Pff hier ook 2 meisjes die niet willen slapen....maar heb ze nu allebei plat... Pinguin ik had gezegd dat je morgen bevalt....dus dat ga je ook gewoon even doen he? Ben benieuwd wat de gyn zegt en of ze hebben kunnen strippen. Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Ennuh...misschien de telefoon niet meer opnemen? Oh nee dan gaat ze vast denken dat je aan het bevallen bent Ik kolf 3x op mijn werk. 10 uur, 13 uur en 16 uur (Mila drinkt om de 3 uur en 's nachts slaapt ze door). Dus ik kolf zo vaak als zij drinkt. Maar dan haal ik dus nog steeds genoeg uit 1 borst. Ze drinkt zo'n 150 a 160. (tenminste misschien drinkt ze ook wel meer, maar hiermee is ze tevreden en houdt ze het 3 uur uit....ze heeft gister wel wat bij me ingehaald, maar dat was meer sabbelen dan drinken) Dus ik kan die andere borst ook wel leegkolven, maar dan kolf ik veel meer dan dat zij in werkelijkheid bij mij zou drinken. En voor een voorraadje is dat misschien wel leuk, maar ben zo bang dat ik dan weer met overproductie kom te zitten (en een ontevreden kindje die veel vaker voor de borst komt omdat ze zo snel vol zit door de melk die er uit spuit) Pfff lastig hoor. Ik vind het wel een gepuzzel dat kolven op het werk.....Nou ja ik ga jullie er ook verder niet mee lastig vallen...maar het houdt me een beetje bezig. Mir balen dat het werk nog steeds niet zo leuk is. Slapen de kids nu wel? Is Floor nog zo'n slaapkoppie? Of ook zo'n wakker kindje als Tijn?
hellow net terug. Pffaltijd lang wachten bij de gyn. Heb ruim een cm ontsluiting en ze heeft me kunnen strippen (auw). Ze vond dat het al goed rijp aanvoelde maar heeft het inleiden nu tot volgende week uitgesteld. Ben dr wel een beetje klaar mee dus van mij mag het beginnen de bevalling. Morgen ook nog n keer naar de vk. Als dit strippen niets doet gaat zij me ook nog een keertje strippen. Ik ga ffies plat meiden. ps Mir wanneer ga je skieen en waar ga je naartoe?
Pinguin, al een cm ontsluiting en je baarmoeder is rijp? Dan is er toch wel wat aan het werk... Ik hoop zo dat het strippen gaat helpen! Oh spannend nu hoor! Sterkte met de laatste loodjes en laat het maar niet meer lang duren! Wij gaan de 20e weg voor een weekje naar Zwitserland. Floor blijft bij mijn ouders (die komen in ons huis oppassen) en Tijn gaat mee. Heb er wel even zin in, even lekker ertussen uit!
pinquin: ik denk aan je, weet hoe het is en hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten Mir: lekker vakantie! Vannacht hebben we van 1 tot 6 mogen slapen, jordy krijgt maar 7 voedingen en doet het erg goed!
Pinguin hoe is het nu? Rommelt het al? Mocht er iets gaan gebeuren: veel succes meis! (Waar gaat Quinn eigenlijk heen?) Mir lekker hoor weekje weg. Wel lastig om Floor zo lang achter te laten of niet? Niek wat goed zeg van Jordy. Je zit maar op 1 voeding meer dan mij...we blijven een beetje steken op 6 (maar ik gaf in het begin wel 9 tot 10 voedingen, dus een hele vooruitgang ) Hoelang is Stefan nog thuis? En hoe vindt Deborah het allemaal? En heb je een lieve kraamverzorgster Ik duik de Ierse Pub in met een dinnetje! Fijne avond allemaal
Chacha: veel plezier! Stefan is twee weken vrij, dus die gaat morgen lekker zwemmen met Deborah. De kraamhulp is erg leuk en aardig en Deborah vindt haar ook helemaal geweldig. Het eerste wat Deborah 's ochtends doet is naar Jordy rennen en dan liggen ze met zijn tweeen heerlijk op ons bed, een echt gezinnetje dus
Chacha: veel plezier! Stefan is twee weken vrij, dus die gaat morgen lekker zwemmen met Deborah. De kraamhulp is erg leuk en aardig en Deborah vindt haar ook helemaal geweldig. Het eerste wat Deborah 's ochtends doet is naar Jordy rennen en dan liggen ze met zijn tweeen heerlijk op ons bed, een echt gezinnetje dus
nee geen gerommel hier. Als het snachts mocht losbreken dan komt mijn moeder hier. Kan ook altijd een buurvrouw vanv erderop benaderen. En overdag door de week kan ik hem ten alle tijden op het kinderdagverblijf brengen. Lekker Niek zo weinig voedingen. Is een voordeel van een flink kindje. Quinn zat gelijk op 6 voedingen toen hij geboren was. Ik duik mn bedje in meiden. veel plezier in de irisch pub chacha! Ik ging dar vroeger altijd heen met een vriendin die in zwollywood woonde!
Pinguin: zo jij bent lekker aan de schoonmaak geweest... Ik heb alle baby kleertjes gewassen..maar alles moet nog steeds gestreken worden. Heb sowieso een vreselijke berg met strijk..maar ik kan me er niet toe zetten..bah..krijg ook last als ik te lang moet staan en heb er ook gewoon echt geen zin in. maar het moet echt. Heb gister avond ook een lijstje zitten maken met wat er nou nog echt gekocht moet worden enzo..want ik krijg de kriebels en wil dat alles af is. ohh en wat lees ik nu..al een cm ontsluiting..! wat spannend...Hoop voor je dat je je kindje snel in je armen mag houden! leef helemaal met jullie mee hoor...althans jullie niek heeft haar kindje natuurlijk al nu..maar het zal wel komen omdat ik ook bijna op het einde loop..het wordt allemaal spannend.. Juudje: gatver zeg..gezellig dagje dus..Ik zou daar flink de balen van hebben (en dat is nog zacht gezegd) als iemand zo mijn trouwdag zou verzieken en dan is het nog je eigen moeder/schoonmoeder ook. Alles goed met lynn haar handje? las ik nou een paar pagina's terug dat het een beetje onstoken was? is het al weer genezen nu? chacha: moeilijk hoor weer beginnen met werken en je kindje 'achterlaten'. Maar het is best goed gegaan toch? Ze zal wel wennen aan het flesje joh..zeker als jij niet in de buurt ben..oftewel de melkkoe verweg is en ze toch honger heeft..dan moet ze wel uit dat flesje drinken Zou het veel langer duren als je allebei de borsten leeg zou kolven zeg maar? Lijkt me toch best handig zo'n voorraadje..Of dat je alleen de druk van die ene af haalt? of voel je daar geen druk op dan? Ik weet niet precies hoe het met kolven zit natuurlijk..maar ik gaf eslem altijd twee borsten. Dat werd ook geadviseerd..omdat je anders ook met een volle en een lege zit. Of doe je het om en om ofzo? dan de ene borst kolven en dan de anderen? Mir: wat leuk er even tussenuit! Vind je dat niet moeilijk een weekje zonder floor? Soms denk ik weleens dat het me best lekker lijkt even een weekje er tussen uit zonder eslem..zit natuurlijk ook al 2 jaar echt elke dag met haar en heb nog nooit langer dan een paar uur zonder haar gezeten. Dus eigenlijk heb ik het best wel verdiend haha..maarja het zit er bij mij gewoon niet in zeker niet met een tweede op komst..en ik zou het denk toch wel moeilijk hebben..maar als ik mijn moeder in de buurt zou hebben zou ik haar wel toevertrouwen denk. maar een ander echt niet. Niek: zooo lief...ik hoop dat eslem ook zo leuk zal zijn met haar zusje straks.. Ben blij dat het zo lekker gaat...en ook nog eens een leuke kraamhulp! Jordy is echt een droppie trouwens..had al een berichtje op je hyves achtergelaten..snel nog meer foto's plaatsen! Ben gister naar het ziekenhuis geweest voor controle..vertelde dat ik best vaak last had van harde buiken vooral als ik bezig ben in huis ofzo..dus ze hebben me voor de zekerheid aan zo'n machine ofzo gezet..maar het waren geen weeen. Nouja daar ging ik ook niet van uit. Ze zei wel dat ik moest gaan liggen zodra ik steeds harde buiken kreeg en rustig aan doen. heb ook bloed laten prikken en urine afgegeven..dus vandaag nog even terug. Had nog gevraagd of er iemand bij mijn bevalling mocht zijn (wil heel graag mijn moeder erbij) maar dat mag dus niet. Mag alleen als je in de kamer ligt en dus weeen hebt zeg maar. Maar zodra je naar de bevalruimte gaat mag er niemand mee. Baal daar heel erg van en was best wel saggie. Maar ik heb echt geen zin om heel istanbul af te gaan om een ziekenhuis te vinden waar het wel toegestaan is. Zo groot is de kans nu ook weer niet dat mijn moeder echt hier zou zijn wanneer ik beval (omdat ze niet zo lang kan blijven en het is natuurlijk nooit in te schatten wanneer ik beval) maar het had me wel een lekker gevoel gegeven als ik wist dat het mocht.
En Pinguin is het vandaag de dag? Heb ik gelijk ....Denk om je meldplicht he? Hoe was het bij de VK? Ierse pub is erg leuk ja! Het rookverbod wordt er trouwens wel zwaar genegeerd.... AK je schiet echt al op he? Ik doe met BV om en om qua borst. Ze wil de 2e echt niet. Tja dan houdt het op he....en ja een voorraadje is wel fijn, maar ik heb nu al iets van 4 liter liggen en ik krijg niet meer ruimte van rené in de vriezer Moet je nog veel aanschaffen AK? En hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Goede uitslagen van bloed en urine? Niek fijn dat het zo goed gaat hoor. En ook lekker dat Stefan nog een tijdje thuis. Klinkt allemaal super hoor!~ Gisteravond was gezellig. Was net op tijd weer voor een voeding dus René heeft het noodflesje niet nodig gehad. Vanmorgen schoenen wezen kopen met beide dames...pfff hele onderneming. Er is hier een winkel die op kinderschoenengebied de beste naam heeft. (megaduur, maar wel hele goede schoenen en adviezen) De uitverkoop begon vandaag....dus je kan wel raden hoe druk het was. Ik wilde ook niet op vanmiddag wachten tot René er weer was....woensdagmiddag is helemaal een ramp. Maar we zijn geslaagd. Een paar hele mooie laarzen voor Lynn en een paar lagere schoenen voor het voorjaar (allebei een maatje groter dan ze nu heeft....was zonde om de huidige maat aan te schaffen en volgens hen kon dat wel omdat ze verder er goed in zat) Lynn heeft zich keurig gedragen. Ze kreeg een compliment (en ik ook). Ze werkte zo goed mee. Ik heb een voorbeeldig kind
nee ben nog niet bezig. Vanochtend om 9 uur alweer gestript door de vk. Had nu ca 2cm en de slijmprop begon los te komen dus het strippen doet wel iets zei ze. Nu 12 tot 48 uur afwachten en kijken of het Echt wat doet. We zullen zien. Halve nacht wakker gelegen dus nu moe! Ik kom later wel weer even terug. Dan heb ikw aarschijnlijk mn pctje ook weer
ohhh pinguin wat spannend! mijn bloed was goed trouwens..maar heb dus een blaasontsteking! en volgens mij had iemand mij gezegd dat dat ook harde buiken veroorzaakt..dus wellicht dat het daardoor komt!
.... mocht het door gaan zetten Pinguin... heel veel succes. En anders.. hoop ik voor jou een goede nachtrust! Ik heb mijn sinterklaasgedicht af, joepiedepoepie Nu naar bed, morgen op ziekenbezoek bij mijn mams... Gelukkig is het maar griep hoor... maar even een bloemetje brengen! Nou welterusten iedereen! tot morgen
Pinguin: kom je melden meis. Ben erg benieuwd of het heeft doorgezet. Ja Mir,het heerst, jean en Lynn zijn ook allebei ziek. Chacha, kan lynn wel laarzen aan? Mijn lynn kan er niet op lopen. Tis net een robot dan. Moet zeggen dat er in maat 21-22 weinig leuke laarsjes zijn. Hoe bevalt het werken weer? Je werkt nu 2 dagen? Niek: jij vroeg hoe het met Lynn d'r handje ging. Ik ga dit nu voor het eerst zeggen. HET ZIET ER KEI MOOI UIT. Ben erg blij. Alleen staat haar middelvinger nog krom, maar toen ik afgelopen vrijdag in het ziekenhuis was, kon de dokter er niks over zeggen,omdat zij de operatie niet had gedaan. Ze dacht dat ze dat niet gedaan hadden,omdat dat niet samen ging. Is ook zon gefriemel, met die kleine vingertjes. Maandag moeten we terug naar de chirurg. Die vind ik best eng. Hij is op zich wel heel aardig, maar raakt me net iets teveel aan. IEKS. Hahaha. Morgen komt sint bij lynn op het kdv. Ben erg benieuwd. Haar eerste contact met sinterklaas. Hebben het bewust stil gehouden. Ze snapt het toch nog niet. Ben wel benieuwd naar haar reactie morgen. Neem de camera mee en het fototoestel ook. Gisteren had ze trouwens,op het kdv, alles onder de poep gesmeerd. Hahaha. Hadden ze haar maar in een slaapzak moeten leggen. Eigen schuld. Lynn was dusdruk aan het vertellen dat ze daar in het badje was ngeweest. Tis ook zon (b)engeltje. Heb gisteren de kerstboom vast opgezet. Heb ikdat weer achter de rug. olgend jaar wachten tot na de sint. Ik ga even een koffietje drinken. Tot snel meisjes. Ps, niek, bedankt voor het erg mooie kaartje. En wat een leuk gedichtje. (die ga ik pikken) Hihahihahiha.
goodmorning Heb werkelijk heeeeeeeeeerlijk geslapen. Erg lekker! Nog geen beebje dus. Ook geen weeen dus ga het maar proberen los te laten en rekening houden met inleiden volgende week. Niek wat een prachtig kaartje. Lijkt erg op wat wij voor Quinnetje hadden. Leuk! Ben je trouwens toch in het ziekenhuis bevallen? Chacha goed dat je het even van de uitverkoop melde. Ben gelijk nog even met Quinn op pad geweest en het meeste was al weg. Nou heeft hij ook een erg smal voetje dus veel schoentjes vallen af tegenwoordig. Hij heeft nog steeds hetzelfde maatje als afgelopen september. Hopelijk komt er nu geen groeispurt maar kan hij er de winter in ieder geval mee door. AK mag er helemaal niemand bvij je bevalling zijn? Juud wat fijn dat dr handje er zo mooi uit ziet! En haha inderdaad een bengeltje met dr poepsmeerzooi Hier leggen ze de kindjes trouwens niet in een zak tenzij je er zelf een mee geeft. Mir ik ben jaloers, lekker naar zwitserland. Lijkt me wel moeilijk je kindje voor n weekje achter tge laten maar wel fijn dat je ouders bij jou thuis op Floor komen passen. Gaat Tijn al op skiles? Nee toch isnet te jong nog? Ik heb het koud terwijl ik het al maanden loeiheet heb. ga een truitje aantrekken. fijne dag meiden!
blijkbaar zit je kindje nog wel gewoon lekker daar en jij maar denken dat het wellicht erg vroeg zou komen..mooi niet..het is veels te gezellig daar.. nee er mag helemaal niemand bij mijn bevalling zijn. Alleen in de kamer als ik dus weeen heb..maar zodra je echt gaat bevallen ga je naar de bevallingskamer (in zo'n stoel waar je je voeten in beugels legt ) en daar mag niemand in..
Een vriendin van mij is verloskundige en die mailde me hetzelfde vanochtend, dat dit beebje het waarschijnlijk erg fijn vindt bij me. Dat is toch ook een fijne gedachte! Pfff mij hebben ze echt afgeraden om met mn benen in de beugels te gaan ivm met mijn bekken. Maar t lijkt me geen fijn idee daar helemaal alleen te bevallen. Maar dat is met Eslem ook zo gegaan denk ik toch?