September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin fijn dat je meisje weer groeit! Wat voor rare adviezen heb je gehad van dat forum? Het is vaak het beste om je eigen gevoel te volgen hoor!
    Mila had de eerste tijd ook zoveel buikkrampjes....gewoon lekker dichtbij je houden.

Ach arme Jordy. Zo ziek? Mila had het ook al zo jong. Goed in de gaten houden meis.
    Lynn is vannacht uit logeren geweest, konden wij even bijtanken.

Ezzie bij jullie dus ook ziekenboeg. Hopen dat jij het ook niet krijgt!

Mir fijn dat jullie weer thuis zijn en zo lekker hebben gehad.
    Balen van je knie zeg! hopen dat dat snel over is.

Wat lief dat Tijn Floor zo aan het knuffelen is. Heeft Floor het goed gehad bij opa en oma?
    Ik ga zo ff foto's kijken.

De uitslag bij Lynn is weer weggetrokken, nog wel iets dikke ogen. Vannacht heeft ze bij opa en oma geslapen. Even wat rust gekregen, ik ben zelf ook zooooo verkouden, dus had wel even wat nodig. Ze heeft het lekker gehad bij opa en oma.
    Mila heeft doorgeslapen van 22.30 tot 8 uur vanmorgen....heerlijk! Ik moest echt ff nadenken...heb ik nou gevoed vannacht of niet, haha. Maar niet dus....

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he, ik dacht dat de site er dit weekend uitlag?!
    Niet dus.

Pinguin, wat een goed nieuws dat Anaïs weer aan het groeien is. Nu komt het vast allemaal goed! Krijg je ook weer zelfvertrouwen van he?

Klinkt goed Chacha, dat had je wel nodig na al die gebroken nachten. Heerlijk even rust. En ook een fijn idee dat het bij opa en oma ook leuk is voor haar (ze vroeg laatst toch ook eens zelf of ze er mocht logeren?)
    Moet je dinsdag naar de ha met Lynn?

Niek, Jordy ziekig? Gelukkig dat hij wel goed drinkt vooral met de verkoudheid. Hopelijk knapt ie snel weer op.

Marno is ook al lang verkouden he? Ik denk dat het niet naar de creche gaan zeker kan schelen. Tijn is bijna niet meer verkouden. Even geen virus-shot gehad. Hopelijk blijf jij vrij van griep!

Mijn knie gaat weer ok. Ik heb nog niet gerend ofzo haha, maar lopen gaat goed.
    Floor heeft het trouwens super naar haar zin gehad. Mijn ouders trouwens ook! Ze zijn 1e kerstdag nog naar familie geweest met Floor. Vond ik prima, maar toch eigenlijk een gek idee, Floor op stap met kerst zonder ons. Maar ok, ze heeft zich daar ook prima vermaakt.

AK, hoe is het daar? Is je vriendin al bij je?

Kira, hoe was jullie kerst?

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    even een vraagje. Ik wil graag een canvasdoek bestellen. Iemand ervaring met een site die het mooi aanlevert? En wat is een mooie maat? Niet megagroot, maar ook niet klein?

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    sorry meiden! Ik meld me hehe..ik lees wel met jullie mee maar steeds geen puf om te reageren hihi..sorry :D
    Mijn vriendin is er nu ook dus zal het deze week druk hebben.

Hier nog geen teken van een bevalling in zicht hoor..volgens mij zit ze nog wel lekker hehe..krijg nog lekkere trapjes in mijn zij..en ik voel me echt gewoon heerlijk nog..wel wat last van kramp in mijn benen ofzo maar ben het echt nog niet zat de zwangerschap. Maar wil haar wel bij me hebben hoor ben zo nieuwsgierig..hehe wil bevallen! :D
    af en toe krampjes hier en daar maar verder echt niets helaas.

mir: zat vanavond toevallig even op hyves..leuke foto's van tijn in de sneeuw!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Zojuist mn eerste wandelingetje met mn popje gemaakt :)
    Lekker hoor effies die buitenlucht in!
    Gaat steeds beter hier. Ik voed nog steeds met het hoedje en madam begint flink te groeien.
    's avonds flink aan het clusteren en 's nachts lekker slapen.
    Merk dat ze flink de behoefte heeft om bij mij te zijn.
    Met Quinnetje ook alles goed. De ergste streken lijken voorbij en hij begint weer aardig naar ons te luisteren. Ik vind t doodeng dat hij woensdag onder t mes gaat en ik niet mee kan om hem te troosten.

Mir lekker dat je er weer bent. Steven en ik hebben jaloers naar je foto's zitten kijken ;) Lastig van je knie, maar fijn dat het al weer wat beter voelt.
    Fijn dat je ouders het ook fijn met je meisje hebben gehad.

Niek hoe is het nu met Jordy? Fijn dat hij goed blijft drinken :)

Lastig he zo'n uitslag waar je niet van weet waar hij vandaan komt chacha.
    Hoop dat de ab zo goed geholpen heeft dat dr longentjes weer helemaal goed zijn.
    Wanneer moet je naar je huisarts met dr?

AK leuk dat je vriendin er is. Hoelang blijft ze? Geniet er van!
    Komt je moeder nou als je beebje geboren is?
    succes met de laatste loodjes!

Mir de mensen van het borstvoedingsforum zijn nogal extreem in sommige dingen. In mijn optiek zijn er variablelen mogelijk en ik vind hen nogal van its my way or no way...
    Ze gaven me een beetje het gevoel alsof ik het verkeerd deed en dat vond ik niet prettig.

Ik ga mn meisje voeden meiden. Straks weer kraamvisite.

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    mir,. herinneringoplinnen.nl heb ik een canvas doek vandaan, goeie levering en geloof nog goedkoper als de hema!
    Zal zo ff kijken wat de maatr was

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Mir: mijn broers maken canvas doeken!

Jordy gaat nog niet goed, gister bij huisartsenpost geweest. Hij drinkt niet veel en heeft behoorlijke ontstoken ogen en heel veel kramp. hij blijft ook maar windjes laten, erg zielig en er zit niets anders op om hem veel aan te leggen, want anders gaat de bv terug lopen. erg vermoeiend, dus ik reageer later weer...

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    beterschap voor Jordy....en sterkte voor jou..kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is.

heerlijk pinguin, dat het zo goed gaat en lekker buiten geweest...(ook al blijf ik liever binnen met die kou :) ...bbbrrrr)
    gaat vast goed, met Quinnn, paps is erbij! maar kan me voorstellen dat je er liever zelf bij bent....

mir, fijn dat je knie weer beter voelt.

AK, veel plezier met je vriendin en succes met de laatste loodjes...

hier al veel vuurwerk geknal...dimphy vindt het helemaal niks en schrikt er ook steeds wakker van... :( .......we hebben vandaag van die confetti knallers gekocht en die met haar laten knallen.....daarna heeft ze de confetti opgeplakt enzo...een echte vuurwerk tekening!....ze is er nu iets rustiger onder.....
    Maar ik schrik ook af en toe erg van die knallen hier hoor...ZO! :confused:

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ff geen tijd nu....maar wil ff zeggen beterschap voor Jordy.

De longen van Lynn zijn schoon nu, maar we hebben wel een doorverwijzing voor de kinderarts. Algeheel onderzoek of er sprake is van een verstoorde weerstand en kijken naar de amandelen (en dan dus doorverwijzing naar de KNO)

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat fijn dat Lynn dr longen schoon zijn chacha!
    Lijkt me toch ook een fijn idee om dr even te laten nakijken door een kinderarts hoor!
    Je klinkt erg druk meis.. denk je een beetje aan jezelf? Rene nog steeds zoveel aan het werk of begint er nu weer een rustigere tijd?

Vanochtend zou de lactatiedeskundige komen. Belde af omdat ze erg grieperig was. Wel telefonisch consult gehad en volgende weekb elt ze weer.
    ik hoef Anais niet meer wakker te maken voor een nachtvoeding maar gewoon zelf laten komen.
    Wel zo lekker. Ook raadde ze aan niet meer zo heftig met de hormoonzalf op mn boobies te smeren.
    Voorlopig ga ik even door met het voeden met het hoedje.
    Merk trouwens dat door het clusteren de productie echt goed op gang komt!

mamsie Quinnv indt het vuurwerk niets.. hij vindt eht geknal interessant maar bij het afsteken van een sterretje is hij al erg angstig!

Ik ga me klaarmaken meiden. Zo de kou in met mn popje voor de gehorotest bij eht cb.

fijne dag!

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Chacha: fijn dat de longen schoon zijn, al een hele geruststelling, nu de rest nog...

pinquin: hoe was het bij het cb?

hier gaat alles weer een beetje beter, vanmorgen toch even eruit geweest, want jordy heeft geen koorts en drinkt weer als vanouds, godzijdank!

degene die bv geven: wat is jullie schema nu? Jordy drinkt nu over 7 x en komt dus nog iedere 3-3,5 uur en het lijkt me zoveel

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    het cb was prima Niek!
    Ook even in dr mondje laten kijken vanwege de spruw maar bij haar is er niets te zien!
    Moet nog wel even doorbehandelen, maar doe dat nog amar 2 x per dag.
    Ze vonden dat ze er zo goed uit zag en zeidend at ik me geen zorgen moet maken over de groei.

Anais zit aan 6 a 7 voedingen per dag.
    's nachts laat ze er best lang tussen zitten maar overdag komt ze iedere 2,5 a 3,5 uur.
    's avonds is het clusteren maar weet niet als hoeveel voedingen ik dat moet rekenen.

Chacha nam Mila ook genoegen met een pink of speentje of ging het echt om het bij jou liggen en drinken?
    Wij hebben dr gisteren een kunstvoeding gegeven omdat het leek alsof ze honger had maar die heeft ze er dus fijn uitgegooid.

Mn meiske roept ;)

laterz!

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoihoi, Ik heb mijn cursus nagelstyliste met succes afgerond. Dus als jullie mooie nageltjes willen hebben.....Kom naar helmond. Hahaha.

Zo meteen met lynn naar ha post. Laten vernevelen. Ze is weer erg benauwd. Schijnt dat rs virus heerst. Misschien maak ik me teveel zorgen, maar zaterdag gaan we op vakantie en dan wil ze toch echt beter hebben.

Straks spulletjes bestellen voor mijn salonnetje en dan kan ik beginnen.

Beterschap voor iedereen. Dikke knuffel.

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hihi Pinguin, ik ben niet zo druk, ik maak me alleen druk....haha. Vandaag heb ik mijn huis op de kop gezet...mijn kleerkast en de kast op zolder helemaal opgereuimd....was echt een megabende.
    Maar je hebt gelijk hoor. Ik moet echt meer aan mezelf denken....dat is er de afgelopen weken echt bij ingeschoten. Zat er vorige week ook helemaal doorheen. René's drukte zit er gelukkig weer op.

Niek fijn dat het beter gaat met Jordy.
    Ik zit op 6 voedingen op een dag. Meestal tussen 2,5 en 3,5 uur. 's Nachts slaapt ze meestal van 22.30 tot 7 uur (soms 8 uur). De laatste tijd maakt ze wel eens foutjes (vooral als ik gewerkt heb) en dan komt ze ;s nachts dus ook. Nu ik verkouden ben, merk ik dat ze sneller komt...de 3 uur is dan soms al moeilijk. Tot 3 maanden ging het goed....nu ik weer werk, regelt ze wat vaker. Mila drinkt ook nooit 2 borsten helemaal leeg, ze is meer van de kleine slokken. Ach nog 1.5 maand en dan kunnen we al gaan bijvoeden.

Jammer dat de LK niet is gekomen Pinguin,...maar als ze zo grieperig is, kan ze maar beter uit jullie buurt blijven.
    Ik zou Anäis ook lekker laten slapen hoor....echt voeden op verzoek. Ze weet zelf wel wat ze nodig heeft.
    Spannend he morgen? Kan me je gevoel heel goed voorstellen....Ik zou ook heel graag bij mijn kindje willen zijn als ze zo'n ingreep moest ondergaan. Knuf meis....het gaat helemaal goedkomen morgen!

Over het clusteren...ze nam echt geen genoegen met de pink (en later ook niet met het speentje). Ze wil echt aan de borst....Ik ging lekker op de bank zitten...voedingskussen erbij, daar sliep ze op en ik kon haar dan zo aanleggen als ze weer een paar slokken wilde. Zo was het prima te doen. En Mila was zo echt tevreden. Het clusteren werd met de maanden steeds korter en nu is het sinds een paar weken over(ook wel lekker hoor)

Ach is Dimphy bang voor het vuurwerk? Wat sneu!
    Hier geen last van. René is helemaal vuurwerkgek en die heeft Lynn aangestoken. Lynn vindt het helemaal geweldig....ook de knallers en de gillers. Gaat ze het nadoen....Vanavond heeft René allerlei vuurwerk afgestoken en Lynn staat dan stralend voor de ramen.

Mir ik heb een canvas doek van de Hema....ziet er mooi uit!
    Wat een leuke foto's van je vakantie. Ziet er heerlijk uit!
    Fijn dat het met je knie weer beter gaat. Gelukkig is het niet heel ernstig.

En wat lekker dat Floor het zo naar haar zin heeft gehad. Wel een gek idee ja, dat je ouders met haar op visite zijn geweest. Mijn moeder deed dat ook regelmatig met Lynn. Na een paar keer was ik er wel aan gewend.

Juudje sterkte met Lynnie. RS heerst zeker weer. Heel veel kindjes zijn benauwd.
    Gefeliciteerd met het behalen van je cursus. Erg leuk!

Nou ik ben blij dat we naar de KA worden doorgestuurd. Heb eindelijk het gevoel dat er verder gekeken wordt.
    De dokter dacht trouwens niet dat Lynn een allergie voor de AB had. Dan zou ze echt jeuk hebben gehad (en dat heb ik niet gezien). Nou laten we het hopen.

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn is gisterenavond verneveld. Gelukkig had mijn eigen ka dienst,dus die werd terug gebeld. Lynn heeft ook oorontsteking.

De ka zei dat ze idd alle symtomen had voor het rs virus en als ze jonger was geweest ze was opgenomen.
    Er zijn geen tests voor het rs virus. Beetje natte vingerwerk dus.

We mochten haar gelukkig mee naar huis nemen,maar als ik het dus in de loop van de nacht niet vertrouwde, moesten we terug komen en dan stond haar bedje klaar.

Het virus gaat dus mee naar frankrijk. Hahaha.

Weet ff niet meer wat jullie getypt hebben. Moet dadelijk weer werken en dan kom ik vanavond nog even spieken.

Dikke kus

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin sterkte met je mannetje vandaag...

juudje gefeliciteerd met je diploma! dat ga je er dus ook bij doen?

Verder druk druk hier, gaan vanmiddag naar Arnhem,. voor oud en nieuw.

Alvast een hele fijne jaarwisseling allemaal en tot 2009!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oooh ezzie dan ben je vlak bij mij!

Getsie juud, oorontsteking en misschien rs vorus. Hoop dat ze snelw eer opknapt!
    Gefeliciteerd met je diploma!

Bedankt voor de kaartjes meiden. kreeg ze gisteren allemaal tegelijk binnen. :)

Oh chacha het is dus eigen gecreeerde drujkte. :p Dan heb ik geen medelijden ;)

Steven is vanochtend vroeg naar het ziekenhuis vertrokken met mn kleine vent.
    Ik vond het echt heel moeilijk. Quinnetje vroeg nog of ik meeging en had geen idee wat er ging gebeuren. Hebben hem wel verteld dat hij naar het ziekenhuis ging en hij daar ging slapen enzo maar had niet het idee dat hij het doorhad.
    Zal wel flink brullen worden (voor mij) als ik hem straks weer zie.

Trouwens erg goede nacht gehad. Mijn meisje heeft voor het eerst echt alle voedingen uit de borst gedronken gisteren (de nachtvoeding kolfde ik en kreeg ze via fingerfeeding omdat ze anders na een half uur al weer kwam) Nu vannacht heeft ze een half uurtje gedronken en nog 5 uur geslapen!
    Gaat allemaal lekker dus.

Ik laat jullie nog weten hoe het met Quinn is verlopen meiden.

xxx

18. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

sterkte pinguin...lijkt mij ook verschrikkelijk moeilijk...

juudje gefeliciteerd en beterschap voor Lynn....

voor allemaal een gezellig en veilig ouderjaarsavond!
    en de allerbeste wensen voor 2009!

XXX

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Alles is goed gegaan met mn manneke. Liep alweer lekker rond te banjeren in de speelzaal op de kinderafdeling.
    Als hij over een uurtje een plasluier heeft mag hij weer naar huis!

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi meiden!

Een heeel fijne avond en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Heel fijn Pinguin, dat het met Quinn goed gaat! Is hij weer lekker bij jullie nu?

Sterkte met Lynn Juud, ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Hoe is het nu met Jordy Niek?

Tot morgen!
    En doe voorzichtig met vuurwerk Lynn ;)

Deel Deze Pagina