ja het is met eslem ook zo gegaan.. en moet zeggen..heb er geen trauma's van hoor..had het niet eens gemerkt als er iemand bij me was geweest..was veels te veel met de bevalling bezig.. met alle pijn hehe In turkije moet je zo wel bevallen..dus er zit geen andere keus op. Ik weet nog dat ik zoooo'n vreselijke last had van ischias en da tik dus nauwelijks kon lopen..en toen moest ik dus met de pijn van de weeeen en de pijn in mijn bil het trappetje op op die stoel op te komen. Wat een hel zeg.. Nouja nog max een weekje toch? je weet iniedergeval dat het niet langer dan dat zal duren. Dat is al een hele geruststelling.. Ben echt benieuwd wanneer ik zal bevallen hihi...of ze net als eslem eerder komt..of dat ik tot de 40 weken zal lopen..
pinquin: ik kijk iedere dag even om te kijken hoe het gaat... verder niet zoveel tijd nu, maar het gaat heerlijk hier! ik ben in het ziekenhuis bevallen, omdat ik dat zelf prettiger vond.
hoi! Oh Juud, wat fijn dat Lynn haar handje er zo goed uitziet? Ik dacht dat het weer ontstoken was? Maar dus snel weer genezen. Gelukkig maar. Moet ze dus ws nog een keer onder het mes voor haar vingertje dat krom staat? ja heee ik zie nu ook je banner! En? Heb je getest? Spannenndd! Nog geen beebje dus Pinguin... maar wel heerlijk geslapen dus Fijne gedachte dat je beebje het nog zo fijn vindt bij je. Ook al is het nu erg zwaar voor je, hopelijk kan je de laatste dagen toch nog wat genieten van het getrappel in je buik. Oh bij ons op het kdv gaat iedereen in een slaapzakje. Hoe verschillend he? Morgen komt sinterklaas ook op het kdv. En morgenavond vieren we sinterklaas met schoonfam. Ja joh, heerlijk er even tussen uit. Ik vind het zeker moeilijk om Floor achter te laten. Ik heb ook erg getwijfeld, maar het is denk ik de beste keus. Tijn en zn nichtje zijn nu behoorlijke aandachtvragers en als je ermee op pad gaat dan heb je je handen vol aan die twee. Dat zal dus gaan betekenen dat Floor zeker minder aandacht krijgt, en daarbij, dan kan je ook weer minder leuke dingen doen met die twee dreumesjes. Ik denk dat zo de beste keus is. Opa en oma zullen vast heel goed op Floor passen en haar lekker vertroetelen en reken maar dat ze dat heerlijk vindt Dus met deze gedachte kan ik Floor denk ik wel een weekje achterlaten alhoewel niet echt van harte. Ik ben nu bij mijn mams. Tijn en mams liggen op bed haha. Floor slaapt ook dus heb ik de tijd hier even te koekeloeren... maaar nog geen beebje dus... AK, ik ben ook benieuwd wanneer jouw beeb zich aankondigt. Toch maar niet te veel focussen op dat het eerder komt hoor. Dat deed ik stiekum ook. Tijn kwam ook eerder, maar Floor dus 5 dagen te laat. Vreselijk dat wachten.. omdat je dus eigenlijk al langer wacht dan de 40 weken.. Alleen bevallen, dat is dus standaard daar? Is overal weer anders dan he. Heeft dat ook een reden? Of is dat gewoon de cultuur. Hoe is het nu met je blaasontsteking? Merk je dat het al weer over gaat? Vervelend hoor. Gelukkig was je bloed ok! Niek, fijn om te lezen dat het daar zo goed gaat! Heerlijk joh, dubbel genieten zo! En chacha is hard aan het werk vandaag toch? fijne dag!
Wel aan het werk, maar hard? Pinguin fijn dat je kindje het zo naar zijn zin heeft. Ik vind het wel weer heel spannend hoor, de volgende mama die gaat bevallen. Lekker dat je zo goed geslapen hebt. Je kunt je energie goed gebruiken voor de bevalling. Juudje fijn dat het handje er zo goed uit ziet. Mooie banner! Heb je al een test nodig gehad? Mir komt vast helemaal goed hoor met Floor en je ouders. Die zullen haar lekker verwennen. Is je moeder al weer wat opgeknapt? AK alleen bevallen....pfff moet er niet aan denken. Vond het een heel geruststellende gedachte dat René er was. Mijn 1e werkweek zit er op! Vandaag ging al stukken beter hoor, maar poeh wat een lange dag. Mijn concentratie is ook echt niks, ben zo snel afgeleid. Maar ben weer begonnen met clienten....zitten hele leuke tussen, echt van die boefjes. Mila heeft het goed gedaan vandaag met mams. Beetje weinig geslapen. Lynn had vanmorgen sinterklaas viering op het kdv en die heeft het helemaal geweldig gehad. Helemaal hyper kwam ze thuis. Met een pietendiploma
My lips are sealed chacha,Haha. Het gaat niet zo makkelijk als bij Lynn. Lynn heeft vandaag sint viering. Ik ben zo benieuwd. Haar eerste ontmoeting met sint en pieten. Ze noemt hem klaasje. Haha. Ik vind he spannender dan lynn. Weet iemand het geluid op q music? Ik dacht het te weten. Het klopte ook met de tips. Het geluid stond er ook nog niet tussen. En nu dus inmiddels wel. Grrrr. Ik ga spelletje spelen.
hellow Ik hoop op een mooi sinterklaascadeautje vandaag! Maar er lijken een heleboel mensen te zijn die het raar vinden dat ik het niet erg zou vinden als dit beebje vandaag geboren zou worden. Weer een goede nacht. Zodra ik ga liggen heb ik geen harde buiken meer. Gisteren even boodschappen gedaan en dat was eigenlijk al te veel. Erg he?! Steven is overal klusjes aan eht afmaken in huis en vanochtend vroefg heeft hij de badkamer al gepoetst. Wie had dat noug edacht een man met nestgeldrang Quinnetje is sinds zn poep avontuur een beetje angstig in bad. Iemand tips? Chacha kan me goed voorstellen dat je je weer effe moet wennen met werken. Is toch weer even je draai meoten gaan vinden. Ik ga mn bedje afhalen. Gaan zo klossen plaatsen. Pff veel te hoog mijn inziens. Maar goed wat moet dat moet Fijne dag ladies
Juud ik word niet goed van dat geluid....Ik kan er niet tegen dat ik het gewoon niet weet....57000 euro zal wel leuk zijn Wat dacht jij dat het was dan? Met Lynn ging het ook wel heel gemakkelijk he? Ik blijf voor je duimen Pinguin dus nog niks... Beebje houdt het lang bij je uit zeg. Hihi Steven aan de nesteldrang? Goh geen tips voor badangst....Lynn zegt de hele tijd dat ze niet in bad moet poepen...(poepie nee?) Ik zeg dan dat ze het beter op het potje kan doen, maar maak wel duidelijk dat het niet erg is.... Ik had 's middags nog boodschappen gedaan en 's nachts begon de bevalling. Een vriendin van mij zat met 5 cm ontsluiting bij de VK voor controle. De VK zei dat ze moest maken dat ze thuis kwam. 2uur later was haar zoontje geboren. Hier een poets en boodschappendag. Hele dag druk. René was ook lekker thuis. Lynn op het kdv. Dus veel kunnen doen. Mila is heel tevreden vandaag. Sinds vanmorgen niet meer in bed gelegen maar ze pakt haar slaapjes wel. Ze lijkt het wel heel fijn te vinden zo bij ons. Nu toch maar even in bed gelegd
ik heb de eerste 5 cm ook zonder veel moeite doorstaan, daarna begon het pas goed door te zetten en in 3.5 uur was Jordy er. pinquin: spannend hoor! Juud: voor jou ook spannend! donderdag sinterklaas gevierd bij mijn ouders, erg vermoeiend, maar deborah genoot enorm en was totaal niet bang voor sint en zijn pieten. Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp (eerste week is echt zo snel gegaan..) ik kom net uit mijn bed, maar de rest van de familie slaapt nog Jordy nu voor het eerst in het ledikant (doe ik nu alleen 's middags), hij ligt zo heerlijk! Ook vandaag voor het eerst een langere wandeling gemaakt, heerlijk! De nachten gaan goed, hij kwam vannacht om 2:15 uur en toen pas weer om 6:45 uur. dus hier geen klagen, foto's volgen weer snel!
ff snel n berichtje want ikb en simpelweg niet zo in the mood. Geen beebje nog en ookg een gerommel en de muren komen een beetje op me af. Niek fijn dat het zo goed gaat met je mannetje!
Nog niks pinquin,.. geduld meis,... Hier alles lekker, drukke week gehad en ben nu druk met kleertjes op marktplaats zetten. Heb er zoveel, niet leuk meer, kan wel blijven bewaren maar dat schiet ook niet op. Marno had vanmorgen mn lippestift te pakken,....ik dacht al wat is ie toch rustig,.. toch ff kijken,.. en jahoor, hij had een mooie roze gestifte snor! hahahaha. Met Piet heeft ie vrijdag avond nog rondjes gerend om de tafel, totaal niet bang dus. Vond het allemaal geweldig. Ik ben toch wel blij dat het weer achter de rug is. Op naar de kerst. Niek fijn dat het zo lekker gaat! is het weer wennen zo'n kleine uk of gaat het vanzelf.
Nog geen beebje dus Pinguin... wanneer gaan ze inleiden? Over badangst... Tijn had het ook omdat hij in bad had gepoept. Hij wilde echt niet meer in bad. Huilen huilen. Poepie in bad.. riep hij maar.. Ik heb, als ik hem in bad doe, het bad op de grond staan. En hem in zn luier erom heen laten keuvelen en spelen (wilde zn luier absoluut niet uit). Op een gegeven moment moest de luier wel uit en ging hij in bad zitten. Zo heeft hij ook gepoept onder de douche en wilde daarna niet meer douchen. Hier heb ik hetzelfde gedaan. Hem met zn badspulletjes in zn luier laten spelen en daarna mocht de douche wel aan en daarna mocht de luier ook uit. Misschien zo spelenderwijs doen? Hier hielp het. Niek wat super om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat Jordy het zo goed doet! Heerlijk genieten dus! Haha Ezzie, die lippenstift. Zo heeft Tijn eens een tube tandpasta naar binnen gewerkt. Ze krijgen soms toch dingen te pakken he? Hoe voorzichtig je ook bent. Gelukkig heeft hij niet bedacht om het op de muren uit te proberen. Hier was sinterklaas ook erg leuk. Tijn is verwend met vanalles. Puzzels vindt hij geweldig. Sinterklaas zelf vond hij ook helemaal het einde. Bij het kdv kwam de sint ook. Tijn zat gelijk vooraan en niet lang daarna op zn schoot en wilde het liefst in de sint kruipen zo fascinerend vond hij het. De sint kwam - omgekleed en wel - nog even aan me vertellen dat hij het wel gezellig vond met Tijn op schoot haha. Pinguin, ik hoop dat je beebje niet meer lang op zich laat wachten! Sterkte meis, hopelijk een goede nacht voor je.
hihihi @ Marno en de lippenstift. Heb je foto's gemaakt? Als dit beebje een meisje blijkt te zijn ga ik ook veel kleertjes via mp verkopen. Quinn is heel enthousiast het bad in te gaan en dan roept hij wel niet poepen maar als hij dan eenmaal zit is hij bang dat zn bruine duikboot weer voorbij komt ofzo. Hoop dat het gewoon weer over gaat. Hier dus geen sinterklaas maar lekker gegourmet met zn drieen. Zaterdag kwam mijn moeder nog met een knuffel voor hem en s'avonds werd er aan de deur geklopt en hing er een tas met een pakje voor Quinn en een pakje voor de baby. Had een vriendin van mij (woont in rotterdam) inkopen gedaan bij Zara voor mn kindjes. Echt zo lief en zo leuk! Voor Quinn een mooie trui(die hij volgend jaar pas aankan) En voor de baby zo'n geweldige winterjas. Maatje 82 (zara hanteert tussenmaten) Echt heel lief! We zijn vanochtend een uurtje over een grote rommelmarkt gelopen. Zat al 2 dagen binnen omdat ik totaal futloos was maar dit deed me toch wel weer goed. Niets gekocht maar er even lekker uit zijn is ook best fijn. Zo meteen de kerstboom opzetten samen met Quinnetje. Hij is snachts weer erg onrustig op het moment. Lijkt alsof hij last heeft van een oortje. Hij slaapt wel heel lang uit! Heb hem vanochtend om half 9 wakker moeten maken. Ik ga een wasje vouwen. fijne dag meiden! Waar is Narcissen eigenlijk?
Wat een weertje was het vandaag he! Heerlijk naar het strand geweest. 8) Ik heb foto's gemaakt, zal ff kijken of ik hem kan spammen. Wat lief van die vriendin pinquin!
Pinguin ik verwacht ieder moment een beebje hoor! Lekker dat je er even tussenuit bent geweest, je weet maar nooit wanneer het er weer van komt. En wat lief dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen. Ezzie lekker strand! Het was idd lekker weer. En Lynn heeft hier ook regelmatig mijn lippenstift te pakken, het zit dan overal behalve op haar lippen Mir wat leuk dat Tijn Sint zo leuk vond! Hihi totaal geen angst voor de oude man? Goh Niek dat je al weer op visite bent geweest. En ook wel weer lekker zonder kraamhulp he"? Hier is Lynn weer ziek, baaaaaaaaaaaal. 39.6 koorts. En heel jammerig.... Gister wel een leuke sinterklaasavond gehad. Veel te veel cadeaus.... Vrijdag op het kdv kwamen er pieten langs die alleen wat pepernoten naar binnen gooiden....Lynn vond het helemaal geweldig. Vanmiddag verjaardag gehad van vriendinnetje van Lynn (de ouders zijn vrienden van ons), die is 2 geworden. Mila en ik zijn met z'n 2-tjes geweest. Lynn was te ziek..... Maar vond het niet leuk dat ik zonder haar ben geweest. Zielig he? Morgen weer werken. Fijne avond
Hopelijk knapt Lynn gauw weer op Chacha! Quinn heeft nog nooit zo'n hoge koorts gehad volgens mij. Lastig! Ezzie Marno blijft een snoepje. Leuke foto. Heb net lekekr gebadderd en ga zo in mn hoge bed een beetje tv koekeloeren. Vind t maar niets die klossen! Fijne nacht meisjes en werk ze voor degene die moeten werken.
Ik vond de klossen ook vreselijk Pinguin....Had echt een trapje nodig om in mijn "ruimteschip" te komen. Geniet van je avondje Lynn heeft wel vaker hoge koorts....Maar ik merk wel dat ik sinds die longontsteking toch wel wat bezorgder ben hoor. Hopelijk slijt dat ooit.... Gelukkig doet ze niet zo ziek als toen....