In juni heeft ze ermee in het ziekenhuis gelegen. Nu was ik er op tijd bij, gelukkig maar. Gelukkig dat Marno niet midden in de nacht kwam! En is hij in zijn eigen bed blijven liggen?
hey meiden, even snel een berichtje. Alles gaat hier lekker. Ben goed aan het bijkomen van de pittige bevalling. Mijn meisje is een snoepje. We zijn allemaal super verliefd op dr! Ze drinkt aan de borst! maar het moet nog wel even goed op gang komen. Hopelijk staan er vandaag wat foto's op dr site of op hyves. Quinn vindt het trouwens geweldig allemaal! later meer ....
Wat een lief mooi meisje Pinguin. Tuurlijk zijn jullie helemaal verliefd En wat super dat het zo goed gaat en dat ze uit je borst drinkt! Geweldig. Het was wel een turbobevalling niet? Binnen 2,5 uur. Tjonge... En het was toch de bedoeling dat je naar het ziekenhuis zou? Hoe gaat het nu met Lynn chacha? Op een gegeven moment moet er toch wat gaan gebeuren niet? Het kan zo niet doorgaan toch? Waarom willen ze niets doen aan de amandeltjes? Of moeten ze daar een bepaalde leeftijd voor hebben? Hoe is het nu met Marno Ezzie? Is hij weer wat opgeknapt? Lekker Juud, zo'n flink meevallertje Ik zou niet weten wat het betekent.. buitengewone uitgaven? Even bellen.. want idd stel je voor, heb je het leuk besteed, komen ze erop terug.. Chacha, wat een meidenboel bij jullie in de familie? Er is nog geen jongetje he? Misschien zijn jullie dan de volgende over een paar jaar? Gefeliciteerd trouwens met je nichtje! Hier is Tijn duidelijk weer in de uitprobeerfase. Nu hij niet meer ziekig is, is hij juist heel veel eisend. Hij wil niet slapen, niet eten en snachts als hij wakker wordt moet ik vanalles uit de trucendoos halen om hem weer in zn bed te krijgen... Ik ben ook nog ziek. Vannacht weer gespuugd. gek hoor, dat is nu juist iets dat ik nooit heb... Super slap en moe en ik schrok gewoon van de weegschaal. ben nu onder de 54 en dat is gewoon echt niet goed. Ik zie er gewoon niet uit joh.. Misschien echt aan vakantie toe denk ik. Nog een weekje en dan lekker wintersporten. Het is nu wachten op AK haar beebje. Dat wordt nu ook spannend! Wanneer ben je nu precies uitgerekend? Kira, hoe is het bij jullie?
Pinguin wat een mooi meisje. Dat heb je goed gedaan meid wees maar trots op jezelf. Jeetje Mir dat is niet zwaar! Misschien oververmoeid en daardoor kwetsbaar voor alle virusjes die op school en kdv's de ronde gaan? Doe het rustig aan. Hier alles goed. Ook Seán is lekker dwars en aan het uitproberen. Gewoon niet luisteren naar mij dus dan maar weer op de trap. Dat werkt hier nog steeds wel goed. We hebben een super leuke pakjesavond gehad. De mannetjes vonden het echt geweldig en waren erg blij met de cadeaus. Nu is het helaas alweer bijna kerst en gaat het 'feest' nog even door. Bleh moest vandaag alweer kerstcadeaus in slaan maar ja daar komen we echt niet onderuit. Dat is DE traditie en viering in Ierland zoals wij dat hier in NL op 5 december hebben maar ik vind het erg dubbel op allemaal. Ook heb ik het druk op school als klassenmoeder met al deze vieringen maar het is natuurlijk ook erg gezellig. Oh en Seán mag 8 januari naar de peuterspeelzaal maar dan zijn we er niet dus als we in feb terug zijn dan gaat ie beginnen. Wat gaat het toch snel allemaal... Chacha hoe is het bij jullie?
ah.. Kira, bij jullie wordt de trap nu dus ook flink gebruikt. Hier werkt dat ook het beste hoor. jeetje het feest gaat bij jullie wel flink door ja. Ik vind het ook dubbel hoor. Mijn ouders doen ook altijd aan kerst. Maar dit jaar heb ik gezegd dat we niet mee doen.. of niets of mijn ouders ook gewoon wat met sinterklaas. Dus hebben mijn ouders zondag nog wat cadeautjes aan de ukken gegeven. Nu is het klaar gelukkig. Jullie moeten dus een hoop aan cadeaus meesjouwen straks en krijgen jullie ook weer een hoop terug te sjouwen. Ik denk ook dat ik nu kwetsbaarder ben voor al die virusjes. Helaas... maar ik ga er van uit dat de vakantie mij wat rust geeft. Nog een weekje.
Pinguin een prachtig meisje hoor! Lekker van genieten....ze worden zo snel groot Mir goed op jezelf passen hoor. Ik ben ook zo vaak ziek sinds Lynn naar het kdv gaat. Doe je helaas weinig aan. Ach straks zijn we noooooooit meer ziek. Maar 54 kilo, das echt niet zwaar. Kira dus ook bij jullie de trap? Voor Lynn is het geen straf eigenlijk. Die vindt het reuzeinteressant. Dus gebruiken we het maar als time-out. Druk dus met alle vieringen. Wel erg gezellig, maar die drukte vooraf he? De koorts is hier gelukkig weg. Vorige nacht was een regelrechte ramp. Ze heeft van 03.45 tot 05.30 liggen gillen. Om 6 uur ging mijn wekker om naar het werk te gaan. Pfff geen idee hoe ik de dag ben doorgekomen. Vannacht ook nog vaak wakker, maar geen gekrijs en gegil meer gelukkig. Ze hoest nog wel heel erg, maar de koorts moest vandaag weg zijn van de HA. En dat is het gelukkig. Nu hopen dat het snel beter gaat want ik trek het niet echt langer meer. Gebroken nachten door Lynn, en een vroege ochtendvoeding voor Mila.
Mooi meissie pinquin! Geniet ervan. Fijn dat Quinn het zo geweldig vind. Spannend Seán naar de peuterspeelzaal! benieuwd hoe die het gaat vinden. Mir goed voor jezelf zorgen hoor, is wel heel weinig! Lekker uitrusten op vakantie. Hier alles goed, Marno heeft er een pittige hoest bij maar dat heeft geloof ik heel NL. Hij loopt nog steeds Sint liedjes te zingen, hihi,. krijg dat er maar eens uit. Fijn weekend allen!
Mèn, wat een weekend. En het moet nog beginnen. Vandaag weer werken. Collega is op staande voet ontslagen. En dat was nog wel de gezelligste. Heb er een beetje moeite mee. Wil/kan het niet geloven. Daarna is Lynn van de trap gevallen. Nu dus een bulten hoofd. Zo zielig. Ze is gelukkig wel vrolijk. Ik heb al 3 dagen oorpijn. Echte oorpijn. Gisteren huisartsenpost gebeld. Werd er gestoordvan. Zo'n steken. Kon niet liggen, niet zitten, niks. Uiteindelijk, na veel poijnstillers en van alles door elkaar, op de bankn gaan liggen, voelde ik een plop in mijn oor. nDaarna voelde ik iets stromen. Dus ik kijken. BLOED. Huisartsenpost maar weer gebeld. Kon geen kwaad. Hoe het nu met de oorpijn was? Druk was weg. Dus heerlijk naar bed. Wat was dat een verademing zeg. Nu alleen nog suizen. Maandag toch maar naar de huisarts. Maar dat kan dan weer helemaal niet. Moet werken. En dinsdag en woensdag en vrijdag tot 21.00u. Ook wel zielig voor Lynn. Al weet ik dat ze goed opgevangen wordt. Ga nu even stomen en beetje opruimen. Dadelijk komt de makelaar. Fijne zaterdag.
jee Juud, zou erg schrikken als ik bloed zag! gelukkig is de druk eraf. Hoe gaat het met het hoofdje van Lynn? is het blauw geworden? pinquin: fijn dat alles goed gaat, mooi meisje hoor! hier gaat alles redelijk, alleen Stefan ligt ziek op bed en Deborah begint verkouden te worden, dus vanmorgen alleen boodschappen gedaan.. kraamvisite maar afgebeld, hopelijk wordt het morgen beter.. jordy doet het overigens geweldig!
Met liefde gedaan hoor chacha Fijn dat het zo goed gaat met Jordy Niek. Druk dan ineens he als het niet zo loopt als het moet lopen. Vooral als iedereen nog eens ziek wordt. Gelukkig dat Marno weer aan het opknappen is Ezzie! haha die sinterklaasliedjes.. ja krijg dat er maar eens uit. Ik loop nu de hele dag maar Oh denneboom te zingen. Tijn doet wel mee, maar dan ineens is het weer: zwarte piet ging uit fietseh' hihi Tijn, Floor en Bart zijn op verjaardagsvisite. Ik heb vanmiddag oefenen voor de demonstratie van steps en vanavond de uitvoering. Vind ik altijd erg spannend hoor. Stel je voor je gaat de mist in voor zoveel mensen ieuwww.. Ik wilde vandaag nog naar de kapper en wat spulletjes nog kopen voor de wintersport. Maaarrr ligt mijn portemonee bij Bart in de auto grrrrrrrrrrrr Knapt Lynn nog steeds goed op chacha? Fijne dag iedereen!
Wat is het hier rustig joh! Mir ben je nog naar de kapper geweest? En hoe is de uitvoering gegaan? Heb je nog een misser gemaakt? Niek hoe is het met de ziekenboeg? En loopt de BV nog steeds lekker met Jordy? Juud wat sneu dat Lynn van de trap is gevallen. En hoe is het met je oor? Eng zeg als er bloed uit komt zetten. Dan denk je echt van...ohoh das niet goed. Ben benieuwd hoe het met Pinguin en Anais is! Marno nog steeds aan de sint liedjes? Hihi. Wij proberen kerstliedjes te zingen...maar ik ken ze niet meer...tja alleen oh denneboom. Lynn knapt goed op nu. Nog wel heel naar hoesten, maar niet ziek meer. Ze wordt ook weer stout. Vanmiddag zat ze met haar brood te gooien. Mocht niet van mij. Dus een waarschuwing. Heeft ze 5 minuten lang schijnbewegingen gemaakt net alsof ze met broodje ging gooien. Hebben we genegeerd. Uiteindelijk gooide ze toch Dus toen het brood maar afgepakt...drama René en ik zijn vanmiddag op kraamvisite geweest bij zwager en schoonzus. Lief klein meisje zeg. Dan is Mila al weer een reus joh. Alleen de BV wil niet...echt sneu. Ze hebben in het begin de boel geforceerd en nu wil ze niet meer happen. Paniek aan de borst. En mijn schoonzus wil zo graag. Nu is ze aan het kolven en heeft ze zo'n BV-hulpset. Er is vandaag een lactatiekundige geweest. Hoop zo dat het gaat lukken voor ze...ze voelt het als falen. Ik vind het zo herkenbaar...Bij Lynn ging het ook zo mis...die weigerde de borst ook. René is Lynn helemaal gek aan het maken met vuurwerk. René moet telkens vuurwerk afsteken...heb ik 2 van die idioten in huis.
hier alles goed hoor! Ben zo aan het genieten! Borstvoeding is eindelijk goed op gang en ze begint beter aan de borst te drinken. Daarnaast ook nog fingerfeeding want ze is meer dan 10% afgevallen en weegt nu 4560 gram! Vanmiddag heeft ze 100cc bij me gedronken! dus er is goede hoop. Ben zelf mega emotioneel en neem mn rust zolang mn fantastische kraamhulp er is. Er staan trouwens nieuwe foto's op hyves en het bevallingsverhaal staat op de babysite. Morgen gaat Steven het kaartje maken.Leuk! Gauw meer meiden als ik wat mobieler ben. (lig nu in bed)
pinquin: geniet ervan, heerlijk dat de kraamhulp zo goed is leuke foto's hoor, mooi meid! gaat het ook goed met Quinn? Chacha: de bv loopt hier goed, komt nog wel iedere nacht, maar dat zal voorlopig nog wel even duren. Hij gebruikt veel luiers, iedere ker net verschoont en dan hoor ik het alweer vandaag voor het eerst zonder Stefan, maar het gaat erg goed. vanmorgen op visite geweest en nu liggen ze alletwee op tuk
ik sjees even voorbij....heb nog zoveel te doen in huis.... Alles goed bij iedereen? Pinguin laatste dag van de kraamzorg? Straks lekker met z'n 4-tjes! Fijn dat de BV zo goed loopt. Een hele zorg minder. Ze is behoorlijk afgevallen zeg. Nu maar groeien! Mir druk met de voorbereidingen? Narcis bij jullie alles oké? AK nog niet bevallen? Niek, fijn dat het zo goed gaat. Ook met de BV. En dus alleen deze week? fijn dat dat ook lekker loopt. Kira ben je al weg? Vast nog niet toch? Iig veel plezier in Schotland! Ezzie druk aan het werk? Juud hoe is het met je oren? Hier alles goed! Lynn is bijna weer de oude....Ze heeft wat nieuws...door de kamer rennen en zich dan op haar knieen laten vallen....Het doet me aan Calvé pindakaas denken. Die knieen zijn helemaal blauw trouwens, Mila maakt vandaag een potje van de BV. Telkens maar een paar slokken En ze rolde bijna om! Donderdag eindejaarsdag van mijn werk in Walibi....SAAAAAAAAI (als we nou de achtbaan in gingen....). Heb er geprobeerd om onderuit te komen en gewoon te gaan werken onder het mom dat ik moet kolven. Maar ze hebben een kolfruimte en koelkast voor me geregeld. Wat een goede werkgever toch he? (alleen jammer dat ik nu er niet meer onderuit kom) Mijn was roept! Toedels!
Ha meisjes, fijn te lezen dat het met iedereen de goede kant op gaat.Hopelijk met Juudje ook! Weer kindjes en mama's die beter zijn, fijn drinkende kindjes (hopelijk Mila ook snel weer!), nachtrust die o.k. is. Prima! Ik hoop wel dat Jordy en Anais snel gaan groeien! Hier echt de laatste lootjes voor de Kerstvakantie. Bijna elke avond of ik of manlief de hort op. Nou ja, verder alles z'n gangetje. Oja, Mir, inmiddels via Marktplaats een knalroze (oei) skipakje voor Gabi gekocht waar ze ruim in past. Dank je wel voor het aanbod om nog een keer te lenen! Zijn er al geboortekaartjes verstuurd? Ben wel heel benieuwd, maar geen idee of ik mijn adresgegevens wel gegeven heb? Chacha, wat een lieve collega's .... Soms wel balen dus! Ik hoop dat het toch wel een beetje gezellig wordt! Vandaag voor de tweede keer naar de kapper geweest met Helena. Ze deed het super. Zat keurig stil (ha, ha, met een tv voor haar neus met Barbapappa wil dat wel!) Ga nu nog even wat dictees nakijken. Moet morgen werken en had ze mee naar huis genomen om in het weekend na te kijken. Is nog niet gelukt. Tot later!
Hey meiden, Vandaag was inderdaad de laatste dag van de kraamzorg. van mij had ze nog wel wat langer mogen blijven! Bene erg onzeker wat de voeding betreft. Het is soms erg moeilijk mijnb meisje aan te leggen (waarschijnlijk door een voorkeurshouding van haar) daardoor drinkt ze aan de ene borst meer dan aan de andere en duurt het soms welmeer dan een uur haar aan te leggen frustrerend voor mij en haarzelf, maar moet zeggen dat er bij mij ook nog wel een pijnplek zit wat voeden van Quinn betreft. Helaas was ze vandaag weer iets afgevallen maar nog wel boven de 4600. Quinn vertoonde hetzelfde groeigedrag en ik hou er maar rekening mee dat dit ook geen snelle groeier zal zijn. Met mezelf gaat het goed. Verlies heel snel gewicht (zit nig 2,5 kilo boven mn startgewicht). Er zit alleen iets verkeerd in mn rug maar daar kan ik de komende maand helaas nog niets aan laten doen(kraken). Geniet echt volop van mijn meisje (kan nog steeds niet geloven dat het een meisje is.. gek he?) Narcissen klinkt als drujkke tijden voor je. Ik heb je adres maar nog geen geboortekaartjes verstuurd. Ze liggen klaar bij de drukker en we versturen ze morgen. Er zijn namelijk zondag pas foto's van ons meisje gemaakt voor het kaartje. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Steven heeft het kaartje nl gemaakt. Chacha.. erg lief van je baas. Maar kan me voorstellen dat je niet altijd zin in dat soort dingen hebt. gefeliciteerd met je nichtje trouwens. Ik ze ook op 9/12 geboren? Hoe gaat het nu met de voeding? En met Lynn is ze helemaal opgeknapt? Juud hoe bevalt het werken? Jammer dat je collega is ontslagen. Hoe zijn de vingertejs van je meisje nu geworden? Niek is Jordy al weer op zn geboortegewicht? Loopt het allemaal lekker? je bent al weer lekker op stap. Denk dat dat hier nog even zal duren. Mag in ieder geval nog niet naar buiten met dr. Hoe is het met de rest? Mir al zin om lekker te gaan skieen? Ezzie hoe is het bij jou? Ak hoe ver ben jij nou? Krijg je nou bijna bezoek uit nederland? En hoe is het met Eslem? Ik ga eens naar mn schone slaapster kijken Oh ja.. toch wel heel raar dat Anaïs zo blond is terwijl Quinnetje zo donker is! Ik ga binnenkort veel spammen meiden. dikke zoen