Hoi Pinguin! Ik had je berichtje net gemist. Hou dat litteken maar goed in de gaten. Vervelend dat het nog steeds zo pijnlijk is. Misschien dat Anaïs met het tepelhoedje dan toch wat minder binnen kan krijgen dan zonder? Misschien helpt het speentje aan haar zuigbehoefte te voldoen. Vervelend ook dat spugen. Misschien te gulzig drinken? Doe rustig aan meis. Het is in een keer ook heel veel en druk en ook nog eens je kleine mannetje onder het mes. Daar maak je je naturlijk ook zorgen om. December is sowieso een heel drukke maand en dan ook nog eens zoveel visite. Kan me echt voorstellen dat je op bent.
Hihi dat doet Lynn ook van de slabbers en spuugdoeken Wat schattig dat Tijn zo lief speelde! Ja dit is ook de leeftijd van angsten he? Lynn zegt het wanneer ze iets eng vindt..."Lynn eng" Maandag weer aan het werk Mir? Heb je er zin in ? Ik moet zeggen dat mijn werklust er ook nog niet echt is....(en dat terwijl ik echt leuk werk heb.... ) Ik heb ook last van ontzwangerhormonen....en ik mis mijn dikke buik en het getrappel Sjonge echt hormonen hoor Pinguin lastig dat je meisje zo onrustig is. Dat ze spuugt is eigenlijk wel een goed teken....ze krijgt in ieder geval genoeg melk binnen (om het maar eens positief te benaderen ) Hier hebben we Mila ook met 4 weken een speentje gegeven, echt om in te slapen (anders konden we haar never nooit niet terugleggen in bed) Regeldagen zijn volgens de boekjes met 10 dagen, 6 weken en 3 maanden. Maar ik heb ze hier al vaker gehad (ook met 3 weken...pfff die was echt lastig) En die van 6 weken heeft bijna een week geduurd. Echt iedere 1,5 uur....pfff. Dat in slaap vallen herken ik van destijds met Lynn....werd ik rustig een paar uur later wakker met een kind aan de tiet. Mila is binnen 5 minuten klaar, dus geen kans om in slaap te vallen. Het is ook allemaal vermoeiend meid! Gewoon aan toe geven en 's avonds lekker op tijd je bed in. Mila slaapt naast ons jn de wieg en die werd rustig als ik 's avonds naast haar ging liggen (en dan viel ik ook in slaap)
Oh ik kan niet wachten tot het maandag is Ben trouwens al bezig met nieuwe sollicitatiebrieven. Grappig dat Lynn ook de doekjes inpakt haha. Tijn speelt trouwens de laatste tijd echt uren aan een stuk met zijn autootjes. Hij benoemd ook op, onder, langs enzo. Wat een sprong maken ze nu in de taalontwikkeling he. En hij is helemaal bezig met rollenspelletjes met de auto's zo schattig om te zien. 'Hallo auto. Ga jij heen? Oma? Ok, doeiiii' hihi Ik had dat ook heel sterk Chacha, het missen van mijn buik en het getrappel. En nog steeds mis ik het hoor. Gek he. En van bevallingsverhalen word ik nog steeds emotioneel. Het wordt wel wat minder trouwens. Maar goed, een derde kindje zit er voorlopig nog niet in hoor Alhoewel het niet aan mij ligt haha. Nee hoor, verstandelijk is het niet verstandig zeg maar...
Goed dat je weer om je heen aan het kijken bent mir. Oh dus dat buik-gemis blijft nog wel even? Hier voorlopig ook geen 3e hoor. René is moe, hij wil eerst maaaaaaaanden kunnen doorslapen. En zeker verstandelijk bekeken, zou het hier ook niet zo verstandig zijn....Dan gaan we failliet aan opvang....Dus Lynn moet eerst naar school Maar gevoelsmatig zou ik er wel 10 willen
hihi @ het inpakken van doekjes, zo leuk om ze bezig te zien met zulke dingen he. Wat ze verzinnen en zeggen, het is echt genieten. Moet zeggen dat marno behoorlijk dwars was gister,...of het een nawee was van oud en nieuw of dat het een nieuwe periode is geen idee, hoop het eerste. Zijn hoest is eindelijk weg, weekje geen kdv toch goed gedaan, verkoudheid blijft, net als bij iedereen geloof ik. leuk chacha en mir,... een derde,...voorlopig niet, maar de wens is er dus wel. lekker genieten van laatste vrije dag!
heeft iemand of weet je iemand die verstand heeft van vliegtickets,...of ze nog zullen zakken? (naar australie. ) Zit een beetje in dubio of ik al zal boeken of nog even af wacht.
Hier geen verstand van vliegtickets ezzie. Ga je dit najaar weer naar oz? Oh Marno dwars. Pff hier ook vaak hoor. Denk dat het de befaamde peuterpubertijd is. Mir Quinn heeft het ook over ikke bang mamma (vooral onder de douche) Gek he?! Lief van die doekjes. Is Tijn ook nog zo op zijn doekjes? Quinn vindt ze heeeeeerlijk! Goed dat je weer aan het solliciteren bent. Vind het al knap dat je er nog steeds werkt! Chacha Mila dus ook al met 4 weken aan een speentje? Voel me er een beetje schuldig over. Ben bang dat het de bv in de wegstaat ofzo. Is Lynn nu helemaal beter trouwens? Weet je al wanneer je naar de kinderarts gaat? AK Zou wel fijn zijn als je moeder er is als jullie beebje geboren wordt he? Zijn jullie nu trouwens uit de namen? Gisterenavond hebben we voor het slapen nog een flesje kunstvoeding gemaakt. Ze heeft er zo'n 50 cc van gedronken, en daarna is ze in slaap gevallen en heb ik haar 6 uur later wakker gemaakt voor een voeding. Ze lijkt rustiger vandaag maar merk ook dat ze het prettiger vindt om op dr zij te liggen na een voeding. Ook is op dr buik een grote favoriet. Heb gisteren allemaal leuke kleertjes gekocht. Vind het shoppen voor een meisje toch wel heel anders dan voor een jongentje hoor! Krijgen straks kraamvisite, gezellig! Fijne dag meiden.
Ezzie ik heb geen verstand van vliegtickets....hoorde wel op het nieuws dat de tickets in een vrije val zijn gekomen.... Marno dus ook dwars? Het zal echt de leeftijd wel zijn. Pinguin ja ik had Mila met 4 weken ook aan het speentje. Na heel veel twijfels. Maar ja ze gilde zo in bed en wilde wel continu blijven sabbelen aan die borst (echt zuigbehoefte terwijl ze al vol zat) Ben er wel heel bewust mee omgegaan hoor. Was ook beetje bang dat hierdoor de productie zou teruglopen. Dus ze krijgt een speentje nadat ze aan de borst heeft gedronken en daarna gaat slapen. Daarna neem ik 'm weg. Ik denk dat het op die manier ook geen kwaad kan hoor. Zolang je er maar geen voedingen mee gaat uitstellen. Lynn is nog erg moe. Ze slaapt van 19 uur tot half 9 de volgende dag en dan tussen de middag ook nog 1,5 uur. Lichaampje heeft echt rust nodig. We wachten op een brief van het ziekenhuis. Ik hoop deze week meer te weten. Toch maar een flesje KV? Heb je het idee dat ze niet genoeg heeft? Wel fijn dat ze er zo lekker op heeft geslapen. En ook goed van je om dan haar wakker te maken, anders zit er voor je borsten zo lang tussen Leuk he dat shoppen voor een meid? Veel plezier met de kraamvisite. Wij gaan zo op kraamvisite! Hier een heerlijke nacht gehad. Mila om 6 uur 's ochtends gevoed en daarna nog heerlijk tot half 10 geslapen. Toen werden de beide meiden wakker. Niek is alles goed bij jullie? Jordy weer opgeknapt?
ja sorry, heb het af en toe zo druk en slaap ook nog wel eens tussendoor het gaat goed, alleen is het af en toe nog zoeken met de bv. overdag om de 4 uur en ineens vanavond erg onrustig (kramp) en om de twee uur. Nu ligt hij ook nog wakker, eigenlijk al de hele dag ik beloof morgen even bij te lezen, sorry meiden, hopelijk gaat het bij iedereen goed...
hey niek geen sorry zeggen hoor meis! Neem je tijd en geniet maar voel je niet verplicht hier te posten Jordy ook onrustig in de avond? Hier ook alhoewel vandaag eigenlijk best een relaxed dagje was. Tot 16:00 kwam ze om de 3,5 uur en voor de rest heeft ze alleen maar geslapen. Toen heb ik dr wakker gemaakt om te voeden en dan gaat het eigenlijk een beetje mis, dan drinkt ze kleine beetjes, Dit heeft ze on and off tot 20:00 gedaan. Nu slaapt ze met af ent oe wakker worden met krampjes. Ze ligt nu bij Steven net een tijdje bij mij. Hopelijk zitten mn boobies zo weer een beetje vol met voeding voor dr en kunnen we op tijd ons bed in. Chacha ik heb dr wel vaker een flesje kunstvoeding gegeven. Om dr groei (die nog steeds matig gaat) een beetje te stimuleren bijv. Nu heb ik vanochtend een beetje gekolfd en krijgt ze als ik denk dat ze het nodig heeft dat beetje nog als toetje. Lekker trouwens dat Lynn zo lang slaapt en zo dr rust pakt. Denk dat jouw manier een goede manier is om met het speentje om te gaan. Krijgt Lynn ook nog een speentje? Vraag me af wat een goede tijd is het speentje af te leren. Quinn is er nog wel erg aan verknocht. Ik ga een douche nemen en mn meisje voeden. fijne nacht meisjes en werk ze voor degene die morgen weer aan het werk moeten.
thanks voor de info meiden,... wil idd weer in sep okt naar oz. Ik gaf Marno ook al heel vroeg met BV een speen hoor, geloof zelfs al met 2 weken ofzo. BV ging goed en ik vond dat ie zo'n zuigbehoefte had, wel alleen als het echt nodig was en als het ff kon trok ik hem er ook weer uit. Denk dat je het beste naar je kind kan kijken wanneer je die speen af kan leren pinquin,.. Zoveel adviezen hoe maar denk dat je zelf het beste weet welke juist is voor Quinn. Ik heb in elk geval voor zn 3rde jaar in mn hoofd. cold turkey is denk het beste voor Marno. (ooohwww,...) hihi, pinquin helemaal loss met meiden kleren kopen, lijkt me ook zo leuk! werkse meiden, ik moet er ook weer aan geloven. Gister trouwens naar ballorig in lelystad geweest, vond houten mooier, groter geloof ik. Maar hij heeft zich weer prima vermaaakt.
jordy had de speen al na 1 dag een goede nacht gehad. Jordy bleef onrustig tot de laatste voeding om ongeveer 11 uur en toen heeft hij geslapen tot 4 uur, daarna kwam hij weer om half 8! Juud: hoe is het met je moeder? zijn alle kindjes weer een beetje opgeknapt? hier ook voorlopig geen derde, hihi, eerst maar eens de nodige kilo's kwijt raken en daar ga ik nu mee beginnen, want sta op het punt om naar de sportschool te gaan, tot later
Ha meisjes, We zijn weer thuis! Allereerst heel veel goeds gewenst voor aankomend jaar. Dat het een mooi jaar mag worden met veel liefde, genieten, lachen en allemaal ander leuks! Het was heerlijk. Twee weken lang in Duitsland geweest. Lekker vroeg naar bed en veel gelezen. Soort winterslaap zeg maar. Hadden we ook echt nodig. Later meer. Narcissen
Narcissen ik had je al gemist! Je zat dus in Duitsland. Fijn dat je het zo lekker hebt gehad! Niek wat knap dat Jordy al om de 4 uur zit. Met Mila red ik dat echt niet. Dus al weer druk aan het sporten? Meis wat een energie! (mijn excuus is dat ik al genoeg lichaamsbeweging krijg met 2 van die meiden ) Pinguin wat lekker dat gister zo'n relaxt dagje was! Dat kleine beetjes drinken is zo herkenbaar. Mila deed dat iedere avond. We konden er ook niets tegen doen...in bed leggen leverde heuse schreeuwpartijen op. Hoe is het nou met haar groei? Ze groeide toch zo mooi? Lynn krijgt nog steeds een speen...bij het slapen (verder niet). Trouwens niet 1 speen, maar er liggen er nog steeds 4 in bed en ze wil ze ook alle 4. Als er 1 kwijt is, moet ik echt zoeken. Ik denk dat ik het af ga leren wanneer ze echt bewust ze zelf weg kan gooien...een jaar of 3 ofzo.... Ezzie lekker gewerkt weer zo na de vakantie? Ga ff foto's van Niek bekijken..... Hier trouwens alles goed. Heb gewerkt. We zijn de dag traditioneel begonnen met een nieuwjaarsontbijt op het werk. Dat was van half 9 tot half 10. Om 10 uur moest ik alweer kolven en om half 11 was het alweer koffiepauze.....Je raadt het al....de hele ochtend niks gedaan....ik ben net een ambtenaar Morgen met Mila naar het CB voor de prikken.
vandaag naar het cb geweest, jordy weegt nu 5,2 kilo en ik weet nu ook wel een beetje wat mijn fout is. zodra ik hem hoor 's nachts pak ik hem omdat ik bang ben dat deborah wakker wordt. hierdoor drinkt hij te kort en komt hij dus weer eerder. hij huilt niet eens, stom he, we zullen zien of het verbetering geeft.
Anaïs drinkt snachts ook minder en komt dan eerder Niek. Maar dat ligt er hier aan dat ze niet zo'n nachtdrinker is denk ik. jordy is lekker gegroeid joh! Wij moeten vrijdag naar het cb. welkom terug narcissen. Fijn dat je zo'n lekkere kerstvakantie hebt gehad! klinkt als een lekker ochtendje op je werk chacha! En hier ook alleen 's nachts zn speentje hoor en 's middags als hij gaat slapen. Ik schaam me daar neit voor maar vroeg me meer af wat een goede leeftijd is het af te leren. Mir hoe is het bij jou? Lekker ezzie weer naar Oz! heb je al geboekt? AK Las dat je flinke voorweeen had , hoe is het nu? Ik heb voor Anaïs een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Eigenlijk had ik het al eerder moeten doen. Het werd me in de kraamweek al aangeraden door de verloskundige nl. Ze houdt dr hoofdje vaak zo raar, nou ja dr nekkie. Aanleggen aan de linkerkant vindt ze ook helemaal niet fijn. Dus het zou kunnen door de korte bevalling dat er iets niet helemaal lekker zit. Laat dr dan toch maar effies nakijken voor de zekerheid. Ik ga een was vouwen! xx
Niek Jordy is mooi gegroeid zeg. Ik leg Mila ook bij het 1e geluidje aan hoor...maar dat is meer gemakzucht. Anders ga ik toch liggen luisteren...van slaapt ze door? of is ze toch wakker? En dan ben ik uiteindelijk veel langer wakker dan die 5 minuutjes dat ik haar voed. Hier drinkt ze trouwens maar 1 borst 's nachts. Pinguin ik schaam me ook niet dat Lynn nog steeds een speentje heeft hoor. Alleen 4 is wat overdreven.... Ik hoop dat de Osteopaat wat voor jullie kan doen! Hier zijn de prikken weer binnen! We zijn er nu gelukkig weer 7 maanden vanaf.
de knideren van mijn broer hebben hun speentje iedere dag en de hele dag in, waar ze ook zijn! Wij hebben vanaf 1 jaar gezegd dat het speentje in bed moet blijven. Ze brengt hem ook keurig naar haar bed als we naar beneden gaan. Ik zie dat ze er nog erg veel behoeft aan heeft 's nachts, dus ik leer het nog maar even niet af. vanmorgen lekker wezen zwemmen met Deborah, heerlijk! Jordy had vanaf 11 uur tot half 5 doorgeslapen, goed he! narcissen: jij ook nog de beste wensen! AK: meldplicht? had ik al verteld dat we vanaf vrijdag een lang weekend weg zijn naar de katjeskelder? We gaan met onze ouders, heb er veel zin in
Wat heeft Jordy lekker geslapen zeg! Fijn dat jullie zo lekker hebben gezwommen. We hebben de oproep binnen voor de KA voor Lynn. 26 januari moeten we naar het ziekenuis. En voor Mila moeten we ook naar het ziekenhuis. Een echo voor de heupjes. Ik heb nog nooit zovaak en zoveel in 1 jaar artsen gezien Mila heeft gelukkig geen last van de prikjes deze keer.