Joepie de poepie meisjes! Ben heel blij want mijn meisje heeft net weer zonder tepelhoedje bij me gedronken. Ze gaf daarna zelfs een mondje terug, dus ze zal genoeg hebben gehad denk ik. T fijne was dat ik geen angst had en dat het aanleggen echt geen pijn deed! Chacha wat fijn dat je huisarts zelf even gebeld heeft! Zou mij in ieder geval erg geruststellen! Mamsie ik kan het me zo voorstellen dat je er erg mee bezig bent. Vind het knap hoe je er mee omgaat! Hier ook een klein draakje hoor. Pff wat een ondeugd af en toe en vooral als ik zit te voeden en paps even weg is. Dan is de kerstboom opeens een boksbal en laatst kwam hij me ook iets bah brengen. had hij fisherman friends in zn mondje gedaan en vies gevonden gelukkig! Gaan jullie nog speciale dingen doen met de kerst? Wij zijn eigenlijk vooral lekker met ons viertjes. Niet te veel rompslomp nog. Zaterdag barst de visite los (zaterdag t/m maandag) en dan woensdag de operatie van Quinnetje. Volgens mij ligt het forum er dit weekend ook uit trouwens. Ik ga wat doen hier. Chacha nog bedankt voor je lieve berichtje! *kus*
hallo, ja hypermobiel heeft daar mee te maken....ze kan al haar gewrichten te ver door buigen..haar knie b.v buigt door naar achteren...normaal hoort dit niet te kunnen....het is erfelijk, peter heeft het ook..... bedankt dat je even op de site wilt kijken.... erg goed om te lezen dat de andere kindjes ook draakjes kunnen zijn.....ligt dus echt aan de leeftijd.....ja! ze weten precies wanneer z ehet moeten doen...dimphy heeft nu ook heel erg, als je de kamer uit bent gelden er geen regels, alleen als je in de kamer bent....behoorlijk vermoeiend... chacha...duim voor jullie dat lynn geen koorts meer krijgt...en lekker gaat opknappen..... pinguin, fijn dat het goed ging! fijne kerst avond
Wat fijn pinquin dat het voeden zonder pijn ging! Hopelijk blijft het nu goed gaan. mamsie, kan je daar wat aan doen hypermobiel? Of is het een kwestie van voorzichtig doen, lijkt me niet makkelijk met kinderen. Kan me ook voorstellen hoor dat je er nog zo mee bezig bent! Chacha, fijn dat de huisarts even belde! Marno is een ster in langs me heen lopen en dan snel even op het toetsenbord slaan zodat ik allemaak rare tekens heb,... Dus ook ondeugend. 8) Hele fijne dagen alvast meiden!
hallo, nee er is niks aan te doen....maar voor ninthe is bewegen moeilijker...ze heeft dan moeite met evenwicht, doordat ze alles te ver buigt..... maar ze kan alles leren....ze heeft alleen wat meer aandacht nodig...ze doet het niet uit haar zelf.... omdat het voor haar raar en misschien wel wat pijnlijk is op sommige momenten.... dimphy is erg huilerig op het moment...om elk dingetje huilen, mij steeds achter na lopen, steeds kijken waar ik ben...ze lijkt wel eenkennig.... ..... fijne kerst avond....
meiden, ik wil jullie hele fijne dagen wensen, geniet er allemaal van! ik ben zelf helaas wat ziek, keelontsteking en Deborah heeft nog steeds ontstoken ogen en verkouden en dus ook haar kuren, maar dat mag de pret niet drukken! Chacha: even een vraag: ik heb nu 2 dagen gekolfd en dit uiteindelijk vanuit de koelkast bij elkaar gedaan en in de vriezer gedaan, dat mag toch? pinquin fijn dat alles zo goed gaat, hoorde toevallig gister jouw gedicht in een liedje op de radio, zo stom, ik dacht he die tekst ken ik! weet jij ook wie dat zingt? Mamsie: leuk om wat van je te horen en kan me het ook goed voorstellen dat je er veel over nadenkt AK: nog even geduld, laatste kerst met zijn drieen! nou, tot later
Als de melk allebei was afgekoeld en als je het binnen 24 uur hebt ingevroren (dus vanaf de 1e kolfbeurt) dan is het geen probleem. Iedereen hele fijne dagen! Geniet er allemaal van! Hier met het gezinnetje bij mijn ouders geweest, was erg gezellig! Nu lekker thuis, beide meiden op bed! Niek beterschap. Ik heb de neus ook potdicht....erg irri!
Ik baal verschrikkelijk want mn meissie is flink afgevallen. Ze weegt nu nog 4630 dus ben de hele dag aan het aanleggen en ze lijkt niet tevreden Nu na de voeding nog extra aan het bijvoeden en dat lijkt wel te werken. Misschien moeten mijn boobies wat meer stimulatie hebben om op peil te blijven. Heb net gekolfd nadat ze 1 borst ruim 20 minuten had gedronken. Ik kreeg daar nog maar 15 cc uit. uit de andere nog eens 120 dus ze zou genoeg moeten krijgen als ik dr aanleg. Het drinken met het tepelhoedje gaat verder goed trouwens. Beterschap Niek! Steven is ook niet lekker hier en Quinnetje begint ook weer onstoken oogjes te krijgen (niet handig met zijn operatie volgende week) We zijn de kerst vooral met zijn 4tjes Vind dat wel lekker eigenlijk. De dagen na kerst worden druk met visite en zie er best een beetje tegen op. Als het me teveel word sluip ik met mn meisje naar boven denk ik. Anyways fijne dagen meiden!
Ach Pinguin is je meisje afgevallen? Je hebt een nieuwe weegschaal toch? Hier was Mila ook niet genoeg aangekomen bij wisseling van weegschaal (van wijkverpleegkundige naar CB bleek ze in een week maar 40 gram te zijn aangekomen) In de weken daarna bleek ze wel goed te groeien. Ik hoop dat het bij jou ook een foutje is! Ik heb hier ook een mega verschil tussen de borsten hoor. Rechts is mijn superdepuperborst....daar kolf ik met gemak 180 uit, uit links soms maar 50cc Als ze beide borsten mag drinken, krijgt ze met gemak genoeg hoor! En dit is toch een goed teken....nu al 120 cc uit 1 borst! Hoop dat de BV lekker snel goed gaat meis. Niet teveel zorgen maken hoor. Vertrouw op je gevoel en op je eigen lijf! En kijk vooral naar Anaïs. En vooral aanleggen wanneer ze niet tevreden is.... Mila had dat voornamelijk 's avonds. Mijn borst was voor mijn gevoel ook echt leeg. Dan deed ik aan wisselvoeden...elke keer wisselen van borst wanneer ze niet meer effectief dronk. Is super voor je productie! Hoop dat je er wat aan hebt. Ach Stevenn ook al weer grieperig? EN Quinn ontstoken oogjes? Snel opknappen hoor! Hier nog steeds drama nachten... Lynn wordt echt vaak wakker....Beetje moeilijk inschatten of het is omdat ze nog niet echt lekker is of dat het een beetje gewenning is geworden Ze haalt alles uit de kast...Ze wil een pilletje in de bips (zoals ze zelf een zetpil noemt ) ze wil drinken of ze wil knuffelen....En de lamp moet weer aan in de badkamer....
Niek het nummer heet als je Slaapt en het wordt gezongen door Glennis Grace. Ze zingt het voor haar zoontje heb trouwens heel veel reacties gehad op de tekst. Hier weer een lekker rustig dagje! Wel zo lekker. Quinnetje ligt nog op bed en Anaïs ligt lekker te slapen. Vanochtend was ze gelukkig weer boven de 4700 gram.( Ik had haar eerder deze week gewogen op deze weegschaal en toen woog ze 4750 en gisteren dus 4630. Vanochtend weer 4740!) Heb ook hard mn best gedaan gisteren met voeden. s'avonds hebben we dr bijgevoed en vannacht heb ik gekolfd en heeft Steven dr via fingerfeeding gevoed. Nou hopelijk pakt ze het snel zelf weer een beetje op en hoop dat mn productie nu ooke en beetje gaat stijgen. Wel een geruststelling hoor dat ze nu weer aan het groeien is. Poeh moeilijk die nachten chacha! Hier gelukkig al een tijd geen drama meer met mn kleine vent maar denk dat als hij geopereerd wordt het wel weer wat moeilijker kan worden. Zit ze nu nog steeds aan de ab? Zal wel een lange kuur zijn he? Ik ga even bankhangen.. even geen kind aan mn borst en even rust! fijne dag en als ik niet terug kom vandaag fijn weekend en hopelijk doet het forum eht dan weer!
Gelukkig pinguin dat je meisje weer gegroeid is. Staar je niet blind op de cijfertjes hoor. Een poepluier kan al 100 gram (of meer) verschil maken....Dat is het lastige met het wegen. Als er over een langere tijd maar een stijgende lijn in zit! Fijn dat je harde werken zo beloond wordt! Is ze ook al wat meer tevreden. Je doet het hartstikke goed meis! Met jouw doorzettingsvermogen gaat het helemaal slagen! Ik heb echt bewondering voor je drive! Lynn heeft vandaag de laatste dosis AB gehad. Dan heeft ze in totaal 14 dagen gehad (eerst 7 dagen toen 4 dagen niet en nu weer 7 dagen). Alleen...ze heeft nu weer iets geks...dikke ogen en huiduitslag (overal rode vlekken) Ik denk dat het door de AB komt. Maar ze heeft er verder geen last van en de kuur is nu afgelopen. Maar ik meld het dinsdag wel even bij HA. Hoop dat ze er niet overgevoelig voor is geworden Ben alleen vanavond. René is sinds half 4 aan het werk.
goedemorgen, er is nog internet hier gaat alles goed, fijne dagen gehad, alleen allemaal erg verkouden, ook Jordy begint af en toe te niezen en te hoesten, drinken gaat goed. ik ga straks even bijlezen, tot later
snel berichtje vanuit het koude Oosten. Brrrrrrr Hier alles goed. Mijn meisje groeit weer en ik probeer gewoon te doen wat ik goed acht in plaats van de dames van de moedermelkmafia van het borstvoedingsforum te volgen. Ze heeft alleen zo'n buikpijn, ondanks dat ze daar druppeltjes voorkrijgt. hoop dat alles goed is met iedereen! Welkom terug Mir! Heb je het leuk/goed gehad? xx
Hoi! We zijn weer terug in het iets minder koude Nederland! We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Super weer, lekker koud en zonnig! Tijn heeft de tijd van zn leven gehad. Lekker druk en lekker buiten. Hij kon niet genoeg krijgen van de sneeuw. Het enige is dat ik mijn knie heb verdraaid de een na laatste dag, dus niet zo'n leuk einde. Maar ik kan gewoon lopen hoor. Alleen is mn knie dik en doet ie zeer. Bedankt voor het geboortekaartje van Anaïs. Wat een mooi kaartje Pinguin! En ook de kerstkaart die er in zat. Erg mooi! En wat fijn om te lezen dat het met de bv toch wat beter gaat. Supermama ben je. Hopelijk gaat het straks allemaal vanzelf. En wat lees ik dan? Borstvoedingsmafia? Geven die dames op het bv-forum zulke vreemde adviezen? Maar idd volg je eigen gevoel, die is vaak het beste op dat moment en voor jouw situatie. Lynn knapt ook weer op! Gelukkig zeg. Alleen gek dat ze uitslag heeft? Is dat nu weer weggetrokken? Arm meiske, ik heb het wel met haar te doen zeg... Niek, met jullie dus ook alles prima behalve dan de verkoudheid... Volgens mij is de hele wereld verkouden, ik hoor niets anders. Hier ook behalve Floor. he verdikkie ik kan op deze manier niet zover terug lezen. Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad! Ik ga zo slapen. Vannacht zijn we teruggereden dus haast geen slaap gehad. Het was erg fijn om Floor weer te zien en te knuffelen. Ze keek wel een beetje beteuterd toen ze me zag.. en toen kwam gelukkig snel de grote lach die we gewend zijn Vandaag heeft ze alleen maar gelachen, heerlijk om weer thuis te zijn! Tijn knuffelt Floor van alle kanten. Hij heeft haar dan vast ook gemist. Ik heb wat foto's van de vakantie op hyves gezet. Kan je zien wat voor mooi weer het daar was Nou fijne avond! (euhh wanneer ligt de site er nu trouwens uit? Dat was toch nu de planning?)
Welcome home mir, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat Tijn zo heeft genoten, heerlijk om je kleine meid dan weer te zien! Zal zo ff foto's kijken . Begreep dat de site er nu ook uit zo liggen maar nog niks van gemerkt. Fijn dat ze weer groeit pinquin! Hoe is het met Lynn dr uitslag chacha? Ik heb ook wel eens gehoord van uitslag na een AB kuur, dus zou goed kunnen. Hier is Marno ook nog steeds verkouden, en dat hoestje wil ook maar niet weg. Zucht. Komende week geen creche dus misschien dat het scheelt. Manlief heeft al angina gehad en ik (durf het bijna niet te zeggen,..) ga nog goed, zelfs niet verkouden! (afkloppen!) Wat is het koud he! Maar op zich wel lekker met het zonnetje. AK, je hebt wel meldplicht he!
Degene die nu hier ziek is is Jordy, ontstoken ogen en erg vol. gelukkig drinkt hij goed en heeft hij geen koorts. balen van je knie mir, hopelijk valt het mee AK: inderdaad meldplicht Chacha: hoe gaan de nachten nu? [/i]