.. nou drama... net of het allemaal niet meer wil en mijn enthousiasme is ook ver te zoeken Teveel van het goede allemaal en wil er eigenlijk per direct wel mee stoppen. we zien het wel.. Tijn was op het kdv vreselijk benauwd. Flink hoesten, zo erg dat hij alles erbij onderspuugde... Hij slaapt en eet de laatste tijd ook bar slecht. Heel wit koppie en walletjes onder zn oogjes.. Hij ziet er echt slecht uit.. Ik hoop dat hij snel weer wat meer weerstand krijgt. Nou... en laat nu de babyboom maar komen Ben heeel erg benieuwd... misschien nog wel meer omdat we niet weten of t meisjes of jongetjes zullen zijn trusten voor straks!
haha Mir ik heb toevallig vanmiddag eindelijk de voetenzak kunnen ophalen! Weet dat het niet aan de winkel zelf lag maar aan laksheid van de vertegenwoordiger van wallaboo. De meiden ind e winkel schaamde zich zo dat me niet durfden bellen maar me gemailed hebben. Ach ja hij is binnen gelukkig dus het beebje kan komen Mijn moeder had nog een wrapper van lodger voor me gekocht. LIEF! Heb al een fleecewrapper, nu ook nog een dunnere. Badkamer is alleen maar nat geworden! Gelukkig geen verdere schade en hij loopt weer goed door. Mir hoop dat je snel met de steples kan stoppen! En hoop nog meer dat Tijn gauw opknapt! Krijgt hij ook vitaminepilletjes? Misschien eens nissykind van VSM gaan geven. Quinn krijgt het eigenlijk preventief. Is een weerstandverhogend goedje. Heb al sinds halverwege mn zwangerschap gedacht dat dit beebje de 26e zou komen, vandaag dus. Nou blijkbaar dus niet (of het zou wel een hele turbobevalling moeten worden. Nog wel geslaagd voor een scanner. Ga morgen proberen wat foto's te scannen. HEb nl nog een aantal hele leuke Quinnfoto's van een fotoshoot bij de AH die een hoog aaaahh! OOh! gehalte hebben. Ik ga mn bedje in meisjes. Steven is bij zijn grote broer in Arnhem en voor ik hier te veel ga schoonmaken enzo duik ik gauw mn bedje in. trusten en een goede nacht!
ooh Chacha Quinn heeft een Lynn actie uitgehaald! Hij heeft in bad gepoept! Getsiederrie en dat op de nuchtere vroege morgen YUK! Hij schrok zich een hoedje van zijn bruine duikboot Huilen joh! Ah gossie hij zat net zo lekekr te spelen. BEst jammer dat ik niet goed kan bukken en het bad niet schoon kan maken NOT! Ik ga eens wat wassen draaien Houdt een mens bezig! fijne dag!
Pinguin ik ga voor 3 dec. dat jij gaat bevallen! Hihi @ Quinn in bad poepen....Lynn is daar ook altijd zo van onder indruk. Vorige week heeft ze het nog gedaan en ze heeft het er nu nog steeds over. Heb je het bad nog schoon gekregen? Fijn dat je de voetenzak hebt! En lief van je mams zeg! Mir kan me helemaal voorstellen dat het af en toe een beetje teveel is. Vooral 's avonds nog eens te gaan steppen....pffff. Ik plof ook neer op de bank 's avonds en ik ben met geen stok meer van die bank te krijgen. Tijn dus zo benauwd? Echt een rotvirus heerst er hoor! Sneu he om je mannetje zo te zien. Het klinkt mij heel bekend hoor, Lynn kan er ook zo slecht uit zien...heel bleek enzo. Zijn lichaam moet het toch zelf gaan doen. Die weerstand komt wel....Lynn is nu ook al een jaar aan het klungelen.....En Mila is met haar 3e verkoudheid bezig....meiske krijgt ook genoeg te verduren door de snotkusjes van haar zus. Maar beter nu dan straks als ze naar school gaat (om maar een beetje positief te denken). Ik wijt het altijd aan het kdv, maar volgens mij HA had je vroeger in de grote gezinnen precies hetzelfde....ze steken elkaar aan. Beterschap voor Tijn! Ezzie leuk van de pieten! En Marno dol op pepernoten hihi! Niek schiet toch eens op met die beeb....ik ben zo benieuwd! Ik denk trouwens dat jij zaterdag gaat bevallen. De 29e